slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  172  173  174  175  176  177  178  179  180  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
cau mužu poučit na jawu 21 takovou svičku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_223.html ja třeba jezdim 30min a valec je uplně vřelej totom to vubec nechce jet a musim čekat asi 1 hod a pakto jede a tak to musim dělat furt dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
takže budu muset koupit 17 na leto
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
uz jsem skusenej se svickama ta 14 je na zimu, 15 je na chladny pocasi ale chyta i v mrazech, 17 na leto
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
ja sem koupil 15 a nevim jestly ně to pojede
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moje 05 dělal to samý. Stačilo dát Brisku N17C ne 14C! A pak to chytalo i přehřátý :-D. To zase tak ne, ale po 30 ježdění se to dalo nakopnout. S N15 C jsme to nenakopli.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cuz,mám problém se zapálkem na 555.Vše sem nastavil jak má,kladívka mám od sebe (při HÚ) 0.4mm.Ae jak zajede píst dolů tak se kladívka otevřou ještě víc.Nwm teď so stím.Kámoš říká skontrolovat vačku,jestly je dbře daná.No moc se mi to nezdá.Díky za odpověďi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ty kladívka mám fakt pořád rozeply,při HÚ mám mezi kladívkama 0,4mm a pak jak točím klikou tak už to pak jen stoupne a zas klesne,ae nikdy se nedotknou
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nastavoval jsem to podle návodu na fichtly tak to mám dobře... Dnes sem zkusil jestly hází jiskru a hodila.Myslíš že by to jelo když to tu jiskru hází ?
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Totiž chtěl jsem napsat, že co se děje za HÚ je ti naprosto fuk za předpokladu že se nakonec kontakty dotknou :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Ok, takže 0,4mm máš při horní úvrati, ale nenapsals při jakém předstihu se ti rozepínají kladívka... Že je máš totiž po celou otáčku ve vzduchu, tak to se mi nechce věřit...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chong : šak já to mám při HÚ 0,4mm,ae jak píst zajede dolů tak se kladívka otevřou ještě víc a to by nemělo
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Podle mě nechápeš jak se vůbec má předstih nastavit a nikomu to tady nedošlo... Je přeci normální že se za horní úvratí kladívko zvedá, není to totiž vůbec důležitý, ale důležité je kdy se kladívka rozpojí a jestli má při horní úvrati odtrh 0,4mm...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 7:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale pod ten rotor se stejně koukni.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul ® : to nwm,ae než sem ten motor rozdělával tak zapálko bylo OK.Zítra se podívám. Ondragam ® : nn,nic sem nekupoval.Motor sem rozdělal udělal GO a teď ho skládám.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nekupoval jsi nový rotor? Mně jednou jeden s prominutím HAJZL na burze prodal špatný rotor a ten rotor mi zalomil do kliky ten váleček, který drží jeho polohu. Dokud jsem na to nepřišel, tak mi to dělalo to ,co popisuješ. zkus sundat ten rotor a koukni se. A ten zbytek válečku se musel vyvrtat a uříznout vhodný šroub místo toho. Pak to fungovalo i s jiným rotorem a šel dokonce i stáhnout rukou.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš tam vačku z 21?je otočená o 180stupnů
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zítra se na to zkusím ještě podívat,,
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nehádže ti náhodou celý rotor z váčkou ? myslím že či ho nemaš celý nakrivo lebo kladivko by ti nemalo otvárať na dolnej úvraťi
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no napadlo mě kdybych dal píst do DÚ a kladívka zavřel.Byla by to blbost ?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak t nastav kdyz sou nejvic otevreny...ja to tak resim a potom to podle nastavit pude
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, jaký typ svíčky NGK by jste mi doporučili do origo fichtla s kompresí 10,5? jaký typ NGK odpovídá brisk N14c? a jetě nevím jak je to s těmi svíčkami např. brisk n14c je do moturů s vyššími teplotami než brisk n15c a víš? nebo je to na opak?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
N14c by mela odpovidat NGK B8HS...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ta 14 je na zimu, v lete mi sni hnedka fichtl zdechal nebo se unavoval tak jsem dal 15 ta je OK na kazdou teplotu 17 je na leto nad 10 stupnu pokud nemas sytic takze doporucuju N15C a vtom druhym ciselnym oznacenim doporucuju 6 nebo 7 ta 6. je nejspis jako 15 a 7 a 8 to je neco jako 17. takze na leto
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel1582    
sice neodpovídám přímo na tvoji otázku ale já měl obě značky a Brisky mi připadali lepší, páč nejsou tolik náchylný na ulití..
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoj draci tak sem si koupil novi civky na zapalovací mám normálně indučku a světelné nevik keré mám přední světlo a na tu druhou světelnou civku mám připojit zadní světlo???diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takže jestli dobře chápu když nemám klaxon tak ta třetí cívka je na nic?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: mastic.borec      E-mail:      IP: uživatel2475    
Čus draku na magnetu máš 3 cívky jedna ti jde ke kladívku kam dáváš kondik + fáze z indukčky a potom máš světelný pol a cívku na klaxon normálně si stáhnu schéma pro zapojení a určitě na to příjdeš ale na zadní světlo nepotřebuješ cívku potřebuješ jenom na přední světlo a jak tot zapojíš v tom přepínači tak ti bude svítit i to zadní
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj draci tak sem si koupil novi civky na zapalovací mám normálně indučku a světelné nevik keré mám přední světlo a na tu druhou světelnou civku mám připojit zadní světlo???diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: pinda      IP: uživatel7770    
Já vždy propojím obě světelné cívky vedu do masky a napájení zadního světla vedu až do masky 1 dratem najdi si schémata je jich na netu dost.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8035    
zdravim nevite jakej prumer ma rotor zapalovani z minibike a jak je siroka ta civka?.. chci si to dat na moto ale nechci rezat blok aby se to tam veslo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8035    
nasel sem tohle to by tam snad slo napasovat http://www.epitbike.cz/dily-motoru/49-kit-zavodniho-zapalovani.html plus jeste asi zap civka
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8035    
mno problem je v tom ze kdyz sem ji koupil tak byvaly majitel nedotah poradne zapalovani a kdyz se povolilo motor mel kolem 8000 ot a to znamena civnky na... a na rotoru magnety se doslova rozsypaly to je problem sundal sem dekl a vysapalo se jen hromada bordelu a ne zapalovani. a opravdu to opravit nepude
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Odešlo ti zapalování? Prosimtě vždyť na tom nic není, tak kromě mechanického poškození např. prodřením vlivem vysypání ložiska a podobných destruktivních nehod si neumím představit že by to nešlo opravit.. koneckonců i motoplat si lidi doma na koleni opravovali, tak proč by to nešlo s ktm zapalkem? :-). Stejně bude aktivní elektronika venku mimo motor, takk v motoru budou akkorát tak nějaké cívky a magnety :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8035    
dobra kouknu nebo mate jeste nekdo nakej jinej napad?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8049    
Skus pohladat zapalovanie na pitbike, nie minibike... tie su male a urcite sa ti do KTM vleze
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8035    
chtel bych to dat do ktm odeslo mi zapalovani a novy stoji 16 tis... tak skousim jestli by tam slo tohle nebo naka nahrada.. prave potrebuju vedet rozmer jestli se to tam vejde. potrebuju aby to jelo na svetla to nepotrebuju
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to chceš do pionýra tak bez řezání to tam nedáš.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
zdarec,mám dotaz na vape,chtěl bych na čz 477 tudíž jednoválec ae chci 12 V..seso máš to tady?a pak by mě zajímalo toto zapalování potřebuje baterku nebo ne?a jak je to s dobíjením?díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ji mas tak ji to samozrejme dobiji,kontrolka zapojit...nevim,musel by ses pohrabat ve schematu a zjistit co a jak,potom by to mozna slo,ale vape kontrolku nepotrebuje
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
a pokuď ju tam mám tak ji to dobíjí?a jde tam zapojit kontrolka dobíjení? dik
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vap baterii nepotrebuje,ale je lepsi ji tam mit
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoj draci jám takovej problém na fíkovi a už su z toho na prášky dělal sem go motoru a koupil sem uplně movy civky a kondík když sem to zapojil tak to jiskru dává ale pionýra nanastartuju aji kdybych se u toho po*ral zapalování je seštelovany cívky nový kondeazátor taky indučka před go fungovala jiskru to dává ale nechytne já už fakt nevim co s tim prosím poraďte mi někdo nebo mě z toho asi šlahne svička taky nová a nejede zmetek pls porad´te odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
je to ta stara svicka nemuzu ji v garazi najit zitra se jeste podivam jinak pro bobacz: nejsem blbej mel jsem odtrh na svicce spravnej;-) nevim je to zajimave
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši strašně moc vam všem děkuju já jsem myslel že mě z toho pincka už jeb*e skusil sem to sklepnout na 0.5 mm a fichtl naskočil na drb jako za srarej časů díky mooc všem
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
no ale jeste si sem nenapsal jestli - je ta svicka po startovani mokra od benzinu - jestli ti tam vubec jde benal zj - ale svicka ma mit tak tech 0,5 mm - 3 mm - to snad ani nejde- to bys to uz musel snad mit skoro narovnanej ten kontakt:-D
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi to delalo ted nedavno posskladal jsem motor jiskru hazelo ale fik nechytl vymenil jsem snad 10 kontaktu 30 svicek nakonec jsem vymenil rotor a chytl na prvni nakopnuti:-D
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OMG, michale ty si trubec..... :-D 3mm mezi kontaktama..... to se nediv...venku to jiskru hodí, ale ve válci pod tlakem ne. dej 0,4 jak má být.
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Měl jsem ten problém taky. Nová svíčka, jiskra jako prase, cívka ok, kondenzátor ok, benzín byl, ale pionýr nic. byl jsem z toho hotový a nakonec jsem zjistil, že byla v karburátoru vypadlá jehla trysky z té závlačky.
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to málo?04mm ted tam mam asi 3mm
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo ale ty nové svíčku můžou mít různou vzdálenost od kontaktů. Pokud má moc velkou vzdálenost teď plácnu třeba 1mm , tak správně má být 04mm-0.5mm proto asi Dave's nešlo nastartovat.
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a jak se ta svička jmenovala?
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ja bych byt tebou zkusil laborovat se svickama ... taky se mi stalo ze jsem poskladal motor vse fungovalo a koupil novou svicku nic.... rikam si koupim 2 novou a taky nic nakonec jsem nasel pod ponkem vyrezlou hnusnou svicku ocistil nastavil odtrh a chytnul na 1 slapnuti
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: motodrak      E-mail:      IP: uživatel7700    
zdarec draci potřeboval bych poradit jak mam dat do JAWI 175 zapalování z pioníra (prý to de aby nemusela byt baterie) prosím poradte případne zasleze i foto dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
Zdarec musis vyrobit takovou prirubu aby pasovala do toho vyhlubeneho v bloku motoru a pak to tam narves ten stator ale opatrne a nebouchat po nem kladivem!
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: A      IP: uživatel8033    
Jaky mam pouzit otackomer na fichtla aby fungoval popripade kde se da koupit a kolik stoji dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: sagosek      IP: uživatel5570    
Čau prodám ti chceš? Měl jsem ho na 90tce ale jak jsem koupil od Sesu ten bezkontakt tak mi ukazuje 2x tolik otáček xD páč mi hazí jiskru i v DU i HU ten bezkotakt... dej vědět...
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. listopadu 2009 14:09
 
 
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel7997    
Máte někdo zkušenost se zesílením magnetů v rotoru u Pionýra, Babetty? Vydrží to zas nějakou dobu? Či zeslábnou rychleji? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
permanentní magnet by slábnout neměl musí být vyroben z magneticky tvrdé oceli. Pokud je materiál z magneticky měkké ocelí tak se stává magnetem jen když je kolem něj bud permanentní magnet nebo slouží jako jádro v cívce (elektromagnet)
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nevim jak to je, ale sehnal jsem takhle ruzny motory a pionyry vyskousel jsem vsechny ty na 30W zapalko je na nich vyrazeny cislo 20 a pak este naky to nevim co to je a jedno snich je silny svitito suprove pekne byle i na volnobech v noci stim muzu bez problemu jet. Pak je na zapalko 20W a tam prijde magneto s cislem 05. Jinak me pripada ze to magneto zesililo samo trochu jak porad jezdim, ale pripada mi to jako blbost. Rohodne by bylo dobry to nechat nabudit a urcite nezeslabne kdyz bude na motorce a bude stim obcas jezdit. Magneto prej zeslabne kdyz nekde lezi vyndany a neni u nej nic magnetyckyho alspon nam to rikal ucitel na fyziku!!!!!
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel8020    
ahoj Chtěl bych se zeptat.Mám jawu dandy 125 a nefunguje mi otáčkoměr ale tachometr mi funguje.Neví prosím vás co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau koukni jestli nemáš rozpojený konektor v pristrojovce zespodu,jak ne,tak se koukni na kontakty jestli jsou OK a jestli stale nic tak se zapnutym motorem zkus promerit ty draty,merak nastav na napeti
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat proč mám pořád černou svíčku když někde jedu a pak ji vydělám tak je černá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš bohatou směs,ale když zajíždíš tak je to dobře
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: daniel      E-mail:      IP: uživatel7261    
budto mas v benzinu moc oleje a svicka nestiha spalovat ten olej tak se tam usazuje a je pak svicka cerna anebo oleje naopak málo a svíčku tím pálíš:-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
A jak je to se svíčkama-když je mokrá a černá tak je blbě co? -když je černá a suchá tak je blbě co? -když je černooranžová tak je blbě co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to bude moc oleje v benzínu.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz je cerna svicka tak bud zere prevodak nebo moc oleje nebo bohata smes:-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Já jen furt nevím jestli mám bohatou nebo chudou směs....
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
nejlepší je když je hnědá
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimtě kolik ti je let? taky děláš chytráka a ted se ptáš na tohle?
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau draci jak je mozny ze u 250 kejvacky mi nejde nastavit prectich?? kdyz ho dam naplno tak se to zacne zvedat az pri horni uvrati!! odtrch tam je 0,4. Muzeto bejt vackou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
sundal jsem celi zapalovani kolicek tam nebyl tak jsem ho tam dal a porad nic odtrch jsem daval vetsi nic 3 hodiny jsem se stim mordoval snad 30 krat jsem potacel vacku jinak nez ma bejt a povedlo se mi docilit toho ze prectich byl 2 mm. Ta desticka je naka trochu prohnuta naktery je kladivko myslim ze to nema vliv jedine ze bych upravil tu desticku aby sla otocit dal??? nebo to ma bejt snad opacne nez u pionyra kontaktama na kladivku dolu :-D vubec si nevim rady kladivko se zveda pekne myslim ze vacka je OK snad i rotor
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hnutej rotor,hnuta desticka zapalovani,nebo osmajdana vacka...,trochu to de vychytat zvetsenim odtrhu...
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
stahni si přiručku od Dočkala tam je to napsany tak že to musi pochopit aj uplnej ....., vačkou to nebude spiš to bude rukama
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Todle jsem jednou řešil u pionýra. A pak jsem zjistil že mi na burze jeden s prominutím HAJZL prodal špatný rotor. Ten zalomil ten váleček do kliky a musel se hodinu vyvrtávat se ztrátou sedmi vrtáků. Ale pak jsem koupil jiný, místo válečku uřízl vhodný šroub a bylo pojízdno....
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kolik ma bejt prectich?? a uz jsem zkousel i dat vacku mimo drazku a stejne se to zvedalo pozde nejvetsi prectich timhle spusobem jsem mel 2 mm
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel7709    
cus hele chtelo by to fichtl kramek taky na facebook:-D jesli tam uz neni teda? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze uz ho tam nekdo dal :-) se koukni
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: pato786      E-mail:      IP: uživatel4646    
ahoj chlapy mam pioniera ktory nakopeje len potom ked vycistim sviecku i to len 4 krat porate my dik??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
zdarec co mam ze světlem když mě zadní svity a prední ne a žarovka je nova a když dam ty dva modry dam na kostru tak stoho dou siskry a le jak to bam na žarovku tak nic nesvity odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 12:00
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
ja mam takoví el schema http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_21/schema/schema_typ_23a_15_5w akorat že 25w 5w draty viměneni a furt to nech ce sivityt tak ja uš to newim čim to je
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 12:00
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nechapu jak si to zapojil musis tam mit jeden kabel na kostru a ty dva modry vedou do prepinace dalkovy a tlumeny
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 10:46
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš tu žárovku ukostřenou?
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdar draci. Mám jawu 555 a chybí mi tam bzučák. Vždycky sem si myslel že se dával pod řídítka ten chromovaný ale dneska sem zjistil, že vedle karburátoru mám takový červený válec o velikosti podobné bzučáku. Vede z něj nějaký drát. Je možné že se bzučáky dávaly i jinde než pod řídítka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Lidi byli dřív hrozný lepiči, viděl jsem kývačku se spínačkou v nádrži i ve světle dohromady.
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
tak ono je možný, že to třeba někdo upravil
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Hej tak já si to nevymýšlím ale ta 555 je z roku 1958, takže jedna z pvních
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Je to tak. A pod nádrž se dávaly jen u typů 550 s vlaštovkami říditky s sedlem do boku.
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Jo, dávali, ale podle mého názoru jen u jawy 550 "poařez", u 555 myslím, že ne!!
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: Bali      E-mail:      IP: uživatel7998    
Čus, potřeboval bych poradit,jestli by šlo udělat,abych měl u babety zásuvku na 12V ?? Třeba tam připojit nějakou transformaci napětí,aby mi to měnilo na 12 V jako u auta ... ?? Mám Jawu 210. Díky za všechny rady. Píšte na mejl !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyrob si měnič napětí z 6V na 12V, dá se asi i někde koupit nebo myslim se někdé dá sehnat i stavebnice, ale pokud si ho vyrobíš sám tak tě to vyjde nejlevněji, já ho mam na své ČZ taky...
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 210 neesistuje. a babeta neni jawa!!!! je to prostě jen babeta!
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 18:17
 
<  172  173  174  175  176  177  178  179  180  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 21:04:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu