Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7916
 U Vape na pionýra je napsáno: "Při nepoužívání osvětlení zkratovat vodiče na kostru".
Je to opravdu nutné? Co by způsobilo, kdyby zkratované nebyly. (Jde mi jen o to, aby například po otočení přepínače na středovou polohu či na polohu vypnutí motoru nedošlo k poškození...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 10:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 je to jen proto jak říká Bubak
Datum: 16. listopadu 2009 10:28
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7916
 Pak ale vlastně nepůjde používat klakson? Chápu, že alternátor nemá být zapojen bez zátěže, ale jak to je u originál zapalování? Tam se to také odpojí a nezkratuje.
Všiml jsem si však, že v klaksonu je jakýsi odpor či kondenzátor?-jakou tam má funkci?
Datum: 15. listopadu 2009 21:30
 ja myslim ze kdyz je to ukostreny krivka predstihu se meni uz od 2,5tis otacek.. a kdyz neni tak az od 5tis. .. nebo se pletu?
Datum: 15. listopadu 2009 21:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 znamenato to ze kdyz zhasnes svetla vypinacem tak ten vypinas musi bejt zapojenej tak aby se to seskratovalo a abys to pouze neodpojil od zarovky asi by se to zapalovani znicilo
Datum: 15. listopadu 2009 21:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci co vsechno musim upravit abych dal zapalovani s fichtla na 25O kejvacku???????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 8:54
Jméno: Dlofus
IP: uživatel7942
 No tk hlavně aby tam ten magnet držel a aby se to mnělo ten košík za co chytit... pač je to u 250 vetší... než chrchl.... a pokud by ste htěl y s dobijenim napiste mi na mail....(poradim vam i s vice typama..
Datum: 16. listopadu 2009 8:54
 *...aby ti tam vysel stator a nelital tam.
Datum: 16. listopadu 2009 8:36
 delal jsem tule upravu nekolikrat jak na 175 tak na 250 panelce. staci udelat v rotoru vetsi kuzel, aby se vlez na hridel od klikovky a vyrobit si mezikus, aby ti tam vysel stator
Datum: 16. listopadu 2009 8:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Ano, musíš upravit stator aby jsi vůbec pionýří zapalko do kejvy dostal, plus úprava elektroinstalace, myslím že i rotor se musí nechat upravit.. to stojí tolik že tě baterka, kůli které to všecko chceš dělat, vyjde o dost levněji
Datum: 15. listopadu 2009 21:11
 Čus draci mam trchu problémy s mustangem nesvítí mi přední světlo nevíte co s tím může být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 13:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 No mě takhle jednou nepředvídatelně způsobil stejnou závadu zoxydovaný kontakt na žárovce i sběrači patice... jehlový pilník to vyřešil, ale popravdě to může být spousty ěvcí... To fikus: u vás se když je požár křičí chóří... chóří... že jo? Protože jak si jinak vysvětlit že ve slově shořet používáš CH, když kořen slova je ,,hoř,,  . Ale uznávám, jiný kraj, jiný mrav, ale podle mě češtinu máme jen jednu
Datum: 15. listopadu 2009 13:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 asi upad nakej kabel na predni svetlo  nejspis ten co jde k zarovce tak se podivej jen se divym ze ti neschori zadni zarovka jestli mas zapalovani 30W, nebo uz schorela??
Datum: 15. listopadu 2009 10:22
Jméno: boss
IP: uživatel5395
 Zdar draci potrebuju pomoct neblika mi levej zadni blinkr a predni blika jak spalsenej nevite cim by to mohlo bejt zarovky sem kontroloval a vpoho
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 8:23
Jméno: SCROFA
IP: uživatel7930
 jj jinde nebude problem
Datum: 15. listopadu 2009 8:23
 to je klasicky kdyz je prerusenej vodic nebo spatnej kontakt,zkontroluj kabely a kontakty,jinde zavada nebude
Datum: 14. listopadu 2009 22:52
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Cao draci, blbej dotaz ale potrebuju to ted vedet nevybavuju si kde je na jawa 555 usmernovac pls poradte dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:19
 to je tlumivka
Datum: 13. listopadu 2009 20:19
 no cosi tam je.. nevymylsel jsem si to...
Datum: 13. listopadu 2009 20:02
 Usměrňovač....? Jawa 555 má usměrňovač....?
Datum: 13. listopadu 2009 19:54
 no mám pocit že v masce za světlem na zadní stěně té kapličky
Datum: 13. listopadu 2009 19:40
Jméno: J.a.n.g.o
IP: uživatel7383
 Dobrý den, chtěl bych se optat kdo má jawa 585 mosquito... z čeho by tam šel tachometr nebo otáčkoměr
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 14:52
Jméno: jawa mosquito
IP: uživatel3189
 jawa mam 585 a mam tam tachac ze skodovky 105 z denim pocitadlem
Datum: 22. prosince 2009 14:52
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 z jawy 350, nebo myslim ze aji ze skody 120
Datum: 12. prosince 2009 13:14
Jméno: mitas
IP: uživatel7912
 Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte kde se dá sehnat tlumivka žárovek na jawu 555 děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 16:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já nevím jak je to možný ale mám tu 05 se zapalováním z 550/555 a když jsem tam dal žárovky 12v 21+5w a přidal jsem 3/4 plynu tak schořeli tak jsem dozadu dal 12v 21w a dopředu to samý a to už vydrželo
Datum: 13. listopadu 2009 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel7913
 tak to ste asi kouzelníci......myslim ze 550 ani 555 z výroby tlumivku nemeli,protoze tocej neco pres 5000 otaček a ty žarovky nepraskali......ale pokud to mas nejak udelaný,ze ti to jede 70 jako Hladovi,tak samozrejmne tlumivku potrebujes......
Datum: 13. listopadu 2009 11:06
 Praská jako svině když tam nedáš tlumivku ale také záleží na žárovce. Mohu ti prodat tlumivku včetně spec žárovky která nepraská.. Mám ji na 550 a ani jednou
nepraskla a svítí jak sviňa. Kdyžtak volej 777623797
Datum: 13. listopadu 2009 9:42
Jméno: Standa
IP: uživatel7913
 na pareza tlumivku nepotrebujes,tam to nepraská.......
Datum: 13. listopadu 2009 9:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci mam opravuju kamošovi fichtla, ma problem s elektrikou, neházel jiskru, tak jsme dali novou svíčku a kabeláž a jiskra supr. smontujem a jelo asi 5m a pak to chcíplo. jiskra žádná, jiná svíčka-nic, tak jsem na kladívko připojil kondík, motorovou cívku(jako vždy) a k ní ještě jednu světelnou, jiska se začla oběvovat ale malinká a nejel , tak jsem připojil kondík a všechny 3 cívky, jiskra supr a jede, ale jelikož jsme chtěl i světla tak jsme zjištovali co se děje, myslel jsem slabí magneto-vyměnili a vše stejný, tak jsme koupili nový kondík a motorovou cívku. a jako na začátku 5m supr a dal jen se třemi cívkami. tak jsem vyměnil ještě velkou cívku a znovu seřídil kladívka a zas 5 m supr a pak zase bez jiskry jen se 3 cívkymi připojenými ke kladívku, vyměnil jseem snad už vše ještě mi zbívá kabel a fajfka, jinak už nevim, neumíte poradit?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 3:04
 Měl jsem skoro podobný problém. U mně to bylo tak že, při studeném motoru vše OK, ale jakmile se motor trochu zahřál nebyla jiskra, když trochu schladl, tak zase chvíli jel.
Indučka, zapalovací cívka,kondík,kladívka, rotor, svíčka, kabely - vše kontrolováno a měněno a pořád to tahkle blblo. Fajfku jsem měl novou, tak jsem tomu nevěřil, že by to dělala. Nakonec jsem ji zkusil vyměnit za starou fajfku palku a od té doby to jezdí pořád. Tak mně to pak trošičku sr*lo, že jsem kvůl takový maličkosti poměnil skoro celou elektriku.
Datum: 13. listopadu 2009 3:04
 dnes jsem řešil uplně to stejné.na zapalovací cívku málo na světelnou ok.je vadný rotor.vymenil jsem ho a ok
Datum: 12. listopadu 2009 20:30
 Vůebc se v elektrice neviznám sem rád ža mám znalosti na běžnýá provoz ale jak je nějaká větší porucha tak prostě nevím...prtose ptám jak to teda má být přesně zapojeno u kladívka....když říkám přesně tak přesně takže piště např...podložka pak drát pak izolaze z fibru,drát od kondenzátoru,....Fakt si nevím rady ...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 18:41
 díky moc ...ale už další nemusíte odpovídat na můj blbej dotaz
Datum: 12. listopadu 2009 18:41
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 proste ten plech co vede od kladivka pak izolacesfibrem pak dotoho kovoeho drzaku zase izolace z fibru pak konedenzator a ten drat co vede o civky cely to takle navliknes na srob!!!
Datum: 12. listopadu 2009 18:39
 izolace navlecena na sroubku, krouzek, kterej prochazi dirkou na statoru (taky navlecenej na sroubku) izolace a draty a u tech je jedno jak je zapojis jestli prvni kondenzator nebo neco jinyho. snad sem to napsal dost srozumitelne.
Datum: 12. listopadu 2009 18:35
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec zas ja melu tady že chci koupit papiry a nwm ani kolik tak stoji přepis majitele tak se ptam kolik tak dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 18:37
 Za STK jsem platil 250 Kč. Za přepis 300 Kč + ještě pojistka a dostal jsem se k cifře kolem 600 Kč. Roční pojistka mě stojí 97 Kč
Datum: 12. listopadu 2009 18:37
 Samotný přepis stojí pro motocykly do 50ccm 300Kč a pro velký 500Kč. Před přepisem si musíš udělat technickou nebo evidenční kontrolu.
Datum: 12. listopadu 2009 18:04
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 pomoc
Datum: 12. listopadu 2009 17:46
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 1:21
 Klidně by to mohlo být, jak je uvedeno... Špatně odzilovolaný kontakt na kladívkách. Izolace má být takto pod i nad okem v pevném kontaktu (dole má být mezi tím očkem a pružinkou volného kontaktu; nahoře pak má býz mezi očkem pevného kontaktu a konektorem pro připojení kabeláže) v prostředku očka je takové malá kulatá izolace z fíbru - ta sečasto ztrácí a pak to tam zkratuje - zkotroluj, jestli ho ta máš... pěkně to je vidět zde: http://jawa20-21.websnadno.cz/zapalovani_nastav.jpg
Jinak problém může být také: špatné zapojení, vadný kabel, problém ve spínačce, vadný VN kabel, vadná indukční cívka, vadná zapalovací cívka, příliš vzdálená cívka od rotoru, nekvalitní (polské) kladívka, nekvalitní kondezátor(jednu dobu se objevovali).
Datum: 12. listopadu 2009 1:21
 Čaute chcel by som sa spytat aka ma byt hrubka kablov na čz 175,450 ktore idu o baterky a zapalovania od čisla 51, a aka je hrubka ostatnych.Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 16:24
Jméno: svata
IP: uživatel3458
 Nazdar,tak všechny kabely na moto jsou 1,5mm,jen kabely od akumulátoru ke spínačce,indukční cívce a ke kontaktu 51mají 2mm.
Datum: 02. ledna 2010 16:24
 Čus lidičky,sháním zapalovací cívku na dandy 50.Nevíte někdo kde se dá splašit.Stále se mi ji nedaří sehnat.Slabá jiskra na fajvce.Díky a zdravím
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2009 18:04
 koukej po inzeratech kdo pordava motorku na dilly, da se to sehnat. jinak neprenechal by jsi tu vadnou? chtel bych ji rozkuchat a kouknout se na zapojeni, pripadne vykreslit schema, ale nechce se mi kvul itomu nicit nahradni co tu mam
Datum: 11. listopadu 2009 18:04
 čau, mám takový problém.....odtrh seřízený kadívko a kontakt čisty,nový kondenzátor.....a přitom jiskra neskáče nikde.....co myslíte bude to cívka nebo kaldívko s kontaktem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2009 17:43
 co tím přesně myslíš??Jak to napravyt...jak to má být???Já mám na kladívku napojený kondenzátor,cívku a kabel který vede k indučce a před opravou to takhle jelo.
Datum: 11. listopadu 2009 17:43
 nejspíš si dal blbě podložky co izolují kladívko od kostry
Datum: 11. listopadu 2009 13:07
Jméno: Jakub
IP: uživatel924
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 13:57
Jméno: Jakub
IP: uživatel924
 Ahoj, mohl by jste mi prosím někdo poslat na email detailně vyfocené zapalování J 50 ? 3-cívkové díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 13:55
 Čau Chongu, když si vyrobím zápalko podle tvého návodu: http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm budu tam moct nechat ještě ty dvě světelný cívky? Na fotkách jsem je neviděl, tak abych ho nedělal zbytečně. Mám ty silnější 25+5W na Mustangovi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 20:46
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Díky moc za ujasnění. Samozřejmě jsem si to četl, ale nebyl jsem si jistý.  Ještě jednou dík a já se jdu pustit to výroby.
Datum: 12. listopadu 2009 20:46
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To Bugs: o vybuzení světelných cívek se nemusíš obávat, zkoušel jsem to a funguje to. Nikdy nezveřejňuju konstrukce které v praxi neodskouším, nedovoluje mi to profesní čest
Datum: 11. listopadu 2009 7:59
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Čoveče ty snad nečteš  . Hned v úvodu píšu že světelný okruh zůstává jak je.. takže... můžeš je tam nechat
Datum: 11. listopadu 2009 7:25
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Honzo taky moc zkušeností nemám, ale jak jsem na to koukal, tak si myslím že to zvládnu.  Ano chtěl bych ty cívky na světla, abych mohl normálně jezdit po silnici, nějaký MX mě nezajímaji. Ale neznám princip magneta, jestli dokáže vybudit všechny cívky aby to zápalko fungovalo. Třeba to Chong zkoušel, tak se ptám. Když nebude vědět tak ho vyrobím a vyzkouším.
Datum: 10. listopadu 2009 19:36
 Zdarec hele jestly budeš dělat tohle zapalko tak mi dej vědět.. ja je chci tky ale nemám patřičné zkušenosti s elektrotechnikou.. jinak si myslís že ty civky tam mužeš nechat aby si mohl svítít zatím zadrec
Datum: 10. listopadu 2009 16:13
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Zdravím pánové. Dotaz - pionýr mi jede, 1 a dva perfektní, tři taky dobrý ale má pomalej nástup, pod 5ooo ot. nemá zátah, gdyž dám plnej tak jede do 7ooo ot ale pak se jakoby zahltí. Vše originál, seřízeno a vyčištěno. Co s tím? Jaký předstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 8:01
Jméno: pavko
IP: uživatel430
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 16:49
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 jawa_cezetak mě vydrží svíčko kolem jednoho roku,,ale tahle mi vydržela jen tři 2 měsíci
Datum: 10. listopadu 2009 16:49
Jméno: DAN
IP: uživatel7345
 záleží jaký to má závit .... ale nechápu jawu46 který říká že mu to nestartovalo... jak je svíčka nová tak by měla startovat.. a jestli ne... tak je to čínskej shit!!
Datum: 10. listopadu 2009 14:48
 zdarec kámoš to na pekáčovi měl ale nešlo mu to startovat ale když to roztlačil tk to šlo do toček jako svin každopádně pokud tedy nemáš kovanej píst tak bych to tam nedával mohlo by ti to org píst propálit
Datum: 10. listopadu 2009 14:13
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 Ja mam podobnou na CZ. 3bodovou svicku... jezdito... ale stejnak to zapalovani ti neutahne vsechny tri jiskry na jednou...takze to zase nema az takovi vyznam
Datum: 10. listopadu 2009 9:05
 na ten web se nemůžu podívat..nejde to.... jinak vám svíčky vydrží jen 2 měsíce? já mám starou komunistickou PALku, a pořád funguje..
Datum: 10. listopadu 2009 0:32
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 měl sem tohle ve fichtlu,ale musel sem si udělat takouvou pomucku,aby mi tam pasoval,páč má delší závit. Ale jede to stejně.Výdrželo mi to asi 2 měsíce.
Datum: 09. listopadu 2009 22:58
Jméno: .
IP: uživatel7230
 to su nejaké žebráky, ani to není česky, co potem chceš za kvalitu
Datum: 09. listopadu 2009 22:33
Jméno: lojza
IP: uživatel5028
 Zdar, jak zjistím kolik je v baterii elektrolitu? A kolik by ho tam mělo být? Mám tu starou bakelitovou a nic tam není skro vidět.....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 21:59
Jméno: lojza
IP: uživatel5028
 Právě že funguje! Byla před rokem nově neformátovaná. Je to 6V 14Ah. Ale nevim jak to je s tou hladinou.....dík za info kolecko
Datum: 09. listopadu 2009 21:59
 ta strá boterka je už dávno zasulfidovaná radšej ju rovno zahoď a kum si novú a čo je to za baterka koľko Voltová a amperhodinová a pokiaľ nič nevieš o baterkách tak si skús niečo o nich prečítať strarú 10 ročnú baterku už nerozchodíš
Datum: 09. listopadu 2009 19:21
 kdyz otevres nalejvaci zatky tak ty oloveny desky co tam vidis tak musi byt ponoreny v elektrolitu,nesmi koukat nad hladinu
Datum: 09. listopadu 2009 19:19
|



|