Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
Posl.aktualizace: 11. října 2011 14:48
Jméno: standa
IP: uživatel12579
 Ty vole to je hláška....opotřebovanej "difusor"....difusor je vole ta díra uvnitř  jinak co třeba zapojit hlavu....nechat utočit hrdlo na menší průměr a použít třeba vložku ze silonu ?
Datum: 11. října 2011 14:48
 No to bych taky rád věděl koupil jsem to už takhle po předchozím majiteli a docela mě to otravuje filtr tam mam nasazenej tak že ho mam odratovanej a přilepej ke kostre a to o ten karbec se spíše opíra a vzduch to z nej taha tak s poloviny..
Datum: 10. října 2011 21:53
 a stejně jak se ti může opotřebovat difuzor... ??
Datum: 10. října 2011 21:49
 Vzdyt rikam že by to tam beztak nedrželo ! A drž grešle no jak se to vame nejbližší kamenný obchod je v jičíněvsi a tam to nemají a do kolína se mi fakt nechce dám víc za jízdny než za prachovku a kdyby jsi viděl jak je ten difuzor opotřebovanej tak by mi to bylo stejnak na nic... mám ti ho vyfotit ?
Datum: 10. října 2011 21:38
 A co trošku zapojit hlavu ? bydlýš na samotě u lesa ? nákej kamenej obchod ? nebo nebud taková drž grešle a kup husí krk na mustanga a máš vystaráno !
Datum: 10. října 2011 21:09
 Když jsem tam měl ten šnorchl tak mi nedželo volnoběh a nechtělo to do vyšších otáček a stejnak mi to pořád padal a mám si tady kupovat prachovku a k tomu poštovny a sázet na to že to možná bude držet a jako že asi nebude... chtělo by to vymyslet něco lepšího ale mě nic nenapadá někdo z vás má nějakej nápad teda kromě té prachovky ? ...
Datum: 10. října 2011 21:06
 a to si myslíš, že ty "prachovky" nejdou koupit?
Datum: 10. října 2011 20:51
 Jo a co třeba mustang co myslýš vole že tam asi má ? taky šnorchl a výkon to nesnižuje ba naopak je to mnohem lepší když si to na kerbecu stáhneš svorkou na hadice a u filtr boxu taky tak máš 100pro jistotu že tam de jenom čistej vzduch ! lepší než u oskutrovanej pioýru
Datum: 10. října 2011 20:43
 ja si budu řezat prachovku jasně a místo ty prachovky tam dám co ? Stejnak jednou jsem tam daval jakoby trubku ze šnorchlu a nedržela a jeste k tomu mi snižila výkon
Datum: 10. října 2011 20:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mezi filtr a karbec dej pulku prachovky z vidlice a je po problemu vse to stahni svorkama na hadice a neni co resit jen chvilku premejslet
Datum: 10. října 2011 18:44
 A co by jste poradili me taky jsem o nem přemýšlel protože je na něm tak opotřebovanej difuzor na saní že už tam nedrží žádnej filtr a je mi škoda ho vyhodit protože ho mám parádně seřízenej a přijde mi ho škoda..
Datum: 10. října 2011 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 tak ho nechte....už tu byli i takoví experti,že koupili nový zapalování a karburátor,protože to neuměli seřídit a čekali,že když to vyměněj za nový věci,u kterejc h zřejmně čekali že sou seřízený,tak to pojede....lidská blbost nezná mezí.... a co ti na to řiká táta? ptal ses ho? A co kdyby ti to třeba zkusil seřídit on? dříve než vyhodíte 7 stovek do luftu......
Datum: 10. října 2011 17:44
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 To už jsem udělal
Datum: 10. října 2011 17:31
 třeba má vydřenou šoupátkovou komoru.doporučuju komplet rozebrat a pořádně vyfoukat.bývá v něm plno špon
Datum: 10. října 2011 17:17
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 Už by potřeboval novej je už dost zničenej
Datum: 10. října 2011 17:17
 a proč chceš kupovat novej karbec ??? kup si novej plovák, šoupátko, pružinu, jehlu s plíškem a těsnění.
Datum: 10. října 2011 17:13
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 jede pionyr na namichanej benzin s naftou opravdu ohoden lip? de prej vic do toček... a kolik to mam ředit? jako myslim naftu s benalem.. a kolik oleje, normal jak do benzinu? diky za zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2011 17:48
Jméno: standa
IP: uživatel12591
 Já právě takovej tank měl taky....Jawa 05 s 21 hlavou....základem bylo sehnat aspoň litr benzínu aby se vytvořilo cca 3 litry podivný směsi,pak už bylo jedno co se k tomu přidalo.....takže většinou směsi Benzín/Nafta/Ředidlo/Technickej benzín/Toulen/Dentakryl(  )/Diava ......jak jsem nenechal aspoň v karbecu čistej bezín,tak bylo neštěstí to nastartovat......většinou se s tim muselo 15 minut běhat až se ohřál motor a začalo to poprdlávat,pak vylejt z vejfuku a z válce nespálený sračky,dát čistou svíčku,dva špunty do filtrboxu a hurá.....naskákaly sme na to tři a šup na pivo nebo za holkama....jo to byli léta  Ale rozhodně to nenikdy nepřidalo ani koně,spíš 1 a půl ubralo
Datum: 12. října 2011 17:48
 Stando však to taky byla perlička co všechno fichtl požere. známýho synek se chtěl povozit a měl suchou bandu, tak namíchal koktejl  )) jel jsem na tom protože mě překvapil jak něco tak smrdutýho jako ta jeho plečka může jezdit tak pěkně. byl to takovej tančík kterej jel furt. po jednou odpoledni se to zaneslo tak že jsme to museli rozhodit a vyčistit. nikdy jsme z toho kluka nedostali jak se mu to povedlo nastartovat  ))
Datum: 11. října 2011 23:11
Jméno: standa
IP: uživatel12579
 nepřestávám se divit....syntetický ředidlo,petrolej a hydraulickej olej.....fakt hustý.... v práci lejou kluci z hydraulickejch sklepů do multikáry a do desty hydraulickej olej co kde vykapal v provozu ze strojů a nafasovanou naftu nosí domu
Datum: 11. října 2011 16:38
 Kámoš taky lil do fichtla všechno možný a myslím že zrovna nafta s něčím mu dělala že to nechcípalo, že i když odpojil fajfku že to furt běželo... Asi jak to bylo teplý a tlak, tak se to zapolovalo samo.
Datum: 10. října 2011 22:39
 to, že to za studena nechytne bych i pochopil, ale že to bez jiskry bude furt zapalovat... to docela čumím...
Datum: 10. října 2011 21:53
 ještě doplněk, když se fakt rozpáli, tak to nejde chcípnout....
Datum: 10. října 2011 21:26
 fichtl jede velice slušně na petrolej se syntetickym ředidlem a jako mazání olej OHHM 46 nebo T4C. upozornuju předem případný zájemce o vyzkoušení,že to STUDENÝ NEJDE NATOČIT!!!!
Datum: 10. října 2011 21:16
 tdi je překonáno.Teď common rail
Datum: 10. října 2011 20:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 3,5 km to je dobrý...to bych nedojel ani k babičce na pečenou husu
Datum: 10. října 2011 18:47
Datum: 10. října 2011 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 budeš se divit,ale šikmovoký už maj auto na stlačenej vzduch  Jede až 130km/h a ujede 3,5km
Datum: 10. října 2011 17:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12571
 a mě jeden fakt nejlepčí kámoš řikal že to jede i na vzduch, že prej stačí netankovat, ale musí se prej furt jet..... nevěříte... věřte
Datum: 10. října 2011 16:44
 naftovy motory fungujou tak že se staličí vzduch ve válci na 2 krát tak větší tlak než u benzináku a nafta se pak vznítí myslíš že to fichtl dokáže ? pochybuju já bych to tam nelil jezdi benál + olej
Datum: 10. října 2011 16:41
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 co to je zase za blud?? Je pravda že fichtl jede na všechno co hoří,ale proč tuhle směs zrovna? Nějak mi nedochází význam týhle směsi.....ochudíš tim směs dobře o polovinu a navíc s naftou která je do vznětovýho(naftovýho) motoru a jiskrou ji nezapálíš.....proč všichni na závodech tak složitě upravujou motory,když ono vlastně stačí jezdit na benzín s naftou a přidá mi to "víkonu že se z toho poseru"...... jinak pokud to chceš zkusit,tak to zkus,je to tvuj motor....asi to bude kašlat,prskat,dusit se,hřát se to bude jako sviň...tak se na to připrav....oleje samozřejmně klasicky 1:33....
Datum: 10. října 2011 16:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne nejede
Datum: 10. října 2011 16:19
Jméno: joska
IP: uživatel5546
 cim to je prosim ze mi to strili z karbecu ( filtr)? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2011 16:47
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
Datum: 11. října 2011 16:47
 úplně typická chyba předstihu (plive to palivo zpátky a končí ve vzducháku...
Datum: 10. října 2011 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 chyba někde v zapalování....
Datum: 10. října 2011 17:51
Jméno: aa
IP: uživatel12387
Posl.aktualizace: 10. října 2011 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 A prd....jediný co je opravdu potřeba,tak slícovat přírubu vejfuku s kolenem(úplně dokonale to nepasuje,je tam takovej blbej svár a ten je potřeba odbrousit)....tenhle vejfuk je na seriovku na zvuk dobrej a s výkonem to nijak nezahejbe,není totiž rezonanční,má přepážku,tudíž ani nemá cenu ho nějak ladit.....je to jen volnější výfuk na seriovku s lepším zvukem....toť vše.....žádná věda...
Datum: 10. října 2011 15:08
 nic o tom nevíě takže bych ti doporučoval to nekupovat ladění znamená že když to nasadíš tak stím mužeš jet ale bude to horší než kdyby si tam měl origo výfuk no a teda ktomu ladění když ho tam daš tak to musíš ten výfuk odladit takže především musiš laborovat s karburátorem triskama atd
Datum: 10. října 2011 14:10
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 Čus Draci v jakem poměru mam míchat benzín s olejem v pionýra 21 předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 18:11
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 díky
Datum: 09. října 2011 18:11
 tak si tom mezi kolenem a výfukem utěsni nebo sundej napřed koleno a výfum a vyčistito a pak to slož a utěsni mě třeba mezi nic neteče a na konci výfuku upně minimálně
Datum: 09. října 2011 18:08
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 mě to teče u kolena
Datum: 09. října 2011 18:03
 to ti poteče snad vždycky... je to 2T a 1:33 to akorád zhoršíš (naliješ tam více oleje)
Datum: 09. října 2011 17:58
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 já míchám 1:40 a mě z výchuku teče olej takže skusím 1:33 díky
Datum: 09. října 2011 17:52
 kolikrát to tu ještě padne... v manuálu je tuším 1:33, ale na zaběhnutý válec s futrovou klikou stačí bohatě 1:40, s jehličkama se lije 1:50 i míň... do záběhu liju 1:25 (všechno M2T+natural 95) jestli mázneš víc, tak tím určitě nic nepokažíš max. si zasereš karbonem píst, hlavu a výfuk trochu dřív než normálně...
Datum: 09. října 2011 17:08
Jméno: Ondra
IP: uživatel12477
 čus draci mam problem pustil jsem se do čištění nádrže a nejde mi vyndat. Musím vyndat cely kolo nebo stačí vyhotit tlumiče z čepu aby se ta vidlice propadla . PS nevíte jak jdou ven ty šrouby díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 12:57
Jméno: Ondra
IP: uživatel12477
 ahoj me to slo celkem lehce. v kloubu jsem si to podeprel heverem a shodil tlumiče ted uz jsou zpet.
Datum: 09. října 2011 12:57
 no já jsme vyšrouboval matky a pka jsem je vyklepl normál ven a le zpet to bude porod aspon u mě ty tlumiče jsou dole rostáhli a jak držijou u nádrže tak se zužujou jako by k sobě a taky jsem měl jakoby jeden výš adruhej výš ale poradil sem si stím
Datum: 07. října 2011 16:04
Jméno: Ondra
IP: uživatel12477
 Ok díky za radu určitě napíšu ps nevíš jak jdou ty šroubky vyndat jestli lehko nebo těžko.
Datum: 07. října 2011 13:31
 nemusiš vyfou kávát jen odšroubuj na rchu ty šrouby co drží tlumiče pak jen tlumiče otočíš do zadu smerem od nádrže povolíš ten šroubek co držéí nádrž a pak to vyndáš alem usíš najít správnou polohu a taky jednou rukou držet rám aby si ho jako by tak trocha zvedl no tu kyvku atd já to tak dělám ale je za potřebí trocha síly tak pak napiš jak si dopadl
Datum: 07. října 2011 13:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to kolo stačí vyfouknout
Datum: 06. října 2011 20:25
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 Zdarec mám problem určitě to bude prkotina ale když jedu třeba na pul plynu a máčknu spojku a nebo vyřadim hrozně vylítnou otáčky a za chvýly spadnou na volnoběh lanko plynu nikde nedře šoupátko se vrací bez prohblemu ale když máčknu na cupovák na klesnou tak si myslim že mám málou hladinu pomuže když přivohnu plýšek a mám ho přiohnou kde přesně na konci jak je ten žlábek a směrek v ventilu nebo v plováku ?? děkuju moc je to blbost noé aloe potrápí to
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2011 7:09
 To bude asi tim martin  já říkám že těsnění je nový někde to nefučí když ucpu dlaní přusin vzduchu okamžitě chcípne
Datum: 07. října 2011 7:09
Jméno: Martin
IP: uživatel12389
 Zkoušel jsi pustit plyn když mačkáš spojku ?  DDDD
Datum: 06. října 2011 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 říkal hledej netěsnosti v sání,neptal se kdy si kupoval těsnění
Datum: 06. října 2011 21:04
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 těsnění je všude nový za to dám ruku do ohně
Datum: 06. října 2011 20:03
Jméno: martin
IP: uživatel11050
 Zkus nejdřív hledat netěsnosti v sání.
Datum: 06. října 2011 19:48
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
Posl.aktualizace: 07. října 2011 16:32
 fuha nevim nejsem u toho ale asi 45 cm nejak tak ale pasuje ok
Datum: 07. října 2011 16:32
 čus draci na 05 mám karbec, který vypadá úplně stejně jako karb z pincků novějších (20,21).. ale rozdíl je v plovákovce.. je to podobny jak z 555, to znamená plovák, v něm jehla a nahoře je díra msto ventilu.. je to tak správně? myslel sem že to je karb ze staďáka s22
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 20:49
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ajo díky
Datum: 05. října 2011 20:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to karburator 2915PSB daval se na 05 jak pišeš je to origo
Datum: 05. října 2011 20:36
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 dobře díky, chtěl sem vědět jestli je to z 05 karbec..
Datum: 05. října 2011 19:14
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 jo,to je v pořádku,05 neměli ten ventil na páčku.....byl tam kužel a jehla jak píšeš....
Datum: 05. října 2011 18:57
 já to mám stejný jak ten horní - nemám v plovákové komoře ventil a plovák, jako měli 20,21.. mám tam prostě plovák s kuželem (jako měly 555) a nahoře je díra žádnej ventil
Datum: 05. října 2011 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 joo takle....nooo než jsi vložil obrázek,tak jsem byl mimo....myslel jsem jinej,,,,.ted si vůbec nejsem jistej jak to má ten stadakovej karbec vedeny na 05.....stadak to mel 100% jako ten spodní fichtl....jinak ten horní fichtl má karb z 21 a ten spodní bych řek že ze staďáka.......
Datum: 05. října 2011 18:46
 ajo díky.. já sem se zeptal, protože sem viděl obrázek, na kterém vede hadička do karbu z vrchu jako kdyby.. byl to asi jinačí typ.. mě to vede z boku..
Datum: 05. října 2011 18:42
Datum: 05. října 2011 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 Je to ok. Je to z modelu 65/66. To sou nejlepší karburátory,který se kdy na pionýry dávali!
Datum: 05. října 2011 18:41
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 mám dotaz,k jawě 21,normálně nastartuju a přidám plyn,tak mi to asi 15 sekund hučí a potom to chcípne,v hadičče od benzínu mám pořád vzduchovou bublinu,myslíte si že to může být tím že do válce dochází málo paliva?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 20:55
Jméno: filip
IP: uživatel12525
 a nebo je to tim že to mas studeny a pak se ti to ohřeje a chcipne to mi taky dela když to nastartuju poprví ječí to a až se to ohřeje tak to nedrží moc volnoběh
Datum: 03. října 2011 20:55
 a co jehla já sem měl hladinu seřízenou musí lícovat s plovákem když ho ponoříš no a dělala mi to jehla dal jsem ji z 2 na 1 zářez od zhora a pohoda
Datum: 03. října 2011 17:35
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 mě to dělalo když jsem měl starej benzín dal jsem nový a hned to jelo
Datum: 03. října 2011 16:43
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 ok,skusím to ale,měl sem taky problémy s těsněním na ventilu,hodně krát se mi otočilo.
Datum: 02. října 2011 20:10
Jméno: dan
IP: uživatel9676
 Zdar muj bratr mel taky takovy problem a myslel si ze je to tim ze je tam bublina, ale neni máš to přechlastane a nebo ucpane vicisti karbec a přihni plíšek v karbecu na víčku plovakove komory melo by to jet
Datum: 02. října 2011 20:07
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel11956
 Zdar draci... Mám problém s mojí jawou 125 dandy...Když jedu díl třeba těch 100 Km/hod tak jakoby začne cukat, jakoby tam nešel benzín pochvilce když jí nechám jet bez plynu to je zase chvilku v pohodě...Měnil jsem svíčku, koukal jsem na nádrž a kohout a bezproblému, filtr na vzduch taky ok tak mě napadá jedině že problém bude vevnitř...Má vůbec plovák, nejspíš asi jo, jen se ptám..Chtěl bych to rozebrat ale bojím se toho , to není fichtl že šáhnu do police a mám jinej karbec...Díky moc za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 16:07
Jméno: peta
IP: uživatel2970
 Zdar,měl sem podobnej problem na travelu,byla to vymlácená fajfka.Jinak rozebrat karbec se vubec neboj,je uplne jednoduchej,jak na fiku.Zkus povolit dole na karbecu vypušták,jestli poteče nějakej bordel.
Datum: 10. října 2011 16:07
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel12434
 Omezovač to být nemůže, protože by to dělalo pokaždé a při stejné rychlosti...Mě to dělá jen občes tak na pulku nadrže a někdy v 110 někdy ve 100 a i když to nechám pomalu spadnout na nějakejch 60 km/h tak to stejně nejde vytočit
Datum: 03. října 2011 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 To neni rozbitý.......to je omezovač
Datum: 03. října 2011 14:35
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 Ahoooj mástři,  když mi jde málo benzínu do karbecu tak na kolikátej stupeň mám dát jehlu?  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2011 14:30
Datum: 02. října 2011 14:30
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Na žádnej! Seštěluj dotíkáni
Datum: 01. října 2011 18:14
 na čtyřiačtyřicátej.předpokládám že je tohle vtip...
Datum: 01. října 2011 11:58
 Čus SESO prosimtě chci se zeptat jestli byste nemohli začít prodávat kolínko sání na originál fichtla pro karborátor dell orto 19mm difuzorem myslim ze by oto byl hrozne velky zajem uz vim asi cca o 10 lidech co by oto meli zajem takze si myslim kdybyste prodavali to kolinko na fika a + karbec co prodaváte tak by to byl super kseftik sice vim je to hodne prace ale stoji to zato tak zatim zdarec SESO.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 18:20
Jméno: standa
IP: uživatel12504
Datum: 29. září 2011 18:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kdo si neumí udělat kolínko, tak si ten karbec nezaslouží .)
Datum: 29. září 2011 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel12504
 Když je karbec 19mm tak to chce aby šlo koleno do kuželu z cca 22mm na 20mm průměru,kde u válce je potřeba kulaté koleno naformovat do zaobleného obdélníku-no cca podle sacího kanálu....a koleno má být do spádu(origo je taky do spádu)...a chce to vymyslet délku a chce to vymyslet směr zahnutí....nabízí se koleno vyhnout do strany,ale s tim narazíme u plecháčů (J05,20,21).....jenže aby se karbec vešel i s kolenem na cca stené místo,tak se to musí šikovně rozměřit..... Faktem je,že hafo lidí koleno na takovýhle karburátor neumí udělat.....
Datum: 29. září 2011 17:21
Jméno: jawasimson
IP: uživatel8251
 Seso no měl by to bejt prumer na Jawu 23 Mustang na original valec a na karborator dell orto.
Datum: 29. září 2011 15:11
 ja vim zapracuji ji na tom,,ale jde o to jaky prumer by to melo mit,,, lebo to nejde udelat jen jaky se hodi,,sesa
Datum: 29. září 2011 14:59
 zdarec chlapi potřeboval bych poradit nejde mi nakopnout fichtl benzin sem měl v karbecu dost a nešelo to, karbec sem čistil nejmíň 10krát a furt nejde, svíčka dává velkou jiskru a pořád to nejde nakopnout
tak nevíte v čem by mohl být problém ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2011 18:13
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Koukni se na vejfuk..  Mně ten syčák najednou přestal jet .. všechno sme vyměnil až potom sem se koukl na vejfuk.. úplně zadělanej..
Datum: 01. října 2011 18:13
Jméno: Hanes
IP: uživatel12501
 předstih je dobře seřizenej protoze sme to dvakrat nakoply a ted uz nic
Datum: 29. září 2011 21:14
 předstih...
Datum: 29. září 2011 15:53
Jméno: Hanes
IP: uživatel12501
 svičku sem měnil a pokažde je dobra a dava velkou jiskru a benzim sme s kamosem dali i na svicku i do valce a nic tak bud neco v zapalovani nebo už fakt nwm
Datum: 28. září 2011 22:58
Jméno: jop
IP: uživatel11396
 Podiv se jestli je mokra svicka,kdyz bude tak zkus jeste poladit zapalko a musi jet
Datum: 28. září 2011 20:39
 než začneš to něčeho hrabat tak prvně dej jinou svíčku
Datum: 28. září 2011 19:58
Jméno: ToMa
IP: uživatel12499
 Ahoj draci, mám na vás dotaz, kteří se orientujete v mosquitech - nevím jak ladit karbec, někdy nedrží volnoběh, někdy zase přetáčí. Zajímal by mě princip štelování karbecu jestli můžete poradit a nebo jestli nemáte nějaký odkaz na netu na nějáké materiály , kde bych to naštudoval. Moc díky za rady bo je to můj první stroj a zkušeností moc nemám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 20:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nevím, jak je to u komára, ale volnoběh jsem vždy šteloval takhle: dotáhnu šroub volnoběžný směsi skoro nadoraz (ale jen lehce, ať se šroub nepoškodí), zvednu šoupátko (tím zvýším otáčky) a postupně ten šroub volnoběžný směsi povoluju, až dosáhnu nejvyšších otáček, pak vrátím o 1/4 otáčky a došteluju otáčky dorazem šoupěte.
Datum: 29. září 2011 20:41
Jméno: robert
IP: uživatel12502
 musis na karbecu jsou trisky tu s pružinkou steluj na volnobeh a skus zkontrolovatplynove lanko
Datum: 28. září 2011 20:36
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Zdravím všechny nadšence do motorek. Mám jeden problém.. Číza 487 mi nejde do otáček, vynechává.. Sundal jsem gumu za karbecem jak vede k filtru a foukala mi palivová směs do filtru. Nevíte co by to mohlo dělat? Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 13:58
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Jo, bylo v hajzlu zapalování a tím i rozházenej předstih.. Dík
Datum: 29. září 2011 13:58
Jméno: piTTeR
IP: uživatel2970
 zdar,\r\nšpatnej předstih,kondezátor,kladívka,vymlácená fajfka...,nebo může špatně dobijet.477 mi to dělala s těhle důvodů často.
Datum: 28. září 2011 23:51
 Cau Draci mam dotaz..... mam pionyra 21 .. a mam problem kdyz ho nastartuju tak motor jde ... kdyz pridam ctvrt plynu de do otaček ale kdyz dam plny tak zdechne .. cim to muze byt ????? treba to neni jen v karburatoru ... ???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2011 14:37
Jméno: HaNo
IP: uživatel9375
 zatim diky  )\r\n
Datum: 29. září 2011 14:37
 Samozřejmě, někdy se ty poruchy násobí a než odstraníš původní, vznikne druhá. A pokud hází jiskru, zkus v každém případě vyměnit svíčku, vyplatí se mít jednu o které víš, že je v naprostém pořádku, pak zkontroluj nastavení.Síla jsikry se dá od oka zkontrolovat nejlíp vrtačkou kterou protáčíš motorem na straně alternátoru pomocí golovky č. 8, ale dej pozor, měj svíčku venku, jinak sice jde takovým způsobem i nastartovat motor, ale radil bych v tom případě vyměnit upevňovací šroub rotoru za jiný z kvalitnějšího materiálu, obvykle se ten původní ukroutí... Pokud tím motorem točíš vrtačkou, zkus jiskru jen přímo z kabelu proti kostře(bez koncovky), musí pěkně luskat i když máš kabel i 5mm od kostry, pak je indučka, napájecí cívka, kondík i přerušovač zpravidla v pořádku.
Datum: 28. září 2011 23:18
Jméno: HaNo
IP: uživatel9375
 ted uz ani nastartovat nejde ... to by mohlo byt zapalovani ne ?
Datum: 28. září 2011 20:38
Jméno: magdon
IP: uživatel12495
 Tak pokud motor před zastavením škytne zpět do sání, je vadné gufero na straně alternátoru, či někde je nětesnost a motor přisává falešný vzduch. Předpokládám, že karbec je OK, neucpaná tryska, průchozí kohout, či neskřípnutá přívodní hadička benzínu. Nebo taky karbec z 05 namontovaný na 21 - 23 dělá svoje...
Datum: 28. září 2011 14:46
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci mozu dát na čz 175/477 hlavni trysku 69 ? jestli to pojede ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 23:02
 na nízké otáčky možná...pak asi ne...má tam bejt 93...
Datum: 26. září 2011 23:02
 Je možné , že mam na origo karburátoru jikov na jawa 21 trysky s číslem 68 a (38) ? Ta 38 je nejistá,špatně čitelná, ale ta tryska vlevo od šroubku na seřízení volnoběhu, tak ta je určitě 68. Nikde je tu nevidím, že by se dali popřípadě koupit. Jsou to origo trysky či nikoliv? Popřípadě jaké jsou origo na tento karburátor. Někde jsem to tu četl , ale jak na potvoru to nemohu najít , tak píši. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 1:29
 když potřebuju něco ohledne nějaké motorky tak místo hloupeho dotazu automaticky stáhnu příručku!
Datum: 27. září 2011 1:29
Jméno: similbc
IP: uživatel12398
 neměl jsem jí, už jsem si jí stáhl.....díky........... a tu facku si nechte pro někoho jinýho
Datum: 26. září 2011 21:47
 kdybys nebyl lempl tak se podíváš do příručky nebo do popisu a zjistíš že trisky 68 a 38 jsou origo! takže si facku dej
Datum: 26. září 2011 21:25
Jméno: similbc
IP: uživatel12398
 nevim proč bych si měl dávat facku, ale někomu by pomohla studená sprcha.toho blbečka si nech.taky tě neurážím... trysku 38 jsem už našel v eshopu ale 68 nenašel.
Datum: 26. září 2011 21:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dej si facku za lenost a pak si stáhni návod k obsluze (třeba tu http://www.cezeta487.ic.cz ), všechno najdeš v technických údajích. Ty trysky bys tu v eshopu taky našel, kdybys nebyl tak blbej a línej!
Datum: 26. září 2011 20:09
 Zdarec chtěl bych se vás zeptat,jestli můžu dát do jawy 21 asi 4 měsíce starý benzín s olejem,já mám strach ,abych nezadřel dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 11:29
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 pokud je benzín namíchanej s olejem tak se počase rozkládá a přestáva mazat jak má, pokud ten benzin už nevoní po benzíně tak to vyhod, pokud voní jako benzín tak je ok, měsíce je moc to už bude v pr.... smíchej ho alspon sčerstvím namíchaným benzínem !!
Datum: 24. září 2011 11:29
 Na stáří benzinu ser. Já měl v manetu benzin 2 roky když jsem s nim ještě nemohl jezdit, vyjel jsem to a vůbec nebylo znát že je starej.
A ke křovinořezu mám už tak 4 roky starej benzin v kanistru a furt na to sekám.
Datum: 23. září 2011 22:04
 15 let starej benzín a jaweta sport....jediněj problém že olej usazenej na dně nádrže ale stačilo rozhýbat a po malé rozvičce to chytlo  samozřejmě na čerstvej benzín by to asi jelo líp ale i tak nebyl problém jet 60km/h...
Datum: 23. září 2011 21:12
 a kam by se ten olej jako rozpustil? ten olej v tom benzínu bude pořád..
Datum: 23. září 2011 20:56
 ,Ale benzín ten olej za nějaký čas rozpustí a nebo ne?
Datum: 23. září 2011 20:34
 jezdil jsme i na rok stary benzin s olejem a bez problemu... kdo ti nakukal takovou blbost že zadřeš? .... známej jezdí se svojim peugotem 405 na naftu 10let starou (v sudech) a taky bez problému.
Datum: 23. září 2011 20:24
|



|