slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  52  53  54  55  56  57  58  59  60  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
cus draci, nevíte někdo jestly se dá nějakym způsobem udělat na fichtlu v karburátoru podtlak? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tato sezóna, a před námi to udělalo to samé Vrběticím B
 
 
Datum: 07. prosince 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej na té dlaždici něco bude ono aji nám se to občas stalo .. to je tato sezona nebo minulá? Protože mi připadá že minulý rok jsme jich roztrhli tak 5 a tento rok žádnou možná jednu .. kdoví jestli to tam někdo upravil ale dělá to tam neplechu :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak to bylo ještě se starou 18tkou.
 
 
Datum: 07. prosince 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to byla druhá možnost s tím sborem :-D , ale tak 19tka pro žáky je moc, to se zkurví během pár útoků, štítná? ty maj nového 2,0 mysím, ale tky jen debil by jim dal takovou mašinu do ruk. zkrátka 18 a výš bych nechodil, už jenom pro bezpečnost žáků a pro zbytečné vyhazování peněz. jinak v rymicích se nám tento rok na PHL roztrhlo Béčko o vaši dlaždicu :-D a aj více sborům se to tak přesně stalo :-D http://www.youtube.com/watch?v=18_hbv37iVQ&feature=g-wl
 
 
Datum: 07. prosince 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nn, běhám za SDH Rymice už pátým rokem .. a vyhráli jsme to jednou za mladší a teď za starší žáky a štítná .. to je náš ústřední nepřítel :-D prostě rozhodl až poslední závod kdo bude první :-) Taky ju máme myslím že od pana Poláška, taky velký úpravy na motoru a je pravda že se to musí teda víc rvat ale na trénincích ju šetříme půl plynu na nasátí a pak plnej .. protože jedna oprava stojí xxxxxxx kč že .. bohužel my nemůžem běhat zlínskou , sice jsme v kraji ale nejsme v okrese (jsme okres kroměříž) .. ale tak co no apoň ten středomoravák :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2011 6:51
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to možná znáš trouby z SDH Mladcová :-D , jinak každá mašina se zníčí u ,,děcek,, ti tam rvou dycky omezovač nebo nenaberou atd. toto máme Polášek, vše na co se podíváš je předělané, v hlavě specíálně převrtané kanálky, tam ta vývěva ani nefunguje, tam je jenom pro okrasu, jinak tky čtyřsvod Tommu prostě a jen mašina pro muže. když jsem běhal za mladší žáky v roce 2007 tak jsme vyhráli Zlínskou lihu MH s 18tkou a ve středomoraváku jsme byli 2. nebo3. teď nwm ale to byla nová a i tak se za tu sezónu zníčila dost. jinak ty rekordy jsou u mužů. ty běháš za co? typl bych si tak štítná nad vláří, ta teď vyhrála zlínskou a aj střeomoravák
 
 
Datum: 06. prosince 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jou, tak vidím že tu nejsem sám dobrovolnej hasič :-D Ale běhám ještě ligu za starší žáky (poslední sezóna) a jsem pravej proudař, rekord mám 11:20 nebo tak nějak a teď jsem vyhráli ligu Středomoravský pohár mládeže :-) Mašinu máme myslím předělanou z TAZ 1500 na 1.9 litru, výfuk Tommu, sportovní oběžný kolo apod .. krásně to saje bez vývěvy jak nám tak i můžům a ženám .. snad nevýhoda je že po 3 letech běhání se 3mi tými už to není ono ten výkon užt to stratilo pár koníků ale šlape dobře a nikdy nás nezradila :-D Prostě staré škodovácké motory to je paráda :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
ten ma ale 4T ? ne?
 
 
Datum: 06. prosince 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha já myslel závodně :-D , teď máme nového dvoulitra 2,0 a rekord máme na 2B 14:68 a na 3B 17:43, tky dělám strojníka na 3B, 3 spoje savcu a poďme :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
kámoš si to udělal na yukině a když pustí plyn tak mu to střílí z výfuku a přemejšlel jsem jestly by to šlo i na fichtla
 
 
Datum: 06. prosince 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12868    
hele mi nesoutěžime, občas jen tak nějakej sranda mač, občas protáhneme mašinu u rybníka( máme 2x PPS 12, normální neupravená jedna je z roku 1969 a ta druhá je z roku 1971 ale byla to uloženka od vojáků nějakej děda ji měl dom v garáži a chtěl z ní jednou uělat traktůrek- motor octavia - jinak vůbec neběhala ale u nás běhá asi třetí rok), tak 2x nebo 3x do roka nějaký námětový cvičení ( většinou dálková doprava vody ), ale většinou se staráme o kulturu v vsi jinak by bylo mrtvo, takže třeba ples v březnu, v červnu výstava traktorů, v červenci sraz, hasičských vozů, v srpnu proděti loučení s prázdninama, jinak posezení v hasičský klubovně, nějaký brigády, sběr šrotu, úklid hasičárny a tak, ale ta technika mě baví, dostal sem od jednoho známího knížku asi z roku 1985, ale je tam vše o motorech čerpadlech, a prinncipech co jak funguje a to mě baví :-))
 
 
Datum: 06. prosince 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vitáj, já su tky hasič :-) co máte za mašinu, časy atd.? smím.li vědět :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel12868    
o požárních stříkačkách toho taky vim dost, tak strojník a aby to nevěděl :-D , prostě mě to baví . . . . . .
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12868    
vono všecny karburátory pracují na principu podtlaku a přetlaku, venturiho trubice a proudění plynů a kapalin, nevim pokud si třeba u dobrovolnejch hasičů, tak se koukni jak se saje voda do savic a čerpadla - podtlakem - vývěvou, ale ta je většinou na výfuku ( a většinou u 4T motorů - 2T to maj trochu jinak) a pracuje na trochu jinym ale podobnym principu, ještě bych se mohl rozepsat, stačí říct . . . .
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12868    
podtlak se tam dělá sám, pracovním cyklem motoru, větší podtlak je za šoupátkem, v difuzoru, a nebo když je šoupátko přivřené tak za ním ve směru k motoru, proč to chceš vědět smím-li se zeptat, nějakej tuninig :-D, přisávání bo něco takového?
 
 
Datum: 06. prosince 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
pokud sis ještě nevšiml, tak karbec z fichtla (05-23) pracují na podtlaku :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
Ahoj pročítal jsem tu jak vyčistit karburátor? Potřeboval bych ho hlavně vyčisti ze vnitř ty kanálky co jsou ucpaný.... Chtěl bych se zeptat kdo má jaké zkušenosti s acetonem.? popř. něčím jiným.? (jak dlouho to tam nechat, a jestli třeba vařit nebo ne) Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: Czechinto      IP: uživatel5345    
Nalej tam benzín a zapal to, osvědčenej způsob ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
zajic13: Díky za radu skusím ten ocet s vodou... Slyšel jsem že se ten bordel ve vnitř krásně rozpustí.... jawasimson: Koupil jsem si motor čz 150 C a prý s nim nebylo nic dělané někde přez 20-30 let.... A uvnitr ty kanalky jsou tak ucpany ze se tomu ani neda verit :-( bral jsem to kompresorem a zkousel ztouchat dratkem ale jelikoz jsem s tim vubec nic nenadelal, rozhodl jsem se skusit to vyčistit chemicky nějakým tím octem nebo tak....
 
 
Datum: 04. prosince 2011 14:06
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa simson-ty chytroline,co kdyz treba muj fik stal po dedovi 10 let v garazi,to chces rict ze se o to nestaral proto je zasranej karbec jo?ono staci po zime,vytahnout to kdyz se na tom nejezdi a chce to ocistu..jinak sparrky-nejvis se mi osvedcilo dat ocet s vodou 1:3 do hrnce (nejakej starej,jde to spatne dolu),dej to varit a ponor do toho karbec,ale ne na dlouho,tak 10 minut jelikoz ten ocet je svinarna,ale krasne ti to procisti komplet..Hned po tom to ale prolej benzinem,pohraj si se steteckem a vyfoukej kompresorem..Hlavne ho komplet rozeber az ho budes davat varit :-) jinak na vycisteni nadrze jsem pouzival nejaky odmastovac (nebylo to vylozene neco jako technicky benzin,ale spis jako mejdlo) do toho kaminky,a trepat a trepat..Krasne se omlati ta rez,pak to zase jen proplachni benzinem at se ti tam nikde neusadi voda..jen pak trpelivost,ty kaminky z toho jdou spatne vyklepat :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
zdar proč dávat karbec do octa ?? a do vody prostě vůbec vem si slabej drátek a prostě to protáhni + si vem kompresor a protáhni to kompresorem stačí kompresor jak stim foukáš míče nebo lehátko na vodu atd ja to profukuju kompresorem na pneumatiky pouzivame to na nakladak ( takže to táhne ) a prostě mužu říct bomba a já karbec čistím 1x do roka takže mě to vůbec nedělá problém prostě když budeš co kčemu drak tak si pořádně vyčistíš nádrž a budeš spokojený dáš hadičku novou + když teda máš tu nádrž v horším stavu tak i filtr na hadici benzinový a jezdíš todle sou problémy prostě lidí který oto nemají zájem a dělají všechno na půl neříkej že je problem si 2 dny nezajezdit vyčistit pořádně nádrž já to dělal benzonovým čističem 5L = 400kč sem zato dávál vyčistil profoukal sem důkladně kohout komplet rozebral profoukal + dal novou hadičku nalil sem dotoho karbecu ten benzin proplachnul včistil a fichtl jezdi uz asi přez 1x rok v pořádku jo toje prostě otom dělat všechno důkladně.....
 
 
Datum: 04. prosince 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard      IP: uživatel11956    
Zdar draku. Mě se nejlíp osvěčilo dát karburátor do octa a nechat ho tam tak půl hoďky maximálně když ho tam necháš dlouho tak by se ti taky mohl rozpustit :-D Pak ho vyndej a umej ho v benzínu a vyfoukej...
 
 
Datum: 04. prosince 2011 3:10
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11625    
čau draci,chtěl jsem se zeptat jak seštelovat na jawě 555 otáčky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12848    
555 má nastavený volnoběh z výroby....to je ten malej výřez v šoupátku....ale většinou to moc nedrží volnoběh,tak půl minuty a otáčky jsou tak nízký,že chcípne....takže se doštelovává na lanku,ale tam je zase problem,že když otočíš řidítkama,tak si to samo ubírá/přidává.....
 
 
Datum: 03. prosince 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: netrep...volnobeh sa steluje tak ako napisal "dwein dibly"
 
 
Datum: 02. prosince 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tím se neštělují,555 má nastavený volnoběh z výroby a basta
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
jestli máš namysli volnoběžné otáčky, tak tyto se štelují šroubkem na bovdenu u karburátoru.
 
 
Datum: 01. prosince 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: djangi      E-mail:      IP: uživatel12834    
co tím myslíš?:-D chceš poladit předstih, nebo co?
 
 
Datum: 01. prosince 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Čaute potřebuju poradit mám doma formana a chtěl bych ho předělat na LPG a jeden chlapek mi nabizi favorita na dily s LPG a ja potrebuju vedet jestli by me to nekde v servise vymenili z jednoho auta do druhýho a zaregistrovali to,už jste to někdo dělal?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: Doktor      IP: uživatel12481    
u nas je 3kč rozdíl :-) nafta dražší.
 
 
Datum: 03. prosince 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak říká standa.vyčvachtané rozvody,rozdělovač a přitvrdlý sytič.hlavní zabijáky spotřeby a výkonu
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5663    
Jooo kamaráde....to je rukama.....Loni sme se známym udělali ventilový vůle,vypucovali karburátor,dali novej vzduchovej filtr,na jaře jsem zrepasoval rozdělovač(vakl asi 80°),pocitově jsem to seřídil aby to co nejvíc táhlo odspoda a po létě jsem udělal kontrolní měření počet najetých kilometrů/počet natankovaných litrů a byly sme na 5,5xxxx l průměrný spotřebě.....mimojiné před seřízenim a opravou to nechytalo,škubalo,žralo jak nezavřený a nejelo....nastartovat teplý auto byl nadlidskej výkon....a studený jedině s plynem.....a ted.....jak švýcary.....ale řikam....má to hovno najeto a je to ještě starej dobrej karburátor....a jestli se tu chceš bavit o spotřebě plně naloženého auta v zimě v mrazu,tak to by sme plácali hrušky a jabka dohromady....
 
 
Datum: 02. prosince 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak ještě jsem neviděl fáčko co by žralo 5,5 litru jezdím denně 30km plně naloženej takže než se to ohřeje atd tak pod 7 nejdu a fáčko je v docela dobrým stavu,proto o tom uvažuji
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12835    
Doktor: Jo,dobře,benzín je teď 35 a nafta 35,5....ok nafta je dražší......ale furt je rozdíl 5 nafty a 7 benzínu.....tím narážím na obecnou spotřebu dieslu a benzínu
 
 
Datum: 01. prosince 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: yuri      IP: uživatel11334    
melete tu že lpg je na fačko zbytočne hmm ja mam favorit s lpg jazdí sa na ňom dene cca 20km a na benzín en zriedka a to fakt a fačko + lpg najlepšia kombinacia ii udržba i spotreba najlepšie z mladej boleslavy
 
 
Datum: 01. prosince 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: Doktor      IP: uživatel12481    
stadna: nafta levnější? Vždyť už je víc než za benzín :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Já zas na 2. stranu neviděl fáčko, který by žralo pod 7 :-(
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12835    
Podstatou věci je,že nemá význam investovat to starýho auta ani korunu.....chceš jezdit levně,kup si naftu.....mimojiné mi nepřijde že by starý fáčka nějak extra žraly.....jednobodový stříkačky jo,ty krkaly jako krávy,tam ten plyn chápu,ale třeba karburátorový fáčko jezdí za 5,5-6l/100km......máme doma poctivě seřízený karburátorový fáčko r.91/92 s nejetejma 80tkm a jezdí za 5,5l/100km....
 
 
Datum: 01. prosince 2011 15:02
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
asi tak. u jednoho 4.0i jsem si spočítal návratnost ceny plynu (cca 20.000) za 3 - 4 měsíce ...
 
 
Datum: 01. prosince 2011 10:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Cezetaku, co to zase meles o 40 000km, aby se to vyplatilo? S moderním sekvenčním vstřikováním LPG jsou náklady na 1km zhruba poloviční. U toho fáčka to pravděpodobně bude jen směšovač, ael zase bude přestavba levnější.
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
jestli s tim jezdí denně do práce,něco najede po práci,něco o víkendech.tak se to vyplatí.Vim z vlastní zkušenosti.taky na favoritu.teď o něm přemejšlim znova
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
najezdiš snad 40tis ročně že chceš plyn?
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
když nevíš v jakym ho má stavu tak je blbost se ptát jestli má cenu do toho investovat.jinak jak řekl standa je to zapsané v TP
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má vůbec cenu investovat do favorita?
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to vyjde levnějc když si ho za 10 nechám nainstalovat nový než kdybych měl opravovat nějakej schnilej vrak
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
určitě ne,myslím si že to je zapsané v TP,musí na to být atest atd a ten je psanej na konkrétní auto....řešení je opravit favorita z dílů z tvýho formana.....
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel6823    
Cest draci potrebuji poradit mam babettu 207 a kdyz ji vytocim do vysokych tak po ctyrech sekundach se zacne dusit a chcipne cím to je??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 23:25
 
 
 
 
Jméno: FACKO      IP: uživatel13501    
ROZERAT A VYCISTIT VÝFUK A AŽ PAK BYCH RÝPAL DO KARBECE.OPRAVDU TO DELA STRASNĚ MOC.
 
 
Datum: 27. března 2012 23:25
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě tohle dělá babetta 210 když je studená. A bohatost mam dobrou, svíčka je krásně cihlová, ale hladinu nevím... Vždy chytne a hned chcípne, podruhý se sytičem jí dam plnej kotel, vypne se sytič a pomalu jde do otáček a pak už běží normálně.
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel6823    
kdyz jse zkousel tím šroubkem tak ho musím mit uplne dotakly abych tovubec nastartoval a nemuzu byt kriva jehla ?
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel12545    
malá hladina v karbarátoru nebo seštelovat bohatost směsi tim šroubkem nebo zvednout jehlu, ale první bych zkusil tu hladinu
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel12810    
Ahoj draci,už jsem z toho zoufalý pořád mně stříká a teče z kolene z výfuku nespálený benzín s olejem.Vyměnil jsem už i gufera.Vyčistil jsem nádrž.Karbec jsem už taky čistil.Jehlu mám na prvním zářezu od zhora.Předstih mám 1,6.Výfuk jsem vypálil.Mám i novou jehlu a šoupátko.Ale pořád mně dělá to dělá to samé.Trysky mám originál.Hladinu mám taky seřízenou.Jehlový ventil se mně taky vrací.Čím by to mohl být?Prosím poraďte.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
jj a zajimavy je jak maji 05 valce trosku jiny casovani vyfuku tak tam to dedela aspon ne v takovy mire vic se to spali nez to vyjde ven
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo přestat jezdit jako pantáta a občas tomu naložit :-) Ono se to potom vypálí a je to lepší
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nový 2T spalují dobře ale i u nich je vidět nespálenej olej kterej uniká z výfuku a fichtl je mnohem horší :-) utěsnit a bude to dobrý...
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
holt 2T motor není dokonalý na spalování a ten olej se vždicky někde oběví..
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nezmínil si docela důležitou věc, a to jak motor vrčí... jestli běží normálně nebo lehce vynechává, tak to neni benzín s olejem, ale pouze vyjetej olej, což je normální, a stříká v místech, který nejsou utěsněný, takže řešením je utěsnit vejfuk..
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8657    
Ahoj drací měl bych dotaz renovuji jawu 05 motor po GO přetěsněný karburátor čistý triska nová karburátor lze přeplavit benzín do něho jde ale do válce se nedostane už nevím co stím jinej karbec sem skoušel a nic dík za rady Venca odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 8:56
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
tak v tom případě bych skusil přenastavit zapalování a zkontrolovat svíčku jestli háže jiskru
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 8:56
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Urobil si dieru do tesnenia pod kolenom karburátora ? Ak nie tak sa nemáme očom baviť ;-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: vaclav zdeněk      IP: uživatel8693    
nene vůbec
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
ani to párkrát neblaflo?
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8657    
bohužel to nepomohlo ale dík
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
skus stříknou stříkačkou trochu benzínu pod hlavu (tak aby ti hned nevytekl do výfuku) a rozjeď. Taky sem to tak měl a pomohlo to :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
zdar draci chnu se zeptaj jak mam udě lat těsnení pod výfuk na babetu a eště jaky mam dat filtr na babetu na zimu nabo z čeho ho udělat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel10002    
cau mam babetu kdiz jedu tak mi zecne tarokovat a vitahnu sni tak 35km/ ale kdiz visrubuju sroubek stelovani smesi uplne ven tak to leti 50 karbec sem cistil nekolikrat a zadna spina tam neni nevite co stim dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
špatně seštelované... jak vypadá vzducháč?
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel12545    
čau lidi, pionyr 21 a a mustang 23 maj na kohoutku tu trubičku když se zapína benzin, maj tyto dva strouje tu trubičku stejně dlouho nebo ne? díky odepište odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
asi proto že maj i jinak velkou nádrž, mustang na 8 litrů a jawa 21 na 5l
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nie niesú tam stejne dlhé trubičky
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čus Draci, chci se zeptat jestli po každé jízdě když schováváte svoje stroje zavíráte palivový kohoutek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 14:07
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to já zastavuju benál jen v garáži, protože když ho zastavim při 5 minutové zastávce tak ho zapomenu otevřít
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 14:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak kdy a záleží na kterém stroji :-D když vím že nadruhej den někam pojedu tak se to ani neobtěžuji vypínat :-D jednou se mi stalo že mi vytekla celá nádrž, protože mi nějakým způsobem praskla ta gumička v kohoutku...
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
však benzín je drahý jistota je jistota :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
Te´d mě napadlo.. když se ventil nezavře, tak se benzín vypařuje skrz plovákovku ( mezerou kolem cupáku, netěsnosti víka plovákovky..) ale to je ztráta cca max 1ml benzínu.. :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
snažím se :-D párkrát jsem zapomněl, ale nestalo se nic :-) pod pionýrem jsem nenašel nic... jinak těsnění plovákovky mám též, ze začátku to chvilku těsnilo a pak zničeho nic přes to začlo chcát stejně ;-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no proste preto tam je kohútik aby si to zavrel :-D ja nevím mám nastavený karbec 100% dobre, nový ihlový ventil takže by to nemalo kvapkať aj keby som nechal kohútik otvorený... pred tým sa mi stalo ešte s pôvodným ventilom, že som zabudol kohútik otvorený a na ráno som tam mal louži ale iba malú 5cm.. istota je istota.. ja naschval nemám tesnenie plovákovej komory.. ani pôvodne nemali pionýrky.. to má takú výhodu, že keď netesní ti ventil tak proste to vyteká benál cez plovákovku a neteče všetko do motoru.. pak by to nešlo naštartovať
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: pioner94      IP: uživatel12768    
Jasně: Kohoutek zavírat vždycky, kdy to jde. Prázdná nádrž není sranda. :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně, vypnu ho vždycky, ale zapnu ho málokdy. :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mě nevyteče ani když jsme to nechal přes noc ale prostě když nikam nejedu vypnu a nechám dohrčet ješte s plovákovky ale vypínám ho i když někde stojím chvilu jo ale spomenout si někdy že jsem ho vypl to už ne :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jastin: jojo u mě to taky dělá automatika.. :-) člověk si na to za čas zvykne..
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě netěsní akorát víčko u plovákovky, ale už mam objednaný těsnění. :-) A já už si na to taky nyvyknul že když zastavim, tak automaticky vypnu benzín a ani si to neuvědomuju.
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš správně seřízenej karbec, nemělo by se nic stát. Pokud máš naprd plovákovku nebo špatnej plovák tak ti to bude chcát ven.. Náhoda je blbec.. Já vždycky benzín vypínám.. máš 100% jistotu že ti nic nevychčije.. jinak benál vypínám aji když zastavím na 2 minuty, prostě síla zvyku už.. :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ho zavírám i když někde zastavuju na 15 minut. Jistota je jistota, Když sem ho jednou nechal přez noc zaplej, tak sem měl pod fíkem louži o průměru tak 50cm. :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám mustanga, a učím se jezdit po zadním kole. Vždy když to ale zvednu a pár metrů ujedu, tk motor přestane na chvíly jet(jako by se to přidusilo, nebo nehodilo jiskru nevím). Když dopadnu na předek tk zas jede v pohodě. Na fíku se dá ale jet po zadním až než dojde palivo :-D tak čím to může být ? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D dík :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: marcel      E-mail:      IP: uživatel12649    
OK, zkusím poštelovat plovákovku, doplnit palivo a uvidí se. Díky za nápady ;-) Zajíc13: good photo:-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě mustoš jel po zadnim libově.. :-D přidavam par fotek ze starejch časů,je to asi 3 roky zpátky :-D vrátil bych se do tý doby :-D http://cz-cross.rajce.idnes.cz/Stary_casy
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 10:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím proč ale jeden můj fichtl zdechá už při větším kopci a druhej zas muže škrtat výfukem o zem když jedu po zadním a jedu kam chcu :-D je lepší si i zvětšít hladinu...
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
S tím sen občas měl taky problém, nejezdil sem sice po zadnim ale do hodně prudkejch kopců, i když jel normálně krásně, tak do prudkejch kopců chcípal, ne že by na to neměl sílu ale prostě tam nešel benzín, stačilo to mít pořád zapnutý na rezervu a dobře seřízenej plovák, pak se to hodně zlepšilo:-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12803    
U j21 je to problém,pokud nemáš v nádrži alespoň 2/3 paliva.....jinak my sme to ochcali půllitrovou petflaškou s benzínem na místě nářadí.......
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
no.. a kdyby ste jezdily po předním, tak tohle nemusíte vůbec řešit :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hlavně mít dostatek paliva v nádrži, dříve jsme taky zkoušeli jezdit po zadním a ani na 21ce to nebyl problém při dostatku paliva, na fichtlu jde jezdit po zadním úplně v pohodě když se to naučí tak i pěkně daleko
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21: je to větší plovákovkou a musíš mít dost benzínu v nádrži pro lepší plnění (spád)
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Viděl sem fichtly, co ujely po zadním i 20-30 metrú. Nevím jak to měli dělaný....u většiny to prostě po zadním nejede...
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus, přesně jak píše mata.. nebo benzín ti tam nepřestane téct, ale když pincka zvedneš na zadní, hladina v plovákovce se nahne. a jakmile se nahne tak kanálek co vede z plovákovky do trysky ti bude brát vzduch-takže tam nepude benál.. mám stejnej problém.. jinak než to zvedneš na zadní zkus přicupovat na plovákovce a zvednout to, ujedeš dál.. nebo ještě líp za jízdy cupovat ale jen tak nejde..
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čus když to zvedneš tak ti asi přestává téct do karboše benzín.
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Zdar. Nevíte někdo jaké velikosti je hlavní tryska na karburátoru 2926 do čz 175/477? Mě se to s tou původní dusí a nevím jakou tam mám dokoupit aby to jelo. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel12593    
Tetka jsem mel tenhle karburator rozebranej a kamos tam ma 95, jezdi to normalne
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus nastavit bohatost směsi. Nic jinýho mě nenapadá.
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Já bych tu trysku ani neměnil, ale už vůbec nevím proč to bez filtru jede krásně a s nasazených filtrem se to nechce vytočit a to je ten filtr čistý a vše ostatní taky :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak doporučuju tu 93...zkoušel jsem 96 a nebylo to o nic lepší, spíš to víc žralo...na třech čízách mam 93 a funguje to dobře...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
oprava: v setinách milimetru, samozřejmě..
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
číslo na trysce udává průměr jejího otvoru v desetinách milimetru.. doporučuju dát trysku a seřídit podle příručky, víc info třeba na http://www.cezeta487.ic.cz
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tímhle ti neporadím. S těmahle čízama zkušenost nemam. Já zatím začínám na mustafu, na jawě 20 a staďáku. :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
A jakou by jsi doporučoval? Já nevím jestli by stačilo třeba koupit jen o číslo větší tu 94 anebo větší. Díky
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čím větší číslo, tím větší otvor v trysce, tím víc benzínu...
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Díky. Ale ještě bych se chtěl zeptat, jak je to s číslováním trysek. Jestli když si koupím s vyšším číslem, tak bude mít větší průměr otvoru a tím pádem tam poteče víc benzinu anebo je to opačně a s vyšším číslem se otvor zmenšuje. Možná blbá otázka ale já jsem tohle nikdy neřešil, až teď :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
93
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
Dobrej Mám menší problém,v nádrži mám cca 0,5mm dírku z které mi teče benzín ven a nevím jestli to mám dát svařit nebo dát nějaký tmel nebo tak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
lolek > ok provedu :-D:-D:-D už to je za cínovány a dokonce to i těsní :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Jestli je ta dírka prorezlá tak si sežeň jinou nádrž protože zaděláš jednu a brzy se objeví další.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
hlavne vylej nadrz a vyplachni ji :-) nebo budes v televizi :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
oki skusím to zacínovat :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja som to obrúsil do železa a zacínoval a bez problemou to tesnilo bolo to na jawe 21
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: lofasek      IP: uživatel12258    
Vylej to barvou ale první to vyčisti kyselinou citronovou
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel12600    
Čau, Chci se zeptat jaký je rozdíl mezi Karburátorem 2926 na 250. A Karburátorem 2924 na 350. Na své 350 mám 2926. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve velikosti difuzoru...2924 má 24mm a 2926 má 26mm...
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12656    
Ahoj draci mám takový problém když mám daný přímí filtr (dělaný podoma) tak to vůbec nejede vynechává a nejde do otáček ale jakmile ho sundám tak to jede jako drak.. nevíte čím to může být také tam mám trisku 72.. a svíčka je hnědá (cihlová a suchá tak je vše nastavené na 100% prosím o vaše rady díky předem... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten filtr schoď a dej tam origo filtrbox.
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
zdar hoši mam problém s mím fíkem tak jede super vše ok ale jak mu pořádně aložim tak zdechne počkam chvilku a jede kdiž jedu volnou tak jede ok nevim co stim poradtě myslim že teče málo štávi hladina jehla 2 zářez kohoutek průchozí poradtě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 12:32
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedotýká ti benzín, pročisti celou palivovou cestu
 
 
Datum: 07. ledna 2012 12:32
 
 
 
 
Jméno: elent ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
esli už taky nemáš zabetonovanej filtr na vzduch...
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
jo díky ešte stim něco skusim a napíšu jakto dopadlo\r\n
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 9:57
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
já ho taky nemám uplně zatopenej..;-) skus to na 3 zářez..;-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 8:30
 
 
 
 
Jméno: ladin      IP: uživatel10433    
me to delal filtr na benal kdyz nebyl uplne zatopenej
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 0:35
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      IP: uživatel768    
zdarec, mám dotaz, mám na motorce takovou krabičku a s ní vedou docela velké hadičky. Na internetu jsem si našel že je to ventil sání vzduchu, Nevíte k čemu tato věc slouží? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      IP: uživatel768    
Nevěděl jsem kde mi líp poradí tak jsem to zkusil tady. je to honda xr 125
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel6319    
Mohl bys dodat na jaký motorce ? To asi nebude nějaká CS moto
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel12545    
Čau lidi, nevíte jestly se dá nějak slícovat hrdlo sání se sacim kanálem na válci u mustanga? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12765    
Jde,udelej si sablonu treba ze slabyho plechu....ale tahle uprava nic neprinese....u fichtla v sani sou uplne jiny a podstatnejsi problemy...
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12481    
čus,zkoušel už někdo ethanol do fichtla ?? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: Xrc4      IP: uživatel12822    
Ethanolu se dá koutpit se to dá napřiklad v je hermanove mestci na benzince,jezdí nám na to auto,určitě to zkusim.\r\n
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12767    
to chce metylalkohol
 
 
Datum: 16. listopadu 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na li do zahřátyho fichtla naftu pak vodpooj faju ze svíčky a pojede to furt :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12757    
Johnny15 &reg; : záleží kolik tam teho nasral..
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
S leteckým benzinem bych moc neexperimentoval. Byl jsem svědek když palivo chytlo ještě před spalovací komorou a celý ten plamen šel ven karbecem... Pařízek na totálku a maník rád že mu to nevlítlo do nádrže.
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámoš to nalil do simála a víc než 40 mu to nejelo a na obyč benál mu to jede tech 60 v poho
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
no přece v letadle....
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: lofásek      IP: uživatel12258    
By mě zajímalo, kde se dá ten letecký benzin sehnat :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: ladin      IP: uživatel10433    
kamoš tam nalil leteckej benzin a rikal jelo to jak prase než se mu rozletel pist
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 21:18
 
<  52  53  54  55  56  57  58  59  60  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.06.2025 8:37:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu