Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dobry den, potrebuju poradit. mam jawu 21 a mam tam ted novy motor no spis druhy po generalce ale je tam jinak elektrika ve vnitr a vubec se v tom nevyznam dnes sem to zkousel prepajet tak, jak to bylo na tom starem, ale jedine ceho jsem dosahlů je, ze kdyz slapnu tak to jiskru nehodi a jen trubi klakson. prosim radu a nebo jeste lip by se mi hodilo foto te elektriky v motoru pod vikem kdyztak muj email je StrelecAdam@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 15:37
 nejspíš sis spletl cívky (startovací a tu druhou
Datum: 19. května 2009 15:37
 Cau lidi jak zapojim na fechtlovy svetla,klakson,a tachometr??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 17:14
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 na tachomer mas nahod a svetla a klaskson na to si stahni el.schéma
Datum: 18. května 2009 17:14
Jméno: Lasty
IP: uživatel6124
 Draci, zadní blinkry u 477 mi skoro neblikaj, žárovky stejný jak ve předu, ,, co stim? Kontakty jsou taky ok. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 16:06
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ano , ta kontrolka musí zhasnout . Dynamo začne dodávat elektrický proud do obvodu a napětí na obou stranách žárovky se
vyrovnává a žárovka zhasne. Svítí tehdy , když je napájená pouze z baterie.
Datum: 18. května 2009 16:06
Jméno: Lasty
IP: uživatel6124
 mam je ukostreny na sroubu u tlumice na zadnim blatniku(pod sedadlem), zoxidovany neni vubec nic, jeste se chci zeptat , ta kontrolka dobijeni ma bejt zhasnuta kdyz jedu?
Datum: 18. května 2009 15:21
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Kde máš zadní blinkry ukostřený ? Nejlépe natáhnout kostru přímo od baterie .Nejsou zaoxidované objímky ?
Datum: 18. května 2009 14:50
 Hola draci prosím vás, když jedu na jawa 21 tak jedu přehodím to na 2, a sám od sebe se tam hodí neutral. Co s tím je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 14:04
Jméno: Patrik Polách
IP: uživatel6122
 Hej možná to bude tím, moc díky za odpovědi.
Datum: 18. května 2009 14:04
 dotahni si radici automat
Datum: 18. května 2009 12:51
 je to možná tím že je špattný ten systém řadící měl jsem to taky a bylo to tím
Datum: 18. května 2009 11:31
Jméno: Máca
IP: uživatel1303
 Mám mustanga....chci se zptat..dálková světla jsou na přepnači nahoru nebo dolu...??...díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 13:01
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Záleží jak to máš zapojený, někdo je má nahoru a někdo dolů. Nejlepší bude, když se podíváš do světla a budeš zkoušet přepínat, pokud bude svítit jen vrchní část světla, tak svítí potkávací a celé světlo jsou dálkové...
Datum: 18. května 2009 13:01
Jméno: standa
IP: uživatel6121
 jak si je zapojíš,tak je máš
Datum: 18. května 2009 9:59
 si delas prdel ne?...vyzkousej a uvidis rozdil....jo jeste bych malem zapomnel...je to nahoru
Datum: 18. května 2009 6:51
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
Posl.aktualizace: 17. května 2009 21:27
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Ja stim osobně zkušenosti nemam, ale pry je lepší klasické kontaktní. Kámoš na ty elektronické nadává...
Datum: 17. května 2009 21:27
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Čau draci. Včera tady byl dotaz ohledně netroubení klaksonu ve vyšších otáčkách u fichtla. Mně to dělá taky- volnoběh nic,což beru,větší otáčky
troubí, ale v hodně vyšších už ne. Dokázal by to někdo vysvětlit? Klakson je 6V. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 22:47
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 slaby magneto a spatne naladenej klakson
Datum: 17. května 2009 22:47
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 cus mam problem u 175/356 malo dobijy a pri volnobeznych otackach vubec uhliky novy elektrika dobra ale zajma mne jestli je to rele na dynamu stejny jak u kejvacky 250/353 mam doma tak jestli by to slo vymnenit dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 22:46
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 nejsem si uplne jistej,jestli sou stejne ukostreny baterky,ale melo by to bejt stejny.....oboje je to dynamo 6V/45W s baterkou 6V/14Ah
Datum: 17. května 2009 22:46
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Zdar.Už nevim co s tim. Jedu a asi po 5 minutách začne vynehcávat až chcipne. A koukám svíčka černá,dám novou a zas 5 minut. ALE předstih DOBŘE SEŘÍZEN,KARBURÁTOR (SMĚS) DOBŘE SEŘIZENÝ !!! OLEJ KVALITNÍÍ. Fakt nevim proč to dělá. Prosím poradte,děkuji .. jedná se jawa 250/559
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 13:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jehla v šoupátku drží pořádně v drážce? Není povolená hlavní tryska nebo nedával tam někdo nějakou podstatně větší?
Datum: 19. května 2009 13:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Svíčku a fajfku jsi určitě také měnil, svíčka by měla být N15C. Také se někdy stane, že je ucpaná odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže nebo přídavný filtr benzínu mezi nádrží a karburátorem, někdo ho používá. Také to chvíli jede, potom začne vynechávat a nakonec motor i chcípne. To ale zase nebývá černá svíčka. Za předpokladu, že je celé zapalování v pořádku a motor je dobrý i po mechanické stránce, bude asi příčina v přípravě směsi, vypadá to na příliš bohatou směs. Může být ucpaný filtr, případně i něco v sacím potrubí, občas to nasaje i hadr, který mívá někdo pod sedlem. Také se může za jízdy přeplavovat karburátor, může se dole zasekávat plovák nebo netěsní jehla plováku ve víčku. Zkus vyměnit plovák, může být i děravý a víčko, případně si někde půjčit dobrý karburátor a uvidíš. Kolikrát se totiž na starém karburátoru závada nenajde, důkladně se vyfouká a seřídí, vše se zdá dobré, a přesto pořádně nefunguje.
Datum: 19. května 2009 12:59
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Svíčku a fajfku jsi určitě také měnil, svíčka by měla být N15C. Také se někdy stane, že je ucpaná odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže nebo přídavný filtr benzínu mezi nádrží a karburátorem, někdo ho používá. Také to chvíli jede, potom začne vynechávat a nakonec motor i chcípne. To ale zase nebývá černá svíčka. Za předpokladu, že je celé zapalování v pořádku a motor je dobrý i po mechanické stránce, bude asi příčina v přípravě směsi, vypadá to na příliš bohatou směs. Může být ucpaný filtr, případně i něco v sacím potrubí, občas to nasaje i hadr, který mívá někdo pod sedlem. Také se může za jízdy přeplavovat karburátor, může se dole zasekávat plovák nebo netěsní jehla plováku ve víčku. Zkus vyměnit plovák, může být i děravý a víčko, případně si někde půjčit dobrý karburátor a uvidíš. Kolikrát se totiž na starém karburátoru závada nenajde, důkladně se vyfouká a seřídí, vše se zdá dobré, a přesto pořádně nefunguje.
Datum: 19. května 2009 12:43
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 karburátor je bez sitiče,, kondenzátor jsem dal nový,cívku taky a dělá to furt. Ještě zkusim nějak pořešet ten vzduchový filt,jestli tam se něco neděje.
Datum: 18. května 2009 18:42
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli máš karburátor se sytičem, může být problém i tam.
Datum: 18. května 2009 13:13
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kdyby prosakoval olej z převodovky, tak by to hodně kouřilo a smrdělo. Také bych řekl, že může být poucpané sání. Může to být i špatný kondenzátor, jak psal Ondra. Není ale také vyloučeno, že je špatná indukční cívka, po ohřátí začne vynechávat, také jsem se s tím už několikrát setkal. Musíš zkrátka zkoušet a zkoušet. Karbec máš opravdu v cajku, neulévá se?
Datum: 18. května 2009 13:08
Jméno: Ondra
IP: uživatel89
 A co kondenzator?? Mam ČZ typ 470/175 Sport a dělala mi to tak nějak taky. Prostě jsem pokaždý jinak dlouho jezdil a začla vynechávat. Prostě zabrala (táhla) a najednou vynechala a pak zas zatáhla, no akorát tak na to abych ji stratil z rukou. No a na konec to byl kondik.
Datum: 17. května 2009 23:58
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Možná že jo,vzduchový filtr mam nový,ale mam ho tam tak šalamounsky,že je možné že to někdy enabere vzduch.
Datum: 17. května 2009 20:54
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Není zanesený čistič vzduchu ? Je volný přívod vzduchu pod sedlem ? Připadá mi, že tomu dojde vzduch a směs se příliš obohatí.
Datum: 17. května 2009 18:11
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Tak to by bylo naprd,,mát to zrovna po GO
Datum: 17. května 2009 17:45
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 ano podle mne také ,nejspíš špatné gufero na klice
Datum: 17. května 2009 16:28
 jestli to mas dobre serizeny, tak ti asi bude sat olej z prevodovky
Datum: 17. května 2009 16:01
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, chci se zeptat, když budu sundávat z pionýra 21 celé zapalování abych mohl sundat rotor, tak budu muset při zpětné montáži nastavit předstih a odtrh? Díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 20:52
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 díky
Datum: 17. května 2009 20:52
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 ano
Datum: 16. května 2009 20:25
 čavte to som zase ja na mojej cz 250 striela z výfuku dymí ako piča pri ubratí a znovu pridaní vyslahne asi polmetrový plamen a nehce si drazat volnobeh čím to može byť ? a čo stým?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 19:51
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 máš totálně rozpr,,nej předstih a jestli to honíš takto delší dobu tak ti mohlo odejít gufero na klice a pak to žere olej a čudí
Datum: 16. května 2009 19:51
Jméno: Martin Dvořák
IP: uživatel1303
 Díky za odpovědi.....a přijedtě se podívat do Volyně okr. Strakonice na fichtl cup 23.5.2009...ať je nás víc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 13:24
Jméno: Martin Dvořák
IP: uživatel1303
 Mám mustanga v krásnym stavu vše plně funkční...ale jediná vada ...NETROUBÍ KDYŽ SVÍTIM....což podle zákona musim.....nevíte čim by to mohlo být..??...pučil sem si od kámoše taky mustanga a ten když svítí tak troubí....není to třeba že je slebý magneto..??..díky za kladné odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 18:18
Jméno: čert
IP: uživatel6052
 naco potřebuješ troubit,? to ani neopravuj, na stk dej jen techničák, tak to dělám já
Datum: 16. května 2009 18:18
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 Tendle poroblemek vyřeší na sto pero akumulátor, ale je to celkem velká investice pokud nemáš doma nabíječku na 6V.
Datum: 16. května 2009 14:00
 kecy, jak rika Pajka - gdyz se vyvijel pionyr tak se pocitalo s tim ze v noci (gdyz budou rozsvicene svetla) se prakticky nebude troubit...cili je to uz konstrukcne vyresene od vyroby ze pokud jsou zapnute svetla (u 30W zapalka odebiraji vykon 30W) a tutiz uz nezbyva stava pro klakson...cili neni to zadna chyba...znal sem jen jednuho mustafa ktery troubil i se zapnutyma svetlama, mel to ale osetrene tak ze pri 30W zapalku mel vepredu misto 25W zarovky 15W a tak stacilo neco jit i do klaksonu (teoreticky 10W) zase mu ale ta predni zarovka po tejdnu odchazela, jak se to dostalo do otacek tak bylo po ni...se silnym magnetem a predepsanyma zarovkama to malinko troubi ale slyset to pres motor prakticky neni, cili je tam vlastne ted naprd...
Datum: 16. května 2009 13:18
 jde taky o to jak to máš zapojený - buď oboje cívky spojený pro světla, nebo jednu pro světlo a druhou na troubení. Mě se odvědčilo je rozdělit, žárovka měla elektriky dost a troubilo to....no, hooodně
Datum: 16. května 2009 13:06
 Pionýr nebyl konstruovaný na celodenní svícení, nepočítalo se s tím. Tento problém je uplně normální. Když budeš chtít troubyt, tak vypni světla  . Částečně by mohlo pomoct nabuzení rotoru, ale problém přetrvá.
Datum: 16. května 2009 12:40
 Ano,je to slabým magnetem.Pokud svítíš,tak už nezbyte elekrika pro klakson
Datum: 16. května 2009 12:30
 Čau.Nevíte proč mi klakson na fichtlu troubí jenom v nízkých otáčkách?Když přidám plyn tak přestane troubit.Jo a je to kalkson tady od sesy ten novej.A takhle blbne když jsou vyplé světla když je zapnu tak netroubí vůbec ale to je asi normální u fichtla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 13:14
Jméno: kahisek
IP: uživatel6099
 ci mte fascinuju???  ze sem ho chtel prodat?xD nj stve me ze to porad nejede..tam GO bylo udelane nedavno gufera nejsou jeste poradne zajete..ale furt mi to blbne asi neco v magnetu nebo cosik mozna nekde..
Datum: 16. května 2009 13:14
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 jj to je normalni nestiha dodavat proud v nizkych otackach
Datum: 16. května 2009 12:33
 cau lidi mám fichtla a stává se mi když tam dam novou svíčku tak mi chytne jedu 1km a už mi nechytne a svíčka nehází jiskru je zasraná od oeje nevíte čím to je poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 13:49
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 skus snizit jehlu v soupatku mozna ti tam de moc bohata smes
Datum: 15. května 2009 13:49
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 jezdím na M2t poměr 1:33 bez problému,to bys musel dát půl na půl ale to bys nenastartoval
Datum: 15. května 2009 12:07
 a nebo jsem přemíšlel že to muže bejt tym žen jsem tam dal špatnej olej nebo moc oleje
Datum: 15. května 2009 11:43
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 když je svíčka od oleje tak je většinou špatné gufero na klice,určitě ti to bere olej z motoru
Datum: 15. května 2009 11:36
Jméno: duro
IP: uživatel6091
 čavte mám taký problém s jawou 350 typ 590 sport možem nanej behať aj s poškodenou alebo nenabitou baterkou? tak aby chytala aspon na roztlacenie , a ak mi baterku nedobíja je to nejaká závažná porucha? dá sa s tým jazdiť?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 7:58
 Zdar, mám jawu 21, vše je po go, skoro samé nové díly. Foto viz zde u mě v galerii motorek : http://www.jawamania.info/masters/frames/default.aspx?content=userdetail&userid=3211
Problém je že moc nejede. Nová ložiska, gufera atd atd.. Motor překroužkovaný. Nádrž vylitá epoxidem. Předstih nastaven,svíčka 15c má hnědou barvu. Moto nastartuju a jedu a moc netáhne - nemá výkon. Jedu třeba 45km/h a najednou jakoby trochu spomalí. Tak ho zase rozjedu a pak zase za chvíli zacuká. Kondík je ok, kladívka se neopalují. Hladinu jsem nastavavoval. Fakt nevím čím to je. Přítelkyně mě předjede na babetě 210. Mám sice 90 kg, ale i ta babeta je se mnou rychlejší. Poradtě co projít.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 17:18
 but ti tam de malo benzinu nebo si nezabehl krouzky a mas je tet pridreny to se pozna tak ze je mas hnedy
Datum: 27. května 2009 17:18
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 ja sem taky od kladna.......vybrusy mi sprostredkovava misti servis,ale vim že autodily Michalec(v Rozdělově) dela snad taky vybrus........ve Slanym ho delaj u michalce
Datum: 16. května 2009 14:19
Jméno: Karel
IP: uživatel1200
 STANDA - řekl bych že mi to zvoní, dával jsem jen ty kroužky. Má to na volnoběh takovej cinkavej zvuk, podezíral jsem kliku nebo pístní čep ale to pří půlení bylo bez vůle. Tak řikáš dát na výbrus jo? Ke komu a co to stojí? Jsem z Kladna
Datum: 15. května 2009 22:00
Jméno: Karel
IP: uživatel1200
 výfuk i kolínko je úpně nový a čistý.
Datum: 15. května 2009 21:58
 vyčisti pořádně výfuk.. hlavně taky kolínko.. a uvidíš
Datum: 15. května 2009 15:46
Jméno: standa
IP: uživatel6093
 blazne nemas pravu,ja mam taky pres 90 kilo a fichtl se mnou jede dobre,po rovince aj 70 i kopce jede dobre a to motor nemam v dvakrat dobrem stavu(moji vynou  ),ale delal sem vybrus a loziska a to je v motoru asi jedina zdrava vec  a rikam ze jede....45 je extremne malo,nekde je chyba......
Datum: 15. května 2009 14:03
Jméno: standa
IP: uživatel6093
 a nebo potom jestli si nedelal vybrus a jen vymenil kruhy a pist,tak udelej vybrus,protoze si asi ty kruhy nesedly.....od toho se odviji moje druha otazka...nezvoní ti to?? jestli chces ozvi se mi na icq,mam ho v profilu Standa250,pomuzu ti s tim.....
Datum: 15. května 2009 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel6093
 uz sem ti jednou rikal,jestli nemas ucpanej vejfukovej kanal....pokud si zajizdel na nejakou abnormalni kaši jako je m2t nebo TSF tak se ti moh ucpat treba z 1/2 vejfukovej kanal a pak to nejede!!! posledne si na to neodpovedel,nevim proc....
Datum: 15. května 2009 13:34
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Pokud máš motor po skutečné GO a ne jen že vyměníš kroužky, tak je to normální stav motoru, kdy se tzv. motor uvolňuje... stačí jezdit a motor se časem dostane do normálu...
Datum: 15. května 2009 10:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel6092
 co odteho cekas?sak jeto len 50ka,a 90kg, no toje dost ,a loziska sa casem zabjehnu a pojede to lip,a daj si vybrus ked jeto slabe
Datum: 15. května 2009 8:36
Jméno: KArel
IP: uživatel1200
 http://www.jawamania.info/masters/frames/default.aspx?content=userdetail&userid=3211
správný link
Datum: 14. května 2009 23:09
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Zdar, jaké má být na 175/356 zadní světlo, když je to rv.58 a spinací skřínku to už na nádrži nemá. Já mám právě ten plastový kryt jak bývá na panelkách ale řekl bych že tam má být to plechové. Nebo je to plastové originál? Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2009 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel6079
 ma tam bejt plechový
Datum: 14. května 2009 20:50
 Potrebuju pomoc Nevim jaky typ VAPE koupit na Mz Etz 251 rok vyroby 89...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 22:25
Jméno: standa
IP: uživatel6077
 na strankach Vape.cz to najdes.....
Datum: 13. května 2009 22:25
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 A já zase nevím, co dělá MZ na fichtlkrámku... Co takhle zkusit zavolat nebo napsat do VAPE?
Datum: 13. května 2009 20:36
 Zdravim draci potrebuju pomoc....koopil sem si Cz 175 450.01 Standart ae nedobiji...asi relatko ae jaky mam koopit?nikde na netu sem nenasel kolik W ma zapalko?Vubec se v tom neviznam je to moje prvni vetsi masina jinak sem zatim jen dachloval  Je to poloautomat?Pls poradte jak stim relatkem....(nemaj tam bejt 3 draty?mam to bez svetel ciste jen na dobiti a mam tam 2draty....diky draci zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 22:30
Jméno: standa
IP: uživatel6077
 jasne mas tam dva draty.....jeden je z uhliku a druhej z vinutí.....podle toho si najdes schema a zapojis to na prislusne rele.......nic na tom neni,,,,,koukni na shop....kup klidne karabicovy rele,to funguje,ale nesmis ho pretezovat....
Datum: 13. května 2009 22:30
Jméno: Shenkyy
IP: uživatel368
 Kontroloval si uhlíky? Aby si relátko nekupovall zbytečně...
Datum: 13. května 2009 19:51
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 a buležitá věc, mmmmmusíš mmmmít zapojenoo ui kontrolku dobijení, jinak to nebude makat
Datum: 13. května 2009 18:41
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 jinak z 61 jde kabel na D a z 51 na M
Datum: 13. května 2009 18:40
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 když ho mmmmmmáš, tak neni duvod ho kupovat(teda jestli je ok).... spíš to chce překontrolovat zapojení kabelů...
Datum: 13. května 2009 18:33
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 mam tam krabici....v zapalku sem jeste nebyl mam ji 1den ae je tam krabicovy tkze staci koopit 75W krabicovy relatko a je to cajk?
Datum: 13. května 2009 18:04
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 a co tam mmáš? normální origo relatko na statoru? jinak by to mělo bejt 45w....jestli tam mmáš origo a moc se v tom nevyznáš, tak ti doporučuju kouppit krabici 75w....pak budeš mít po problemech
Datum: 13. května 2009 17:57
|



|