slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  51  52  53  54  55  56  57  58  59  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Čau draci chtěl sem se zeptat jestli pincek s karburátorem ze simsona pojede líp motor je bez úprav jen hvězdicová hlava. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2012 10:19
 
 
 
 
Jméno: Sukin      IP: uživatel13118    
Pokud má větší průměr difuzoru, tak něco přidá ve vyšších otáčkách a bude zřejmě točit i více otáček, pokud nemá hvězdicová hlava vyšší kompresní poměr, tak se pouze lépe chladí.
 
 
Datum: 27. ledna 2012 10:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13115    
Vyhoď karburátor ze simsona,vyhoď hvězdicovou hlavu a fík pojede jak šlak ;-)
 
 
Datum: 26. ledna 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel9923    
Zdar nevíte někdo jak spravně naladit u simsona karburator 16n-3 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 18:30
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel9923    
Tak jsem to zkoušel podle navodu a nic a vyčetl jsem že tenhle novější karburator doma neseřidim je to možny?
 
 
Datum: 28. ledna 2012 18:30
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel9923    
Díky kluci zkusim to nějak dolatit muj email je lipas.holubar@seznam.cz
 
 
Datum: 28. ledna 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12926    
teď sem si vzpoměl že mam v meilu uloženou ofocenou českou dílenskou příručku jen stránky o karburátoru, podle toho sem jednou vycházel když napíšeš tvůj meil, neni problém přeposlat
 
 
Datum: 28. ledna 2012 0:56
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12926    
párkrát jsem ho dolaďoval známejm ve vsi, ale řikám, žádná pr*el, ale jinak je dost návodů na simsoňáckejch fórech třeba simson v iglů, hlavně bacha jastki byl rozebranej, tak ať nejsou zpřeházený trysky, jsou tam tři, teď si nevzpomenu,která je jak velká ale je tam na sytič( asi 60?) , na volnoběh, a hlavní, (ta je tušim 72), jo a bacha simson a tyhle karburátory jsou dost náchylný na hladinu a plováky
 
 
Datum: 28. ledna 2012 0:50
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
zdar hoši. řeším problém na mustangu. pořád mi profukuje výfuk ve spoji s kolínkem. dal sem tam tu tu šňůrku co prodává sesa a bylo to trošku lepší, ale asi po 150 km to začalo vypadávat a zase to profukuje jako blázen. myslíte, že kdybych tam dal novou šňůrku a dokola sem to přejel silikonem (do 300 °C), tak že to pomůže ? a dál mi pořád nejde přidělat manžeta na karburátor. nemáte na to nějaký fígl ? dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2012 13:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu manžetu dej do horkej vody...čerstvě uvařenej, ... jinak mezi koleno a vejfuk sem dával tzv teflonovou pásku, a na to sem dal svorku a utáhl...drželo to hodně dlouho, jen stačilo jednou za 2 měsíce, přemototat pásku...
 
 
Datum: 22. ledna 2012 13:52
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
CAU draci, tak zase ja :-D a este se tu parkrat objevim.. chci se zeptat jake tesneni se dava na palivovy kouhout? protoze mi z teho vali benal a nevim co tam mam dat, kamos mi rikal ze azbest ne tak ja nevim, jestli tam nepatri jenom nejaka gumova podlozka protoze fakt nevim co tma mma dat.. pls poradte dik.. jo a k predstihu asi to odtlacim tech 300 metru ke znamemu, protoze sem to neska delal asi 2 hodiny a neslo mi to zestelovat, jiskru to nehazi, navic mam ted rodinne zalezitosti, tak ani moc casu nemam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel12620    
patří tam fíbrové těsnění :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel13081    
zdrarec chlapi. vim že to sem nepatři ale chtěl bych se zeptat. Na mojem fichtlu se velmi osvědčil papirový filtr benzinu. Už dost bordela se mi tam nachytalo. Mam favorita a koupil jsem si to aj na něj. Chtěl jsem se zeptat, jestli je dobré filtr instalovat před nebo až za AC pumpu v motorovem prostoru. Jak by to bylo lepší? Díky! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel13081    
Dám ho teda asi ještě před pumpu. Jinak vím že se tomu říká "oficiálně" palivové podávací čerpadlo, ale už od jakživa tomu teda říkám AC pumpa. :-D To je jedno, hlavní je že víte co jsem myslel. :-) Díky jinak moc!
 
 
Datum: 20. ledna 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13084    
Na fáčku ho tam taky máme,dokonce bych řek že tam patří a je to "origo" náhradní díl....
 
 
Datum: 20. ledna 2012 14:57
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Do favorita jsem ho dával před podávací čerpadlo a nebyl s tím žádný problém
 
 
Datum: 20. ledna 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nadrc: néé to není AC pumpa!!! na bloku motoru je pouze pumpa neboli podávací čerpadlo!... nepoučuj když o tom nic nevíš!
 
 
Datum: 20. ledna 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel2970    
jawa_cezetak:AC pumpa je na bloku motoru a pumpuje benzin z nadrže do karburatoru.neni to to same jako akceleracni pumpicka. Přema:Na formanu jsme ji měli danou original od vyroby a byla az za pumpou,těsně před karburatorem.Ale myslim ze pred pumpou taky nic nezkazí,pumpa by to měla přetahnout.
 
 
Datum: 20. ledna 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já ti nevim.. AC pumpa neboli akcelerační pumpa je umístěna v karburátoru a při sešlápnutí plynu vstříkne benzín do difuzoru a to působí akceleraci.. takže nevím jak chceš instalovat papírpvý filtr před akceleřační pumpu :-D
 
 
Datum: 19. ledna 2012 23:12
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel13081    
ja jsem si pravě řikal, že před pumpou se to aspoň vyčistí a nezasere se tim ještě i pumpa...
 
 
Datum: 19. ledna 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Za pumpu
 
 
Datum: 19. ledna 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: d50      IP: uživatel13063    
zdaec draci.chci se optat jestli my na karbec na dandyně 50 (bing 18)bude pasovat filtr 35,32,..?či jakej..díky moc. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 16. ledna 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
cawte mam yamahu dt a chcem sa spitat s coho bi sa dala virobit ta gumicka do ventilu je to taky smajlik a v mototechce mi povedali ze sa da kupit len cely ventil ale ja potrebujem len tu gumicku . alebo kde bi som taku gumu kopil a bi som si to uz doma visekol to bi problem nebol dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: Smoula      IP: uživatel12691    
Čauvec, jak poznám u jawy 175 jakej je to typ motoru? dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo, psal jsem ti mail
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: smoula      IP: uživatel12691    
Más to tam
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jistě, l.radvan@seznam.cz
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: Smoula      IP: uživatel12691    
no ja mam prave jen motor muzu poslat foto
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To ti těžko poradim když nevim u jaký motorky to je...
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:26
 
 
 
 
Jméno: Smoula      IP: uživatel12691    
já právě nevím
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u předválečný?
 
 
Datum: 07. ledna 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12794    
ahoj draci v jakrm poměru michate olej z benzinem na pionýra O5? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 17:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne.. zábeh 1:25, po zábehu 1:33-1:30
 
 
Datum: 07. ledna 2012 17:13
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:40 nak tak
 
 
Datum: 07. ledna 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel13012    
čau lidi,mám problém s babetou 210 dvourychlost... za studena mě chytne a hned skape a tak to dělá dokud se víc nezahřeje,až je zahřátá tak to pak jede už normálně,nevíte čím by to mohlo být? díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel13012    
i ze sytičem je to to samé ;-) já si myslím že to bude asi někde v karbecu ale nejsem si jistý...
 
 
Datum: 07. ledna 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapni sytič :-)
 
 
Datum: 07. ledna 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a sitič použivaš?
 
 
Datum: 07. ledna 2012 12:11
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
zdar,sorry že to sem nepatří,nevíte jestli na mé hondě mtx z roku 84-zrušim přimíchávání oleje do benzínu a budu to tam lejt rovnou olej s benzínem :-> jestli se nebude zacpávat karbec?mažu mogulem TS.a kolik by měl bejt poměr jestli tak 1:33 nebo 1:40? 1:50 je už málo. díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
no ono je to v pr delší dobu,,jednou to maže moc pak zase málo tolikrát už jsem to opravoval a ho...v..no s toho
 
 
Datum: 07. ledna 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Proč bys to chtěl rušit? Mně to na Yamaze DT 80 z 82. roku fungovalo celou dobu a spolehlivě...
 
 
Datum: 05. ledna 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
no je to do crossu takže je to líp přimazat radši víc :-)
 
 
Datum: 05. ledna 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec se zacpávat nebude, a poměr nevim, já jezdil v číze 1:50 a vydrželo to tak minimálně 40 000km...pro sichr tam dej 1:40 a je to
 
 
Datum: 05. ledna 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
AHOJ, Chtěl bych vám přestavit web mého kamaráda který se věnuje úpravám Fichtla pro silniční závody + mopedům atd... Odkaz http://www.stepkoun.wbs.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hezký počteníčko
 
 
Datum: 03. ledna 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel12600    
Zdarec, Bude mít vliv na funkci Jawy 350/354. Když v ní mám hl. trysku 95 a v tabulkách je 98? Mám karburátor Jikov 2924 SBDb. Volnoběžná tryska je 50. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nedělej si starosti pojede to bez problémů
 
 
Datum: 03. ledna 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel12990    
Originálně by tam měl bejt 2924 s přírubou. Ale tento 2924 SBDb je napsanej v tabulkách jako náhrada protože ten s přírubou je hodně poruchovej. A je u nej napsáno hl. tryska 98 a já mám 95.
 
 
Datum: 03. ledna 2012 13:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karbec je tam 24 origo, nebo se pletu? podle mě to s tou 95 pojede uplně v pohodě...
 
 
Datum: 03. ledna 2012 13:16
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel12989    
Tak to nepůjde..ten karb 2924 ma průměr difuzoru 24mm a ty potřebuješ 2926. Ta tryska hlavní by měla být alespoň 100, ale nevím. Volnoběh 50 je Ok.
 
 
Datum: 03. ledna 2012 12:26
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12838    
zdarec dnes jsme s kámošema tunili babettu.Dali jsme tam karbec z jawy 555,rozteč šroubů na koleni ke karbecu pasovala jen tam jsou kolem trochu škvíry :-) ,no vyřízli jsme plech ,dali trochu červenýho silikonu a bylo to. Ještě trochu pokuchaly vejfuk..a musim říct do kopce jede furt 40km/h po rovině i 60km/h..i chytá líp ,,no vyplatilo se to,,:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12838    
MILAN:to je dvourychlostni 210,ja s babetou skušenost moc nemam,to spíš s fichtlem,je to kámošovo babeta.Já nevim co s tim,skus jestli nemáš děravý plováky,,že zůstávají dole a tim pádem benzin chčije do válce",jestli se nezasekává vpouštěcí ventilek,,co zastavuje benzin když karbec už plnej",nebo špatná svíčka,ucpaná tryska ..nevim co by to mohlo bejt,,,,,
 
 
Datum: 31. prosince 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: MILAN      IP: uživatel6524    
ZDAR LADICI CO TO JE ZA TYPA TE BABETY MAM 207 JEDNO RYCHLOSTNI RV 83 NEJAK TO NECHITA PORAD JE TO ZECHCANY NEMAM TUCHY CO STIM
 
 
Datum: 30. prosince 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel12961    
Ahoj mam problem s volnobehem. Vse sem nastavoval podle prirucky, tedy utahjl jsem volnobezny sroub na doraz a pak povolil o 3 otacky. Motor chytne za studena okamzite, ale po startu je volnobeh moc vysoky a kdyz se motor ohreje tak to chcipne a kdyz chci pridat plyn jakoby se uchlastal. Vse by melo byt ciste, hladina dobra, akorat sem daval nove soupatko od nahradniho vyrobce ktere nema z boku zlabek pro volnobezny sroub tak jestli to nevadi a nei zam nahore vybrani pro plisek jehly. Jehla je na druhem zarezu shora. Nevite nekdo cim by to mohlo byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel12962    
Tesneni mam nove, vse dotahle, vse vycistene. Podle me to dela to soupatko s jehlou.
 
 
Datum: 27. prosince 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12958    
studený lítá do otáček a teplý chcípá.....to bude problém všeho......někde to přisává......jak se to ohřeje tak se mezera vytěsní......zkontroluj všechna těsnění od karburátoru dolu a pod válcem.....muže být jen povolený karburátor na kolenu a nebo smítko bordelu ve volnoběžný trysce....origo Jikov je v celku blbuvzdornej karburátor....všechny velký problémy začínaj na úplný kravině.....
 
 
Datum: 27. prosince 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel12962    
Reminder, ja su blby a ty slepy!! Neumis cist ?
 
 
Datum: 27. prosince 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Tak si blbý nebo co? Prostě to nastartuj aby ti nechcípalo, nech to zahřát a pak to šteluj... Jestli problém přetrvá, saje ti to vzduch pod guferem na klice nebo pod hlavu...
 
 
Datum: 27. prosince 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel12962    
Tak vypada to, ze uz se to umoudrilo, zadny zlabek jsem nedelal, ale nakonec jsem zjistil, ze to nahradove soupatko je naprd. Jak nema vybrani pod pruzinkou na plisek co drzi jehlu, vzdycky tu jehlu nejak zkrivi a ta se zasekne. Ted to 20 minut vrcelo a nechciplo tak snad ok. Ale myslim, ze to bude delat obcas problem...
 
 
Datum: 27. prosince 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel12962    
No vysoke to ma prave jen za studena, ale strasne moc!! A za tepla to zase chcipa....
 
 
Datum: 27. prosince 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víš proč tam je? protože se tam časem díky opotřebování udělá.... zahřej motor a potom to laď... a ser na nějaký tři otáčky až to bude dostatečný tak to poznáš... jestli to má vysoký točky možná ti to tam někde saje faleš....
 
 
Datum: 27. prosince 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel12961    
dobre nebudu, ale porad nevim proc v tom origo ten zlabek je. No a kdyz to neni tim, tak cim jeste.... :-(
 
 
Datum: 27. prosince 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedělej ho tim to není...
 
 
Datum: 27. prosince 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel12961    
tak ted nevim, delat tam ten zlabek a nebo ne? Na originalnim soupeti je a na tom nahradovem neni....
 
 
Datum: 27. prosince 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žlábek by tam neměl být... potom se ti tam udělá tak velkej že šoupě nebude reagovat na pohyb šroubu volnoběžnýho a bude ti to zdechat...
 
 
Datum: 27. prosince 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo
 
 
Datum: 27. prosince 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel12961    
a jede ti to?
 
 
Datum: 27. prosince 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky nemám na šoupeti žlábek..za pár chvil se ti tam udělá sám :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel12961    
Zajimave je ze aj tady v eshopu prodavaji soupatko bez zlabku :-(
 
 
Datum: 27. prosince 2011 13:54
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel12961    
Reminder: to vim taky, ale nejak to musim zahrat a to bude tim, ze nastartuju studene tak nechytrac! Jenze kdyz je to teple a pridam otacky tak o to vic to za studena toci, na druhem stroji me to nedela. Takze musi byt nekde chyba. pero: dik za radu zkusim udelat ten zlabek. Ridil jsem se priruckou na zakladni nastaveni, za tepla uz to doladim, ale nejak sem zacit musel. Uvidim co to udela
 
 
Datum: 27. prosince 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ten žlábek tam musí být také jsem měl šoupátko bez žlábku a byly s tím problémy,vem si pilníček a udělej žlábek a bude vše v poho...a vykašli se na nějaký utahování a pak 3 otáčky povolit to je blbost,,záleží kdo má jak nastavenej předstih a jak je opotřeben motor atd..prostě ten volnoběh za tepla seřit tak aby byl nízkej,ale ne zas tak aby to chcípalo a je to
 
 
Datum: 27. prosince 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Víme čím to je. Volnoběh se nastavuje na jízdou zahřátém stroji...né nastudeno :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel12961    
Jo je to jawa 21.
 
 
Datum: 27. prosince 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: HerrBode      IP: uživatel10882    
Zdar. Mam dotaz.Jawa 05 po kompletní GO.Teď se dělala elektrika....Nakopnu to běží 5 vteřin a pak začne téct všude karburátorem benzín a chcípne.Nemam na tom ještě ani vejfuk tak jestli to má na to vliv to nevim....Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
provaz.. nie na 05 také karbeci nemontovali nikdy... podobné s mensim difuzorom mali plovák starsieho typu... HerrBode: mal som už podobný problem.. skús profuknuť víčko plov. komory kompresorem a skontroluj ihlu plováku,
 
 
Datum: 22. prosince 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jó tak to se omlouvám .. setkal jsem se s 05kama co měli vždy karbec Jikov 2917 psb z novějších jaw ... myslím že je tam teda hladina neměnitelná .. poznámka: doma mám 2 karby jikov 2914 HZ (z 555) a jeden má plovák přiletovaný k jehle a druhej měl plovák osazen jehlou se zarážkou bez přiletování , takže by se při tom prvním teoreticky dala změnit hladina plováku, při tom druhým vypilovat drážku pro zarážku...
 
 
Datum: 22. prosince 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar muzes tam mit i tenhle karbec na 05 treba, jstli mas ten novejsi a nebo mas jen s mensim difuzorem. zkus tohleto sestelovat http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 22. prosince 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: HerrBode      IP: uživatel10882    
Mam tam původní karbec s 15mm difuzorem,tam bohužel nejde nastavit hladina....jak budu v garáži tak se mrknu na ten plovák....díky za tipy....
 
 
Datum: 22. prosince 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar určitě je to v karburátoru. Začni plovákovým ventilem možná ti netěsní tak kup nový .. a správně musíš seřídit hladinu přihnutím plíšku ... taky se podiv na plovák zda "plave a nadnáší se" nebo jestli není díravý , popř vyměň. Nebo se nějakým způsobem třeba zadrhává ... hodně štěstí s opravou!
 
 
Datum: 22. prosince 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel10882    
Pokud se nepleti tak 05tkovej karbec nemá plíšek an seřízení hladiny ne?
 
 
Datum: 22. prosince 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
Čau draci,chtěl jsem se zeptat proč mi jawa 555 nejde do otáček,vyčistil jsem karbec,dal novou svíčku pod hlavou to nepodfukuje.díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď zasranej vejfuk, nebo blbej odtrh (předstih)
 
 
Datum: 07. ledna 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
díky za odpověd,mrknu na to :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel12911    
vyčistit vejfuk
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná to stěma kladívkama bude ale ja bych vsadil na špatný kondenzátor vymněn ho za nový v 95% je to tým
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
máš znečištěná kladívka nebo jsou rozeštelovaná
 
 
Datum: 14. prosince 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: kubanek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat co si myslíte o karbecu z motorovky na Jawě 50 ? :-) Díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12901    
Jestli chceš znát muj názor,tak je to kravina.....celkově je kravina dávat jakýkoliv jiný/větší karburátor na origo válec.....kdyby ses zaobíral i souvislostma co a proč a kde,tak bys zjistil,že fichtl má jeden z největších karburátorů ve své třídě.....žádné jiné padesátky nemají tak velký karb(17mm)...současné klapkové padesátky v serii mívají dokonce karburátory o průměru jen 12-14mm a dosahují daleko vyššího výkonu....tím rozhodně nechci říct dej tam karbec z babety a nebo simsona....origo karb je moc dobrej....a má rezervy!....a věc B....podívej se do sacího kanálu......nevadí ti tam něco? Mě teda jo......a pak to má jet....to jen takový souvislosti.....
 
 
Datum: 12. prosince 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: pepánek      IP: uživatel11186    
já mám karbec z motorovky s difuzorem 21.... ale ještě jsem ho nenamontoval... :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
zdarec lidi když se pořádně sešteluje original karbec tak už se naněj nemusí šáhnout je to v pohodě karbec :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vetsina pil ma mensi difuzor nez karbec od pionyra
 
 
Datum: 09. prosince 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12886    
ja mam takovou radoby krosku z fichtla a mel jsem tam karbec z motorovky 19mm a o trochu to bylo lepsi ale zas takovy zazrak to neni
 
 
Datum: 09. prosince 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: drandik      E-mail:      IP: uživatel12884    
Koupil jsem si na Babrttu karburátor DELL ORTO.Když uzavřu klapku na přívod vzduhu,tak pootočením rukojeti plynu klapka zůstává stále zavřená.(u karburátoru JIKOV po přidání plynu klapka otevřela plný přívod vzduchu) Může mi někdo poradit?-zda-li není karburátor vadný nebo to musím otvírat mechanicky rukou.Díky za radu.Drandík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12883    
jsem v oblasti babet laik....ale měli sme jeden čas Piaggio Ciao s hodně podobnym karburátorem (koncepce naprosto stejná,průměr menší) a sytič vyskakoval sám po naskočení motoru....ale taky se mi stalo,že jsem nechtěně při alkohol offroad tripu ze zábavy zahučel do křoví a celý sem si to zvohybal...nejenom to :-D.....a pak už to vyskakovalo blbě i po narovnání....jinak perfektní vozidlo,moc doporučuju....fichtl je fichtl,ale s 3 promilema tě bezpečně doveze jen vyhrkaný Ciao :-D :-D :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čus draci mam problem :-D na motorce sem komplet uz nekolikrat vycistil karburator :-D a furt me nende benzyn do valce nevyte co este s tim moze byt ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
propálenej píst? podfukující hlava? totálně vychozenej válec? palivovej ventil zaseklej? z hadičky to teče? :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: s11      IP: uživatel12302    
A nemáš ucpanou nádrž ? jestli jo tak jí vyčisti... A nebo podívej se na plovák jestli neny děravej plovák
 
 
Datum: 06. prosince 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
niekedy fakt stačí otvoriť kohútik nebo proste nalít benzin :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus stříknout trochu benzínu do válce, dej tam svíčku a rozběhni to, to mě pomohlo.
 
 
Datum: 06. prosince 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Někde ti to saje falešní vzduch,buď mezi karburátorem a nebo mezi kolínkem a karburátorem a může ti jít ještě falešní vzduch tím čím se šteluje na karburátoru Vůla pilinového lanka?Pořádně to utěsni a poznáš čím to bude!!
 
 
Datum: 06. prosince 2011 18:58
 
<  51  52  53  54  55  56  57  58  59  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.06.2025 8:37:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu