slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  107  108  109  110  111  112  113  114  115  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel7016    
čau.... na fichtl cross zavody mohu mit na zadnim kole enduro plášt (drapák) ve skupine ,, Klasik ??? prosim o odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Na vsech zavodech, co sem byl, se plast neresil... Osobne jezdim Heidenau kola (hladky spunty) a nikdy se nestalo, ze by me do klasiku nepustili.
 
 
Datum: 11. března 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
Nedávno tu byl stejnej dotaz,přejed pár stránek zpět a přečti si to!nebo se koukni do pravidel na jawa50závody
 
 
Datum: 11. března 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel6362    
Zdar draci po dlouhým cekaní na jaro jsem nedavno nastartoval svoji jawu dandy 125 a mam tam nejak moc vysokej volnobeh je tam asi 3 az 4 tis otacek a melo by to byt nekde kolem 1,5 tis ne muzete mi pls poradit co delat diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel6362    
caw dily nemam take porad shanim ale mam jeden kontakt a od nej uz jsem si koupil docela dost dilu nevim jestli ma vsechno ale neco se najde napis mu co potrebujes a uvidis jestli to bude mit nebo ne tady je email dandy125wz@seznam.cz
 
 
Datum: 12. března 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus a pak řekni..a jen tak náhodou,sháním nejake dily na dandynu,nevali se ti doma neco navic?
 
 
Datum: 12. března 2010 7:38
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus a pak řekni..a jen tak náhodou,sháním nejake dily na dandynu,nevali se ti doma neco navic?
 
 
Datum: 12. března 2010 7:38
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus a pak řekni..a jen tak náhodou,sháním nejake dily na dandynu,nevali se ti doma neco navic?
 
 
Datum: 12. března 2010 7:37
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel6362    
tak fajn diky zkusim ten karbec vyndat a promazat a uvidime
 
 
Datum: 12. března 2010 7:30
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tomhle "zázraku" mi to kolínko drží asi 12 let ;-) ....jinak velice rád zatuhává lanovod od sytiče,to bývá většinou problém všeho chcípání a jiných problémů s karbecem.Nahoře sytič zatlačíš a myslíš že je vypnutý ale dole se skřípne mezi místem kde končí a páčkou od celé klapky,doporučuju karbec vyndat a promazat ty páčky a hlavně lanko-pokud už není zarezlé.Zima a vlkost-to je sviňstvo...
 
 
Datum: 12. března 2010 5:24
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no ono se na tomhle zazraku rado sere to gumove kolinko mezi karbcem a hlavou motoru to praskne udela se dira a pak to nedrži no
 
 
Datum: 11. března 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel6362    
no tim sroubem jsem to steloval kdyz jsem chtel snizit otacky tak to zacalo chcipat a zase jsem to musel dat na ty 4 tis
 
 
Datum: 11. března 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalne jsi seridil volnobeh????? - jako tim sroubem????? ja to mam na ty svy taky ´takovy rozhaseny -jako za studena chcipe - to je normal - ale jednou se mi vytrhlo lanko plynu - a neco mi posralo s karbecem - nevim jak je to mozny - mel jsem to servisu a tak nejak to spravili - ale ted to i nekdy za tepla chcipe - pri normalnich otackach - a kdyz je pridam na volnobeh aby to nechcipalo - tak pri jizde je to na hovno -pac ta motorka si furt pridava rychlost bez plynu - přibrzdim a zas se rozjede - vlastne mi to nejde sestelovat kloudne
 
 
Datum: 11. března 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel6362    
kdyz jsem karbec serizoval tak mi zacal chcipat motor
 
 
Datum: 11. března 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: Ryan      IP: uživatel8492    
Todle dělala kámošoj MZ tak vyměnil baterku a už to má v pohodě
 
 
Datum: 11. března 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech jí ohřát a ujisti se jestli nemáš zaplej sytič pokud nepřestane točit tak ti muže váznout lanovod na plyn anebo zkus seřídit karbec,jestli pořád bude zlobit tak máš v prdeli gufero u alternátoru
 
 
Datum: 11. března 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: Stika ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mate nekdo skusenosti s karburatorem AMAL co se dava na Sifona ? Chtel bych ho dat na sveho mustafa. Ale nikde sem se o nem moc nedovedel jestli je ci neni vhodny tak se ptam ! Dik za opdpovedi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2010 0:10
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel8771    
pajo souhlas s tebou,je výbornej i na fichtlovi.Mám origoš, žádná kopie a příruba drží jak přivařená.
 
 
Datum: 12. března 2010 0:10
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za tu cenu je slusnej , jen ma blbe uchycenou prirubu, po case se povoli, saje fales a musi se to upravit.. vice info o tom najdes na simson foru...
 
 
Datum: 11. března 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
qwertzuiop- to si dovoluji oprovat, amal 19, stejně jako dell orto 19 i pro seriového pionýra výborný karburátor, poslouchá a výkon supr
 
 
Datum: 11. března 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nemáš alespon upravený výfukový kanál a výfuk na pincku tak ti to nebude zvládat
 
 
Datum: 11. března 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
měl jsem ho na simsonu, je to dobrý karbec
 
 
Datum: 11. března 2010 13:58
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Dotaz pro ty co mají bábu 207: kolínko karburátoru v místě, kde navazuje na válec- jaký tvar má vnitřní průměr toho kolínka? je hranatý nebo kulatý? Díky za rady. Mám 207, ta má hranatý sací ventil a kolínko z 210 (vnitřní průměr- kulaté). Nemá to na něco vliv? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty kolinka jsou tuším stejný. Jinak vliv to nemá na nic... Já mám 210ku a mám taky sací kanál hranatý a kolínko je kulatý
 
 
Datum: 10. března 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau deska jsem si prohlížel karbec z 555 a říkám si sakra tady něco chybí...a pak si říkám kde jsou trisky??:-D:-D jsou tam vůbec nějaký?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jsou nevim kolik ale vim ze jedna je zespoda jako u silnejsich masin treba u 250 je to na klic asi 13
 
 
Datum: 09. března 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
je tam jedna ze spod mas sroub tak kdys ho vysroubujes tak to je tryska ten se da dal rozebrat a vycistit
 
 
Datum: 09. března 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel7454    
Ahoj, potreboval bych poradit jaka je optimalni hlavni tryska na jawě 50. Mám 68. Motor ma zatim odlehcenou kliku a 9z. primar. Motor po vychytani detskych nemoci :-D uz drzi volnobeh a vse je ok. Problem nastane kdyz se chci rozjet. Ze zacatku to neslo vubec (ucpany vyfuk) ted se to zlepsilo ale nemuzu to za boha dostat do otacek a pekne se rozjet jako kdyby to melo nejaky omezovac:-( . Čím to může být? Předstih (Ted asik 1.6 mm)? Tryska? Sani falesneho vzduchu? Vyhoneni valec? Uz nevim. Diky za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel7454    
Diky za rady, zkusim to postupne jeste projit. Klika je stocena na prumer 90 mm vcetne prislusnych podkov. Sani tam zatim neni, gufera nove. Jeste tam je vyveden podtlak z klikoveho prostoru tak to zkusim poradne utesnit ( chtel jsem tam zkusit dat karbos, ktery potrebuje podtlak, docastne reseni tak jsem to zrovna pripravil kdyz byl motor rozebrany. Kdysi jsem ho jezdil a nebylo to spatne ale vim ze existuji i lepsi. Tak kdyby jeste neco piste, dikes.
 
 
Datum: 08. března 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Neparovy kartery dokazou pekne pozlobit...
 
 
Datum: 08. března 2010 16:35
 
 
 
 
Jméno: gori      IP: uživatel8921    
hladaj chybu v kluke ked ju mas odlahcenu sposobom osustruzenia na mensi priemer napr. na 85 taq na origo valec to nepojde . nemas tam zotrvacne syli.( zaklady fyziki) . toto je poznatok z vlastnej skusenosti so stocenou klukou na 58m priemer. a origo valcom.
 
 
Datum: 08. března 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3610    
nechci strasit,ale me se stalo neco hooooodne podobnyho......salo to guferama a nechtelo to točit.....zlobil volnobeh a furt se menila bohatost smesi jak na houpačce.....pak sem zjistil ze mam nepárový kartery a klika je tudiz nakrivo.....cely problem vseho.......
 
 
Datum: 07. března 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
woby: co víš, třeba tam žádné výplně nemá :-D
 
 
Datum: 07. března 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Půlil bych až jako poslední možnost ale jedna z možností to je ale nejdřív koukni po ostatnim
 
 
Datum: 07. března 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš v prdeli gufera na klice vyměň je! nemusejí dávat na jevo že tečou ale mužou propouštět tlak který je ve spodní kompresi zvýšen úpravou klikového mechanismu a vložkou v karteru-předpokládam že to tak máš
 
 
Datum: 07. března 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trysku nechat origo, nemáš žádnou úpravu na válci ani otevřenej filtr, podle mě předstih ale zkusil bych vyčistit karbec, pokud nepomůže seštelovat předstih. A doufám že máš svíčku ok
 
 
Datum: 07. března 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: Jawadrak      IP: uživatel8367    
Čau, mám problém.Nakopnu fíka a začne jakoby vynechávat, tzn. že vyletí do poloviny otáček a zase na volnoběh...porád dokola..neviete čím to je????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: Jawadrak      IP: uživatel8367    
JJ létá to samo...už fakt nevím jedině koupit těsnění pod válec a hlavu, zatmelit krček karbecu..inak nevim
 
 
Datum: 07. března 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak pokud máš dobře utěsněnej karburátor tak pak ti to saje u kliky, lítá ti to samo nebo po přidání plynu?
 
 
Datum: 06. března 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
tam tesneni bej nemusi a lukopren tam nedavej ten benzin ti to rozezere já to mel na simaci a fur se mi tim tmelem ucpaval karbec
 
 
Datum: 06. března 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Jawadrak      IP: uživatel8367    
Jj těsnění pod kolínkem je, ale akorát nemám těsnění mezi plovákovou komorou a víčkem(teče z tam při čepování trocha benzínu) může to být tím???kdyžtak to přejedu lukoprenem ;-)
 
 
Datum: 06. března 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Saje ti to někde falešnej vzduch, máš těsnění mezi karbecem a válcem a kolínko karec?
 
 
Datum: 06. března 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: MurarikRadim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec...chtel sem se zeptat cim to je ze fichtl jede jen kdyz drzim "cupatko" na benzin??? mam par tipu jen se chcu ujistit at neco nedelam zbytecne...diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel3664    
Zdarec,máš bordel v nádrži,ucpaný kohoutek,vysoká hladina v plovákové komoře(štelování pomocí toho zlatého plíšku),špinavý karburátor...
 
 
Datum: 13. března 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel8908    
vzsoka hladina plovaku ale predem skus vzcistit triski to je prvni vada
 
 
Datum: 06. března 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
mozno moc nizka hladina , ucpati kohutek,alebo spatne zatesneni karbec,alebo ti to saje proste moc vzduchu mozno je spinavi ten karbec
 
 
Datum: 06. března 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nizka hladina v plovakovy komore
 
 
Datum: 06. března 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: Blumik      E-mail:      IP: uživatel8905    
Zdar draci chci ze zeptat jestli nevíte nekdo jaka má být hlavní tryska na ČZ 175/477 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_477/popis/kyvacka_sport
 
 
Datum: 06. března 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: Flajtr      IP: uživatel2466    
Zdar, mám mopeda Puch, snad nevadí, že to sem píšu, rád bych ho trochu poladil, sice motor jde pěkně a na jeho konstrukci i dobře jede ( 50-55 Km/h ), rád bych ho trochu nakopl, ale nerad bych tím nějak dráždil motor ( ničil ), na primáru mám místo 11 zubu 12 zub a do motoru ani do výfuku drbat nebudu, nemam na to cas... chci nechat zvětšit trysku je tam 50tka a třeba naleštit karburátor jestli to pomůže, rád bych věděl o kolik tu trysku mám zvětšit a taky jestli bude třeba upravit sání, popř něco nenásilného poraďte ( třeba jiný karburátor z motorovky, klapkové sání atd ) Čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Flajtr      IP: uživatel2466    
Nikdo neporadí ? U jiných příspěvků se míníte s odpovědmi přetrhnout :-D
 
 
Datum: 06. března 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Flajtr      IP: uživatel2466    
Tak vyloženě tuningovat a brutálnějším způsobem zasahovat nechcu, ten stroj má svou historickou hodnotu a můžu říct, že je velice kvalitně udělaný a z dobrých materiálů. Máš zkušenost třeba se zvětšováním trysky nebo podobně ? V prográmku pro výpočet difuzeru jsem si vypočítal kolik by měl mít a origo má docela dost poddimenzovanou hodnotu, asi jednak kvuli životnosti ( za těch víc jak 50 let nebyl výbrus a píst je lesklý a čisťounký ) a taky kvůli spotřebě, ale mám doma náhradní karbec takže bych zkusil ten difuzer zvětšit třeba naleštit ( prý to pomáhá ) a nechám si trochu zvětšit trysku z 50 tak na 54 abych to nepřehnal a nežralo to jak auto :-D . Příští zimu pokud budu mít čas tak se musím mrknout na spojku, ta už není co bývala a při tom udělal kompletní údržbu, nový gufera, ložizka, vyčistit hlavu, naleštit kanály atd, jak říkám nechcu do toho nějak vrtat (manuálně ) a budu rád když někdo poradí.
 
 
Datum: 05. března 2010 23:29
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
normalne bych si sehnal nejakej upravenej valec to potom jezdi i 90 sem četl vyrabi se jich hodne ale sehnat to tady v čr bude asi problem
 
 
Datum: 05. března 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: Flajtr      IP: uživatel2466    
Teď sem to probíral s tatem a ten mi rikal ta se na zvetsovani trysky vybodnu, že to sice pomaže ale bude to žrat a nebude to spolu nicmoc klapat, je to přes 50 let starej stroj v rakousku a německu se prodává za 1800Euro co sem videl na ebay takze bych rad upravu vazne jen takovou ktera ničemu neuškodí.
 
 
Datum: 05. března 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cuzte,chcu se zeptat jakou má cenu repasovanej karb na Staďáka S11 ? Tělo karbu je leštěné,ostatní díly jsou nové. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělej si prdel s plastelíny :-D
 
 
Datum: 05. března 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hrubý odhad cca 15000 kč. možná i 20000 kč. nevím.
 
 
Datum: 04. března 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci jakej je rozdil kdyz si koupim na fichtla trysku 60 a 72 ?jede to lip nebo proc je to tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bubák...pak mě to napadlo, tak sem se byl podívat na trisku z 05 a ono je na ní vyraženo 60 no.
 
 
Datum: 04. března 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ma mustangovi je 60 malo na 05 ok
 
 
Datum: 04. března 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceZetak: tryska 60 se davala na 05 a na s22 ...
 
 
Datum: 04. března 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem měl taky v jednom karbecu na mustangovi trisku 60. Motor byl sériovka a nějak to s tím něchtělo jet. Nedrželo to volnoběh,blbě se to vytáčelo a přehříval se motor
 
 
Datum: 04. března 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele ale já mám na karbecu 60 trisku
 
 
Datum: 04. března 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
triska 60 se nedělá...68 a 72 a víš.... 68 je origo, 72 je pro bohatší směs....třeba při přímém filtru a nebo už většímu vrtání
 
 
Datum: 04. března 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci... prosím jakej benzín se má lejt do babetty?? a co z olej by byl nejvhodnější?? je pravda že to jede aji na naftu ( říkal to kámoš)..:-D:-D?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2010 10:40
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jezdim na babette i na fichtlovi na natural95 a jezdi to nadherne .
 
 
Datum: 04. března 2010 10:40
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
To je vsetko otazka zapalovania ked spravne nastelujes tak musi ist lepsie s 95 ked mas velky predstih tak to ide lepsie s 91 lebo mu trva dlksie les vybuchne naplno. MOZNO!!!
 
 
Datum: 04. března 2010 0:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tím benzinem. Všichni říkají že je nejlepší Natural 95 a ja jsem si to myslel též. Jezdil jsem na něj dost dlohuo a nejelo to špatně. Pak na mě dolehla finanční krize a musel jsem koupit special 91 a ten motor s tím šel lépe do otáček a byl celkově taký svižnější... Ovšem u pionýra je to pravý opak. tam to zase lépe šlape na 95ku...nevim proč to tak je :-D
 
 
Datum: 03. března 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Jinak ten benzín pokud můžeš tak tam lej 91, podle mě na to jezdí líp
 
 
Datum: 03. března 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mažu červeným STIHL v poměru 1:50... Jezdím tak už 5 let stylem co to dá a nemuzu si stezovat. Ani to vubec nedymi. Jinak dvoutakt jede snad na všechno co je tekuté a hoří... Na naftu taky ale až se ti to zahřeje tak bude problém to zdechnout
 
 
Datum: 03. března 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: Smajdalf      IP: uživatel8883    
Čus, právě koukam na trysky do karbecu Jikov 2917PSb, který tu prodává Sesa a u hlavní trysky 72 je napsáno, že nejde dát do replikovýho karburátoru. No a já se ptam proč tam nejde dát. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel7552    
nejspis jiny stoupani zavitu,jako tomu je u repliky karburatoru na 350.
 
 
Datum: 03. března 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci da se poladit original karbec na babu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a ještě tam taky jdou dat trysky různých velikostí
 
 
Datum: 03. března 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle toho co tam chceš ladit... Jde tam ladit Hladina paliva v plovákové komoře,hustota směsy štelovacím šroubem,hustota směsy polohou jehličky,volnoběh štelovacm šroubem... Snad jsem na nic nezapoměl
 
 
Datum: 03. března 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
cus draci mam dotaz kolik kilometru se asi zajizdi pincek,a jestli se po zajetí zlepší trošku výkon protože se mě zdá že pincek není tak výkonej :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel8426    
hele ja to delam tak ze vezmu stary zadni plechy navarim si na ne drzak na bednu na maso a hodim do toho treba pytel pisku pac vazim 40kg jezdim po slusne ceste s kopca do kopca a jedu s nim ne naplnej ale proste agresivni jizda jak pila rychle to vytocit ale ne na dlouho hned jak ma jakz takz otacky tak hned tam kopnout vysi stupen a jezdim snim cely odpoledne a vyjedu nadrz a mam to zajety uplne paradne pak kdyz sundam tu bednu tak litam jak drak ale furt beru ohled na to ze je to po vybrusu.a vydrzi me to tahat dva roky s 13 rozetou do vsech kopcu ve dvou takze sem uznal ze takto je to nejlepsi!
 
 
Datum: 05. března 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8878    
Proste s rozumem a poslochat motor co dela,co chce,jestli tahne,vadne,vaří atd........
 
 
Datum: 03. března 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sak 10 minut urcite to drzat nebudes ne?zas taki sprosti us nemozes bit :-D
 
 
Datum: 03. března 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pionýr po výbrusu se nesmí vytáčet. Je dobré dopřát mu alespon těch 100-200Km klidné jízdy bez vytáčení atd. Po těch 200 kilákách už ho trochu točit ale né dlouhodobě. Obšas ho protáhnout ale né jet 10 minut na plný jak to vetsina lidi umi. Zajeté by to mělo byt asi kolem 1000Km,to pak už možete točit jak chcete ale taky s rozumem :-D
 
 
Datum: 03. března 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ti to nemosis zajizdat jak posrani sem tam ji naloz ono si to sedne a mozes us potom jezdit na plny,sak ja si dam vibrus a us jedem porad sa skvari valec ten potor potrebuje ho dobre tocit pionire to je nezmar.
 
 
Datum: 03. března 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: Dupik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar draci v jaky poloze má být jehla u jawy 350/640? dík...a benzin 95 nebo 91? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
na 1. když zajiždíš motor
 
 
Datum: 03. března 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: Dupik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ale v prirucce pisou 1 zarez od shora...
 
 
Datum: 03. března 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel5787    
3. zářer shora,,, mě osobně jede líp na 91, když jsem zkoušel 95 tak mi šla motorka špatně do otáček prostě to bylo tupy, ale je to vcelku jedno co tam naliješ tady ten motor sežere všechno
 
 
Datum: 03. března 2010 10:19
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
čau draci sedna tahle tryska na karbec coje na jawa 20 až 23 se tam piše že je na 05 ale tam sou trysky stejene ne ja fakt nwm poradte dik \r\n http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2869.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no tak jo ale mi to mame na upravenem valci s babety a tam je 68 zjevne moc
 
 
Datum: 02. března 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale bude to divný prostě....kup tam tu 68 co je origo a nepřemýšlej o ničem...
 
 
Datum: 02. března 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel8693    
jo sedene protoze ja sem daval trisky z dachla do stadiona takze by to melo jit
 
 
Datum: 02. března 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus,proč se dává na fajfky odpor? jen proto aby to nerušilo televizi bo to má aj jinej účinek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak to bych se hádal...já když jezdil se stadionem tak nadávala půlka vesnice....
 
 
Datum: 03. března 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
taky jsem o tom honde slysel/ucil ale je zajmavi ze me zadna motorka nic nerusi ani kdys hned vedle ni mam radio a TV taky nezrni.... a to mam vsechny ty fajfky na tech strojich neodrusene
 
 
Datum: 03. března 2010 13:58
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
moje skušenost s odrušenýma fajfkama je ten že to strašně špatně startuje, takže na nic
 
 
Datum: 02. března 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja mam na pinckovi bez odporu. Dava to lepší jiskru. Sice to ruší telku ale co... je pěkně padejte ven,žádná telka!
 
 
Datum: 02. března 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,to já s tímhle nemám problém,myslím fajfku s odporem pro menší jiskru
 
 
Datum: 02. března 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký odpor a kam přesně?? :-D mám stejný problém s policii..:-D
 
 
Datum: 02. března 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
aby na tebe lidi nevolali policajty jako na mě...:-D pak ti budou policajti vysvětlovat jak je to neopříjemný když zrní TV ( pařmeni )
 
 
Datum: 02. března 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Zdar chlapci co na to říkáte karboš za 400,- no neberte to :-) http://aukro.cz/item937010613_karburace_jawa_20_21_mustang_novy.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych si addši vyčistil starej než kupovat tenhle pehikl:-)
 
 
Datum: 02. března 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je sice pěkný,ale asi jak říkáte je na píču,já ho sice nezkoušel,ale vše co je replika,není to pravé.
 
 
Datum: 01. března 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neberte to ani kdyby to stálo dvacku... Garantuju že byste se později vratili k origošu protože toto je replika. s tímhle bazmekem mi to žralo o 1.5L víc jak origo, blbě se to vytáčelo,smrdělo to,špatné stary při teplém motoru... Věřte,neverte,vim o cem mluvim :-D s touhle parádou jsem najezdil 1000 Km a na tom se vyloženě nedalo jezdit,pak jsem přešel k origošu a je to jako ráj na zemi oproti replice...
 
 
Datum: 01. března 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
cau cau tak ja bych ho za tu cenu taky pekny bral
 
 
Datum: 01. března 2010 20:30
 
<  107  108  109  110  111  112  113  114  115  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.06.2025 4:51:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu