slovensky
Třikrát sláva draci, konečně je v nákupním koši, možnost vybrat rovnou výdejko za 75kc a to včetně dobirky od GLS .-) jen se omlouvám za dobírku bez možnosti platby předem, to lze jen na vyžádání, lebo sesa love předem než dojde balík na adresu neuznává :-( trošku rychleji se už krámek načítá v mobil ale stále je to nepřehledné a tak prosím každého draka, Ať svůj nákup jede přes PC, to je vždy top
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  .  |  .       
 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  54  55  56  57  58  59  60  61  62  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
cau draci sice to sem nepatri ale neva chci se zeptat čim to muže byt mam 4 takt sekačku a nechce tect benzin do valce ale vsechno je čiste odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: RIP Simo      IP: uživatel12646    
Urcite bych se mrknul na tu membranu, potonm zkonroluj zapalovani, a dukladne procisit karburator + nainstaluj benzinovej filtr. urcite to bude nejaka malickost chce to proste logicky postupavat a urcite dojdes kam chces :-)
 
 
Datum: 23. října 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
a nemá ten karbec cupovátko?,jednice stříkni pod svíčku estli pak nenasaje :-)
 
 
Datum: 23. října 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12079    
nebo prasklá membrana
 
 
Datum: 23. října 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Taky ti to nemusi dobre nasavat vzduch nebo je zamrdane vyfukove potrubi.. nebo nemas zalepene vicko na nadrzce.. ? musi tam byt malinka dirka aby tam sel vzduch
 
 
Datum: 23. října 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
jiskru spravne haže \\r\\n
 
 
Datum: 23. října 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
popripade vyšrubuj sviečku a strekni tam trochu benálu zaručený spôsob
 
 
Datum: 23. října 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
mi mame kultivátor a on ma takú klapku príde mi to ako sitič a tu keď ručne nepodržím nenaštartuje sused ma kosačku s veľmi podobným motorom
 
 
Datum: 23. října 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: Fera      IP: uživatel12641    
karburatorem nebo ventilama.. haže spravně jiskru?..
 
 
Datum: 23. října 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: 23 mustang      IP: uživatel1058    
Ahoj draci,mám problém který se asi týká karburátoru... Brzy z jara mi mustang dělal to,že šel sám od sebe do vysokých otáček,bez toho abych šáhnul na plyn. Vyměnil jsem šoupátko a už to bylo dobrý.Je fakt že už se i trochu venku oteplilo. Přes léto dobrý,ale dnes ráno při 1-2 stupních to udělalo zase. běžel asi 10 minut normálně,(měl jsem ho v garáži přes noc) a pak za jízdy to začlo,začal se přidávat plyn a já vypadal jako kkt co neumí řadit :-D. Myslíte že okolní teplota na to má vliv? Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To gufero vyndáš líp když do něj našroubuješ vrut do dřeva a pak ho za ten vrut vytáhneš. :-)
 
 
Datum: 24. října 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12645    
když sem měnil gufero tak sem to ani půlit nemusel, šlo to z venku, jenom se to gufero podebere a vydloubne a opatrně se tam natlačí nové
 
 
Datum: 23. října 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: 23 mustang      IP: uživatel1058    
tak skusim to kolínko uťesnit tedy z obou stran,ale půlit motor se mi teda moc dvakrát nechce... mrknu se na hladinu,ale ta by měla bejt OK možná ještě vyšší,jestli se to tedy posuzuje podle toho,aby to lícovalo s tim límcem(hladina). jinak dík za komenty,zítra napíšu jak jsem pochodil :-)
 
 
Datum: 23. října 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napřed bych viměnil těsnění mezi kolínkem karburátoru a valce a pak mezi kolinkem karburatru a karbece a než je tam daž s obou stran je trocha mazni vazelinou a pořádně dotáhni myslím že by to mělo vyřešit tvuj problem pokud ne asi to bude to gufero ale tomu moc nevěřím
 
 
Datum: 23. října 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel10579    
mě to na fichtlu dělalo, taky, okolní teplota na to bude mít taky vliv, ale mě to dělalo gufero u kliky na straně zapalování, ale než jsem na to přišel :-),většinou se u toho gufera opotřebí těsnící břit a nebo se povolí stahovací pružinka na guferu a pak to přisává faleš. vzduch a nejvíc se mi to projevovalo taky na volnoběh
 
 
Datum: 23. října 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chudá směs - buď ti to saje falešný vzduch, nebo je nízká hladina v karbu
 
 
Datum: 23. října 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
někde ti to saje falešný luft
 
 
Datum: 23. října 2011 10:46
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute. mohol by mi niekto zmerat dlzku ihly na jawu 555 a napisat mi sem rozmer? dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Potřebuji poradit jestli jde nějak opravit podtlakový benzinový ventil na peugeot 50 .Nebo je lepší namontovat náhradu a ten krám vyhodit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12638    
přívod z karbecu zacpat a nějak tam nalepit/přitavit kohoutek.....
 
 
Datum: 23. října 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím chcem sa opýtať keď si dám na mustanga väčšiu trisku (78) mám dať do karburátoru menej alebo viac benzínu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
alě mělo by to jít ale na obyč pionýra je to asi zbytečné jen když neuživíš našlapaného fichtla tak mu dáš větší trysku, ale lepší je jinej karbec
 
 
Datum: 24. října 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tak priste uz to budes vedet, zadny uceny z nebe nespadl .)
 
 
Datum: 23. října 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šak ok preto som sa opýtal aby som vedel
 
 
Datum: 23. října 2011 8:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tak je známý idiot. Originální motor s originál příslušenstvím se ti bude akorát ulejvat ve vysokých nebo bude tarokovat... A jehla ti ovlivňuje směs asi od 1/4 do 3/4 plynu. Určite "líp nepotáhne".
 
 
Datum: 23. října 2011 7:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš si že motor jede jen na benzín?
 
 
Datum: 22. října 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeden známy mi to spomínal že to potom lepšie ťahá keď si dám väčšiu trysku , Viac benzínu dávam tým plieškom čo uzatvára ihlu.
 
 
Datum: 22. října 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Co tě vede k použití 78 trysky? A jakým způsobem dáváš benzín do karburátoru?
 
 
Datum: 22. října 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: Václav      IP: uživatel11960    
Zdravím, mám PIO 21, když se rozjedu, tak 1 a 2 rychlost jde vytočit, ale jakmile zařadím 3jku, tak silně klesnou otáčky a PIO jede, že jede. Hladina v karbecu OK, svíčka je nová, trysky čisté, benzín z nádrže jde. Dal jsem nový pal. filtr. Zkoušel jsem dát závlačku na jehle různě a pořád je to stejné. Prosím o radu. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: chuj      IP: uživatel12668    
oleje mas dost v prevodovce se ti muze pridirat a pak to ma odpor nekdy se to tak projevi kamaradovi to tak delalo tak jak rikas ja netvrdim ze mam pravdu ale znam jak nekteri takove veci zanedbavaj muze byt i zapalko karbec
 
 
Datum: 26. října 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Václav      IP: uživatel11960    
Díky za rady, ale trysky jsou stejné, neměnil jsem je a ve filtrboxu jsou 3 díry, tak asi zkusím tam navrtat ještě nějaké díry a pak se uvidí. Dík.
 
 
Datum: 23. října 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aj mne to robí na väčšej triske som tam dal namiesto pôvodnej 68 trisky som dal 78 tak mi to tiež tak blblo a keď som tam dal tú menšiu zas tak to išlo normálne
 
 
Datum: 22. října 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
mě se to taky stávalo, ale až když byl utavenej zkusil jsem dát menší trysku ochudil směs, protože jsem měl pocit jako že se to na tu 3 ulejvá a jezdilo to nebo zkus bez vzduchovýho filtru, ale když to uživí 1 a 2 tak nwm proč ne 3 zkusil bych teda ochudit
 
 
Datum: 22. října 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel12600    
Cuzz, potřebuji poradit mám Jawu 350/354 a levý výfuk mi kouří o hodně víc než pravý. Jestli to není třeba špatným spalováním nebo špatně danou vložkou. Mám doutníky a tato vložky. A jak by tam měla být? http://moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=5453.100 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a co převodovej olej? neubejvá? neni cejtit po benzínu? a klika, nejsou už vychozený ložiska? pravděpodobně v háji gufero nebo vydřenej labyrint pod primárem..
 
 
Datum: 21. října 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel12600    
Je pravda že jsem mě s ním dřív problém že nešel ted jde ale asi by to chtěl nastavit předstih ne? U toho pravýho jsem ho nastavil a docela šlape.
 
 
Datum: 21. října 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12629    
Jak řek Kekz.....jestli nemáš totálně zasranej jeden vejfuk tak ti pravej válec blbě pálí....nehádá se ti to trochu? Jdou na volnoběh oba válce?
 
 
Datum: 21. října 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
to nevím jestli tam má být tato vložka, o 350kýách moc nevím.. jinak je úplně jedno jakou tam máš vložku.. máš oba výfuky vyčištěné? není ten levej zasranej? jinak může to bejt třeba jinačím spalováním na topm levém válci no..
 
 
Datum: 21. října 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Zdar draci.. mám takový "zajímavý" problém na své Jawě 05.. vytočím dvojku (abych tam mohl hodit trojku) a při zmáčknutí spojky vyletí otáčky úplně na max.. hodím trojku, pustím spojku, znova ji zmáčknu, otáčky klesnou tak, jak mají.. jedu na trojku naplno, pustím plyn a cítím, že to pořád zabírá trochu (při zmáčknutí spojky zase otáčky na max), potřebuju-li podřadit, trochu přibrzdím zadní brzdou a spojku zmáčknu a je to zase v pořádku.. už nevím co s tím.. poraďte prosím.. díky.. lanko měněné, všechno krásně klouže, šoupátko se pohybuje krásně volně tak, jak má.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12632    
podle volnoběhu se neřiď....fichtl má běžně bohatej volnoběh a tím že si někde přisaje vzduch se akorát bohatost vyrovná.....já to tipuju na jasný přisávání vzduchu.....z jedničky na dvojku ti to nedělá,protože ho tak moc neroztočíš......z dvojky na trojku ano.....jdi po guferech......asi ojeté břity/stará ztvrdlá gufera.....a spíše bych to viděl na gufero pod zápalkem....
 
 
Datum: 22. října 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
mám ten samej problem, ale jenom když to fakt hrotim když jedu na pul plynu dám neutrál tak to nevyletí jen když jedu na plnej a všecko mám přetěsněný záhada to je :-D
 
 
Datum: 22. října 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
U mi jawa 20 se mi dělo to samí přetesni to zkontroluj těsnění síní karburator.kolínko..........
 
 
Datum: 22. října 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Netuším, čím by to mohlo být.. volnoběh drží pěkně (pokud nehodím z vytočené rychlosti neutrál), při jízdě jede taky pěkně.. až na to vracení plynu.. takže karburátor je snad nastaven dobře.. nevím :/
 
 
Datum: 21. října 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
hele tak to nevim .. ja bych sazel ze to bude nekde v karbecu ... musis si stim hold pohrat a pak pojede jak novej ;-) hodne stesti
 
 
Datum: 21. října 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Nemám doma náhradní karbec.. zkoušel jsem ale otočit plyn naplno a zase pustit a je slyšet, jak šoupátko narazí na ten volnoběžný šroub.. a jelikož je ten plíšek jehly přitlačen taky tou pružinou, tak by to doufám mělo chodit v pohodě i s ním a tedy s jehlou..
 
 
Datum: 21. října 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
a mas doma nahradni karbec ?? nebo jestli se treba neseka jehla nebo neni pricpanej kanalek
 
 
Datum: 21. října 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Problém je, že si myslím, že už jsem prolezl snad všechno, co mohlo být špatně.. :/
 
 
Datum: 21. října 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
Hele u fichtla nikdy nevis vecinou to je takova ptakovina ze se rovnou flaknes ze ses nepodival driv :-D
 
 
Datum: 21. října 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Kdyby to bylo těsněním, tak by se snad ty otáčky zvedly vždycky ne? Možná se ptám hloupě, nevím už co s tím..
 
 
Datum: 21. října 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
treba tesneni na valci nebo gufera
 
 
Datum: 21. října 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Svíčka má krásně cihlovou barvu..
 
 
Datum: 21. října 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jakou barvu má svíčka? možná si někde přisává faleš..
 
 
Datum: 21. října 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: race81      IP: uživatel11783    
Nazdar draci chcem sa vas opytat ake mate skusenosti s karburatorom jikov 2914 hz (z jawy 555) na babette 207 ako tu pise par ludi http://www.sesa-moto.cz/galerie/babetta/id_11172.html , http://www.sesa-moto.cz/galerie/babetta/id_9242.html mal by sa nim zvysit vykon ale to sa mi nechci verit takze si chcem vypocut vase nazory a rady este predtym ako sa do niecoho pustim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Forist28      E-mail:      IP: uživatel12621    
Nazdar mám taký problém s mustangom na , 1 , 2 ide v pohode ale jak to hodím na 3 a vytočím to tak to po chvíli začne strácať otáčky čo s tým viac benzínu do karburátoru? bohatejšiu zmes? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neviem vzduchový filter som nepozeral , len ja som mal problém s tým že som mal moc benzínu v karburatore a pretekal tak som tam dal to veko druhé aj s ihlou a tím plieškom čo uzatvára ihlu , neviem či to aj to nerobí ale skúsim pozreť ten vzduchový filter, len dneska jak som išiel zo začiatku všetko OK pekne ťahala ale po chvíli strácala otáčky , nechal som to chvílu som sa v tom hrabal asi 5-10 minut a potom to zasa išlo fajn tak neviem čo s tým je.
 
 
Datum: 20. října 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co hladina zkus jak tam hodíš zatři stlačit nohou ten cupovací kolík pokud pokud to bude ok tak je moc nízká hladina v karbecu nastavení hladiny najdeš na Jawa 50.cz jo a co vzduchový filtr je čistý ?
 
 
Datum: 20. října 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: Forist28      IP: uživatel12621    
no , uvidím čo to spraví
 
 
Datum: 19. října 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
mě tohle dělalo že jsem měl ten papírovej filtr na benzí když jsem ho vyhodil tak to bylo v poho. Jestli ho tam máš tak ho zkus vyhodit
 
 
Datum: 19. října 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
čau draci jak mam vištelovat karbec na čz 175 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Spaga      IP: uživatel12252    
Jehlu dej na 3. zářez odshora, šroubek na bohatost směsi dotáhni a pak přibližně 3/4 otáčky zpět povol a šroubek volnoběhu pošteluješ až za chodu, nejlépe když to projedeš, aby byl motor zahřátý. Ostatní šroubky dotáhni. Případně zkontroluj, jestli dobře dosedá hrot plováku, aby ti nepropouštěl benzín. Pokud jsi karburaci třeba vyvařoval, tak je dobré lehce máznout olejem šoupátko (pak už to bude mazat benzín) a bowden by měl mít dostatečnou vůli, aby dosedalo šoupátko- je to slyšet, jak při ubrání plynu cvakne.
 
 
Datum: 23. října 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh: :-D :-D :-D ale máš pravdu, karbec se nejlíp višteluje podle přýručki
 
 
Datum: 16. října 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
podle přýručky
 
 
Datum: 16. října 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Termixnator      IP: uživatel11946    
Zdar lidi prosim nevite jak ma velky difuzor karburator z jawy 90 ? predem diky za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Termixnator      IP: uživatel11946    
diky :-)
 
 
Datum: 12. října 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12591    
20mm
 
 
Datum: 12. října 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Sebo      E-mail:      IP: uživatel12364    
Zdar Draci mám problem s mým fichtlem. Jak jedu déle na plný plyn v plných otáčkach třeba do kopce tak mi fichtl začne vynechávat :-D\\r\\nNevíte co s tím??? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Před týdnem mi to dělalo to samé takže jsem rozebral karbec z nudy jsem si sundal i valec a je to zase vše cajk :-)
 
 
Datum: 13. října 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Sebo      IP: uživatel12364    
Dik
 
 
Datum: 12. října 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vyčistit palivovou soustavu včetně karburace
 
 
Datum: 12. října 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Sebo      IP: uživatel12364    
co s tim zvednout hladinu???
 
 
Datum: 12. října 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nedotejká benzín
 
 
Datum: 12. října 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau na jawa 21. problém s tím že mi nedržel volnoběh už jsem vyřešil mám tu ale další problém a to že nastartuji krásně tak na 1.-3. kopnutí vrší asi tak 15s a zdechne benzín je čerství a karbec jsem čistil. POdle mě to bude asi špatně dotějkat benzín nebo co díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
Zdar,filtr čistej?zkus vyfoukat...
 
 
Datum: 13. října 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel12589    
Ucpanej kohoutek..
 
 
Datum: 12. října 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdare, VIDĚLI JSTE NĚKDO UŽ TAKOVÝ KARBEC? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/569515-50-05.html TO JE NĚJAKÝ NULA-PĚTKOVÝ TYP? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2011 15:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to z Jawy 05 na 100% karbec Stadiona 22,23 má z boku M5 závity na pripevnenie plastových bočných krytov karburátora, Karburátor z Jawy 05 tam má iba dierky bez závitu... je to vidiet na foto http://www.mopedy-sokolec.xf.cz/files/HPIM3130.JPG porovnajte si fotky
 
 
Datum: 15. října 2011 15:13
 
 
 
 
Jméno: Márty      IP: uživatel12390    
Souhlasim s Vořechem tento karburátor se vyskutuje na S22 a S23
 
 
Datum: 15. října 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty fotky jsou tady http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-05-pionyr-informace-vyvoj-prototypy-export.html , Čezeťák to napsal téměř správně ty fotky jsou podobné, jen na strankách je Pionýr s revmaplechy a na inzerci ne, takže to nejspíš není jeden a ten samý Pionýr. Závěr je ten, že fraška to nebude.
 
 
Datum: 12. října 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel12484    
kde jsou ty fotky čezetáku? prohlédl sem ten odkaz, a nic nenašel, jestli nejsi ty sám fraška, co musí vždy přidat komentář, většinou pochybný
 
 
Datum: 12. října 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stejné fotky jsou na webu jawa-50.cz ... tak mě napadá jestli to neni jen fraška :-)
 
 
Datum: 12. října 2011 0:10
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Dávali ho i na stadiny.....Škoda že ta nulakoule v inzerátu nejni kompletní:/
 
 
Datum: 11. října 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
ja mam dojem ze tenhle karbec davali na stadioni s22 a s23
 
 
Datum: 11. října 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
ja mam pionýra 05 z roku 1963 a taky tam je tenhle karbec
 
 
Datum: 11. října 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo je to z 05ky od zaciatku výroby do polovičky 1964
 
 
Datum: 11. října 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12573    
Ahoj na co je lepší jezdit když už teď není možné v mém okolí sehnat Special91? Co naturál 95? A jak seřídit karbec poraďte, jak by se to rozjelo s tímhle benzínem. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
petr: to je nastavení volnoběhu.. volnoběžnou směs na fichtláckym karbu neseřídíš, provozní se pak řídí podle barvy svíčky.. jinak já když sem kdysi dávno přecházel ze specialu na natural, nic sem s karburací nedělal a žádnou změnu nepocítil, tak nevim co z toho všichni děláte za problém..
 
 
Datum: 11. října 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
na karburatoru z druhy strany nez je plovakovka tak sroubkem mezi triskama .. ten co ma na sobe pruzinku, nebo zkus vycistit trysky
 
 
Datum: 11. října 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12573    
Svíčku jsem čistil. Jezdím N15C, co by mělo být a vždy bylo bez problémů svíčka je stará tak půl roku. Jedině zkusit koupit úplně novou a tu tam dát. Ale taky mě napadlo zda by t nechtělo jinak nastavit vzduch a bohatost směsi,ale nevím jak.
 
 
Datum: 10. října 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
vycisti svicku tohle benzinem nebude
 
 
Datum: 10. října 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12573    
Tak v záběhu to není,ale zkoušel jsem tam nalít natural91 a teď to prostě nechytá tak nevím čím by to mohlo být. Proto se ptám zkušenějších. :-(
 
 
Datum: 10. října 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
je to tu řešeno snad po milionkráte... normálně nalí naturál šlehni to M2T a jezdíš :-) pohoda bez problému (olovo ve speciálu sloužilo spíše na mazání 4T motoru...) hladinu dej zároveň s "plíškem" navrchu plováku, jehlu na 2 zářez pokud to nemáš v záběhu
 
 
Datum: 10. října 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
Cus ja na 95 jezdim normalně, v karbecu sem jen seridil volnobeh to je vse ;-)
 
 
Datum: 10. října 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: macek12356      IP: uživatel12542    
Čus Draci chci se zeptat na tento karburátor http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_2917_psb2.html chci si ho koupit tak nevím jestli si ho mám koupit nebo ne poraď te mi.Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12579    
Ty vole to je hláška....opotřebovanej "difusor"....difusor je vole ta díra uvnitř :-D jinak co třeba zapojit hlavu....nechat utočit hrdlo na menší průměr a použít třeba vložku ze silonu ? ;-)
 
 
Datum: 11. října 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
No to bych taky rád věděl koupil jsem to už takhle po předchozím majiteli a docela mě to otravuje filtr tam mam nasazenej tak že ho mam odratovanej a přilepej ke kostre a to o ten karbec se spíše opíra a vzduch to z nej taha tak s poloviny..
 
 
Datum: 10. října 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
a stejně jak se ti může opotřebovat difuzor... ??
 
 
Datum: 10. října 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Vzdyt rikam že by to tam beztak nedrželo ! A drž grešle no jak se to vame nejbližší kamenný obchod je v jičíněvsi a tam to nemají a do kolína se mi fakt nechce dám víc za jízdny než za prachovku a kdyby jsi viděl jak je ten difuzor opotřebovanej tak by mi to bylo stejnak na nic... mám ti ho vyfotit ? :-D
 
 
Datum: 10. října 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
A co trošku zapojit hlavu ? bydlýš na samotě u lesa ? nákej kamenej obchod ? nebo nebud taková drž grešle a kup husí krk na mustanga a máš vystaráno !
 
 
Datum: 10. října 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Když jsem tam měl ten šnorchl tak mi nedželo volnoběh a nechtělo to do vyšších otáček a stejnak mi to pořád padal a mám si tady kupovat prachovku a k tomu poštovny a sázet na to že to možná bude držet a jako že asi nebude... chtělo by to vymyslet něco lepšího ale mě nic nenapadá někdo z vás má nějakej nápad teda kromě té prachovky ? ... :-)
 
 
Datum: 10. října 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
a to si myslíš, že ty "prachovky" nejdou koupit?:-D
 
 
Datum: 10. října 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Jo a co třeba mustang co myslýš vole že tam asi má ? taky šnorchl a výkon to nesnižuje ba naopak je to mnohem lepší když si to na kerbecu stáhneš svorkou na hadice a u filtr boxu taky tak máš 100pro jistotu že tam de jenom čistej vzduch ! lepší než u oskutrovanej pioýru
 
 
Datum: 10. října 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
ja si budu řezat prachovku jasně a místo ty prachovky tam dám co ? Stejnak jednou jsem tam daval jakoby trubku ze šnorchlu a nedržela a jeste k tomu mi snižila výkon
 
 
Datum: 10. října 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mezi filtr a karbec dej pulku prachovky z vidlice a je po problemu vse to stahni svorkama na hadice a neni co resit jen chvilku premejslet
 
 
Datum: 10. října 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: mumslo      E-mail:      IP: uživatel12572    
A co by jste poradili me taky jsem o nem přemýšlel protože je na něm tak opotřebovanej difuzor na saní že už tam nedrží žádnej filtr a je mi škoda ho vyhodit protože ho mám parádně seřízenej a přijde mi ho škoda.. :-)
 
 
Datum: 10. října 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12570    
tak ho nechte....už tu byli i takoví experti,že koupili nový zapalování a karburátor,protože to neuměli seřídit a čekali,že když to vyměněj za nový věci,u kterejc h zřejmně čekali že sou seřízený,tak to pojede....lidská blbost nezná mezí.... a co ti na to řiká táta? ptal ses ho? A co kdyby ti to třeba zkusil seřídit on? dříve než vyhodíte 7 stovek do luftu......
 
 
Datum: 10. října 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: macek12356      IP: uživatel12542    
To už jsem udělal
 
 
Datum: 10. října 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba má vydřenou šoupátkovou komoru.doporučuju komplet rozebrat a pořádně vyfoukat.bývá v něm plno špon
 
 
Datum: 10. října 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: macek12356      IP: uživatel12542    
Už by potřeboval novej je už dost zničenej
 
 
Datum: 10. října 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proč chceš kupovat novej karbec ??? kup si novej plovák, šoupátko, pružinu, jehlu s plíškem a těsnění.
 
 
Datum: 10. října 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
jede pionyr na namichanej benzin s naftou opravdu ohoden lip? de prej vic do toček... a kolik to mam ředit? jako myslim naftu s benalem.. a kolik oleje, normal jak do benzinu? diky za zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12591    
Já právě takovej tank měl taky....Jawa 05 s 21 hlavou....základem bylo sehnat aspoň litr benzínu aby se vytvořilo cca 3 litry podivný směsi,pak už bylo jedno co se k tomu přidalo.....takže většinou směsi Benzín/Nafta/Ředidlo/Technickej benzín/Toulen/Dentakryl(:-D)/Diava ......jak jsem nenechal aspoň v karbecu čistej bezín,tak bylo neštěstí to nastartovat......většinou se s tim muselo 15 minut běhat až se ohřál motor a začalo to poprdlávat,pak vylejt z vejfuku a z válce nespálený sračky,dát čistou svíčku,dva špunty do filtrboxu a hurá.....naskákaly sme na to tři a šup na pivo nebo za holkama....jo to byli léta :-D Ale rozhodně to nenikdy nepřidalo ani koně,spíš 1 a půl ubralo :-D
 
 
Datum: 12. října 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando však to taky byla perlička co všechno fichtl požere. známýho synek se chtěl povozit a měl suchou bandu, tak namíchal koktejl:-))) jel jsem na tom protože mě překvapil jak něco tak smrdutýho jako ta jeho plečka může jezdit tak pěkně. byl to takovej tančík kterej jel furt. po jednou odpoledni se to zaneslo tak že jsme to museli rozhodit a vyčistit. nikdy jsme z toho kluka nedostali jak se mu to povedlo nastartovat:-)))
 
 
Datum: 11. října 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12579    
nepřestávám se divit....syntetický ředidlo,petrolej a hydraulickej olej.....fakt hustý.... v práci lejou kluci z hydraulickejch sklepů do multikáry a do desty hydraulickej olej co kde vykapal v provozu ze strojů a nafasovanou naftu nosí domu :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš taky lil do fichtla všechno možný a myslím že zrovna nafta s něčím mu dělala že to nechcípalo, že i když odpojil fajfku že to furt běželo... Asi jak to bylo teplý a tlak, tak se to zapolovalo samo. :-D
 
 
Datum: 10. října 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
to, že to za studena nechytne bych i pochopil, ale že to bez jiskry bude furt zapalovat... to docela čumím...
 
 
Datum: 10. října 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě doplněk, když se fakt rozpáli, tak to nejde chcípnout....
 
 
Datum: 10. října 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtl jede velice slušně na petrolej se syntetickym ředidlem a jako mazání olej OHHM 46 nebo T4C. upozornuju předem případný zájemce o vyzkoušení,že to STUDENÝ NEJDE NATOČIT!!!!
 
 
Datum: 10. října 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tdi je překonáno.Teď common rail
 
 
Datum: 10. října 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
3,5 km to je dobrý...to bych nedojel ani k babičce na pečenou husu
 
 
Datum: 10. října 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
dwein dibly: tak to máš nejlepčího kámoše jak brno... :-D a co by to asi tak zapalovalo?:-D odkdy je vzduch hořlavý :-D:-D a že když fichtl má něco nad rezervou a jedeš třeba do mírného kopečka tak začne skučet, cukat, vynechávat a nakonec chípne úplně to ti asi neříká nic co?:-D:-D
 
 
Datum: 10. října 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12570    
budeš se divit,ale šikmovoký už maj auto na stlačenej vzduch ;-) Jede až 130km/h a ujede 3,5km :-D
 
 
Datum: 10. října 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12571    
a mě jeden fakt nejlepčí kámoš řikal že to jede i na vzduch, že prej stačí netankovat, ale musí se prej furt jet..... nevěříte... věřte
 
 
Datum: 10. října 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naftovy motory fungujou tak že se staličí vzduch ve válci na 2 krát tak větší tlak než u benzináku a nafta se pak vznítí myslíš že to fichtl dokáže ? pochybuju já bych to tam nelil jezdi benál + olej
 
 
Datum: 10. října 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12570    
co to je zase za blud?? Je pravda že fichtl jede na všechno co hoří,ale proč tuhle směs zrovna? Nějak mi nedochází význam týhle směsi.....ochudíš tim směs dobře o polovinu a navíc s naftou která je do vznětovýho(naftovýho) motoru a jiskrou ji nezapálíš.....proč všichni na závodech tak složitě upravujou motory,když ono vlastně stačí jezdit na benzín s naftou a přidá mi to "víkonu že se z toho poseru"...... jinak pokud to chceš zkusit,tak to zkus,je to tvuj motor....asi to bude kašlat,prskat,dusit se,hřát se to bude jako sviň...tak se na to připrav....oleje samozřejmně klasicky 1:33....
 
 
Datum: 10. října 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne nejede
 
 
Datum: 10. října 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: joska      IP: uživatel5546    
cim to je prosim ze mi to strili z karbecu ( filtr)? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Mě to střílelo na benzín speciál 91 a jak jsem dal do nádrže Natural 95 tak přestál střílet:-):-)
 
 
Datum: 11. října 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
úplně typická chyba předstihu (plive to palivo zpátky a končí ve vzducháku...
 
 
Datum: 10. října 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12570    
chyba někde v zapalování....
 
 
Datum: 10. října 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: aa      IP: uživatel12387    
chtěl sem se zeptat co to znamená laďení výfuku u tohodle dvoukomoráče? co se s tim jako musi udělat? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_chrom2.html dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12570    
A prd....jediný co je opravdu potřeba,tak slícovat přírubu vejfuku s kolenem(úplně dokonale to nepasuje,je tam takovej blbej svár a ten je potřeba odbrousit)....tenhle vejfuk je na seriovku na zvuk dobrej a s výkonem to nijak nezahejbe,není totiž rezonanční,má přepážku,tudíž ani nemá cenu ho nějak ladit.....je to jen volnější výfuk na seriovku s lepším zvukem....toť vše.....žádná věda...
 
 
Datum: 10. října 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic o tom nevíě takže bych ti doporučoval to nekupovat ladění znamená že když to nasadíš tak stím mužeš jet ale bude to horší než kdyby si tam měl origo výfuk no a teda ktomu ladění když ho tam daš tak to musíš ten výfuk odladit takže především musiš laborovat s karburátorem triskama atd
 
 
Datum: 10. října 2011 14:10
 
<  54  55  56  57  58  59  60  61  62  >

 







Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.03.2026 23:58:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu