slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  33  34  35  36  37  38  39  40  41  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel4850    
zdár draci potřeboval bych poradin jak zeštelovat karbec na jawě 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: ju      IP: uživatel14568    
Na mojí 250 592 origo karbec nešel doladit, motorka netáhla. Dal sem z 350 640 a je to podstatně lepší.
 
 
Datum: 12. října 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel4850    
dík :-) mosím to odskoušet
 
 
Datum: 12. října 2012 6:40
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
na panelku je psano po zabehu jehla prvni zarer shora,sroub volnobehu 1/2 otáčky.pro záběh bohatší směs samo...jinač u každy jawky to chce doštelovat individualně při teplym motoru,pač už to ma něco nalitano a karbec už bejva volitanej.ja mam druhej zarez shora a volnobej 1 otacka,takhle mi to jezdi nejlip podle vkusu :-)
 
 
Datum: 11. října 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel14039    
Dobrej,, mám problém s pionýrem,, když ho nastartuju, nechám ho chvilku běžet, aby se zahřál,, zařadím 1, rozjedu se, a najednou se začne dusit, tak že chcípne, i když mu pomáhám nohama, tak stejně se mu nechce,, karburátor jsem čistil, vůbec neví co s tím. Nevíte někdo co by s tím mohlo být? Děkuji za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel14039    
jo to bude asi jediná možnost,, ale, dnes jsem zkoušel tu svíčku, a tou to není, tak jsem zkusil znovu nastavit odtrh a také nic, normálně jedu na jedničku a po pár metrech se začne dusit,, tak už tedy nevím, ale díky za rady
 
 
Datum: 10. října 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: verdom      IP: uživatel14554    
A co propoštějící gufero na klice pod víkem spojky?
 
 
Datum: 10. října 2012 11:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel14039    
dobře,, taky vyzkouším,, ale proč mi to tolik hulí?? před tím to nebylo,, začalo to dnes
 
 
Datum: 09. října 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: Petan123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nadzvedneš kladivka a potoiš vačkou kousek bud dopředu či dozadu ale jen o kousek aapk to skus a potáčej dokud se to nezpravi
 
 
Datum: 09. října 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: Petan123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná ti to předstíha proto to hned zdechá ...noo hejbnout s odtrhem
 
 
Datum: 09. října 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel14039    
okej, svíčku vyměním,, ale tu elektriku myslíš jako v zapalování (u cívek) ??
 
 
Datum: 09. října 2012 20:02
 
 
 
 
Jméno: Petan123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus svičku , nebo ti to předstihá drbni do elektryky :-)
 
 
Datum: 09. října 2012 19:47
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Zkus vyčistit vzduchovej filt, taky mě tohle dělalo, vyčistil a v pohodě :-)
 
 
Datum: 09. října 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel14039    
Jo a ještě to docela dost hulí,, a to jsem míchal benzín s olejem stejně jako vždycky,, pionýra mám už 4 roky a nikdy jsem s ním neměl problémy.
 
 
Datum: 09. října 2012 18:40
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel2858    
ahoj draci. na fichtloj jsem jel chvíly bez filtru protože mi upad..nechtělo se mi to nandávat a už jsem byl kousek.. zjistil jsem že to bez něj jede líp a taky že to z karbce "stříká" protože když jsem dojel tak jsem měl mastný prsíčka a byl tam muj modrej benzín :-D (MOGUL TSF) skoušel jsem si tam dát i ruku k tomu ale opravdu jsem jí měl zachvili mokrou.. je to normální?(jde o typ 21)díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: Petan123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálni :-D jak by to asi pak fungovao :-D pakti motor pěkně papa xD se to tam žene s plnych dir xD
 
 
Datum: 09. října 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj pejsku!Nebo máš velkú trysku!A jak vypadá svíčka?
 
 
Datum: 09. října 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak no jak bylo psáno podemnou. To že si flusne je normální u každýho 2 taktu
 
 
Datum: 09. října 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
To stříkání je normální. A pokud ti to jede líp bez filtru, tak máš zahnojený filtr nebo moc velkou hladinu v karbci...
 
 
Datum: 09. října 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: Fichtlarsro      E-mail:      IP: uživatel14539    
Čau draci,mám takový problém s pionýrem Mustang.Nakopnu ho hned na první nášlap volnoběh normálně běží a když přidám plyn na neutrál tak v pohodě,ale když tam dám rychlost a začnu se rozjíždět tak po pár metrech se to začne dusit a trochu i stříli z výfuku.Karburátor a trysky jsem čistil..Benzín do karburátoru teče a plíšek se nezasekává.Takže vůbec nevím čísto může být.Pokud by někdo věděl a chtěl mi poradit tak ať se mi ozve.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: Fichtlarsro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak pionýr jezdí..byla to ta jehla..Ale je tu další problém,že pionýr nejde hned do otáček?Vým že to muže být hodně důvodů ale byl bych rád kdybyste mi je tu napsali.Díky
 
 
Datum: 14. října 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12380    
Zvedni hladinu v plovákovce, stačí přihnout plíšek. Dneska jsem jednoho Mustanga takto rozpohyboval. Kamarádův syn si udělal Go a nechtělo to jít do otáček, na vrknutí plynem to šlo, ale hned při poddržení plynu se to dusilo. Práci zdar
 
 
Datum: 07. října 2012 23:26
 
 
 
 
Jméno: Fichtlarsro      E-mail:      IP: uživatel14539    
Tak jsem dal jehlu niž zkoušel jsem to na jehle jak jsou tam ty vroubky nic..Pak jsem to zkusil na lanku a taky nic..Tak fakt nevím bude to nějaká zrada..
 
 
Datum: 07. října 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Dal jsem níž jehlu.
 
 
Datum: 07. října 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: Fichtlarsro      IP: uživatel14539    
A jak si to opravil?
 
 
Datum: 07. října 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Mě to taky dělal a bylo to tim, že toho benzínu tam šlo moc.
 
 
Datum: 07. října 2012 8:58
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Zdarec kluci. Davam dohromady stadaka S11 a mám problem na karbeci, chybi mi tam ten kolik na pumpovani benzinu, nemel uz nekdo podobny problem a pokud ano, cim ten kolik nahradil? Nebo z ceho ho nejlepe udelat? Dekuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel12952    
ze sirky :-) no možností je vela ale nejlepší by asi bylo na burze sehnat cosi kde ten kolíček bude...anebo ho vyrobit z kulatinky...perka do proplsky podložky a kusku drátu....
 
 
Datum: 07. října 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel14536    
Ahoj mám naturál 91 a nechce to startovat, musí se dávat nějaké adetivum? popřípadě jaké? díky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14536    
Tak samozřejmě že to míchám v poměru tak jak se má, ani mě nenapadlo že tohle někdo může napsat, to je snad samozřejmost, to ví i dítě v 1. třídě.
 
 
Datum: 07. října 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: ingjanjawa      IP: uživatel14466    
Pokud to nestartuje, může to být ve směsi nebo v zapalování. Dlouhodobě je lepší jezdit na olej 1:33 a přílít olovnaté aditivum, to olovo na sebe váže olej a lépe se to maže:-) bez aditiva jse mi motor docela rychle opotřeboval
 
 
Datum: 06. října 2012 16:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
patrí tam este aj olej.. ale nastartovat sa da aj bez oleja
 
 
Datum: 05. října 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
:-D :-D Nemusí :-)
 
 
Datum: 05. října 2012 15:37
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      IP: uživatel14533    
Zdar draci!!!! CO davate jako tesneni karburatoru u pincka? mam tam to co se prodava a to je naprdrn i tak to tece, dalsi otazka je jak nelip vycistit nadrz, vsude pisou matky a tak, ale to ja udelat nemuzu nakej debil co mel pincka predemnou nadrz privaril k ramu:-( dik za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus to pomalu rozpárat některý lidi jsou hrozný prasata musíš prostě kutit a řezat a řezat bacha ať to nebouchne :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 05. října 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Šak bez kastle a kol to má enom pár kilo.Toš jakej problém?
 
 
Datum: 05. října 2012 18:12
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel13610    
ja sem dal jako tesneni takoveto červene do motora na 300stupňu celsia no a tu privařenou nadrž jedině flexou
 
 
Datum: 05. října 2012 12:23
 
 
 
 
Jméno: a      IP: uživatel1272    
zdar seso co je to zac http://www.fichtlkramek.cz/nahled/cistic_paliva_rms.html to se dar rozebrat? a vyčistit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 05. října 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel14533    
a neexistuje neco podobnyho pred palivovej kohout jeste?
 
 
Datum: 05. října 2012 7:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neda,,, jednorazovka
 
 
Datum: 03. října 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: Karel32      IP: uživatel14308    
Toto se nerozebírá. Až se ucpe, taks e vyhodí.
 
 
Datum: 03. října 2012 10:01
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
Zdar draci.Mám dotaz ohledně spotřeby u J/Čz 175/356. Za normálních okolností jezdím kolem papírových 3.5l. O kolik by se mi mohla zvednout spotřeba, když vyndám tlumící vložky z vejfuků?(já ten libovej zvuk prostě chci, a musí se nechat že to konečně jede, nechová se to tak přidušený jako předtím.) Policistům můžu nakecat, že jí mám z vojenskejch skladů(mám ji jako vojenskou udělanou, nejsou peníze na chrom) a že vejfuky jsou holt originál... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2012 11:47
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      IP: uživatel10282    
Vložky mám bohužel akorát pro sebe, náhradní fakt nevedu. možná kdybys vybrakoval i tu druhou a nacpal tam drátěnku tak by to něco vymyslelo. Nicméně vejfuky jsem vypaloval i drhnul kartáčem zvenku i zevnitř.. Uvidím kolik to požere a pak se rozhodnu jestli to tam vrazím nazpátek, nebo jestli příjde ke slovu drátěnka.
 
 
Datum: 03. října 2012 11:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel14527    
Ahoj. já to tak měl, má to dobrej zvuk a dobře to táhne, ale spotřeba je o dost větší. Neměl bys, nebo někdo z vás, tu vložku ještě jednu? Mám tam jen jednu a to je na pytel. :-)
 
 
Datum: 03. října 2012 10:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak si ty výfuky vyčisti a pojede to líp než vybrakovaná prasečina...
 
 
Datum: 02. října 2012 22:30
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
zdravim, mám dotaz, u Fichtlové trysky závisí na její velikosti průměr toho kanálku co směruje dolů, nebo skrz ni? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když trysku vhodně chytneš tak ta díra skutečně dolů směřuje...
 
 
Datum: 02. října 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
takže teda ta co směřuje směrem dolů?... :-)
 
 
Datum: 02. října 2012 12:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na té díře, která leží v ose trysky...
 
 
Datum: 02. října 2012 12:28
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14521    
Zdravím, složil jsem jawu 21 1975 po renovaci a potřebuju s tím na technickou. Mám problém že to netroubí se zapnutými světly, jestli to tam řeší. A hlavně mi to startuje jen za studena a je moc mokrá svíčka. Zkoušel jsem jiný trysky, nastavovat bohatost směsi, hladinu, ale prostě to nepomáhá. Neporadil by někdo? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14521    
No filtr je novej, ale s flitrem nebo bez pořád stejný.
 
 
Datum: 01. října 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
to že ti klakson troubí jen u vyplých světel tak to je normální u 20w zapalka a na stk to nevadí sám to mám zjištěné, a to že chytá jen za studena tak na stk taky neva nebot ho tam startuješ jen jednou na zkušení světel a klaksonu
 
 
Datum: 01. října 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Michale!A to nemožeš si neco aj přečíst?Dyť se tady na to ptáte pořád dokola!A pak se divíte, že Vám nekdo nadá.A filtr máš jakej?
 
 
Datum: 01. října 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel14082    
Zdar draci, mám otázku když je fechtl studený startuje na poprvé ale jak ujedu cca 20-30 km tak nejde nastartovat někdy ho musím i roztlačit nevíte co tomu je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      E-mail:      IP: uživatel10425    
Ahoj.Špatně nastavený předstih.Má být 1,6-1,9
 
 
Datum: 01. října 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Martas      IP: uživatel14419    
Čuste, poslední dobou se mi zdá že je muj fichtl nějaký hlučnejší. Ve výfuku byla díra tak mi ji děda zasvařil. Od té doby to dělá ješte větší hluk, nevíte čím to může být ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
A neudělal děda místo zavaření díru ještě větší?
 
 
Datum: 02. října 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel14515    
Zdar draci jaká je spotřeba ČZ 125 476? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel14525    
Dle stylu jízdy a nastavení karbu 3-5,5 ... ty máš jen 125 tak počítej normes do 4 ....
 
 
Datum: 02. října 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: sykec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chlapy, neznáte někdo rozměr trysek v karbecu na jawu 125 dandy, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel13917    
Zdar chlapi.Prosim vás jak vyndaváte staré pouzdra z vidlic na fíku?Dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 7:06
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
normálně pod něj natlučeš šroubovák a to té skuliny zaryješ kleště a vytáhneš je...
 
 
Datum: 02. října 2012 7:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo normál vyboucháš 10tkou kulatinou....
 
 
Datum: 30. září 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel13917    
Dík za rady.
 
 
Datum: 30. září 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem starou pilku na železo, nažhav jí do červena a pouzdro podélně propal. smrští se a jde ven lehce
 
 
Datum: 30. září 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel13192    
u toho starýho typu je ta trubka normálně průchozí a u toho novýho jsem na kulatinu, která projde tu malou díru nahoře musel navařit podložku. moc lehce to nejde, ale pomůže na hřátí
 
 
Datum: 30. září 2012 17:13
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
čaute mam babettu 207 jisrku hazí a benzín taky teče čím to muže byt že ji nemužu nastartovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
to ne ale kamoš mnel na babete špatne gufera na klice a mnel ho uplne slaby o proti te na te moji
 
 
Datum: 30. září 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
ty si tu kompresi něčim měřill?
 
 
Datum: 30. září 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
kompres to ma velky
 
 
Datum: 30. září 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
A co tak třeba praskly gufero na klice? Ztráta tlaku...
 
 
Datum: 30. září 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
tak i potom co sem tam dal ten filtr tak to nejede
 
 
Datum: 30. září 2012 14:41
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
to sem taky skousel a nic ale ted jsem nekde cetl zekdys tam neni vzduchac tak ze to nepojede ...ale mi to ani neskytne no skusim ho tam dat od kamose s babetty a uvidim
 
 
Datum: 30. září 2012 13:46
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel13313    
muže být třeba ucpaná triska, nebo jestly to dlouho stálo tak skus nalej trochu benzínu do válce a pak to skus nastartovat
 
 
Datum: 30. září 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: gerrys      IP: uživatel10115    
Zdar mám ještě jeden problém ,, plovákovna mi nedrží hladinu.. plovák není díravý , plíšek ať zohnu jak zohnu.. nepomáhá, ta jehla co drží plovák je taky v pořádku.. nějaký nápad čím to může být ? nic mě nenapadá dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: gerrys      IP: uživatel10115    
vypadý to že to bude tím.. dík za radu , zítra to skusím
 
 
Datum: 29. září 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
maš novej plovak ? podle mě se ti seka plovak mě se to stalo taky je moc široky a proto se sekne trochu ho zuž sice nebude kolmej jak ma ale bude to fungovat karburator nech venku zkus to zpravit slož ho a a foukni do toho kde se napojuje hadička musi jit profouknout,pak ho otoč odkapavaci miskou nahoru a zase foukni jak pude profouknout maš špatně zeštelovany plovak nebo se seka
 
 
Datum: 29. září 2012 15:03
 
 
 
 
Jméno: gerrys      IP: uživatel10115    
můžeš to trochu víc rozebrat ? benzín přece uzavíra ventil co je nad plovákem ne ? a co mám dat pod to ?
 
 
Datum: 29. září 2012 13:22
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
od plovakem je triska co zavirá benzín a je tam dratek tak to mušíš dát pot to
 
 
Datum: 29. září 2012 7:14
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoj mam problem jam mam na babete vyštelovat plovakovou komoru PLS nevim si rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
 
 
Datum: 28. září 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
jak maš ten dvojty plovak tak tam takovy plišek ktery zavira ventil tak se na to podivej o logicky ho zkus ohnout aby ti tam tekl benzin a navic se včas zvedl a zavřel přivod benzinu pak se děla ještě aj kolmost plovaaku ale ja to nikdy nedělal
 
 
Datum: 28. září 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
haj mam problem jak mam na bebeta vyštelovat plovakovou komoru
 
 
Datum: 28. září 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar lidi mam dotaz když dam pincka karbec na babetu tak co se stane??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2012 11:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To, co říká doby, je kardinální hovadina. Karbec z fichtla má difuzor 17mm, karbec z babety i pařeza má menší... Nesmysl!
 
 
Datum: 29. září 2012 11:35
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co ja vim tak nepojede.. ale když tam daš z 555-550 tak to pojede rychleš jak ja vim :-D
 
 
Datum: 28. září 2012 8:47
 
<  33  34  35  36  37  38  39  40  41  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.06.2025 14:44:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu