Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 čau tak před měsícem sem jel na fechtloj a vše ok od te doby jsem jen měnil kolečko na 11z a ted sem se chtěl projet a jede to tak 300m a pak to začne jakoby jít nepravidelně a nechytá se to ani na dvojku tak musim jet na jedničku a když dám novou svíčku tak zas ujedu tak 300m a to sami nevíte co stím ještě sem koukal na předstih,odtrh,jiskru to dává pěknou nevíte co s tím v elektrice bych asi problém nehledal nebo možná jestli není něco s indukční cívkou ale to by pak nehazelo pravidelnou jiskru ,napadlo mě ,že když tam mám 11z kolečko tak to je rychlejc vytočený a nestíhá dotýkat benzín jako že když se jede na jedničku nebo neutrál tak ho tam de dost a pak jak se jede tak ho tam de už málo , jehlu mám na 2.zářezu a zajíždím dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 15:36
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 motor je po go karbec je zanovni vycistene trysky hladina v plovakovce ok benzinu by tam mělo jit dost kape ddo odkapove misky vibrace nema napada mě jen 1.jde tam malo benalu a vyměnil sem indukču jiskra jer o dost větsi a lepši l
Datum: 21. listopadu 2012 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel14751
 Vibrace!? Pak se zasekává plovák...
Datum: 21. listopadu 2012 13:19
 nebo mužet mit zasrane vičko od nadrze taky mi to delalo..
Datum: 20. listopadu 2012 17:21
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 kojote ty si jdi lovit do džungle nenapadlo tě třeba vyčistit karburátor?
Datum: 20. listopadu 2012 16:47
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 kup jinou hlavní trysku nebo dej jiná gufera na klice.
Datum: 20. listopadu 2012 16:45
 Zdar draci mužetemi poradit jestli by fichtl 21 jel na ethanol na benzině stojí 8 kč to by mi dost pomohlo? dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 13:44
 Čau draci, teraz by som sa rad opýtal, ako si na ethanol upravím bezkontaktné zapalovanie VAPE. Dik.
Datum: 18. listopadu 2012 13:44
 Musíš natankovat Natural 95 + ethanol 85, musíš to míchat takže dej 2.5 ethanolu a 2.5 litru naturalu do stejného kanystru + olej nejlepší Castrol Garden 2T ten se v ETHANOLU rozpouští nejlíp a nebo čistej ethanol ale musí se předělat předstih aby zapaloval dřív nebo později ten bych kecal, a jehlu nahoru takže ted to máš např na 1-2 vroubku a potom to musíš dát na 3 - 4 vroubek ale jen když dáš čistej ethanol + olej, a jinak potom to jezdí joo a trysku musíš dát větší pokud je čistej ten ethanol na ČZ mi to jezdí celkem hodně slušně  jako kdybych jezdil na natural... a ušetřím měsíčně 1000kč....
Datum: 18. listopadu 2012 9:43
Jméno: libor novak
IP: uživatel14601
 Kde sem to sehnal V Hranice na moravě na pumpě shell
Datum: 17. listopadu 2012 20:31
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Za 8 kč??? Kde?
Datum: 16. listopadu 2012 21:38
 cus. jendou sem toho koupil 5 litrů s pcitem že sem dal od 50kč mín ale pak sem byl docela nasranej  hele jjak to smícháš s olejem tak za pár dní stání se ti z toho udělá takový bílí sračky... třeba v karbeci ... 207čka to ještě nějak snědla tech prvních 5 dní ale potom to už sotva startovalo... hele musel bys sehnat olej kterej se s tim dá míchat, upravit předstih, svíčku koupit přímo na e85 a třeba větší trysky td....... hele ve výsledku stejn ě neušetříš.. fakt ne hele ... do 2T už bych to asi nekoupil no
Datum: 16. listopadu 2012 20:42
Jméno: lipos12
IP: uživatel14674
 podle mne by jel ale přidal bych více oleje líh je moc suchej
Datum: 16. listopadu 2012 20:16
 hoj nejel, ja jsem ethanol dal do mustanga, vubec najede klape na volnoběh ale jak má zabrat tak vynechává jak blázen, s toho plyne že to nejede musel bys ses v tom nějak pohrabat ale to jsem já neskoušel. takže zkus to jak chceš, mě to nejelo SOTOR
Datum: 16. listopadu 2012 20:12
 čau,mám dotaz,koupil jsem fichtla,celý je v kupě,akorát nedrží plovák,poradí někdo co s tím?Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 18:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 napadlo tě ten plovák vyměnit ? jestli ne, tak ho vyměň... nebo že by ventil víčka?
Datum: 15. listopadu 2012 18:21
 Zdarvím .... měl bych dotaz zpuchřelo mi tesnění ve ventilku u nádře ( přepínání benzínu a vypnutí nezínu ) u Jawa 21 .... tak jsem tam udělal nové z gumy chvilku to teče apak se buma nafoukne jak bábofka a neteče  Jesli někdo ví kde se dá sehnat (koupit ) nebo z čeho je nejlepší to vyrobyt aby to vydrželo Děkuji za rady a tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 15:05
 Už jsem to vyřesil gumu jse víc proříznul a dal tam ještě těsnění a tečeto jak diví ... a kouhoutek suchejt
Datum: 14. listopadu 2012 15:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 u nás už za 8  jinak to maj fakt všude a musí to bejt materiál odolný ropným produktům
Datum: 13. listopadu 2012 20:41
 To maj snad v každý mototechně za 5kč...
Datum: 13. listopadu 2012 19:45
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
 Ahoj,chtěl bých znát vaš názor na E85 (etanol).Chtěl bych na fichtlu na to jezdit,ale nemám stim žádne skušenosti, co si mýslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 21:28
Jméno: trubka
IP: uživatel14721
 Jiřine,plochodrážní motorky jedině METHANOL.
Datum: 14. listopadu 2012 21:28
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
 Tak díky za odpovědi,zustanu u toho benzínu a co se týče toho dýmu a plováku tak na to se ještě podivám,díky moc za vše,dám vědět čím to bylo (pro dalši zkušenosti)
Datum: 14. listopadu 2012 8:43
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Na ethanol jezdí např, plochodrážní motorky. A důvod? Mají obrovskou kompresi, při které by i 100 oktanový benzín detonoval. Líh se tedy používá u motorů v velikou kompresí, u pionýra by tak byl efekt spíš zhoršení...
Datum: 13. listopadu 2012 20:24
Jméno: standa
IP: uživatel14711
 Máš tam plovák z velký Jawy co? Chce to použít origo plovák z J550/555....teplý to muže zdechat kvůli netěsnosti motoru - pařezy jsou tim proslulý... I z tohoto důvodu muže být černá svíčka - pronikající olej mezi bloky... Jak smrdí výfukové plyny rozpáleného motoru? Voní dvoutaktně a nebo je to nabělalý štiplavý čmoud?
Datum: 13. listopadu 2012 9:24
 Oprav to pořádně...jezdit na íh jenom kvůl blbě seštelovanýmu motoru je kravina...
Datum: 12. listopadu 2012 17:06
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
 A etanol má pry chudčí směs a konečně bych měl bílou svíčku
Datum: 12. listopadu 2012 15:41
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
 No ja bych to neřešil,ale mam problem s černou svíčkou,chudčí směs už tam dát nejde a olej to nesaje,už si nevím rady,teťka to dokonce po zahřátí zdechne,nevité co stím,už se stím drbu pěkně dlouho mam typ 555
Datum: 12. listopadu 2012 15:40
 Má to cenu řešit u fichtla?
Datum: 12. listopadu 2012 14:37
 Divej se takových témat jaké je to tvoje je tady plná Pr..l co takhle napřed hledat? OSsobní zkušenost zatím nemám ale prý se to špatně míchá s olejem (musíš ho tam dát asi víc) a pojede to na hovno.Kámoš to měl v simálu a víc jak 40 z toho nedostal a jinak lítá 65-70km/h
Datum: 12. listopadu 2012 14:22
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 zdarte potřeboval bych naštelovat karbec na mustangovi jakto mám udělat s tym pleškem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2012 11:02
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 joo dík poskušám
Datum: 11. listopadu 2012 11:02
 Na plováku naštelovat tak, aby po napuštění plovákovky a následnym stlačení plováku hladina lícovala s hornim límcem plováku. Na jehle 2. po záběhu, 3. při záběhu...
Datum: 11. listopadu 2012 10:55
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 na plovaku ... a na jehle ma byt na kolikatem ?
Datum: 11. listopadu 2012 10:53
 Na plováku nebo na jehle?
Datum: 11. listopadu 2012 10:48
 Caute draci mam dotaz. Budu davat kostru od jawky 250 na piskovani ale nevim jestli mi pri piskovani nevyjebou zavity v kostre tak jestli kde je zavit zasroubovat nebo to nechat odkryte co myslite? za kazdou radu dekuji  at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2012 9:31
Jméno: pepiscek
IP: uživatel14712
 čau to záleří jestli ti to pískujou ručně jemnym pískem a nebo jako mě v pískovacim boxu kovovejma brokama, Dával sem pískovat rám 350 do boxu a na všechny závity sem dával šroub nebo matku a hlavně je důležitý pořádně zadělat krk řízení ať už vyndaváš misky řízení nebo ne stačej velký podložky a stáhnout závitovkou ty broky ze závitu udělaj kaši.
Datum: 13. listopadu 2012 9:31
Jméno: pepa
IP: uživatel14706
 radej tam dej šroby pořád lepší neš to poškodit doporučuju je tam dát i před lakem ...pořád lepší neš ti zaviti nějakým čištěním zničit
Datum: 12. listopadu 2012 10:35
 Zavit urcite neposkodi skor by som niecim upchal tie dierky aby sa ti piesok nedstal do ramu
Datum: 11. listopadu 2012 16:45
 Dobra diky za odpoved
Datum: 10. listopadu 2012 21:56
Jméno: mimo
IP: uživatel14692
 Zdarec, urcite Tam nejake srouby dej. Minimalne kvuli tomu, ze me ted v ramu porad chrasti broky a ja ne a ne vysypat  . Srouby dej i kdyz budes davat na komaxit.
Datum: 10. listopadu 2012 19:09
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14699
 Zdar draci, mám problém s mojim fichtlom. Keď je motor studený, voľnobeh mi drží krásne, keď sa však motor zohreje, voľnobeh nedrží a motor nakoniec zdochne. Predzápal je nastavený, sviečka je nová, motor je v zábehu, pomer olej benzín = 1:25. Poraďte prosím. Vďaka
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 18:16
Jméno: Olaf
IP: uživatel14898
 Otáčky se mají štelovat na ohřátém motoru a vyštelovat co nejnižší, ale aby ti motor nechcípal. Samozřejmě když je takhle vyšteluješ, potom při studeném motoru budou otáčky vyžší, ale jen do doby, než se motor zahřeje. potom zase spadnou. Těžko najdeš nějakej kompromis, aby měl fichtl nízký otáčky za studena i za tepla s originálním karburátorem.
Datum: 19. ledna 2013 18:16
 volnoběh nastav na teplém motoru.může to být bohaté a na volnoběh se to ulije.
Datum: 11. listopadu 2012 13:31
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 Ako som spomenul v úvode -predzápal je nastavený na hodnotu 1,5 mm pred HÚ
Datum: 11. listopadu 2012 12:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 indukčkou určitě ne ale molh by to dělat malý předstih
Datum: 11. listopadu 2012 12:39
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 a indučkou by to nemohlo byť?
Datum: 11. listopadu 2012 11:58
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 skusil by som ihlu karbusu nastaviť na 2 zarez zhora.
Datum: 11. listopadu 2012 11:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 chlape budeš muset si s tim pohrát, já tvůj stroj nevidím a neslyším abych mohl posoudit co se ti tam děje....vono to může bejt i cokoliv jinýho, ale stále si stojím za neseřízeným karburátorem - směs
Datum: 11. listopadu 2012 11:33
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 dwein dibly: hladina je správna- je zarovno s vrškom plaváku a chudoblná zmes to nemôže byť- nové tesnenia karburátora, valca a podla toho čo píšeš s tým falošákom by mi mal volnobeh klasať a zároveň stúpať lenže on mi neklesá ale za studena drží a volnobežné otáčky sú stále. Ak sa motor zohreje už nedrží a zdochne.
Datum: 11. listopadu 2012 10:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 problém hledej v karburátoru, to co popisuješ níže naznačuje furt tu hladinu. také co třeba po zahřátí roztažnost a přisávání vzduchu - chudá směs - vysoký volnoběh.
Datum: 11. listopadu 2012 10:09
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 dwein dibly: hladinu mám nastavenú správne ako má byť. Marian: motor je pretesnený guferá nové a dymí viac len pre to lebo mám pomer 1:25 a ihlu na 3. záreze zhora- ako pre zábeh- mam motor po GO.
Datum: 11. listopadu 2012 9:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 a co hladina v plovákovce?
Datum: 11. listopadu 2012 9:32
Jméno: Marian
IP: uživatel14157
 Čau ještě by to mně napdlo, neubejva ti olej v převodovce?Jak je gufero na klice(strana od spojky) to ti nemusi těsnit.Do ty doby co je olej studenej, tak je hustej a do motoru se nedostane(nebo jen malo) když se olej ohřeje tak je řidči a pokud maš špatny to gufero tak se do motoru olej dostane stnaz(olej v motoru z převodky ubere votačky) taky to vic čudí.A ne jakym zařezu maš jehlu od karburatoru?
Datum: 11. listopadu 2012 8:54
 skúšal aj sa mi to podarilo. za tepla držal volnobeh. na druhú den som išiel jazdiť, naštartoval som a priam som skoro ohluchol. Volnobežné otáčky boli za studena velmi vysoké, za tepla akurát. ale ja chcem aby aj za studena ale aj za tepla boli volnobežné otáčky akurát. A s karbururátorom to nemá nič spoločné- je po repasi.
Datum: 10. listopadu 2012 19:20
Jméno: Mariam
IP: uživatel14157
 A skoušels štelovat volnobeh?Ja mam taky podobnej problem ale u mně jak se klepe motor tak se asi ten šroubek povolý.
Datum: 10. listopadu 2012 19:06
 Zdarec draci, Potřebuju vědět jaký průměr k válci a k sání má Karburátor jikov 2928 do Jawa 350/638-640 nikde to nemůžu najít. Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 14:32
 že by 28mm ???????
Datum: 10. listopadu 2012 14:32
Jméno: hans
IP: uživatel13068
 V mém okolí zavřeli benzínku se speciálem mám čz 175 487 a chtěl bych se zeptat na co nejlíp jezdit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2013 21:45
Jméno: Karholc
IP: uživatel15285
 Mám 05 a na natural 95 mě jezdil jen chvilku.Nechápal jsem.Zkoušel jsem všechno,pak jsem zase nalil special a zase začal normálně jezdit.rn
Datum: 28. března 2013 21:45
Jméno: standa
IP: uživatel14687
 Sběžně přejetá a vyčochtaná seriovka jezdívá nejlépe na technický benzín a ještě lépe bez spotřební daně.....takže buď v klidu a lej naturál ..... S tím oktanovým číslem nesouhlasím.... Staré prskolety by jezdili nejlépe na benzín s oktanovým číslem 80+
Datum: 09. listopadu 2012 14:50
 Normálně natural 95 to máš jedno co tam naleješ
Datum: 09. listopadu 2012 9:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 itan: odborník přes kompresní poměry za pomoci alobalu a oktanových čísel... mě už je zas do breku.
Datum: 08. listopadu 2012 22:04
 itan: Docela odvážné tvrzení s tím oktanovým číslem...
Datum: 08. listopadu 2012 21:54
 U dvoutaktu to nehraje takovou roli spolkne skoro vše ... např ( pionir ) ale čím vyší oktanové číslo tam leješ tak to líp jede
Datum: 08. listopadu 2012 21:43
 normální natural.. co furt všichni blbnete s tím specialem?
Datum: 08. listopadu 2012 21:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Obyč. N95, nehledej v tom vědu...
Datum: 08. listopadu 2012 17:14
Jméno: pejsek
IP: uživatel384
 zdar..prosim vas mam takovej rychlodotaz na origo šoupěti už mám vytlačený místo kre dosedá na volnoběžnej šroubek no tak mi kamoš obědnal od nějakýho známího nwm teda od koho ale na tom novým šoupátku už to bylo taky vymačkaný takže to asi nebylo nové.. no chtěl jsem obědnat tady a na fotce to je vidět že tam nic není takže ten výřez teda u mě vymačkání asi nebude normální ne? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 18:35
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nový šoupátko musí mít malinko vybrání ale jen trošku a né natolik že nebude držet volnoběh
Datum: 07. listopadu 2012 18:35
 Nový volnoběžný šroubek + šoupě to chce....
Datum: 07. listopadu 2012 17:19
Jméno: pejsek
IP: uživatel384
 no jako problem je v tom že ho mám uplně zašroubovanej a furt malej volnoběh
Datum: 07. listopadu 2012 16:38
 Nové šoupátko nemá žádné vytlačené místa od štelovacího šroubu. To tvoje určitě nové nebylo
Datum: 07. listopadu 2012 16:28
Jméno: pepa
IP: uživatel14672
 ahj haled víš o tom že na špoupátku je v tom místě na šroubek pulkruhové vybrání?to tam být má....je to tak zprávně
Datum: 07. listopadu 2012 15:40
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 Zdravím, chtěl bych se zeptat jak správně seřídit karburátor u jawy 175/ 356. jaký je nejlepší vrub na jehle atd.
motorka chytne, po přidání plynu chcípne, de tam málo nebo hodně benzínu ? díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 19:10
Jméno: Kozena
IP: uživatel1026
 Čau, hlavní je karburátor pořádně vyčistit. Rozdělat ho, pořádně vyčistit sítko u hlavní trysky a taky vyčistit trysku. Znovu poskládat a plovákovu přišroubovat kolmo na těleso karburátoru, jinak Ti nepujde nasadit kryt. Jehlu mám na třetím zařezu od vrchu. Podle svíčky je bohatost správná, ale při rozjezdu se má tendenci při přidání plynu chcípnůt, tak plánuju dát jehlu na čtvrtý zářez, to by už mělo přestat. Šroubek bohatosti na volnoběh mám na jeden a čtvrt otáčky.
Datum: 06. listopadu 2012 19:10
Jméno: mejcin
IP: uživatel14669
 Zdravím draci! Mám motor po složení (výměna kliky a ojnice s jehlama nahoře, nový píst a kroužky-na výbrus to ještě nebylo, válec byl ok, ložiska a gufera) a při jízdě nejde vytočit na max. Jako by ho něco brdilo, omezovalo. Zkoušel jsem si hrát s filtrem, ale žádná změna. Co by to mohlo omezovat? Ještě zkusím vyměnit celý karburátor...jinak nevím. Díky za nápad.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 15:55
Jméno: pepa
IP: uživatel14682
 jedna vyčistit výfuk?za pokus by ti možná stálo...ale musíš vědět ti
Datum: 08. listopadu 2012 15:55
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 neseřízený předstih jestli ti prská a postřeluje do vejfuku zkus seřídit předstih a řádně očistit kladívka
Datum: 06. listopadu 2012 15:52
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Uložení převodovky,nepárové kartery,nevystředěná klika,špatný/ucpaný výfuk či válec
Datum: 06. listopadu 2012 15:47
Jméno: martin
IP: uživatel14667
 Mám mustanga originální motor a tady na krámku sem našel trysky PROFI(hlavní) ale su ruzné 68,70,71,72,73,74,76,78 a volnoběžná PROFI 32VD, chtěl bych se optat jaku tam dat nebo podle čeho ji vybrat a jestli snimi má někde skušenosti  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 20:38
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 makry čakry
Datum: 06. listopadu 2012 20:38
Jméno: honza-m
IP: uživatel9645
 si zabil
Datum: 06. listopadu 2012 17:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zkusil bych Jolandu z EZO TV...
Datum: 05. listopadu 2012 23:56
 A to ti má někdo jako vyvěštit z karet jaká tryska bude akorát? Ale pokud máš originální motor bez úprav, tak tam nech originální velikosti trysek.
Datum: 05. listopadu 2012 20:37
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj draci, mám problém s pojistkou šoupátka karburátoru u Babetty 210. Konkrétně jak nasadit správně pojistku, díky za rady. Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2012 22:47
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Díky moc za radu. Kobe
Datum: 05. listopadu 2012 22:47
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 aha ta pojistka jehly tomu se řika plišek na jehlu nebo podobně,a daš ho na 2 zařez od hora ta jehla tam muže byt klidně trochu volněji hlavně aby nevypadla kdyžtak to kup nové jehla a plišek stoji par korun a je klid,a kdyžtak zkus kombinačka to srovnat ten plišek at je rovnej
Datum: 05. listopadu 2012 21:53
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Jde o to, že nevím jak pojistku správně pojistku nasadit na jehlu šoupátka. Při demontáži jsem se snažil ji nezničit. Ale při opětovné montáži se mi ji nepovedlo nandat. Když jsem použil sílu a stiskl ji, tak se trošku zkroutila, tak bych rád věděl jestli to není problém a jestli tam má být nějak volně, nebo jak. Děkuji.
Datum: 05. listopadu 2012 18:56
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 trochu vic to rozepiš něvim co po nas chceš jaka pojistka šoupátka ??
Datum: 05. listopadu 2012 12:34
 http://www.youtube.com/watch?v=eO6N2sK0FBQ Měli jste někdo hezčí olej v motoru než já ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 9:24
 NO je to peknej material- to teda jo- taky jsem tam mel neco podobnýho.
Datum: 07. listopadu 2012 9:24
 já to tam možná budu mít taky tak.Když jsem to kupoval prej to stalo 6-8 let a já jen dolívám ještě jsme to neměnil  Motor je stejně před smrtí pak proběhne kompletní generálka celého fichtla....
Datum: 05. listopadu 2012 13:58
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 mě z motoru vyteklo něco zelenýho krémovýho
Datum: 05. listopadu 2012 11:48
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele ten tvůj je ještě OK já jednou opravoval motor a tam byl takovej olej že jsem ho musel ven škrabat šroubovákem
Datum: 04. listopadu 2012 18:01
Datum: 04. listopadu 2012 17:12
 Jawa 555 POMOC! motor se nechtel vytáčet, jako kdyby měl omezovač, nastavil jsem predstih.odtrh. zkontroloval vyfuk. vymenil kondenzator. vycistil kladivko, vymenil jsem fajfku, svici, civku a porad stejny. pak jsem menil predstih a odtrh o kousek doleva i doprava a bylo to vždy k horsimu. posledni co me napadlo bylo zmenit vysku paliva v plovakove komore, u tohodle typu se to sice nenastavuje ale presto jsem ji snizil a najednou se nechá vytočit a pod plnym plynem jede podstatne lepe, zacal ale chcipat na volnobeh a blbě mu jdou přechody z nizkych otacek do plneho zazizeni. svicka je hodne cerna ale suchá. posunul jsem zarez na jehle soupatka na třetí od zhora (jsou tam ctyri. neví někdo na jaky zarez to má být a kolik má být hladina paliva v plovakove komore? vim ze u pincka ma byt hladina k vrsku plovaku ale u jawy 555 se to nikde neudava..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2012 18:35
Jméno: SupermanXXX
IP: uživatel14703
 tak jsem posouval jehlu at ji menim jak ji menim tak zmena je minimalni nejlepe to asi jede na nejchudci smes ale po chvilce to prestalo jet protoze to zacernalo celou svicku. na trysce je cislo 70. tak nevim
Datum: 11. listopadu 2012 18:35
 Možná to dělá ta tryska...podle mě je to uchlastaný...
Datum: 04. listopadu 2012 21:44
Jméno: SupermanXXX
IP: uživatel14660
 Zatim díky za rady,jiskra vypadá silná. výfuk je čistý, palivo teče dobře. jehla je origo má čtyři zářezy , zkoušel jsem to popondat s nejspodnějšího vejš a jelo to hůř. když jsem snížil tu hladinu v plováku, motor jde do otáček ale zhoršilo se všechno ostatní. tzn, nejde to naslapnout jen roztlacit, pri roztlaceni se tomu taky moc nechce jako by to bylo ulity. volnoběh nedrží (před upravou hladinz chytnul nadrc a volnobeh držel) dneska jsem to byl projet pod plnzm plynema svicka uz ma cihlovou barvu. rnTo telda: hladinu je o dost vyš než vršek plováku, ale tvuj popij je pro nobější typy jako jawa 20,21 atd myslim ze pro 555ku to tak neplatí. vrátim hladinu zpet a pokusim si jeste hrát s tou jehlou.
Datum: 04. listopadu 2012 19:52
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 když to s tím karbcem chodilo z výroby tak musí i ted třeba tam nějakej tuner dal jen menší trisku,nebo jinou jehlu
Datum: 04. listopadu 2012 18:42
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau no pokud ti dává pěknou pravidelnou jiskru a nechyta tak je něco s karbcem nejřív dej jehlu do prostřed druhý zářez pak jeste mrkni na plovakovku, když ponoříš plovak měla by s ním hladina lícovat (stejně vysoko) taky mrkni jestli není ucpana nádrž a dobře tam teče , vyčisti a omrkni trysky , ještě mužes mrknout na sání a ještě jestli to nepřisává falešný vzduch třeba vinou zničeného těsnění , taky není na škodu vyčistit výfuk od karbonu taky to nějaký výkon veme
Datum: 04. listopadu 2012 18:13
 Na plovák nesahat. Spíš dej níž jehlu nebo dej jinou hlavní trysku, ta stará je třeba nějaká zvětšená...
Datum: 04. listopadu 2012 13:31
 Zdar, chci se zeptat na čištění výfuku. Jak to děláte vy? Ničí vypalování chromy? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 18:23
 Vložky vypal, obal vyškrábej drátem...
Datum: 03. listopadu 2012 18:23
Jméno: melon007
IP: uživatel9419
 ZDAR DRACI.PROSÍM VÁS O RADU.MÁM TRAKTUREK S MOTOREM Z PRASETE.AZ DO DNESKA STO PRO SPOKOJENOST.DNESKA SE UZ MU NECHTELO STAROVAT.NA VOLNOBEH ZDECHÁ,DUSÍ SE,PRI JIZDE MISTY STRILI Z VYFUKU I KARBECE,KDYZ SE TROCHU ROZJEDE SLABY VYKON.PROSÍM,PROSÍM PORADTE.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 19:22
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Dneska jsem řešil ten samej problém a bylo ti svíčkou...Místo N15C jsem tam dal N17Y a jela jak drak..
Datum: 03. listopadu 2012 19:22
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nebo třeba jen svíčka
Datum: 03. listopadu 2012 18:56
 To bude předstih  Zkontroluj předstih
Datum: 03. listopadu 2012 18:36
 Vyčisti karbec.
Datum: 03. listopadu 2012 17:55
Jméno: gernak
IP: uživatel14655
 čus pánové,mám dotaz,koupil sem babetu 210 která 7 let nejela,všechno je zatuhlí a karbec taky.bude mi tam pasovat tento?http://www.motokramek.cz/dily-babeta-motor-%20karburator-delorto/ starej karbec sem rozchodil ale nejde mi seštelovat jak připojim sani do ramu tak se při přidání plynu dusí až chcípne,když ho nezapojima necham at si nasava vzduch z venku tak jede ale není to ono.Dík za radu.zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 18:01
Jméno: pepa
IP: uživatel14657
 ee máš čistý výfuk?
Datum: 03. listopadu 2012 18:01
 Babety jsou hodně nachylný na správně seštelovaný karburátor .... být tebou tak bych jsi stim vyhrál
Datum: 03. listopadu 2012 14:13
|



|