Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau hele potrebuju rychle poradit mam pareza 555 a chtel jsem se zeptat jestli na nej muzu da karburator 2917 Psb jako je na pionyra co by se delo kdybych ho tam dal prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 19:22
 proto se ptam ja uz to tak koupil a nemate ten karbec nekdo 2914HZ jestli jo ozvete se pls.
Datum: 29. října 2009 19:22
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Čím větší kladivo tím větší deb*l
Datum: 29. října 2009 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel7763
 vy ste asi kouzelníci.......jo holt kdyz se chce a je dost velký kladivo........
Datum: 29. října 2009 18:41
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 No já mám udělanou takovou redukci a měl sem tam ten karbec danej půl roku než sem sehnal origo.A žádnej rozdíl v chodu motoru nebyl. Možná to malinko víc žralo no.
Datum: 29. října 2009 17:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 EDIT:o 3 mm to nesnese pionyr(20mm)
Datum: 29. října 2009 17:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Samo ze kurvi a zere to vic zak to ma vetsi difuzor!!!Sak to ma 14mm difuzor a z 14 chces bez uprvav jit na 17?!?To nesnese ani ani pionyr bez uprav!!!!
Datum: 29. října 2009 17:12
 hovadina to teda neni mel sem ho tam do tedka de tam normalne akora se chci zeptat jestli se to nejak nekurvy jestli to nezere vic benzinu.
Datum: 29. října 2009 15:20
Jméno: Standa
IP: uživatel7763
 i kdyby si byl kouzelnik a povedlo se ti to tam nejakym prazvláštnim zpusobem naroubovat,tak to asi ani nepojede,protoze v tom valci je mensi saci kanal,nez je prumer karburatoru.....je to proste blbost! uz jen protoze ho tam nenacpes!
Datum: 29. října 2009 15:10
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je zajimavy fichtl mi prozmenu lita 80 porovine kdyz nefouka vitr jezdil 70 a udelal jsem pouze to ze jsem dal jinej karbec de tam docela malo benzinu podle baryv svicky uz to mam na druhym zarezu a porad je to svetli a vykon peknej uz to na trave hrabe bez problemu kdyz natom sedim mam 74 kg a kolecko tam je 13 zubu. Predtim stim starym karbecem to netesnilo pod karburatorem
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 17:14
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tak dam dej zas jiný karbec a pojede ti to 100
Datum: 29. října 2009 17:14
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 podle tech radaru me to ukazuje o 5km vic
Datum: 29. října 2009 15:59
 ty si myslíš že mechanický tacho ukazuje dobře?
Datum: 29. října 2009 15:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja vul dal jsem do hadicky na benzin kousek silonky kuli bordelu chvili to fungovalo bez problemu tekloto dost do doby nez se tam zachytil bordel pak tam zaclo tyct malo benzinu a ja se divil ze svicka je moc svetla a vubec to nema vykon tak jsem to vytah vyhodil a tetka mi to na trave zase bez problemu hrabe mam kolecko 13 zubu a mam jehlu na druhym zarezu volnobech hodne klesnul takze to zase musim trosku ochudit. Doufam ze to bude zase jezdit prutaky na trojku
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 20:29
 zdar napadlo ma keby som dal do sania elektricky ventilator 12V 0.12A co by vhanal vzduch fungovalo zvisilo by to vykon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 21:18
 ne, ten ventylátor by musel točit aspon 100 000 otáček za minutu aby to mělo efekt. venhle větráček bude rád za 2000 otáček za minutut, takže je to uplně k ničemu.
Datum: 28. října 2009 21:18
Jméno: Tom
IP: uživatel7748
 Zdravím,mám problém.Přidám plyn a začne se to dusit a přitom mam všechno vyčištěné.Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 21:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dej tesneni na karbec
Datum: 30. října 2009 21:06
Jméno: y
IP: uživatel6603
 zkus filtr a výfuk a když tak jestli tam teče benzin
Datum: 28. října 2009 15:02
 A jáká je svíčka??J8 bych řekl že bude mokrá tím pádem stačí vyčistit filtr nebo poladit směs a je
Datum: 28. října 2009 14:02
 Čau draci! Konečně jsem poskladal fichtla, ale zlobi mě volnoběh. Prostě to nedrží stále otáčky. Zmáčknu spojku a chcípne to, nebo to vyleti vysoko do otáček. Jak to mám seštělovat? Pomocí toho šroubu co je na karburatoru a zvednout lanko plynu z karbecu?? Momentalne mam lanko uplne dole a sroub dotazeny...  Asi musim zkouset,zkouset a zkouset co? Jsou na to nějaké fígle?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 18:14
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Cely karbec je pretesneny, i to tesneni co jde do valce...
Datum: 27. října 2009 18:14
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pokud by nedrzel volnobech a dootacek by to nevybíhalo taak je mozny ze to netesni pod karbecem
Datum: 27. října 2009 17:33
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
Datum: 27. října 2009 17:27
 Čau draku tohlecto samý mě dělala moje JAWA 21.Bylo to tím že šoupe bylo už dole jak na tom drží šroub tak díra prostě mno a tak když sem měl dotáhlev ten šroubek na doray tak mě to dělalo to samí co tobě že bud chcípnul nebo najendou vilítnul hrozně do otáček .Mno protože když ho máš dotáhli uplně tak se to šoupě tam jakoby seká a proto nespadne uplně dolů a děláto todlě .Fígl mno já sem šroubek povolil lechčí možnost nebo sehant jiný šoupě a taky si de pohrát s tou pokličkou jak přes ní vede lanko jak je ten šroub tak ho zkus zašroubovat do vnitř nebo nahoru .a uvidíš
Datum: 27. října 2009 17:19
 HOši...když zapnu benzín tak mě to teče z karbecu jak pivo do mojeho dědu ! co s tím je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2009 23:24
Jméno: ja
IP: uživatel186
 na karbecu mas takovy dva sroubky tam jak ti do nej vede hadicka tak to vodsroubuj a mas tam takovej plisek tak ho trochu vohni dolu
Datum: 31. října 2009 23:24
Jméno: novaja
IP: uživatel5084
 filt před karbecem mám.....to bude asi tím plíškem...dík
Datum: 26. října 2009 18:24
Jméno: novaja
IP: uživatel5084
 filt před karbecem mám.....to bude asi tím plíškem...dík
Datum: 26. října 2009 18:18
 Dej si před karbec filtr, možná máš nečistoty v nádrži-je třeba vyčistit!!
Datum: 26. října 2009 16:20
Jméno: lukas
IP: uživatel1214
 čus přihni si trošku víc ten plíšek aby se to dřív zavíralo a skus vyndat plovák a skoukni ho jestli neni děraves jestli je bude v něm šplouchat trošku benzínu
Datum: 26. října 2009 11:06
Jméno: lukas
IP: uživatel1214
 čus přihni si trošku víc ten plíšek aby se to dřív zavíralo a skus vyndat plovák a skoukni ho jestli neni děraves jestli je bude v něm šplouchat trošku benzínu
Datum: 26. října 2009 11:05
 tož dik no......
Datum: 26. října 2009 10:22
Jméno: standa
IP: uživatel7730
 bordel v palivovym ventilu=nezavírá.....nebo deravej plovák,kterej neplove=nezavírá .......a 3 moznost: je to rozeštelovaný
Datum: 26. října 2009 10:15
Jméno: vojtech
IP: uživatel7477
 Ahoj kluci.když cupuju doplním´plovákovku teče mi benzín dole pod plovákovkou asi z toho čudla. nevíte náhodou co stím.Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 7:00
Datum: 25. října 2009 7:00
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Zdarec. Právě jsem vypucoval a namořil nádrž u fichtla. Myslíte, že ji mám vylít barvou aby to znovu nerezlo? mám dvousložkovou barvu Eprosin E25, ale nevím jestli se snese s benzínem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 21:22
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 tak to je hotový a vypadá to velice dobře, teď to nechám 14 dnů zrát. Jinak mě hoši serete, ale fakt... Když sem nějakej šamšula dá téma typu jestli je M2T lepší jak malinovka, tak je tady milion odpovědí, když sem napíše nějakej 8 letej jestli může od 15 jezdit na ČZ 175 nebo nějaký takový blitky, tak u tématu je taky aspoň deset fundovanejch odpovědí. Když někdo ale řeší konkrétní problém, tak nikdo nenapíše nic. Nyní repasuju zadní tlumiče a mám problém, ale raději už se ani neptám, protože je to ztráta času.
Datum: 29. října 2009 21:22
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ale budiž, to se samozřejmě dá, já ale doufal, že má někdo s tím nátěrem nádrže nějakou zkušenost. Já na tom eprosinu netrvám, třeba existuje něco lepšího.
Datum: 25. října 2009 16:35
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 o polymeraci pryskyřice toho moc nevim ale proč nezkusit nalejt trošku tý barvy do starý konzervy a za týden (až to zaschne) tam nalejt trochu benzínu a podívat se na vlastní oči co to udělá?
Datum: 24. října 2009 23:16
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ono je to taky o tom, že do úplnýho vytvrzení to trvá tomu eprosinu 14 dnů, což mi nevadí, protože jsem se pustil do GO motoru a než se dopracuju k montáži, tak uplyne minimálně měsíc. Nerad bych ale potom během 14 minut došel ke zjištění, že mám v nádrži soplovitou směs benzínu a rozleptanýho eprosinu. Ačkoliv polymerace pryskyřice je nevratný proces, že ano?
Datum: 24. října 2009 22:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to by stalo zato to vylejt barvou ale nevim jestli muzes touhle
Datum: 24. října 2009 22:18
 Zdarec draci,mám dotaz,kdyš budu jezdit s pinckem 1:50 s olejem M2T a ještě s jehlou uplně nahooře...múžu zadřít válec nebo něco? já už sem měl válec rozdělanej a pár škrábancú tam bylo...ale fichtl jede zatím dobře nějak 80 (to bude tím že vážím 40 kilo)  myslíte že to je tím(ty škrábance)? Dík...a at to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 14:58
 tak to jo ja jezdim na 1:50 a jak vidim tak budi minimalne davat 1:30
Datum: 02. listopadu 2009 14:58
 do kejvy a dalších strojů které projedu jednou za měsíc dá M2T a jezdí to v poho. do minibika se kterým jezdím každý den sem ze začátku lél M2T. jezdilo to ale pak se jídní vlastnosti a schpnost motoru začala zhoršovat a vložka vzducháče byl furt nacrclá benzínem takže klapka přestávala těsnit. tak jsem si koupil CASTROL 2T JASO FB (taky minerál), nalil ho tam, ze začátku to jelo furt stehjně a po větší vzdálenosti se motor nějak zbrchal a začal lépe táhnout a už jde opět do maximálních otáček, tudíž klapka opět těsní. takže tak...
Datum: 24. října 2009 16:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Pestic:a co tepr motul 510
Datum: 24. října 2009 7:27
 1:50 je máááálo.. at uz je to M2T nebo jinej mineral... jestli takovej pomer, tak bych dal radsi prednost polosyntetice... 1:50 s M2T = jako kdyby si nemazal... pouzivam shell advance sx (mineral) a 1:40 je mez.. uz mi jednou takhle pomalu mizeli krouzky s pomerem 1:50.. po zime prechazim na polosyntetiku...
Datum: 24. října 2009 0:12
Jméno: Standa
IP: uživatel7712
 zadrřeš.......klasicky m2t ma problem umazat valec a kliku pri 1:40.......pri 1:33 to zvlada......
Datum: 23. října 2009 23:05
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 M2T-nejlevnejsi brusna pasta na motory!!!!!!  !!!!!!!a toho carbonu.....fuj!!!!skus jednoduchej test vylesti spalovak hlavy a nasad ji zpet a projed 100Km a pak ji sundej uvidis vni karbonu jak nasranyh*.vylesti znovu(proste jen vycistiti od carbonu)a najed 100km na Mogut 2T.rozdil ceny minimalni a v hlave krasne jen drobek srace* dou setrit hadrem a hlava jak nova.M2T 1:50  to bych si nerysk.....pri 1:30 jeste maze ALE!1:50 si muzes dovolit U KVALITNICH 2T oleju  nechapu jak nekdo muze setrit na oleji!staci se jen zamyslet....
Datum: 23. října 2009 22:55
Datum: 23. října 2009 22:27
 Zdar M2T 1:50 se mi zda malo Klasicky M2T bych dal tak 1:30
Datum: 23. října 2009 22:25
Jméno: sten
IP: uživatel7709
Posl.aktualizace: 24. října 2009 18:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to musi jet neskutecne
Datum: 24. října 2009 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel7712
 videl sem fishracinga jezdit.......tohle urcite nema jen 6.8 kone.....to je kravina......blbá brzda.......
Datum: 23. října 2009 23:11
 mam upravený válec kanaly,klapky karb.tillolsson obsah 60ccm 1 kroužek výkon 11ps 10500ot.firma na slovensku grafy z brzdy cena 16 000 sk
Datum: 23. října 2009 22:54
 přesně jak řáká paja jsou to vyhozený prachy jestli bys koupil za 6000Kč.Ke stejskyho úpravě za 2000kč přidáš lepší karbec a lepší výfuk a už sež skoro na stejných hodnotách.Ale když to vezmeš jinak tak válec stál 1000 + úprava 2000 + výfuk 500 + písty a píst kroužky 500 + navaření žeber 600kč + 500 výbrus tak sež na tech 6000kč a to sem počítal že ta úprava stála 2000 čož určitě ne protože 6 kanál musí být dost práce.
Datum: 23. října 2009 21:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a ten si představte jaká je stejskýho uprava a ma 6koníku
Datum: 23. října 2009 20:57
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sten-tak to víc!
Datum: 23. října 2009 20:56
Jméno: sten
IP: uživatel7709
 stejnak za to dostane tak litr maximalne
Datum: 23. října 2009 19:38
 výnoku motoru bych věřil
Datum: 23. října 2009 19:29
Jméno: Š.M.
IP: uživatel670
 Čus Draci.Chci se zeptat jestli číslo na trisce odpovídá průměru trysky.Protože dneska sem byl v mototechně si koupit trisku tak sem jim řek že chci trysku č.68 a když jí doma vybalím tak tam je číslo72..... dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 20:04
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 jestli používáš klasickej šedivej airbox, tak 72 je moc a bude to zbytečně bohatý... můžeš zkusit vyloupnout na airboxu ty gumový špunty, půjde tam víc vzduchu a mohlo by to bejt lepší, ale měla by tam bejt 68... jestli si to kupoval v kamennym obchodě tak se prodavač asi překouk, když se tam vrátíš a ukážeš paragon (jestli je v pohodě tak nemusíš ale je to ze zákona) tak by ti je měl vyměnit a ještě se ti omluvit
Datum: 23. října 2009 20:04
 je v tom minimální rozdíl ..můžeš tam dát obě
Datum: 23. října 2009 18:12
 Cus draci ja mam problem a ten: kdyz slapnu na slapky hned to chytne,ale kdyz je teplej motor tak kdyz dam volnobeh tak kdyz zastavim tak se to hned vypina .poradte pls ja si myslim ze to je karburatorem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 17:52
 Čest,hele čím čístíte karbec u svéhoo stroje? mám 21ku a nevím čím dost vičistit karbec.Budu vděčný za každou radu dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 14:11
Jméno: hh
IP: uživatel1582
 fakt nevim čemu řikáš FULL ocet (moh ses podívat do slovníku jestli nevíš českej výraz) ale já psal poprvé 1:1 (tedy jeden díl octu na jeden díl vody).. a nevim jak ty ale jestli by ten dotyčnej udělal přesně to co čte a nepoužíval při tom vlastní mozek, tak by měl na fichtla zapomenout... a nemusíš mi hned nadávat, ja vim že je to tady poměrně zažitej zvyk ale akorád to svědčí o tvojí inteligenci...
Datum: 22. října 2009 14:11
 no tak to si měl napsat podrobě troubo. ten chudák by to vařil ve FULL octě 30 min v kuse a karb by už nenašel
Datum: 21. října 2009 22:18
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 JAWA_ceZetak: to je zvláštní že já na tu maličkou kostřičku už pár měsíců jezdim  možná sem těch půl na půl trošku přehnal, dejme tomu že sem tam 3 díly vody na 2 díly octa, a vařil jsem to 30 minut s tim že sem to každejch 10min vyndal a proplách vodou... ono taky dost záleží kolikaprocentní je ten ocet...
Datum: 21. října 2009 21:56
 když to budeš vařit ve vodě s octem v poměru 1:1 tak ti za půl hodky z toho karbu zůstane jen maličká kostřička  dává se to pár lžiček octu na 1 litr vody a vaří se cca 10 až 15 minut. po té půl hodině z toho bude dobrá karburátoračka
Datum: 21. října 2009 21:33
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 pokud je dost špinavej a hodně dlouho nečištěnej tak ověřená rada je sundat ho vařit ho tak půl hoďky ve vodě s octem v poměru 1:1... mě to pomohlo...
Datum: 21. října 2009 20:51
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 caukz lidi ... nemel by nekdo na prodej karburator z jawy 90 ??? chci ho dat na fichtla !! nebo mi poradte co tam mam dat za karburator .???... dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 21:23
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 přece nebudeš troškař, narvi tam rovnou karbec z 250 a uvidíš jak to poletí!
Datum: 21. října 2009 21:23
Jméno: kajabmw
IP: uživatel7696
 čus já tam mám karbec z čz 125 a je to vohodne lepší než origoš karbec má to větší krouták ve spodních otáčkách a jde to ohodně rychlejc do votáček a dífák mám ještě větší než 20mm takorát to víc žere ale stojí to zato
Datum: 21. října 2009 20:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kup si naky dellorto nebo amala 18 nebo 19 a kdyz prece chces ten z 90 tak bys musel mit aspon klapku(a stejne by to nebylovono jak origem)
Datum: 21. října 2009 18:50
 nech tam ten co tám máš. řekni mi důvod proč tam chceš cpát karbec s difákem 20mm ???
Datum: 21. října 2009 18:44
 Zdar chci se zeptat mam jawu 23 mustang když jedu na dvojku tak se to dusi pls poraďte co stim DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 21:34
 predstih 1,6
Datum: 20. října 2009 21:34
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 zkus to bez airboxu, když to bude lepší tak kup novej filtr, popřípadě ten starej vyfoukej, pokud neni moc jetej...
Datum: 20. října 2009 20:57
 no mohl by to být nějaký špatný výbtus nebo tak něco ale když říkáš že ne tak ne.skus jet na jedničku dýl ve vyšších otáčkách sestli se to ani po té delší době nezačne dusit tak musíš mít neco s válcem
Datum: 20. října 2009 20:50
 vyběhanej neni
Datum: 20. října 2009 20:44
 Možná je už vyběhanej válec a motor už nemá výkon tak se jen dusí
Datum: 20. října 2009 20:38
 nedusí se to na jedničku ani na visoke otačky
Datum: 20. října 2009 20:31
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Vic nebo min?  ted vazne zkus vetsi trysku kdyz by nepomohlo tak se podivej jestli ti ntece malo benzin...kdyz mas jednicku a mas hoodne vysoky otacky tak y to dela?
Datum: 20. října 2009 20:27
 taky se to dusi
Datum: 20. října 2009 20:20
Jméno: honza73
IP: uživatel7004
 a co to dělá na trojku??
Datum: 20. října 2009 20:14
 cau,jakej ma bejt prosimvas predstih na čz 175/450 ? nevim jestli ho mam spravne,ale tomu prede mnou na tenhle jezdil...koupil sem ji jako nepojizdnou s vodou ve valci a bez baterky,ale prej ze s predstihem nic nedelal,takze by to melo jet...vymenil sem krouzky,vylil vodu od klikovky,vysusil,vsechno je ok,akorat to nechce chytnout...kompresi ma jak bejk,ale porad nic  cim to muze bejt jinym nez predstihem? jiskru to dava,do karbece de benzinu plno...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 18:46
 tak ten blb co to mel prede mnou otocil zapalovani,takze kondik byl dole misto nahore,tudiz to hazelo jiskru az kdyz pist byl uplne dole... tak sem dal 4 mm a uz to melo snahu...ale byla mi kosa takze to zkusim zejtra
Datum: 21. října 2009 18:46
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Šroubek přídavného vzduchu je pod tryskou volnoběhu.
Datum: 21. října 2009 8:50
 ok kouknu se...zejtra dam vedet...a ktery to je ten sroubek pridavneho vzduchu? to je ten stejny jako je na fichtlovi? sorry ale mam cezetu asi 2 tejdny a davam ji dohromady,nikdy driv sem ji nemel
Datum: 20. října 2009 22:10
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se na karburátor.Jehla by měla být ve 2.zářezu a šroubek přídavného vzduchu povolen o 3/4 otáčky.
Datum: 20. října 2009 22:05
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 tyhle motorky jezděj na jakejkoli předstih mezi 2mm a 5mm. rozdíl je pak akorád v zátahu a otáčkách, ale jestli ti jde jen o to aby chytla, tak předstih nehraje tak důležitou roli..
Datum: 20. října 2009 21:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 4mm
Datum: 20. října 2009 19:21
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja se asi zblaznim u jednoho pionyra jse to porad uchlastava je to uskrceny co to de tak jsem skusil dat zdruhyho pio. karbec a rano to nechtelo chytit pak se to rozhejbalo neme lo to moc vykon tak jsem kouknul na svicku a je uplne svetla to jsem este nevidel to nybyla cihlova barva ale takova do bíla tak jsem zvetsil hladinu jak ma bejt a dal jehlu na druhej zarez a nechtelo to taky chytit tak nevim jestli rano pojede kdyz tak prehodim spz a pojedu na druhym ale jak to je mozny?? na tam tom pionyru sla smes normalni . Skusim ho sundat a vycistit ale bylo tam taky sejtko na benzin tak pochybuju ze tam bude pordel jinak hlavni tryska je cista tu jsem kontroloval
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 9:52
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 fikusi co sme si psali na icq,tak sem presvedcenej,ze tobe se nic neulejvá......tobe to spatne pali v nizkych otackach........to nevyresi zadnej karburator,ale oprava zapalovani......
Datum: 20. října 2009 9:52
 Zdarec,kdyš dám do karbce new šoupátko pomúže mi to nějak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:14
Jméno: cmoud
IP: uživatel8099
 jo pomuže ti to bude ti to víc šoupat
Datum: 20. prosince 2009 20:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Zmenšej se ti vůle kterou se přisává falešný vzduch, ale rozhodně tím nespravíš opotřebení těla karburátoru
Datum: 19. října 2009 18:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Urcite ne...nekdypomuze stara jehla kdyz ma stara osopany zarezy ale soupatko tezko...
Datum: 19. října 2009 18:15
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jak pomuze jako rychlost ? ne pokud to stary neni prelomeny xD
Datum: 19. října 2009 18:12
Jméno: gazdak
IP: uživatel7681
 čaute hádáme se s kámošem kvůli benzínu do fíka on tvrdí že do naturalu 95 se musí lejt olovo a olej a já tvrdim že stačí jen olej .tak prosím vaše odpovědi at už konečne vyřešíme ten spor dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 1:04
 Dvoutakty žádné olovo v benálu nepotřebují.Dnes už se ani olovo do benálu nedává.Dávej jenom olej!! Ahoj draku!
Datum: 20. října 2009 1:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 takle jsme se s jedním klukem hádali asi měsíc jestli pojede simson bez baterky já jsem tvrdil že jo
Datum: 19. října 2009 19:10
Jméno: přemysl
IP: uživatel6373
 olovo v žadnem připade to je třeba na škoda 120 do miho fika i obecne se dava natural95 plus olej ale olovo nikoliv!!!!!
Datum: 19. října 2009 15:13
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No jasně.. olovo, ale nejdřív ho musíš rozpálit v ohni, aby bylo tekutý, jinak se nerozpustí  Ne, teď vážně, tyhle aditivní přídavky jsou tam kvůli ošetření ventilových sedel motorů... ale co já vím, tak v mém fichtlu žádnej ventil nemám, takže je mi putna jestli je tam olovo, či nějaké jiné aditivum... já potřebuju jen olej abych nezadřel
Datum: 19. října 2009 14:34
|



|