slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  108  109  110  111  112  113  114  115  116  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,nevíte kolik otáček má být u karburátoru JIKOV 2924 SBD17 otáček u štelovacího šroubu na jízdu?a když to špatně nastavím může to mít menší výkon a bude to více žrát???(nemyslím na volnoběh) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Šroubek přídavného vzduchu ( pod tryskou běhu naprázdno ) 1/4 - 1/2 ot. Jehla 2.-3. zářez.
 
 
Datum: 01. března 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takze tam mas jeden vodorovnej s perkem a jeden sikmo dolu s perkem, ze? tak ten vodorovnej bych dal o jednu az jednu a pul otacky zpet ze zavrene polohy a ten dorazovej sroub podle otacek motoru, ja nastavuju co nejnizsi aby to bezelo pravidelne a nechcipalo
 
 
Datum: 28. února 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
a na ten doraz šoupátka je to také jedno v jaké je to poloze?a jak šroub mám seštelovat
 
 
Datum: 28. února 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam máš šroub na doraz šoupátka a pak šroub bohatosti směsi na volnoběh, že?
 
 
Datum: 28. února 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: black.paja ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci. prosim poradte jak maj bejt nastavená šroubky na karburátoru na motoru z peráka?? nedrží mi volnoběh a hltí se, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: black.paja ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci, prosim neni tu někdo z okolí Kutné hory nebo Zbraslavic??? marně se pokoušim dát dohromady motor a furt mi to nejde, tak jestli by se mi na to nepřijel podívat nějakej zkušenej mechanik nebo kutil,? mám problémy s tim že se motor furt hltí, a nejde do otáček, předem děkuju za radu nebo nějakej kontakt. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
spatna svicka, prisava si vzduch (asi u hrdla karburatoru), spatny predstih,spatne nastaveny karburator,zakarbonovany vyfuk neco z toho
 
 
Datum: 28. února 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: KArel      IP: uživatel1200    
Ahoj, mám dotaz ohledně babety 210. Dnes jsem se na ní byl project po zimě a při rychlosti 40kmh začne cuknout, chvíli jako by se dusila. Uberu plyn a přestane to. PAtrně vysoká hladina nebo nestačí dotýkat benzín? Uvažuju o toma karburátoru dell orto co tady má sesa. Je dobrý? Má někdo zkušenost. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus kup siho jede to lip starti taky dobre
 
 
Datum: 27. února 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Káždej má svoje + a -, s Dell orto jede trochu líp, nemá seřizování bohatosti směsi, musíš vyměnit lanko plynu. Jikov má zase odkapávací misku - to je tak jediný v čom se výrazně liší. Jestli máš na Dell orto tak se nerozmejšlej!!
 
 
Datum: 27. února 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel7674    
Zdar draci chtěl bych se zeptat jak nejůčiněji vyčistit nádrž od rezu já nedělám nic jinýho než že čistím ucpanej kohoutek.Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když už je tu o tom řeč, v jakým poměru mám smíchat tu kyselinu s vodou? a jakou barvou to mám pak vylejt?
 
 
Datum: 27. února 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čezeták,,,jj už si mi to připomněl,kyselina citronová....
 
 
Datum: 27. února 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kyselina citronová....horký roztok kyseliny citronové nalij do nádrže, zabal do peřin a nech to den působyt, pak to vylej a uvidíš.
 
 
Datum: 27. února 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel8591    
tak to de taky ale matky se tam rády zasekávají a potom to už nemusíš hned tak dostat ven já tam dycky hodím starý řetez doleju trochou benzínu nebo ředidla štěrkám pak to vysypu a vyleju otočím nádrž hore\r\nnohama a proleju to ještě jednou benzínem nebo ředidlem
 
 
Datum: 27. února 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem slyšel cosi o nějaké kyselině,ale nevzpomenu si název kyseliny,
 
 
Datum: 27. února 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí do ni nasypat několik desítek matek a pořádně štěrkat a dlouho. Potom bych to vypláchnul. Nebo tam můžeš nasypat štěrk, štěrkat a potom to musíš taky pořádně prolét vodou nebo benzinem.
 
 
Datum: 27. února 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ahoj, měl bych dotaz. Z karbece Báby 207 občas takhle tekl benzín difuzorem. Tekl vždy jen, když motor neběžel a tak jsem se rozhodl vyměnit jehlový ventil. Po výměně jsem ještě zkontroloval plvákovou hladinku. Plovák krásně v rovině s emulzní trubicí. Vše jsem zadělal a nastartoval. Přidávám plyn a dusí se to. A i když velmi pomaličku přidám, tak to stejně chcípne. Nevíte co udělat, aby to zase jezdilo jako před tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No jasně, že to startuju se sytičem. Tak dneska jsem to ještě rozdělal, zvýšil plovákovou hladinku, pohrál si s bohatostí směsi a jezdí to. Šroub bohatosti je skoro na maximum utáhnutý (aby to vůbec jelo) a jehla na 2. zářezu od spoda a svíčka je černá :-(.
 
 
Datum: 27. února 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Startuješ se zapnutým sytičem? Me toto same co popisujes delá babetta když ji startuju bez sytiče ikdyž je venku třeba 30°C Když ten stroj pul hodiny stojí tak musím znovu startovat sytičem... Dřív jsem sytič nepotřeboval,pak me začal tect benzin,vymenil jsem tedy plovak a od te doby bez sytice ani rana...
 
 
Datum: 26. února 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Nfs3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, mam jawu 175 vymenil jsem gufero, piest, kružky, kompresia je dobra, bateriove zapalovanie, jenže nejde nastartovat, kdyz cez vyfuk dam do valce benzin tak jede jenže z karbecu nejde nasát benzín. Karburator byl komplet rozebrán a prefouknut kompresorem, benzin do karbecu dotéka, ale do valce se už nedostane. Nevím si s tím dát rady, poradte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: Nfs3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne ne, plovakovka je okruhla, mnel jsem ten karbec kedysi na jine 175-ce a jel normálne, zitra skusim ješte udelat nove tesnení pod karbec. Už fakt nevim čim to muže bejt
 
 
Datum: 26. února 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A že máš ten debilní karbec s hranatou plovákovkou?
 
 
Datum: 26. února 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau hoši potřebuju radu...koupili jsme favorita 135 LX z 93 roku,je to ještě karburátor a já nevím jestli tam mám lít speciál nebo naturál :-D dík za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
péro: jn prave proto jezdim 4x4:-D:-D
 
 
Datum: 27. února 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karlos:v podstatě jen klika a ojnice
 
 
Datum: 27. února 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jiříku proc ti to prijde divny dyt mely v podstate motory jak 130
 
 
Datum: 27. února 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to sráč ale každý s ní poznal jak fungují fyzikální zakony v relativně malé rychlosti.a taky se naučil používat ruce a nohy při stubeném startu a jízdě.
 
 
Datum: 27. února 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele 120 není sráč!!:-Dna krosení je lepší něž nový auta co mají náhon na předek
 
 
Datum: 27. února 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
do facka natural special se daval do skodovek 120 a podobnych sr*cu co mely litinovou hlavu tak se lil special kvuly sedlum ventylu
 
 
Datum: 27. února 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mužeš na special i natural nic se neděje.jen auta s katem jen na natural
 
 
Datum: 27. února 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8850    
Hele moje mladá ma taky fáčko karbec se syticem rok 92 a leje tam naturál95........jen natural,zadny aditiva nic.......
 
 
Datum: 27. února 2010 8:05
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8166    
hoši special do favoritu?Jste si trochu ujeli ne?
 
 
Datum: 26. února 2010 23:55
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
rok 93 naturál a rok 92 speciál
 
 
Datum: 26. února 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dík
 
 
Datum: 26. února 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel8836    
Vždy je potřeba splnit minimální požadované oktanové číslo. Což u 135 je 90 či 91. Když naleješ benzin s vyššim o.č. tak nezkazíš vůbec nic
 
 
Datum: 26. února 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel8836    
Do 135 můžeš i special, požaduje o.č. 90, takže stačí speciál... ale natural můžeš zrovnatak, vždyť je to jedno, special ani často už nemaj...
 
 
Datum: 26. února 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to musis mit napsany u hrdla nadrze :-D ale myslim, ze 135 special a 136 natural ale tim si nejsem jistej koukni na nej zespoda jestli ma katalizator tak lej natural specialem by si ho oddelal
 
 
Datum: 26. února 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
rozhodně natural nic jiného
 
 
Datum: 26. února 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: Tom_R      IP: uživatel2997    
Natural ale když tam dáš special tak nic nekazíš ale pro lepší starty hlavně za horkého motoru je dobré tam lít jedno palivo protože je na to předstih nastaven.
 
 
Datum: 26. února 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel3343    
natural, ale nejsu si 100% jist
 
 
Datum: 26. února 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3477    
Zdar měl bych dotaz kdybych dal na moji čz 250/475 karburator pruměr difuzoru Jikov 2924 SBD 24mm snizil by se vykon ? co by se zmenilo ? ted tam mam Jikov 2926 SBD 26mm . Nebo co byste řekli na karburátor z Jawy 350/638-640 ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojede ti to hur...ale melo by to mit mensi spotrebu:-) nech tam ten, co tam je a nevymejslej blbosti:-)
 
 
Datum: 26. února 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsnáž to zjistíž když to vyzloušíš každá mašina bude reagovat jinak a ten karburátor z 350 by to podle mího málo živil má menší trysky. Protože tam ti běhaj dvě 175 a pokaždý saje jen jeden válec. pokud nemám pravdu tak mne opravte.
 
 
Datum: 26. února 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: jawaman150      IP: uživatel4167    
hojte....hej lidi nevite co moze byt kdyz de od motora strasne dusivy a sypavy zvuk kdyz z vyfuku ide upa normalni jak z kazdeho fecha ?? vsecko mam vicistene ale ten zvuk mne ne a ne prestat :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš špinavý tlumič že ti to může zkreslovat výsledný zvuk
 
 
Datum: 25. února 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci, vim že to tu bylo už mockrát. Jak poznam že mam správně nastavenou hladinu v plovákovce??(JAWA 05), Díky a sry za blbej dotaz. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady, já sem myslel že se k tomu dneska dostanu, nedostal sem se (:
 
 
Datum: 25. února 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Přesně jak říká Standa. Ty starší měli i menší difuzor atd. Jsou podobné jako karbeci na S22. Ty novější mají karbec podobný moderním tipům, ale difuzor mají 15 mm a hl. trysku 66. Já bych tam dal ten z 20-23. Pojede ti to lépe ;-)
 
 
Datum: 25. února 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa ma pravdu - zelezi na tom jestli mas origo karbec - jinak jestli jo - tak je to karbez bud ze stadaka s 22 , nebo pak jak ficht - jen mensi difuzor - a to se dela jako rika dachl21
 
 
Datum: 25. února 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8842    
05 v originalnim provedeni nemela stavitelnou hladinu.......az nejaky posledni kousky meli uz plovak jako 21......
 
 
Datum: 25. února 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pustíš benzín,za pár sekund ho vypneš,odděláš pplovákové víčko,přitlačíš na plovák šroubovákem,a hladina benzínu ti musí lícovat s nejvyšším bodem plováku
 
 
Datum: 25. února 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: black.paja ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim, prosim potřeboval bych poradit s motore z 250, je po 4 výbrusu, má nové kladívka a kondík, ale nemůžu seštelovat volnoběh a při přidání plynu se hltí, vůbec nechce jít do otáček, prosím poradte, děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli tam nemáš baterku,tak je to nejspíš kvuli tomu.Jinak muže bejt spatny dobijeni,predstih,odtrh nebo nějaká muška v karbecu;-)
 
 
Datum: 25. února 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel8535    
mam tetka taky 250 kejvacku kdyz jsem ji koupil tak jsem tam dal valec po 4.vybrusu jehlu na prvni zarez od zhora vse utesnil karburator utesnil dal predstich presne 3,5 a chodi nadherne kdyz zatahnu za plyn tak hnedka vybehne jede nadherne chyta dobre tak skus tohle vse skontrolovat udelat to jako ja a karburator nevim jestli je spravne nastavenej volnobech se steluje ormalne dle otacek ale ten druhej sroubek mas lechce utahnout a povolit o trictvrte kola ja ho mam povoleny trosku vic
 
 
Datum: 24. února 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau , karbes jikov 2920 ( jawa 90) má stejný hlavní tryky jak jikov 2926 (čz 175 ) ??dík nejsem si jistej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2010 0:39
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Jawa 90 ma snad trysky M4 a "velky" Jawy a CZ M6... CZ 125/175 by mela mit M4.
 
 
Datum: 24. února 2010 0:39
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa čezeták: mě se zdá že jak Jawa tak čz nedělala svoje karburátory! dělal je Jikov tak by se to srovnávat dalo milej zlatej. :-D
 
 
Datum: 23. února 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Jestli chces trysky do jawy 90 tak je vem ze shade 120 a prevrtej
 
 
Datum: 23. února 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
V čem spočívá hlavní výhoda tzv. membránových karburátorů s plochým šoupátkem oproti klasickým karbecům jako má fík atd.
 
 
Datum: 23. února 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tu otázku položím jinak ...je nějaký rozdíl mezi karburátory jikov 2920 ( atd už HC,PS,SK) rozdíl mezi tryskami?? A k tomu co řikal jawa cezeták můj názor je ten že jsou stejný ale nevým to jiste(protože jikov 2926 má stejný trisky jak 2920 co je na čz a na jawě 90 je taky jikov 2920 ale jiné označení myslím že SK) tak se rači ptám .pište ostatní
 
 
Datum: 23. února 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 90 má uplně jiný karbec než číza.. vůbec se to nedá srovnávat.
 
 
Datum: 23. února 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, Jen tak se ptám jestli tu někdo náhodou neprodává karbec s difuzorem 19-22 mm....bylo by lépe i s tryskami na odlazení.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2010 9:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8835    
Hele dá se říct stejny kolinko jako ma Stejsky na 3K akorat na 19mm...........puvodne sem to mel na speciála,ale po razantnich zivotnich zmenach a obratech to prodavam.......jak rikam karbec je rezervovanej,ale mam tam este hvezdu 5.5ml........ale ta by byla drahá:-D
 
 
Datum: 24. února 2010 9:35
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Stando, nemuzes mi to kolinko vyfotit? Nevic, co Azmarek za vyrobu toho kolena chce? Proc ho nepouzijes ty? Dik
 
 
Datum: 24. února 2010 0:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8833    
vzdyt ja mu ho zejtra posilam.....tohle byl takovej spíš žertík:-D
 
 
Datum: 23. února 2010 23:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando: toto nemůžeš tomášovi udělat..on ho potřebuje.
 
 
Datum: 23. února 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8833    
mam dell orto 19 se sadou 16 trysek a sacim kolenem od pana Marka primo na tenhle karbec.......sezonu to jezdilo na speciálu.....mam kupce za 1800,-+poštovný.....nabídni víc jak 2000,-+poštovný a mozna ti ho necham......ale rikam,kupce uz mam.....a slibil sem mu to......musel bys nabidnout sakra cifru:-D:-D
 
 
Datum: 23. února 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Macek27      IP: uživatel8411    
čus jawaci mam dotaz mam 3 karbece jeden ma i sitič ale s tím jezdim az 10-12 litru na 100 km ale ty dva jsou nekomplet mužu použít trisku mam tam (50) ale chci dat (45) de to zavit delka stejní odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Karbec se sytičem může být z Pařeza, nebo babetty. Záleží jak velké jsou závity. Zkus to a uvidíš.
 
 
Datum: 23. února 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mám menší problémek,jak je na kohoutku ta páčka co se ní diriguje zavřenej kohout,rezerva a nerezerva,tak mi kolem ní teče hodně benzínu.Tak jsem dnes vyměnil to černé těsnění v kohoutu,ale teče furt,Čim to ještě muze být?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nekde to máš špatně utahlé nebop máš po smrti fíbr ten kroužek červený
 
 
Datum: 21. února 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono se to snad i nějak zabrušuje křídou s olejem, aby to těsnilo.
 
 
Datum: 21. února 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn,to jsem zrovna vše vyčistil
 
 
Datum: 21. února 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš binec na těch styčných plochách kdej e to těsnění mezi páčkou a gumou třeba
 
 
Datum: 21. února 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, jaký má difuzor karburátor na Simsona s označením 16N3-5. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
myslim že 15
 
 
Datum: 21. února 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak čistíte benzínový kohout? Já ho vždycky máčím, vyfukuju a teče jenom takovým čůrkem a rezerva neteče vůbec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: primaxx      IP: uživatel5566    
ja to dělám tak e to profouknu kompresorem,ten bordel z tama dycky vystřelí
 
 
Datum: 22. února 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Narvi na nej hadici od komprezooru a zapniho...a snad ti ty sračky z něj vylítaj :-D já už jsem ho tak čistil a cujk.. :-D
 
 
Datum: 21. února 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě máš špatný těsnění. Já ho mám taky ale drží to zatím tak že to z toho nekape ale když chci někde jet tak když pouštím benzin tak máčku musím dávat nahoru na rezervu a přitom rezerva teče jak kdybych to měl na normálním a když to pootočím dolů tak to teče trošilinku. A když jsem to měl rozebrané tk to těsnění to mělo za sebou. Mám koupené nové ale dokud to těsní tk do toho nebudu rypat.
 
 
Datum: 21. února 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se hrozně líbí tahový kohout čezety typu A, ten vytáhneš, teče jak vodovodní baterie a prakticky se nedá ucpat.
 
 
Datum: 21. února 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
já ho čistím tak že ho rozeberu upne celý a prošpárám starým lankem nebo drátkem všechnu špinu a bordel potom to seskládám a ští to jak dybys normalne chcal ty:-D teče to slušně potom jako
 
 
Datum: 21. února 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nevím jestli by se to dalo vyvařit, ale podle mě je nejlepší řešení to rozebrat pak to teče jak nové...
 
 
Datum: 21. února 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A dal by se vyvařit jak karburátor v octu?
 
 
Datum: 21. února 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
nejlepší je ten kohout rozebrat a pročistit (prošťárat) drátem a pořádně profoukat. Pokud bude špatný to těsnění v kohoutu (budou ty dírky zpuchřelý), tak kup i nový to těsnění a pak ti to poteče jedna báseň ;-)
 
 
Datum: 21. února 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kompletně ho rozšrubuj a pročisti ten bordel drátem.
 
 
Datum: 21. února 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi né....
 
 
Datum: 21. února 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to mi to poteče líp?
 
 
Datum: 21. února 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: stepkoun      IP: uživatel1859    
kup si novou tu gumičku, co je uvnitř
 
 
Datum: 21. února 2010 11:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Lepší než když to teče pořád:-D
 
 
Datum: 21. února 2010 11:06
 
 
 
 
Jméno: michal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hojte mám menší problém mám pincka ale nejede protože nemá karburátor prosím nemáte něakej??????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.aukro.cz/item932080466_karburator_jawa_20_21_mustang_novy.html
 
 
Datum: 21. února 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 330,- je na aukru new
 
 
Datum: 21. února 2010 9:25
 
 
 
 
Jméno: jj      E-mail:      IP: uživatel987    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/379805-karburator-pionyr.html prodám ho za levno napiš
 
 
Datum: 21. února 2010 9:03
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.aukro.cz http://www.hyperinzerce.cz apod. !
 
 
Datum: 21. února 2010 8:20
 
 
 
 
Jméno: michal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nemate někdo pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Tady a pincek?Si se zblaznil ne?To je jako hledat snehulaka na pousti...:-)
 
 
Datum: 21. února 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D mám pincka proto sem drak.. ty ne??
 
 
Datum: 21. února 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nemame tady blbecka?
 
 
Datum: 21. února 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn nemám pincka,ale moc bych ho chtěl :-D :-D :-D
 
 
Datum: 21. února 2010 9:50
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
nemáme :-D
 
 
Datum: 21. února 2010 9:35
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ja mam pařeza :-D
 
 
Datum: 21. února 2010 8:45
 
<  108  109  110  111  112  113  114  115  116  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.07.2025 0:13:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu