Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím všechny! Když sem dojel závod. ztratil sem někde víčko od nádrže.. nemůžu ho někde sehnat a když už daná osoba neni schopná odepsat... tak se váš chci zeptat zdali nemáte někdo víčko od nádrže na jawa 23 mustang... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 10:34
Jméno: Yz125
IP: uživatel12685
 dík... já sem si tu toho vubec nevšim...
Datum: 30. října 2011 10:34
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/uzaver_nadrze.html
Datum: 29. října 2011 21:36
Jméno: viktor009
IP: uživatel12672
 Cau moc prosim o radu. Tento dotaz se sice netýká motorek, ale tyká se trabanta což je taky 2t  S kámošema stavíme pick up a máme menší problém asi z karburátorem. Strašně to dýmí a hodně žere, vidim to na rozštelovaný karbec, poradíte mi nekdo jak ho seřídím? Jo a nemá to moc tah. Díky moc a doufám že se nekdo najde kdo mi pomůže
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 18:48
Jméno: viktor009
IP: uživatel12678
 Stratil  jinak jelo to jen na jeden válec k vůli vadné faje a svíčce diky za rady
Datum: 28. října 2011 18:48
 šroubek je zvrchu.strč prsty mezi svod a karbec.možná jsi ho ztratil a to je celý problém
Datum: 28. října 2011 17:35
Jméno: viktor009
IP: uživatel12675
 Diky, karbec je se sytičem, šroubek bohatosti směsi jsem hledal, ale nenašel  . Motor to vybehaný nebude protože asi před měsícem jel v pořádku pak trabant chvíli stál a od té doby nechce jet.
Datum: 28. října 2011 9:52
 když je prdlé gufero nejde na volnoběh dobře,nebo jde na 1 válec.zkus wd stříknout pod řemenici a uvidíš
Datum: 28. října 2011 7:19
Jméno: standa
IP: uživatel12674
 trabantum nerozumim,ale napadlo mi to co píše postul.....gufero......spotřeba vzrostla tim,že to prd jede....
Datum: 28. října 2011 0:31
 gufero na klice u řemenice je celkem problém.zkus karbec,jak je na tom výfuk?životně důležitý je ten tlumič co je na svodu.
Datum: 27. října 2011 22:12
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nebo prasklé gufero... ale nevím
Datum: 27. října 2011 22:04
 jaký to má karbec?s přívěrou nebo sytičem?
Datum: 27. října 2011 21:41
 dymi a žere? to je vyběhaný motor... válce na výbrus a kliku na repas
Datum: 27. října 2011 21:30
Jméno: libor1
IP: uživatel12673
 zkus najít šroubek bohatosti směsi a směs trochu ubrat(ochudit), zřejmě bude moc bohatá
Datum: 27. října 2011 20:35
 zdarec ,chci se zeptat na fechtlovi kdyz zapnu benzin natece do karbecu a za chcvili me zacne odkapavat z kolinka co vede do valce je to normalni to odkapavani nebo co mam spatne diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 21:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli si karbec nepřeplavoval tak to normální neni, vysoká hladina, netěsnící jehlovej ventil ...
Datum: 26. října 2011 21:32
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12666
 Můžu nechat palivovovej kohoutek na nádrži když jí budu čistit kyselinou citrónovou? Nepoškodí se nějaký těsnění nebo něco?  . Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 21:57
 svíčku tam našroubuj jak píše Johny15
Datum: 26. října 2011 21:57
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Kohoutek tam nenechávej.
Datum: 26. října 2011 20:14
 tak to nevim ja jsem vždycky ho vyšrouboval a vyčistli a když jsme čistli nádrž tak jsem tam našroubovat starou svíčku
Datum: 26. října 2011 17:39
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 cau draci sice to sem nepatri ale neva chci se zeptat čim to muže byt mam 4 takt sekačku a nechce tect benzin do valce ale vsechno je čiste
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 23:48
Jméno: RIP Simo
IP: uživatel12646
 Urcite bych se mrknul na tu membranu, potonm zkonroluj zapalovani, a dukladne procisit karburator + nainstaluj benzinovej filtr.
urcite to bude nejaka malickost chce to proste logicky postupavat a urcite dojdes kam chces
Datum: 23. října 2011 23:48
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 a nemá ten karbec cupovátko?,jednice stříkni pod svíčku estli pak nenasaje
Datum: 23. října 2011 22:13
Jméno: radek
IP: uživatel12079
 nebo prasklá membrana
Datum: 23. října 2011 22:03
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Taky ti to nemusi dobre nasavat vzduch nebo je zamrdane vyfukove potrubi.. nebo nemas zalepene vicko na nadrzce.. ? musi tam byt malinka dirka aby tam sel vzduch
Datum: 23. října 2011 19:32
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 jiskru spravne haže \\r\\n
Datum: 23. října 2011 17:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 popripade vyšrubuj sviečku a strekni tam trochu benálu zaručený spôsob
Datum: 23. října 2011 14:50
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 mi mame kultivátor a on ma takú klapku príde mi to ako sitič a tu keď ručne nepodržím nenaštartuje sused ma kosačku s veľmi podobným motorom
Datum: 23. října 2011 14:49
Jméno: Fera
IP: uživatel12641
 karburatorem nebo ventilama.. haže spravně jiskru?..
Datum: 23. října 2011 13:58
Jméno: 23 mustang
IP: uživatel1058
 Ahoj draci,mám problém který se asi týká karburátoru... Brzy z jara mi mustang dělal to,že šel sám od sebe do vysokých otáček,bez toho abych šáhnul na plyn. Vyměnil jsem šoupátko a už to bylo dobrý.Je fakt že už se i trochu venku oteplilo. Přes léto dobrý,ale dnes ráno při 1-2 stupních to udělalo zase. běžel asi 10 minut normálně,(měl jsem ho v garáži přes noc) a pak za jízdy to začlo,začal se přidávat plyn a já vypadal jako kkt co neumí řadit  . Myslíte že okolní teplota na to má vliv? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 17:19
 To gufero vyndáš líp když do něj našroubuješ vrut do dřeva a pak ho za ten vrut vytáhneš.
Datum: 24. října 2011 17:19
Jméno: libor1
IP: uživatel12645
 když sem měnil gufero tak sem to ani půlit nemusel, šlo to z venku, jenom se to gufero podebere a vydloubne a opatrně se tam natlačí nové
Datum: 23. října 2011 22:51
Jméno: 23 mustang
IP: uživatel1058
 tak skusim to kolínko uťesnit tedy z obou stran,ale půlit motor se mi teda moc dvakrát nechce... mrknu se na hladinu,ale ta by měla bejt OK možná ještě vyšší,jestli se to tedy posuzuje podle toho,aby to lícovalo s tim límcem(hladina). jinak dík za komenty,zítra napíšu jak jsem pochodil
Datum: 23. října 2011 17:29
 napřed bych viměnil těsnění mezi kolínkem karburátoru a valce a pak mezi kolinkem karburatru a karbece a než je tam daž s obou stran je trocha mazni vazelinou a pořádně dotáhni myslím že by to mělo vyřešit tvuj problem pokud ne asi to bude to gufero ale tomu moc nevěřím
Datum: 23. října 2011 11:23
Jméno: libor1
IP: uživatel10579
 mě to na fichtlu dělalo, taky, okolní teplota na to bude mít taky vliv, ale mě to dělalo gufero u kliky na straně zapalování, ale než jsem na to přišel  ,většinou se u toho gufera opotřebí těsnící břit a nebo se povolí stahovací pružinka na guferu a pak to přisává faleš. vzduch a nejvíc se mi to projevovalo taky na volnoběh
Datum: 23. října 2011 10:55
 chudá směs - buď ti to saje falešný vzduch, nebo je nízká hladina v karbu
Datum: 23. října 2011 10:51
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 někde ti to saje falešný luft
Datum: 23. října 2011 10:46
 Caute. mohol by mi niekto zmerat dlzku ihly na jawu 555 a napisat mi sem rozmer? dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 21:38
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Potřebuji poradit jestli jde nějak opravit podtlakový benzinový ventil na peugeot 50 .Nebo je lepší namontovat náhradu a ten krám vyhodit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 11:18
Jméno: standa
IP: uživatel12638
 přívod z karbecu zacpat a nějak tam nalepit/přitavit kohoutek.....
Datum: 23. října 2011 11:18
 Zdravím chcem sa opýtať keď si dám na mustanga väčšiu trisku (78) mám dať do karburátoru menej alebo viac benzínu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 17:31
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 alě mělo by to jít ale na obyč pionýra je to asi zbytečné jen když neuživíš našlapaného fichtla tak mu dáš větší trysku, ale lepší je jinej karbec
Datum: 24. října 2011 17:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak priste uz to budes vedet, zadny uceny z nebe nespadl .)
Datum: 23. října 2011 10:28
 šak ok preto som sa opýtal aby som vedel
Datum: 23. října 2011 8:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak je známý idiot. Originální motor s originál příslušenstvím se ti bude akorát ulejvat ve vysokých nebo bude tarokovat... A jehla ti ovlivňuje směs asi od 1/4 do 3/4 plynu. Určite "líp nepotáhne".
Datum: 23. října 2011 7:10
 myslíš si že motor jede jen na benzín?
Datum: 22. října 2011 22:34
 jeden známy mi to spomínal že to potom lepšie ťahá keď si dám väčšiu trysku , Viac benzínu dávam tým plieškom čo uzatvára ihlu.
Datum: 22. října 2011 22:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co tě vede k použití 78 trysky? A jakým způsobem dáváš benzín do karburátoru?
Datum: 22. října 2011 22:23
Jméno: Václav
IP: uživatel11960
 Zdravím, mám PIO 21, když se rozjedu, tak 1 a 2 rychlost jde vytočit, ale jakmile zařadím 3jku, tak silně klesnou otáčky a PIO jede, že jede. Hladina v karbecu OK, svíčka je nová, trysky čisté, benzín z nádrže jde. Dal jsem nový pal. filtr. Zkoušel jsem dát závlačku na jehle různě a pořád je to stejné. Prosím o radu. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 21:30
Jméno: chuj
IP: uživatel12668
 oleje mas dost v prevodovce se ti muze pridirat a pak to ma odpor nekdy se to tak projevi kamaradovi to tak delalo tak jak rikas ja netvrdim ze mam pravdu ale znam jak nekteri takove veci zanedbavaj muze byt i zapalko karbec
Datum: 26. října 2011 21:30
Jméno: Václav
IP: uživatel11960
 Díky za rady, ale trysky jsou stejné, neměnil jsem je a ve filtrboxu jsou 3 díry, tak asi zkusím tam navrtat ještě nějaké díry a pak se uvidí. Dík.
Datum: 23. října 2011 15:50
 aj mne to robí na väčšej triske som tam dal namiesto pôvodnej 68 trisky som dal 78 tak mi to tiež tak blblo a keď som tam dal tú menšiu zas tak to išlo normálne
Datum: 22. října 2011 18:50
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 mě se to taky stávalo, ale až když byl utavenej zkusil jsem dát menší trysku ochudil směs, protože jsem měl pocit jako že se to na tu 3 ulejvá a jezdilo to nebo zkus bez vzduchovýho filtru, ale když to uživí 1 a 2 tak nwm proč ne 3 zkusil bych teda ochudit
Datum: 22. října 2011 15:04
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
Posl.aktualizace: 21. října 2011 20:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a co převodovej olej? neubejvá? neni cejtit po benzínu? a klika, nejsou už vychozený ložiska? pravděpodobně v háji gufero nebo vydřenej labyrint pod primárem..
Datum: 21. října 2011 20:57
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Je pravda že jsem mě s ním dřív problém že nešel ted jde ale asi by to chtěl nastavit předstih ne? U toho pravýho jsem ho nastavil a docela šlape.
Datum: 21. října 2011 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 Jak řek Kekz.....jestli nemáš totálně zasranej jeden vejfuk tak ti pravej válec blbě pálí....nehádá se ti to trochu? Jdou na volnoběh oba válce?
Datum: 21. října 2011 19:41
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 to nevím jestli tam má být tato vložka, o 350kýách moc nevím.. jinak je úplně jedno jakou tam máš vložku.. máš oba výfuky vyčištěné? není ten levej zasranej? jinak může to bejt třeba jinačím spalováním na topm levém válci no..
Datum: 21. října 2011 19:26
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdar draci.. mám takový "zajímavý" problém na své Jawě 05.. vytočím dvojku (abych tam mohl hodit trojku) a při zmáčknutí spojky vyletí otáčky úplně na max.. hodím trojku, pustím spojku, znova ji zmáčknu, otáčky klesnou tak, jak mají.. jedu na trojku naplno, pustím plyn a cítím, že to pořád zabírá trochu (při zmáčknutí spojky zase otáčky na max), potřebuju-li podřadit, trochu přibrzdím zadní brzdou a spojku zmáčknu a je to zase v pořádku.. už nevím co s tím.. poraďte prosím.. díky.. lanko měněné, všechno krásně klouže, šoupátko se pohybuje krásně volně tak, jak má..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel12632
 podle volnoběhu se neřiď....fichtl má běžně bohatej volnoběh a tím že si někde přisaje vzduch se akorát bohatost vyrovná.....já to tipuju na jasný přisávání vzduchu.....z jedničky na dvojku ti to nedělá,protože ho tak moc neroztočíš......z dvojky na trojku ano.....jdi po guferech......asi ojeté břity/stará ztvrdlá gufera.....a spíše bych to viděl na gufero pod zápalkem....
Datum: 22. října 2011 12:41
 mám ten samej problem, ale jenom když to fakt hrotim když jedu na pul plynu dám neutrál tak to nevyletí jen když jedu na plnej a všecko mám přetěsněný záhada to je
Datum: 22. října 2011 12:39
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 U mi jawa 20 se mi dělo to samí přetesni to zkontroluj těsnění síní karburator.kolínko..........
Datum: 22. října 2011 11:15
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Netuším, čím by to mohlo být.. volnoběh drží pěkně (pokud nehodím z vytočené rychlosti neutrál), při jízdě jede taky pěkně.. až na to vracení plynu.. takže karburátor je snad nastaven dobře.. nevím :/
Datum: 21. října 2011 19:00
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 hele tak to nevim .. ja bych sazel ze to bude nekde v karbecu ... musis si stim hold pohrat a pak pojede jak novej  hodne stesti
Datum: 21. října 2011 18:55
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Nemám doma náhradní karbec.. zkoušel jsem ale otočit plyn naplno a zase pustit a je slyšet, jak šoupátko narazí na ten volnoběžný šroub.. a jelikož je ten plíšek jehly přitlačen taky tou pružinou, tak by to doufám mělo chodit v pohodě i s ním a tedy s jehlou..
Datum: 21. října 2011 18:53
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 a mas doma nahradni karbec ?? nebo jestli se treba neseka jehla nebo neni pricpanej kanalek
Datum: 21. října 2011 18:41
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Problém je, že si myslím, že už jsem prolezl snad všechno, co mohlo být špatně.. :/
Datum: 21. října 2011 18:38
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 Hele u fichtla nikdy nevis vecinou to je takova ptakovina ze se rovnou flaknes ze ses nepodival driv
Datum: 21. října 2011 18:34
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Kdyby to bylo těsněním, tak by se snad ty otáčky zvedly vždycky ne? Možná se ptám hloupě, nevím už co s tím..
Datum: 21. října 2011 18:32
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 treba tesneni na valci nebo gufera
Datum: 21. října 2011 18:27
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Svíčka má krásně cihlovou barvu..
Datum: 21. října 2011 18:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jakou barvu má svíčka? možná si někde přisává faleš..
Datum: 21. října 2011 17:49
Jméno: race81
IP: uživatel11783
Posl.aktualizace: 19. října 2011 21:08
 Nazdar mám taký problém s mustangom na , 1 , 2 ide v pohode ale jak to hodím na 3 a vytočím to tak to po chvíli začne strácať otáčky čo s tým viac benzínu do karburátoru? bohatejšiu zmes?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2011 20:40
 neviem vzduchový filter som nepozeral , len ja som mal problém s tým že som mal moc benzínu v karburatore a pretekal tak som tam dal to veko druhé aj s ihlou a tím plieškom čo uzatvára ihlu , neviem či to aj to nerobí ale skúsim pozreť ten vzduchový filter, len dneska jak som išiel zo začiatku všetko OK pekne ťahala ale po chvíli strácala otáčky , nechal som to chvílu som sa v tom hrabal asi 5-10 minut a potom to zasa išlo fajn tak neviem čo s tým je.
Datum: 20. října 2011 20:40
 a co hladina zkus jak tam hodíš zatři stlačit nohou ten cupovací kolík pokud pokud to bude ok tak je moc nízká hladina v karbecu nastavení hladiny najdeš na Jawa 50.cz jo a co vzduchový filtr je čistý ?
Datum: 20. října 2011 19:24
Jméno: Forist28
IP: uživatel12621
 no , uvidím čo to spraví
Datum: 19. října 2011 20:42
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 mě tohle dělalo že jsem měl ten papírovej filtr na benzí když jsem ho vyhodil tak to bylo v poho. Jestli ho tam máš tak ho zkus vyhodit
Datum: 19. října 2011 19:41
Jméno: dan.23
IP: uživatel10444
 čau draci jak mam vištelovat karbec na čz 175 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 21:21
Jméno: Spaga
IP: uživatel12252
 Jehlu dej na 3. zářez odshora, šroubek na bohatost směsi dotáhni a pak přibližně 3/4 otáčky zpět povol a šroubek volnoběhu pošteluješ až za chodu, nejlépe když to projedeš, aby byl motor zahřátý. Ostatní šroubky dotáhni. Případně zkontroluj, jestli dobře dosedá hrot plováku, aby ti nepropouštěl benzín. Pokud jsi karburaci třeba vyvařoval, tak je dobré lehce máznout olejem šoupátko (pak už to bude mazat benzín) a bowden by měl mít dostatečnou vůli, aby dosedalo šoupátko- je to slyšet, jak při ubrání plynu cvakne.
Datum: 23. října 2011 21:21
Datum: 16. října 2011 22:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 podle přýručky
Datum: 16. října 2011 21:52
Jméno: Termixnator
IP: uživatel11946
 Zdar lidi prosim nevite jak ma velky difuzor karburator z jawy 90 ? predem diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2011 21:18
Jméno: Termixnator
IP: uživatel11946
 diky
Datum: 12. října 2011 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel12591
 20mm
Datum: 12. října 2011 21:15
 Zdar Draci mám problem s mým fichtlem. Jak jedu déle na plný plyn v plných otáčkach třeba do kopce tak mi fichtl začne vynechávat  \\r\\nNevíte co s tím??? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2011 19:46
 Před týdnem mi to dělalo to samé takže jsem rozebral karbec z nudy jsem si sundal i valec a je to zase vše cajk
Datum: 13. října 2011 19:46
Jméno: Sebo
IP: uživatel12364
 Dik
Datum: 12. října 2011 20:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vyčistit palivovou soustavu včetně karburace
Datum: 12. října 2011 20:21
Jméno: Sebo
IP: uživatel12364
 co s tim zvednout hladinu???
Datum: 12. října 2011 19:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nedotejká benzín
Datum: 12. října 2011 19:56
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau na jawa 21. problém s tím že mi nedržel volnoběh už jsem vyřešil mám tu ale další problém a to že nastartuji krásně tak na 1.-3. kopnutí vrší asi tak 15s a zdechne benzín je čerství a karbec jsem čistil. POdle mě to bude asi špatně dotějkat benzín nebo co díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2011 14:21
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 Zdar,filtr čistej?zkus vyfoukat...
Datum: 13. října 2011 14:21
Jméno: Mara
IP: uživatel12589
 Ucpanej kohoutek..
Datum: 12. října 2011 19:35
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 15. října 2011 15:13
 je to z Jawy 05 na 100% karbec Stadiona 22,23 má z boku M5 závity na pripevnenie plastových bočných krytov karburátora, Karburátor z Jawy 05 tam má iba dierky bez závitu... je to vidiet na foto http://www.mopedy-sokolec.xf.cz/files/HPIM3130.JPG porovnajte si fotky
Datum: 15. října 2011 15:13
Jméno: Márty
IP: uživatel12390
 Souhlasim s Vořechem tento karburátor se vyskutuje na S22 a S23
Datum: 15. října 2011 11:58
Datum: 12. října 2011 18:27
Jméno: tomáš
IP: uživatel12484
 kde jsou ty fotky čezetáku? prohlédl sem ten odkaz, a nic nenašel, jestli nejsi ty sám fraška, co musí vždy přidat komentář, většinou pochybný
Datum: 12. října 2011 13:41
 stejné fotky jsou na webu jawa-50.cz ... tak mě napadá jestli to neni jen fraška
Datum: 12. října 2011 0:10
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Dávali ho i na stadiny.....Škoda že ta nulakoule v inzerátu nejni kompletní:/
Datum: 11. října 2011 20:14
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 ja mam dojem ze tenhle karbec davali na stadioni s22 a s23
Datum: 11. října 2011 20:06
 ja mam pionýra 05 z roku 1963 a taky tam je tenhle karbec
Datum: 11. října 2011 19:54
 jo je to z 05ky od zaciatku výroby do polovičky 1964
Datum: 11. října 2011 19:46
 Ahoj na co je lepší jezdit když už teď není možné v mém okolí sehnat Special91? Co naturál 95? A jak seřídit karbec poraďte, jak by se to rozjelo s tímhle benzínem. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2011 12:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 petr: to je nastavení volnoběhu.. volnoběžnou směs na fichtláckym karbu neseřídíš, provozní se pak řídí podle barvy svíčky.. jinak já když sem kdysi dávno přecházel ze specialu na natural, nic sem s karburací nedělal a žádnou změnu nepocítil, tak nevim co z toho všichni děláte za problém..
Datum: 11. října 2011 12:06
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 na karburatoru z druhy strany nez je plovakovka tak sroubkem mezi triskama .. ten co ma na sobe pruzinku, nebo zkus vycistit trysky
Datum: 11. října 2011 10:37
 Svíčku jsem čistil. Jezdím N15C, co by mělo být a vždy bylo bez problémů svíčka je stará tak půl roku. Jedině zkusit koupit úplně novou a tu tam dát. Ale taky mě napadlo zda by t nechtělo jinak nastavit vzduch a bohatost směsi,ale nevím jak.
Datum: 10. října 2011 19:42
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 vycisti svicku tohle benzinem nebude
Datum: 10. října 2011 19:40
 Tak v záběhu to není,ale zkoušel jsem tam nalít natural91 a teď to prostě nechytá tak nevím čím by to mohlo být. Proto se ptám zkušenějších.
Datum: 10. října 2011 19:35
 je to tu řešeno snad po milionkráte... normálně nalí naturál šlehni to M2T a jezdíš  pohoda bez problému (olovo ve speciálu sloužilo spíše na mazání 4T motoru...)
hladinu dej zároveň s "plíškem" navrchu plováku, jehlu na 2 zářez pokud to nemáš v záběhu
Datum: 10. října 2011 19:29
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 Cus ja na 95 jezdim normalně, v karbecu sem jen seridil volnobeh to je vse
Datum: 10. října 2011 19:29
|



|