slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  141  142  143  144  145  146  147  148  149  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: black.paja ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, prosím poradte mijaká má být svíčkana 250 ?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Používám většinou Brisk N15C, když není motor moc zatěžován postačí i N17C.
 
 
Datum: 18. května 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dal bych tam nějakou teplou 19 nebo 17 PAL 19-5 něco tak neim jak s to označuje
 
 
Datum: 18. května 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brisk N15C
 
 
Datum: 18. května 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakákoliv co tam přesně pasuje
 
 
Datum: 18. května 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
PAL N8R
 
 
Datum: 18. května 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: ondracz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás když koupím nové pístní kroužky tak jak mám postupovat při výmeně??? je to jawa 223.. prosím děkuji .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nic nenahřejvej...no a nejlepší bude asi když si sundáš píst a dáš to ho v klidu na ponku do válce a pak to i s válcem nasadíš\r\n
 
 
Datum: 18. května 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: ondracz      IP: uživatel9238    
pomuze kdyz ty nove krouzky nahreju at neprasknou?a jeste mam sundat pist a dat na neho krouzky a pak pist do valce a nakonec na klikovku?nebo jak to mam udelat?diky moc
 
 
Datum: 18. května 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Tůmi(č)      IP: uživatel8342    
Sundej staré pístní kroužky je uplně jedno jestli se zloměj když tam budeš davat ty novy tak opatrně aby se nezlomili a na pístu tam jak davš ty kroužky sou zamky takovy malí musíš mít ten zamek v mezeře pístního kroužku
 
 
Datum: 18. května 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
zdarec, dneska sem se zase po dlouhé době projel na motorce čz 175/450, mám od nové sezóny nový výbrus, mám najeto cca 55km a všechno bylo v pohodě, motorka krásně jela a hlavně měla dobrej zvuk... ale dneska mi jela špatně, hlavně na jedničku. rozjedu se, chci přeřadit a proto přidám plyn, ale vůbec se jí nechce, začne to přerušovaně chrčej jako traktor když jede pomalu........dríve to nedělalo, s ničím sem skoro nehýbal...snad mě napadá jen to, že čím více je po výbruse najeto, tím stačí přidat méně plynu, aby se přeřadilo na vyšší stupěn.....snad to po mě pochopíte a aspoň ni nějak poradíte.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Mohlo ti něco vlítnout do filtru, stává se to, třeba hadr nebo igelit. Mohlo se také uvolnit v karburátoru nějaké svinstvo a poucpat hlavní trysku. Také se občas stává, že ten papírový filtřík má menší propustnost a jak je v nádrži málo benzínu tak to pořádně neteče. Ovšem závada může být i v zapalování.
 
 
Datum: 17. května 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
to tím asi nebude, mám nové sítko v nádrži, pak papírový filtr pod nádrží, tryska v karburátoru také čistá, tak nevím, ale díky
 
 
Datum: 17. května 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
já mam stejnou mašinu jak ty a dělalo mi to to samé pozimně tak sem vyčistil kohoutek od nádrže a trysky a kanalky v karbecu a jela zas jak mněla :-)
 
 
Datum: 17. května 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
ahoj mám dotaz na admina kdysy jsi zde nabízel ferodo lamely na fíka takové černé prosímtě dal bys mi kontakt na tu firmu potreboval bych vědět jestli nevyrábí náhodou\\r\\ntakové lamely i na čz 175 typ 450 dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
ale přesto bych chtěl ten kontaktk na firmu a ještě sem přemýšlel zda se nevyrábí lamey na spojku podobnou té na mojí zetce :-D
 
 
Datum: 17. května 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
já mám taky ty červený ferodo ale je mi to líto že se tamty nevyrábí toty sou super ale mám vyběhaný motor tak sem chtěl k výbrusu aj ty nové lamely aby to lítalo jak nikdy :-D
 
 
Datum: 17. května 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tuhle čz se vyrábí jenom korkový, nebo červený ferodový...ty ferodový jsou super, už na nich mam cca 12 000km a spojka funguje nádherně
 
 
Datum: 17. května 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel9431    
cus draci chci se zeptat jestli jde vymenit ve valci jawy 90 oblozeni to kde beha pist z jineho valce :-D predm dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
OK diky ti :-)
 
 
Datum: 18. května 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusit to muzes...musel by nastudit vlozku a mrte nahret valec...nevim...
 
 
Datum: 17. května 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel9431    
takze svepomoci nahratim nemo nakoui jinou vychitafkou ne ? :-(
 
 
Datum: 17. května 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli myslis vlozku tak ta vymenit jde-na lisu
 
 
Datum: 17. května 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Zdravim, je vůbec možné dosáhnout takovéhle křivky výkonu z pionýra s úplně seriovejma věcma? http://www.kompletanew.tkmoto.cz/zajim_tun/zajimavosti_soubory/JAWA.htm Mám docela seřízenýho pionýra, ale že by měl plnej moment síly už v 3500ot/min to teda vůbec. Vlastně žádnej fichtl na kterým jsem kdy jel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8816    
ale má....to je ten neskutecnej kroutak seriovky co má odspoda...neuvedomis si to dokud nesednes na upravenej stroj a ejhle,ono to nemá zespoda zadnej kroutak.......jo takle cca vypada graf pionýra...jeden z mála presnych grafů od TK moto.....samozrejmne pokud mas nejakou plecku vykloktanou tak by ten graf vypadal jinak.......opravdu tohle je OK....dobre udelanej fichtl ma 3.8HP nekde mezi 6500 a 7000 otackama...
 
 
Datum: 17. května 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde, ale musíš smazat to MÁM na konci toho odkazu
 
 
Datum: 17. května 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: Ryan      IP: uživatel8492    
Ten odkaz nejde
 
 
Datum: 17. května 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      IP: uživatel6698    
Cau, chci snížit svou hlavu na SIMSONA, ae newím o kolik přesně.Pokud by ste někdo věděl, prosím napište.Dííkys odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Nedělej to..zbytečne...
 
 
Datum: 16. května 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9436    
u simsona to nema vyznam....uz tak ma kompresni pomer 10:1 ....to by melo vyznam jedine pri posunuti horni hrany vyfukovyho kanalu smerem l hlavě....tj.pri zmene casovani vyfukovyho kanalu do otacek by bylo treba zvysit kompresni pomer,jinak je to marný....
 
 
Datum: 16. května 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau kámoš má doma čz 150 a na klice je vymletá drážka pro klínek myslíte že by se to dalo nějak vyvařit a znova vyfrézovat?? nebo už je ta klika k ničemu?dík za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepšim řešenim by asi bylo nechat zrepasovat klikovku, oni ti daji novej čep...nebo vzít brusnou pastu, přesně zabrousit rotor vůči klikovce, nasadit to tak, jako by tam byl klínek, a dotáhnout...taky to bude držet
 
 
Datum: 16. května 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: a.dd      IP: uživatel8610    
zdar draci kolik přibližně stojí repas klikovky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolem 1000 zalezi jestli nemas treba simerinkama omletou tu hridel to pak davaji na chromovani a to se prodrazi.....
 
 
Datum: 16. května 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
tak 600 - 1600 (podle toho jestli jen vymění ojnici nebo jestli dají i novou část kliky,
 
 
Datum: 16. května 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,jde klika z ČZ 125 / 476 na ČZ 175/477 ? Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ojnice je uplně stejná, ale setrváky jsou jiný...klikovky záměnný nejsou, jedině i s válcem atd...
 
 
Datum: 16. května 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
477 má delší ojnici
 
 
Datum: 16. května 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci,ještě se zeptám,mám Pionýra 05,kolik se na tom dá udělat max. výbrusů?Mám teď druhý,tak by mě zajímalo,kolik jich to ještě snese. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: zdeno7311      IP: uživatel6313    
Většinou i pincka 3 vybruse je možno až 8 standartni je ale 3 a,b,c
 
 
Datum: 17. května 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: jopo      IP: uživatel9434    
to bi ma zaujimalo aki piest tam ma ked taq z coho ??!?!?!?!?!!?
 
 
Datum: 16. května 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
znám člověka který má ve válci pio už 15. výbrus....
 
 
Datum: 16. května 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Všechny stroje (myslím) od Jawy se dělali na 8 výbrusů.
 
 
Datum: 16. května 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že llze udělat maximálně 8 výbrus jako u jednadváci
 
 
Datum: 16. května 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ahoj jaký mate názor na přídavek nahrazující olovo?myslim aditiva??????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: fefesu      IP: uživatel12457    
Do bezolovnatého benzinu, který je určen ke spalování v zážehových motorech s katalyzátorem, se mohou přidávat aditiva do benzinu nahrazující olovo, ke spalování v zážehových motorech bez katalyzátoru. Toto aditivum nahrazující olovo zamezuje zadření dříků ventilů čtyřtaktních motorů. Aditivum, stejně jako přídavek olova v benzínu, přimazává tyto ventily a tudíž do 2taktních motorů je to zbytečnost.
 
 
Datum: 18. září 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jezdím na speciál odjakživa,ale myslím že těma aditivama to nebude
 
 
Datum: 16. května 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sic je to blbost péro, ale skus někdy jezdit na special.... me to s tím jede líp :-)
 
 
Datum: 16. května 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
do 2T motru to je zbytečnost
 
 
Datum: 16. května 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: Jawkaol@centrum.cz      IP: uživatel9427    
Ahoj, možná už to tu bylo, ale potřeboval bych vědět jak zjistím zda li má pionýr výbrus, za odpověď ďekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: Jawka      IP: uživatel9427    
Tak jsem to rozdělal, na pístu i na válci je B a nějaký znak, co to znamená? značí to 2 výbrus nebo jaký?
 
 
Datum: 16. května 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: jawka      IP: uživatel9427    
Díky Borci, dneska to omrknu :-)
 
 
Datum: 16. května 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
většinou to bývá zespoda na válci,když odděláš výfuk s těsněním,mělo by to tam být vyražené
 
 
Datum: 15. května 2010 23:14
 
 
 
 
Jméno: jawka      IP: uživatel9427    
Aha, Díky
 
 
Datum: 15. května 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oškrábej karbon z pístu a přečti si co je na něm napsané
 
 
Datum: 15. května 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jedně rozebrat válec a změřit průměr válce nebo podle pístu ale přesný míry nevim
 
 
Datum: 15. května 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: argo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci jedete někdo 23.5 ? do budišova na motocross odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel5451    
Čau draci, nevíte někdo jakej je original pístní kroužek na dandy 50 motor SACHS 2,6 kW ? Díky předem za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
38x1,5 nebo 38x2 .. setkal jsem se s obouma...
 
 
Datum: 15. května 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hosi uz si nevim fakt rady. Přes pincky jsem odborník ale toto už je na mou hlavu moc. Můj fichtl poád má příznaky toho že do něj teče moc benzinu. Když je studený tak vpohodě jde našlápnout na první dup a jede za plynem jak pila. Po pul hodinové projíždce mi to chcípá,při přidávání plynu z volnoběhu to nejde do otáček a má se to snahu udusit a nakopnu to jenom roztlačením. Ted jsem vyloučil závadu v motoru protože když motorku nakloním na pravý bok tak ejhle to nakopnu na první šláp i s rozpáleným motorem a jede to za plynem jak pila,jenom cuknu ručkou a už to reaguje a hned to vypálí do otáček. Ale jakmile ho vrátím do normální polohy tak to zase po přidání plynu chrchllá a nakonec to zdechne když ho nedržím v otáčkách. Trysky jsou nové,plovák a ten plíšek nad ním taky,vodící jehla plováku taky. Hladina po stisknutí plováku perfektně lícuje s tím vrcholem. Může byt nějaká neopravitelná závada uvnitř karburátoru? Třeba opotřebované sedlo trysky nebo ventil pro šoupátkovou jehlu? Fakt už přiznávám že jsem z toho v pr... Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Janca      IP: uživatel10028    
Vyměň gufera na klice!!
 
 
Datum: 27. července 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok zitra vytahnu nějaký starý karbec a skusim to... Jeste maly dotaz. V tom karbecu na straně na které je vduchový filtr tak jsou naspodu takové dva kulaté otvory. V pravém otvoru je taková mosazna nebo bronzová vložka a vtý vložce dírka. Mám tu asi 10 těch karbeců a na některých je ta dírka malinkatá a na některých asi 3x větší. Jaký je v tom rozdil a na co to ma vliv? dik. Ja mam na tom pionýru co me zlbí tu dírku velkou tak tam skusim dat karbec s malou co to udela jestli to na neco ma vliv
 
 
Datum: 15. května 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyzkousej jinej karburator, mockrat jsem se setkal s tim ze motor X nejel na karburator X vubec , zatimco motor Y na nej jel jako strela ...
 
 
Datum: 15. května 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No právě když je moc bohatá směs tak se to nejvíc projevuje na ohřátém motoru... ohřátý motor má menší spotřebu než studený takže za studena to stíhá spalovat a za tepla už ne... Jen mě to proste zaráží že hladina je tam fakt dobrá přesně lícuje s tím vrcholkem plováku jak má a jak se to všude píše a doporučuje...
 
 
Datum: 15. května 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
Nevim ale moje 175 dělala to samé nakonec sem zystil že byl pohlý karbec skus s ním pohýbat jinak mně nic nenapadá :-D
 
 
Datum: 15. května 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
uber hladinu, ale je divný že to dělá jen ohřátý ne?
 
 
Datum: 15. května 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Filtr je nový.jehlový ventil v plovákovce je v pořádku a pokud myslíš tesneni karburatoru a kolena karburatoru tak to je nove a taky vporadku
 
 
Datum: 15. května 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kontroloval jsi vzduchovej filtr? Jehlovej ventyl. těsní?
 
 
Datum: 15. května 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec chlapi... můj motor delá divný randal.. nekdy slysim, jak kdyby to klepalo... kdyz uberu plyn, prestane to.. fakt nevim co by to mohlo byt, vim jen, ze prevodovce nic neni a spojce taky ne.. napadlo me, ze mi píst narází do hlavy.. je to mozný? popripade, jak tomu zabránit? díky :-) pzn. s válcem jsem nic nedelal (myslím to osazení na hlavu :-) jedná se o 555 s hlavou z 21 (mám tam i klikovku s CKR :-D z 21, aby si nekdo nemyslel, ze to klepe klika) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: speed      IP: uživatel9425    
nevim proč ale mam uplně ten samý problém taky mam válec s 555 a hlavu už z novějšího typu (05,20,21,23) taky mi to pořad klepe.... ale jak sem se dival na pist tak ten nebylu vubec oklepany takže pist to podle mě nedělá.. jinak na tom jezdim furt a neřešim to jede to furt takže a už mi to dělá tak pul roku... :-D
 
 
Datum: 15. května 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau hosi taky vam delal pionyr po vybrusu a vymene lozisek to,ze studeny el nakopnout na šláp a jel jako drak a zahraty na provozni teplotu se blbe vytacel z volnobehu do otacek,blbe startoval atd? mam jehlu ve 3 zarezu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel9256    
muze to byt svicka nebo blbe serizeny predstih spatne vycisteny karburator netesnost mezi bloky motoru kdyz se zahreje tak se muzou roztahnout a tim vzniknout netesnost je toho hodne kdyz to skladas musis byt hodne pozorny at mas vside silikon a dobre utahle srouby
 
 
Datum: 15. května 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,neco mi napadlo..vcera sem daval tesnici papir pod valec,je to jeste starej podstivej papir,ma tloustku asi 1mm..kdyz ho dam pod valec a valec utahnu,tak se vlastne valec neprimackne az uplne ke karterum a bude o tloustku toho papiru trochu ve predu..to znamena ze pist nedojede az na konec valce,tim padem se mi zmeni i predstih..je tahle moje teorie spravna? :-) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jo,kdyz sem se nad tim zamyslel tak je to tak :-) dobre,diky za pomoc :-)
 
 
Datum: 15. května 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne horní úvrať se tím neposune, jenom píst bude v horní úvrati dál od okraje válce - horní úvrať určuje klika né válec!!
 
 
Datum: 15. května 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale tim se i posune horni uvrat ne? :-)
 
 
Datum: 15. května 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvoje teorie není správná, změní je kompresní poměr (sníží se) a ne předstih
 
 
Datum: 15. května 2010 11:06
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem ho vcera prave nasadil a nechtelo mi to chytnout..jeste si musim pohrat s predstihem,tak doufam ze to nakonec pujde..
 
 
Datum: 15. května 2010 9:21
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
teoreticky ano. Prakticky by chtělo vědět jak je ten papír tlustý i po smáčknutí. A také záleží jak se to projeví na přefukách..... No zkus to a uvidíš.
 
 
Datum: 15. května 2010 9:07
 
 
 
 
Jméno: balon 007      IP: uživatel9419    
ZDAR DRCI.KDE SE DA SEHNAT TESNENI POD HLAVU NA CZ 175 SKUTR??????CHTEL JSEM KOUPIT NORMALNE NA JAWU A PRY TO NEPASUJE.DIKY ZA ODPOVEDI. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já si myslím, že je těsnění pod hlavu zbytečné, měl sem hlavu kterou sem koupil přes aukro a když sem si jí vyzvedl tak sev si všiml že je amatersky snížená a netěsní, tak sem mezi to dal těsnění a vůbec to nepomohlo a navíc to snižuje kompresy.......radši sem si koupil tmel přimo pod hlavy určený a je flexi a těsní lépe a není snížená tolik komprese, protože je to snad jen 0,40mm vrstva, která se ještě zmáčke, jak se hlava utáhne
 
 
Datum: 14. května 2010 22:04
 
<  141  142  143  144  145  146  147  148  149  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 4:16:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu