slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  166  167  168  169  170  171  172  173  174  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lukys      IP: uživatel8387    
Čaoute chlapi.Chci se zeptat jaké máte zkušenosti s tím polským válcem (8. výbrus) a celou tou sadou na fichtla.Dal jsem si to na mustafa,je to o něco málo lepší,ale stejně mě drtí na normálních fichtlech,jede to tak 54 a ma to šileny zvuk,to tak piští a dře o sebe.Jestli to někdo máte tak pls napište,nebo svůj názor,ať vím,kde mám hledat chybu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: Lukys      IP: uživatel4326    
A jak si upravil tu hlavu,ať to nenaráží ?
 
 
Datum: 04. ledna 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: Lukys      IP: uživatel4326    
Nevíte jsetli to narážení pístu je kvůli pístu nebo válci? Že bych koupil 2 kroužkáč
 
 
Datum: 04. ledna 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6888    
jo zajizdel jsem to pres 1000km nez to zacalo jet jak to jelo.........
 
 
Datum: 03. ledna 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6888    
jezdil sem na tom pres rok.....normalka 3 kruhy......jelo to parádně.....narazel mi pist do hlavy,musela se trosku upravit......trosku se tam museli porovnat kanaly ale s mejma 90kg to jelo na radaru 78.....co chcete vic? kdyz sem tam napasoval snizenou hlavu,lehci kliku a 14z sekundar tak to jelo 85.....coz je parada....a dokonce s tak tezkym prevodem sel motor furt výborne!!
 
 
Datum: 03. ledna 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem ho 9 měsíců a najel jsem na něm něco přes 400km (80% v terénu) s vějířovou hlavou a pár dalších úprav, tak jel slušně, ale asi tak před 2 měsíci jsem ho přidřel ,jinak jsem jezdil s dvoukroužkovým pístem, pač s dodávaným tříkroužkem se motor strašně klepal a navíc se ty kroužky zasekávaly a do hlavy nenarážel
 
 
Datum: 03. ledna 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
mam ten 8 výbrus ale jede to huř než sem tam měl ten stary
 
 
Datum: 03. ledna 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: Lukys      IP: uživatel8387    
Dik za radu...To tak potřebuju vědět...
 
 
Datum: 03. ledna 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: TomeK X2      IP: uživatel14    
no jestli cches trhat asfalt a vozit za sebou 4 fechtly na lane kup si cz 380 :-D ma vykonu ze se krouti spice ve vypletu :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: Lukys      IP: uživatel8387    
Už to bude rok,co to mám,takže s tím problém nebude.A ještě jednu věc jsem zapoměl.KDyž jsem to namontoval tak pist naražel do hlavy,tak jsem musel dat pod valec par těsněni aby to vubec jelo...
 
 
Datum: 03. ledna 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
zbytečne vyhozeny penize hoď to na polskej vagon aď si to odvezou zpatky
 
 
Datum: 03. ledna 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba se musí vyměnit i sekundáro...A jinak je trochu hloupé si myslet, že hned po namontování budeš trhat asfalt. To se musí zajet.
 
 
Datum: 03. ledna 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Při kolikátém výbrusu se musí stáčet hlava? a udělali by mě to ve stejné firmě, kde by mě dělali výbrus? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6888    
chce si to zmerit hlavu......klasicky hlavy sou do vrtani 39mm....proste 9 z 10 hlav maj vnitrni prumer 39mm,ale uz jsem narazil na hlavy co maj jen 38mm prumer.......naopak existujou hlavy s prumerem 40mm.....takze napred merit a potom resit......
 
 
Datum: 03. ledna 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já bych to podložku (těsnění)dával asi o 4. výbrusu a komprese zůstane asi skoro stejná kvůly jinýmu obsahu válce po vybroušení
 
 
Datum: 03. ledna 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
A o kolik se sníží komprese?
 
 
Datum: 03. ledna 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po kolikatym vybrusu nevim, ale staci, kdyz pod tu hlavu das to hlinikovy (nebo z ceho to je) tesneni, hlavu ti to oddali a bude to v pohode
 
 
Datum: 03. ledna 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ale to není snížení hlavy ale stočení. Ono já právě nevím od kolikátého výbrusu. Jinak píst naráží do hlavy. Nemyslím tím snížení ;-)
 
 
Datum: 03. ledna 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Hlava se snizuje za ucelem zvyseni komprese ale vybrusem se taky okamzite zvysi takze nevidim zadnou souvislost...
 
 
Datum: 03. ledna 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. Hezký novinky SESO. Mel bych dotaz na ty nový "lehčí" písty a ocelový "L" krouzky ......nejak jsem se z popisů nedozvedel jestli jako ty krouzky pasují do tech pístů nebo do kterejch pístů?...co znamená "lehčí píst" .....ty pisty by mi zajimaly,ale zase jestli jsou nejak extra lehký,tak by mi to zase mohlo rozházet vyvážení kliky pro obycejnej jednokrouzkovej píst a jedinej bonus z toho pístu by pro me byli dalsi zbytecny vibrace......prosim jen o info....co sem mel jednokrouzkovej pist od stejskyho,ten sem rozmlátil pri prvnim startu,tak hledam dobre dostupnej ekvivalent.......a nepremejslis do budoucna o normalnich jednokrouzkovejch pístech se spodnim zámkem jako je origozámek + k tomu litinovej krouzek 1.5mm se spodnim zamkem?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6888    
no proste sem to rozmlátil:-D to se tak stane kdyz clovek poslechne kamarady aby si udelal vymezovaci podlozky k jehlovymu futru a ona je rozdrtí křivě uložená klika:-D:-D
 
 
Datum: 03. ledna 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku jak to ze jsi stejskuv rozmlatil,,?jinak to jde na oba dva pisti ,, klasikej zamek ne,,, to nikdo po me nechce,,ja strasne o malo lechci diky tomu ze nema stenu plnou u pistniho cepu
 
 
Datum: 03. ledna 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, seso prosimte mohl bys splasit pistni krouzek 38x 1.5 s normalnim zamkem... ? potreboval bych na dandynu , a az budou novinky budu asi objednavat , tak bych to vzal s tim... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6888    
Nevím zda je mozne sehnat tyto krouzky i v základním vrtání 38mm,ale urcite je má pan Bašek ,brusírna válců Třebechovice ......nebo tak nejak....Stejsky od nej má písty a litinové krouzky 1.5mm k upraveným válcům.....
 
 
Datum: 03. ledna 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: a.dd      IP: uživatel6692    
zdar chtel bych se zeptat ktere kanalky mam slícovat na tom novém válci a jak to poznam ze to je pak uz dobre odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: a.dd      IP: uživatel6692    
a to jako ma byt zarovno s tou hlinikovou casti??
 
 
Datum: 04. ledna 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Slicuj vsechny a to druhy je jasny....dokad nebudou slicovany
 
 
Datum: 03. ledna 2010 14:05
 
 
 
 
Jméno: putin28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDAR! DRACI -poradte kde zohnat nove nepouzite kartre (bloky) na pionýra (JAWA 20) nebo neslyšely ste neco o tom ze se da zehnat kompletny cely novy motor??? DAKUJEM za odpovede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau! keby si mal záujem vim zohnat uplne novy nepouzity motor.. za 5000kc
 
 
Datum: 03. ledna 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nevím jak ty kartery,ale skoro celej motor seženeš tu u sesy,ale nemá tu ty kartery....
 
 
Datum: 03. ledna 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci kdo z vás bydlí v chrudimy a má červenýho pařeza po renovaci upravenýho:?Zajímalo by mě kolik mu te smaží po rovině. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6888    
má profil na motorkářích......pise tam ze mu to mastí 110......
 
 
Datum: 03. ledna 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: ondra.      IP: uživatel5759    
Ahoj seso myslíš si žeby šla udelat replika nosiče na stadiona od SVD . Předem ti děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel5759    
A ja na tu firmu naký kontakt nebo e-mail aby se s nimy kdyžtak dohodnul .
 
 
Datum: 03. ledna 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku tak to opravdu nevim
 
 
Datum: 02. ledna 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel5759    
NA stadiona S11
 
 
Datum: 02. ledna 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau draci, kamoš si dal na origo fichtla sníženou hlavu s kompresí 12:1, motor tahne dost dobře jen po zhruba 5 min ježdění (po polích loukách) motor zvadne, myslíte že se přehřívá? (venku kolem 0, a když se přeloží ruka k hlavě tak zas tolik horká není) svíčku má brisk n15c, zajetý výbrus a kliku má po repasy, nevíte čím by se to vadnutí odstranit, (motor byl po go-ložiśka,klika,výbrus, pak se zajel a jel slušně, pak se vyndal a vyndalo se z něj zapalko,a stál cca měsíc, ted se na něj dala ta snížená hlava a zapalko, a jak jsem řikal, jede dobře ale po chvíly zvadne)dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
každý pincek jede líp na jiný předstih,to musíš vyzkušat
 
 
Datum: 02. ledna 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
1.7 mam odzkouseny ;-)
 
 
Datum: 02. ledna 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
prectich dej max. 1,5 mm
 
 
Datum: 02. ledna 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
14. je na zimu ta zvadne hodne rychle skus spis 17 studeny ti to zase nechyti takze si tam radeji nech tu 15 taky sbi jezdim porad a v zime mi motor zvadne jen trosku a to po dlouhy jizde po silnici do kopcu. Myslim si ze mas velkej prectich a tak to zvadne kdyz se to zahreje
 
 
Datum: 02. ledna 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
samozrejme ze se zam vytvari daleko vetsi tlak a tim i vetsi teplota ale na druhou stranu komu fichtl nevadne skus studenejsi svicku brisk n14c , moje zkusenost je ze to stejne i s ni zvadne ale neni to tolik poznat
 
 
Datum: 02. ledna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
to by mohlo být zapalkem
 
 
Datum: 02. ledna 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
čau můžete mi poslat fotku plovákové komory potřebuju tisk.díky všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
děkuji
 
 
Datum: 02. ledna 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 02. ledna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Začátečník      IP: uživatel5173    
Ahoj draci. Mám doma 3 motory z pionýrů a všehny maj vždy nějakej defekt na pístu. jinak jsou ty motory v super stavu, kliky bez vůle a řazení taky dobrý. Můj problém je v tom, že se nebyznám v tom značení pístů Potřebuju sehnat písty A, B, 1B. Poraďte mi co je to za rozměry abych mohl přépadně ty samý písty dokoupit. Nebo musím jít kupovat podle válce? A kroužky mi daj k pístu správný nebo musím mít změřenej ten válec? Děkuju.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2018 1:05
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No,mě zmátlo i to,že krom značení písmem,je číslice před písmem i za písmem.Například 4A,a již zmíněné B1.
 
 
Datum: 23. března 2018 1:05
 
 
 
 
Jméno: hanes      E-mail:      IP: uživatel7210    
A,B je original A- je menší a B- je větší o nejakou tu desetinu a B1 je ze je tam první vybrus
 
 
Datum: 02. ledna 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: Začátečník      IP: uživatel5173    
Díky moc..
 
 
Datum: 02. ledna 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pochopil jsi to správně.
 
 
Datum: 02. ledna 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Začátečník      IP: uživatel5173    
Takže to A a B jsou originály a to 1B je už píst na první výbrus? takže když jim to takhle řeknu v mototechně, že chci tyhle písty a odpovídající kroužky, tak mi budou rozumět i bez válce, jo? Se bojím abych nekoupil něco blbýho..
 
 
Datum: 02. ledna 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Písmeno znamená toleranční třídu. Dnes se dělá jen jedna toleranční třída pístů, tak se tím nemusíš zabívat. Číslo znamená, kolikátý to je výbrus. Pokud číslo není, je to nultý výbrus. Pionýr má originální vrtání 38 mm. Každý výbrus přidá 0,25 mm.
 
 
Datum: 02. ledna 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel8376    
zdar..najde sa tu neaky clovek zo slovenska co ma sustruh?? ci doma alebo v skole..a vie s nim narabat?? potreboval by som nieco vysustruzit... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 11:22
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8381    
podkova do klukovky..
 
 
Datum: 03. ledna 2010 11:22
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Copa by to bylo?
 
 
Datum: 02. ledna 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau hoši prosím potřebuju poradit z jaké motorky je tento motor?Potřebuju přesný název a nejlépe rok výroby..prostě vše co o tom víte.Děkuji za odpověd.http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/366007-jawa-175.html Omlouvám se za stránku s inzercí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 0:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
my tu budem ještě dýl :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2010 0:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
díky moc a koukám že nejsem jedinej kdo straší o půl 1 ráno :-D samozřejmě nic proti vám
 
 
Datum: 02. ledna 2010 0:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 175 villiers rok 1932-1939. výkon 3,6 KW, komprese 5,7:1 ... max rychlost 75 km/h... spotřeba 3,5 l/100km
 
 
Datum: 02. ledna 2010 0:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypada to na jawu 175 villiers.rok co tam pise zhruba odpovida...,jawy 175 villiers se vyrabelo asi 17 verzi,jak se v prubehu let upravovalo a inovovalo...,takze urcit presnej typ je v tomhle pripade tezke...
 
 
Datum: 02. ledna 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec našel by se tu nekdo ze Slovenska, kdo by mi sehnal podkovu medzi setrvačníky klikovky? Byl bych mu moc vdečnej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8331    
zdravim aj ja by som chcel podkovu kolko by to asi stalo...a som zo slovenska
 
 
Datum: 02. ledna 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel8376    
ja som zo SENCA...preco? aky napad si dostal?..a ty si odkial?
 
 
Datum: 02. ledna 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel8376    
ja som zo SENCA...preco? aky napad si dostal?..a ty si odkial?
 
 
Datum: 02. ledna 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TO matoosh, počuj odkial si? dostal som nápad
 
 
Datum: 02. ledna 2010 1:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupit materiál a nechat vystružit
 
 
Datum: 02. ledna 2010 1:02
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bolo by fajn, keby sme našli niekoho kto by vyrobil zopár kúskov a predával ich.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 23:48
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8372    
aj ja by som jednu chcel..
 
 
Datum: 01. ledna 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: jarda      E-mail:      IP: uživatel8369    
čauky draci mám jawa dandy 50 ale je to něják převrtaný asi si myslím na 70tku a je v čoudu pís+kroužek newíte náhodou kde bych sehnal nějakej new? ale aby měl aspoň 2kroužky díky moc za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1411    
cus hosi je rozdil vykonu mezi motorem čz 175 /477 A čz 175/487 ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
petre,477 je 175 a 488 je 125,to zaprve...jinak pokud by si chtel srovnavat 477 a 487 (obe 175),tak obe maji stejny karburator 2926 SBD,pripadne karburator 2836 ktery je schodny s 2926 ale lisi se hodnotou otryskovani.vykon techto motoru je naprosto shodny!dalsi rozdil mezi motory 477 a 487 je ten,ze 487 ma jednicku dolu,477 nahoru.dalsi rozdil je v utesneni klikove hridele-477 ma loziska mazane prevodakem a 487 klasicky smesi,dalsi rozdil je v klikove hrideli kde 487 ma jiny pocet vyvazovacich otvoru nez 477,477 mela standartne zarez na cerpadlo a 487 ne.takhle bych mohl pokracovat jeste pomerne dlouho,bylo by to ale lehce vycerpavajici,nicmene fakt zustava ze tyto motory maji naprosto shodne jizdni vlastnosti,stejny karburator...
 
 
Datum: 01. ledna 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel8368    
je to uplně stejné 477 ma olejmaster 488 ma lepší karburator dava větší víkon je novějsí a nema olejmaster.mezy motorkama je rozdíj v zhledu .
 
 
Datum: 01. ledna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni,pokud najdes rozdil v vykonu v technickych datech,jedna se pouze o jiny zpusob mereni...,tyhle motory se lisi v nekterych detailech,ale jinak sou prakticky stejne.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
zdar mam dotaz jakej filtr je lepsi na motor z 21 ten papirovej original nebo ten z parizka?dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ma to akorat vyhodu ze nemusis kupovat novy filtry, muzes to vyprat a znova maznout olejem a ze to ma trosku pofiderni sytic....tyto vyhody papirak predci svym filtrovanim, navic filtr kupujes az gdyz je spatnej a to je po x tisic km (zalezi gde jezdis) a ten sytic taky neni zadna velka vyhoda (na prvni pokus pri bohate smesi na jehle a nacupovanym karbecu, cili skoro to same jak BooCheer)...pri chudsi smesi (optimalni a vyvazene pro teply motor) akorat pricpes trubku, nacupujes, proslapnes, nakopnes, zahrejes, a jedes...papir je proste lepsi, proc myslis ze se prezbrojovalo ze sitka na papir? (nejen chrchl ale podiv se na vetsi sestricky od Jawy...)
 
 
Datum: 01. ledna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim ale na 21čce si myslím že je sytič na nic... Muj fichtl v -15°C chytne na třetí šlápnutí a přitom stačí jenom nacupovat a motor zahřát
 
 
Datum: 01. ledna 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale z 550/555 ma sytic :-)
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Papírový je určitě lepší-lépe filtruje.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel7152    
zdarec hosi, potreboval bych poradit kam se se leje voda na chlazeni valce, mam pionyra jawa 50 23 mustang diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak na novy rok tak po cely rok...to se teda mame na kramku v roce 2010 na co tesit:-D
 
 
Datum: 01. ledna 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ale karelhhh má pravdu!!!! ve šlehačce je jako stlačovací plyn N2O takže když dáš k sání šlehačku a začneš pouštět ten plyn, ne šlehačku tak by ti to mělo jet lépe. Jednou jsem to zkusil zapalovačem.... z 2 cm plamene cca 5-6 cm velkej plamen.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 12:02
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      IP: uživatel8162    
ČAU NAPADLO MNĚ CO TOHO FICHTLA NAČIPOVAT ŠLEHAČKOU.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 2:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no je celej takovej dovnej....
 
 
Datum: 01. ledna 2010 0:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurin>>>zasa rikás blbosti
 
 
Datum: 01. ledna 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a není?
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:54
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne jenom ze si napsal ze je vzduchem chlazeny
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dám ti za pravdu,nebyl to zrovna inteligentní dotaz na to že mu bratr ušpinil fichtla,ale ber to tak že se musel zabavit,je ještě malej a nemá co dělat
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: BooCheer      IP: uživatel8217    
já si o něm myslím to samé co on o mě... Ještě jsem nezažil že by někdo psal do poradny o tom,že mu bratr ušpinil fichtla :-D Ale určitě by mě osobně a do očí neřekl retarde,jsem si 100%ně jistý.
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechápu jak hnedka kurin vyjel na bochera
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: BooCheer      IP: uživatel8217    
hmm... A ty si potom kdo že tady vylíš kraviny o okurkách v lamelech. Mno nic,jsi prostě génius s vrtulkou na kšiltovce
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud tam nic nenaleješ tak se ti jednou motor nadobro zastaví,protože se zadře!!
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocheer ty si retard !!!!!!!
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: BooCheer      IP: uživatel8217    
Chladící kapalina,neboli voda se odjakživa leje do toho válečku jak tem vede ten červený káblík od svíčky víš? To pouští vodu přes svíčku do motoru a ten se pak chladí. Radši si ale překontroluj kolik máš brzdové kapaliny v nádrži,kolik paliva v levém brzdovém bubnu a jesli nenechals přes noc otevřené střešní okýnko aby ti do fichtla nenapršelo :-D né delam si srandu,fichtl je vzduchem chlazený a nikam se zadna voda neleje pokud to vážně nevíš
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano do klikovky zelenina nepatri
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A nezapomen mazat pudinkem!!!!
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele kurina neposlouchej on chce abys to zadřel!
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zeleninu do klikovky
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maggi do levého víka motoru a fridex do nádrže
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jede jak drak kdyz tam je maggi
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maggi fix
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo prid ja ti to udelam tata me to naucil on pracuje v te fabryce a pry tam dava i okurky jako lamely ale ja to tam nedavam si myslim ze to je blbost
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne ze ne vodu musis tam dat maggi at to maze a trochu zeleniny a t to vydrzi dlouho a utahnou vsecky srouby
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karelhhh>>>> nesranduj ty tomu nerozumjes
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel7152    
jo prevatit tak jo,hned zitra to skusim..diky moc
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale je este jedno miesto kam sa treba nalit .. no je lavé veko motora vies ze? je tam na velky srobovák jeden uzáver a tam sa musis nalit tú chladiaciu kapalinu ale na plno kim sa nezacne z hora tiect
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      IP: uživatel8162    
si debil fichtl se nikdy vodou nechladil
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkuz to nalít do chladiča a jestli to nemá chladič tak si to zkus nalit do bot třeba to pomůže
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a hosi na moje dotazy to nema:-D uz sem hodny:-D
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo muzes oddelat hlavu a tam je prostor se svickou tak das fichtla na zadek a nalejz to tam a zavres a mas chlazeni
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fridex koupíš i v hypermarketě a né převařit ale naklonit na levou stranu aby se to nesmíchalo při provozu se to nesmíchá je tam taková klapka
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel7152    
a kde sezenu ten fridex? a kte nadrzi,proc to mam prevarovat?? dyt to misi mit od vyroby nejakou dadrzku, ne??
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do navrtanejch řidítek,musíš vyvrtat díru a do ní nalejt šnečí plodový koláč
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Dej tam rovnou lih
 
 
Datum: 31. prosince 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jinak teď zimě tam místo vody nalej fridex!
 
 
Datum: 31. prosince 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty voe to nevíš?to se vrať do školky,jinak jenco má pravdu
 
 
Datum: 31. prosince 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak do palivovej nadrzi ale pri tom musis ho prevratit do leva aby sa s benzinem nezmiesalo hladiacia kapalina
 
 
Datum: 31. prosince 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to uz nieje na smiech......:-(
 
 
Datum: 31. prosince 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
PRO BEZMOZKA máš prosim tě icq? daš mi ho at mužem pokecat o tym problemu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: bezmozek      IP: uživatel5272    
moje ICQ je 437692481
 
 
Datum: 01. ledna 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
mam problem čim to je že když na 1 je motor vytočeny hned ale na 2 ne až po chvili a na trojku mi to vubec nebytoči?díky všem a štastny novy rok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 11:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to ti líp rozhodně nepojede,já jsem měl vylítanej 0 výbrus a myslel jsem si že kdyš udělám výbrus že mi to pojede víc jak 70,jelo to až tak po 900 kilometrech víc jak tan vylítanej 0 výbrus
 
 
Datum: 01. ledna 2010 11:42
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
ano ale ja jsem ho tam dal a jede ještě horši než předtim a přece když dam vybrus tak už bez zajeti musi trochu lepši jet?
 
 
Datum: 01. ledna 2010 0:29
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze začátku musíš pomalu
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg,jestli si dal nový výbrus,tak to je jasný že ti to hned nepojede to se musí 1500 kilometrú zajet zlehka!!a ne hned jezdit jak pendolajno!!
 
 
Datum: 31. prosince 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
tam je najeto sotva 5000km a tedka se m namontoval novy vybrus a žadná změna vubec jako bych ho tam nedal
 
 
Datum: 31. prosince 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: koki      IP: uživatel7956    
mas to vylitany synu
 
 
Datum: 31. prosince 2009 20:59
 
<  166  167  168  169  170  171  172  173  174  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 19:38:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu