Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 caw mam pocit, ze mam u 638 velkou spotrebu kdyz vypnu palivo. Tak sme ujely na benzin v plovakovce ve dvou asi 250 metru, z toho asi 8 metru do kopce. Neni ta spotreba velka ? zda se mi, ze jo. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 21:11
 cože 250metrů??já na čezetě 175/487 nacupuju a vypnu benal a jedu tak 50 metru
Datum: 20. března 2010 21:11
 BTW jakej obsah ma plovakova komora u Jikova 2928CE ? dik
Datum: 20. března 2010 20:38
 zdarec chlapi... už přes půlroku mám nehoráznej problém s ulejvááním svíček na 555... jehla je nejníž, plovák je OK, deravej neni, výška je taky OK, tryska je OK, předstih je taky ok a prostě já už nevím co s tím... skousel sem treba jiný zápalko, jestli to není tím, ale není... jediny, co jsem neměnil, je kondík a kladívka (ty na sebe moc nedosedaj)... svicku musim mit celkem hodne skleplou aby to jezdilo... poradtě prosím... byl sem zahnán do kouta a ten se uzavřel do krychle  .. nevim jak z toho ven. JInak to lítá dobře ale prostě stojím na křižovatce a pak se nerozjedu,.. na volnoběh se uleje.. skousel sem na soupatku vzadu zvětšit tu drážku a stale to nepomáhá.. prostě jsem bezradnej.. předem dík a ať vám to fičí
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 19:33
 zdra mám čz 487 a mám problém z karburací. když to přeplavím tak to jede suprově ale když už se ten benzín vyjezdí a dám plny otáčky tak jen tak bublá a neskutečně kouří a nejde do otáček a když to zase nacupuju tak to je zase o.k. a benzín do karbecu teče nevíte čim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:50
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Simerinkna klice na levý straně(u spojky)
Datum: 21. března 2010 22:50
 No u tohoto karburátoru se nenastavuje hladina, ale bohatos směsi. Máš to asi moc chudé,tak stačí přitáhnout šroubek - obohacuješ. ten šroubek z pravé strany karburátoru,není to ten šikmej dolů - tím se nastavuje volnoběžné otáčky,je to ten vedle ten co je vodorovně.U 487 má být ta bohatos nastavena 3/4 - 1 otáčka od dorazu. také je důležité vědět na kterém zářezu máš jehlu?Měla by být na druhém nebo třetím.
Datum: 20. března 2010 20:27
 zkusil bych hladinu
Datum: 20. března 2010 20:11
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Problem s plynovym lankem takze problem jsem vyresitl tim ze jsem celel lanko rozebral a narovnal ohnutou cast ktera vedla k soupatku takze ted uz volnobeh jde kolem tech 2 tis. ot/min nove lanko tedy zatim neni potreba diky vsem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 21:01
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 ty jsi ale
Datum: 20. března 2010 21:01
 Není zač,úplná maličkost,od toho tady ten pokec je  ...no mě se poštěstilo a při spravování sem si zlomil nádobku na brzovou kapalinu pro zadní brzu...
Datum: 20. března 2010 19:38
Jméno: Linkys
IP: uživatel7145
 Zdar draci, heledte mám dotaz. Mám asi vadný karbec nebo nevim,ani za boha nejde seřídit, na volnoběh to jakštakš drží , ale největší blbost na tom je že když chci jet do kopce jede to jen když držim cucák jinak to zhasne ... Skoušeli jsme už všechny varianty jak plovák (tim že tam jde málo beňa to není,přechcává se to když to není nastartovaný) pak jsme skoušeli jehlu na všechny urovně ted je nahoře aby tam šlo hodně beňa , a stejně to v zhasíná že se to udusí kvůli tomu že tam nejde benzín... Už fakt nevim nemáte někdo zkušenosti ? Diks
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 12:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nemáš třeba zašpiněný vzduchový filtr nebo tak něco???nebo zase moc volný a saje to moc vzduchu
Datum: 20. března 2010 12:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 buĎ je to v předstihu, nebo je zanesenej bordel v karbecu.. taky se mi to dusilo prvních 40metrů...dole je šroub tak ho vytoš a zevnitř vyčisti...a koukni za čas taky na sítko u palivového kohoutku, jestli není děravé, aby se ti karbec zase nezanesl........a nebo máš ucpanou dírku na víčku nádrže, pak tam nemůže vzduch a neteče tam benzín
Datum: 20. března 2010 11:56
 mi toí taky delalo na 21 a vymenil seme karbos a stejnak to neslo a nejde do ted tak tam lezi a nechce se mi to opravovat tak jezdim an mym druhym fichtlu 23
Datum: 20. března 2010 11:32
 Zdarec ladím karbec... dneska jsem dal hladinu v plovákovce pod míru a když jsem jel a přidal hodně plyn tak to nechtělo jet musel jsem podržet cepovák aby se to rozjelo a svíčka byla bílá tak jsem ju zvíšil a ted když dám jen plnej plyn tak to taky techce jet musím trošku ubrat a pak je to vpohodě ale svíčka už není bílá ale tmavě hnědá elektrody na svíčce jsou suché ale mají na sobě jen tmavě hnědou barvu co mám udělat aby byla cihlová a nerejpal jsem do plovákové komory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel8987
 udelej hladinu jak pise dachl....zbytek doladis jehlou
Datum: 20. března 2010 10:38
 udělej tu hladinu tak,ž e pustíš benál z kohoutu,až bude v hadičce bublina,tak kohoutek zavřeš,odděláš víčko plovákovky,a položíš na plovák šroubovák...hladina ti musí lícovat s nejvyšším bodem plováku
Datum: 19. března 2010 19:09
Posl.aktualizace: 18. března 2010 22:00
 já jsem už skoušel jet na všechno co hoří... Petrolej,ředidlo,toluen,nafta,jakýsi rozpouštědlo atd... sice kouře jak v pekle ale jelo to a celkem dobře
Datum: 18. března 2010 22:00
 deda mi rikal ze jezdil i na petrolej na 555 pac ho kradl ve mlejne a jedno dojel s kamosem v 54.roku na machovo jezero deda mel uz ridicak a ten jeho kamos mel 14 let a jel na kozim dechu a dojeli!ale rikal ze to dal zhruba 1:1.My jezdily i na vyskocek pro nehanaky je to spatne vypalena slivovica jelo to o trochu min ale jejo!
Datum: 18. března 2010 21:55
 No vlastně chcípneš... babetta 207 má dekompresor
Datum: 18. března 2010 21:39
 studenou ji nenastartuješ a teplou nechcípneš.ale zkus třeba koks ten je dost výhřevný
Datum: 18. března 2010 18:38
 kdysi jsem nutně potřeboval někam jet a nebyl benzín tak jsem tam nalíl čistou naftus olejem 1:50... Asi 5 minut jsem musel šlapat jak lojzek a až to chytlo a dojel jsem tam kam jsem potřeboval tak jsem to ani za boha nemohl chcípnout ikdyž jsem vytahl fajku svíčky... Jelo to na hovno,dýmilo to jak prase ale těch 35Km/h jsem jel
Datum: 18. března 2010 16:23
 Ale no ták nehádej se hned jak děvka,standa má pravdu,pokud chceš z fichtla udělat diesela tak je nejvyžší čas nastavit na tvym stroji pořádnej vysokokapacitní 12v zdroj a zhotovit ho hlavy otvor se závitem pro žhavící svíčku,dieselové dvoutakty existujou ale pracujou na trošku jinym principu,tohle by ti jelo.počítej s tim že ti to po 100km kixne.
Datum: 18. března 2010 15:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 On neni debil,debil je ten kdo chce davat do fichtla naftu...
Datum: 18. března 2010 15:14
 no teda já na benzín mám ty ichtyle, newím jak ty ale když o tom hovno víš tak sem nelez ty kokot!!!! se slušně ptám-kámoš to tam lije a newím co to dělá a né hned na něco nemám ty debile!!!
Datum: 18. března 2010 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel8968
 to sou dotazy......co by se delo.....pojede to blbe a nebo vubec,motor bude trpet na prehrivani a samozapaly coz neni dobry pro klikovej mechanismus....mimo jine se zacne ucpavat karburator a vyfuk. POKUD NEMAS NA BENZIN TAK NA TOM NEJEZDI! KDYZ NEMAS NA BENZIN NEMAS ANI NA OPRAVY MOTORU!!!
Datum: 18. března 2010 12:33
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 na naftu to jede celkem dobře...musíš to namíchat 1:1..ale ted v zimě to musíš nastartovat na čistej benzín  a bacha docela se to s tou naftou hřeje
Datum: 18. března 2010 9:04
 zdar,když sem měl nouzi o benzín tak sem do něj crvknul trochu nafty z traktoru,jede to teda hůř,ale jede  .Nezkoušel sem to ale myslim,že na samotnou naftu to nepojede.Kámoš jezdil taky na ředidlo,smrad hroznej a cenově myslim,že lepší je benzín;-D
Datum: 18. března 2010 8:38
 Racionálně uvažující člověk do zážehového motoru naftu lít nebude
Datum: 18. března 2010 7:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No ani to nezkousej
Datum: 18. března 2010 7:23
 zdar potřebuju nutně poradit mám čztu 487 a když uplně přeplavim karburator až to z toho chčije tak ta číza de po nastartování pěkně do otáček ale po chvilce ježdění se mi to po přidání otáček začíná přidušovat a připadne mi to jakoby tam nedotíkal benzín a kohoutky a hadičku mám vyčičtěny i karbec komplet vyčičtěnej a když to docupuju tak je to zase o.k. nevíte čím to je??????????????díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:51
Jméno: hh
IP: uživatel8973
 a mrkni pořádně na plovák, ať nikde nevázne, ať neni děravej a ať má vrchol tý tyčky procházející plovákem tvar kuželu, nikoli ještědu...
Datum: 18. března 2010 20:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Seřidˇkarburátor .Jehlu na 3. zářez a šroubek přídavného vzduchu, (pod tryskou běhu naprázdno), povol o 3/4 otáčky.
Datum: 18. března 2010 10:20
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 A nemáš tam náhodou zavřený sytič?
Datum: 18. března 2010 6:44
 šroubek na bohatost směsi tam je(ale stejně to je jenom pro volnoběžné otáčky)...já bych hledal problém v sekajícím se plováku...
Datum: 17. března 2010 22:14
 Zdarec ted si presne nevzpominam,ale myslim ze karbec na 487 nemá šroub na štelování směsi jenom na otáčky(dyžtak mě opravte  )Zkus jestli se volně pohybuje plovák,možná máš v tej dirce vespod jak tam de tyčka od plováku nějakej bordel.Zkus to vyrejpnout jehlou  .Na první pohled nemusí bejt znát,že tam něco je
Datum: 17. března 2010 21:07
 pravdepodobne bude chuda smes. kdyz napumpujes benzin do plovakovky tak smes obohatis. az se zase preplaveni vyjede tak to jde zas blbe
Datum: 17. března 2010 20:49
 zdar draci, NEVÁLÍ SE NĚKOMU DOMA KARBEC NA ČZ 125, OZNAČENÍ JIKOV 2920, prosím nabídněte sem, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 8:31
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 kouknu se ale rek bych ze to pojede na kazdej karbec!
Datum: 18. března 2010 8:31
 Ahoj, zkoušel jste někdo laborovat s délkou sacího kolínka ?dnešni některý auta maj proněnou délku sáni "delší " na zvíšení a lepší průběh krouťáku ve středních otáčkách ,"kratší na vysoký výkon . Je mi jasný zě fictl je dvoutakt a a to sáni aplikujou na 4takty ale směs se u obou motoru musí nasávat nejakým sacím potrubím , tak pokud si vyrobím kolínko třeba o čtvrtinu delší stanese něco ? krom toho že se mi bude víc kondezovat benzín vtom kolínku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 19:56
Jméno: bodlák
IP: uživatel36
 dobra dík za rady , pro začátek zkusím udělat kolínko približně stejný ale s pozvolnějším ohybem a abych mel slícovaný příruby , a ješte takovej dotaz co když na karburátoru u pionyra u tý příruby zatemuju tu dirku, tamtady se asi nasava falešnej vzduch né?
Datum: 19. března 2010 19:56
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 rezonanční délka sacího potrubí pro 2takt je pro 10000RPM nějakejch 700mm a dělá to hrozně strmou křivku, pro moto nepoužitelnou. Omezeně se to používá u leteckých modelů. Jinak jak píše standa, důležitý jsou spíš přechody a slícování
Datum: 18. března 2010 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel8968
 ano,origo saci koleno neni uplne idealni a spravnou cestou v ladeni dvoukanálu je ladit délku saciho kolena.......delku ti nereknu,na to prijdes sám....krátky koleno bude prskat a moc dlouhý koleno nepojede v otáčkách.....zamer se na vhodný tvar,prehod z hranata do kulata a spravnou sirku!
Datum: 18. března 2010 12:43
 pro info....ano u aut je sací potrubý různých délek, ale potrubý nasává pouze vzduch...ke vstřikování paliva dochází až na koci potrubý přímo na sací ventil.
Datum: 17. března 2010 19:29
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Caw lidi shanim lanko plynu na jawu dandy 125 je to, to rozdelene lanko na cene se muzem dohodnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 19:33
  blázne ...pokud ti dobře šlape ten rozdělovač tak doporučuju vyrobit,nic těžkého
Datum: 17. března 2010 19:33
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau , objevil sem doma karburci na pařeza , je v suprovim stavu a funkcni a nechci aby se mi doma jen tak valela nechcete to nekdo koupit? na cene se domluvime
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 16:06
Jméno: kozloň
IP: uživatel1859
 zdar draci, dělám závodní motor, jaký mi doporučíte karbec, chci nějakej Jikov, neboť Dell orto je moc drahej, tak jakej jikov?, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:17
 muzu doporucit akorat tak karb z Jawy 90 (jikov 2920 spadovej) s tim jsem mival zkusenost...jinak je fakt dobry do toho Dell Orta bo Binga zainvestovat...prece jen jsou tou konstrukci a udrzbou jinde nez Jikovy...
Datum: 17. března 2010 20:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No tak z hračky bych do fika karbec nedal...
Datum: 16. března 2010 21:10
 myslím že někdo jezdí karbec z ČZ ale nwm jakej typ má průměr difuzoru 20mm
Datum: 16. března 2010 20:45
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Vetsinou sou to karburace na naky pitbiky a tady ty bordeli
Datum: 16. března 2010 20:38
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Kdyz budes hledat tak na netupar karbecu na urovni dell orta najdes ale za cenu cca 800,-..u dell platis za kvalitu a hlavne znacku
Datum: 16. března 2010 20:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No pokud myslíš na PIO tak asi Dell orto/amal nebo něco takového. Lépe se ladí a můžeš je sehnat v každém průmeru difuzoru. Přeci jen JIKOV seženeš jen ne verzín, pro určité typy motorek. Ale třeba Dell orto seženš v jakékoliv velikosti.
Datum: 16. března 2010 19:34
Jméno: Ondřej
IP: uživatel8956
 Čus, hele jak má bejt seřízenej karbec na ČZ 175/487 když tam ma laďák? a na jehle jenom 3 zářezy...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2010 22:47
Datum: 15. března 2010 22:47
 proč něco kupuješ, když se v tom nevyznáš?
Datum: 15. března 2010 20:10
Jméno: Ondřej
IP: uživatel8956
Datum: 15. března 2010 18:49
 máš laďák na výkon nebo laďák na zvuk?
Datum: 15. března 2010 17:38
Jméno: petrys
IP: uživatel7678
 Zdarec, prosimvás nevíte někdo kolikátku difuzor má delorto karbec na babettu, ymslim ten seriovej. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2010 14:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Sériový karbec na bábu (jikov) má 12 mm (u 210) u 207 má 9mm. A u dell orta odhadujimaximálně 13-14.
Datum: 15. března 2010 14:54
Jméno: Vojta
IP: uživatel6362
 Zdar draci problem s karburatorem u jawy 125 dandy stale pretrvava kdyz jsem karburator vyndal a vycistil nastavil spravne volnobeh tak sel kolem 2,5 tis ot/min ale po pridni plynu zustal volnobech opet na 4 tis ot/min takze uz fakt newim co mam delat
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 6:43
 Dávat hned nové lanko mi připadá jako zbytečnost,zkus si rozebrat ten rozdelovač,jestli se to neseklo v něm.A také zkus vypojit lanko ze šoupátka ,takhle by ti to mělo ukázat jestli je skutečně chyba v lanku.
Datum: 16. března 2010 6:43
Jméno: Vojta
IP: uživatel6362
 Caw tak lanko jsem si objednal a jakmile prijde tak ho tam dam a uvidime ale myslim si ze je problem s tim lankem protoze soupatko v karbeci se pohybuje uplne v poho nikde nedre nebo neco takovyho
Datum: 15. března 2010 18:31
Jméno: Vojta
IP: uživatel6362
 Spise bych rekl ze ten bowden
Datum: 15. března 2010 7:38
 divné,já ten svuj normalne pres zimu rozebral,vycistil tak ze se leskne ,ani sem nic nemusel serizovat...a krasne se tam drzi 2 tis ot/min ...neseká se ti lanko v bovdenu nebo v tom,neprilis povedenem,rozdelovaci tech lanek?
Datum: 14. března 2010 23:25
 zdar draci, mám 05ku s karbcem z S22.V air boxu(hliník) je drátěnaka a já se chci zeptat jestli bych tam mohl dát molitan?Přes tu drátěnku se mi tam dostává bordel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 19:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kup tam kuchynský drátěnky a nalej na ně olej a an se na ně ten prach nalepí...a časem je třeba vypereš nebo zahodíš a zase naolejuješ
Datum: 14. března 2010 19:48
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 hele ja si myslim ze molitan jedine slabej si myslim ze by se to inac dusilo
Datum: 13. března 2010 20:02
 hosi jakse jmenuje Cz 175 s oddelenym mazanim. Presne!!! diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 13:15
 a vubec, je to proste olejovej primaz
Datum: 14. března 2010 13:15
 JAWA má oilmaster a ČZ má posilube jo a jen pro zajímavost jak se to posilube čte? normalně posilube?
Datum: 14. března 2010 10:04
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 čz má posilube
Datum: 14. března 2010 0:11
 u čz je to posilube...mám origo nálepku na nádržce s olejem
Datum: 13. března 2010 23:40
 Tak sorry spletl jsem se  ale stejně každý tomu říká jinak...
Datum: 13. března 2010 22:15
 jj ale stejne se pouziva spis oznaceni Oilmaster pro obe znacky motorek. Posilube je takovy divny. jinak je to oznaceni za typem .01 jak rika Ondra jinak bez oddelenyho mazani to bylo oznaceni .00
Datum: 13. března 2010 21:37
 karlos ma pravdu, prece Jawa Californian Oilmaster (362)...
Datum: 13. března 2010 21:08
Jméno: ondra
IP: uživatel1553
 myslim ze jeto 175/477,01
Datum: 13. března 2010 20:47
 boocher: ne prave ze obracene JAWA mela Oilmaster a ČZ mela Posilube
Datum: 13. března 2010 20:40
 Pokud vím tak čezety byly oilmastery... Posilube byly jawy
Datum: 13. března 2010 20:21
 a jen opravim - neni to oilmaster ale ČZ pro to mela vlastni nazev - Posiluble...
Datum: 13. března 2010 20:19
 čz 175/477
Datum: 13. března 2010 19:44
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Na 99% si myslim ze to je ten oilmaster.Jestlise pletu tak mi opravte
Datum: 13. března 2010 17:47
 Cuzte,budu zajíždět Staďáka S22 a potřeboval bych vědět na jakým zářezu má být jehla.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 20:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 na třetím zářezu shora
Datum: 13. března 2010 20:44
Jméno: Bery
IP: uživatel8936
 Zdar draci vim že to sem nepatří ale nevíte jaká má být hladina v plovákovce u simsona a odkud se to měří děkujju a omlouváám se že to sem cpu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 20:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 z karbecu sundáš vaničku plovákový komory, sundáš to gumový těsnění, otočíš ho plovákama nahoru, a při zatlačeném tlumiči jehlového ventilu má být vzdálenost od spodní hrany plováku ( od horní když máš karbec otočenej) k dosedací ploše vaničky 27mm
Datum: 11. března 2010 20:17
|



|