Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dal jsem do čz250 dvouválce zapalování vape a mám problém.Po roce mi přestala házet jiskra.Poslal jsem to na reklamaci a přišlo to spět že je vše ok a funguje to.Po montáži na moto se nic nezměnilo.K cívce proud jde a tak jsem zkusil novou a po sléze i senzor a nic.Ani si neprskne.Zkusil jsem takové věci jako ukostření a td ale nic.Dál už nevím.Dík za tip.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 21:19
 třeba ti po roce jezdeni nekde rupl kábl nebo se ti prodřel a ted skratuje... pročekuj to
Datum: 13. května 2009 21:19
Jméno: Igi
IP: uživatel4389
 No cívku jsem dal novou a nic.Do cívky proud jde a ven ještě před kabelem nic.
Datum: 13. května 2009 20:07
 s origo zapalkem jede?? a když jde proud k cívce, není v prde.i cívka? popřípadě jestli jde i z cívky, tak jedině zapal. kabel.... ale vidim to na civku
Datum: 13. května 2009 19:11
Jméno: Lasty
IP: uživatel6071
 Draci, mam čz 477 s blinkrama, mam tam novej prerusovac a vsecko ok, blika do bezvadne, ale jakmile mam otacky tak ve 3 tisicich a vic tak to blika cimdal rychlejc az se tomu neda rikat blinkr,,,neda se to nejak zmaknout? Nebo je to jen tim ze uz to neco pamatuje,,,,diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 15:33
 hele mám tuhle samou motorku a dělámi to taky, takže neřeš nesmysly
Datum: 13. května 2009 15:33
Jméno: lukas
IP: uživatel5711
 Cus potreboval bych poradit...jak velky je rozdil mezi chcipakem z 555 a z fichtla?? a nevite kde by se dal koupit originalni?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 22:37
Jméno: standa
IP: uživatel6077
 je trochu jinej,ale to co ma rodilny,se da snadno proklemovat dratem a pak se da rict ze je stejnej.....koupis ho na kazdy burze,tady a na ostatnich e - shopech
Datum: 13. května 2009 22:37
Jméno: joxa
IP: uživatel4111
Posl.aktualizace: 13. května 2009 9:21
Jméno: joxa
IP: uživatel4111
 díky moc...
Datum: 13. května 2009 9:21
 vytocis matku,ktera drzi rotor magneta,potom do vnitrniho zavitu v rotoru nasroubujes tenhle stahovak,a pak utahujes sroub kterej prochazi tim stahovakem,a magneto tak sleze
Datum: 13. května 2009 9:14
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 nazdar draci, prosim vás jak se sundává rotor zapalování na stadionu? dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 21:33
 stahovakem  do rotoru nasroubuj stahovak spcialni stahovak na rotor stadion jawetta ne nejaky 2rameny a podobne veci jinak z ohnes rotor a pak to vybruje a dela neplechy!
Datum: 12. května 2009 21:33
Jméno: MiGeL
IP: uživatel5071
 cau lidi, mam takovej dotaz. dneska sme se bavili s nasim ucitelem na strojarnu, a ten nam tikal, ze kdyz byl mladej, tak ze prej videl na nekolika čezetach, ze meli v hlave vyvrtanou jeste jednu diru na svicku, ktera se pripojila na jeste jednu civku. Pry to zvysovalo vykon tak o 30%, protoz to lip spalovalo. Ale uz si nepamatuje, jestli tam byli nejak udelany jeste jedny kladivka, nebo jak to s tim zapalovanim bylo.... tak se vas chci zeptat, jestli ste o tom nahodou neslyseli, nebo nevite o nejakym navodu na tuhle upravu....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 20:27
 to u nás taky. Myslim že když zapojíš oboje zapalování dohromady na jedno kladívko, tak by to mělo jít v pohodě - jen musíš mit usměrněnou elektriku (můstek/baterka) a jinak asi už nic. Já si jsem jistej, že by to šlo, takže v realitě to bude tak 50 na 50
Datum: 13. května 2009 20:27
Jméno: MiGeL
IP: uživatel5071
 hele bud v klidu, ja sem tedka ve tretaku na strojarne a bereme to jen tak, aby se nereklo, u nas je to hroznej ustav
Datum: 13. května 2009 19:21
 OK. Samozřejmě že by šlo zapalování i tyristorový (ale asi s nějakou úpravou) a tak, ale tohle vidim jako tak nějak nejlepší cestu - určitě v tý době měli spíš tranzistory než tyristory a baterku měla taky ,,každá'' motorka větší jak fichtl  Jeden kontakt kladívka uzemníš (na baterku, nebo za usměrňovač) a z druhýho to jen vyvedeš do obou zapalování. Tak to vidím já, myslim že víc by potřeba nebylo (ale tak zase je pravda že jsem jen v prváku, takže tohle jsme ještě pořádně nebrali...ale podle mě by to mělo fungovat jistě)
Datum: 13. května 2009 16:52
Jméno: MiGeL
IP: uživatel6038
 No takhle sem to myslel, já mam čz 180/487 a na ní bych se to chtěl pokusit udělat. Hlavu bych si sehnal jinou. S kámošem sme to probírali a zádrhel sme viděli v toho zapalování, co všechno tam upravit. Zkusim to nějak skloubit podle toho tvýho popisu a roce to nějak domyslíme. Díky za radu
Datum: 13. května 2009 14:08
 jako za vodou ve smyslu že pak už by to mělo jít bez problému (myslim že vyvrtat díru a závit bude nejtěžší) - jen si pak nerozladit zapalování (nebo ostatní věci - když ladit, tak postupně). S tim vrtáním asi kecám (i když vliv by to podle mě mělo), ale ty svíčky by měly být v místech, aby když zapálí, tak aby shořelo co nejvíc směsi [teď moje trapná úvaha] (díru bych udělal tak, aby byla cca ve třetině vzdálenosti mezi krajem válce a druhou svíčkou (byly by naproti sobě, nevim jak to popsat) - teoreticky když padne jiskra, tak by se spálila směs v ,,kruhu'' kolem svíček a když se spálí směs u krajů, tak by se zároveň protly oba kruhy) [/konec trapné úvahy]. no prostě udělat to tak, aby za co nejkratší dobu shořelo co nejvíc směsi - myslim že energie uvolněná takhle naráz pohne s pístem snáž, než cca polovina a druhá polovina bude jen slabě pomáhat tlačit píst dolů. Myslíš to stejně jako já? Mimochodem viděl jsem stadiona s11 s dvěma svíčkama (druhá místo dekopresoru), vypadalo to opravdu zajímavě - ale myslim že u tak ,,malýho'' motoru by to (měl zapojenou jenom jednu) asi nemělo moc vliv (vzhledem k tomu, kolik toho normálně svíčka musí zapálit a kde vzniká jiskra - to by se musela asi posunout i původní svíčka, ale to už se spíš vyplatí udělat si novou hlavu podle sebe).
Datum: 12. května 2009 22:34
 Nám o tom dneska říkal učitel taky. Spíš teda naznačil že ČZ ,,nějak'' uměla zvýšit výkon motoru o 30% (a pak prej přišli komunisti a nic z toho nebylo). No já osobně myslim že když uděláš do hlavy válce ještě jednu díru a uděláš závit na svíčku, tak jsi skoro za vodou - jestli se nepletu, tak kladívko by mělo stačit v pohodě jen jedno. Já bych to řešil takhle: kladívko jako snímač a z něj 2X tranzistorový zapalování ( http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tranzistorove-zapalovani.html ), pro každou cívku jedno  Myslim že pak by to mohlo práskat dobře. Sice pochybuju že by to přidalo opravdu 30% výkonu (hádám že by to muselo mit víc úprav, nebo by musel mít motor větší vrtání (než ostatní motory se stejným objemem) a svíčky dál od sebe), ale tak když začne hořet směs na dvou (vzdálených) místech najednou, tak dřív shoří a uvolní víc energie (než když hoří při pohybu dolů, občas i ve výfuku). Čistě teoreticky - čím dřív se směs spálí, tím ,,víc'' uvolní energie (myslím využitelnou energii která potlačí píst dolů, ne teplo). To je můj názor, zkusit to můžeš  Podle mě by to ,,mělo fungovat'', jestli to zvedne výkon (a o kolik) ale neručim. Zvyšování výkonu jde vždycky trnitou cestou přes hromadu neúspěchů.
Datum: 12. května 2009 22:03
Jméno: MiGeL
IP: uživatel5071
 no ja bych chtel jn vedet, jestli nevite, jak to udelat...
Datum: 12. května 2009 19:57
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Tohle je často vidět i na jawa 90
Datum: 12. května 2009 19:42
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 tahle ůprva byla na závodních čezetkách ale to bylo jinak tam byli 2 svíčky a jedna fajfka když při závodě lehla svíčka tak jen přehodíl fajfku násláp a jel zas
Datum: 12. května 2009 19:38
Jméno: Ajk
IP: uživatel5576
 cau hosi dostal sem od souseda baterku do svoji kyvacky a on mi rekl ze nedrzi a chci se zeptat kdy se me muze vybit kdyz budu jezdit a necham to 10 min. odpocinout a nebo se vybije treba prez noc on rikal ze mu vydrzela tak 3 dny dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 10:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Rozpadem olověných desek napadá dolu takovej černej bordel jakejsi sulfát olova (no tady se pouštím an tenkej led chemie, tak prodávám jak jsem koupil), každopádně tento kal je částečně vodivej a způsobuje samovybíjení článků, v horším případě dokonce zkrat. Četl jsem několik článků jak se toho černého kalu zbavit pomocí peroxidu vodíku, přijde mi to brutální čištění (předtím nabité a vylité baterie!!!!), ale popravdě to asi do sebe něco má. Nikdy jsem to však nezkoušel, protože nikdy jsem neměl olověnej akumulátor ve stavu že by to mělo smysl. Vždycky jsem měl hulvátskej zkrat na desce a s tím nemělo smysl nic dělat... Ale na tvůj dotaz kdy se ti může vybít není odpověď.. od stolu ti nedokážu změřit nic na tvém akumulátoru, takže si to prostě vyzkoušej
Datum: 13. května 2009 10:35
Jméno: Ajk
IP: uživatel5425
 ja ji chci jen na projeti prez vikend tak se ptam aby mi nekde nechcipla a nemusel ji tlacit domu nevybije se mi behem jizdy? dik
Datum: 12. května 2009 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel6061
 pokud mas vymlacenou baterku,tak uz ji nic nespasí........myslim ze by bylo jak pro tebe tak pro motorku koupit za 300,- novou baterku....
Datum: 12. května 2009 18:52
 prosimvas co se stane kdyz pripojim 65W zapalovani na 50W relatko? aby to mohlo bejt aspon nouzovka...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 22:01
Jméno: standa
IP: uživatel4463
 nouzovka jo,ale jak to vic vytocis,tak ti to rele shori.....
Datum: 11. května 2009 22:01
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, potřebuji poradit. Dělal jsem před nedávnem novou elektriku na pionýru a předělal jsem ho z 20W zápalování na 30W zapalování. Včera jsem ho vyzkoušel za tmy jak svítí a svítí málo. Žárovku tam má 25w a 5w. Dneska jsem teda změřil kolik dává voltů a na volnoběh cívky dávají 2V a při plných otáčkách 4V, takže to vypadá jak kdyby to svítilo jen na jednu cívku i když jsou zapojeny do série. Nic mě nenapadá co s tím může být. Jinak cívky jsou posazeny nahoře a dole na původním místě zůstala zapalovací cívka (ta dává při volnoběhu cca 4V a při asi 3000 ot 8V). Tady foto: http://www.jawamania.info/masters/frames/default.aspx?content=userdetail&userid=3174 Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:03
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 to Rarach: cívky jsou skoro až na tom rotoru. Když jsem je montoval, tak jsem si ustřihl z PET lahve takové pásky a na ně jsem posadil cívky a přišrouboval, takže jsou ty cívky od rotoru vzdáleny na tloušťku těch pásků (odhad 0,5 mm). Nechám si asi nabudit ten rotor a uvidím jaký to bude výsledek...
Datum: 12. května 2009 20:03
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
 Zkonroluj si vzdálenost cívek od rotoru,jestli je nemáš moc daleko. Musí být co nejblíž,aby skoro škrtaly.
Datum: 11. května 2009 23:16
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Myslíš jako zapojení elektroinstalace nebo polohu cívek? Pokud myslíš cívky, tak je mám dát jako u 30w zápalka, tzn. zapalovací nahoru vlevo a světelné nahoru vpravo a dole nebo to můžu nechat, tak jak to mám teď, tzn. zapalovací dole a světelné cívky nahoře vlevo a vpravo?
Datum: 11. května 2009 17:31
Jméno: Chong
IP: uživatel6051
 statory jsou stejné, takže když dodržíš zapojení jako je na silnější verzi, tak můžeš použít 20W stator...
Datum: 11. května 2009 17:21
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Chong, standa: moc vám děkuji. Chci se ještě zeptat, na to 30W zapalování můžu použít původní rotor z 20W zapalování (s tím, že bych ho nechal znovu nabudit), takže světelné cívky budou v horní části a zapalovací dole, tak jak je to u 20W zápalka?
Datum: 11. května 2009 8:28
Jméno: standa
IP: uživatel6047
 taky jsem potkal v chotusicich chlapka co budil magneta a rikal ze i fichtla umí,ale nema na nej u sebe vybavení......asi to bude ten co mysli chong.....byl i na kladne koncem dubna......
Datum: 10. května 2009 23:01
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 A proč ne.. tvoje světla svítí řekněme na 70% ale proč by stejná účinnost zapalovacího okruhu stále ještě nestačila na spolehlivé zažehnutí motoru? Slabžch rotrů jsem už viděl poměrně dost, takže věř že je to tím... Hele na jedné burze jsem narazil na p. Urbánka co magnety alternátorů a dynam budí.. jednalo se však o klasické staré magnetta typu Bosch či podobné, takže nevím zda by uměl i rotor pionýra vzhledem k tomu že má magnety zalité v hliníku.. ale je z Velimi, telefon tu dávat nebudu kvůli idiotům co by škodili, ale mail je magnety@centrum.cz tm se domluv...
Datum: 10. května 2009 21:29
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 to Chong: myslíš, že je slabý rotor, i když dokáže tak pěkně nabudit zapalovací cívku? Kde se dá sehnat nový rotor nebo kde se to nechává nabudit, např. v opravně elektromotorů?
Datum: 10. května 2009 20:52
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Skříplý kabel by neměl být, protože když jsem to připojil na náhradní zdroj (zdroj z PC), tak to svítilo víc a při měření jsem naměřil 5V (měl jsem to napojený na 5,5V větvi). Světelný cívky jsem dával obě nový, celá elektrika je taky nová, tak opravdu nevím kde by mohla být chyba. Napadá mě jedině, že by ty cívky měly být v jiné poloze nebo je nějaká z těch cívek špatná... Ještě jsem si dal 2 diody na podsvícení tachometru, ale ty by na to neměly mít vliv...
Datum: 10. května 2009 20:47
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Slabé magnety rotoru... nabudit znovu, nebo vyměnit za jiný rotor...
Datum: 10. května 2009 20:42
 nigdy sem nebyl elektronicky zdatny a tak me napada treba pokud se ti to negde neukostruje, neni negde kabel z jedny civky ukoristen bo skriply bo preruseny, zaoxidovany kontakty...
Datum: 10. května 2009 20:29
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Fotky jsou v datech...
Datum: 10. května 2009 17:11
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 zdarec potrebuju poradit fichtl mi lehce vynechava pri nozkych i strednich otackach ale jede nevim cim to muze byt kladivka sem nastavoval ,svicku menil, i inducku
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 16:30
Jméno: honza
IP: uživatel6040
 ahoj mam trapnej dotaz fichtl ma elektřinu na střídavej nebo stejnosměrnej proud ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:08
 střídavej
Datum: 10. května 2009 10:08
Jméno: Shenkyy
IP: uživatel368
 Dobrý pobavení, po ránu...
Datum: 10. května 2009 9:15
Jméno: jaryn
IP: uživatel41
 čau každopádně střídavý.
Datum: 09. května 2009 23:20
Jméno: Lasty
IP: uživatel6034
 Čau draci, mám asi 2 dny ČZ 477 a potřebuju se zeptat na co je ten šroubek uprostřed relé co je pod sedadlem, jestli se tím něco štyluje, nebo jestli má bejt úplně dotaženej,, díky, nevyznam se v těhle věcech.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 13:07
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli se jedná o dvoucívkové relé ,tak tento šroub drží kryt relé. Nic se tímto šroubem neseřizuje.
Datum: 09. května 2009 13:07
Jméno: mustííík
IP: uživatel1828
 Cau panove, potrebuji od vas radu ,nesviti me tlumeny svetlo ,žarovku predni jsem menil ,ale to taky nepomohlo . Mam tam 30W zapalovani, zkousel jsem tam dat i zarovku 6V/15W (jinak tam mam 6V/25W) ale s touhle to taky sviti jenom na tlumeny. Zapojeny je to dobre a kdyz prepnu na riditkach na tlumeny tak zhasne i zadni svetlo a zadnej poskozenej drat jsem nikde nenasel. Pomozte!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 22:14
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Stejný problém jsem nedávno řešil. Stačilo nastříkat do přepínače WD40 a vše jde jak má.
Datum: 09. května 2009 22:14
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Závadu hledej na zadním světle,někde ti to chytá kostru.U alternátoru 25+5 w, je zadní žárovka napojena na vlákna přední žárovky.
Datum: 09. května 2009 13:23
 se ti to negde ukostruje...koukni na gable, na spinacku, ocistit kontakty a zkus...
Datum: 09. května 2009 13:17
 Zdravím,nemáte někdo doma starý,nepotřebný ale funkční tachometr i s náhonem na Babettu,darujete?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 12:28
Jméno: JARA
IP: uživatel6035
 500 za něho nedám
Datum: 09. května 2009 12:28
 to si ho neumíš koupit??, a nevěřim že blízko tvého bydliště není žádná prodejna.
Datum: 09. května 2009 11:06
 porad se mi steluje elektryka tak to nasteluju utahnu jede pekne suprove jako nikdy no a po par km tak po 100 uz je uplne rozestelovanej. a jede linejc rek bych ze to pali driv a myslim ze tam neni na kladivku podlozka pod sroubkem??????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 21:08
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 A co takhle občas přiměřeně namazat olejem filc vačky?
Datum: 10. května 2009 21:08
 oprava - ne az moc nestojej ale za nic nestojej...
Datum: 08. května 2009 13:14
 dotaz: jak vypadaj kladivka v pertinaxovem pouziti? to maj na sobe uz pertinax izolaci? jinak pravda ty umelohmotny az moc nestojej, ma to tenky plech a ohyba se to a celkove se to nici a rychle to odchazi do vecnych lovist...
Datum: 08. května 2009 13:14
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Asi kupuješ špatná kladívka.Vybírej jenom v pertinaxovém provedení.Ty co jsou z umělé hmoty ,jsou na jedno použití.
Datum: 08. května 2009 6:42
Jméno: Johny
IP: uživatel5056
 mám takový dotaz kamošovy se na motroce vysralo něco s elektrikou jiskru mu to háže jen chvilkama nevím čím by to mohlo být kladívko je v pohodě. Pls radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 15:49
 delal jsem si na pionyrovi celou novou elektriku. kondik.kladivko,civku,zapalovaci civku,svicku,kabel ke svicce,komplet rozvod
kabelu a nic.
davalo mi to maly jiskry a vynechavali. nevedel jsem co s tim a tak jsem zkusil vymenit rotor-magnet a problemy byli pryc
Datum: 07. května 2009 15:49
Jméno: johny
IP: uživatel5056
 Jo a ještě jsem zapoměl dodat že je to Jawa 21
Datum: 07. května 2009 15:30
 Ahoj Potrebuju poradim na moji JAWĚ 350/360 me praske pojistka hned jak zhasne cervene svetelko na hlavnim panelu. Nevite co stim muze bejt ? Na zimu sem mel motor vyndaný a kdyz jsem ho dal zpet tak to dela tohle . Normalne nastartovat de ale jak zaberu za plyn tak cerveny svetylko zhasne a pojistka rupne. muj email je xdreame@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 13:25
 koukni se na rele dobíjení
Datum: 07. května 2009 13:25
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš dobře zapojené kabely na hlavní svorkovnici dynama ? Zelený kabel ( 61 ),modrý kabel ( 51 ),černý kabel ( 1A ),červený
kabel ( 1B ) a kabel na spínači neutrálu .
Datum: 07. května 2009 12:13
Jméno: standa
IP: uživatel6024
 myslim si o tom jedinou vec a to je ze zarovka zhasne,protoze pojistka praskla......a pokud to chodilo a ted nechodí tak si proste neco zapojil spatne!!
Datum: 06. května 2009 23:03
 Hele kluci mám problem... Je to nějáká čz 175 v kladívku mi jiskra skáče ale do svíčky nedorazí... Čim to?? Mám svoje typy ale raději se poradim
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 22:43
Jméno: kropis
IP: uživatel6011
 inducka nebo kondik
Datum: 06. května 2009 22:43
Jméno: Sharky
IP: uživatel6023
 možná se pletu ale mohlo by to bejt špatnym kondenzátorem..
Datum: 06. května 2009 21:41
Jméno: jarky
IP: uživatel6020
 pokud ti nedorazi do fajfky tak se nedostane pres civku ta bude vadna
Datum: 06. května 2009 19:05
Jméno: kropis
IP: uživatel6011
 cau draci newite nekdo jak nebo nejaky odkaz na zapojeni otackomeru??diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 22:50
 mohl by jsi mi to hodit na email??me to tam nejde otevrit na te strance dikec
Datum: 06. května 2009 22:50
Jméno: Sharky
IP: uživatel6023
 nechce se mi to stahovat a rozbalovat ale jestli je to ten elektronickej s 20 LED co už tu několikrát byl tak ten už sem taky stavěl a nefungoval...
Datum: 06. května 2009 21:46
Datum: 06. května 2009 16:55
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 jo je to tam napsane jsem se ted dival ,tak ze jak ti to mam poslat ?
Datum: 06. května 2009 16:51
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdar,hele ja nahodou v pc ma navod jak udelat otackomer a myslim ze by to tam bylo napsane jak ho zapojit ja to nwm sem to necetl,jak ti to mam poslat ??pres co ?
Datum: 06. května 2009 16:50
Jméno: fgh
IP: uživatel6016
 Poradite mi prosim jak zapojit ty dratky na panelce aby to jelo bez baterky vim ze to budu roztlacet a nemam tam rele to sem vydelal dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 19:11
Jméno: jarky
IP: uživatel6020
 ja myslel ze se mame chovat slusne hele ,nic si z toho nedelej ,bez baterky ti to pojede,ale musi byt v poradku se vsim vsudy a tzn.i rele bohuzel,to se da sehnat za par korun
Datum: 06. května 2009 19:11
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Fgh .. ty musíš být neuvěřitelnej mamlas.. a to si jako myslíš že ti inženýři, projektanti a jiní řemeslníci z Jawy byli takový blbové že do motorek cpali co tam bejt nemuselo? Takže si to srovnej v hlavě a dej tý motorce co pořebuje a budeš moct na ní jezdit... A jestli jsi se vydělal, tak si vyměň trenky... co je nám do toho
Datum: 06. května 2009 17:50
Jméno: standa
IP: uživatel6018
 asi jako kdyz se bavi hluchej a němej....... najdi si dle typu motorky schema zapojeni na http://www.sesa-moto.cz v sekci minulost......aby to jelo bez baterky musis mit zapojene rele a perfektne serizene!!! ale sam sem to zkousel pred lety a bez baterky to ani neblafne.....
Datum: 06. května 2009 17:29
Jméno: fgh
IP: uživatel5576
 Dik
Datum: 06. května 2009 16:31
 To já nevim ale myslim si že normálně drátky z relé zapojíš na drátky co vedou od baterky!
Datum: 06. května 2009 16:25
Jméno: fgh
IP: uživatel6017
 A kdy z tam dam to rele tak to mam zapojit jak ten dratek co de z rele na inducku ale nemam to plechove rele dik
Datum: 06. května 2009 15:46
 Jestli namáš rele ani baterku tak ti to nemůže fungovat,musíš mít aspon jedno!Když dáš baterii ale nedáš rele tak to pojede normálně budeš to moc nakopnout a nebude ti to chcípat na neutrál,ale nebude to dobíjet budeš to muset dobíjet na nabíječce občas a když nebudeš mít baterku tak to už si slyšel co ti to bude dělat!
Datum: 06. května 2009 15:35
|



|