Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 19:39
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 takže budu muset koupit 17 na leto
Datum: 27. listopadu 2009 19:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 uz jsem skusenej se svickama ta 14 je na zimu, 15 je na chladny pocasi ale chyta i v mrazech, 17 na leto
Datum: 27. listopadu 2009 18:49
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 ja sem koupil 15 a nevim jestly ně to pojede
Datum: 27. listopadu 2009 18:12
 Moje 05 dělal to samý. Stačilo dát Brisku N17C ne 14C! A pak to chytalo i přehřátý  . To zase tak ne, ale po 30 ježdění se to dalo nakopnout. S N15 C jsme to nenakopli.
Datum: 27. listopadu 2009 15:05
 Cuz,mám problém se zapálkem na 555.Vše sem nastavil jak má,kladívka mám od sebe (při HÚ) 0.4mm.Ae jak zajede píst dolů tak se kladívka otevřou ještě víc.Nwm teď so stím.Kámoš říká skontrolovat vačku,jestly je dbře daná.No moc se mi to nezdá.Díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 20:04
 a ty kladívka mám fakt pořád rozeply,při HÚ mám mezi kladívkama 0,4mm a pak jak točím klikou tak už to pak jen stoupne a zas klesne,ae nikdy se nedotknou
Datum: 27. listopadu 2009 20:04
 nastavoval jsem to podle návodu na fichtly tak to mám dobře... Dnes sem zkusil jestly hází jiskru a hodila.Myslíš že by to jelo když to tu jiskru hází ?
Datum: 27. listopadu 2009 20:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Totiž chtěl jsem napsat, že co se děje za HÚ je ti naprosto fuk za předpokladu že se nakonec kontakty dotknou
Datum: 27. listopadu 2009 18:07
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Ok, takže 0,4mm máš při horní úvrati, ale nenapsals při jakém předstihu se ti rozepínají kladívka... Že je máš totiž po celou otáčku ve vzduchu, tak to se mi nechce věřit...
Datum: 27. listopadu 2009 18:05
 Chong : šak já to mám při HÚ 0,4mm,ae jak píst zajede dolů tak se kladívka otevřou ještě víc a to by nemělo
Datum: 27. listopadu 2009 13:24
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Podle mě nechápeš jak se vůbec má předstih nastavit a nikomu to tady nedošlo... Je přeci normální že se za horní úvratí kladívko zvedá, není to totiž vůbec důležitý, ale důležité je kdy se kladívka rozpojí a jestli má při horní úvrati odtrh 0,4mm...
Datum: 27. listopadu 2009 7:58
 Ale pod ten rotor se stejně koukni.
Datum: 26. listopadu 2009 20:38
 postul ® : to nwm,ae než sem ten motor rozdělával tak zapálko bylo OK.Zítra se podívám.
Ondragam ® : nn,nic sem nekupoval.Motor sem rozdělal udělal GO a teď ho skládám.
Datum: 26. listopadu 2009 20:02
 A nekupoval jsi nový rotor? Mně jednou jeden s prominutím HAJZL na burze prodal špatný rotor a ten rotor mi zalomil do kliky ten váleček, který drží jeho polohu. Dokud jsem na to nepřišel, tak mi to dělalo to ,co popisuješ. zkus sundat ten rotor a koukni se. A ten zbytek válečku se musel vyvrtat a uříznout vhodný šroub místo toho. Pak to fungovalo i s jiným rotorem a šel dokonce i stáhnout rukou.
Datum: 26. listopadu 2009 19:22
 nemáš tam vačku z 21?je otočená o 180stupnů
Datum: 26. listopadu 2009 19:18
 no zítra se na to zkusím ještě podívat,,
Datum: 26. listopadu 2009 19:05
 nehádže ti náhodou celý rotor z váčkou ? myslím že či ho nemaš celý nakrivo lebo kladivko by ti nemalo otvárať na dolnej úvraťi
Datum: 26. listopadu 2009 19:00
 no napadlo mě kdybych dal píst do DÚ a kladívka zavřel.Byla by to blbost ?
Datum: 26. listopadu 2009 18:57
 tak t nastav kdyz sou nejvic otevreny...ja to tak resim a potom to podle nastavit pude
Datum: 26. listopadu 2009 18:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, jaký typ svíčky NGK by jste mi doporučili do origo fichtla s kompresí 10,5? jaký typ NGK odpovídá brisk N14c? a jetě nevím jak je to s těmi svíčkami např. brisk n14c je do moturů s vyššími teplotami než brisk n15c a víš? nebo je to na opak?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 12:45
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 N14c by mela odpovidat NGK B8HS...
Datum: 27. listopadu 2009 12:45
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ta 14 je na zimu, v lete mi sni hnedka fichtl zdechal nebo se unavoval tak jsem dal 15 ta je OK na kazdou teplotu 17 je na leto nad 10 stupnu pokud nemas sytic takze doporucuju N15C a vtom druhym ciselnym oznacenim doporucuju 6 nebo 7 ta 6. je nejspis jako 15 a 7 a 8 to je neco jako 17. takze na leto
Datum: 26. listopadu 2009 17:15
Jméno: hh
IP: uživatel1582
 sice neodpovídám přímo na tvoji otázku ale já měl obě značky a Brisky mi připadali lepší, páč nejsou tolik náchylný na ulití..
Datum: 26. listopadu 2009 14:34
 hoj draci tak sem si koupil novi civky na zapalovací mám normálně indučku a světelné nevik keré mám přední světlo a na tu druhou světelnou civku mám připojit zadní světlo???diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 16:16
 takže jestli dobře chápu když nemám klaxon tak ta třetí cívka je na nic?
Datum: 26. listopadu 2009 16:16
 Čus draku na magnetu máš 3 cívky jedna ti jde ke kladívku kam dáváš kondik + fáze z indukčky a potom máš světelný pol a cívku na klaxon normálně si stáhnu schéma pro zapojení a určitě na to příjdeš ale na zadní světlo nepotřebuješ cívku potřebuješ jenom na přední světlo a jak tot zapojíš v tom přepínači tak ti bude svítit i to zadní
Datum: 26. listopadu 2009 9:24
 hoj draci tak sem si koupil novi civky na zapalovací mám normálně indučku a světelné nevik keré mám přední světlo a na tu druhou světelnou civku mám připojit zadní světlo???diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 21:44
Jméno: pinda
IP: uživatel7770
 Já vždy propojím obě světelné cívky vedu do masky a napájení zadního světla vedu až do masky 1 dratem najdi si schémata je jich na netu dost.
Datum: 25. listopadu 2009 21:44
Jméno: honza
IP: uživatel8035
 zdravim nevite jakej prumer ma rotor zapalovani z minibike a jak je siroka ta civka?.. chci si to dat na moto ale nechci rezat blok aby se to tam veslo
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 20:29
Jméno: honza
IP: uživatel8035
Datum: 26. listopadu 2009 20:29
Jméno: honza
IP: uživatel8035
 mno problem je v tom ze kdyz sem ji koupil tak byvaly majitel nedotah poradne zapalovani a kdyz se povolilo motor mel kolem 8000 ot a to znamena civnky na... a na rotoru magnety se doslova rozsypaly to je problem sundal sem dekl a vysapalo se jen hromada bordelu a ne zapalovani. a opravdu to opravit nepude
Datum: 26. listopadu 2009 19:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Odešlo ti zapalování? Prosimtě vždyť na tom nic není, tak kromě mechanického poškození např. prodřením vlivem vysypání ložiska a podobných destruktivních nehod si neumím představit že by to nešlo opravit.. koneckonců i motoplat si lidi doma na koleni opravovali, tak proč by to nešlo s ktm zapalkem?  . Stejně bude aktivní elektronika venku mimo motor, takk v motoru budou akkorát tak nějaké cívky a magnety
Datum: 26. listopadu 2009 19:19
Jméno: honza
IP: uživatel8035
 dobra kouknu nebo mate jeste nekdo nakej jinej napad?
Datum: 26. listopadu 2009 16:01
Jméno: ja
IP: uživatel8049
 Skus pohladat zapalovanie na pitbike, nie minibike... tie su male a urcite sa ti do KTM vleze
Datum: 26. listopadu 2009 13:58
Jméno: honza
IP: uživatel8035
 chtel bych to dat do ktm odeslo mi zapalovani a novy stoji 16 tis... tak skousim jestli by tam slo tohle nebo naka nahrada.. prave potrebuju vedet rozmer jestli se to tam vejde. potrebuju aby to jelo na svetla to nepotrebuju
Datum: 25. listopadu 2009 21:16
 pokud to chceš do pionýra tak bez řezání to tam nedáš.
Datum: 25. listopadu 2009 21:10
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 zdarec,mám dotaz na vape,chtěl bych na čz 477 tudíž jednoválec ae chci 12 V..seso máš to tady?a pak by mě zajímalo toto zapalování potřebuje baterku nebo ne?a jak je to s dobíjením?díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 18:27
 pokud ji mas tak ji to samozrejme dobiji,kontrolka zapojit...nevim,musel by ses pohrabat ve schematu a zjistit co a jak,potom by to mozna slo,ale vape kontrolku nepotrebuje
Datum: 24. listopadu 2009 18:27
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 a pokuď ju tam mám tak ji to dobíjí?a jde tam zapojit kontrolka dobíjení? dik
Datum: 24. listopadu 2009 18:16
 vap baterii nepotrebuje,ale je lepsi ji tam mit
Datum: 24. listopadu 2009 18:11
 hoj draci jám takovej problém na fíkovi a už su z toho na prášky dělal sem go motoru a koupil sem uplně movy civky a kondík když sem to zapojil tak to jiskru dává ale pionýra nanastartuju aji kdybych se u toho po*ral zapalování je seštelovany cívky nový kondeazátor taky indučka před go fungovala jiskru to dává ale nechytne já už fakt nevim co s tim
prosím poraďte mi někdo nebo mě z toho asi šlahne svička taky nová a nejede zmetek pls porad´te
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 21:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 je to ta stara svicka nemuzu ji v garazi najit zitra se jeste podivam jinak pro bobacz: nejsem blbej mel jsem odtrh
na svicce spravnej  nevim je to zajimave
Datum: 24. listopadu 2009 21:06
 hoši strašně moc vam všem děkuju já jsem myslel že mě z toho pincka už jeb*e skusil sem to sklepnout na 0.5 mm a fichtl naskočil na drb jako za srarej časů díky mooc všem
Datum: 24. listopadu 2009 20:13
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no ale jeste si sem nenapsal jestli - je ta svicka po startovani mokra od benzinu - jestli ti tam vubec jde benal zj - ale svicka ma mit tak tech 0,5 mm - 3 mm - to snad ani nejde- to bys to uz musel snad mit skoro narovnanej ten kontakt
Datum: 24. listopadu 2009 19:57
 mi to delalo ted nedavno posskladal jsem motor jiskru hazelo ale fik nechytl vymenil jsem snad 10 kontaktu 30 svicek nakonec jsem vymenil rotor a chytl na prvni nakopnuti
Datum: 24. listopadu 2009 19:29
 OMG, michale ty si trubec.....  3mm mezi kontaktama..... to se nediv...venku to jiskru hodí, ale ve válci pod tlakem ne. dej 0,4 jak má být.
Datum: 24. listopadu 2009 18:50
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Měl jsem ten problém taky. Nová svíčka, jiskra jako prase, cívka ok, kondenzátor ok, benzín byl, ale pionýr nic. byl jsem z toho hotový a nakonec jsem zjistil, že byla v karburátoru vypadlá jehla trysky z té závlačky.
Datum: 24. listopadu 2009 18:26
 není to málo?04mm ted tam mam asi 3mm
Datum: 24. listopadu 2009 18:19
 Jo ale ty nové svíčku můžou mít různou vzdálenost od kontaktů. Pokud má moc velkou vzdálenost teď plácnu třeba 1mm , tak správně má být 04mm-0.5mm proto asi Dave's nešlo nastartovat.
Datum: 24. listopadu 2009 18:15
 jo a jak se ta svička jmenovala?
Datum: 24. listopadu 2009 17:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja bych byt tebou zkusil laborovat se svickama ... taky se mi stalo ze jsem poskladal motor vse fungovalo a koupil novou svicku nic.... rikam si koupim 2 novou a taky nic nakonec jsem nasel pod ponkem vyrezlou hnusnou svicku ocistil nastavil odtrh a chytnul na 1 slapnuti
Datum: 24. listopadu 2009 17:48
 zdarec draci potřeboval bych poradit jak mam dat do JAWI 175 zapalování z pioníra (prý to de aby nemusela byt baterie) prosím poradte případne zasleze i foto dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 16:00
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Zdarec musis vyrobit takovou prirubu aby pasovala do toho vyhlubeneho v bloku motoru a pak to tam narves ten stator ale opatrne a nebouchat po nem kladivem!
Datum: 24. listopadu 2009 16:00
Jméno: A
IP: uživatel8033
 Jaky mam pouzit otackomer na fichtla aby fungoval popripade kde se da koupit a kolik stoji dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 12:28
Jméno: sagosek
IP: uživatel5570
 Čau prodám ti chceš? Měl jsem ho na 90tce ale jak jsem koupil od Sesu ten bezkontakt tak mi ukazuje 2x tolik otáček xD páč mi hazí jiskru i v DU i HU ten bezkotakt... dej vědět...
Datum: 25. listopadu 2009 12:28
Datum: 24. listopadu 2009 14:09
Datum: 24. listopadu 2009 14:08
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7997
 Máte někdo zkušenost se zesílením magnetů v rotoru u Pionýra, Babetty?
Vydrží to zas nějakou dobu? Či zeslábnou rychleji?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:46
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 permanentní magnet by slábnout neměl musí být vyroben z magneticky tvrdé oceli. Pokud je materiál z magneticky měkké ocelí tak se stává magnetem jen když je kolem něj bud permanentní magnet nebo slouží jako jádro v cívce (elektromagnet)
Datum: 26. listopadu 2009 22:46
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nevim jak to je, ale sehnal jsem takhle ruzny motory a pionyry vyskousel jsem vsechny ty na 30W zapalko je na nich vyrazeny cislo 20 a pak este naky to nevim co to je a jedno snich je silny svitito suprove pekne byle i na volnobech v noci stim muzu bez problemu jet. Pak je na zapalko 20W a tam prijde magneto s cislem 05. Jinak me pripada ze to magneto zesililo samo trochu jak porad jezdim, ale pripada mi to jako blbost. Rohodne by bylo dobry to nechat nabudit a urcite nezeslabne kdyz bude na motorce a bude stim obcas jezdit. Magneto prej zeslabne kdyz nekde lezi vyndany a neni u nej nic magnetyckyho alspon nam to rikal ucitel na fyziku!!!!!
Datum: 23. listopadu 2009 18:39
 ahoj Chtěl bych se zeptat.Mám jawu dandy 125 a nefunguje mi otáčkoměr ale tachometr mi funguje.Neví prosím vás co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:49
 Čau koukni jestli nemáš rozpojený konektor v pristrojovce zespodu,jak ne,tak se koukni na kontakty jestli jsou OK a jestli stale nic tak se zapnutym motorem zkus promerit ty draty,merak nastav na napeti
Datum: 23. listopadu 2009 17:49
 Čau draci chci se zeptat proč mám pořád černou svíčku když někde jedu a pak ji vydělám tak je černá
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 19:07
 máš bohatou směs,ale když zajíždíš tak je to dobře
Datum: 23. listopadu 2009 19:07
 budto mas v benzinu moc oleje a svicka nestiha spalovat ten olej tak se tam usazuje a je pak svicka cerna anebo oleje naopak málo a svíčku tím pálíš
Datum: 23. listopadu 2009 17:28
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 A jak je to se svíčkama-když je mokrá a černá tak je blbě co?
-když je černá a suchá tak je blbě co?
-když je černooranžová tak je blbě co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:46
 Tak to bude moc oleje v benzínu.
Datum: 23. listopadu 2009 17:46
 kdyz je cerna svicka tak bud zere prevodak nebo moc oleje nebo bohata smes
Datum: 23. listopadu 2009 17:40
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Já jen furt nevím jestli mám bohatou nebo chudou směs....
Datum: 23. listopadu 2009 17:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nejlepší je když je hnědá
Datum: 23. listopadu 2009 16:49
 prosimtě kolik ti je let? taky děláš chytráka a ted se ptáš na tohle?
Datum: 23. listopadu 2009 16:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci jak je mozny ze u 250 kejvacky mi nejde nastavit prectich?? kdyz ho dam naplno tak se to zacne zvedat az pri horni uvrati!! odtrch tam je 0,4. Muzeto bejt vackou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 18:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 sundal jsem celi zapalovani kolicek tam nebyl tak jsem ho tam dal a porad nic odtrch jsem daval vetsi nic 3 hodiny jsem se stim mordoval snad 30 krat jsem potacel vacku jinak nez ma bejt a povedlo se mi docilit toho ze prectich byl 2 mm. Ta desticka je naka trochu prohnuta naktery je kladivko myslim ze to nema vliv jedine ze bych upravil tu desticku aby sla otocit dal??? nebo to ma bejt snad opacne nez u pionyra kontaktama na kladivku dolu  vubec si nevim rady kladivko se zveda pekne myslim ze vacka je OK snad i rotor
Datum: 23. listopadu 2009 18:57
 hnutej rotor,hnuta desticka zapalovani,nebo osmajdana vacka...,trochu to de vychytat zvetsenim odtrhu...
Datum: 23. listopadu 2009 16:58
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 stahni si přiručku od Dočkala tam je to napsany tak že to musi pochopit aj uplnej ....., vačkou to nebude spiš to bude rukama
Datum: 23. listopadu 2009 16:33
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Todle jsem jednou řešil u pionýra. A pak jsem zjistil že mi na burze jeden s prominutím HAJZL prodal špatný rotor. Ten zalomil ten váleček do kliky a musel se hodinu vyvrtávat se ztrátou sedmi vrtáků. Ale pak jsem koupil jiný, místo válečku uřízl vhodný šroub a bylo pojízdno....
Datum: 23. listopadu 2009 16:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kolik ma bejt prectich?? a uz jsem zkousel i dat vacku mimo drazku a stejne se to zvedalo pozde nejvetsi prectich timhle spusobem jsem mel 2 mm
Datum: 23. listopadu 2009 16:14
Jméno: Johny
IP: uživatel7709
 cus hele chtelo by to fichtl kramek taky na facebook  jesli tam uz neni teda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 19:46
 myslim ze uz ho tam nekdo dal  se koukni
Datum: 22. listopadu 2009 19:46
 ahoj chlapy mam pioniera ktory nakopeje len potom ked vycistim sviecku i to len 4 krat porate my dik???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 13:15
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 zdarec co mam ze světlem když mě zadní svity a prední ne a žarovka je nova a když dam ty dva modry dam na kostru tak stoho dou siskry a le jak to bam na žarovku tak nic nesvity
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 12:00
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Datum: 22. listopadu 2009 12:00
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nechapu jak si to zapojil musis tam mit jeden kabel na kostru a ty dva modry vedou do prepinace dalkovy a tlumeny
Datum: 22. listopadu 2009 10:46
 Máš tu žárovku ukostřenou?
Datum: 22. listopadu 2009 9:52
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci. Mám jawu 555 a chybí mi tam bzučák. Vždycky sem si myslel že se dával pod řídítka ten chromovaný ale dneska sem zjistil, že vedle karburátoru mám takový červený válec o velikosti podobné bzučáku. Vede z něj nějaký drát. Je možné že se bzučáky dávaly i jinde než pod řídítka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 19:50
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Lidi byli dřív hrozný lepiči, viděl jsem kývačku se spínačkou v nádrži i ve světle dohromady.
Datum: 21. listopadu 2009 19:50
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 tak ono je možný, že to třeba někdo upravil
Datum: 21. listopadu 2009 19:00
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Hej tak já si to nevymýšlím ale ta 555 je z roku 1958, takže jedna z pvních
Datum: 21. listopadu 2009 18:56
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Je to tak. A pod nádrž se dávaly jen u typů 550 s vlaštovkami říditky s sedlem do boku.
Datum: 21. listopadu 2009 18:55
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Jo, dávali, ale podle mého názoru jen u jawy 550 "poařez", u 555 myslím, že ne!!
Datum: 21. listopadu 2009 18:51
 Čus, potřeboval bych poradit,jestli by šlo udělat,abych měl u babety zásuvku na 12V ?? Třeba tam připojit nějakou transformaci napětí,aby mi to měnilo na 12 V jako u auta ... ?? Mám Jawu 210. Díky za všechny rady. Píšte na mejl !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 18:43
 Vyrob si měnič napětí z 6V na 12V, dá se asi i někde koupit nebo myslim se někdé dá sehnat i stavebnice, ale pokud si ho vyrobíš sám tak tě to vyjde nejlevněji, já ho mam na své ČZ taky...
Datum: 21. listopadu 2009 18:43
 jawa 210 neesistuje. a babeta neni jawa!!!! je to prostě jen babeta!
Datum: 21. listopadu 2009 18:17
|



|