slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  192  193  194  195  196  197  198  199  200  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mischelin      IP: uživatel7000    
Cau chlapy hele delal sem elektriku na mí dvacítce jo zatím sem zapojil chcípak a bzučák ale nemůžu přijít jak mam zapojit světla...díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
hele ja sem tam natahl dratek rovnou z motoru a nejak vypinac v masce svetla sem neresil stejne musis vitit porad tak to natahni rovnou na prepinac svetel a je to
 
 
Datum: 16. srpna 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlíp podle schéma co je tu pod názvem co je to fichtl
 
 
Datum: 06. srpna 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: PunkRock ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau mám problém s mustangem 23 nechce házet jiskru svíčku sem koupil novou(N14C)ale když chci nakopnout tak bez jiskry dík za oodp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej si prst do fajfky,chytni se treba riditek /toho kovovyho ne rukojeti :-D/ ...schvalne jestli ti to da ranu,kdyz jo tak je inducka ok...jinak zkus zkouseckou vzit ty draty co dou k inducce...
 
 
Datum: 10. srpna 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: Punkrock      IP: uživatel5292    
nikde nic nekostří a pruchozí skusim asi novou indučku.
 
 
Datum: 10. srpna 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Oni ti na krabičce napíšou jaký je odtrh ale stejně to musíš zmenšit aby to fachalo co nejlíp. Já mam odtrh 0,4 asi:-)
 
 
Datum: 06. srpna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
měl jsem taky ten problem, všechno zkontroluj jak psali a pokud ti bude házet jiskru s fungující svíčkou, tak zkus zmenšit odtrh na tý nový
 
 
Datum: 06. srpna 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muzes mit ukostreny kladivka..ten sroub co drzi kladivka odsroubuj a zkontroluj vsechny ty gimovy podlozky co tam sou,kdyztak je vymen a dej je tam stejne jak byly!!! PS: SUPER NICK ;-)
 
 
Datum: 06. srpna 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: janik73      IP: uživatel7004    
jemným smirkem očisti kontakty v zapalování
 
 
Datum: 06. srpna 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To může bejt věcí, sundej fajfku dej k válci nakopni, pokud jiskra nebude koukni na indukčku, pokud bude dobrá koukni na přerušovač
 
 
Datum: 06. srpna 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: Slava ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci mam doma spinacek z dvacítky a chtěl bych ho dát na svou 555ku ale mám ještě ten strší s tím propojovacím drátkem mezi těma svorkama tak se vás chci zeptat jestli ho mám uštípnout nebo ho tam nechat.Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží kam chceš připojit zadní světlo. Jestli si to připojíš tam kde máš přední světlo tak ho uštípni. Jestli ho nechceš tak ho dej na druhý konec toho drátku a neštípej ho.
 
 
Datum: 06. srpna 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten propojovací drátek je na zadní světlo
 
 
Datum: 05. srpna 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: jawa 555      IP: uživatel6703    
Zdarec kluci , jakou mám sehnat svíčku na Jawa 555??? PS: co nejlepší(zkušenosti atd) Moc díííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec kup si buď brisk N14C,N15C nebo můžeš přidat a koupit si NGK ale to se na pekaca nevyplati ja se měl na pekáčovi N15C najezdil jsem na ni víc jak 5000km určitě ti ju můžu doporučit
 
 
Datum: 08. srpna 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: GOZER123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus budu kamasovi spravovat fichtla a nema tam zapal civku myslite ze by stacilo tam misto ni dat svetelnou dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 7:54
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jistě...já tky jezdím na světělnou ;-)
 
 
Datum: 06. srpna 2009 7:54
 
 
 
 
Jméno: GOZER123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no moc se mi to nezzda
 
 
Datum: 05. srpna 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozrejme ;-)
 
 
Datum: 05. srpna 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
zdár draci potřebuju v zapalku uhlíky když mám relé mimo zapalko (taková krabička)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozresme ze potrebuje...
 
 
Datum: 05. srpna 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: B0ss      E-mail:      IP: uživatel5695    
mel bych dotaz jestli nekdo nevi proc mi cz 175 jede skvele chvilu jak se zahreje chcipne a nechyta az je studena zas jede dal jsem tam new svicku fajfku kondik kladivko neni to nahodou kartry ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 7:27
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Podívej se na odvzdušňovací otvor ve víčku nádrže.Dále změř předstih zážehu,seřízení karburátoru.O jaký typ ČZ se jedná ? Jaké má starty ?
 
 
Datum: 05. srpna 2009 7:27
 
 
 
 
Jméno: Mor      IP: uživatel1008    
Zdarte. Dělal si někdo z vás elektronické zapalování s řízením předstihu? Tvořím si totiž vlastní charakteristiku předstihu a zajímalo by mě jestli už někdo má char. vytvořenou a odladěnou. Rád bych si pohovořil o zkušenostech. Mějte se odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2016 23:45
 
 
 
 
Jméno: Lemon      IP: uživatel18731    
U lodních motorů je tohle většinou pořešeno - buď mechanicky, kdy snímací cívka "jezdí" po obvodu v závislosti na nastavení plynové rukojeti. Třeba Yamaze to funguje výtečně, zkoušel jsem to táhlo sundat a nechat předstih na "jednom místě" Motor se buď nedal natočit, nebo zase netáhnul nahoře, prostě tomají zmáknutý. Tohatsu to řeší elektronicky...
 
 
Datum: 05. července 2016 23:45
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Zdar. Já jsem šel co se týče mikroprocesorového zapalování svou vlastní cestou. Dělal jsem to na Babettu, mikroprocesor jsem použil PIC16f84, jako snímač Hall, jako výkonový člen jsem použil v principu to kondenzátorově- tyristorový orig zapalko. Charakteristiku jsem nastavil lineární 0-10000min-1 =0-20°. Na generu to chodilo bezvadně, když jsem to ale nasadil na "mašinu", narazil jsem ale na značný zarušování procesosoru, který padal do různých nedefinovaných stavů. Nepomohly přídavný zenerky, kondenzátory, stínění...nic. Nakonec jsem to vzdal-za tu námahu to fakt nestojí. U malého motoru je důležitější strmá jiskra s velkou energií=elektronické zapalko, ale řízení předstihu ať vezme čert.
 
 
Datum: 05. srpna 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel6981    
Na zdejsi pomery a obvykle vedomosti se ptas na informaci ktera je temer vetsine nactiletych utajena. Nezbyde ti nic jineho nez se vydat vlastni cestou metodou pokus-omyl abys vyladil krivku predstihu. Ale ja se podelim o svuj usudek. Podle me u dvoutaktu a jeste k tomu tak male kubaturz je smes uvnitr pracovniho prostoru tak nestejnomerne tvorena, ze se neda usit na miru smysluplna krivka predstihu. Jde totiz o to abz pri urcitych otackach byla smes vzdy stejna. A to se podle me nevypocitatelne meni v zavislosti na pouzitem oleji, jeho presnosti namichani, stupni pricpanosti vyfuku a to nemluve o nedokonalem karburatoru pionyra.. takze ikdyby ti to pomohlo 10% a to je podle me znacne prehnany predpoklad, tak za tech par watiku to fakt nestoji. Neco jineho je to u ctyrtaktu,nebo dvoutaktu vyssich kubatur. Pro me je dukazem ze vliv dynamickeho rizeni predstihu u dvoutaktu nema valny vliv je to ze takove upravy jsou nabizene jen v casopisech a nenabizi je ladici firmy jako napr. TKmoto... To ze to dela IMFSOFT nic neznamena, to muze byt jen reakce na poptavku na trhu. Ackoli jsem delal procesoem rizene CDI, tak dynamicke rizeni predstihu na to budu roubovat na podzim, ale ciste jen jako zakazkovou vec, podle me to nic vyznamneho neprinasi...
 
 
Datum: 05. srpna 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Zdravim všechny Draky,a zároveň prosim o pomoc svíčka(Brisk N17C) u pincka(21)dává hrozně malou jiskru,a to sem nedávno měnil kladívko,řek bych že mám špatnej odtrh,poradil byste mi někdo jak ho co nejlíp nastavit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo přiklepávej a zkoušej
 
 
Datum: 05. srpna 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Spárové měrky seženeš možná i v OBI nebo někde,kde mají nějaké díly na auta nebo moto.Měli by je mít i v zámečnictví.
 
 
Datum: 05. srpna 2009 14:01
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
A kde seženu popř.jak a z čeho vyrobim tu měrku
 
 
Datum: 05. srpna 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Dej svíčku N15C a odtrh nastav tak,aby ti prošla měrka 0,35 vsuvně.Tak bude mít odtrh hodnotu 0,4.Záleží i na předstihu zážehu. Tam by měla ,naměřená hodnota ,odpovídat 1,6-1,9 mm před H Ú.To znamená,že kladívka by se měla uvolnit ve chvili ,kdy je píst vzdálen 1,6-1,9 mm před úplným vrcholem svého stoupání.
 
 
Datum: 05. srpna 2009 8:34
 
 
 
 
Jméno: B0ss      E-mail:      IP: uživatel5695    
zdravim nejlepsi je n15yc super nebo kupte spis novou hodne se totiz kazi na fichtlech svicky pokud bude mala jiskra jak to delalo me tak zkuste vymenit fajfku za novou neodrusenou je nejlepsi a nejlevnejsi cca 60Kč pak by meli byt jiskry kdystak jsem na emailu
 
 
Datum: 04. srpna 2009 23:32
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec lidi kdyz si udelam na fika bezkontaktni zapalko z pily tak nebudu mit svetla slo by tam nekam dat civky ?? a nebo to udelat nak jinak ??? delal jste to uz nekdo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Na zdvihu vůbec nezáleží. Zdvih dělá průměr klikovky, ne otáčky motoru. Jedno otočení kliky - jedna jiskra. To platí u všech 2taktů.
 
 
Datum: 12. srpna 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: B0ss      E-mail:      IP: uživatel5695    
RADIM VÁM DOBŘE NIKOHO NEPOSLOUCHEJTE JSOU TO AMATEŘI ZADŘÍT TO NEMUŽETE ALE NEBUDE TO VYCHÁZET PILA MÁ O HODNE MENŠÍ ZDVIH DAVALO BY TO JISKRU VZDY POZDE MUSI BYT ORIGO NEBO BEZKONTAKTNÍ PŘÍMO NA FICHTLA ZA 3200 ALE ZA TU CENU BYCH TO OHRAL :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2009 23:26
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Muj email je U.M.C.sgt.Runcajs@seznam.cz
 
 
Datum: 04. srpna 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Jarine proč by měl zadřít motor když dá bezkontakt? :-D Trošku kravina ne? :-D *lol*
 
 
Datum: 04. srpna 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel3525    
RADÍM TI DOBŘE... NEDÉLEJ TO, ZADŘEŠ MOTOR...
 
 
Datum: 04. srpna 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Nebo sezen motorovku ktera ma svetla:-D
 
 
Datum: 04. srpna 2009 8:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cievka z minibike + origo magnet spolu fungujú ;-) a mozes tam dat svetelné cievky,ked dás mi e-mail adresu poslem o tom fotky ;-)
 
 
Datum: 04. srpna 2009 0:07
 
 
 
 
Jméno: B0ss      E-mail:      IP: uživatel5695    
je to jawa pionýr 05 3pistni krouzky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2009 14:00
 
 
 
 
Jméno: B0ss      E-mail:      IP: uživatel5695    
zdravim potreboval bych pomoct s zapalováním mam novou civku,kondik,kladivko vse dobre zapojene ale hazí to slabou jiskru takze se to zachlasta a svicky jsem taky vymenil.Nevite čím to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mrse na faju mohla by ti probijet. Nebo mas spatnej kábl, jo a podívej se na ukostření může bejt zaoxydované tak je ošmigluj a bude to ok
 
 
Datum: 08. srpna 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Máte někdo zkušenosti, jak svítí žárovky s VAPE u pionýra? Tuším že je jen na 20W. Originál zapalování s kladívkama mám 30W. Logicky by to originál mělo svítit víc, alé jaká je realita? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš pravdu to zápalko má 20W ale to stačí.Kamoš ho má a jezdí to SUPER.Má to bezkontakt. zapalování,žádný přerušovač.Seřídíš to jednou a je pokoj.MOTOR je živější,líp to chytá,dává větší jiskru a samo si to nad 5000ot řídí předstih.Velmi dobrá věcička. Až na to ušetřím hned zapalko kupuji.
 
 
Datum: 03. srpna 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš pravdu to zápalko má 20W ale to stačí.Kamoš ho má a jezdí to SUPER.Má to bezkontakt. zapalování,žádný přerušovač.Seřídíš to jednou a je pokoj.MOTOR je živější,líp to chytá,dává větší jiskru a samo si to nad 5000ot řídí předstih.Velmi dobrá věcička. Až na to ušetřím hned zapalko kupuji.
 
 
Datum: 03. srpna 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš pravdu to zápalko má 20W ale to stačí.Kamoš ho má a jezdí to SUPER.Má to bezkontakt. zapalování,žádný přerušovač.Seřídíš to jednou a je pokoj.MOTOR je živější,líp to chytá,dává větší jiskru a samo si to nad 5000ot řídí předstih.Velmi dobrá věcička. Až na to ušetřím hned zapalko kupuji.
 
 
Datum: 03. srpna 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teoreticky ano, prakticky zalezi jak mas silny magnety v rotoru, me treba praskaly i 35W zarovka ve prednim svetle i gdyz tam patri jak tobe 25W...jinak Sesa tu gdysy povidal ze shani 60W Vape na pio, gdyz se kouknes na vape.cz tak tam neco podobneho najdes sam...jinak ta bezkontaktni vecicka je vyborna vec, mel sem tu cest se s tim uz povozit, jedina skoda je zatim v tech svetlech ale gdyz si vezmu ze vetsina fiku trpi nemoci prave slabych (nektere ale i silnych) magnetu a proto sviti jak bludicky, neni koupe toho bezkontaktu vubec k zahozeni...
 
 
Datum: 03. srpna 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: Milda      IP: uživatel1760    
Potřebuji prosím poradit se zapojením předního světla u pionýra 21 s 30W zapalováním. Mám nově natažené kabely ale nevím si rady jak zapojit to přední světlo pač ten uzávěr přední žárovky je jenom na 3 konektory a já mám vytažený podle plánky 4 dráty. 2 modrý dráty vedou z přepínače světel, 1 černý ze spínací skřínky a poslední černý je kostra. Kam mám tyto dráty zapojit když na ten uzávěr přední žárovky za pojím jenom 3 dráty ??? Jinak mám ještě jednoho pionýra taky s 30W zapalováním a ten má ještě to starší kulaté světlo na které jdou připojit 4 dráty a svítí bez problému. Díky moc za radu... Milda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar když mám na čz zapalko z pařeza obě světla mě svítí a pude mě na to zapojit aji klakson? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí z fichtla ne ? to je stejny
 
 
Datum: 03. srpna 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6956    
ano půjde,uplne stejne jako na parezu,ovsem musis pouzit klakson pařezácký!!
 
 
Datum: 03. srpna 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: djdcn      E-mail:      IP: uživatel720    
zdar lidi já jsem si zapojil bzučák ale světla mi dělaj problém proto že svýtí jenom občas. v čem je problém ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2009 9:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz ti sviti jenom obcas tak je to urcite spatnej kontakt nebo proslehlej kabli nekde
 
 
Datum: 03. srpna 2009 9:13
 
 
 
 
Jméno: Alert      E-mail:      IP: uživatel5754    
Zalezi na typu jawy. Kamosova 21 ma svetla v poho ale nesviti. Vyprodukuje totiz malo elektriny. Takze tvoje jawa muze produkovat malo elektriny, a proto ti ty svetla blbnout.
 
 
Datum: 03. srpna 2009 8:50
 
 
 
 
Jméno: Alert      E-mail:      IP: uživatel5754    
Zalezi na typu jawy. Kamosova 21 ma svetla v poho ale nesviti. Vyprodukuje totiz malo elektriny. Takze tvoje jawa muze produkovat malo elektriny, a proto ti ty svetla blbnout.
 
 
Datum: 03. srpna 2009 8:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Sviti jen kdyz mas otacky mam pravdu??:-D.Kdyztak zkus sehnat jen o trosku min watovy zarovky to NEKDY pomuze...
 
 
Datum: 03. srpna 2009 8:43
 
 
 
 
Jméno: drack      IP: uživatel4411    
Prosim lidi mam fichtla a jednička mi nejde do otáček ?poadte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2009 5:55
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
sešteluj předstih,anebo maš v řiti ložiska
 
 
Datum: 03. srpna 2009 5:55
 
 
 
 
Jméno: Gajdy      IP: uživatel1635    
lidi prosimvas jaky zapalko ma byt na jawe 05 ? to co je u 21 nebo to co byvalo u pareza ?? prosim odpovezte na muj email Argo1@seznam.cz predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: Gajdy      IP: uživatel1635    
no ja tam mam 30w :-D ... taky me toho pincka donesly z vrakace ... asi nejaka homemade skladacka.. dam tam zapalko z toho pareza... tak dik a jeste kterej ten vyvod stim sroubkem je na svetlo a kterej ke kladivku ?? predem dik
 
 
Datum: 03. srpna 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: stalker      IP: uživatel4255    
tam ma být jak je u pařeza
 
 
Datum: 03. srpna 2009 9:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na jawe 05 byly oba typy,jak klasicke parezacke 20w tak nove se 3 civkama taky 20w,vzdycky se mi lip osvedcilo to parezacky,je takovy jednodusi a podle me se min sere(i kdyz to muze bejt spis subjektivni).jinak kdyz pouzijes to parezacky a zapojis tlumivku tak ti udajne bude mnohem lip svitit v nizsich otackach.
 
 
Datum: 03. srpna 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proč je nejlepší,má jen 20W.To je SLABÉ..
 
 
Datum: 02. srpna 2009 23:35
 
 
 
 
Jméno: jakub Z      IP: uživatel368    
Myslim že na 05 už bylo třícívkový zapalko jako na 21 20W, ale nejsem si 100% jistej... Každopádně co sem slyšel, tak nejlepší je si sehnat zapalko z 555...
 
 
Datum: 02. srpna 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci ma nekdo skunosti s prekopanim na magneto chtel bych si ho dat na 175/477 nemam svetla tak je zbytecny mit baterku. diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžete mi poradit jaká je nejlepší svíčka do ČZ 175/476? Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
existuje jen 125/476 a nebo 175/477. je jedno co tam das, jede na vsechno. ja sem mel zadarmo svicku NGK dal nevim a jede to uplne stejne jak se starou PALkou
 
 
Datum: 02. srpna 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: jawaczmotor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to náhodou 175/477
 
 
Datum: 02. srpna 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Žádná,protože taková motorka neexistuje.
 
 
Datum: 02. srpna 2009 12:55
 
<  192  193  194  195  196  197  198  199  200  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.05.2025 21:35:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu