slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  123  124  125  126  127  128  129  130  131  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pionier201 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na zdar pomohlo by babette 207 keby dam karburator s pioniera s 20 jikov 2917 PSb. a este kolko je dlhe ta tycka na 20 na krizi co drzi vyfuk. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci neni mi jasne co bych mel pocitat na klapce ..... podl e me kdyz si udelam pomecek a dam klapku na valec ktery je upraveny ne na seriovy tak to musi byt co bych mel na tom pocitat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co neni muze bejt takze jinou ok no a ze by ste mi trochu pichli ? a ne jenom kritizovali ?
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo tom sem přesně mluvil dělá úpravu a ani nevím co tam dát
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli mas vertikal ni valec:-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o klapkách nic moc nevím ...ale to máš stejný jak kdybys upravyl válec podle oka...možná to pojede a jestli to pojede ta je to haluza s klapkou to stejný .
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci special hori rychlejc nez natural??? zjistuju ze u beznyho fichtla je prectih 1,2-1,5 strasne malej idealni je 1,4-1,6 a je to jen tak tak muze bejt i vetsi u fichtla kterej je vhorsim stavu pokud jezdite na special s naturalem nemam skusenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, special hoří rychlejc než natural 95. Vedlejší efekt vyššího oktanovýho čísla je pomalejší hoření.
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: kodes ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau hele potrebuju poradit sehnal jsem karburator na pareza 2914HZ ale nebyla u nej ta cupovaci jehla je tam jenom dira kterou je videt k plovaku jak ji mam nahradit tu jehlu popripade zmerte me pls nekdo kdo nenhle karbec mate miry ti jehla jyk je siroka a jak vysoka distak si udelam novou prosim co nejrychleji zatim diky moc a at vam to jezdi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosim nakeho zruzneho koumaka ktery by me pomohl spocitat klapku na muj motor a rekl mi jak se to pocita a skontaktoval me a pomohl mi a zodpovedel mi vsechny moje dohady prosim at mi sem napise icq nebo tak neco a nebo odkaz na stranku kde je to vysvetleny ajk se to pocita .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7799    
dela klapkový 3 kanaly,ale zakazniky si vybírá..... firesnek@sendme.cz ale nechapu proc vsichni chcete zacinat ladit od toho nejtezsiho levelu......do klapky bych nesel nikdy,kdž nebudu muset.......
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A muzes mi rict kdo to je a jak bych se s nima skontaktoval a za kolik ? a ma to cenu davat tam tu klapku prida to ? +
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7799    
znam lidi ktery ti to udelaj,ale za penize....jak se pocita klapka nevim,moje "tunerské" znalosti se jeste nedostali na tak složitej a vysokej level jako je klapka......zatim jsem u dvoukanalu rozvod pístem,6 koní,maximalka doufam 90......
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: ...........      IP: uživatel2971    
http://www.fichtlkramek.cz/pokec/karburator-benzin/id109778.html Predem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: pionier201      E-mail:      IP: uživatel4646    
na zdar keby dam karburator z babetty 207 da pioniera isiel by lepsie? ak to mate niekdo vyskusane tak my napiste. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nesel by vubec,12mm je oproti 17mm strasne malo.
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
lidi tadyten mezikus co tam ma ten na valci mezi karbecem jak je zkosenej je to lepsi nez koleno rovnou na valec a??? a v cem ??? http://nkpmk.rajce.idnes.cz/2008_12_31_Ledce_-_motokros/#PICT0005.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten vodnik je fichtl? já tu fotku mám tak 2 roky a myslel jsem že je to nějaká číza!
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1461    
cau prosim te dokazal bys udelat to koleno na tenhle karbec jeste jedno?? a kolik bys za to chtel
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toho vodníka chceš ještě nazývat fichtlem? :-D.... kolik je na něm asi dílů z fichtla....moc jich nebude.
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel7809    
Viděli ste toho fichtl vodnika s šikmo válcem? Asi si někdo doma hrál...
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak rika mustang domek na klapku..
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
Klapka....
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel7806    
jakej benzín bych měl lejt do jawy 555 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně souhlasim s pérem ... nej special + husqarna olej ... :-D
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel7806    
a musim tam dávat aditiva ?
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nevim o tom,ze by 555 mely ventily....
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já jsem zásadně pro speciál...když je ten motor jednou naučenej na speciál tak ti taky může na naturál jet ještě hůř...ale podle mě to pojede stejně a speciál je levnější takže není co řešit :-)
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
natural ..!!95 :-) hlavne ne naftu nebo se projedes a uz nikdy na to nezapomenes
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: ...............      IP: uživatel2971    
Cus hosi nevite ma predelany krk z Mz nebo jenomk upravene bryle? http://www.jawa50zavody-foto.wu.cz/Upravy%20pro%20terenni%20zavody/ 31.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 8:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7814    
seso koukam ze tu neco blbne.....nejenom indexovani v FAQ tak uz i tady.......to byla odpoved o stránku jinde...:-D:-D
 
 
Datum: 03. listopadu 2009 8:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7799    
doma,hadrovkou s pastou.....taky to tak mam delany..... zadej si do polička hledat slovo "Standa250" a ty moje kola je asi 4 prispevek odshora......
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byl by silnejši kdyby jsem provrtal hlavni trysku o nekolik malinko milimetru více? mam nahradni tak to chci zkusit poradte jestli to je reálné odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
prodavaj se vystruniky na trysky.... je pravda ze celkem draha zalezitost
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tohle už dávno vyřešila laditelná tryska, pokud bys o ní měl zájem tak mejlni.
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To by sis tam musel dat kopresor auto 12v baturku napojit to a hadicku napojit do filtru pac kdyzby bylo tolik benzinu tak by to potrebovalo i hodne vzduchu!!!:-D :-D :-D
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jooo jen o několik mm se tomu nic nestane .....akorát že to nepojede ale to je detail:-D
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ale je to na houby....musis mit zvetsenej difuzor u karbce a open filtr
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tím že jí provrtáš ji zničíš, a pojede ti to spíš hůže, protože tryska není rovná a když ji provrtáš tak vnitřek bude rovný a nebude tam správně protékat benzín !
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: ku3cis      IP: uživatel7802    
skus to ::::
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ja mam 0.8 a 0.75 obe z 65 a nemuzu si stezovat
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: JA      IP: uživatel7801    
prevrtanie tryski o niekolko milimetrov:-DD taq to bi si inac jazdyl:-Dd ked ju prevrtas o 0.2 mm taq je to moc a nie o 1 abo via.:-Dd prevrtanou tryskou docielis len vacsie obohatenie zmes i
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel2970    
čau, oriku pružinky spojky u mustanga jsou 3cm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
*origo
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel7668    
Cau draci, mám problém ,že mi Fichtl nedrží volnoběh. Šteluju ho šroubem co jde do karburatoru a napínáním plynového lanka, ale otáčky stejně vždycky spadnou, nebo vyletí strašně vysoko... nevíte čím by to mohlo být?Šoupátko mám nové, někdo mi říkal,že by to mohlo být taky ,že netěsní gufero pod zapalováním. Děkuji za každou radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11620    
skus spíš vyměnit těsnění pod válcem nejlepe tam dej papirovy nejsip máš malou spodní kompresi
 
 
Datum: 28. dubna 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šoupě se také mázne slabě olejem.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: keny626      IP: uživatel7564    
Čus fichtláku,no skus zkontrolovat píst jestli není ulomenej to se dělává je to tuning ale zas to není až tak moc good žere to víc a nedrží volnoběh..
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkontroloval bych všechny těsnění u karburátoru a gufero pod zapalováním a vyčistil bych pořádně karburátor a hlavně volnoběžnou trisku a pak to musí jít...
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: Š.M      IP: uživatel5211    
Čus Draci.Mám takovej dotaz.Máte někdo zkušenost z benzínem 100 carrera od OMW.Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7785    
uz jsi to skusil?????
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Na special se znizenou hlavou?Hm.....
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7785    
to mam nejradsi,kdyz nekdo mele blbosti a ví prd.......skuste si nekdy special na snizenou hlavu!!!! dokud to nezacne detonovat,tak to jede jako krava......na special sem jezdil s 8.vybrusem,predstih 1.8 mm,kde kompresni pomer vychazi 10.1:1 a jelo to 80 v serii....s naturalem NE! Ale to je rozdilny motor od motoru,zalezi na serizeni karburatoru a zapalovani!!!! nejde rict jak se to bude chovat! musi se to skusit!
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: Co máš proti specialu? Stejně se vyrábí z naturalu 91 přidáním aditiva a jak psal JAWA_ceZetak, bez komprese nemaj oktany smysl.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdo říká že jezdí na speciál? já sem speciál nikdy nedával. vždy jen natural 95 nebo 98, záleží co bylo
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Bez snizeny hlavy k nicemu ale porad lepsi nez special
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nebude větší komprese tak motor oktany nevyužije.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel7668    
Cau draci, mám problém ,že mi Fichtl nedrží volnoběh. Šteluju ho šroubem co jde do karburatoru a napínáním plynového lanka, ale otáčky stejně vždycky spadnou, nebo vyletí strašně vysoko... nevíte čím by to mohlo být? Děkuji za každou radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel7668    
Nepomohlo, ptze to ma kolisave otacky...
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus povolit ten šroubek u víčka na plynový lanko když to máš hodně dotáhlý tak to pak takhle skáče dělalo mě to u fichtla i u čz a pak napiš jestli to to pomohlo
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no mel sem kdysi ten samy problem kamos dotahl fichtla a furt volnobeh lital namelo to vubec pravidelny beh no zs 1. to muže byt gufero pod zapalkem a potem ten karbec ja sem vyřešil tak ze sem tam dal na zkoušku z mojeho fichtla a bezelo to normalne tak skus jiny karbec a potem třeba to gufero
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
NEmáš zanesenou volnoběžnou trysku?
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel7668    
šoupátko mám nové...!
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 11:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kup si nové šoupe.Nejspíš už bude vyběhané.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 11:41
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel7668    
Cau draci, mám problém ,že mi Fichtl nedrží volnoběh. Šteluju ho šroubem co jde do karburatoru a napínáním plynového lanka, ale otáčky stejně vždycky spadnou, nebo vyletí strašně vysoko... :-( nevíte čím by to mohlo být? Děkuji za každou radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel4805    
čau hoši potřebuju radu kamoš ma mustanga a nechce to jet jiskru to hazi benal teče,vyčistime dycky svičku a chvilenku to jede a pak to zdechne a nejede a svička je pak mokra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
svicka je od sazi? ja co bych udelal ze bych vymenil benzin (kdo vi jak je tam dlouho) a spravne namichal pomer paklize by byla svicka od sazi vyicistil vejfuk a spalovaci prostor nebo jen stridat svicky
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kondík, indučka, malá hladina v karbecu...vyskoušej
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel4805    
jede to perfektně ,když to jede což je takovych 5 sekund
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 7:47
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel186    
udelej mu vybrus a pude jak drak
 
 
Datum: 31. října 2009 23:13
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau kluci koupil jsem pionýra za 400kč a ty šulini předemnou jezdili na ředidlo s vyjetým olejem..motor jsem vyčistil a rozchodil ale karbec je celej zalepenej hnědejma sr*čkama a občas se to dusí a chcípe to atd...myslíte že by pomohlo když ho vyvařím ve vodě z octem?? ani benzín ty srajdy nechce rozpustit :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budeš taky muset vyčistit nádrž,jinak budeš mět ucpaný karbec i po jeho vyvaření....
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
ten pionýr není nejhorší ..ten motor byl dokonce po go jenže ty blbci ho tím ředidlem a tím vším co do toho lili dorasili ale dal jsem nový kroužky a je docela dobrej ložiska a spojka je ok a byli na něm kloudný pláště
 
 
Datum: 31. října 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud co pisou kluci podemnou nebo vyvarit ve vode s octem
 
 
Datum: 31. října 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel5759    
A co takhle prípravek ARVA ten je hodne dobrej a co stalo to za ty prachy ten pionýr ?
 
 
Datum: 31. října 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ponoř ho do nitra na dvě hodiny, to sežere všecko
 
 
Datum: 31. října 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj jenco, ty trysky co tady má SESA na krámku do toho karbece pasujou.Zkoušel jsem je a jdou tam na 100%!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pecka;-) dakujem ti za info.
 
 
Datum: 31. října 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO promin ze pisu a otravuju te od rodinych povinosti ale bude tady nekdy karbec DELL orto 19 mm ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je jen 21, 19 bude pristi rok na zacatku,,sesa
 
 
Datum: 29. října 2009 22:04
 
<  123  124  125  126  127  128  129  130  131  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 20:32:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu