Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ahoj, chtěl bych zeptat jaké zapalování pasuje do pionýra ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 10:55
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 záleží co tou úpravou sleduješ. Pokud Ti jen cyhbí originál, tak určitě raději sežeň originál, na úpravy viz. níže. Ale nejlevnější je upravit originál na tyristorové zapalování.
Datum: 29. prosince 2011 10:55
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 jestli si myslel nějaký alternativní zapalování tak v podstatě jakýkoliv jestli si zručnej a máš možnosti... jestli chceš jen vyměnit kus zakus a nemít stím žádný problémy tak jedině vape jestli to máš na závody a nepotřebuješ světla a taky nemáš dost peněz a taky si aspoň trochu šikovnej tak z minibike... ale musíš upravovat i bloky motoru a vymyslet držák cívky
Datum: 29. prosince 2011 3:57
 Možná se budeš divit, ale do pionýra patří zapalování z pionýra
Datum: 29. prosince 2011 0:54
Jméno: jarda
IP: uživatel12968
 dobrý den mam dotaz mám fichtla zapalovací svička tam patří n14c ale na tu mi to nechce startovat kdyz tam dam n17c tak to behá bez problemu co by se stalo kdyz bych tam nechal tu n17c
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 0:22
Jméno: Petr
IP: uživatel12947
 Já mám ČZ 125/476 a v mototechně mi prodali n17c a jezdil jsem na ní 3500km téměř bez problémů jen jsem jí dvakrát uvařil kdžy jsem jí hnal v hicu z Brna do Jihlavy. Muj názor je takový- pokud ti to na N17C jezdí tak neni co řešit
Datum: 29. prosince 2011 0:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a N15C univerzální na celoroční provoz... v zimě tam ta 17ka nevadí, ale to co je venku teď nenazývám ještě zimou a teplej motor by měl běhat na všechny zmiňovaný hodnoty, v opačnym případě je něco špatně... taky je velkej rozdíl ve startování za studena a za tepla, pokud ti jedna z nich nestartuje za studena, tak to neznamená že má špatnou tepelnou hodnotu, ale že nefunguje celá..
Datum: 28. prosince 2011 22:53
 Ta n17c je teplá svíčka,takže vhodná na zimu a ta n14c je vhodná v létě,když je venku teplo
Datum: 28. prosince 2011 22:15
Posl.aktualizace: 30. prosince 2011 16:26
 To bych si mozna i zkusil vyrobit,jako nejakou zkusenost..V prvaku sme nic jinyho nez tistaky nedelali takze by to zase takovej problem bejt nemel  ale kdyz zatim ani do CDi nic nejde,tak nejdriv asi zkusim vyresit to  Sehnal jsem komplet jiny zapalko za hodne dobrou cenu oproti ostatnim,takze ho beru a i kdyby tohle bylo v poradku,necham si ho pro jistotu na dily
Datum: 30. prosince 2011 16:26
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 No pokud máš v pytli CDI, tak bych si vyrobil svojí vlastní repliku. koneckonců vnitřní zapojení vidíš a je to je o tom zvolit vhodné součástky. Kondenzátor bývá obvykle 1uF/630V (bipolárno - nemá plus), tyristor bych volil na 600V, budící proud Ig tak 15 až 25mA, spínanej proud tak 15A ale čím víc, tím líp kvůli životnosti. Usměrňovací dioda vyhovuje 1N4007, jako D2 klidně to samé, ale spíš bych volil nějako skleněnou shottky jako např. BAT42 a jako zenerku bych dal BZX83V002.4. To celé nabastlíš na škrábanej kuprextiti a uvidíš  .
Datum: 30. prosince 2011 13:46
 mam ji mezi zapalkem a induckou  ze zapalka vedou kable do cdi a z cdi vede oranzovej k indukcce,a od inducky jen kostra,presne jak je to ve schematu zapojeni
Datum: 30. prosince 2011 11:46
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Měřit odpor cívek je naprd. Ten kdo ti to poradil má jen mlhavé představy o elektronice. Speciálně nemá smysl měřit odpor té co vyrábí vysoké napětí. Její bude odpor velmi malý a jak třeba odhalíš mezizávitové zkraty, když ani nevíš jaký odpor má mít? Neměř tedy na cívce jakej má odpor, ale co je schopná dodat. Mimochodem jestli jsem četl potom správně na uvedeném odkazu, tak ty nemáš CDi krabičku mezi zapalkem a indučkou? No jestli to je tak, tak nechápu na co se ptáš... potom by si se mohl divit že ti nejede motorka, přestože máš plnou nádrž benzínu ale že je motka bez motoru by ti divný nepřišlo
Datum: 30. prosince 2011 11:31
Datum: 29. prosince 2011 12:18
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Jo sory zajac... barvy jsou v popisu blbě, jsem se letmo podíval a chbya byla na světě. Návod si uprav na... černá=černo-červená a červená=bílo-červená
Datum: 29. prosince 2011 11:10
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 začal bych kontrolou altíku. Takže vzemeš diodu 1N4007 anodu na černej vývod zapalka, na katodu diody připojíš kondenzátor někde kolem 470nF až 2.2uF nejméně 250V a ten druhým koncem připojíš na kostru. Na svorky kondenzátoru připojíš voltmetr na stejnosměrné napětí, rozsah tak kolem 300V. Nejlepší je ručkovej, na digitálu lítaj čísla jak na kolotoči a máš prd přehled. No a pak našlápni stroj a sleduj co dělá ručka. Pokud napětí krátkodobě vyskočí nad 160V, je tímto pokusem ověřeno že vysokonapěťové vinutí zapalka je OK. Na výstup červeného, tedy budící výstup zážehu by byl nejlepší osciloskop, ale to asi nemáš, takže by jako fígl šlo použít na výstup sluchátka (myšleny např. k emepétrojce), ty připojíš mezi kostru a červenej drát a během našlapování bych očekával ve sluchátkách lupance, tím si ověříš že i buzení zážehu je Ok a pak Ti nezbyde než vyměnit CDI "kostku", nebo si vyrobit její repliku, když už máš její schema. Nu pagadi zajac!
Datum: 29. prosince 2011 11:07
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 já ti moc nepomůžu,ale taky sem měl problémy s elektrikou na Hondě MTX 80...(nefungovaly kontrolky,světlo zd.brzda,teploměr (no jednoduše řečeno tomu svítí přední světlo a hází jiskru jinak nic,jo a troubí.. a tak sem dal všechnu tu elektriku do pr.. a natách jsem novou eletriku ale furt to mam udělaný a zjednodušený no jako fichtla a to doslova... sorry že ti nepomůžu
Datum: 28. prosince 2011 21:48
 zdar kuci poradil by mi nekdo s tim vape? na tom navodu od Vape pisou pri nepouzivaní osvetlení zkratovat na kostru, to znamená ze to musi byt zapojeny jinak ne nez ma sesa? furt mi to nejde do hlavy. Mam to zapojený na ten klasickej tripolohovej vypinac uz dva roky a furt jezdim, kdyz to mam v poloze pri jizde ve dne bez svetel tak to mam prave do ty kostry napojeny a uz tam nejde zapojit ten bzucak logicky. Sesa na tom schematu to nema ukostreny pri jizde bez svetel ty svetla, takze to znamena ze se to muze spalit po nejaky dobe to vape?? Jinak sesa to ma zapojený normalne logicky to chapu ale akorat me zarazeji ty svetla v tom navodu ze kdyz se nesviti pri jizde ve dne tak to musi byt ukostreny!!! nebo to nemam resit? stalo me to hrozne penez a je to skoda znicit  Jinak mam normalniho pionyra na silnici zadny upravy nic.
Poradíte nekdo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 0:58
Jméno: marek
IP: uživatel12275
 Jde o to že když jsou ty světla při nepoužívání odpojené a ukostřené tak to zapalování jede líp... aspoň tak to všichni říkají... já mám upraveného speciála a přes den to nevipínám... jen na závod to dám na kostru
Datum: 27. prosince 2011 0:58
Datum: 26. prosince 2011 23:30
Jméno: 559 panel
IP: uživatel10693
 Čau hoši chtel bych se zeptat jestli bude fungovat když bude zapalovaní obal nwm kolik ma watu rotor bude 45w a rele 75w všechno bude nové až na rele předem díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 21:06
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Mi pri 50w dynamu 75w rele jiskrilo a haprovalo
Datum: 24. prosince 2011 21:06
Jméno: 559 panel
IP: uživatel10693
Datum: 24. prosince 2011 19:29
 Ahoj  prosim vás jakej je rozdíl mezi odrušenou a neodrušenou fajfkou ?  dík a hezký svátky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 22:46
 když budeš mít na fichtlu neodrušenou fajfku budeš sousedce rušit třeba televizi rádio a pod odrušená tohle dělat nebude ale pokud budeš mít odrušenou přesto se to bude dít tak to muže zpusobovat také velké jiskření mezi kládívkama
Datum: 24. prosince 2011 22:46
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 20:42
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 Zkušenosti nemám , ale na to že to je jen snímač tak bych to nekoupil je to hrozně drahý
Datum: 20. prosince 2011 20:42
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 zdar draci, nevíte někdo kolika Voltový je ten stator 30W na fichtla v krámku? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2012 18:14
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
Datum: 01. ledna 2012 18:14
 pokud by se to magneto odstředivou silou nerozstřelilo proč ne
Datum: 20. prosince 2011 20:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jawačezeták asi počítá těch 100v při x tisíc otáčkách
Datum: 20. prosince 2011 18:53
 Nikdy som to nemeral... preto sa pítam že fakt to dá až 100V? Podla odbornej literatúri dá okolo 20V bez záťažu max vytočeno... a to nieje 100V...
Datum: 20. prosince 2011 15:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já netvrdim že ne, nicméně tvoje odpověď by tazateli moc nepomohla..
Datum: 20. prosince 2011 14:00
 klidně z neho vyleze i 100 V
Datum: 19. prosince 2011 21:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jelikož se jedná o typ shodný s tím původním, tak překvapivě 6V..
Datum: 19. prosince 2011 20:38
Jméno: Jawa 250
IP: uživatel10693
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 18:42
 zeptej se spíš na Jawamania.cz tam už se to myslím řešilo
Datum: 25. prosince 2011 18:42
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 Ahoj mám problém. Mám motor jawa 05 dneska jsem tam dával zapalování. Přidělal jsem k rámu indukční cívku ta funguje je v pořádku novou svíčku zapojil sem drát na kostru, druhej konec drátu na číslo 1 a druhej drát sem ved od čísla 15 co je na indukče do zapalování a přidělal ke kladívku s kondenzátorem. odtrh sem seřídil a furt ne a ne nechce házet jiskru. Nebo je to tam jinak zapojený? porádíte mi prosím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 22:04
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 danekod ® - díky moc určitě to vyzkouším tak snad to bude fakat...  dík
Datum: 18. prosince 2011 22:04
Datum: 18. prosince 2011 20:44
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 honzule - a jak tedy mají být v pořadí ???
Datum: 18. prosince 2011 20:34
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 JAWA_ceZetak - jo je tem šroubek pak to perko z kladívka pak izolační podložka pak ten držáček a na tom kondík a drát na cívku a na tom ta izolační podložka a podložka s matkou je to jak má být ale je to mrtvý
Datum: 18. prosince 2011 19:41
 a máš správně dané izolační podložky u kladívka?
Datum: 18. prosince 2011 19:30
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Danny.ty izolační podložky máš špatne poskladané.
Datum: 18. prosince 2011 19:14
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 honzik - já tam mám z indukčky jeden drát kostra a druhej kladívko s kondíkem a zkoušel sem dát drát z levýho i pravýho vývodu přidržel sem to u šroubku kde se mi to propojuje a nic furt mrtvý neháže to
Datum: 18. prosince 2011 19:04
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 napoj to nějak, zkus to a když to nepujde tak ty dráty prohoď a pujde to
Datum: 18. prosince 2011 19:02
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 honzik - a víš kterej vývod je zapalovací cívka u tý 05 je to ten pravej a nebo levej???
Datum: 18. prosince 2011 19:01
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 prostě tam natáhni pouze dva dráty od kondíku na indukčku ale nevim na kterej vývod a ze zapalovací cívky na tu indukčku a je to ok
Datum: 18. prosince 2011 19:00
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 Takže jako mám zkusit jeden vývod spojit s kondíkem to se mi vlastně propojí s kladívkem i cívkou a druhej vývod od zapalování na druhej pól indukčky což je kostra takle to myslíš???
Datum: 18. prosince 2011 18:52
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 u tý 05 je stejný zapalování jako u pareza tak právě nevím jestli tam má bejt taky propojenej jeden vývod od cívky ke kondíku
Datum: 18. prosince 2011 18:42
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 což to mám ukostřený dobře prostříkaný kontaktolem a druhej drát mi vede so zapalování a je propojenej s kladívkem a kondíkem a je to mrtvý a vůbec nevím co stím
Datum: 18. prosince 2011 18:40
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 hele jestli tam máš jen dva kabely z kladívek na indukčku a ze zapalovací cívky na indukčku tak to nekoštři a pujde to ..
Datum: 18. prosince 2011 17:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tam máž na zapalování 2 vývody ted nevím kterej je na světlo a kterej na zapalování to vyzkoušej,nicméně ze statoru to dej na jednu stranu indukčky a druhou stranu indukčky dej na kladívka
Datum: 18. prosince 2011 17:46
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Na indukčce jeden pól ukostřit a na druhej napojit zápalko... Chvíli si s tím hraj, ataky mě to trápilo. Na to přijdeš...Hlavně kvalitně ukostřit.
Datum: 18. prosince 2011 17:38
 Čauec, Draci. Ještě mám jeden dotaz. Když pořídím VAPko na Dvouválca, a budu to prozatim používat na jednoválce... Jde to? Nebo se tim něco Po....kazí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 23:09
 jde to bez problému, musíš jen druhej VN kabel (kabel na druhou svíčku) ukostřít, aby se uzavřel obvod
Datum: 11. ledna 2012 23:09
 Díky  Mám 175tku a v budoucnu bude 250/471. Tak abych to pak jen přendal.
Datum: 18. prosince 2011 12:11
 Jo mělo by to jít bez problémů
Datum: 18. prosince 2011 10:55
Jméno: Murgeo
IP: uživatel5767
 zdravim, mam problem s pinckem (23) mam valec po vybrusua normalně jezdil jenže z ničeho nic prostě když ho roztrkavam chyta ale nedostanu ho do otaček.Zapalovani cele vyčištěné naštelované.karburaátor taky vyčištěný.jiná svíčka cívka fajfka.Já už nevim.Nevíte čím t muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:36
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 A co předstih ? Zkus ho naštelovat
Datum: 18. prosince 2011 15:36
Jméno: murgeo
IP: uživatel5767
 a co stim kdyby to bylo?KOukal jsem na pist je na něm něco vidět nedokazu popsat.Co stim???Kdyby to bylo přidřeny?
Datum: 18. prosince 2011 12:22
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 mužeš to mit přidřený
Datum: 18. prosince 2011 10:53
Jméno: Murgeo
IP: uživatel5767
 praveže ho zajiždim a přestal najednou jet
Datum: 18. prosince 2011 10:44
Jméno: venca
IP: uživatel289
 a zabíhal si ten výbrus..?
Datum: 18. prosince 2011 9:17
Jméno: PÍst
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci,čím to může být že mně jawa 21 odpálila už třetí svíčku?Prostě svíčka už nehodila ani jednu jiskru.Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 17:41
 zdarec když máš rozeštělovaný zapalování tak odrovnáš každou svíčku taky mi to dělalo na 175/487 stačilo jen seřídit předstih, odtrh a mezeru mezi elektrodami na svíčce byl klid jinak mám tam NGK B8HS a nejlepší spokojenost startuje napoprvý jak zastudena tak zatepla
Datum: 25. prosince 2011 17:41
 Pokud mas nejake NGK,tak jsou strasne nachylne na uliti. Mel jsem to v neserizenem fichtlu,fungl novou,a jelikoz jsem fika teprve daval dohromady,uchlastaval se a snicku to zalilo a od te doby nedala ani jednu jiskru. O ngk je to zname,zalezi co mas ty za svicky.
Datum: 18. prosince 2011 10:25
 Pořádně vyčisti a zkus poměnit odtrh na svíčce (mezera mezi elektrodou a tou packou) .. mě to u některých svíček pomohlo..
Datum: 17. prosince 2011 22:00
Jméno: venca
IP: uživatel289
 atávalo se mi to taky na J 21 se studenou svíčkou Brisk N14C tak po 20 km byla naodpis tak sem to vyřešil že sem tam dal vsíčku Brisk N17C a jzdim bez problémů celé léto  snad ti to pomohlo..
Datum: 17. prosince 2011 18:49
Jméno: Danny
IP: uživatel5896
 Ahoj potřeboval by jsem radu. Jakou svíčku by jste mi doporučily do pionýra respektivě jakou značku a číslo svíčky. Se kterýma máte dobrou zkušenost a jsou bez problémů. Poradil by mi někdo prosím???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 12:55
Datum: 17. prosince 2011 12:55
 Dej si tam svíčku NGK- BR8HS, je bez problémů i v létě, když se to více hřeje.
Datum: 17. prosince 2011 9:55
Jméno: standa
IP: uživatel4693
 myslim že sem vytahoval Brisky s krátkym závitem ze škodováckýho motoru jako 105/120 tak Felicia/Octavia(samozřejmně myslim z 60-70.let)
Datum: 15. prosince 2011 18:38
 Staré PALky... jsou snad nesmrtelné a nejspolehlivější... teďkom tam mám PAL 14-7, ale už to v té zimě blbě startuje... budu tam asi dávat Brisku N17C...
Datum: 15. prosince 2011 18:27
 Používám PALky nebo BRISKy ...Brisk N15C/N15YC , PAL N7, N8 ... prostě československá kvalitka .. BTW: jezdily nějaké staré auta na palky s krátkým závitem? Našel jsem na půdě 4 shodné svíčky u sebe se shodnýma krabičkama .. byly to PAL N7 krátký závit, vylezlá elektroda ... tak to vypadá na nějaký auto se 4ma válcema  nevíte někdo?
Datum: 15. prosince 2011 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel4693
 Pal N-7
Datum: 15. prosince 2011 18:09
 jo proste staré škodovky mali také..
Datum: 15. prosince 2011 17:49
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Škoda 120 ?
Datum: 15. prosince 2011 17:24
 Na Pal som nejazdil skúsenosti nemám, Používam Brisk N15YC všetko bez problému... a ne nepropálí píst...
Datum: 15. prosince 2011 17:12
Jméno: Don
IP: uživatel12258
 Jezdím s Brisk N17C a vše je bez problémů
Datum: 15. prosince 2011 17:09
 Brisk N15C
Datum: 15. prosince 2011 16:29
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12909
 Čau Seso, heleď klakson na pařeza už nemáš? Stál tuším okolo 450,- kč.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 13:30
 bude az na jaro,,,sorac
Datum: 14. prosince 2011 13:30
 Zdravím, mám mustanga 1979, origo. Normálně naskočí zapnu světla na spínačce, světla se rožnou ale v tu chvíly motor zhasne, vše se zdá být OK. Do toho zeleného plastvého uchytu na světlo je jako ukostření žárovky, černý kabel, pokad ho vypojím a spínačku mám na světla, tak nesvítí ale motor jde, pokad ho zapojím tk zdechne. Chyba spínací skříňky nebo někde probíjí ?? Dřívě to vynechávalo se světlama, teď s nima nejede vbc, ještě mě napadají zapalovací cívky. Zkuste poradit, díky za nápady. popř co bych měl zkontrolovat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 19:08
 Spraveno, světla svítí jak mají, kablík-ukostření světel byl napojen na spínačku, dal jsem ho na kostru a OK
Datum: 18. prosince 2011 19:08
 Spíš bych to viděl na drát, nespíš ti to někde zkratuje, zkus prolést dráty a pak jestli máš vše dobře zapojený.
Datum: 14. prosince 2011 21:14
Jméno: frik
IP: uživatel6631
 ahoj chcu se zeptat šlo by něják upravit rám za jawy 21 pro motor z jawy 250 ? viděl jsem jeden takový na netu na prodej i s motorem zvýšený a zesílený chcu se právě zeptat jak na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 10:02
 Jaký z toho bude hybrid? kam s tím budeš jezdit?
Datum: 17. prosince 2011 10:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele když si to všechno posčítáš co na tom strávíš času a materiálu započítáš elektrody + elektriku tak zjistíš že je lepší si za pár tisíc koupit celou 250 a aspon to má nějakou hodnotu
Datum: 12. prosince 2011 20:28
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 všecko ide, když se chce, trochu, řezání, svařování a dáš to , a k čemu ti to už bude je tvoja věc
Datum: 12. prosince 2011 18:35
 Můžu se jenom zeptat k čemu je to pak dobrý?
Datum: 12. prosince 2011 18:11
Jméno: ondra
IP: uživatel11681
 Zdravím nevýte někdo jakej závit je na stahováku zapalování na stadion
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 22:29
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 diky!
Datum: 12. prosince 2011 22:29
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 měl by to být M22x1,5
Datum: 12. prosince 2011 20:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to teda nevím ale na 100% tam pasuje vypouštěcí šroub na olej ze škody 120 mám to vyzkoušené
Datum: 12. prosince 2011 19:44
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 nevite čim to je? nejde jiskra zaboha... jednou zesta malá přezkočí... skoušel sem indučku zapalovací cívku kondenzátor kladívko sem jen měřil a spíná dobře i druhej rotor... všechny díly co sem zkoušel sou z pojíznýho fíka... svíček samozřejmě taky víc... už si stim nevim rady dva dny se vtom hrabu a furt nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 13:22
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 tu fajku sem skoušel... ta je ok... kostry podle mě taky a tu cívku skusim ale nevim proč by to nemělo jít tam kde to teď je...
Datum: 15. prosince 2011 13:22
 co takhle fajfka ?nebo ukostření ? nebo dát na jiné místo zapalovací cívku
Datum: 14. prosince 2011 13:36
 čau lidi, najde se tady nějakej elektrikář? chtěl bych vyrobit regulátor dobijení na fichtla
http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-12v-regulator-napeti-dobijeni-usmernovac.html, dobře zaplatim, moje icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 16:52
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Psát Ti nebudu, napiš mi sám. Můj mail najdeš na mých stránkách a ne na téhle kopii na Pajkově webu. Rego je univerzální, je mu jedno jestli jede z jednoho nebo čtyřech pólů.
Datum: 11. prosince 2011 16:52
 chong: jaky mas mail? A je to regulator 12V pro original alternator 30w nebo pro 4 polovy alternator 45w? Odepis mi prosim na mail andrewop89@seznam.cz a domluvime se
Datum: 11. prosince 2011 14:49
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Na zakázku nic nevyrábím, ale teď v zimě plánuju že si tam dám rego nové generace a tak mi tohle staré zbyde. Za cenu součástek a poštovnýho Ti ho nechám, tak mi napiš na mail a až bude volné zkontaktuju Tě.
Datum: 11. prosince 2011 12:46
 Chong: Mohl bys mi to vyrobit prosim? zaplatim ti
Datum: 11. prosince 2011 11:29
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 No tak Yuri.. myslel jsem že tomu hovíš víc  . Zenerka je tam jen jako ochrama gate tranzistoru.. jejjím zmenšením pouze změnšíš velikost budícího napětí, čímž zhoršíš spínací podmínky. Tohle zapojení nedoporučuju upravit na 6V. Jednak k tomu není důvod a přeladění zapalka na 12V zlepší vlastnosti rozvodu např. tím že je méně citlivé na přechodové odpory v rozvodu, ale hlavně proto že Mosfet typu P se nedá sehnat pro budící napětí Gate v LOW level provedení, takže pokud celé zapojení přeladíš na 6V (změnou hodnot odporů R7 a R2, nebo zmenšením napětí reference na polovinu, tj. 1.25V), tak se ti zmenší budící napětí spínacího mosfet tranzistoru a tím se nebude dobře otevírat, čímž se začne přehřívat a pravděpodobně ho upečeš. Takže u tohodle zapojení platí že je výhradně pro 12V rozvody.
Datum: 11. prosince 2011 10:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja by som ti to spravil ale som až z východného slovenska inak by ma zaujímalo ktoré všetky súčiastky treba obmeniť aby sa to dalo použiť aj na 6V rozvod ( ako je zenerka z 12V na 5.8V a podobne)
Datum: 10. prosince 2011 14:30
|



|