Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 na zdar pomohlo by babette 207 keby dam karburator s pioniera s 20 jikov 2917 PSb. a este kolko je dlhe ta tycka na 20 na krizi co drzi vyfuk.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 20:14
 Draci neni mi jasne co bych mel pocitat na klapce ..... podl e me kdyz si udelam pomecek a dam klapku na valec ktery je upraveny ne na seriovy tak to musi byt co bych mel na tom pocitat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 20:55
 Co neni muze bejt takze jinou ok no a ze by ste mi trochu pichli ? a ne jenom kritizovali ?
Datum: 04. listopadu 2009 20:55
 no jo tom sem přesně mluvil dělá úpravu a ani nevím co tam dát
Datum: 04. listopadu 2009 16:04
 jestli mas vertikal ni valec
Datum: 04. listopadu 2009 14:33
Datum: 03. listopadu 2009 22:12
 o klapkách nic moc nevím ...ale to máš stejný jak kdybys upravyl válec podle oka...možná to pojede a jestli to pojede ta je to haluza s klapkou to stejný .
Datum: 03. listopadu 2009 20:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci special hori rychlejc nez natural??? zjistuju ze u beznyho fichtla je prectih 1,2-1,5 strasne malej idealni je 1,4-1,6 a je to jen tak tak muze bejt i vetsi u fichtla kterej je vhorsim stavu pokud jezdite na special s naturalem nemam skusenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 18:33
 Ano, special hoří rychlejc než natural 95. Vedlejší efekt vyššího oktanovýho čísla je pomalejší hoření.
Datum: 03. listopadu 2009 18:33
 cau hele potrebuju poradit sehnal jsem karburator na pareza 2914HZ ale nebyla u nej ta cupovaci jehla je tam jenom dira kterou je videt k plovaku jak ji mam nahradit tu jehlu popripade zmerte me pls nekdo kdo nenhle karbec mate miry ti jehla jyk je siroka a jak vysoka distak si udelam novou prosim co nejrychleji zatim diky moc a at vam to jezdi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 15:28
 Prosim nakeho zruzneho koumaka ktery by me pomohl spocitat klapku na muj motor a rekl mi jak se to pocita a skontaktoval me a pomohl mi a zodpovedel mi vsechny moje dohady prosim at mi sem napise icq nebo tak neco a nebo odkaz na stranku kde je to vysvetleny ajk se to pocita ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 22:40
Jméno: standa
IP: uživatel7799
 dela klapkový 3 kanaly,ale zakazniky si vybírá..... firesnek@sendme.cz ale nechapu proc vsichni chcete zacinat ladit od toho nejtezsiho levelu......do klapky bych nesel nikdy,kdž nebudu muset.......
Datum: 02. listopadu 2009 22:40
 A muzes mi rict kdo to je a jak bych se s nima skontaktoval a za kolik ? a ma to cenu davat tam tu klapku prida to ? +
Datum: 02. listopadu 2009 22:10
Jméno: standa
IP: uživatel7799
 znam lidi ktery ti to udelaj,ale za penize....jak se pocita klapka nevim,moje "tunerské" znalosti se jeste nedostali na tak složitej a vysokej level jako je klapka......zatim jsem u dvoukanalu rozvod pístem,6 koní,maximalka doufam 90......
Datum: 02. listopadu 2009 21:59
Jméno: ...........
IP: uživatel2971
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/karburator-benzin/id109778.html Predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 21:05
 na zdar keby dam karburator z babetty 207 da pioniera isiel by lepsie? ak to mate niekdo vyskusane tak my napiste.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 19:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nesel by vubec,12mm je oproti 17mm strasne malo.
Datum: 02. listopadu 2009 19:59
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 21:25
 ten vodnik je fichtl? já tu fotku mám tak 2 roky a myslel jsem že je to nějaká číza!
Datum: 02. listopadu 2009 21:25
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
 cau prosim te dokazal bys udelat to koleno na tenhle karbec jeste jedno?? a kolik bys za to chtel
Datum: 02. listopadu 2009 20:06
 toho vodníka chceš ještě nazývat fichtlem?  .... kolik je na něm asi dílů z fichtla....moc jich nebude.
Datum: 02. listopadu 2009 19:32
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Viděli ste toho fichtl vodnika s šikmo válcem? Asi si někdo doma hrál...
Datum: 02. listopadu 2009 19:17
 jak rika mustang domek na klapku..
Datum: 02. listopadu 2009 18:55
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 Klapka....
Datum: 02. listopadu 2009 18:48
Jméno: Filip
IP: uživatel7806
 jakej benzín bych měl lejt do jawy 555 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 16:48
 přesně souhlasim s pérem ... nej special + husqarna olej ...
Datum: 03. listopadu 2009 16:48
Jméno: Filip
IP: uživatel7806
 a musim tam dávat aditiva ?
Datum: 02. listopadu 2009 21:45
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nevim o tom,ze by 555 mely ventily....
Datum: 02. listopadu 2009 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem zásadně pro speciál...když je ten motor jednou naučenej na speciál tak ti taky může na naturál jet ještě hůř...ale podle mě to pojede stejně a speciál je levnější takže není co řešit
Datum: 02. listopadu 2009 19:18
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 natural ..!!95  hlavne ne naftu nebo se projedes a uz nikdy na to nezapomenes
Datum: 02. listopadu 2009 18:03
Jméno: ...............
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 8:17
Jméno: standa
IP: uživatel7814
Datum: 03. listopadu 2009 8:17
Jméno: standa
IP: uživatel7799
 doma,hadrovkou s pastou.....taky to tak mam delany..... zadej si do polička hledat slovo "Standa250" a ty moje kola je asi 4 prispevek odshora......
Datum: 02. listopadu 2009 21:28
 byl by silnejši kdyby jsem provrtal hlavni trysku o nekolik malinko milimetru více? mam nahradni tak to chci zkusit poradte jestli to je reálné
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 19:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 prodavaj se vystruniky na trysky.... je pravda ze celkem draha zalezitost
Datum: 02. listopadu 2009 19:46
 Tohle už dávno vyřešila laditelná tryska, pokud bys o ní měl zájem tak mejlni.
Datum: 02. listopadu 2009 18:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 02. listopadu 2009 16:36
 jooo jen o několik mm se tomu nic nestane .....akorát že to nepojede ale to je detail
Datum: 02. listopadu 2009 16:31
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ale je to na houby....musis mit zvetsenej difuzor u karbce a open filtr
Datum: 02. listopadu 2009 16:13
 Tím že jí provrtáš ji zničíš, a pojede ti to spíš hůže, protože tryska není rovná a když ji provrtáš tak vnitřek bude rovný a nebude tam správně protékat benzín
!
Datum: 02. listopadu 2009 16:04
Jméno: ku3cis
IP: uživatel7802
 skus to ::::
Datum: 02. listopadu 2009 15:58
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja mam 0.8 a 0.75 obe z 65 a nemuzu si stezovat
Datum: 02. listopadu 2009 15:45
Jméno: JA
IP: uživatel7801
 prevrtanie tryski o niekolko milimetrov  D taq to bi si inac jazdyl  d ked ju prevrtas o 0.2 mm taq je to moc a nie o 1 abo via.  d prevrtanou tryskou docielis len vacsie obohatenie zmes i
Datum: 02. listopadu 2009 15:40
Jméno: pavel
IP: uživatel2970
 čau, oriku pružinky spojky u mustanga jsou 3cm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 21:25
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 *origo
Datum: 01. listopadu 2009 21:25
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Cau draci, mám problém ,že mi Fichtl nedrží volnoběh. Šteluju ho šroubem co jde do karburatoru a napínáním plynového lanka, ale otáčky stejně vždycky spadnou, nebo vyletí strašně vysoko... nevíte čím by to mohlo být?Šoupátko mám nové, někdo mi říkal,že by to mohlo být taky ,že netěsní gufero pod zapalováním. Děkuji za každou radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 19:48
Jméno: martin
IP: uživatel11620
 skus spíš vyměnit těsnění pod válcem nejlepe tam dej papirovy nejsip máš malou spodní kompresi
Datum: 28. dubna 2011 19:48
 Šoupě se také mázne slabě olejem.
Datum: 01. listopadu 2009 23:01
Jméno: keny626
IP: uživatel7564
 Čus fichtláku,no skus zkontrolovat píst jestli není ulomenej to se dělává je to tuning ale zas to není až tak moc good žere to víc a nedrží volnoběh..
Datum: 01. listopadu 2009 19:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkontroloval bych všechny těsnění u karburátoru a gufero pod zapalováním a vyčistil bych pořádně karburátor a hlavně volnoběžnou trisku a pak to musí jít...
Datum: 01. listopadu 2009 19:21
Jméno: Š.M
IP: uživatel5211
 Čus Draci.Mám takovej dotaz.Máte někdo zkušenost z benzínem 100 carrera od OMW.Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 22:01
Jméno: Standa
IP: uživatel7785
 uz jsi to skusil?????
Datum: 01. listopadu 2009 22:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na special se znizenou hlavou?Hm.....
Datum: 01. listopadu 2009 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 to mam nejradsi,kdyz nekdo mele blbosti a ví prd.......skuste si nekdy special na snizenou hlavu!!!! dokud to nezacne detonovat,tak to jede jako krava......na special sem jezdil s 8.vybrusem,predstih 1.8 mm,kde kompresni pomer vychazi 10.1:1 a jelo to 80 v serii....s naturalem NE! Ale to je rozdilny motor od motoru,zalezi na serizeni karburatoru a zapalovani!!!! nejde rict jak se to bude chovat! musi se to skusit!
Datum: 01. listopadu 2009 18:47
 denzileck: Co máš proti specialu? Stejně se vyrábí z naturalu 91 přidáním aditiva a jak psal JAWA_ceZetak, bez komprese nemaj oktany smysl.
Datum: 01. listopadu 2009 15:43
 a kdo říká že jezdí na speciál? já sem speciál nikdy nedával. vždy jen natural 95 nebo 98, záleží co bylo
Datum: 01. listopadu 2009 14:44
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Bez snizeny hlavy k nicemu ale porad lepsi nez special
Datum: 01. listopadu 2009 13:48
 pokud nebude větší komprese tak motor oktany nevyužije.
Datum: 01. listopadu 2009 13:09
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Cau draci, mám problém ,že mi Fichtl nedrží volnoběh. Šteluju ho šroubem co jde do karburatoru a napínáním plynového lanka, ale otáčky stejně vždycky spadnou, nebo vyletí strašně vysoko... nevíte čím by to mohlo být? Děkuji za každou radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 15:06
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Nepomohlo, ptze to ma kolisave otacky...
Datum: 01. listopadu 2009 15:06
 skus povolit ten šroubek u víčka na plynový lanko když to máš hodně dotáhlý tak to pak takhle skáče dělalo mě to u fichtla i u čz a pak napiš jestli to to pomohlo
Datum: 01. listopadu 2009 14:32
 no mel sem kdysi ten samy problem kamos dotahl fichtla a furt volnobeh lital namelo to vubec pravidelny beh no zs 1. to muže byt gufero pod zapalkem a potem ten karbec ja sem vyřešil tak ze sem tam dal na zkoušku z mojeho fichtla a bezelo to normalne tak skus jiny karbec a potem třeba to gufero
Datum: 01. listopadu 2009 12:26
 NEmáš zanesenou volnoběžnou trysku?
Datum: 01. listopadu 2009 12:09
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 šoupátko mám nové...!
Datum: 01. listopadu 2009 11:52
 Kup si nové šoupe.Nejspíš už bude vyběhané.
Datum: 01. listopadu 2009 11:41
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 Cau draci, mám problém ,že mi Fichtl nedrží volnoběh. Šteluju ho šroubem co jde do karburatoru a napínáním plynového lanka, ale otáčky stejně vždycky spadnou, nebo vyletí strašně vysoko...  nevíte čím by to mohlo být? Děkuji za každou radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 10:12
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau hoši potřebuju radu kamoš ma mustanga a nechce to jet jiskru to hazi benal teče,vyčistime dycky svičku a chvilenku to jede a pak to zdechne a nejede a svička je pak mokra
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 12:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 svicka je od sazi? ja co bych udelal ze bych vymenil benzin (kdo vi jak je tam dlouho) a spravne
namichal pomer paklize by byla svicka od sazi vyicistil vejfuk a spalovaci prostor nebo jen stridat svicky
Datum: 01. listopadu 2009 12:22
 kondík, indučka, malá hladina v karbecu...vyskoušej
Datum: 01. listopadu 2009 10:09
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 jede to perfektně ,když to jede což je takovych 5 sekund
Datum: 01. listopadu 2009 7:47
Jméno: ja
IP: uživatel186
 udelej mu vybrus a pude jak drak
Datum: 31. října 2009 23:13
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau kluci koupil jsem pionýra za 400kč a ty šulini předemnou jezdili na ředidlo s vyjetým olejem..motor jsem vyčistil a rozchodil ale karbec je celej zalepenej hnědejma sr*čkama a občas se to dusí a chcípe to atd...myslíte že by pomohlo když ho vyvařím ve vodě z octem?? ani benzín ty srajdy nechce rozpustit
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 22:27
 Budeš taky muset vyčistit nádrž,jinak budeš mět ucpaný karbec i po jeho vyvaření....
Datum: 01. listopadu 2009 22:27
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 ten pionýr není nejhorší ..ten motor byl dokonce po go jenže ty blbci ho tím ředidlem a tím vším co do toho lili dorasili ale dal jsem nový kroužky a je docela dobrej ložiska a spojka je ok a byli na něm kloudný pláště
Datum: 31. října 2009 18:39
 bud co pisou kluci podemnou nebo vyvarit ve vode s octem
Datum: 31. října 2009 15:25
Jméno: ondra
IP: uživatel5759
 A co takhle prípravek ARVA ten je hodne dobrej a co stalo to za ty prachy ten pionýr ?
Datum: 31. října 2009 14:16
 ponoř ho do nitra na dvě hodiny, to sežere všecko
Datum: 31. října 2009 13:55
 Ahoj jenco, ty trysky co tady má SESA na krámku do toho karbece pasujou.Zkoušel jsem je a jdou tam na 100%!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2009 13:55
 pecka  dakujem ti za info.
Datum: 31. října 2009 13:55
 SESO promin ze pisu a otravuju te od rodinych povinosti ale bude tady nekdy karbec DELL orto 19 mm ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 22:04
 je jen 21, 19 bude pristi rok na zacatku,,sesa
Datum: 29. října 2009 22:04
|



|