Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus jawari mam takovi problem na svym mustangovi (jawa 23)... dneska si to kalim do kopce na 1ku a najednou se to viplo tak sem to nakopnul a ulej sem tak 20 m a zase se to viplo problem je v tom ze do karburatoru netece benzin a pritom sme asi pul hodiny vyplachovali nadrz a cistili hadicku.. nebo muze byt taky problem v kohoutku myslim privod benzinu.ja sem to rozebral ten kohoutek a tam jak je to tesneni tak to bylo cele rozpatlane a takovi to je nejaky divny myslite kdybych tam dal novy tesneni myslite ze by to pomohllo diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 19:29
 bany mas pravdu z kohoutku vali benzin tak dikk
Datum: 10. listopadu 2009 19:29
 vyčisti trsky a když ti teče už do hadičky benzín do karburace tak je bordel pop plůovákem a je to ucpaný a jestli ti neteče ani z kohoutku tak máš ucpanou tu trubičku ve který jde benzín v tom kouhoutku nebo máš rez v nádrži a ucpává se ti to to se nám taky stalo že to chvíli jelo a pak zas ne
Datum: 10. listopadu 2009 18:25
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jestli ti kdyz pustis benzin vytejka benzin s kohoutku tak to bude na 100 % tesnenim v kohoutku to byl taky muj problem ale jestli ti přetejká plovák. komora tak to budes mit neco ucpanyho v karbeci ....!!!
Datum: 10. listopadu 2009 18:09
 zdarec draci potrbuju poradit s fichtlem. kdyz jedu mirne do kopecka tak jednicku poradne roztahnu a kdyz tam dam za 2 tak to prestane jet a rozjede az kdyz tam dam spatky 1 mam tam 12 zub.kolecko ale tohle mi pred tim nedalo mozna ze to bude karbecem ale newim
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 9:51
Jméno: Michal
IP: uživatel7932
 Zdar skus ten karbec pořádně vyčistit.
Datum: 15. listopadu 2009 9:51
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Cau chci se zeptat co lijete do fichtla za benzin? NATURAL 95 nebo SPECIAL 91? pokazdy kdyz se bavim se starsima lidma 50+ a nekdy narazime co tam lejzu tak odpovim ze natural 95 a oni ze jsem hloupej ze to zere krouzky at tam davam special? v tom pripade je to pravda a nebo je to jedno co tam naleju (s 95 oproti91 to tahne a jede lip a je to znat) jaky tedy lit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 23:37
Jméno: ďas
IP: uživatel7929
 Kamarád mi doporučoval N91
Datum: 14. listopadu 2009 23:37
Jméno: marek
IP: uživatel7892
 jezdim na 95 ale kdyz tam obcas neleju redidlo tak to leti jak svin
Datum: 10. listopadu 2009 17:43
Jméno: korďas
IP: uživatel5150
Datum: 10. listopadu 2009 11:50
Datum: 10. listopadu 2009 8:11
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já jezdim na natural 95. a někdy to říznu naftou,nebo ředidlem,a občas i trošku acetonu
Datum: 09. listopadu 2009 23:01
Jméno: standa
IP: uživatel7880
 clovece na kladensku taky jezdi lip seriovy fichtly a jawy na speciál 91.......na tom neco bude......kolecko musime este natankovat benzin na plzensku a na melnicku,aby sme teorii potvrdily
Datum: 09. listopadu 2009 22:32
Jméno: Touták
IP: uživatel5620
 Já jezdím na čz 175/476 a jedině na special myslím si že víc záleží na oleji co do toho leješ a kolik ho tam leješ
Datum: 09. listopadu 2009 22:12
 ja jedině na natural 95, nebo 98... nevim proč bych tam lil special co má mižší oktanové číslo a stojí uplně stejně..
Datum: 09. listopadu 2009 21:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jj já taky jezdím na speciál
Datum: 09. listopadu 2009 20:59
 já jezdim furt na speciál
Datum: 09. listopadu 2009 20:52
 Kolečko má pravde speciál hoří rychlejc.
Datum: 09. listopadu 2009 20:13
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 kolecko -> mozna to je tim ze ve stredoceskym kraji tocej SR*CKY  tak teda je to uplne jedno ?
Datum: 09. listopadu 2009 19:26
 joo dědečci toho navykládají..
Datum: 09. listopadu 2009 19:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 verva 100
Datum: 09. listopadu 2009 19:19
 covece ja si nemuzu pomoct ale tady na rakovnicku jezdi vsechny stary jawy a cezety lip na special nez na natural,hodne lidi mi rikalo ze special rychlejc hori
Datum: 09. listopadu 2009 19:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zdravíčko...nevíte čim by mohlo bejt to, že mi čz450 nejede v žadnym připadě se sánim? zkoušel jsem už všechny možný sání od papíru přez drátěnej filtr až po silonku a ono to ani tu punčochu prostě neveme... sral jsem se s bohatostí a nic, přetriskovaval jsem karbec, pak jsem ho i celej vyměnil a nic, předstih jsem nejdřív nastavil na 4mm pak zkoušel větší menší a stejně nic nepomahá... bez sání jede krasně, jde paradně vytočit(samozřejmě s ohledem na jeho vlastnosti), tahne, ale jakmile se tam hodí třeba jen punčocha, tak to jde vytočit tak na pul plynu a víc to nedá, pak to začne dělat jako kdyby jste vytačely na max studenej motor... už nevim co vyzkoušet aby to jelo.... jo a ještě dal jsemna to hlavu z 453(se sanim to nejezdilo už předtim) mysliteže bych měl změnit předstih? zvětšit/zmenšit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2009 8:26
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 A co jehla ?
Datum: 10. listopadu 2009 8:26
 Čau.. Vím že to sem moc nepatří ale zkusím to, protože si fakt nevím rady. Sháním vzduchový filtr na Kawasaki KMX 125 1996.. Díky všem za pomoc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 22:07
Jméno: BABETTA 210
IP: uživatel7858
 Nazdar hosi . Nevite co mam na babette 210 nastavit kdyz mi jiskru hazi krasne a presne a kdyz ji sundam ven tak je trochu mokra od benzinu , a kdyz zacnu slapat tak mi ani neodpali ? Ja si myslim ze asi zle nastavenej karbec ale nevim cim bych to nastavil , jsem uz s toho zoufalej . Vepred diki za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 9:42
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Vylučovací metoda.Dej novou nepoužitou svíčku N 17 C. Když to nepomůže, vlož při startu,
kousek molitanu do hliníkového tělesa sání (na rámu). Když nepomůže toto, seřidˇplováky,aby byly v rovině s emulzní trubicí.
Šroubek přídavného vzduchu na karburátoru povol o 1 a1/4 otáčky ze zavřené polohy.Je to šroub vpravo.Trysky vyčistit.
Datum: 08. listopadu 2009 9:42
 a tečemti tam dobře benzín jsme včera na musntagovi opravovali taky háže jiskru ale nechytl tak vyčisti pořádně karbec a sítko jak se pouští benzín tak to vyndej a profoukej a pak nám to jelo jako krává ...  Zkus to
Datum: 08. listopadu 2009 8:41
Jméno: BABETTA 210
IP: uživatel7858
 Svickou to urcite neni , vyzkousel jsem ich asi 5 .
Datum: 07. listopadu 2009 23:17
 dej druhou svíčku
Datum: 07. listopadu 2009 22:26
 ČAU mám stejnej problém na 207 a karbáč je naštelovanej.
Datum: 07. listopadu 2009 21:49
 zdarec, jak poznam ze je potreba udelat vybrus???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 10:03
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Vlož do válce nový kroužek a když bude mezera mezi konci kroužku větší než 0,8 mm, je to na výbrus.Ten kroužek dej asi 20mm
hluboko a musí být vodorovně.
Datum: 08. listopadu 2009 10:03
 Cau, dneska mi děda tvrdil že do pincka je lépe dávat benzín speciál než natural, kvůli životnosti, ale moc tomu nevěřím. S naturalem by to ale zase mělo jet líp ne? Vím že se to tu už řešilo, ale potřebuju vědět jak to je abych mohl dědu poučit  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 15:24
Jméno: dawid
IP: uživatel7154
 berte to podle ceny a je to
Datum: 07. listopadu 2009 15:24
 klidně jezděte na natural nebo na special.nic se nestane.U dvoutaktu se není co zkazit.
Datum: 07. listopadu 2009 13:23
Jméno: Kwjety
IP: uživatel1709
 A tos vzal kde, že se tam Special nedává? Já ho tam liju odjakživa, co fechtla mám a on kupodivu pořád jezdí a krásně. Myslíte si že motorka se rozmazluje? Že už najednou nepříjme Special a chce Natural? Hoši, trochu logiky  ...
Datum: 06. listopadu 2009 23:40
Jméno: d@n
IP: uživatel6546
 do pionyra se dava jenom natural 95 z olejem žadny specila tam se nedava!
Datum: 06. listopadu 2009 22:10
 lej tam shell Vpower racing at si v klidu nebo Vervu
Datum: 06. listopadu 2009 19:38
 v prirucce je psany jenom minimalni oktanovy cislo tusim tech 84 oktanu neni tam predepsany maximalni nebo doporuceny
Datum: 06. listopadu 2009 17:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 dedove toho vedi vecinou nejvic!! ja davam prednost specialu lip mi to jede tocito az moc a ma to vetsi zivotnost . Pionyr je stavenej na normal84 oktanu, special ma 91 to uz je moc nevyuzijeto a lejt tam natural kterej ma 95 a vic je blbost
Datum: 06. listopadu 2009 16:39
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 olovo víc než přimazávací funkci plnilo spíše tu funkci ochrany sedla ventilu. Ta příměs se jmenovala tuším tetraethylolovo. Sedla ventilů nových aut jsou z jiných materiálů a tudíž tuto ochranu nepotřebují. Přípravky na domíchávání do naturalu jsou dnes tuším na bázi čehosi z draslíku. Každopádně fichtlům je tohle jedno, tam spíš rozhoduje oktanové číslo a mazivo.
Datum: 06. listopadu 2009 16:31
 zajic13: jo novy auta maj ventily,a le uz maj uzpusobeny vedeni a sedla na bezolovnatej benzin. specialje olovnatej a ve starsich autech to olovo mazalo vedeni a kdyz si tam nalil bezolovnatej tak si ventily zadrbal. jinak nebal bych se Naturalu unas neni k mani Special uz asi 2 roky a bez problemu jezdin na Natural 95
Datum: 06. listopadu 2009 14:04
Jméno: standa
IP: uživatel7843
 jooo docela často
Datum: 06. listopadu 2009 9:53
 stando spíš vůbec někdy?
Datum: 06. listopadu 2009 7:01
Jméno: standa
IP: uživatel6930
 jezdi na special,jede líp......ted sem ho povozil i na kompresnim pomeru 11:1 a jak fičí......
Datum: 06. listopadu 2009 0:10
Datum: 05. listopadu 2009 22:53
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 každopádně v době, kdy fichtl vznikl, tak benzin 95 oktanů v podstatě neexistoval. Takže speciál je pro tyto motory (pokud nejsou upravené) naprosto OK palivo a vysokooktanový benzín skutečně může v případě, že motor není na toto palivo seřízen spíš býti na škodu. Pokud je mi ale známo, tak benzin special v letošním roce končí, takže není co řešit Jinak Natural je humus už podle smradu ať už 4T nebo 2T motor jetý na Natural smrdí ke zblití, zatímco kdysi pojem "vůně benzínu" měl svoje opodstatnění, tak dneska jde o něco něuvěřitelně odpornýho
Datum: 05. listopadu 2009 22:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Davej tam natural....Ma snad fichtl ventily???...
Datum: 05. listopadu 2009 21:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nepoučuj dědu a dávej tam speciál
Datum: 05. listopadu 2009 21:04
 dědečci toho říkají občas hodně
Datum: 05. listopadu 2009 21:01
Jméno: kuba
IP: uživatel5395
 ja sem do toho parkarat dal natural 98 a asi po 3 nadrzi mi zacala zvonit klika a pak mi vylitla pojistka co drzi pistni cep a bylo po srande valec uplne na sracku
Datum: 05. listopadu 2009 20:48
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 na origo pincka je skoro jedno jestli natural či speciál ale četl už jsem pár dotazů že to někomu jede na speciál lépe a na naturál že mu to blbne ale asi je to o naladění o tomhle moc newím spíše se zabívám úpravami
Datum: 05. listopadu 2009 20:44
 Je to úplně jedno jak na životnost tak na výkon. Všechny benzíny maj stejnou výhřevnost.
Datum: 05. listopadu 2009 20:27
 ČAH hale lepší je tam líp natural na otáčky a special má míň otáček a o životnosti je lepší natural
Datum: 05. listopadu 2009 20:21
 mam novou hlasku ,,kouří modře, jede dobře" jestli mate nejakou hlasku pridejte ji zdar draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 13:22
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Kdo prdí, zdraví si tvrdí
Datum: 07. listopadu 2009 13:22
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Kdo umí ten umí a kdo neumí, tak ten platí alimenty.
Datum: 06. listopadu 2009 22:47
 Mustang to je drak, idem sním na pol plyne až do oblak ... Alkohol je pes, a pes je najlepší priateľ človeka !  ,,, Hory, lesi jebnime si  ,,,, Kto umí ten umí , kto neumí má blbý keci a čumí
Datum: 06. listopadu 2009 20:04
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 Yuki utrhne ti ruky
Datum: 06. listopadu 2009 19:14
 brzda je nepřítel rychlosti..........a......kdo brzdí nevyhrává.
Datum: 06. listopadu 2009 16:44
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
Datum: 06. listopadu 2009 0:30
Jméno: standa
IP: uživatel6930
 kdyby pivo píču mělo,tak by nám nic nechybělo!!!
Datum: 06. listopadu 2009 0:10
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 motocykly Jawa tahaj jako kráva.
Datum: 05. listopadu 2009 22:23
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 Kup si suzuki nasereš si do ruky
Datum: 05. listopadu 2009 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jedu 60 toto fičí, brzdy kurva !! je to v pí*i
Datum: 05. listopadu 2009 21:11
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Kurin tas tvoje hláška má jeden problem- Když kouří modře,tak to znamená že jezdíš na mt2 a to pak nejezdí dobře
Datum: 05. listopadu 2009 21:00
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 kdo má yuki šuká kluky
Datum: 05. listopadu 2009 20:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mustang to je dobrej stroj,jezdí to na MT dvoj
Datum: 05. listopadu 2009 20:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Môj kamarát fery sa raz viadril o simsone takto: simson bul je a budze hnoj ...
Datum: 05. listopadu 2009 20:10
 a jeste otazka ohledne volnobezne trysky.. kdyz ji chci vycistit tak vezmu tenky dratek a jamile chci procistit tu diru z vrchu tak to nejde. ale u te hlavni trysky mi to jde vycistit. cim to muze byt? to je tam mensi otvor nez na hlavni?? nebo am neni dira??napiste. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 19:34
 hele máš 2 možnosti buď máš tlustej drátek nebo je to tak zanesený že to nejde zkus štětinu z ocelovýho kartáče
Datum: 05. listopadu 2009 19:34
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Je mnohem tenčí než u hlavní já jsem to udelal dratkem, co jsem nasel v sici souprave od maminy, ten dratek byl na naprstku ...
Datum: 05. listopadu 2009 19:29
Jméno: koumr
IP: uživatel7841
 ne ten te. delam to koskem dratku s roztrepenyho lanka. ale prave ze tam nejde strcit do te male trsky.. volnobezne..
Datum: 05. listopadu 2009 18:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli myslis dratek ten co je u fichtlu v kabelech tak me jde do obou u vsech karburatoru az najeden nevim proc ale u jedny ty mali trysky proste se nevejde je asi naka vadna mozna by fungoval lip volnobech??
Datum: 05. listopadu 2009 18:20
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Čau draci! Mozna si me pamatuje, porad jsem tady psal,ze mi nejde volnobeh. Bojoval jsem stím dva týdny... a víte co to bylo? Zanesená volnoběžná tryska  Taková blbost a ja jsem málem už přetěsněvoal celý motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 16:22
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Já jsem se na trysku podíval,ale nejak jsem zapomnel ,ze ma i treti dirku
Datum: 05. listopadu 2009 16:22
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 při takovém to problému bych se nejdřív podíval na trysku.. pak až na ostatní... asi sem tu nebyl že sem ti to neporadil
Datum: 05. listopadu 2009 16:13
 dobry den chcem sa opitat chcem dava s pioniera karburator na babetu 207 a newem aku ma dat prirubu a ako nastavit ihlu n kotry zarez.ak to niáekto mate tak mi poradte.dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 16:27
 hele ja ti taky muzu tvrdit ze to tak mam a jede mi nulakoule 130
Datum: 05. listopadu 2009 16:27
 sak dobre ja len tok som sa pital lebo videl som jeden mal 555 karburator a tvrdil ye mu to ide 70.
Datum: 05. listopadu 2009 15:45
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To se vsadim ze se zeptas na tu samou blbost jeste potreti.
Datum: 05. listopadu 2009 15:22
Jméno: Standa
IP: uživatel7840
 pořád mi tady chybí ta logika karburatoru z 21??? jak chces narobouvat neco o prumeru 17mm na neco o prumeru 10mm......kdyz to jen popasujes,tak se to bude hltit a stejne to nikdy neseridis a pořádně to nepojede......pokud zvetsis saci kanal ve valci podle fichtláckýho válce,tak zmenis casovani sání,čímž se to bude opět akorát dusit......kdyz k tomu zmenis zacovani vyfukovyho kanalu,aby se to vyuzilo a neprehlcoval se,tak by to mohlo frčet,ale zase mas malej vejfukovej kanal a ouzkej vejfuk,takze to opet nebude fakat...... vídím to od prvopočátku jako nereálný projekt..........zacal u karburatoru o prumeru 14mm......coz je neco jako pařez a myslim ze i to dell orto na 225 babetu je prumer 14mm...... vim ze tohle nechces slyset,ale to je podstata veci,z které musíš vycházet.......a navíc tu nekdo rikal,ze kdyz se zvýší výkon babety,tak to nepřenesou její spojky.....i kdyz to by se urcite dalo nejak naladit......
Datum: 05. listopadu 2009 15:10
 a nebolo by dat babetove sacie koleno?
Datum: 05. listopadu 2009 15:01
 pilníkem a ruční frézkou
Datum: 05. listopadu 2009 14:54
 uz viem co mislis a cim zalicujem kanal nejakou frezou alebo cim ake by dam savie koleno z babety.
Datum: 05. listopadu 2009 14:49
 když nevíš co to znamená, tak se na rto rači vykašli a nech tam to co tam je.
Datum: 05. listopadu 2009 14:00
 ako to mislis vysvetli i to.
Datum: 05. listopadu 2009 13:04
 bez slícování sacího kanálu s kolenem to ale nemá smysl.
Datum: 05. listopadu 2009 12:31
 zdar draci, fichtl to je stroj ae jezdit snim je boj :x
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 16:29
 jo pekny  a co mi jeste povis zajimavyho
Datum: 05. listopadu 2009 16:29
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čaves jakou má hodnotu karbec z tý první 05..víte jakej jako má s22
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 20:33
Jméno: skier
IP: uživatel7668
 Čau draci! Čím to je ,že když vytočím řidítka vpravo tak vyletí otáčky a když je dám doleva tak zase spadnou až to chcípne?? Myslel jsem ,ze to bylo plynovym lankem, ale vymenil jsem ho za nove a dela to porad to same... Kudma ho vedete vy???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 19:54
Jméno: fichtlař
IP: uživatel7830
 čus hele te lankem zkuz ho oddělat od řidítek navolno ebo kup novy
Datum: 04. listopadu 2009 19:54
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak se koukni co to lanko dela kdyz zatacis, asi je spatne natazeny
Datum: 04. listopadu 2009 19:44
Jméno: skier
IP: uživatel7668
 Delalo to i stare soupe, i stare plynove lanko... To nove je navic delsii...
Datum: 04. listopadu 2009 19:28
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 neni kratkej bovden?? kdyz zatocis tak ten bovden se napne. Ja mam rychloplyn a vede mi z karburatoru myslim ze nad filtrem mozna mezi filtrem a kostrou a prochazi plechem tam co vedou draty a primo k plynu to lanko mam proveseny
Datum: 04. listopadu 2009 19:26
 delalo mi to taky propiluj si soupatko v karbeci aby mohlo sedet uplne dole a nemusel si stelovat volnoběch sroubkem nebo na bowdenu.
Datum: 04. listopadu 2009 19:21
Jméno: bbany
IP: uživatel6454
 cau lidi netece mi k svicce benzin karbec sem komplet vycistil poradte co tam muze byt za problem svicka je uplne sucgáá..!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 19:19
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 martin : hlavne potïchu uz jo
Datum: 04. listopadu 2009 19:19
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Majitelem
Datum: 04. listopadu 2009 19:16
Jméno: bany
IP: uživatel6454
  a nicim jinim to byt nemuze krome karbece ?
Datum: 04. listopadu 2009 19:14
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 To si ale nenapsal,že přetejká komora.! Vyčisti znova karbec.
Datum: 04. listopadu 2009 19:08
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jo dit rikam celej karbec..!!!!a martine na takovyhlew picoviny se neptej  plovak komora pretejka ,,,"!!!!!
Datum: 04. listopadu 2009 19:03
 a vičistil jsi i trysky
Datum: 04. listopadu 2009 18:47
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mrkni do nadrž,jestli tam vubec máš benzín  A pak vyskoušej,jestli nemáš ucpaný kohoutek
Datum: 04. listopadu 2009 18:33
 Custe draci potrebuju poradit cim vycistit nadrz na jawu 23 mustang. on na tom 10 let nikdo nejel a byl v tom nejakej hnus. a ten mi tu hadicku do karburatoru furt ucpava poradte pls diky mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 18:01
 mozna je to taky moznost ja jsem to vycistil tema sroubkama a benzinem pak jsem tunadrz narval plnou hadel a zas stary benzin a ¨byla aji vylestena
Datum: 04. listopadu 2009 18:01
 jj dik a soused rikal abych tam dal sterk
Datum: 04. listopadu 2009 17:34
 nahazej tam sroubkdy matky a vseli co co se tam vleze nalej tam nejakej starem benzin a proplachni to
Datum: 04. listopadu 2009 17:31
 zdar, vim ze tu pada casto tenhle dotaz, ale jakej je recept na perfetkni startovani nakopavackou? Mam Pionyra 555 a posledni dobou spatne chyta. Smes mam spis bohatsi a svicku na zimu. Tyristorovy zapalko mit nemuzu, tak jaky figle na to jeste jsou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 18:25
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no to bude tim...myslel jsem ze to neni tak dulezity. ale uz jdu na to...dik
Datum: 06. listopadu 2009 18:25
Jméno: Standa
IP: uživatel7824
 a kdyz si daval tu svicku na zimu....sklepal si ji odtrh na 0.4mm?? jestli ne,tak proto nechyta dobre.....
Datum: 04. listopadu 2009 21:07
 parkrat proslapnes bez zapnutyho zapalovani, ale se zapnutym benzinem. pak zapnes zapalovani a mel by chytnout hned ja to tak delam na 487 a vzdycky to tak funguje
Datum: 04. listopadu 2009 16:49
 zkousel jsem trysku s prumerem 60 a vubec to nejelo dal jsem tam 68 atahlo to jak chcip
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 9:44
 a ty se divíš? s menší triskou bude moc chudá směs, protože přes ni pujde málo paliva
Datum: 04. listopadu 2009 9:44
 Zdar kolik tak břibližně má cenu karburátor na jawu 05 ten uplně starý jak se dával i na stadiony ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 22:27
|



|