Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 čau.... na fichtl cross zavody mohu mit na zadnim kole enduro plášt (drapák) ve skupine ,, Klasik ??? prosim o odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 21:17
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Na vsech zavodech, co sem byl, se plast neresil... Osobne jezdim Heidenau kola (hladky spunty) a nikdy se nestalo, ze by me do klasiku nepustili.
Datum: 11. března 2010 21:17
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 Nedávno tu byl stejnej dotaz,přejed pár stránek zpět a přečti si to!nebo se koukni do pravidel na jawa50závody
Datum: 11. března 2010 20:59
Jméno: vojta
IP: uživatel6362
 Zdar draci po dlouhým cekaní na jaro jsem nedavno nastartoval svoji jawu dandy 125 a mam tam nejak moc vysokej volnobeh je tam asi 3 az 4 tis otacek a melo by to byt nekde kolem 1,5 tis ne muzete mi pls poradit co delat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2010 8:53
Jméno: vojta
IP: uživatel6362
 caw dily nemam take porad shanim ale mam jeden kontakt a od nej uz jsem si koupil docela dost dilu nevim jestli ma vsechno ale neco se najde napis mu co potrebujes a uvidis jestli to bude mit nebo ne tady je email dandy125wz@seznam.cz
Datum: 12. března 2010 8:53
 zkus a pak řekni..a jen tak náhodou,sháním nejake dily na dandynu,nevali se ti doma neco navic?
Datum: 12. března 2010 7:38
 zkus a pak řekni..a jen tak náhodou,sháním nejake dily na dandynu,nevali se ti doma neco navic?
Datum: 12. března 2010 7:38
 zkus a pak řekni..a jen tak náhodou,sháním nejake dily na dandynu,nevali se ti doma neco navic?
Datum: 12. března 2010 7:37
Jméno: vojta
IP: uživatel6362
 tak fajn diky zkusim ten karbec vyndat a promazat a uvidime
Datum: 12. března 2010 7:30
 Na tomhle "zázraku" mi to kolínko drží asi 12 let  ....jinak velice rád zatuhává lanovod od sytiče,to bývá většinou problém všeho chcípání a jiných problémů s karbecem.Nahoře sytič zatlačíš a myslíš že je vypnutý ale dole se skřípne mezi místem kde končí a páčkou od celé klapky,doporučuju karbec vyndat a promazat ty páčky a hlavně lanko-pokud už není zarezlé.Zima a vlkost-to je sviňstvo...
Datum: 12. března 2010 5:24
 no ono se na tomhle zazraku rado sere to gumove kolinko mezi karbcem a hlavou motoru to praskne udela se dira a pak to nedrži no
Datum: 11. března 2010 22:54
Jméno: vojta
IP: uživatel6362
 no tim sroubem jsem to steloval kdyz jsem chtel snizit otacky tak to zacalo chcipat a zase jsem to musel dat na ty 4 tis
Datum: 11. března 2010 17:39
 normalne jsi seridil volnobeh????? - jako tim sroubem????? ja to mam na ty svy taky ´takovy rozhaseny -jako za studena chcipe - to je normal - ale jednou se mi vytrhlo lanko plynu - a neco mi posralo s karbecem - nevim jak je to mozny - mel jsem to servisu a tak nejak to spravili - ale ted to i nekdy za tepla chcipe - pri normalnich otackach - a kdyz je pridam na volnobeh aby to nechcipalo - tak pri jizde je to na hovno -pac ta motorka si furt pridava rychlost bez plynu - přibrzdim a zas se rozjede - vlastne mi to nejde sestelovat kloudne
Datum: 11. března 2010 16:42
Jméno: vojta
IP: uživatel6362
 kdyz jsem karbec serizoval tak mi zacal chcipat motor
Datum: 11. března 2010 15:59
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Todle dělala kámošoj MZ tak vyměnil baterku a už to má v pohodě
Datum: 11. března 2010 15:33
 nech jí ohřát a ujisti se jestli nemáš zaplej sytič pokud nepřestane točit tak ti muže váznout lanovod na plyn anebo zkus seřídit karbec,jestli pořád bude zlobit tak máš v prdeli gufero u alternátoru
Datum: 11. března 2010 14:20
 Mate nekdo skusenosti s karburatorem AMAL co se dava na Sifona ? Chtel bych ho dat na sveho mustafa. Ale nikde sem se o nem moc nedovedel jestli je ci neni vhodny tak se ptam ! Dik za opdpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2010 0:10
Jméno: Horst
IP: uživatel8771
 pajo souhlas s tebou,je výbornej i na fichtlovi.Mám origoš, žádná kopie a příruba drží jak přivařená.
Datum: 12. března 2010 0:10
 za tu cenu je slusnej , jen ma blbe uchycenou prirubu, po case se povoli, saje fales a musi se to upravit.. vice info o tom najdes na simson foru...
Datum: 11. března 2010 18:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 qwertzuiop- to si dovoluji oprovat, amal 19, stejně jako dell orto 19 i pro seriového pionýra výborný karburátor, poslouchá a výkon supr
Datum: 11. března 2010 17:52
 pokud nemáš alespon upravený výfukový kanál a výfuk na pincku tak ti to nebude zvládat
Datum: 11. března 2010 14:22
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 měl jsem ho na simsonu, je to dobrý karbec
Datum: 11. března 2010 13:58
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dotaz pro ty co mají bábu 207: kolínko karburátoru v místě, kde navazuje na válec- jaký tvar má vnitřní průměr toho kolínka? je hranatý nebo kulatý? Díky za rady. Mám 207, ta má hranatý sací ventil a kolínko z 210 (vnitřní průměr- kulaté). Nemá to na něco vliv?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 19:49
 ty kolinka jsou tuším stejný. Jinak vliv to nemá na nic... Já mám 210ku a mám taky sací kanál hranatý a kolínko je kulatý
Datum: 10. března 2010 19:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau deska jsem si prohlížel karbec z 555 a říkám si sakra tady něco chybí...a pak si říkám kde jsou trisky??   jsou tam vůbec nějaký??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 20:41
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jsou nevim kolik ale vim ze jedna je zespoda jako u silnejsich masin treba u 250 je to na klic asi 13
Datum: 09. března 2010 20:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 je tam jedna ze spod mas sroub tak kdys ho vysroubujes tak to je tryska ten se da dal rozebrat a vycistit
Datum: 09. března 2010 20:35
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Ahoj, potreboval bych poradit jaka je optimalni hlavni tryska na jawě 50. Mám 68. Motor ma zatim odlehcenou kliku a 9z. primar. Motor po vychytani detskych nemoci  uz drzi volnobeh a vse je ok. Problem nastane kdyz se chci rozjet. Ze zacatku to neslo vubec (ucpany vyfuk) ted se to zlepsilo ale nemuzu to za boha dostat do otacek a pekne se rozjet jako kdyby to melo nejaky omezovac  . Čím to může být? Předstih (Ted asik 1.6 mm)? Tryska? Sani falesneho vzduchu? Vyhoneni valec? Uz nevim. Diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 19:57
Jméno: Tom
IP: uživatel7454
 Diky za rady, zkusim to postupne jeste projit. Klika je stocena na prumer 90 mm vcetne prislusnych podkov. Sani tam zatim neni, gufera nove. Jeste tam je vyveden podtlak z klikoveho prostoru tak to zkusim poradne utesnit ( chtel jsem tam zkusit dat karbos, ktery potrebuje podtlak, docastne reseni tak jsem to zrovna pripravil kdyz byl motor rozebrany. Kdysi jsem ho jezdil a nebylo to spatne ale vim ze existuji i lepsi. Tak kdyby jeste neco piste, dikes.
Datum: 08. března 2010 19:57
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Neparovy kartery dokazou pekne pozlobit...
Datum: 08. března 2010 16:35
Jméno: gori
IP: uživatel8921
 hladaj chybu v kluke ked ju mas odlahcenu sposobom osustruzenia na mensi priemer napr. na 85 taq na origo valec to nepojde . nemas tam zotrvacne syli.( zaklady fyziki) . toto je poznatok z vlastnej skusenosti so stocenou klukou na 58m priemer. a origo valcom.
Datum: 08. března 2010 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel3610
 nechci strasit,ale me se stalo neco hooooodne podobnyho......salo to guferama a nechtelo to točit.....zlobil volnobeh a furt se menila bohatost smesi jak na houpačce.....pak sem zjistil ze mam nepárový kartery a klika je tudiz nakrivo.....cely problem vseho.......
Datum: 07. března 2010 23:44
 woby: co víš, třeba tam žádné výplně nemá
Datum: 07. března 2010 22:56
 Půlil bych až jako poslední možnost ale jedna z možností to je ale nejdřív koukni po ostatnim
Datum: 07. března 2010 22:21
 máš v prdeli gufera na klice vyměň je! nemusejí dávat na jevo že tečou ale mužou propouštět tlak který je ve spodní kompresi zvýšen úpravou klikového mechanismu a vložkou v karteru-předpokládam že to tak máš
Datum: 07. března 2010 22:04
 trysku nechat origo, nemáš žádnou úpravu na válci ani otevřenej filtr, podle mě předstih ale zkusil bych vyčistit karbec, pokud nepomůže seštelovat předstih. A doufám že máš svíčku ok
Datum: 07. března 2010 21:26
Jméno: Jawadrak
IP: uživatel8367
 Čau, mám problém.Nakopnu fíka a začne jakoby vynechávat, tzn. že vyletí do poloviny otáček a zase na volnoběh...porád dokola..neviete čím to je?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 11:17
Jméno: Jawadrak
IP: uživatel8367
 JJ létá to samo...už fakt nevím jedině koupit těsnění pod válec a hlavu, zatmelit krček karbecu..inak nevim
Datum: 07. března 2010 11:17
 Tak pokud máš dobře utěsněnej karburátor tak pak ti to saje u kliky, lítá ti to samo nebo po přidání plynu?
Datum: 06. března 2010 22:26
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 tam tesneni bej nemusi a lukopren tam nedavej ten benzin ti to rozezere já to mel na simaci a fur se mi tim tmelem ucpaval karbec
Datum: 06. března 2010 19:13
Jméno: Jawadrak
IP: uživatel8367
 Jj těsnění pod kolínkem je, ale akorát nemám těsnění mezi plovákovou komorou a víčkem(teče z tam při čepování trocha benzínu) může to být tím???kdyžtak to přejedu lukoprenem
Datum: 06. března 2010 18:28
 Saje ti to někde falešnej vzduch, máš těsnění mezi karbecem a válcem a kolínko karec?
Datum: 06. března 2010 18:01
 zdarec...chtel sem se zeptat cim to je ze fichtl jede jen kdyz drzim "cupatko" na benzin??? mam par tipu jen se chcu ujistit at neco nedelam zbytecne...diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 10:20
 Zdarec,máš bordel v nádrži,ucpaný kohoutek,vysoká hladina v plovákové komoře(štelování pomocí toho zlatého plíšku),špinavý karburátor...
Datum: 13. března 2010 10:20
Jméno: radek
IP: uživatel8908
 vzsoka hladina plovaku ale predem skus vzcistit triski to je prvni vada
Datum: 06. března 2010 17:55
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 mozno moc nizka hladina , ucpati kohutek,alebo spatne zatesneni karbec,alebo ti to saje proste moc vzduchu mozno je spinavi ten karbec
Datum: 06. března 2010 15:58
 nizka hladina v plovakovy komore
Datum: 06. března 2010 15:54
 Zdar draci chci ze zeptat jestli nevíte nekdo jaka má být hlavní tryska na ČZ 175/477 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 15:02
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_477/popis/kyvacka_sport
Datum: 06. března 2010 15:02
Jméno: Flajtr
IP: uživatel2466
 Zdar, mám mopeda Puch, snad nevadí, že to sem píšu, rád bych ho trochu poladil, sice motor jde pěkně a na jeho konstrukci i dobře jede ( 50-55 Km/h ), rád bych ho trochu nakopl, ale nerad bych tím nějak dráždil motor ( ničil ), na primáru mám místo 11 zubu 12 zub a do motoru ani do výfuku drbat nebudu, nemam na to cas... chci nechat zvětšit trysku je tam 50tka a třeba naleštit karburátor jestli to pomůže, rád bych věděl o kolik tu trysku mám zvětšit a taky jestli bude třeba upravit sání, popř něco nenásilného poraďte ( třeba jiný karburátor z motorovky, klapkové sání atd ) Čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:37
Jméno: Flajtr
IP: uživatel2466
 Nikdo neporadí ? U jiných příspěvků se míníte s odpovědmi přetrhnout
Datum: 06. března 2010 20:37
Jméno: Flajtr
IP: uživatel2466
 Tak vyloženě tuningovat a brutálnějším způsobem zasahovat nechcu, ten stroj má svou historickou hodnotu a můžu říct, že je velice kvalitně udělaný a z dobrých materiálů. Máš zkušenost třeba se zvětšováním trysky nebo podobně ? V prográmku pro výpočet difuzeru jsem si vypočítal kolik by měl mít a origo má docela dost poddimenzovanou hodnotu, asi jednak kvuli životnosti ( za těch víc jak 50 let nebyl výbrus a píst je lesklý a čisťounký ) a taky kvůli spotřebě, ale mám doma náhradní karbec takže bych zkusil ten difuzer zvětšit třeba naleštit ( prý to pomáhá ) a nechám si trochu zvětšit trysku z 50 tak na 54 abych to nepřehnal a nežralo to jak auto  . Příští zimu pokud budu mít čas tak se musím mrknout na spojku, ta už není co bývala a při tom udělal kompletní údržbu, nový gufera, ložizka, vyčistit hlavu, naleštit kanály atd, jak říkám nechcu do toho nějak vrtat (manuálně ) a budu rád když někdo poradí.
Datum: 05. března 2010 23:29
 normalne bych si sehnal nejakej upravenej valec to potom jezdi i 90 sem četl vyrabi se jich hodne ale sehnat to tady v čr bude asi problem
Datum: 05. března 2010 22:48
Jméno: Flajtr
IP: uživatel2466
 Teď sem to probíral s tatem a ten mi rikal ta se na zvetsovani trysky vybodnu, že to sice pomaže ale bude to žrat a nebude to spolu nicmoc klapat, je to přes 50 let starej stroj v rakousku a německu se prodává za 1800Euro co sem videl na ebay takze bych rad upravu vazne jen takovou ktera ničemu neuškodí.
Datum: 05. března 2010 18:21
 Cuzte,chcu se zeptat jakou má cenu repasovanej karb na Staďáka S11 ? Tělo karbu je leštěné,ostatní díly jsou nové.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 13:46
 dělej si prdel s plastelíny
Datum: 05. března 2010 13:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hrubý odhad cca 15000 kč. možná i 20000 kč. nevím.
Datum: 04. března 2010 20:18
 zdar draci jakej je rozdil kdyz si koupim na fichtla trysku 60 a 72 ?jede to lip nebo proc je to tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 18:32
 bubák...pak mě to napadlo, tak sem se byl podívat na trisku z 05 a ono je na ní vyraženo 60 no.
Datum: 04. března 2010 18:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ma mustangovi je 60 malo na 05 ok
Datum: 04. března 2010 17:36
 ceZetak: tryska 60 se davala na 05 a na s22 ...
Datum: 04. března 2010 16:45
 Já jsem měl taky v jednom karbecu na mustangovi trisku 60. Motor byl sériovka a nějak to s tím něchtělo jet. Nedrželo to volnoběh,blbě se to vytáčelo a přehříval se motor
Datum: 04. března 2010 16:32
 Hele ale já mám na karbecu 60 trisku
Datum: 04. března 2010 16:06
 triska 60 se nedělá...68 a 72 a víš.... 68 je origo, 72 je pro bohatší směs....třeba při přímém filtru a nebo už většímu vrtání
Datum: 04. března 2010 15:54
 zdarec draci... prosím jakej benzín se má lejt do babetty?? a co z olej by byl nejvhodnější?? je pravda že to jede aji na naftu ( říkal to kámoš)..   ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 10:40
 ja jezdim na babette i na fichtlovi na natural95 a jezdi to nadherne .
Datum: 04. března 2010 10:40
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 To je vsetko otazka zapalovania ked spravne nastelujes tak musi ist lepsie s 95 ked mas velky predstih tak to ide lepsie s 91 lebo mu trva dlksie les vybuchne naplno. MOZNO!!!
Datum: 04. března 2010 0:29
 S tím benzinem. Všichni říkají že je nejlepší Natural 95 a ja jsem si to myslel též. Jezdil jsem na něj dost dlohuo a nejelo to špatně. Pak na mě dolehla finanční krize a musel jsem koupit special 91 a ten motor s tím šel lépe do otáček a byl celkově taký svižnější... Ovšem u pionýra je to pravý opak. tam to zase lépe šlape na 95ku...nevim proč to tak je
Datum: 03. března 2010 22:40
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Jinak ten benzín pokud můžeš tak tam lej 91, podle mě na to jezdí líp
Datum: 03. března 2010 22:24
 Já mažu červeným STIHL v poměru 1:50... Jezdím tak už 5 let stylem co to dá a nemuzu si stezovat. Ani to vubec nedymi. Jinak dvoutakt jede snad na všechno co je tekuté a hoří... Na naftu taky ale až se ti to zahřeje tak bude problém to zdechnout
Datum: 03. března 2010 22:21
Jméno: Smajdalf
IP: uživatel8883
 Čus, právě koukam na trysky do karbecu Jikov 2917PSb, který tu prodává Sesa a u hlavní trysky 72 je napsáno, že nejde dát do replikovýho karburátoru. No a já se ptam
proč tam nejde dát. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 22:05
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel7552
 nejspis jiny stoupani zavitu,jako tomu je u repliky karburatoru na 350.
Datum: 03. března 2010 22:05
 cus draci da se poladit original karbec na babu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 18:36
 No a ještě tam taky jdou dat trysky různých velikostí
Datum: 03. března 2010 18:36
 Podle toho co tam chceš ladit... Jde tam ladit Hladina paliva v plovákové komoře,hustota směsy štelovacím šroubem,hustota směsy polohou jehličky,volnoběh štelovacm šroubem... Snad jsem na nic nezapoměl
Datum: 03. března 2010 18:36
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 cus draci mam dotaz kolik kilometru se asi zajizdi pincek,a jestli se po zajetí zlepší trošku výkon protože se mě zdá že pincek není tak výkonej
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 13:38
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 hele ja to delam tak ze vezmu stary zadni plechy navarim si na ne drzak na bednu na maso a hodim do toho treba pytel pisku pac vazim 40kg jezdim po slusne ceste s kopca do kopca a jedu s nim ne naplnej ale proste agresivni jizda jak pila rychle to vytocit ale ne na dlouho hned jak ma jakz takz otacky tak hned tam kopnout vysi stupen a jezdim snim cely odpoledne a vyjedu nadrz a mam to zajety uplne paradne pak kdyz sundam tu bednu tak litam jak drak ale furt beru ohled na to ze je to po vybrusu.a vydrzi me to tahat dva roky s 13 rozetou do vsech kopcu ve dvou takze sem uznal ze takto je to nejlepsi!
Datum: 05. března 2010 13:38
Jméno: standa
IP: uživatel8878
 Proste s rozumem a poslochat motor co dela,co chce,jestli tahne,vadne,vaří atd........
Datum: 03. března 2010 18:44
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak 10 minut urcite to drzat nebudes ne?zas taki sprosti us nemozes bit
Datum: 03. března 2010 18:38
 Pionýr po výbrusu se nesmí vytáčet. Je dobré dopřát mu alespon těch 100-200Km klidné jízdy bez vytáčení atd. Po těch 200 kilákách už ho trochu točit ale né dlouhodobě. Obšas ho protáhnout ale né jet 10 minut na plný jak to vetsina lidi umi. Zajeté by to mělo byt asi kolem 1000Km,to pak už možete točit jak chcete ale taky s rozumem
Datum: 03. března 2010 18:21
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ti to nemosis zajizdat jak posrani sem tam ji naloz ono si to sedne a mozes us potom jezdit na plny,sak ja si dam vibrus a us jedem porad sa skvari valec ten potor potrebuje ho dobre tocit pionire to je nezmar.
Datum: 03. března 2010 18:08
 nazdar draci v jaky poloze má být jehla u jawy 350/640? dík...a benzin 95 nebo 91?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 13:35
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 na 1. když zajiždíš motor
Datum: 03. března 2010 13:35
 no ale v prirucce pisou 1 zarez od shora...
Datum: 03. března 2010 13:14
Jméno: johny
IP: uživatel5787
 3. zářer shora,,, mě osobně jede líp na 91, když jsem zkoušel 95 tak mi šla motorka špatně do otáček prostě to bylo tupy, ale je to vcelku jedno co tam naliješ tady ten motor sežere všechno
Datum: 03. března 2010 10:19
Posl.aktualizace: 02. března 2010 19:17
 no tak jo ale mi to mame na upravenem valci s babety a tam je 68 zjevne moc
Datum: 02. března 2010 19:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale bude to divný prostě....kup tam tu 68 co je origo a nepřemýšlej o ničem...
Datum: 02. března 2010 18:55
Jméno: venca
IP: uživatel8693
 jo sedene protoze ja sem daval trisky z dachla do stadiona takze by to melo jit
Datum: 02. března 2010 18:05
 čus,proč se dává na fajfky odpor? jen proto aby to nerušilo televizi bo to má aj jinej účinek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to bych se hádal...já když jezdil se stadionem tak nadávala půlka vesnice....
Datum: 03. března 2010 19:13
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 taky jsem o tom honde slysel/ucil ale je zajmavi ze me zadna motorka nic nerusi ani kdys hned vedle ni mam radio a TV taky nezrni.... a to mam vsechny ty fajfky na tech strojich neodrusene
Datum: 03. března 2010 13:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 moje skušenost s odrušenýma fajfkama je ten že to strašně špatně startuje, takže na nic
Datum: 02. března 2010 21:38
 Ja mam na pinckovi bez odporu. Dava to lepší jiskru. Sice to ruší telku ale co... je pěkně padejte ven,žádná telka!
Datum: 02. března 2010 21:16
 jj,to já s tímhle nemám problém,myslím fajfku s odporem pro menší jiskru
Datum: 02. března 2010 19:29
 jaký odpor a kam přesně??  mám stejný problém s policii..
Datum: 02. března 2010 19:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 aby na tebe lidi nevolali policajty jako na mě...  pak ti budou policajti vysvětlovat jak je to neopříjemný když zrní TV ( pařmeni )
Datum: 02. března 2010 18:57
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
Posl.aktualizace: 02. března 2010 17:35
 já bych si addši vyčistil starej než kupovat tenhle pehikl
Datum: 02. března 2010 17:35
 je sice pěkný,ale asi jak říkáte je na píču,já ho sice nezkoušel,ale vše co je replika,není to pravé.
Datum: 01. března 2010 21:47
 Neberte to ani kdyby to stálo dvacku... Garantuju že byste se později vratili k origošu protože toto je replika. s tímhle bazmekem mi to žralo o 1.5L víc jak origo, blbě se to vytáčelo,smrdělo to,špatné stary při teplém motoru... Věřte,neverte,vim o cem mluvim  s touhle parádou jsem najezdil 1000 Km a na tom se vyloženě nedalo jezdit,pak jsem přešel k origošu a je to jako ráj na zemi oproti replice...
Datum: 01. března 2010 21:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 cau cau tak ja bych ho za tu cenu taky pekny bral
Datum: 01. března 2010 20:30
|



|