Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 zdár draci potřeboval bych poradin jak zeštelovat karbec na jawě 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2012 22:33
Jméno: ju
IP: uživatel14568
 Na mojí 250 592 origo karbec nešel doladit, motorka netáhla. Dal sem z 350 640 a je to podstatně lepší.
Datum: 12. října 2012 22:33
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 dík  mosím to odskoušet
Datum: 12. října 2012 6:40
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 na panelku je psano po zabehu jehla prvni zarer shora,sroub volnobehu 1/2 otáčky.pro záběh bohatší směs samo...jinač u každy jawky to chce doštelovat individualně při teplym motoru,pač už to ma něco nalitano a karbec už bejva volitanej.ja mam druhej zarez shora a volnobej 1 otacka,takhle mi to jezdi nejlip podle vkusu
Datum: 11. října 2012 23:18
Jméno: Jawa
IP: uživatel14039
 Dobrej,, mám problém s pionýrem,, když ho nastartuju, nechám ho chvilku běžet, aby se zahřál,, zařadím 1, rozjedu se, a najednou se začne dusit, tak že chcípne, i když mu pomáhám nohama, tak stejně se mu nechce,, karburátor jsem čistil, vůbec neví co s tím. Nevíte někdo co by s tím mohlo být? Děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 16:27
Jméno: Jawa
IP: uživatel14039
 jo to bude asi jediná možnost,, ale, dnes jsem zkoušel tu svíčku, a tou to není, tak jsem zkusil znovu nastavit odtrh a také nic, normálně jedu na jedničku a po pár metrech se začne dusit,, tak už tedy nevím, ale díky za rady
Datum: 10. října 2012 16:27
Jméno: verdom
IP: uživatel14554
 A co propoštějící gufero na klice pod víkem spojky?
Datum: 10. října 2012 11:52
Jméno: Jawa
IP: uživatel14039
 dobře,, taky vyzkouším,, ale proč mi to tolik hulí?? před tím to nebylo,, začalo to dnes
Datum: 09. října 2012 20:49
 nadzvedneš kladivka a potoiš vačkou kousek bud dopředu či dozadu ale jen o kousek aapk to skus a potáčej dokud se to nezpravi
Datum: 09. října 2012 20:08
 možná ti to předstíha proto to hned zdechá ...noo hejbnout s odtrhem
Datum: 09. října 2012 20:07
Jméno: Jawa
IP: uživatel14039
 okej, svíčku vyměním,, ale tu elektriku myslíš jako v zapalování (u cívek) ??
Datum: 09. října 2012 20:02
 skus svičku , nebo ti to předstihá drbni do elektryky
Datum: 09. října 2012 19:47
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Zkus vyčistit vzduchovej filt, taky mě tohle dělalo, vyčistil a v pohodě
Datum: 09. října 2012 19:45
Jméno: Jawa
IP: uživatel14039
 Jo a ještě to docela dost hulí,, a to jsem míchal benzín s olejem stejně jako vždycky,, pionýra mám už 4 roky a nikdy jsem s ním neměl problémy.
Datum: 09. října 2012 18:40
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ahoj draci.
na fichtloj jsem jel chvíly bez filtru protože mi upad..nechtělo se mi to nandávat a už jsem byl kousek.. zjistil jsem že to bez něj jede líp a taky že to z karbce "stříká" protože když jsem dojel tak jsem měl mastný prsíčka a byl tam muj modrej benzín  (MOGUL TSF) skoušel jsem si tam dát i ruku k tomu ale opravdu jsem jí měl zachvili mokrou..
je to normální?(jde o typ 21)díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2012 19:59
 normálni  jak by to asi pak fungovao  pakti motor pěkně papa xD se to tam žene s plnych dir xD
Datum: 09. října 2012 19:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pejsku!Nebo máš velkú trysku!A jak vypadá svíčka?
Datum: 09. října 2012 19:05
 asi tak no jak bylo psáno podemnou. To že si flusne je normální u každýho 2 taktu
Datum: 09. října 2012 16:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 To stříkání je normální. A pokud ti to jede líp bez filtru, tak máš zahnojený filtr nebo moc velkou hladinu v karbci...
Datum: 09. října 2012 15:31
 Čau draci,mám takový problém s pionýrem Mustang.Nakopnu ho hned na první nášlap volnoběh normálně běží a když přidám plyn na neutrál tak v pohodě,ale když tam dám rychlost a začnu se rozjíždět tak po pár metrech se to začne dusit a trochu i stříli z výfuku.Karburátor a trysky jsem čistil..Benzín do karburátoru teče a plíšek se nezasekává.Takže vůbec nevím čísto může být.Pokud by někdo věděl a chtěl mi poradit tak ať se mi ozve.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2012 21:05
 Tak pionýr jezdí..byla to ta jehla..Ale je tu další problém,že pionýr nejde hned do otáček?Vým že to muže být hodně důvodů ale byl bych rád kdybyste mi je tu napsali.Díky
Datum: 14. října 2012 21:05
Jméno: jarda
IP: uživatel12380
 Zvedni hladinu v plovákovce, stačí přihnout plíšek.
Dneska jsem jednoho Mustanga takto rozpohyboval.
Kamarádův syn si udělal Go a nechtělo to jít do otáček, na vrknutí plynem to šlo, ale hned při poddržení plynu se to dusilo.
Práci zdar
Datum: 07. října 2012 23:26
 Tak jsem dal jehlu niž zkoušel jsem to na jehle jak jsou tam ty vroubky nic..Pak jsem to zkusil na lanku a taky nic..Tak fakt nevím bude to nějaká zrada..
Datum: 07. října 2012 19:05
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Dal jsem níž jehlu.
Datum: 07. října 2012 12:20
Jméno: Fichtlarsro
IP: uživatel14539
 A jak si to opravil?
Datum: 07. října 2012 12:02
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Mě to taky dělal a bylo to tim, že toho benzínu tam šlo moc.
Datum: 07. října 2012 8:58
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdarec kluci. Davam dohromady stadaka S11 a mám problem na karbeci, chybi mi tam ten kolik na pumpovani benzinu, nemel uz nekdo podobny problem a pokud ano, cim ten kolik nahradil? Nebo z ceho ho nejlepe udelat? Dekuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 11:42
 ze sirky 
no možností je vela ale nejlepší by asi bylo na burze sehnat cosi kde ten kolíček bude...anebo ho vyrobit z kulatinky...perka do proplsky podložky a kusku drátu....
Datum: 07. října 2012 11:42
 Ahoj mám naturál 91 a nechce to startovat, musí se dávat nějaké adetivum? popřípadě jaké? díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 18:52
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14536
 Tak samozřejmě že to míchám v poměru tak jak se má, ani mě nenapadlo že tohle někdo může napsat, to je snad samozřejmost, to ví i dítě v 1. třídě.
Datum: 07. října 2012 18:52
Jméno: ingjanjawa
IP: uživatel14466
 Pokud to nestartuje, může to být ve směsi nebo v zapalování. Dlouhodobě je lepší jezdit na olej 1:33 a přílít olovnaté aditivum, to olovo na sebe váže olej a lépe se to maže  bez aditiva jse mi motor docela rychle opotřeboval
Datum: 06. října 2012 16:34
 patrí tam este aj olej.. ale nastartovat sa da aj bez oleja
Datum: 05. října 2012 16:39
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
Datum: 05. října 2012 15:37
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel14533
 Zdar draci!!!! CO davate jako tesneni karburatoru u pincka? mam tam to co se prodava a to je naprdrn i tak to tece, dalsi otazka je jak nelip vycistit nadrz, vsude pisou matky a tak, ale to ja udelat nemuzu nakej debil co mel pincka predemnou nadrz privaril k ramu  dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:49
Datum: 05. října 2012 19:49
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Šak bez kastle a kol to má enom pár kilo.Toš jakej problém?
Datum: 05. října 2012 18:12
Jméno: achmed
IP: uživatel13610
 ja sem dal jako tesneni takoveto červene do motora na 300stupňu celsia no a tu privařenou nadrž jedině flexou
Datum: 05. října 2012 12:23
Jméno: a
IP: uživatel1272
Posl.aktualizace: 05. října 2012 16:44
Datum: 05. října 2012 16:44
Jméno: Jawaman
IP: uživatel14533
 a neexistuje neco podobnyho pred palivovej kohout jeste?
Datum: 05. října 2012 7:04
 neda,,, jednorazovka
Datum: 03. října 2012 20:39
Jméno: Karel32
IP: uživatel14308
 Toto se nerozebírá. Až se ucpe, taks e vyhodí.
Datum: 03. října 2012 10:01
 Zdar draci.Mám dotaz ohledně spotřeby u J/Čz 175/356. Za normálních okolností jezdím kolem papírových 3.5l. O kolik by se mi mohla zvednout spotřeba, když vyndám tlumící vložky z vejfuků?(já ten libovej zvuk prostě chci, a musí se nechat že to konečně jede, nechová se to tak přidušený jako předtím.) Policistům můžu nakecat, že jí mám z vojenskejch skladů(mám ji jako vojenskou udělanou, nejsou peníze na chrom) a že vejfuky jsou holt originál...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2012 11:47
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Vložky mám bohužel akorát pro sebe, náhradní fakt nevedu. možná kdybys vybrakoval i tu druhou a nacpal tam drátěnku tak by to něco vymyslelo. Nicméně vejfuky jsem vypaloval i drhnul kartáčem zvenku i zevnitř.. Uvidím kolik to požere a pak se rozhodnu jestli to tam vrazím nazpátek, nebo jestli příjde ke slovu drátěnka.
Datum: 03. října 2012 11:47
Jméno: Marek
IP: uživatel14527
 Ahoj. já to tak měl, má to dobrej zvuk a dobře to táhne, ale spotřeba je o dost větší. Neměl bys, nebo někdo z vás, tu vložku ještě jednu? Mám tam jen jednu a to je na pytel.
Datum: 03. října 2012 10:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak si ty výfuky vyčisti a pojede to líp než vybrakovaná prasečina...
Datum: 02. října 2012 22:30
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 zdravim, mám dotaz, u Fichtlové trysky závisí na její velikosti průměr toho kanálku co směruje dolů, nebo skrz ni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 12:42
 Když trysku vhodně chytneš tak ta díra skutečně dolů směřuje...
Datum: 02. října 2012 12:42
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 takže teda ta co směřuje směrem dolů?...
Datum: 02. října 2012 12:29
 Záleží na té díře, která leží v ose trysky...
Datum: 02. října 2012 12:28
Jméno: Michal
IP: uživatel14521
 Zdravím, složil jsem jawu 21 1975 po renovaci a potřebuju s tím na technickou. Mám problém že to netroubí se zapnutými světly, jestli to tam řeší. A hlavně mi to startuje jen za studena a je moc mokrá svíčka. Zkoušel jsem jiný trysky, nastavovat bohatost směsi, hladinu, ale prostě to nepomáhá. Neporadil by někdo? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 21:37
Jméno: Michal
IP: uživatel14521
 No filtr je novej, ale s flitrem nebo bez pořád stejný.
Datum: 01. října 2012 21:37
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 to že ti klakson troubí jen u vyplých světel tak to je normální u 20w zapalka a na stk to nevadí sám to mám zjištěné, a to že chytá jen za studena tak na stk taky neva nebot ho tam startuješ jen jednou na zkušení světel a klaksonu
Datum: 01. října 2012 21:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Michale!A to nemožeš si neco aj přečíst?Dyť se tady na to ptáte pořád dokola!A pak se divíte, že Vám nekdo nadá.A filtr máš jakej?
Datum: 01. října 2012 21:33
Jméno: jawař
IP: uživatel14082
 Zdar draci, mám otázku když je fechtl studený startuje na poprvé ale jak ujedu cca 20-30 km tak nejde nastartovat někdy ho musím i roztlačit nevíte co tomu je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 21:48
 Ahoj.Špatně nastavený předstih.Má být 1,6-1,9
Datum: 01. října 2012 21:48
Jméno: Martas
IP: uživatel14419
 Čuste, poslední dobou se mi zdá že je muj fichtl nějaký hlučnejší. Ve výfuku byla díra tak mi ji děda zasvařil. Od té doby to dělá ješte větší hluk, nevíte čím to může být ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 12:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 A neudělal děda místo zavaření díru ještě větší?
Datum: 02. října 2012 12:57
Jméno: ruza01
IP: uživatel14515
 Zdar draci jaká je spotřeba ČZ 125 476?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 20:56
Jméno: Milan
IP: uživatel14525
 Dle stylu jízdy a nastavení karbu 3-5,5 ... ty máš jen 125 tak počítej normes do 4 ....
Datum: 02. října 2012 20:56
 Ahoj chlapy, neznáte někdo rozměr trysek v karbecu na jawu 125 dandy, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 10:51
Jméno: jirka
IP: uživatel13917
 Zdar chlapi.Prosim vás jak vyndaváte staré pouzdra z vidlic na fíku?Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 7:06
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 normálně pod něj natlučeš šroubovák a to té skuliny zaryješ kleště a vytáhneš je...
Datum: 02. října 2012 7:06
 nebo normál vyboucháš 10tkou kulatinou....
Datum: 30. září 2012 20:25
Jméno: jirka
IP: uživatel13917
 Dík za rady.
Datum: 30. září 2012 20:13
 vem starou pilku na železo, nažhav jí do červena a pouzdro podélně propal. smrští se a jde ven lehce
Datum: 30. září 2012 19:51
Jméno: pohoda
IP: uživatel13192
 u toho starýho typu je ta trubka normálně průchozí a u toho novýho jsem na kulatinu, která projde tu malou díru nahoře musel navařit podložku. moc lehce to nejde, ale pomůže na hřátí
Datum: 30. září 2012 17:13
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 čaute mam babettu 207 jisrku hazí a benzín taky teče čím to muže byt že ji nemužu nastartovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:07
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 to ne ale kamoš mnel na babete špatne gufera na klice a mnel ho uplne slaby o proti te na te moji
Datum: 30. září 2012 20:07
Jméno: L
IP: uživatel13665
 ty si tu kompresi něčim měřill?
Datum: 30. září 2012 20:05
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 kompres to ma velky
Datum: 30. září 2012 19:54
Jméno: L
IP: uživatel13665
 A co tak třeba praskly gufero na klice? Ztráta tlaku...
Datum: 30. září 2012 19:14
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 tak i potom co sem tam dal ten filtr tak to nejede
Datum: 30. září 2012 14:41
Jméno: babetta
IP: uživatel10587
 to sem taky skousel a nic ale ted jsem nekde cetl zekdys tam neni vzduchac tak ze to nepojede ...ale mi to ani neskytne no skusim ho tam dat od kamose s babetty a uvidim
Datum: 30. září 2012 13:46
 muže být třeba ucpaná triska, nebo jestly to dlouho stálo tak skus nalej trochu benzínu do válce a pak to skus nastartovat
Datum: 30. září 2012 13:27
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 Zdar mám ještě jeden problém ,, plovákovna mi nedrží hladinu.. plovák není díravý , plíšek ať zohnu jak zohnu.. nepomáhá, ta jehla co drží plovák je taky v pořádku.. nějaký nápad čím to může být ? nic mě nenapadá
dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2012 20:39
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 vypadý to že to bude tím.. dík za radu , zítra to skusím
Datum: 29. září 2012 20:39
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 maš novej plovak ? podle mě se ti seka plovak mě se to stalo taky je moc široky a proto se sekne trochu ho zuž sice nebude kolmej jak ma ale bude to fungovat karburator nech venku zkus to zpravit slož ho a a foukni do toho kde se napojuje hadička musi jit profouknout,pak ho otoč odkapavaci miskou nahoru a zase foukni jak pude profouknout maš špatně zeštelovany plovak nebo se seka
Datum: 29. září 2012 15:03
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 můžeš to trochu víc rozebrat ? benzín přece uzavíra ventil co je nad plovákem ne ? a co mám dat pod to ?
Datum: 29. září 2012 13:22
 od plovakem je triska co zavirá benzín a je tam dratek tak to mušíš dát pot to
Datum: 29. září 2012 7:14
 hoj mam problem jam mam na babete vyštelovat plovakovou komoru PLS nevim si rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2012 12:40
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
Datum: 28. září 2012 12:40
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 jak maš ten dvojty plovak tak tam takovy plišek ktery zavira ventil tak se na to podivej o logicky ho zkus ohnout aby ti tam tekl benzin a navic se včas zvedl a zavřel přivod benzinu pak se děla ještě aj kolmost plovaaku ale ja to nikdy nedělal
Datum: 28. září 2012 11:43
 haj mam problem jak mam na bebeta vyštelovat plovakovou komoru
Datum: 28. září 2012 10:52
 zdar lidi mam dotaz když dam pincka karbec na babetu tak co se stane???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2012 11:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To, co říká doby, je kardinální hovadina. Karbec z fichtla má difuzor 17mm, karbec z babety i pařeza má menší... Nesmysl!
Datum: 29. září 2012 11:35
 co ja vim tak nepojede.. ale když tam daš z 555-550 tak to pojede rychleš jak ja vim
Datum: 28. září 2012 8:47
|



|