Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Zdar draci! Dva dotazy na 21: je normální, že s neodrušenou fajfkou hází větší jiskru? A druhý: kudy vedete lanko plynu, protože jak hnu řídítkama naplno doleva, tak běží na volnoběh, uprostřed na zvýšenej a naplno vpravo řve skoro na plný plyn. Takže to lanko se někde seká....Dík za Vaše odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 16:06
 Možné to je.
A lanko veď tak aby se nikde nezachytlo a nebylo napnuté!!
Datum: 08. června 2011 16:06
Jméno: Pepa
IP: uživatel8967
 Ahoj,jak tady máš ten filtr(vzduchovej) malossi je k tomu jak ta štíbrná klícka i ta černá? nebo jenom jedna ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 9:59
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar nepodařilo se mi pořád vyřešit tento problém nemáte někdo skušenosti ? jak ste to vyřešily ? Jak ten karbec naštelovat..? nedrží mi volnoběh ale když nechám vyplí benál tak drží když zapnu tak se uchlastává když ohnu ten plíšek dole tak tam zase nedotíka benál.. jede dobře jen na půl plynu a když hodím 2 tak to jede v klidu dokud se nedostanu do otáček pak se to jakoby dusí.. plovák v pohodě.. nebo to může být něčím jiným ? motor po GO
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 20:40
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 přesně taky mi to dělal nepřesny předstih
Datum: 08. června 2011 20:40
 měl sem to stejný já sem to taky hledat vk arbecu ale je to předstih
Datum: 08. června 2011 15:28
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 dík za odpověď,jehlu už tak nastavenou mám , karbec a hrdlo sání přetěsněné..ještě skusím to šoupátko a znova přetěsnit hrdlo sání - válec
Datum: 07. června 2011 22:40
 benzín v plovákový komože ti musí lícovat s vržkem plováku, jehlu den na druhou zarážku od zhora a když ti nejde volnoběh tak to
muže být šoupětem a nebo udělej nový těsnění mezi karbec a hrdlo sání, dej tam nějaký ocelový šrouby aby si to mohl pořádně utáhnout, a to samý
udělej mezi hrdlem sání a válcem
Datum: 07. června 2011 21:47
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau mam babettu 210 dvourychlostní a mam takový to problém když ji rozjedu tak jede 10 metru a zas jakoby uplně se sníži volnoběh jakoby chtěla zdechnou jako by se zadusila a pak se znova rozjede a tak pořád dokola karburátor byl vyčištěn trysky atd výfuk taky že by to dělal vzduchový filtr ale tak to by jelo pořád stejně ne?někdy to zdechce uplně pokud držím pyn zas to roztlačim a zas po 10 metrech se to zadusí a znova do otáček to rozjedu a tak pořád dokola díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 11:15
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 všechno nastavená jak má byt asi je to tou zapalovací cívkou protože když se to zahřeje tak to tak blbne ale když je studený motor tak to jede dobře
Datum: 09. června 2011 11:15
 skontroluj palivovi kohout jestli ma proud benzinu, hadicku jestli neni ucpana vycisti komplet karbec od znovu nastav poradne mrkni na svicku a melo by to jezdit pokud budes mit vse poradne nastaveny a sestaveny. a muzu poradit dost dobrej karbec Dell orto italska vyroba babete doda trosku vykon a hlavne spolehlivost rozjezdy rychlejsi nekucka se dobre se sestelujou utacky vyhoda je ze jse steluje uz jenom 1 sroubkem uz zadny 2 sroubky a bude spalovat taky dost dobre !
Datum: 08. června 2011 23:00
 Nene, koukni do Dílenský příručky, plovák musí být ve stejný rovině jako emulzní trubice bez trysky, když ho otočíš. Každý nm rozhoduje
Datum: 08. června 2011 22:32
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 benzín tam teče a jak nastavim tu hladiu stejně jak u pio?
Datum: 08. června 2011 10:04
 Začal bych tím, jestli to dotejká benzín do karburátoru? Máš správně nastavenou hladinu v plovákovce? Pokud je palivová soustava v pořádku. Tak odhaduju, že by mohl být špatný zapalovací pól, dost často odchází. Nebo proměřit elektriku, tyristor..
Datum: 07. června 2011 21:58
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ne babetta byla používana skoro každý den
Datum: 07. června 2011 21:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nestala dlouho bez pouzivani? jinak ten filtr je u babetty hrozne dulezitej... bez neho mrcha dela brykule
Datum: 07. června 2011 21:15
 Zdar draci. Mám problém s kapáním benzínu ze sacích trisek, myslím tim ty dvě škvírky tam kde karbec nasává vzduch, nevím čím to může být. Je sice pravda že mi prosakuje kohoutek ale přece plovák to musí udržet ne? Je to jawa 250/353 ale jinak jede suprově prostě žádnej problém. Akorát teda to že teče ten benzín což mě štve protože přez noc z toho vyteče poměrně dost benzínu a pak se mužu divit že mi to nějak moc žere, i když žere.  Myslel jsem že to bude jehlou v šoupátku že neni už špičatá ale tady na obrázku taky neni upe špičatě ostrá ale konec má rovnej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 18:54
 No to fíbrový těsnění, ty červený kroužky mezi nádrží a kohoutkem
Datum: 07. června 2011 18:54
 fibry?
Datum: 07. června 2011 18:31
 prostě ten starej oprav a je to, vždycky mi stačilo vyměnit tu gumičku, dát nový fíbry a těsnilo to jak nový...
Datum: 07. června 2011 12:11
 To nepomáhá ani když tam dám tu novou gumičku je to k hovnu furt to chčije...Myslim že je už slabá ta pružinka která tlačí kohoutek na to gumový těsnění ale chtělo by to novej kohoutek no.
Datum: 07. června 2011 10:56
 Sprav si kohoutek, oprava za 10kč a kompletně to vyřeší tvuj problém...u takhle starého karbecu je tahle netěsnost relativně normální...
Datum: 07. června 2011 9:40
Jméno: Fík
IP: uživatel11831
 Zdravím draky! Potřebuju novej karbec na Jawu 638 a přemýšlím o Taiwanské alternativě Jikovu.. Přeci jen jsou to 200,- v ceně, který budou asi trochu víc hřát v nádrži..  Má s ním někdo zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 22:38
Jméno: nic
IP: uživatel6546
 nedopručuju taiwanksou repliku rarburatoru!!!,koupil sem ho a za 1 měsíc sem ho musel vyhodit!!!
Datum: 10. června 2011 22:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 souhlasim, na ty tajvanský repliky karbů jsem ještě neslyšel nic pozitivního, snad kromě ceny..
Datum: 07. června 2011 19:14
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Taky sem o nem premejslel, jen mi ho spousta lidi rozmluvila takze sem rozhodil par inzeratu a do tejdne mel doma krasnej, origo karbec za smesny penize
Datum: 07. června 2011 12:26
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar nemůžu nastavit karbec tak aby vyhovoval.. mám motor po GO kromě výbrusu.. mám nový píst \r\nNastavuju to tím plíškem v plovákové komoře.. bud když dám plný tak to tak jakovy vrčí jak kdyby se to přechlastávalo nebo tam nešel vzduch\r\na když dám plíšek víc dolů tak tam zase při plných otáčkách nestíha dotekat benál a ještě jeden problém nedrží volnoběh ikdyž je volnoběžná tryska nastavená\r\nProsím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 12:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 že ti nejde doplných toček bude jehlou, bud si jí udělal placku místo špičky, nebo je moc nízko! stim volnoběhěm ti neporadim taky mě to dost často u některejch motoru nedrží ani po GO.
Datum: 07. června 2011 12:28
 Čus draci, mohl by mi prosím někdo poradit kde sehnat víčko na nádrž z 516 ČZ? Spíše nové.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 18:32
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
Datum: 07. června 2011 18:32
 ale to moje je na závit  a ten je už v tom víčku strženej...
Datum: 07. června 2011 14:53
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 tusim frikulin na svejch strankach tu nadrz prodaval a psal, ze pasuje i vicko z fichtla, tak to tam proste narvy a neres to
Datum: 07. června 2011 10:11
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Čau jak to má byt správně poskládaní zapalování u jawy 21 první má být kondenzátor a potom zapalovací pol nebo naopak dík moc??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2011 22:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 první vždycky zapalovací pól ! jinak to nepojede !
Datum: 06. června 2011 22:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přemejšlej trochu....dyt se to pak celý propojí tak to je snad jedno co dáš první ne??
Datum: 06. června 2011 21:48
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 zdravím chci se zeptat mam jawu 250/353 03 r.v 1957 a sháním karburátor ale v originál knížce je napsáno že tam má být JIKOV 2926 TŘ ale všude nachízím karburátory 2926 SBD může my to někdo vysvětlit případně jakej tam má být karburátor
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 12:45
 dobrý den já mám taky jawu 250/353 typ 03 a mám tam místo toho karburátorru 2926TŘ jak je psáno v knížce 2924H takže nevím jestli ten 2926TŘ se třeba neosvědčil tak tam dávali ten 2924H.
Datum: 25. července 2011 12:45
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 zdarec čím to může být když mě teče benzín až do vzduchového filtra myslíte,že mám snížit hladinu v plovákové komoře dík moc??Je to u jawy 21 a zdá se mě,že mě moc žere dík moc????
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 22:47
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Datum: 04. června 2011 22:47
 Zcela běžná věc, pokud se ti zdá že ti to moc žere, pořid si kolo, nebo choď pěšky
Datum: 04. června 2011 22:18
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 Čau chtěl jsem vyčistit trysky a volnoběžnou sem bez problému našruboval a hlavní tam šla jen do pul a tak vrzala když sem ji točil a dotáhl sem to a trochu závitu tam trčelo(to je u nového karburátoru)tak sem vzal ze stareho (05karburátoru)hlavní trysku a dal sem ji tak je to na normální šrubovák ale má i jakkdyby matku a je tam napsate 89 a jede to s tím ale hodně to kouří a trochu se to dusí co mam dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 11:47
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
Datum: 05. června 2011 11:47
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 je to 89
Datum: 05. června 2011 11:40
 Jawa 05 není Jawa05, Jen tak pro upozornění. Jawa 05 změn si plís nick, irituješ tu dementy k tvrdejm slovům (vymrdana-maturita.cz)
Datum: 05. června 2011 7:44
 to není 89 ale 68
Datum: 05. června 2011 6:28
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 to jsou problemy...............................................
Datum: 04. června 2011 22:13
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 a stou origo na tom novém karbecu mi to jaksi nechce jet musim uplně rychle a dlouho tlačit pak to nastartuje ale rychle to zdechne docela ale před tím to s ní jezdilo
Datum: 04. června 2011 19:14
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Sorry že to sem píšu znova ale 2.stranu sleduje málokdo
Zdar konečně sem složil fichtla... jede parádně ale sere mě že se to jakoby uchlastavá.. když jedu třeba na 3nebo 1 pomalejc bez plynu tak to chcipá nebo když chvíli jezdím pak hodim neutrál a nedrží volnoběh musím přidávat plyn aby nechcípl.. plovák je v pohodě ten pléšek co je nadním taky..volnoběžnou trysku mám nastavenou dobře.. Dík za radu a at vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 17:56
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 taky tak ale nemám výbrus ale jen nová píst
Datum: 04. června 2011 17:56
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 mam po go motor výbrus,vše a taky mi to dělá ale jede krásně
Datum: 04. června 2011 17:54
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 čau daraci chcu se zeptat cim to muze byt ze me fechtl dys ho rostlacim tak jakoby chce chytnut ale nechytne a dyš chytne tak jak dyby to cuka\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 22:39
Jméno: bghnhpioa
IP: uživatel6546
Datum: 10. června 2011 22:39
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau mam babettu 210 dvourychlostní a mam takový to problém když ji rozjedu tak jede 10 metru a zas jakoby uplně se sníži volnoběh jakoby chtěla zdechnou jako by se zadusila a pak se znova rozjede a tak pořád dokola karburátor byl vyčištěn trysky atd výfuk taky že by to dělal vzduchový filtr ale tak to by jelo pořád stejně ne?někdy to zdechce uplně pokud držím pyn zas to roztlačim a zas po 10 metrech se to zadusí a znova do otáček to rozjedu a tak pořád dokola díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 13:54
Jméno: tonda
IP: uživatel3383
 ČUS DRACI ,MÁM ČZ 175 _477 A NA 100KM MI ŽERE 5LITRŮ ,JEZDÍM NA OLEJ SHELL ADWANCE VSX 2T, CHYTÁ NA NAKOPNUTÍ .CHTĚL BYCH SE VÁS ZEPTAT ,ŽERE VÁM TAKY TOLIK A ČÍM TO MUŽE BÝT? DÍKY ZA ODPOVĚDI
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel11818
 Důležitej faktor je správný seřízení směsi,správná tryska,čistej vzduchovej filtr,čistý vejfuky a seřízený zapalování a pak už jen styl jízdy. Mam 250 Péráka,starej vyrachtanej motor,ale seřízenej,a při klidné jízdě po rovinkách to jezdí zadarmo jak fichtl,když stim pocukávam po vesnicích,kde člověk furt řadí nahoru dolu,brzda,plyn tak neni problém jet za 5-6 litrů,to a samé když ho přetáčím za stovku,to jde spotřeba taky nahoru....
Datum: 05. června 2011 20:37
Jméno: jony1203
IP: uživatel11667
 Jestli na tom jezdíš jako prase tak to je normální. Při úsporný jízdě to žere tak 3 litry.
Datum: 04. června 2011 15:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Priste bez capsu
Datum: 04. června 2011 14:36
 Tak nějak...s mojí 477 jezdim za krásnejch 3,5l když jedu tak nějak normálně, spíše volně...ale se 180 neni problém jet za 6l
Datum: 04. června 2011 14:21
 hele číza 175 už není pincek.. je to větší motorka, odost výkonnější.. tudíž to musí více žrat.. tahle spotřeba je podle mě průměrná vhledem k motorce..
Datum: 04. června 2011 13:37
 Ahoj, zajímal by mě ještě jedna věc, jaký palivový filtr byste mi doporučili na Pionýra, chtěl bych ho dát někam kde m němu bude dobrý přístup, nejlépe blízko karburátoru, ale nevím v těhle věcech se nevyznám. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 23:05
 já mám ten sportovní, dá se vyprat pod vodou, ne jako ten papírový,,, ale počítej s větší cenou
Datum: 04. června 2011 23:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 tomuhle papírovýmu osobně nevěřim, vyhledávám se sítkem. umístěn mám jej před karburátorem.
Datum: 04. června 2011 22:32
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 je úplně jedno kam ten filtr dáš. jinak ten papírový je docela dobrý
Datum: 04. června 2011 20:21
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 http://www.motokramek.cz/palivovy-filtr-papirovy/
Datum: 04. června 2011 13:59
Jméno: kleed92
IP: uživatel11807
 cus draci, vim ze do pinccka se ma lit special a olej.. ale mam otazku muzu do nej nalit natural 95 z olejem ?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 23:29
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Na nic jinýho nejezdím
Datum: 03. června 2011 23:29
 Víc oleje nevadí. Pro M6A se doporučovalo 1:25 a pro M2T 1:30.
Datum: 03. června 2011 22:52
 já dávám 1:30 je lepší 1:30 nebo 1:25??
Datum: 03. června 2011 22:48
 jo
Datum: 03. června 2011 21:41
Jméno: kleed92
IP: uživatel11807
 s olejem a stejnym pomerem 1:25 ?diky
Datum: 03. června 2011 21:39
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar konečně sem složil fichtla... jede parádně ale sere mě že se to jakoby uchlastavá.. když jedu třeba na 3nebo 1 pomalejc bez plynu tak to chcipá nebo když chvíli jezdím pak hodim neutrál a nedrží volnoběh musím přidávat plyn aby nechcípl.. plovák je v pohodě ten pléšek co je nadním taky.. Dík za radu a at vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 23:14
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 jo to sem zapoměl říct.. volnoběžnou trysku mám nastavenou dobře.. a karbec k válci mám zatěsněny papírem + silikon..
Datum: 03. června 2011 23:14
Jméno: kleed92
IP: uživatel11807
 a nebo posteluj stelovaci sroubek s pruzinkou na karbecu u trysek..
Datum: 03. června 2011 21:33
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 je možný že netěsní karbec k válci. Nebo se to opravdu uchcává skus zmenčit hladinu dej ji malinko mín než má být
Datum: 03. června 2011 20:47
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 čau, chci se vás zeptat mam pionýra po go a zajíždím sta čí 1-2 nádrže na zájezd jo a po kolika nádržích budu moct předělat jehlu na druhý zářez ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 23:15
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 mám tam výbrus\r\n
Datum: 03. června 2011 23:15
 Jo, tak to ale nezáleží jen na pístu
Datum: 03. června 2011 19:40
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 ne nezadřel ale koupili jsme si skámošem nový písty a já jsem to zajížděl a on ne . Mě ted nádherně táhne i při nízkejch ale jemu to nechce jet ani za boha.
Datum: 03. června 2011 19:38
 Copak zadřel si?...já mám ted na cestovní motoru, novej píst s kruhem, dal sem víc oleje, a smažil sem to hnedka 81, takźe taky vím o čem mluvím.
Datum: 03. června 2011 19:35
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 když myslíš. J8 vím o čem mluvím
Datum: 03. června 2011 19:33
 A prd!! Kroužky nezajížděj vůbec, jen dej víc voleje, ani píst nezajížděj,,,..něco zajíždét můžeš tehdy, když máš válec po výbrusu.
Datum: 03. června 2011 19:31
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 pokud jsi měnil pouze kroužky tak 1 - 2 nádrže ale pokud jsi měnil válec i s pístem tak zajíždět takovejch 700 km to je asi 4 -5 nádrží. a tu jehlu tam vrat hned jak to zajedeš.
Datum: 03. června 2011 19:27
|



|