|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zdravim. Má někdo zkušenosti se záměnou kliky z J175/356 do čz 175/450? Dostala se mi totiž do ruky kdysi repasovaná a nejetá klika s okem pro pístní čep 15mm, z toho usuzuji, že se jedná o kliku z Jawy. Teď se mi doma válí jeden polorozebranej motor z 450 s ko klikou, tak bych ho chtěl složit. Zdvih by to mělo mít stejnej a rozměrama se zdá, že to taky sedí. Mam doma i jeden válec po výbrusu(čz), takže bych koupil píst do 356 s 15mm čepem a neměl by být problem ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 15:07
 akorat vim že sem dělal něco s pistem ten tam nešel
Datum: 09. ledna 2010 15:07
 teoreticky by to mělo bejt stejny ty kliky já sem to měl taky tak
Datum: 09. ledna 2010 15:06
 zdravi vsechny a prosim o radu skusenejsich ,jaky mate nazor na ten 8 vibrus ve fichtlu kramku .jezdim fichtl cap kros tak by me zajimalo jestli to trochu vidrzi ..predem diik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 13:49
Jméno: david
IP: uživatel368
 to vite ze nejlepsi je origo ty polsky srace jsou aušus mel jsem od nich valec a byl za jedno leto v prdeli nejlepsi je origo i jety
Datum: 09. ledna 2010 13:49
 nejlepsi je si udelat origo valec na 8vybrus nez todle tak cus
Datum: 09. ledna 2010 9:49
 drakon: Ten válec není vůbec špatnej, jeho kvalita je přesně taková jaká se uvádí zde na stránkách. To znamená, pokud se tento válec nepatrně dopiluje, určité hrany atd. a
použije se vhodná hlava+tryska, tak nárus výkonu je znát, na fichtl-krosech několik těchto válců jezdí a jedou celkem pěkně. Jeden z těchto válců odjedil v
roce 08 celkem 9 závodů, pak vyměnil kroužky a v roce 09 odjezdil dalších 5 závodů, což svědčí o jeho velké životnosti.
Datum: 09. ledna 2010 9:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 mam sedmi vybrus a okdyz to porovnas s polskym valcem tak origo zivejsi a da se lio vytocit to vse a jeslti vahas tak bys sel urcite do vybrusu nez do polaka
Datum: 08. ledna 2010 23:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 větší výkon má asi origo válec,mavíc tento polský nesedí jak by měl
Datum: 08. ledna 2010 21:23
 nevite jetli pasuje klikovka z dvacitky do 05?? nejsem si jistej jestli to nema hridel jinou na loziska
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 19:06
 jinak ten motor chce koupit kuli tomu ze se mu nechce davat do kupi ten motor z 05. kdyz nevi jestli tam pujde klika z 20
Datum: 08. ledna 2010 19:06
 chtel to jeden duchodce zjistit jestli pasuje klika z 20. na 05. tak se ptam rek sem mu o jednom motoru za 1200 nebo 1500 tetka nevim je bez zapalka ma karbec a ma peknou kompresi tak ho chce koupit snad bude v poradku
Datum: 08. ledna 2010 19:05
 priemeri na hlavné cepy niesú rovnakééé 05ka má 15mm a 20,21,23 17mm
Datum: 08. ledna 2010 18:40
 podľa mňa nie motor z 05 je užší o 6mm ako 20ový ale či aj kľuka neviem ta 05 má také dva otvory pri ojnici ale podľa mňa priemer hriadeľe je rovnaký skúss poskladať a daj vedieť
Datum: 08. ledna 2010 18:29
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Potřeboval bych poradit nějaký motoservis v okolí prahy nebo v praze kde mi udelaji vybrus na jawu 555 a popřípadě opraví kliku..i kdyz pry nelze sehnat lozisko do ni...staci mi jakykoliv konkretni tip, jsem v tom docela novy a nevim...mam pist i krouzky pro prvni a druhy vybrus? stoji na tom a hlavne na te klice dokonceni renovace motoru s kterou uz se tahnu dva roky  mam problem ze klika je sekla a kdyz sem kopil jinou tak ta uz je zase vykvedlana jak krava tak nevim jestli ji tam davat...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 21:06
 příbram opravna k dolu marie si den na mapách je tam docela vostrej chlápek....
Datum: 06. února 2010 21:06
 příbram opravna k dolu marie si den na mapách je tam docela vostrej chlápek....
Datum: 06. února 2010 21:05
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 zaridit? leda ze bych ti to poslal postou draku  protoze asi nejses prazskej , ale bodlo by
Datum: 09. ledna 2010 16:24
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 ahoj hele dá se ten chromovej kroužek profilu L dát na normalni jednokrouzkovej pist (ten ,,těžkej" ten co je za tech 230?) díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 22:40
Jméno: Pejky
IP: uživatel7686
 Mám za to, že "L" kroužek vypadá trochu jinak, tohle je normální pístní kroužek, jen má jiný zámek.
Datum: 09. ledna 2010 22:40
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 ale na normalni dvoukrouzkovej pist asi nejde?
Datum: 08. ledna 2010 14:04
 teda jstli myslis ten muj co mam v kramku
Datum: 07. ledna 2010 23:26
 jasne ze jde
Datum: 07. ledna 2010 23:26
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 co sem se koukal tak by mel na 99 % sedet ale radsi napis este sesovi jestli je to 100%tni
Datum: 07. ledna 2010 22:35
 chromovej krúžok to sú aj take???
Datum: 07. ledna 2010 21:59
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau nemate nekdo kompletni seznam sroubu do mustangackyho motora ?sem linej to vsechno pocitat dekuju moc , nasel sem doma dva cisty kartery a chtel bych to pres zimu slozit
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 14:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 prej jak na pionyra  ty az najezdis co ja nacouval tam sem neco pis ty 20tko
Datum: 08. ledna 2010 14:51
 kup si sadu sroubu do pincka a kdyz ti neco zbyde rozeber to a zacni znova a nebo si kup navod jak na pionyra tam myslim ze to i mas tak cus
Datum: 08. ledna 2010 9:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 katalog ND rád poradí..
Datum: 07. ledna 2010 20:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ale jakej typ a delka ?
Datum: 07. ledna 2010 20:10
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kup si určitý počet šroubů a když ti něco zbude, tak se ti určitě někdy budou hodit
Datum: 07. ledna 2010 19:06
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Chci se zeptat jakou má cenu jawa 250 vývozní typ z anglie po revovaci tachometr v mílích atp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 22:33
 dobry den tento kus se da sehnat uz jen fakt hodne malo je toho mene ale v rozhrani ceny bych dal od 50-80 tisic mene bych nesel jestli muzu doporucit stranku kde to prodate je http://www.motoinzerce.cz tam sou stare motocikly a tam se mozna i stim chytnete tak se mej te nashledanou
Datum: 07. ledna 2010 22:33
 prodejna cena 40 000 z doklady vic to lidi neocenej
Datum: 07. ledna 2010 18:08
 60 000 s papírama
Datum: 07. ledna 2010 18:00
 Čus draci zajimalaby mě jedna věc .Potřebuju nahřát motor už když bude složenýho že až dotáhnu šroubky tak to chcci hodit na kamna aby se to prohřálo a nechat to pak vychladnout a zase trochu dotáhnout co myslíte můžu to mít na kamnech třeba půl hodky nestane se tomu nic nezkrotí se to nebo něco tak .Někdo mě to říkala ale podle mě to zas něco vydrží jinač by to nejezdilo skoro 40 let.Děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 13:23
 péro: nikoli, i me se zobrazuje navic cela ip adresa a tu mate shodnou,ono to nerozlisuje registrovany a neregistrovany,proste co ip adresa to jeden kod...
Datum: 07. ledna 2010 13:23
Jméno: standa
IP: uživatel5394
 motor utahni na krev a neres to.......dobry sou na to imbusy.......dekl od primaru dotahnes na motorce a hlavu dotahnes na motorce......nikdy sem to neresil.....
Datum: 07. ledna 2010 13:12
 dokonca pri horucom dotiahnuti mozes znicit závity
Datum: 07. ledna 2010 8:36
 ale naco to este dotiahnut??? to s casom ajtak este sám od seba dotiahne....
Datum: 07. ledna 2010 8:34
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to bude asi tim ze to este rozlisuje registrovany a neregistovany
Datum: 06. ledna 2010 22:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jakto že máš stejnou IP adresu??? asi matrix
Datum: 06. ledna 2010 21:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pojd na icq
Datum: 06. ledna 2010 21:58
 jasný ale já chci ti šrouby v motoru M6 dotáhnout zvenku si je dotáhnu potom ........žejo
Datum: 06. ledna 2010 21:52
 proc to nezahrat obycejnou jizdou?
Datum: 06. ledna 2010 21:45
 podle me neni duvod to davat na kamna...
Datum: 06. ledna 2010 21:39

cus hosi kupoval si tu uz nekdo zvas tu klikovku s jehlovym loziskem bo se chci zeptat jestli to lozisko je uz nalisovane nebo mi to pride zvlast jo a este jak jste s tou novou klikovkou spokojeni dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 20:35
 mislis jehlové lozisko na pistni cep? to je tam volne netreba to tam nalisovat
Datum: 06. ledna 2010 20:35
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 cawec draci ... hele mam dotaz ... je dobry navarit na valec a nahlavu valce zebra ??? a kdyztak z ceho ?? a cim je privarit ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 17:39
 pro:JAWA_ceZetak to asi tezko bys varil normal elektrikou potom kdo tu nepremysli
Datum: 10. ledna 2010 17:39
 ty vole když je plášť válce z hliníku, tak tam asi budu vařit měď, ne?  přemýšůej trochu.. a hliník se vaří hliníkem. elektrika, nebo tig
Datum: 06. ledna 2010 21:22
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár draci jaké jsou výhody a nevýhody stočené kliky na fíka ? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 19:21
Jméno: filip
IP: uživatel924
 kdyz je hodne stocena tak to nejede v nizkejch otackach
Datum: 08. ledna 2010 19:21
Jméno: Mapro.
IP: uživatel7174
 nevyhody : setrvacnost..
Datum: 05. ledna 2010 15:05
Jméno: Standa
IP: uživatel8396
 Vetsi spodni komprese,rychlejsi roztaceni motoru......
Datum: 04. ledna 2010 21:52
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 22:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je fakt cena není špatná...ale jestli máš i hlavu a válec a chceš aby ti to lítalo tak výbrus u nás stojí kolem 500...bude to asi podobné i u vás
Datum: 04. ledna 2010 22:18
 aj ked jo aj ked ne podla mna má dobrú cenuu
Datum: 04. ledna 2010 22:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle toho jak je ten píst černý bych řekl že už to asi moc netěsnilo...
Datum: 04. ledna 2010 21:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle toho jak je ten píst černý bych řekl že už to asi moc netěsnilo...
Datum: 04. ledna 2010 21:47
Jméno: Mila
IP: uživatel1337
 Ahoj,mám vejfuk,něco podobneho jak je ten hikon.Chtěl bych se vás zeptat, jak je na konci ta
trubička tak jak má bejt dlouhá a kolik cm má bejt zastrčená dovnitř.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 to je potreba vyskouset......trubicka by nemela být zasunutá ve výfuku...je navarena na protikuželu....."trubička" se používá o šířce 15-20mm a délce od 100mm po 280mm to jsou v podstate tabulkové hodnoty pri vypoctu vyfuku....v praxi se to musí fakt vyskoušet.....neni univerzalni jednotnej návod.....a malo kdy se to trefí na poprví.......me jel na seriovce predelaný seriový vyfuk na rezonancni s vyletovou trubickou 15x180 .......jelo to kapku líp a řvalo to na celou ves......
Datum: 04. ledna 2010 19:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdarec, včera jsem měl dotaz ohledně výbrusu a stáčení hlavy. Dneska jsem měřil hlavu.... 38,77 mm. Chtěl bych tam 5. výbrus a ten má průměr 39,25 mm. A tak nevím, jestli by to pasovalo. Chci si ji nechat snížit. Mluvil jsem se Stejskalem a on mi ji sníží, ale tvrdí, že hlavy na PIO jsou dělaný do vrtání 40 mm. Tak jsem z toho totálně zmatenej. Ale nechci jeho 5,5 kit. Ono je problém s tím, že nevím jestli by to moje převodovka 05 vydržela. Ono i po GO převodovky už 2 krát vyskočila dvojka a trojka. Ale od té doby nic. Tak mě prosím poraďte. Měl bych tam dát ten těsnící kroužek, jak jste mi radili? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 19:49
 1)původní hlavy byly vrtaný na průměr 39, protože se nepočítalo s vyšším než 4 výbrusem
2)toto je pro Ondragama. Ty jsi přesvědčen že jde něco obrobit přesně jen CNC technologií,že? bud klidnej, motorka je natolik vepřesnej výrobek že jdou díly obrábět na konvenčních strojích. přál bych ti vidět formu na karburátor.je složená ze spousty dílů a hejblat. navíc když se zinek leje tlakově, tak proteče skulinou že jí není skoro vidět. no a taky se ty formy dělaly konvenčně. jen ji musel vyrábět fachman a ne patlal.
Datum: 04. ledna 2010 19:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši já se olouvám hlavně Stejskýmu. Totiž tento dotaz jsem sem dal ještě před tím, než jste mi poslal mail (ten druhý). Moc se ještě jednou omlouvám.
Datum: 04. ledna 2010 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 tak to se ti omlouvam...ke me tahle zprava prisla z druhy ruky,takze to nekdo skomolil....totiz nekdo rikal,ze ty si rikal atd....to ze delas hlavy 40mm vim,vzdyt ji mam....
Datum: 04. ledna 2010 18:28
 Psal jsem, že upravené hlavy cestovní úpravy mají průměr antidetonační štěrbiny zvětšený, o rozměru originální hlavy jsem se nezmiňoval.
Datum: 04. ledna 2010 18:12
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 zaver je takový,ze sme byli asi jen 3 lidi komu to mlatilo......a pritom vsechny hlavy co sem nasel doma byly 39mm .....asi smula....stejsky rika,ze byli vsechny 40mm.....ja takovou este v ruce nemel...... o tom by sme se mohli dohadovat hodiny ale......ono tech 39mm je i logický,protoze driv se delali vybrusy jen do 39mm.....a kolikrat ani v mototechne nemaj na 4.vybrus píst........jen na objednani..... treba u hlavy 38.77(hlava na tehdejsi posledni standartni vybrus) a pistu 39.25 by problem nemusel bejt,ale ja po moji skusenosti bych to neriskoval......píst čumí asi o desetinu z válce......takze ty hrany by se potkali.....
Datum: 04. ledna 2010 18:07
 Závěr je tedy takový, že s tehdejšími nástroji mohla každá hlava mít jiný průměr a někomu ten píst holt mlátí, někomu ne.
Datum: 04. ledna 2010 17:00
 Hele ja tu hlavu mel necelých 39mm a píst 40mm do ní mlátil. Proste tu hlavu bych vykrouhal na 40mm a hotovo,klidne at ti ji snizi na objem 5.5ml,pak to parádně jede.....specialne u motoru 05 do roku 65 bych se bal,ze to prevodovka nevydrzi..... pozdejsi uz meli vicekolikovy zasouvani kolecek a ty koliky se neulamovali a kolecka se nevyštípavali..... jinak ti poradim,pokud ti obcas neco proskočí,kup si do radiciho automatu novou totalne tvrdou pruzinu na mustanga a bacha u pareů a u 05 je strasne dulezity,aby nemel vuli kolicek ve vidličce!! likviduje to dvojkovy kolecka i hridele.......jinak v parezu mi ta pruzina podrzela i totalne ozvejkany kolecka a nevyskocilo nic,jen to obcas jakoby proskocilo
Datum: 04. ledna 2010 16:51
 Mohl by mi někdo, kdo si koupil ten osmý výbrus, napsat, kolik pod ten válec narval těch papírovejch těsnění, aby píst netlouk odo hlavy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 16:34
 no ja som o 8 výbruse počul len o srovnány kanáoch ale nie o podladaný válca nemáš ti náhodou dajaký divný piest (napríklad z škody 110LS)???
Datum: 04. ledna 2010 16:34
 Dobre,muj chronologickej vyvoj 8.vybrusu.....dal sem to na motor,netocilo se to,vypodlozil sem to asi 3 tesnenima,furt blbý,pridelal sem jedno ze ctvrtky,chvilku to slo,pak si to sedlo a zase to klepalo,tak sem pridal dalsi ze ctvrtky,zase to chvili drzelo a zase to zaclo klepat,udelal sem silny tesneni z krabice od bot,neklepalo to,ale furt to bylo mokrý jak kdyz tam fouká a jelo to divne....pak sem se naštval,skocil sem k sousedovi,ten nejak utocil hlavu na soustruhu aby mela uzsi tu dosedaci plochu a vlez se tam píst,mezitim sem zarovnal bordel v kanalech,popasoval a od ty doby jsem o tom nevedel.....bez problemu to jezdilo az do ted......
Datum: 04. ledna 2010 16:22
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To není papírové těsnění, ale takovej hliníkový plíšek. Ale hlava na Pio je myslím dělaná do 8. výbrusu bez úpravy (do vrtání 40 mm)
Datum: 04. ledna 2010 15:32
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 poradte mi mam upraveného fichtla akorad tam nemam motor protože sem ho prodal tedka mam možnost mí 3 motory a to 05,20,21 co byste mi doporučili když to chcu mít do terenu a jezdit zavody terenní mam tam dát motor z te 05?nebo jaky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 20:14
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 jak viš kolik jich mam ?
Datum: 04. ledna 2010 20:14
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Datum: 04. ledna 2010 18:31
 Dobre......jinak to reknu.....dobre udelanej motor z 05 jede stejne dobre jako 21....dokonce bych rekl ze má lepsi dynamiku rozjezdu a vetsi silu....neni problem s pár upravami dostat z tohoto motoru 4-4.5HP bez upravy válce,ale furt je tu ten problem,ze se ti treba motor uprostred sezony posere a dojezdil si,protoze nejsou díly....konkretne neni prevodovka!!! .........Pokud to mas do nejakého mrzáka na pole a do lesa,kterymu budes rikat "kroska",tak je uplne jedno,kterej motor v tom zařve......
Datum: 04. ledna 2010 16:31
 no ten 05 celkom dobrý ale skôr na cesty mám v ňom prerobené na silnú dvojku ale do teranú ten motor nieje vôbec stavaný malý kompresný pomer blbo stupňovaná prevodovká výkon menší ako 20/21 to je tak ako keby si chcel na 550 jazdiť trdý kros dá sa to ale je to dosť nemorálne
Datum: 04. ledna 2010 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 pro zavodni ucely bych zasadne pouzil motor,na který je dostupných nejvíce (nových) dílů.....coz jsou motory řady 20,21,23 ......divil by ses jak blbe se shani kolecka do prevodovky na 05 a zrovna 05 mela 4 mutace prevodovky....co rok,to jina prevodovka.....a zrovna u 05 se ty prevodovky rády se*ou  Ja rikam 05 radeji ne....a hlavne na motory řady 21 se dá sehnat docela dost upravených dílů.....např rychlá prevodovka nebo mensi klika.....do 05 to nedas,protoze je ten motor užší o 6mm
Datum: 04. ledna 2010 14:32
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 ahoj seso hele budes mit ten lehci pist a kroužek menší třeba 38.5? ja jen jestli mam pockat a nebo nechat prebrousit valec o par výbrusů víc? a šel by ten kroužek do pístu jednokroužkovyho co je ted v nabidce jako ten těžší?díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 23:44
 draku jine rozmery nebou dobre 4 mesice
Datum: 03. ledna 2010 23:44
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 zdravim zajímalo by mě jestli mate stroje zazimované nebo jestli jezdite v zimě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 17:12
 přes zimu nejezdím ,poněvadž v zimě se víc opotře bovává píst a musel by se dát nový ,já rozhodně přes zimu dělávám generálku
Datum: 06. ledna 2010 17:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak v zimš spravuju  zrovna jsem dával nový segment a dvojkolečko ale ted už je celý motor poskládaný..
Datum: 03. ledna 2010 22:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 V zime spravuju,ted mam zrovna rozpulenej(rozsypanej motor)
Datum: 03. ledna 2010 21:38
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jezdim porad akorat me sere ze to mam cely od soli, zrovna dneska jsem jel 20 km ale vic jezdim na 20. ta nenahazuje ale hur jede
Datum: 03. ledna 2010 20:33
 a bude led, tak vytáhnu minibika
Datum: 03. ledna 2010 20:10
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 19:26
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja myslimze spis ta jawa
Datum: 03. ledna 2010 19:26
 já mám doma ještě pita ( to byla moje 1. motorka) a teda soused strašně nadává a už sem zjistil proč xD samozřejmě když sundáš aj 250ce laufy tak to taky nebude zrovna tichý ale podle mně pit.. aj ohodně víc točí cca 9 000 ot/min
Datum: 03. ledna 2010 18:40
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 skuro bych si byl jisty že nastejno
Datum: 03. ledna 2010 18:38
Jméno: kinglet
IP: uživatel8390
 Podle toho jakej pit....a pitbike sou na volnoběh tichý, ovšem ty laděný vejfuky to vylepšej XD
Datum: 03. ledna 2010 18:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je otázka jak pojd na mě z boku
Datum: 03. ledna 2010 18:24
 Rekl bych ze pit... Ale sundej vyfuky z 250ky a mas na otazku zodpovezene
Datum: 03. ledna 2010 18:24
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ahoj jak je možné že muj fichtl se nerozjede hned na 2 na 1 hned vytoči a na 2 semi dusi a rozjede až po 7 sekundach a na trojku ho nerozjedu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 10:44
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 JÁ bych zkusil vymněnit kroužky. Mněl jsem něco taky takového-výmněna kroužků, seříz.odtrhu,pročištění trysek,nová svíčka-sklepnutí kontaktů svíčky na 0,4mm,výměna vzduch.filtru a seřízení motoru..Ty výmněny jsem dělal postupně,protože fichtl nechtěl jezdit.Začal chodit až po výměně kroužků a nové svíčky!
Datum: 04. ledna 2010 10:44
Jméno: honza
IP: uživatel8389
 Hele zkus si vycistit trysky, nebo bovou svicku nebo predsti ci odtrh udelej a nebo to hod do srotu jestli to nepude a nebo to muze byt spatnym benzinem, ale zkus si vindat hadicku s karbecu a podivej se jakym proudem ti tece benzin jestli pomalu tak vicisti kohoutek, pak sundej poklop od karbecu, dej tam hadicku od bena a puist ho, jestli ti potece pomalu vicsti si trysku privodu bena. Jestli je to vse v poho tak si vycisti dve zlaty trisky a tu uprostred dotahni a povol to o 3,5otacky, pak si zkus jak ti hazi svicka jestli malo tak udelej odtrh na svicce a nebo dej jinou, a pak si udelej predstih. Jestli se budes chtit na neco zeptat napis mi na ICQ 581-701-358
Datum: 03. ledna 2010 18:05
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 a 40mi jede z kopce na 3 naje te to ma 5000km
Datum: 03. ledna 2010 17:56
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 když on je novy
Datum: 03. ledna 2010 17:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 udělej GO jestli ten motor jede na 2 sotva 40 tak je to sračka a nemá cenu něco vymýšlet....kámošovi lítal pionýr po rovině na 2 s 12 zubem kolem 50
Datum: 03. ledna 2010 17:50
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 no na tom jezdil stryk a říkal že to kdysi jelo lepe jenom o něco malo jinak pry to bylo furt zdechle ten motor je z mototechny a když jedu po cestě směrem dolu tak to jede takových 40 max 35 -40 ale jak jedu po cestě nahoru tak tam dam trojku a po 5 metrech musim přehodit na 2 a ta dvojka taky se zhoršila
Datum: 03. ledna 2010 17:42
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mam protebe radu mozna to stejne neudelas ale jestli chces poradit tak se podivej zespodu namotor jestli neni mokrej nekdy se stane ze to netesni! A to netahne uz od zacatku?? nebo to zaclo delat tetka?
Datum: 03. ledna 2010 17:37
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 motor je na něm najeto ani ne 5000km zajety kvalitním olejem karbec čistý nová svíčka předstih odtrh v pohodě motor je nový nevim co stym je vše čisté vše utěsněné jak ma být
Datum: 03. ledna 2010 17:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 v jakym stavu je potor?? asi bude pred smrti nebo mas treba spatny prectich nebo ucpanej vejfuk takhleti tez ko poradime
Datum: 03. ledna 2010 17:26
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 On to asi myslel jinak vis ty kvalty tam sou od toho aby se pouzivaly takze kdyz se ti vytoci jednicka tam tam musis dat dvojku,vis?
Datum: 03. ledna 2010 17:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus vyčistit karbec..kdyžtak ho i vyvaž ve vodě s octem 1:1
Datum: 03. ledna 2010 17:19
|



|