slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  209  210  211  212  213  214  215  216  217  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Igi      E-mail:      IP: uživatel4389    
Dal jsem do čz250 dvouválce zapalování vape a mám problém.Po roce mi přestala házet jiskra.Poslal jsem to na reklamaci a přišlo to spět že je vše ok a funguje to.Po montáži na moto se nic nezměnilo.K cívce proud jde a tak jsem zkusil novou a po sléze i senzor a nic.Ani si neprskne.Zkusil jsem takové věci jako ukostření a td ale nic.Dál už nevím.Dík za tip. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba ti po roce jezdeni nekde rupl kábl nebo se ti prodřel a ted skratuje... pročekuj to
 
 
Datum: 13. května 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Igi      IP: uživatel4389    
No cívku jsem dal novou a nic.Do cívky proud jde a ven ještě před kabelem nic.
 
 
Datum: 13. května 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s origo zapalkem jede?? a když jde proud k cívce, není v prde.i cívka? popřípadě jestli jde i z cívky, tak jedině zapal. kabel.... ale vidim to na civku
 
 
Datum: 13. května 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel6071    
Draci, mam čz 477 s blinkrama, mam tam novej prerusovac a vsecko ok, blika do bezvadne, ale jakmile mam otacky tak ve 3 tisicich a vic tak to blika cimdal rychlejc az se tomu neda rikat blinkr,,,neda se to nejak zmaknout? Nebo je to jen tim ze uz to neco pamatuje,,,,diky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele mám tuhle samou motorku a dělámi to taky, takže neřeš nesmysly :-)
 
 
Datum: 13. května 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel5711    
Cus potreboval bych poradit...jak velky je rozdil mezi chcipakem z 555 a z fichtla?? a nevite kde by se dal koupit originalni?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6077    
je trochu jinej,ale to co ma rodilny,se da snadno proklemovat dratem a pak se da rict ze je stejnej.....koupis ho na kazdy burze,tady a na ostatnich e - shopech
 
 
Datum: 13. května 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel4111    
Nazdar draci, prosim vás jak se používá tato vymoženost? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1363.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 9:21
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel4111    
díky moc...
 
 
Datum: 13. května 2009 9:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vytocis matku,ktera drzi rotor magneta,potom do vnitrniho zavitu v rotoru nasroubujes tenhle stahovak,a pak utahujes sroub kterej prochazi tim stahovakem,a magneto tak sleze
 
 
Datum: 13. května 2009 9:14
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel2136    
nazdar draci, prosim vás jak se sundává rotor zapalování na stadionu? dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stahovakem:-) do rotoru nasroubuj stahovak spcialni stahovak na rotor stadion jawetta ne nejaky 2rameny a podobne veci jinak z ohnes rotor a pak to vybruje a dela neplechy!
 
 
Datum: 12. května 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel5071    
cau lidi, mam takovej dotaz. dneska sme se bavili s nasim ucitelem na strojarnu, a ten nam tikal, ze kdyz byl mladej, tak ze prej videl na nekolika čezetach, ze meli v hlave vyvrtanou jeste jednu diru na svicku, ktera se pripojila na jeste jednu civku. Pry to zvysovalo vykon tak o 30%, protoz to lip spalovalo. Ale uz si nepamatuje, jestli tam byli nejak udelany jeste jedny kladivka, nebo jak to s tim zapalovanim bylo.... tak se vas chci zeptat, jestli ste o tom nahodou neslyseli, nebo nevite o nejakym navodu na tuhle upravu.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to u nás taky. Myslim že když zapojíš oboje zapalování dohromady na jedno kladívko, tak by to mělo jít v pohodě - jen musíš mit usměrněnou elektriku (můstek/baterka) a jinak asi už nic. Já si jsem jistej, že by to šlo, takže v realitě to bude tak 50 na 50 :-D
 
 
Datum: 13. května 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel5071    
hele bud v klidu, ja sem tedka ve tretaku na strojarne a bereme to jen tak, aby se nereklo, u nas je to hroznej ustav:-)
 
 
Datum: 13. května 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
OK. Samozřejmě že by šlo zapalování i tyristorový (ale asi s nějakou úpravou) a tak, ale tohle vidim jako tak nějak nejlepší cestu - určitě v tý době měli spíš tranzistory než tyristory a baterku měla taky ,,každá'' motorka větší jak fichtl :-) Jeden kontakt kladívka uzemníš (na baterku, nebo za usměrňovač) a z druhýho to jen vyvedeš do obou zapalování. Tak to vidím já, myslim že víc by potřeba nebylo (ale tak zase je pravda že jsem jen v prváku, takže tohle jsme ještě pořádně nebrali...ale podle mě by to mělo fungovat jistě)
 
 
Datum: 13. května 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel6038    
No takhle sem to myslel, já mam čz 180/487 a na ní bych se to chtěl pokusit udělat. Hlavu bych si sehnal jinou. S kámošem sme to probírali a zádrhel sme viděli v toho zapalování, co všechno tam upravit. Zkusim to nějak skloubit podle toho tvýho popisu a roce to nějak domyslíme. Díky za radu
 
 
Datum: 13. května 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jako za vodou ve smyslu že pak už by to mělo jít bez problému (myslim že vyvrtat díru a závit bude nejtěžší) - jen si pak nerozladit zapalování (nebo ostatní věci - když ladit, tak postupně). S tim vrtáním asi kecám (i když vliv by to podle mě mělo), ale ty svíčky by měly být v místech, aby když zapálí, tak aby shořelo co nejvíc směsi [teď moje trapná úvaha] (díru bych udělal tak, aby byla cca ve třetině vzdálenosti mezi krajem válce a druhou svíčkou (byly by naproti sobě, nevim jak to popsat) - teoreticky když padne jiskra, tak by se spálila směs v ,,kruhu'' kolem svíček a když se spálí směs u krajů, tak by se zároveň protly oba kruhy) [/konec trapné úvahy]. no prostě udělat to tak, aby za co nejkratší dobu shořelo co nejvíc směsi - myslim že energie uvolněná takhle naráz pohne s pístem snáž, než cca polovina a druhá polovina bude jen slabě pomáhat tlačit píst dolů. Myslíš to stejně jako já? Mimochodem viděl jsem stadiona s11 s dvěma svíčkama (druhá místo dekopresoru), vypadalo to opravdu zajímavě - ale myslim že u tak ,,malýho'' motoru by to (měl zapojenou jenom jednu) asi nemělo moc vliv (vzhledem k tomu, kolik toho normálně svíčka musí zapálit a kde vzniká jiskra - to by se musela asi posunout i původní svíčka, ale to už se spíš vyplatí udělat si novou hlavu podle sebe).
 
 
Datum: 12. května 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nám o tom dneska říkal učitel taky. Spíš teda naznačil že ČZ ,,nějak'' uměla zvýšit výkon motoru o 30% (a pak prej přišli komunisti a nic z toho nebylo). No já osobně myslim že když uděláš do hlavy válce ještě jednu díru a uděláš závit na svíčku, tak jsi skoro za vodou - jestli se nepletu, tak kladívko by mělo stačit v pohodě jen jedno. Já bych to řešil takhle: kladívko jako snímač a z něj 2X tranzistorový zapalování ( http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tranzistorove-zapalovani.html ), pro každou cívku jedno ;-) Myslim že pak by to mohlo práskat dobře. Sice pochybuju že by to přidalo opravdu 30% výkonu (hádám že by to muselo mit víc úprav, nebo by musel mít motor větší vrtání (než ostatní motory se stejným objemem) a svíčky dál od sebe), ale tak když začne hořet směs na dvou (vzdálených) místech najednou, tak dřív shoří a uvolní víc energie (než když hoří při pohybu dolů, občas i ve výfuku). Čistě teoreticky - čím dřív se směs spálí, tím ,,víc'' uvolní energie (myslím využitelnou energii která potlačí píst dolů, ne teplo). To je můj názor, zkusit to můžeš ;-) Podle mě by to ,,mělo fungovat'', jestli to zvedne výkon (a o kolik) ale neručim. Zvyšování výkonu jde vždycky trnitou cestou přes hromadu neúspěchů.
 
 
Datum: 12. května 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel5071    
no ja bych chtel jn vedet, jestli nevite, jak to udelat...
 
 
Datum: 12. května 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Tohle je často vidět i na jawa 90
 
 
Datum: 12. května 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
tahle ůprva byla na závodních čezetkách ale to bylo jinak tam byli 2 svíčky a jedna fajfka když při závodě lehla svíčka tak jen přehodíl fajfku násláp a jel zas
 
 
Datum: 12. května 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: Ajk      IP: uživatel5576    
cau hosi dostal sem od souseda baterku do svoji kyvacky a on mi rekl ze nedrzi a chci se zeptat kdy se me muze vybit kdyz budu jezdit a necham to 10 min. odpocinout a nebo se vybije treba prez noc on rikal ze mu vydrzela tak 3 dny dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Rozpadem olověných desek napadá dolu takovej černej bordel jakejsi sulfát olova (no tady se pouštím an tenkej led chemie, tak prodávám jak jsem koupil), každopádně tento kal je částečně vodivej a způsobuje samovybíjení článků, v horším případě dokonce zkrat. Četl jsem několik článků jak se toho černého kalu zbavit pomocí peroxidu vodíku, přijde mi to brutální čištění (předtím nabité a vylité baterie!!!!), ale popravdě to asi do sebe něco má. Nikdy jsem to však nezkoušel, protože nikdy jsem neměl olověnej akumulátor ve stavu že by to mělo smysl. Vždycky jsem měl hulvátskej zkrat na desce a s tím nemělo smysl nic dělat... Ale na tvůj dotaz kdy se ti může vybít není odpověď.. od stolu ti nedokážu změřit nic na tvém akumulátoru, takže si to prostě vyzkoušej :-)
 
 
Datum: 13. května 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: Ajk      IP: uživatel5425    
ja ji chci jen na projeti prez vikend tak se ptam aby mi nekde nechcipla a nemusel ji tlacit domu nevybije se mi behem jizdy? dik
 
 
Datum: 12. května 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6061    
pokud mas vymlacenou baterku,tak uz ji nic nespasí........myslim ze by bylo jak pro tebe tak pro motorku koupit za 300,- novou baterku....
 
 
Datum: 12. května 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimvas co se stane kdyz pripojim 65W zapalovani na 50W relatko? aby to mohlo bejt aspon nouzovka... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4463    
nouzovka jo,ale jak to vic vytocis,tak ti to rele shori.....
 
 
Datum: 11. května 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zdravím, potřebuji poradit. Dělal jsem před nedávnem novou elektriku na pionýru a předělal jsem ho z 20W zápalování na 30W zapalování. Včera jsem ho vyzkoušel za tmy jak svítí a svítí málo. Žárovku tam má 25w a 5w. Dneska jsem teda změřil kolik dává voltů a na volnoběh cívky dávají 2V a při plných otáčkách 4V, takže to vypadá jak kdyby to svítilo jen na jednu cívku i když jsou zapojeny do série. Nic mě nenapadá co s tím může být. Jinak cívky jsou posazeny nahoře a dole na původním místě zůstala zapalovací cívka (ta dává při volnoběhu cca 4V a při asi 3000 ot 8V). Tady foto: http://www.jawamania.info/masters/frames/default.aspx?content=userdetail&userid=3174 Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
to Rarach: cívky jsou skoro až na tom rotoru. Když jsem je montoval, tak jsem si ustřihl z PET lahve takové pásky a na ně jsem posadil cívky a přišrouboval, takže jsou ty cívky od rotoru vzdáleny na tloušťku těch pásků (odhad 0,5 mm). Nechám si asi nabudit ten rotor a uvidím jaký to bude výsledek...
 
 
Datum: 12. května 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel1074    
Zkonroluj si vzdálenost cívek od rotoru,jestli je nemáš moc daleko. Musí být co nejblíž,aby skoro škrtaly.
 
 
Datum: 11. května 2009 23:16
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Myslíš jako zapojení elektroinstalace nebo polohu cívek? Pokud myslíš cívky, tak je mám dát jako u 30w zápalka, tzn. zapalovací nahoru vlevo a světelné nahoru vpravo a dole nebo to můžu nechat, tak jak to mám teď, tzn. zapalovací dole a světelné cívky nahoře vlevo a vpravo?
 
 
Datum: 11. května 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel6051    
statory jsou stejné, takže když dodržíš zapojení jako je na silnější verzi, tak můžeš použít 20W stator...
 
 
Datum: 11. května 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Chong, standa: moc vám děkuji. Chci se ještě zeptat, na to 30W zapalování můžu použít původní rotor z 20W zapalování (s tím, že bych ho nechal znovu nabudit), takže světelné cívky budou v horní části a zapalovací dole, tak jak je to u 20W zápalka?
 
 
Datum: 11. května 2009 8:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6047    
taky jsem potkal v chotusicich chlapka co budil magneta a rikal ze i fichtla umí,ale nema na nej u sebe vybavení......asi to bude ten co mysli chong.....byl i na kladne koncem dubna......
 
 
Datum: 10. května 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
A proč ne.. tvoje světla svítí řekněme na 70% ale proč by stejná účinnost zapalovacího okruhu stále ještě nestačila na spolehlivé zažehnutí motoru? Slabžch rotrů jsem už viděl poměrně dost, takže věř že je to tím... Hele na jedné burze jsem narazil na p. Urbánka co magnety alternátorů a dynam budí.. jednalo se však o klasické staré magnetta typu Bosch či podobné, takže nevím zda by uměl i rotor pionýra vzhledem k tomu že má magnety zalité v hliníku.. ale je z Velimi, telefon tu dávat nebudu kvůli idiotům co by škodili, ale mail je magnety@centrum.cz tm se domluv...
 
 
Datum: 10. května 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
to Chong: myslíš, že je slabý rotor, i když dokáže tak pěkně nabudit zapalovací cívku? Kde se dá sehnat nový rotor nebo kde se to nechává nabudit, např. v opravně elektromotorů?
 
 
Datum: 10. května 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Skříplý kabel by neměl být, protože když jsem to připojil na náhradní zdroj (zdroj z PC), tak to svítilo víc a při měření jsem naměřil 5V (měl jsem to napojený na 5,5V větvi). Světelný cívky jsem dával obě nový, celá elektrika je taky nová, tak opravdu nevím kde by mohla být chyba. Napadá mě jedině, že by ty cívky měly být v jiné poloze nebo je nějaká z těch cívek špatná... Ještě jsem si dal 2 diody na podsvícení tachometru, ale ty by na to neměly mít vliv...
 
 
Datum: 10. května 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Slabé magnety rotoru... nabudit znovu, nebo vyměnit za jiný rotor...
 
 
Datum: 10. května 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nigdy sem nebyl elektronicky zdatny a tak me napada treba pokud se ti to negde neukostruje, neni negde kabel z jedny civky ukoristen bo skriply bo preruseny, zaoxidovany kontakty...
 
 
Datum: 10. května 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Fotky jsou v datech...
 
 
Datum: 10. května 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
zdarec potrebuju poradit fichtl mi lehce vynechava pri nozkych i strednich otackach ale jede nevim cim to muze byt kladivka sem nastavoval ,svicku menil, i inducku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6040    
ahoj mam trapnej dotaz fichtl ma elektřinu na střídavej nebo stejnosměrnej proud ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
střídavej
 
 
Datum: 10. května 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: Shenkyy      IP: uživatel368    
Dobrý pobavení, po ránu...:-)
 
 
Datum: 10. května 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: jaryn      IP: uživatel41    
čau každopádně střídavý.
 
 
Datum: 09. května 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel6034    
Čau draci, mám asi 2 dny ČZ 477 a potřebuju se zeptat na co je ten šroubek uprostřed relé co je pod sedadlem, jestli se tím něco štyluje, nebo jestli má bejt úplně dotaženej,, díky, nevyznam se v těhle věcech. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jestli se jedná o dvoucívkové relé ,tak tento šroub drží kryt relé. Nic se tímto šroubem neseřizuje.
 
 
Datum: 09. května 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: mustííík      IP: uživatel1828    
Cau panove, potrebuji od vas radu ,nesviti me tlumeny svetlo ,žarovku predni jsem menil ,ale to taky nepomohlo . Mam tam 30W zapalovani, zkousel jsem tam dat i zarovku 6V/15W (jinak tam mam 6V/25W) ale s touhle to taky sviti jenom na tlumeny. Zapojeny je to dobre a kdyz prepnu na riditkach na tlumeny tak zhasne i zadni svetlo a zadnej poskozenej drat jsem nikde nenasel. Pomozte!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: lal      IP: uživatel2324    
Stejný problém jsem nedávno řešil. Stačilo nastříkat do přepínače WD40 a vše jde jak má.
 
 
Datum: 09. května 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Závadu hledej na zadním světle,někde ti to chytá kostru.U alternátoru 25+5 w, je zadní žárovka napojena na vlákna přední žárovky.
 
 
Datum: 09. května 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se ti to negde ukostruje...koukni na gable, na spinacku, ocistit kontakty a zkus...
 
 
Datum: 09. května 2009 13:17
 
 
 
 
Jméno: JARA      E-mail:      IP: uživatel3747    
Zdravím,nemáte někdo doma starý,nepotřebný ale funkční tachometr i s náhonem na Babettu,darujete? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: JARA      IP: uživatel6035    
500 za něho nedám
 
 
Datum: 09. května 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
to si ho neumíš koupit??, a nevěřim že blízko tvého bydliště není žádná prodejna.
 
 
Datum: 09. května 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
porad se mi steluje elektryka tak to nasteluju utahnu jede pekne suprove jako nikdy no a po par km tak po 100 uz je uplne rozestelovanej. a jede linejc rek bych ze to pali driv a myslim ze tam neni na kladivku podlozka pod sroubkem?????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
A co takhle občas přiměřeně namazat olejem filc vačky?
 
 
Datum: 10. května 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava - ne az moc nestojej ale za nic nestojej...
 
 
Datum: 08. května 2009 13:14
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dotaz: jak vypadaj kladivka v pertinaxovem pouziti? to maj na sobe uz pertinax izolaci? jinak pravda ty umelohmotny az moc nestojej, ma to tenky plech a ohyba se to a celkove se to nici a rychle to odchazi do vecnych lovist...
 
 
Datum: 08. května 2009 13:14
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Asi kupuješ špatná kladívka.Vybírej jenom v pertinaxovém provedení.Ty co jsou z umělé hmoty ,jsou na jedno použití.
 
 
Datum: 08. května 2009 6:42
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel5056    
mám takový dotaz kamošovy se na motroce vysralo něco s elektrikou jiskru mu to háže jen chvilkama nevím čím by to mohlo být kladívko je v pohodě. Pls radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: pitrson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
delal jsem si na pionyrovi celou novou elektriku. kondik.kladivko,civku,zapalovaci civku,svicku,kabel ke svicce,komplet rozvod kabelu a nic. davalo mi to maly jiskry a vynechavali. nevedel jsem co s tim a tak jsem zkusil vymenit rotor-magnet a problemy byli pryc
 
 
Datum: 07. května 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel5056    
Jo a ještě jsem zapoměl dodat že je to Jawa 21
 
 
Datum: 07. května 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: Pavel Winter      E-mail:      IP: uživatel6021    
Ahoj Potrebuju poradim na moji JAWĚ 350/360 me praske pojistka hned jak zhasne cervene svetelko na hlavnim panelu. Nevite co stim muze bejt ? Na zimu sem mel motor vyndaný a kdyz jsem ho dal zpet tak to dela tohle . Normalne nastartovat de ale jak zaberu za plyn tak cerveny svetylko zhasne a pojistka rupne. muj email je xdreame@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: htd ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni se na rele dobíjení
 
 
Datum: 07. května 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Máš dobře zapojené kabely na hlavní svorkovnici dynama ? Zelený kabel ( 61 ),modrý kabel ( 51 ),černý kabel ( 1A ),červený kabel ( 1B ) a kabel na spínači neutrálu .
 
 
Datum: 07. května 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6024    
myslim si o tom jedinou vec a to je ze zarovka zhasne,protoze pojistka praskla......a pokud to chodilo a ted nechodí tak si proste neco zapojil spatne!!
 
 
Datum: 06. května 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: karlos88      E-mail:      IP: uživatel1256    
Hele kluci mám problem... Je to nějáká čz 175 v kladívku mi jiskra skáče ale do svíčky nedorazí... Čim to?? Mám svoje typy ale raději se poradim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: kropis      IP: uživatel6011    
inducka nebo kondik
 
 
Datum: 06. května 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6023    
možná se pletu ale mohlo by to bejt špatnym kondenzátorem..
 
 
Datum: 06. května 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: jarky      IP: uživatel6020    
pokud ti nedorazi do fajfky tak se nedostane pres civku ta bude vadna
 
 
Datum: 06. května 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: kropis      IP: uživatel6011    
cau draci newite nekdo jak nebo nejaky odkaz na zapojeni otackomeru??diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: kropis      E-mail:      IP: uživatel6011    
mohl by jsi mi to hodit na email??me to tam nejde otevrit na te strance dikec
 
 
Datum: 06. května 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6023    
nechce se mi to stahovat a rozbalovat ale jestli je to ten elektronickej s 20 LED co už tu několikrát byl tak ten už sem taky stavěl a nefungoval... :-(
 
 
Datum: 06. května 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: primax69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak ja sem ti to hodil na uloz.to tady to mas http://uloz.to/1732800/Otáčkoměr.zip
 
 
Datum: 06. května 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
jo je to tam napsane jsem se ted dival ,tak ze jak ti to mam poslat ?
 
 
Datum: 06. května 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
zdar,hele ja nahodou v pc ma navod jak udelat otackomer a myslim ze by to tam bylo napsane jak ho zapojit ja to nwm sem to necetl,jak ti to mam poslat ??pres co ?
 
 
Datum: 06. května 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: fgh      IP: uživatel6016    
Poradite mi prosim jak zapojit ty dratky na panelce aby to jelo bez baterky vim ze to budu roztlacet a nemam tam rele to sem vydelal dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: jarky      IP: uživatel6020    
ja myslel ze se mame chovat slusne hele ,nic si z toho nedelej ,bez baterky ti to pojede,ale musi byt v poradku se vsim vsudy a tzn.i rele bohuzel,to se da sehnat za par korun
 
 
Datum: 06. května 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To Fgh .. ty musíš být neuvěřitelnej mamlas.. a to si jako myslíš že ti inženýři, projektanti a jiní řemeslníci z Jawy byli takový blbové že do motorek cpali co tam bejt nemuselo? Takže si to srovnej v hlavě a dej tý motorce co pořebuje a budeš moct na ní jezdit... A jestli jsi se vydělal, tak si vyměň trenky... co je nám do toho :-D
 
 
Datum: 06. května 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6018    
asi jako kdyz se bavi hluchej a němej....... najdi si dle typu motorky schema zapojeni na http://www.sesa-moto.cz v sekci minulost......aby to jelo bez baterky musis mit zapojene rele a perfektne serizene!!! ale sam sem to zkousel pred lety a bez baterky to ani neblafne.....
 
 
Datum: 06. května 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: fgh      IP: uživatel5576    
Dik
 
 
Datum: 06. května 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To já nevim ale myslim si že normálně drátky z relé zapojíš na drátky co vedou od baterky!
 
 
Datum: 06. května 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: fgh      IP: uživatel6017    
A kdy z tam dam to rele tak to mam zapojit jak ten dratek co de z rele na inducku ale nemam to plechove rele dik
 
 
Datum: 06. května 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli namáš rele ani baterku tak ti to nemůže fungovat,musíš mít aspon jedno!Když dáš baterii ale nedáš rele tak to pojede normálně budeš to moc nakopnout a nebude ti to chcípat na neutrál,ale nebude to dobíjet budeš to muset dobíjet na nabíječce občas a když nebudeš mít baterku tak to už si slyšel co ti to bude dělat!
 
 
Datum: 06. května 2009 15:35
 
<  209  210  211  212  213  214  215  216  217  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 4:12:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu