slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  124  125  126  127  128  129  130  131  132  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kodes ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cau hele potrebuju rychle poradit mam pareza 555 a chtel jsem se zeptat jestli na nej muzu da karburator 2917 Psb jako je na pionyra co by se delo kdybych ho tam dal prosim poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: kodes ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proto se ptam ja uz to tak koupil a nemate ten karbec nekdo 2914HZ jestli jo ozvete se pls.
 
 
Datum: 29. října 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel5365    
Čím větší kladivo tím větší deb*l
 
 
Datum: 29. října 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7763    
vy ste asi kouzelníci.......jo holt kdyz se chce a je dost velký kladivo........
 
 
Datum: 29. října 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel5365    
No já mám udělanou takovou redukci a měl sem tam ten karbec danej půl roku než sem sehnal origo.A žádnej rozdíl v chodu motoru nebyl. Možná to malinko víc žralo no.
 
 
Datum: 29. října 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
EDIT:o 3 mm to nesnese pionyr(20mm)
 
 
Datum: 29. října 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Samo ze kurvi a zere to vic zak to ma vetsi difuzor!!!Sak to ma 14mm difuzor a z 14 chces bez uprvav jit na 17?!?To nesnese ani ani pionyr bez uprav!!!!
 
 
Datum: 29. října 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: kodes ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hovadina to teda neni mel sem ho tam do tedka de tam normalne akora se chci zeptat jestli se to nejak nekurvy jestli to nezere vic benzinu.
 
 
Datum: 29. října 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7763    
i kdyby si byl kouzelnik a povedlo se ti to tam nejakym prazvláštnim zpusobem naroubovat,tak to asi ani nepojede,protoze v tom valci je mensi saci kanal,nez je prumer karburatoru.....je to proste blbost! uz jen protoze ho tam nenacpes!
 
 
Datum: 29. října 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to je zajimavy fichtl mi prozmenu lita 80 porovine kdyz nefouka vitr jezdil 70 a udelal jsem pouze to ze jsem dal jinej karbec de tam docela malo benzinu podle baryv svicky uz to mam na druhym zarezu a porad je to svetli a vykon peknej uz to na trave hrabe bez problemu kdyz natom sedim mam 74 kg a kolecko tam je 13 zubu. Predtim stim starym karbecem to netesnilo pod karburatorem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Tak dam dej zas jiný karbec a pojede ti to 100 :-D
 
 
Datum: 29. října 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
podle tech radaru me to ukazuje o 5km vic
 
 
Datum: 29. října 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si myslíš že mechanický tacho ukazuje dobře?
 
 
Datum: 29. října 2009 15:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ja vul dal jsem do hadicky na benzin kousek silonky kuli bordelu chvili to fungovalo bez problemu tekloto dost do doby nez se tam zachytil bordel pak tam zaclo tyct malo benzinu a ja se divil ze svicka je moc svetla a vubec to nema vykon tak jsem to vytah vyhodil a tetka mi to na trave zase bez problemu hrabe mam kolecko 13 zubu a mam jehlu na druhym zarezu volnobech hodne klesnul takze to zase musim trosku ochudit. Doufam ze to bude zase jezdit prutaky na trojku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: pionier201 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar napadlo ma keby som dal do sania elektricky ventilator 12V 0.12A co by vhanal vzduch fungovalo zvisilo by to vykon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, ten ventylátor by musel točit aspon 100 000 otáček za minutu aby to mělo efekt. venhle větráček bude rád za 2000 otáček za minutut, takže je to uplně k ničemu.
 
 
Datum: 28. října 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel7748    
Zdravím,mám problém.Přidám plyn a začne se to dusit a přitom mam všechno vyčištěné.Prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Dej tesneni na karbec
 
 
Datum: 30. října 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: y      IP: uživatel6603    
zkus filtr a výfuk a když tak jestli tam teče benzin
 
 
Datum: 28. října 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jáká je svíčka??J8 bych řekl že bude mokrá tím pádem stačí vyčistit filtr nebo poladit směs a je
 
 
Datum: 28. října 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: Miloš      E-mail:      IP: uživatel7668    
Čau draci! Konečně jsem poskladal fichtla, ale zlobi mě volnoběh. Prostě to nedrží stále otáčky. Zmáčknu spojku a chcípne to, nebo to vyleti vysoko do otáček. Jak to mám seštělovat? Pomocí toho šroubu co je na karburatoru a zvednout lanko plynu z karbecu?? Momentalne mam lanko uplne dole a sroub dotazeny... :-( Asi musim zkouset,zkouset a zkouset co? Jsou na to nějaké fígle? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel7668    
Cely karbec je pretesneny, i to tesneni co jde do valce...
 
 
Datum: 27. října 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pokud by nedrzel volnobech a dootacek by to nevybíhalo taak je mozny ze to netesni pod karbecem
 
 
Datum: 27. října 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel7668    
Ok, dik moc. Takze preci jenom zkouset, zkouset, zkouset :-D:-D
 
 
Datum: 27. října 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draku tohlecto samý mě dělala moje JAWA 21.Bylo to tím že šoupe bylo už dole jak na tom drží šroub tak díra prostě mno a tak když sem měl dotáhlev ten šroubek na doray tak mě to dělalo to samí co tobě že bud chcípnul nebo najendou vilítnul hrozně do otáček .Mno protože když ho máš dotáhli uplně tak se to šoupě tam jakoby seká a proto nespadne uplně dolů a děláto todlě .Fígl mno já sem šroubek povolil lechčí možnost nebo sehant jiný šoupě a taky si de pohrát s tou pokličkou jak přes ní vede lanko jak je ten šroub tak ho zkus zašroubovat do vnitř nebo nahoru .a uvidíš
 
 
Datum: 27. října 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: Novaja      E-mail:      IP: uživatel7731    
HOši...když zapnu benzín tak mě to teče z karbecu jak pivo do mojeho dědu ! co s tím je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel186    
na karbecu mas takovy dva sroubky tam jak ti do nej vede hadicka tak to vodsroubuj a mas tam takovej plisek tak ho trochu vohni dolu
 
 
Datum: 31. října 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: novaja      IP: uživatel5084    
filt před karbecem mám.....to bude asi tím plíškem...dík
 
 
Datum: 26. října 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: novaja      IP: uživatel5084    
filt před karbecem mám.....to bude asi tím plíškem...dík
 
 
Datum: 26. října 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej si před karbec filtr, možná máš nečistoty v nádrži-je třeba vyčistit!!
 
 
Datum: 26. října 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel1214    
čus přihni si trošku víc ten plíšek aby se to dřív zavíralo a skus vyndat plovák a skoukni ho jestli neni děraves jestli je bude v něm šplouchat trošku benzínu
 
 
Datum: 26. října 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel1214    
čus přihni si trošku víc ten plíšek aby se to dřív zavíralo a skus vyndat plovák a skoukni ho jestli neni děraves jestli je bude v něm šplouchat trošku benzínu
 
 
Datum: 26. října 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: novaja      E-mail:      IP: uživatel7731    
tož dik no......
 
 
Datum: 26. října 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7730    
bordel v palivovym ventilu=nezavírá.....nebo deravej plovák,kterej neplove=nezavírá .......a 3 moznost: je to rozeštelovaný:-D
 
 
Datum: 26. října 2009 10:15
 
 
 
 
Jméno: vojtech      IP: uživatel7477    
Ahoj kluci.když cupuju doplním´plovákovku teče mi benzín dole pod plovákovkou asi z toho čudla. nevíte náhodou co stím.Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2009 7:00
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je přepad karburátoru, kup si tam misku ať ti to nekape na válec. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_79.html
 
 
Datum: 25. října 2009 7:00
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
Zdarec. Právě jsem vypucoval a namořil nádrž u fichtla. Myslíte, že ji mám vylít barvou aby to znovu nerezlo? mám dvousložkovou barvu Eprosin E25, ale nevím jestli se snese s benzínem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
tak to je hotový a vypadá to velice dobře, teď to nechám 14 dnů zrát. Jinak mě hoši serete, ale fakt... Když sem nějakej šamšula dá téma typu jestli je M2T lepší jak malinovka, tak je tady milion odpovědí, když sem napíše nějakej 8 letej jestli může od 15 jezdit na ČZ 175 nebo nějaký takový blitky, tak u tématu je taky aspoň deset fundovanejch odpovědí. Když někdo ale řeší konkrétní problém, tak nikdo nenapíše nic. Nyní repasuju zadní tlumiče a mám problém, ale raději už se ani neptám, protože je to ztráta času.
 
 
Datum: 29. října 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
ale budiž, to se samozřejmě dá, já ale doufal, že má někdo s tím nátěrem nádrže nějakou zkušenost. Já na tom eprosinu netrvám, třeba existuje něco lepšího.
 
 
Datum: 25. října 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7625    
o polymeraci pryskyřice toho moc nevim ale proč nezkusit nalejt trošku tý barvy do starý konzervy a za týden (až to zaschne) tam nalejt trochu benzínu a podívat se na vlastní oči co to udělá? :-)
 
 
Datum: 24. října 2009 23:16
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
ono je to taky o tom, že do úplnýho vytvrzení to trvá tomu eprosinu 14 dnů, což mi nevadí, protože jsem se pustil do GO motoru a než se dopracuju k montáži, tak uplyne minimálně měsíc. Nerad bych ale potom během 14 minut došel ke zjištění, že mám v nádrži soplovitou směs benzínu a rozleptanýho eprosinu. Ačkoliv polymerace pryskyřice je nevratný proces, že ano?
 
 
Datum: 24. října 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to by stalo zato to vylejt barvou ale nevim jestli muzes touhle
 
 
Datum: 24. října 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci,mám dotaz,kdyš budu jezdit s pinckem 1:50 s olejem M2T a ještě s jehlou uplně nahooře...múžu zadřít válec nebo něco? já už sem měl válec rozdělanej a pár škrábancú tam bylo...ale fichtl jede zatím dobře nějak 80 (to bude tím že vážím 40 kilo) :-D myslíte že to je tím(ty škrábance)? Dík...a at to jezdí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to jo ja jezdim na 1:50 a jak vidim tak budi minimalne davat 1:30
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do kejvy a dalších strojů které projedu jednou za měsíc dá M2T a jezdí to v poho. do minibika se kterým jezdím každý den sem ze začátku lél M2T. jezdilo to ale pak se jídní vlastnosti a schpnost motoru začala zhoršovat a vložka vzducháče byl furt nacrclá benzínem takže klapka přestávala těsnit. tak jsem si koupil CASTROL 2T JASO FB (taky minerál), nalil ho tam, ze začátku to jelo furt stehjně a po větší vzdálenosti se motor nějak zbrchal a začal lépe táhnout a už jde opět do maximálních otáček, tudíž klapka opět těsní. takže tak...
 
 
Datum: 24. října 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Pestic:a co tepr motul 510
 
 
Datum: 24. října 2009 7:27
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:50 je máááálo.. at uz je to M2T nebo jinej mineral... jestli takovej pomer, tak bych dal radsi prednost polosyntetice... 1:50 s M2T = jako kdyby si nemazal... pouzivam shell advance sx (mineral) a 1:40 je mez.. uz mi jednou takhle pomalu mizeli krouzky s pomerem 1:50.. po zime prechazim na polosyntetiku...
 
 
Datum: 24. října 2009 0:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7712    
zadrřeš.......klasicky m2t ma problem umazat valec a kliku pri 1:40.......pri 1:33 to zvlada......
 
 
Datum: 23. října 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
M2T-nejlevnejsi brusna pasta na motory!!!!!!:-)!!!!!!!a toho carbonu.....fuj!!!!skus jednoduchej test vylesti spalovak hlavy a nasad ji zpet a projed 100Km a pak ji sundej uvidis vni karbonu jak nasranyh*.vylesti znovu(proste jen vycistiti od carbonu)a najed 100km na Mogut 2T.rozdil ceny minimalni a v hlave krasne jen drobek srace* dou setrit hadrem a hlava jak nova.M2T 1:50:-( to bych si nerysk.....pri 1:30 jeste maze ALE!1:50 si muzes dovolit U KVALITNICH 2T oleju:-Dnechapu jak nekdo muze setrit na oleji!staci se jen zamyslet....
 
 
Datum: 23. října 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se ozve standa tak ti rekne,ze je jedno kolik budes redit oleje s benzinem a ze to m2t proste neumaze :-D:-D:-D to neni zadna narazka!!! :-)
 
 
Datum: 23. října 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar M2T 1:50 se mi zda malo Klasicky M2T bych dal tak 1:30
 
 
Datum: 23. října 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: sten      IP: uživatel7709    
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
to musi jet neskutecne
 
 
Datum: 24. října 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7712    
videl sem fishracinga jezdit.......tohle urcite nema jen 6.8 kone.....to je kravina......blbá brzda.......
 
 
Datum: 23. října 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam upravený válec kanaly,klapky karb.tillolsson obsah 60ccm 1 kroužek výkon 11ps 10500ot.firma na slovensku grafy z brzdy cena 16 000 sk
 
 
Datum: 23. října 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak řáká paja jsou to vyhozený prachy jestli bys koupil za 6000Kč.Ke stejskyho úpravě za 2000kč přidáš lepší karbec a lepší výfuk a už sež skoro na stejných hodnotách.Ale když to vezmeš jinak tak válec stál 1000 + úprava 2000 + výfuk 500 + písty a píst kroužky 500 + navaření žeber 600kč + 500 výbrus tak sež na tech 6000kč a to sem počítal že ta úprava stála 2000 čož určitě ne protože 6 kanál musí být dost práce.
 
 
Datum: 23. října 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a ten si představte jaká je stejskýho uprava a ma 6koníku
 
 
Datum: 23. října 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
sten-tak to víc!
 
 
Datum: 23. října 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: sten      IP: uživatel7709    
stejnak za to dostane tak litr maximalne:-D
 
 
Datum: 23. října 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výnoku motoru bych věřil
 
 
Datum: 23. října 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: Š.M.      IP: uživatel670    
Čus Draci.Chci se zeptat jestli číslo na trisce odpovídá průměru trysky.Protože dneska sem byl v mototechně si koupit trisku tak sem jim řek že chci trysku č.68 a když jí doma vybalím tak tam je číslo72..... dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7625    
jestli používáš klasickej šedivej airbox, tak 72 je moc a bude to zbytečně bohatý... můžeš zkusit vyloupnout na airboxu ty gumový špunty, půjde tam víc vzduchu a mohlo by to bejt lepší, ale měla by tam bejt 68... jestli si to kupoval v kamennym obchodě tak se prodavač asi překouk, když se tam vrátíš a ukážeš paragon (jestli je v pohodě tak nemusíš ale je to ze zákona) tak by ti je měl vyměnit a ještě se ti omluvit :-D
 
 
Datum: 23. října 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je v tom minimální rozdíl ..můžeš tam dát obě
 
 
Datum: 23. října 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: guest ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci ja mam problem a ten: kdyz slapnu na slapky hned to chytne,ale kdyz je teplej motor tak kdyz dam volnobeh tak kdyz zastavim tak se to hned vypina .poradte pls ja si myslim ze to je karburatorem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čest,hele čím čístíte karbec u svéhoo stroje? mám 21ku a nevím čím dost vičistit karbec.Budu vděčný za každou radu dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel1582    
fakt nevim čemu řikáš FULL ocet (moh ses podívat do slovníku jestli nevíš českej výraz) ale já psal poprvé 1:1 (tedy jeden díl octu na jeden díl vody).. a nevim jak ty ale jestli by ten dotyčnej udělal přesně to co čte a nepoužíval při tom vlastní mozek, tak by měl na fichtla zapomenout... a nemusíš mi hned nadávat, ja vim že je to tady poměrně zažitej zvyk ale akorád to svědčí o tvojí inteligenci...
 
 
Datum: 22. října 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to si měl napsat podrobě troubo. ten chudák by to vařil ve FULL octě 30 min v kuse a karb by už nenašel :-D
 
 
Datum: 21. října 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7625    
JAWA_ceZetak: to je zvláštní že já na tu maličkou kostřičku už pár měsíců jezdim :-) možná sem těch půl na půl trošku přehnal, dejme tomu že sem tam 3 díly vody na 2 díly octa, a vařil jsem to 30 minut s tim že sem to každejch 10min vyndal a proplách vodou... ono taky dost záleží kolikaprocentní je ten ocet...
 
 
Datum: 21. října 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to budeš vařit ve vodě s octem v poměru 1:1 tak ti za půl hodky z toho karbu zůstane jen maličká kostřička :-D dává se to pár lžiček octu na 1 litr vody a vaří se cca 10 až 15 minut. po té půl hodině z toho bude dobrá karburátoračka :-D
 
 
Datum: 21. října 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7625    
pokud je dost špinavej a hodně dlouho nečištěnej tak ověřená rada je sundat ho vařit ho tak půl hoďky ve vodě s octem v poměru 1:1... mě to pomohlo...
 
 
Datum: 21. října 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel7016    
caukz lidi ... nemel by nekdo na prodej karburator z jawy 90 ??? chci ho dat na fichtla !! nebo mi poradte co tam mam dat za karburator .???... dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7625    
přece nebudeš troškař, narvi tam rovnou karbec z 250 a uvidíš jak to poletí! :-D
 
 
Datum: 21. října 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: kajabmw      IP: uživatel7696    
čus já tam mám karbec z čz 125 a je to vohodne lepší než origoš karbec má to větší krouták ve spodních otáčkách a jde to ohodně rychlejc do votáček a dífák mám ještě větší než 20mm takorát to víc žere ale stojí to zato
 
 
Datum: 21. října 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Kup si naky dellorto nebo amala 18 nebo 19 a kdyz prece chces ten z 90 tak bys musel mit aspon klapku(a stejne by to nebylovono jak origem)
 
 
Datum: 21. října 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech tam ten co tám máš. řekni mi důvod proč tam chceš cpát karbec s difákem 20mm ???
 
 
Datum: 21. října 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chci se zeptat mam jawu 23 mustang když jedu na dvojku tak se to dusi pls poraďte co stim DIKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predstih 1,6 :-)
 
 
Datum: 20. října 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7625    
zkus to bez airboxu, když to bude lepší tak kup novej filtr, popřípadě ten starej vyfoukej, pokud neni moc jetej...
 
 
Datum: 20. října 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mohl by to být nějaký špatný výbtus nebo tak něco ale když říkáš že ne tak ne.skus jet na jedničku dýl ve vyšších otáčkách sestli se to ani po té delší době nezačne dusit tak musíš mít neco s válcem
 
 
Datum: 20. října 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyběhanej neni
 
 
Datum: 20. října 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná je už vyběhanej válec a motor už nemá výkon tak se jen dusí
 
 
Datum: 20. října 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedusí se to na jedničku ani na visoke otačky
 
 
Datum: 20. října 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Vic nebo min?:-D ted vazne zkus vetsi trysku kdyz by nepomohlo tak se podivej jestli ti ntece malo benzin...kdyz mas jednicku a mas hoodne vysoky otacky tak y to dela?
 
 
Datum: 20. října 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se to dusi
 
 
Datum: 20. října 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: honza73      IP: uživatel7004    
a co to dělá na trojku??
 
 
Datum: 20. října 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau,jakej ma bejt prosimvas predstih na čz 175/450 ? nevim jestli ho mam spravne,ale tomu prede mnou na tenhle jezdil...koupil sem ji jako nepojizdnou s vodou ve valci a bez baterky,ale prej ze s predstihem nic nedelal,takze by to melo jet...vymenil sem krouzky,vylil vodu od klikovky,vysusil,vsechno je ok,akorat to nechce chytnout...kompresi ma jak bejk,ale porad nic :-( cim to muze bejt jinym nez predstihem? jiskru to dava,do karbece de benzinu plno... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ten blb co to mel prede mnou otocil zapalovani,takze kondik byl dole misto nahore,tudiz to hazelo jiskru az kdyz pist byl uplne dole... tak sem dal 4 mm a uz to melo snahu...ale byla mi kosa takze to zkusim zejtra :-D
 
 
Datum: 21. října 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Šroubek přídavného vzduchu je pod tryskou volnoběhu.
 
 
Datum: 21. října 2009 8:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok kouknu se...zejtra dam vedet...a ktery to je ten sroubek pridavneho vzduchu? to je ten stejny jako je na fichtlovi? sorry ale mam cezetu asi 2 tejdny a davam ji dohromady,nikdy driv sem ji nemel :-)
 
 
Datum: 20. října 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Podívej se na karburátor.Jehla by měla být ve 2.zářezu a šroubek přídavného vzduchu povolen o 3/4 otáčky.
 
 
Datum: 20. října 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7625    
tyhle motorky jezděj na jakejkoli předstih mezi 2mm a 5mm. rozdíl je pak akorád v zátahu a otáčkách, ale jestli ti jde jen o to aby chytla, tak předstih nehraje tak důležitou roli..
 
 
Datum: 20. října 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
4mm
 
 
Datum: 20. října 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ja se asi zblaznim u jednoho pionyra jse to porad uchlastava je to uskrceny co to de tak jsem skusil dat zdruhyho pio. karbec a rano to nechtelo chytit pak se to rozhejbalo neme lo to moc vykon tak jsem kouknul na svicku a je uplne svetla to jsem este nevidel to nybyla cihlova barva ale takova do bíla tak jsem zvetsil hladinu jak ma bejt a dal jehlu na druhej zarez a nechtelo to taky chytit tak nevim jestli rano pojede kdyz tak prehodim spz a pojedu na druhym ale jak to je mozny?? na tam tom pionyru sla smes normalni . Skusim ho sundat a vycistit ale bylo tam taky sejtko na benzin tak pochybuju ze tam bude pordel jinak hlavni tryska je cista tu jsem kontroloval odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7683    
fikusi co sme si psali na icq,tak sem presvedcenej,ze tobe se nic neulejvá......tobe to spatne pali v nizkych otackach........to nevyresi zadnej karburator,ale oprava zapalovani......
 
 
Datum: 20. října 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec,kdyš dám do karbce new šoupátko pomúže mi to nějak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: cmoud      IP: uživatel8099    
jo pomuže ti to bude ti to víc šoupat
 
 
Datum: 20. prosince 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Zmenšej se ti vůle kterou se přisává falešný vzduch, ale rozhodně tím nespravíš opotřebení těla karburátoru :-)
 
 
Datum: 19. října 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Urcite ne...nekdypomuze stara jehla kdyz ma stara osopany zarezy ale soupatko tezko...
 
 
Datum: 19. října 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
jak pomuze jako rychlost ? ne pokud to stary neni prelomeny xD
 
 
Datum: 19. října 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: gazdak      IP: uživatel7681    
čaute hádáme se s kámošem kvůli benzínu do fíka on tvrdí že do naturalu 95 se musí lejt olovo a olej a já tvrdim že stačí jen olej .tak prosím vaše odpovědi at už konečne vyřešíme ten spor dík čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2009 1:04
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dvoutakty žádné olovo v benálu nepotřebují.Dnes už se ani olovo do benálu nedává.Dávej jenom olej!! Ahoj draku!
 
 
Datum: 20. října 2009 1:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
takle jsme se s jedním klukem hádali asi měsíc jestli pojede simson bez baterky já jsem tvrdil že jo :-D
 
 
Datum: 19. října 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel6373    
olovo v žadnem připade to je třeba na škoda 120 do miho fika i obecne se dava natural95 plus olej ale olovo nikoliv!!!!!
 
 
Datum: 19. října 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No jasně.. olovo, ale nejdřív ho musíš rozpálit v ohni, aby bylo tekutý, jinak se nerozpustí :-D Ne, teď vážně, tyhle aditivní přídavky jsou tam kvůli ošetření ventilových sedel motorů... ale co já vím, tak v mém fichtlu žádnej ventil nemám, takže je mi putna jestli je tam olovo, či nějaké jiné aditivum... já potřebuju jen olej abych nezadřel :-D
 
 
Datum: 19. října 2009 14:34
 
<  124  125  126  127  128  129  130  131  132  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 6:40:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu