Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,nevíte kolik otáček má být u karburátoru JIKOV 2924 SBD17 otáček u štelovacího šroubu na jízdu?a když to špatně nastavím může to mít menší výkon a bude to více žrát???(nemyslím na volnoběh) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 12:40
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Šroubek přídavného vzduchu ( pod tryskou běhu naprázdno ) 1/4 - 1/2 ot. Jehla 2.-3. zářez.
Datum: 01. března 2010 12:40
 takze tam mas jeden vodorovnej s perkem a jeden sikmo dolu s perkem, ze? tak ten vodorovnej bych dal o jednu az jednu a pul otacky zpet ze zavrene polohy a ten dorazovej sroub podle otacek motoru, ja nastavuju co nejnizsi aby to bezelo pravidelne a nechcipalo
Datum: 28. února 2010 19:35
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a na ten doraz šoupátka je to také jedno v jaké je to poloze?a jak šroub mám seštelovat
Datum: 28. února 2010 19:30
 tam máš šroub na doraz šoupátka a pak šroub bohatosti směsi na volnoběh, že?
Datum: 28. února 2010 19:26
 zdarec draci. prosim poradte jak maj bejt nastavená šroubky na karburátoru na motoru z peráka?? nedrží mi volnoběh a hltí se, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 18:45
 Zdarec draci, prosim neni tu někdo z okolí Kutné hory nebo Zbraslavic??? marně se pokoušim dát dohromady motor a furt mi to nejde, tak jestli by se mi na to nepřijel podívat nějakej zkušenej mechanik nebo kutil,? mám problémy s tim že se motor furt hltí, a nejde do otáček, předem děkuju za radu nebo nějakej kontakt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 18:18
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 spatna svicka, prisava si vzduch (asi u hrdla karburatoru), spatny predstih,spatne nastaveny karburator,zakarbonovany vyfuk neco z toho
Datum: 28. února 2010 18:18
Jméno: KArel
IP: uživatel1200
 Ahoj,
mám dotaz ohledně babety 210. Dnes jsem se na ní byl project po zimě a při rychlosti 40kmh začne cuknout, chvíli jako by se dusila. Uberu plyn a přestane to.
PAtrně vysoká hladina nebo nestačí dotýkat benzín? Uvažuju o toma karburátoru dell orto co tady má sesa. Je dobrý? Má někdo zkušenost. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 21:12
 cus kup siho jede to lip starti taky dobre
Datum: 27. února 2010 21:12
 Káždej má svoje + a -, s Dell orto jede trochu líp, nemá seřizování bohatosti směsi, musíš vyměnit lanko plynu. Jikov má zase odkapávací misku - to je tak jediný v čom se výrazně liší. Jestli máš na Dell orto tak se nerozmejšlej!!
Datum: 27. února 2010 18:25
Jméno: Jirka
IP: uživatel7674
 Zdar draci chtěl bych se zeptat jak nejůčiněji vyčistit nádrž od rezu já nedělám nic jinýho než že čistím ucpanej kohoutek.Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 22:42
 Když už je tu o tom řeč, v jakým poměru mám smíchat tu kyselinu s vodou? a jakou barvou to mám pak vylejt?
Datum: 27. února 2010 22:42
 čezeták,,,jj už si mi to připomněl,kyselina citronová....
Datum: 27. února 2010 17:12
 kyselina citronová....horký roztok kyseliny citronové nalij do nádrže, zabal do peřin a nech to den působyt, pak to vylej a uvidíš.
Datum: 27. února 2010 17:03
Jméno: Radek
IP: uživatel8591
 tak to de taky ale matky se tam rády zasekávají a potom to už nemusíš hned tak dostat ven já tam dycky hodím starý řetez doleju trochou benzínu nebo ředidla štěrkám pak to vysypu a vyleju otočím nádrž hore\r\nnohama a proleju to ještě jednou benzínem nebo ředidlem
Datum: 27. února 2010 16:46
 já jsem slyšel cosi o nějaké kyselině,ale nevzpomenu si název kyseliny,
Datum: 27. února 2010 16:45
 stačí do ni nasypat několik desítek matek a pořádně štěrkat a dlouho. Potom bych to vypláchnul. Nebo tam můžeš nasypat štěrk, štěrkat a potom to musíš taky pořádně prolét vodou nebo benzinem.
Datum: 27. února 2010 16:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ahoj, měl bych dotaz. Z karbece Báby 207 občas takhle tekl benzín difuzorem. Tekl vždy jen, když motor neběžel a tak jsem se rozhodl vyměnit jehlový ventil. Po výměně jsem ještě zkontroloval plvákovou hladinku. Plovák krásně v rovině s emulzní trubicí. Vše jsem zadělal a nastartoval. Přidávám plyn a dusí se to. A i když velmi pomaličku přidám, tak to stejně chcípne. Nevíte co udělat, aby to zase jezdilo jako před tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 13:27
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No jasně, že to startuju se sytičem. Tak dneska jsem to ještě rozdělal, zvýšil plovákovou hladinku, pohrál si s bohatostí směsi a jezdí to. Šroub bohatosti je skoro na maximum utáhnutý (aby to vůbec jelo) a jehla na 2. zářezu od spoda a svíčka je černá  .
Datum: 27. února 2010 13:27
 Startuješ se zapnutým sytičem? Me toto same co popisujes delá babetta když ji startuju bez sytiče ikdyž je venku třeba 30°C Když ten stroj pul hodiny stojí tak musím znovu startovat sytičem... Dřív jsem sytič nepotřeboval,pak me začal tect benzin,vymenil jsem tedy plovak a od te doby bez sytice ani rana...
Datum: 26. února 2010 21:43
 Zdarec, mam jawu 175 vymenil jsem gufero, piest, kružky, kompresia je dobra, bateriove zapalovanie, jenže nejde nastartovat, kdyz cez vyfuk dam do valce benzin tak jede jenže z karbecu nejde nasát benzín. Karburator byl komplet rozebrán a prefouknut kompresorem, benzin do karbecu dotéka, ale do valce se už nedostane. Nevím si s tím dát rady, poradte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 22:01
 Ne ne, plovakovka je okruhla, mnel jsem ten karbec kedysi na jine 175-ce a jel normálne, zitra skusim ješte udelat nove tesnení pod karbec. Už fakt nevim čim to muže bejt
Datum: 26. února 2010 22:01
 A že máš ten debilní karbec s hranatou plovákovkou?
Datum: 26. února 2010 20:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši potřebuju radu...koupili jsme favorita 135 LX z 93 roku,je to ještě karburátor a já nevím jestli tam mám lít speciál nebo naturál  dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 19:15
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 27. února 2010 19:15
 karlos:v podstatě jen klika a ojnice
Datum: 27. února 2010 18:11
 Jiříku proc ti to prijde divny dyt mely v podstate motory jak 130
Datum: 27. února 2010 13:27
 je to sráč ale každý s ní poznal jak fungují fyzikální zakony v relativně malé rychlosti.a taky se naučil používat ruce a nohy při stubeném startu a jízdě.
Datum: 27. února 2010 10:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele 120 není sráč!!  na krosení je lepší něž nový auta co mají náhon na předek
Datum: 27. února 2010 9:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 do facka natural special se daval do skodovek 120 a podobnych sr*cu co mely litinovou hlavu tak se lil special kvuly sedlum ventylu
Datum: 27. února 2010 9:34
 mužeš na special i natural nic se neděje.jen auta s katem jen na natural
Datum: 27. února 2010 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel8850
 Hele moje mladá ma taky fáčko karbec se syticem rok 92 a leje tam naturál95........jen natural,zadny aditiva nic.......
Datum: 27. února 2010 8:05
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 hoši special do favoritu?Jste si trochu ujeli ne?
Datum: 26. února 2010 23:55
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 rok 93 naturál a rok 92 speciál
Datum: 26. února 2010 21:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dík
Datum: 26. února 2010 19:42
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8836
 Vždy je potřeba splnit minimální požadované oktanové číslo. Což u 135 je 90 či 91.
Když naleješ benzin s vyššim o.č. tak nezkazíš vůbec nic
Datum: 26. února 2010 18:36
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8836
 Do 135 můžeš i special, požaduje o.č. 90, takže stačí speciál...
ale natural můžeš zrovnatak, vždyť je to jedno, special ani často už nemaj...
Datum: 26. února 2010 18:34
 to musis mit napsany u hrdla nadrze  ale myslim, ze 135 special a 136 natural ale tim si nejsem jistej koukni na nej zespoda jestli ma katalizator tak lej natural specialem by si ho oddelal
Datum: 26. února 2010 18:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 rozhodně natural nic jiného
Datum: 26. února 2010 18:09
Jméno: Tom_R
IP: uživatel2997
 Natural ale když tam dáš special tak nic nekazíš ale pro lepší starty hlavně za horkého motoru je dobré tam lít jedno palivo protože je na to předstih nastaven.
Datum: 26. února 2010 16:17
Jméno: .
IP: uživatel3343
 natural, ale nejsu si 100% jist
Datum: 26. února 2010 16:16
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Zdar měl bych dotaz kdybych dal na moji čz 250/475 karburator pruměr difuzoru Jikov 2924 SBD 24mm snizil by se vykon ? co by se zmenilo ? ted tam mam Jikov 2926 SBD 26mm . Nebo co byste řekli na karburátor z Jawy 350/638-640 ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2010 15:42
 pojede ti to hur...ale melo by to mit mensi spotrebu  nech tam ten, co tam je a nevymejslej blbosti
Datum: 26. února 2010 15:42
 nejsnáž to zjistíž když to vyzloušíš každá mašina bude reagovat jinak a ten karburátor z 350 by to podle mího málo živil má menší trysky. Protože tam ti běhaj dvě 175 a pokaždý saje jen jeden válec. pokud nemám pravdu tak mne opravte.
Datum: 26. února 2010 15:03
Jméno: jawaman150
IP: uživatel4167
 hojte....hej lidi nevite co moze byt kdyz de od motora strasne dusivy a sypavy zvuk kdyz z vyfuku ide upa normalni jak z kazdeho fecha ?? vsecko mam vicistene ale ten zvuk mne ne a ne prestat
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 17:00
 nemáš špinavý tlumič že ti to může zkreslovat výsledný zvuk
Datum: 25. února 2010 17:00
 Zdar borci, vim že to tu bylo už mockrát. Jak poznam že mam správně nastavenou hladinu v plovákovce??(JAWA 05), Díky a sry za blbej dotaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 19:45
 Díky za rady, já sem myslel že se k tomu dneska dostanu, nedostal sem se (:
Datum: 25. února 2010 19:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Přesně jak říká Standa. Ty starší měli i menší difuzor atd. Jsou podobné jako karbeci na S22. Ty novější mají karbec podobný moderním tipům, ale difuzor mají 15 mm a hl. trysku 66. Já bych tam dal ten z 20-23. Pojede ti to lépe
Datum: 25. února 2010 19:20
 standa ma pravdu - zelezi na tom jestli mas origo karbec - jinak jestli jo - tak je to karbez bud ze stadaka s 22 , nebo pak jak ficht - jen mensi difuzor - a to se dela jako rika dachl21
Datum: 25. února 2010 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel8842
 05 v originalnim provedeni nemela stavitelnou hladinu.......az nejaky posledni kousky meli uz plovak jako 21......
Datum: 25. února 2010 11:32
 pustíš benzín,za pár sekund ho vypneš,odděláš pplovákové víčko,přitlačíš na plovák šroubovákem,a hladina benzínu ti musí lícovat s nejvyšším bodem plováku
Datum: 25. února 2010 10:50
 zdravim, prosim potřeboval bych poradit s motore z 250, je po 4 výbrusu, má nové kladívka a kondík, ale nemůžu seštelovat volnoběh a při přidání plynu se hltí, vůbec nechce jít do otáček, prosím poradte, děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 13:28
 Jestli tam nemáš baterku,tak je to nejspíš kvuli tomu.Jinak muže bejt spatny dobijeni,predstih,odtrh nebo nějaká muška v karbecu
Datum: 25. února 2010 13:28
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 mam tetka taky 250 kejvacku kdyz jsem ji koupil tak jsem tam dal valec po 4.vybrusu jehlu na prvni zarez od zhora vse utesnil karburator utesnil dal predstich presne 3,5 a chodi nadherne kdyz zatahnu za plyn tak hnedka vybehne jede nadherne chyta dobre tak skus tohle vse skontrolovat udelat to jako ja a karburator nevim jestli je spravne nastavenej volnobech se steluje ormalne dle otacek ale ten druhej sroubek mas lechce utahnout a povolit o trictvrte kola ja ho mam povoleny trosku vic
Datum: 24. února 2010 20:57
 Čau , karbes jikov 2920 ( jawa 90) má stejný hlavní tryky jak jikov 2926 (čz 175 ) ??dík nejsem si jistej
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 0:39
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Jawa 90 ma snad trysky M4 a "velky" Jawy a CZ M6... CZ 125/175 by mela mit M4.
Datum: 24. února 2010 0:39
 Jawa čezeták: mě se zdá že jak Jawa tak čz nedělala svoje karburátory! dělal je Jikov tak by se to srovnávat dalo milej zlatej.
Datum: 23. února 2010 21:55
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jestli chces trysky do jawy 90 tak je vem ze shade 120 a prevrtej
Datum: 23. února 2010 21:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 V čem spočívá hlavní výhoda tzv. membránových karburátorů s plochým šoupátkem oproti klasickým karbecům jako má fík atd.
Datum: 23. února 2010 20:51
 Tak tu otázku položím jinak ...je nějaký rozdíl mezi karburátory jikov 2920 ( atd už HC,PS,SK) rozdíl mezi tryskami?? A k tomu co řikal jawa cezeták můj názor je ten že jsou stejný ale nevým to jiste(protože jikov 2926 má stejný trisky jak 2920 co je na čz a na jawě 90 je taky jikov 2920 ale jiné označení myslím že SK) tak se rači ptám .pište ostatní
Datum: 23. února 2010 20:10
 jawa 90 má uplně jiný karbec než číza.. vůbec se to nedá srovnávat.
Datum: 23. února 2010 19:50
 ahoj, Jen tak se ptám jestli tu někdo náhodou neprodává karbec s difuzorem 19-22 mm....bylo by lépe i s tryskami na odlazení.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2010 9:35
Jméno: standa
IP: uživatel8835
 Hele dá se říct stejny kolinko jako ma Stejsky na 3K akorat na 19mm...........puvodne sem to mel na speciála,ale po razantnich zivotnich zmenach a obratech to prodavam.......jak rikam karbec je rezervovanej,ale mam tam este hvezdu 5.5ml........ale ta by byla drahá
Datum: 24. února 2010 9:35
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Stando, nemuzes mi to kolinko vyfotit? Nevic, co Azmarek za vyrobu toho kolena chce? Proc ho nepouzijes ty? Dik
Datum: 24. února 2010 0:53
Jméno: standa
IP: uživatel8833
 vzdyt ja mu ho zejtra posilam.....tohle byl takovej spíš žertík
Datum: 23. února 2010 23:37
 stando: toto nemůžeš tomášovi udělat..on ho potřebuje.
Datum: 23. února 2010 23:13
Jméno: standa
IP: uživatel8833
Datum: 23. února 2010 22:35
Jméno: Macek27
IP: uživatel8411
 čus jawaci mam dotaz mam 3 karbece jeden ma i sitič ale s tím jezdim az 10-12 litru na 100 km ale ty dva jsou nekomplet mužu použít trisku mam tam (50) ale chci dat (45) de to zavit delka stejní
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2010 17:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Karbec se sytičem může být z Pařeza, nebo babetty. Záleží jak velké jsou závity. Zkus to a uvidíš.
Datum: 23. února 2010 17:59
 čau draci mám menší problémek,jak je na kohoutku ta páčka co se ní diriguje zavřenej kohout,rezerva a nerezerva,tak mi kolem ní teče hodně benzínu.Tak jsem dnes vyměnil to černé těsnění v kohoutu,ale teče furt,Čim to ještě muze být?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 16:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nekde to máš špatně utahlé nebop máš po smrti fíbr ten kroužek červený
Datum: 21. února 2010 16:33
 Ono se to snad i nějak zabrušuje křídou s olejem, aby to těsnilo.
Datum: 21. února 2010 15:55
 nn,to jsem zrovna vše vyčistil
Datum: 21. února 2010 15:47
 nemáš binec na těch styčných plochách kdej e to těsnění mezi páčkou a gumou třeba
Datum: 21. února 2010 15:38
 Čau draci, jaký má difuzor karburátor na Simsona s označením 16N3-5. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 20:21
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 myslim že 15
Datum: 21. února 2010 20:21
 Jak čistíte benzínový kohout? Já ho vždycky máčím, vyfukuju a teče jenom takovým čůrkem a rezerva neteče vůbec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2010 17:36
Jméno: primaxx
IP: uživatel5566
 ja to dělám tak e to profouknu kompresorem,ten bordel z tama dycky vystřelí
Datum: 22. února 2010 17:36
 Narvi na nej hadici od komprezooru a zapniho...a snad ti ty sračky z něj vylítaj  já už jsem ho tak čistil a cujk..
Datum: 21. února 2010 21:23
 podle mě máš špatný těsnění. Já ho mám taky ale drží to zatím tak že to z toho nekape ale když chci někde jet tak když pouštím benzin tak máčku musím dávat nahoru na rezervu a přitom rezerva teče jak kdybych to měl na normálním a když to pootočím dolů tak to teče trošilinku. A když jsem to měl rozebrané tk to těsnění to mělo za sebou. Mám koupené nové ale dokud to těsní tk do toho nebudu rypat.
Datum: 21. února 2010 14:58
 Mě se hrozně líbí tahový kohout čezety typu A, ten vytáhneš, teče jak vodovodní baterie a prakticky se nedá ucpat.
Datum: 21. února 2010 13:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já ho čistím tak že ho rozeberu upne celý a prošpárám starým lankem nebo drátkem všechnu špinu a bordel potom to seskládám a ští to jak dybys normalne chcal ty  teče to slušně potom jako
Datum: 21. února 2010 13:52
 to nevím jestli by se to dalo vyvařit, ale podle mě je nejlepší řešení to rozebrat pak to teče jak nové...
Datum: 21. února 2010 12:44
 A dal by se vyvařit jak karburátor v octu?
Datum: 21. února 2010 12:32
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 nejlepší je ten kohout rozebrat a pročistit (prošťárat) drátem a pořádně profoukat. Pokud bude špatný to těsnění v kohoutu (budou ty dírky zpuchřelý), tak kup i nový to těsnění a pak ti to poteče jedna báseň
Datum: 21. února 2010 12:20
 kompletně ho rozšrubuj a pročisti ten bordel drátem.
Datum: 21. února 2010 12:06
 Asi né....
Datum: 21. února 2010 11:55
 A to mi to poteče líp?
Datum: 21. února 2010 11:39
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 kup si novou tu gumičku, co je uvnitř
Datum: 21. února 2010 11:31
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Lepší než když to teče pořád
Datum: 21. února 2010 11:06
 hojte mám menší problém mám pincka ale nejede protože nemá karburátor prosím nemáte něakej???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 9:28
 http://www.aukro.cz/item932080466_karburator_jawa_20_21_mustang_novy.html
Datum: 21. února 2010 9:28
 za 330,- je na aukru new
Datum: 21. února 2010 9:25
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/379805-karburator-pionyr.html prodám ho za levno napiš
Datum: 21. února 2010 9:03
Datum: 21. února 2010 8:20
Posl.aktualizace: 21. února 2010 18:09
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Tady a pincek?Si se zblaznil ne?To je jako hledat snehulaka na pousti...
Datum: 21. února 2010 18:09
  mám pincka proto sem drak.. ty ne??
Datum: 21. února 2010 17:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nemame tady blbecka?
Datum: 21. února 2010 11:04
Datum: 21. února 2010 9:50
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 nemáme
Datum: 21. února 2010 9:35
 ne ja mam pařeza
Datum: 21. února 2010 8:45
|



|