slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  106  107  108  109  110  111  112  113  114  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw mam pocit, ze mam u 638 velkou spotrebu kdyz vypnu palivo. Tak sme ujely na benzin v plovakovce ve dvou asi 250 metru, z toho asi 8 metru do kopce. Neni ta spotreba velka ? zda se mi, ze jo. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože 250metrů??já na čezetě 175/487 nacupuju a vypnu benal a jedu tak 50 metru
 
 
Datum: 20. března 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BTW jakej obsah ma plovakova komora u Jikova 2928CE ? dik
 
 
Datum: 20. března 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec chlapi... už přes půlroku mám nehoráznej problém s ulejvááním svíček na 555... jehla je nejníž, plovák je OK, deravej neni, výška je taky OK, tryska je OK, předstih je taky ok a prostě já už nevím co s tím... skousel sem treba jiný zápalko, jestli to není tím, ale není... jediny, co jsem neměnil, je kondík a kladívka (ty na sebe moc nedosedaj)... svicku musim mit celkem hodne skleplou aby to jezdilo... poradtě prosím... byl sem zahnán do kouta a ten se uzavřel do krychle :-D.. nevim jak z toho ven. JInak to lítá dobře ale prostě stojím na křižovatce a pak se nerozjedu,.. na volnoběh se uleje.. skousel sem na soupatku vzadu zvětšit tu drážku a stale to nepomáhá.. prostě jsem bezradnej.. předem dík a ať vám to fičí ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdra mám čz 487 a mám problém z karburací. když to přeplavím tak to jede suprově ale když už se ten benzín vyjezdí a dám plny otáčky tak jen tak bublá a neskutečně kouří a nejde do otáček a když to zase nacupuju tak to je zase o.k. a benzín do karbecu teče nevíte čim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Simerinkna klice na levý straně(u spojky)
 
 
Datum: 21. března 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No u tohoto karburátoru se nenastavuje hladina, ale bohatos směsi. Máš to asi moc chudé,tak stačí přitáhnout šroubek - obohacuješ. ten šroubek z pravé strany karburátoru,není to ten šikmej dolů - tím se nastavuje volnoběžné otáčky,je to ten vedle ten co je vodorovně.U 487 má být ta bohatos nastavena 3/4 - 1 otáčka od dorazu. také je důležité vědět na kterém zářezu máš jehlu?Měla by být na druhém nebo třetím.
 
 
Datum: 20. března 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel4389    
zkusil bych hladinu
 
 
Datum: 20. března 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Problem s plynovym lankem takze problem jsem vyresitl tim ze jsem celel lanko rozebral a narovnal ohnutou cast ktera vedla k soupatku takze ted uz volnobeh jde kolem tech 2 tis. ot/min nove lanko tedy zatim neni potreba diky vsem za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
ty jsi ale :-)
 
 
Datum: 20. března 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není zač,úplná maličkost,od toho tady ten pokec je :-) ...no mě se poštěstilo a při spravování sem si zlomil nádobku na brzovou kapalinu pro zadní brzu...:-(
 
 
Datum: 20. března 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: Linkys      IP: uživatel7145    
Zdar draci, heledte mám dotaz. Mám asi vadný karbec nebo nevim,ani za boha nejde seřídit, na volnoběh to jakštakš drží , ale největší blbost na tom je že když chci jet do kopce jede to jen když držim cucák jinak to zhasne ... Skoušeli jsme už všechny varianty jak plovák (tim že tam jde málo beňa to není,přechcává se to když to není nastartovaný) pak jsme skoušeli jehlu na všechny urovně ted je nahoře aby tam šlo hodně beňa , a stejně to v zhasíná že se to udusí kvůli tomu že tam nejde benzín... Už fakt nevim nemáte někdo zkušenosti ? Diks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nemáš třeba zašpiněný vzduchový filtr nebo tak něco???nebo zase moc volný a saje to moc vzduchu
 
 
Datum: 20. března 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
buĎ je to v předstihu, nebo je zanesenej bordel v karbecu.. taky se mi to dusilo prvních 40metrů...dole je šroub tak ho vytoš a zevnitř vyčisti...a koukni za čas taky na sítko u palivového kohoutku, jestli není děravé, aby se ti karbec zase nezanesl........a nebo máš ucpanou dírku na víčku nádrže, pak tam nemůže vzduch a neteče tam benzín
 
 
Datum: 20. března 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi toí taky delalo na 21 a vymenil seme karbos a stejnak to neslo a nejde do ted tak tam lezi a nechce se mi to opravovat tak jezdim an mym druhym fichtlu 23
 
 
Datum: 20. března 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
Zdarec ladím karbec... dneska jsem dal hladinu v plovákovce pod míru a když jsem jel a přidal hodně plyn tak to nechtělo jet musel jsem podržet cepovák aby se to rozjelo a svíčka byla bílá tak jsem ju zvíšil a ted když dám jen plnej plyn tak to taky techce jet musím trošku ubrat a pak je to vpohodě ale svíčka už není bílá ale tmavě hnědá elektrody na svíčce jsou suché ale mají na sobě jen tmavě hnědou barvu co mám udělat aby byla cihlová a nerejpal jsem do plovákové komory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8987    
udelej hladinu jak pise dachl....zbytek doladis jehlou
 
 
Datum: 20. března 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělej tu hladinu tak,ž e pustíš benál z kohoutu,až bude v hadičce bublina,tak kohoutek zavřeš,odděláš víčko plovákovky,a položíš na plovák šroubovák...hladina ti musí lícovat s nejvyšším bodem plováku
 
 
Datum: 19. března 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
zdarec.... draci co se stane když budu do báby 207 lejt naftu???kurví to hodně motor?? jak to s tím jede?? jaký máte vy s tím zkušenosti??jak to třeba děláte vy aby to s tím jelo??:-(:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem už skoušel jet na všechno co hoří... Petrolej,ředidlo,toluen,nafta,jakýsi rozpouštědlo atd... sice kouře jak v pekle ale jelo to a celkem dobře
 
 
Datum: 18. března 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: king2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
deda mi rikal ze jezdil i na petrolej na 555 pac ho kradl ve mlejne a jedno dojel s kamosem v 54.roku na machovo jezero deda mel uz ridicak a ten jeho kamos mel 14 let a jel na kozim dechu a dojeli!ale rikal ze to dal zhruba 1:1.My jezdily i na vyskocek pro nehanaky je to spatne vypalena slivovica jelo to o trochu min ale jejo!
 
 
Datum: 18. března 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vlastně chcípneš... babetta 207 má dekompresor
 
 
Datum: 18. března 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
studenou ji nenastartuješ a teplou nechcípneš.ale zkus třeba koks ten je dost výhřevný
 
 
Datum: 18. března 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdysi jsem nutně potřeboval někam jet a nebyl benzín tak jsem tam nalíl čistou naftus olejem 1:50... Asi 5 minut jsem musel šlapat jak lojzek a až to chytlo a dojel jsem tam kam jsem potřeboval tak jsem to ani za boha nemohl chcípnout ikdyž jsem vytahl fajku svíčky... Jelo to na hovno,dýmilo to jak prase ale těch 35Km/h jsem jel
 
 
Datum: 18. března 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale no ták nehádej se hned jak děvka,standa má pravdu,pokud chceš z fichtla udělat diesela tak je nejvyžší čas nastavit na tvym stroji pořádnej vysokokapacitní 12v zdroj a zhotovit ho hlavy otvor se závitem pro žhavící svíčku,dieselové dvoutakty existujou ale pracujou na trošku jinym principu,tohle by ti jelo.počítej s tim že ti to po 100km kixne.
 
 
Datum: 18. března 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
On neni debil,debil je ten kdo chce davat do fichtla naftu...
 
 
Datum: 18. března 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
no teda já na benzín mám ty ichtyle, newím jak ty ale když o tom hovno víš tak sem nelez ty kokot!!!! se slušně ptám-kámoš to tam lije a newím co to dělá a né hned na něco nemám ty debile!!!
 
 
Datum: 18. března 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8968    
to sou dotazy......co by se delo.....pojede to blbe a nebo vubec,motor bude trpet na prehrivani a samozapaly coz neni dobry pro klikovej mechanismus....mimo jine se zacne ucpavat karburator a vyfuk. POKUD NEMAS NA BENZIN TAK NA TOM NEJEZDI! KDYZ NEMAS NA BENZIN NEMAS ANI NA OPRAVY MOTORU!!!
 
 
Datum: 18. března 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
na naftu to jede celkem dobře...musíš to namíchat 1:1..ale ted v zimě to musíš nastartovat na čistej benzín :-) a bacha docela se to s tou naftou hřeje :-D
 
 
Datum: 18. března 2010 9:04
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,když sem měl nouzi o benzín tak sem do něj crvknul trochu nafty z traktoru,jede to teda hůř,ale jede:-D.Nezkoušel sem to ale myslim,že na samotnou naftu to nepojede.Kámoš jezdil taky na ředidlo,smrad hroznej a cenově myslim,že lepší je benzín;-D
 
 
Datum: 18. března 2010 8:38
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Racionálně uvažující člověk do zážehového motoru naftu lít nebude
 
 
Datum: 18. března 2010 7:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
No ani to nezkousej
 
 
Datum: 18. března 2010 7:23
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar potřebuju nutně poradit mám čztu 487 a když uplně přeplavim karburator až to z toho chčije tak ta číza de po nastartování pěkně do otáček ale po chvilce ježdění se mi to po přidání otáček začíná přidušovat a připadne mi to jakoby tam nedotíkal benzín a kohoutky a hadičku mám vyčičtěny i karbec komplet vyčičtěnej a když to docupuju tak je to zase o.k. nevíte čím to je??????????????díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel8973    
a mrkni pořádně na plovák, ať nikde nevázne, ať neni děravej a ať má vrchol tý tyčky procházející plovákem tvar kuželu, nikoli ještědu...
 
 
Datum: 18. března 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Seřidˇkarburátor .Jehlu na 3. zářez a šroubek přídavného vzduchu, (pod tryskou běhu naprázdno), povol o 3/4 otáčky.
 
 
Datum: 18. března 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
A nemáš tam náhodou zavřený sytič?
 
 
Datum: 18. března 2010 6:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šroubek na bohatost směsi tam je(ale stejně to je jenom pro volnoběžné otáčky)...já bych hledal problém v sekajícím se plováku...
 
 
Datum: 17. března 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec ted si presne nevzpominam,ale myslim ze karbec na 487 nemá šroub na štelování směsi jenom na otáčky(dyžtak mě opravte;-))Zkus jestli se volně pohybuje plovák,možná máš v tej dirce vespod jak tam de tyčka od plováku nějakej bordel.Zkus to vyrejpnout jehlou:-).Na první pohled nemusí bejt znát,že tam něco je;-)
 
 
Datum: 17. března 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravdepodobne bude chuda smes. kdyz napumpujes benzin do plovakovky tak smes obohatis. az se zase preplaveni vyjede tak to jde zas blbe
 
 
Datum: 17. března 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Kozloň      E-mail:      IP: uživatel1859    
zdar draci, NEVÁLÍ SE NĚKOMU DOMA KARBEC NA ČZ 125, OZNAČENÍ JIKOV 2920, prosím nabídněte sem, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel8426    
kouknu se ale rek bych ze to pojede na kazdej karbec!
 
 
Datum: 18. března 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: bodlak      E-mail:      IP: uživatel36    
Ahoj, zkoušel jste někdo laborovat s délkou sacího kolínka ?dnešni některý auta maj proněnou délku sáni "delší " na zvíšení a lepší průběh krouťáku ve středních otáčkách ,"kratší na vysoký výkon . Je mi jasný zě fictl je dvoutakt a a to sáni aplikujou na 4takty ale směs se u obou motoru musí nasávat nejakým sacím potrubím , tak pokud si vyrobím kolínko třeba o čtvrtinu delší stanese něco ? krom toho že se mi bude víc kondezovat benzín vtom kolínku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: bodlák      IP: uživatel36    
dobra dík za rady , pro začátek zkusím udělat kolínko približně stejný ale s pozvolnějším ohybem a abych mel slícovaný příruby , a ješte takovej dotaz co když na karburátoru u pionyra u tý příruby zatemuju tu dirku, tamtady se asi nasava falešnej vzduch né?
 
 
Datum: 19. března 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
rezonanční délka sacího potrubí pro 2takt je pro 10000RPM nějakejch 700mm a dělá to hrozně strmou křivku, pro moto nepoužitelnou. Omezeně se to používá u leteckých modelů. Jinak jak píše standa, důležitý jsou spíš přechody a slícování
 
 
Datum: 18. března 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8968    
ano,origo saci koleno neni uplne idealni a spravnou cestou v ladeni dvoukanálu je ladit délku saciho kolena.......delku ti nereknu,na to prijdes sám....krátky koleno bude prskat a moc dlouhý koleno nepojede v otáčkách.....zamer se na vhodný tvar,prehod z hranata do kulata a spravnou sirku!
 
 
Datum: 18. března 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro info....ano u aut je sací potrubý různých délek, ale potrubý nasává pouze vzduch...ke vstřikování paliva dochází až na koci potrubý přímo na sací ventil.
 
 
Datum: 17. března 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Caw lidi shanim lanko plynu na jawu dandy 125 je to, to rozdelene lanko na cene se muzem dohodnout odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D blázne ...pokud ti dobře šlape ten rozdělovač tak doporučuju vyrobit,nic těžkého
 
 
Datum: 17. března 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cau , objevil sem doma karburci na pařeza , je v suprovim stavu a funkcni a nechci aby se mi doma jen tak valela nechcete to nekdo koupit? na cene se domluvime odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: kozloň      IP: uživatel1859    
zdar draci, dělám závodní motor, jaký mi doporučíte karbec, chci nějakej Jikov, neboť Dell orto je moc drahej, tak jakej jikov?, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muzu doporucit akorat tak karb z Jawy 90 (jikov 2920 spadovej) s tim jsem mival zkusenost...jinak je fakt dobry do toho Dell Orta bo Binga zainvestovat...prece jen jsou tou konstrukci a udrzbou jinde nez Jikovy...
 
 
Datum: 17. března 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
No tak z hračky bych do fika karbec nedal...
 
 
Datum: 16. března 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že někdo jezdí karbec z ČZ ale nwm jakej typ má průměr difuzoru 20mm
 
 
Datum: 16. března 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Vetsinou sou to karburace na naky pitbiky a tady ty bordeli:-)
 
 
Datum: 16. března 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Kdyz budes hledat tak na netupar karbecu na urovni dell orta najdes ale za cenu cca 800,-..u dell platis za kvalitu a hlavne znacku:-)
 
 
Datum: 16. března 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No pokud myslíš na PIO tak asi Dell orto/amal nebo něco takového. Lépe se ladí a můžeš je sehnat v každém průmeru difuzoru. Přeci jen JIKOV seženeš jen ne verzín, pro určité typy motorek. Ale třeba Dell orto seženš v jakékoliv velikosti.
 
 
Datum: 16. března 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel8956    
Čus, hele jak má bejt seřízenej karbec na ČZ 175/487 když tam ma laďák? a na jehle jenom 3 zářezy... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak-ja taky koupil zajice v pytli :-D :-D nic sem o tom nevedel a vsechno se na tom ucim... :-D
 
 
Datum: 15. března 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč něco kupuješ, když se v tom nevyznáš?
 
 
Datum: 15. března 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel8956    
TO kdybych věděl XD je to na týhle motorce http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/373702-175-487.html ...už jsem to tak koupil a moc se v tom nevyznám... Díky
 
 
Datum: 15. března 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš laďák na výkon nebo laďák na zvuk?
 
 
Datum: 15. března 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: petrys      IP: uživatel7678    
Zdarec, prosimvás nevíte někdo kolikátku difuzor má delorto karbec na babettu, ymslim ten seriovej. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Sériový karbec na bábu (jikov) má 12 mm (u 210) u 207 má 9mm. A u dell orta odhadujimaximálně 13-14.
 
 
Datum: 15. března 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel6362    
Zdar draci problem s karburatorem u jawy 125 dandy stale pretrvava kdyz jsem karburator vyndal a vycistil nastavil spravne volnobeh tak sel kolem 2,5 tis ot/min ale po pridni plynu zustal volnobech opet na 4 tis ot/min takze uz fakt newim co mam delat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 6:43
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dávat hned nové lanko mi připadá jako zbytečnost,zkus si rozebrat ten rozdelovač,jestli se to neseklo v něm.A také zkus vypojit lanko ze šoupátka ,takhle by ti to mělo ukázat jestli je skutečně chyba v lanku.
 
 
Datum: 16. března 2010 6:43
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel6362    
Caw tak lanko jsem si objednal a jakmile prijde tak ho tam dam a uvidime ale myslim si ze je problem s tim lankem protoze soupatko v karbeci se pohybuje uplne v poho nikde nedre nebo neco takovyho
 
 
Datum: 15. března 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel6362    
Spise bych rekl ze ten bowden
 
 
Datum: 15. března 2010 7:38
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
divné,já ten svuj normalne pres zimu rozebral,vycistil tak ze se leskne ,ani sem nic nemusel serizovat...a krasne se tam drzi 2 tis ot/min ...neseká se ti lanko v bovdenu nebo v tom,neprilis povedenem,rozdelovaci tech lanek?
 
 
Datum: 14. března 2010 23:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, mám 05ku s karbcem z S22.V air boxu(hliník) je drátěnaka a já se chci zeptat jestli bych tam mohl dát molitan?Přes tu drátěnku se mi tam dostává bordel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kup tam kuchynský drátěnky a nalej na ně olej a an se na ně ten prach nalepí...a časem je třeba vypereš nebo zahodíš a zase naolejuješ
 
 
Datum: 14. března 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
hele ja si myslim ze molitan jedine slabej si myslim ze by se to inac dusilo
 
 
Datum: 13. března 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hosi jakse jmenuje Cz 175 s oddelenym mazanim. Presne!!! diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a vubec, je to proste olejovej primaz:-D
 
 
Datum: 14. března 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
JAWA má oilmaster a ČZ má posilube jo a jen pro zajímavost jak se to posilube čte? normalně posilube?
 
 
Datum: 14. března 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
čz má posilube
 
 
Datum: 14. března 2010 0:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u čz je to posilube...mám origo nálepku na nádržce s olejem
 
 
Datum: 13. března 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sorry spletl jsem se :-D ale stejně každý tomu říká jinak...
 
 
Datum: 13. března 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ale stejne se pouziva spis oznaceni Oilmaster pro obe znacky motorek. Posilube je takovy divny. jinak je to oznaceni za typem .01 jak rika Ondra jinak bez oddelenyho mazani to bylo oznaceni .00 :-)
 
 
Datum: 13. března 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karlos ma pravdu, prece Jawa Californian Oilmaster (362)...
 
 
Datum: 13. března 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1553    
myslim ze jeto 175/477,01
 
 
Datum: 13. března 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher: ne prave ze obracene JAWA mela Oilmaster a ČZ mela Posilube
 
 
Datum: 13. března 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud vím tak čezety byly oilmastery... Posilube byly jawy
 
 
Datum: 13. března 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jen opravim - neni to oilmaster ale ČZ pro to mela vlastni nazev - Posiluble...
 
 
Datum: 13. března 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čz 175/477 :-)
 
 
Datum: 13. března 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Na 99% si myslim ze to je ten oilmaster.Jestlise pletu tak mi opravte
 
 
Datum: 13. března 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cuzte,budu zajíždět Staďáka S22 a potřeboval bych vědět na jakým zářezu má být jehla.Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
na třetím zářezu shora
 
 
Datum: 13. března 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: Bery      IP: uživatel8936    
Zdar draci vim že to sem nepatří ale nevíte jaká má být hladina v plovákovce u simsona a odkud se to měří děkujju a omlouváám se že to sem cpu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
z karbecu sundáš vaničku plovákový komory, sundáš to gumový těsnění, otočíš ho plovákama nahoru, a při zatlačeném tlumiči jehlového ventilu má být vzdálenost od spodní hrany plováku ( od horní když máš karbec otočenej) k dosedací ploše vaničky 27mm
 
 
Datum: 11. března 2010 20:17
 
<  106  107  108  109  110  111  112  113  114  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.06.2025 4:53:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu