Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pejo
IP: uživatel8331
 seruuuss....mozem vymenit na fichtla iba jednu cast kartra alebo musim obidva ...diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 23:02
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jo ma mensi kompresy
Datum: 31. prosince 2009 23:02
 ondragam: tyhle nesehnatelny kartery se proste opravi,opravit se da defakto cokoliv...
Datum: 31. prosince 2009 12:41
Jméno: pejo
IP: uživatel8331
 jj to us asi ne...a ete ze hlva z babety ma mensi kompresny pomer ako hlava z pionyra
Datum: 31. prosince 2009 12:34
 To by mě zajímalo co dělaj když maj nějakou jawu 350 OHV a praskne jim karter. To je nesehnatelný....
Datum: 31. prosince 2009 12:30
Jméno: pejo
IP: uživatel8331
 vis co je ta ihlicka radenia tak ta tycka co je na nej tak tu som dal omylom opacne a ked som skladal kartre tak mi to len puklo to co drzi tu tycku ...tak som to nechal tak a vymenim rovno cele kartre kupim loziska a gufera valec mam po vybruse atak...no a este som tam mal postrhavane zavity ...no tak preto
Datum: 31. prosince 2009 12:26
 Že měníš kartery.
Datum: 31. prosince 2009 12:20
 Copak copak, cos rozbil?
Datum: 31. prosince 2009 12:20
Jméno: pejo
IP: uživatel8331
 aha mno dobre tak diki moc
Datum: 31. prosince 2009 12:18
 Protože se varábějí po dvojcích a nemusely by sedět a těsnit..... To jsem četl u čezety 150, ale u fichtla to bude stejné.
Datum: 31. prosince 2009 12:16
Jméno: pejo
IP: uživatel8331
 preco oba nestaci len jeden
Datum: 31. prosince 2009 12:14
 Oba.
Datum: 31. prosince 2009 12:12
Jméno: michal
IP: uživatel1337
 cau dnes sem cistil hlavu a pist protoze to neak zlenivelo a po vycisteni male vŕstvicky karbonu opet fichtl ozil co presne tam ten karbon brzdi a proc to ma takovy vliv na vykon ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 11:47
 navic karbon je vyborny izolant,takze spatne odvadi teplo,takze motor se vice zahriva
Datum: 31. prosince 2009 11:47
 Zlepší se výpach čerstvou směsí.
Datum: 31. prosince 2009 11:02
Jméno: petrys
IP: uživatel7678
 Zdraec draci, chci se zeptat, jestli na babette 210ce je pod hlavou nějaký těsnění? já tam mám takový tenký hliníkový, tak jen jestli tam je origo, dík zy dopověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 11:49
 mysim ze tak tenke tesneni nejak vyrazne kompresni pomer nesnizi,navic pokud to zvysi tesnost tak to je lepsi
Datum: 31. prosince 2009 11:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 no ono to má pak menší kopresní poměr....
Datum: 31. prosince 2009 10:17
 no origo tam bejt nemá, ale teď už se tam dává když je to nerovný
Datum: 31. prosince 2009 10:11
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 jo je tam ale jsetli to máš rovný tak tam být nemusí
Datum: 30. prosince 2009 23:44
 Jakou značku LOŽISEK mají Švedové.....?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 23:57
 Tak to sorry zmílil se se
Datum: 30. prosince 2009 23:57
 SKF...
Datum: 30. prosince 2009 23:03
 zdar, dotaz na nekoho zkusenejsiho - generalkuju motor 477 , myslite ze tam budou stacit ZVL loziska nebo si mam radeji priplatit za SKF...? vim ze na ZVL do fika nejsou dobre ohlasy a nerad bych to delal za chvili znova
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 17:01
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 kdyz menis loziska tak tam musis dat uplne ty stejny
Datum: 02. ledna 2010 17:01
 já jsem se SKF neměl žádný problémy...Mám je v mašině,nemůžu si stěžovat
Datum: 31. prosince 2009 12:47
 jo,to vim ze byla takova kauza plagiatu,vyskytujou se porad...ale to nic nemeni na tom ze ORIGINALNI loziska SKF jsou kvalitni,nebo ne?
Datum: 31. prosince 2009 12:45
Jméno: Horst
IP: uživatel8356
 Nepsal bych to ,ale v podniku bylo několik reklamací a poté se zjistilo přes dodavatele že to jsou dobré plagiáty.Takže tak nějak.
Datum: 31. prosince 2009 12:09
 lozisek SKF bych se nebal, silne pochybuju ze by si svedsky koncern SKF dovolil vyrabet loziska nekde v cine s podprumernou kvalitou...,to mi fakt nesedi...
Datum: 31. prosince 2009 11:57
Jméno: Horst
IP: uživatel8356
 Pro N3RV .Bohužel já nejsem Horst Fuchs. Neskrývám se za nikoho a jsem tady na FK nestranný.Už jsem to tady psal několikrát,pracuji v autoopravárenském podniku a je mi 48 let a jinak 20 let dělám na ŽL malou zahradní a lesní techniku. Pro zajímavost co děláš ty ?
Datum: 31. prosince 2009 11:43
 Většinou rady od Horsta Fuchse nejsou moc dobrý.Ložiska SKF se dávaj i do těch novějších motorek,a nwm o někom komu by se rozsypaly,,,
Datum: 31. prosince 2009 9:13
Jméno: Horst
IP: uživatel8353
 Bubaku-ložiska SKF nebrat většina je made in China.
Datum: 30. prosince 2009 22:33
 No já jen tak, Švédum a Japoncum se slovenský šity a německý vysypancí nikdy nebudou rovnat i když němcí jsou dobrý pro techniku ale jejich ložiska dost trpí na vysypávání a o guferech už ani nemluvě to sou lepší slovenský, ale každý mam jiný názor já vim a myslim si tohle
Datum: 30. prosince 2009 22:11
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 mužeš mi říct podle čeho soudíš když říkáš žě SKF nejsou dobrýý ,,, díky za logocké vysvětlení nikoli kámoš říkal
Datum: 30. prosince 2009 21:48
 Zevly tam nedávej ani skf nejsou dobrý kup si japonský nebo švédy ty už nebudeš vyměňovat nikdy
Datum: 30. prosince 2009 21:23
 navic u 477 mas klikovy loziska mazanyprevodakem,takze tam je jejich zivotnost opravdu velika,staci tak ZVL
Datum: 30. prosince 2009 21:08
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 kdyš je nemažeš
Datum: 30. prosince 2009 21:06
 u 477 nemas nic naveky  ,jako na stary loziska ZVL moje ciza nalitala 40 000km,takze asi tak,a to kdyz sem ty loziska vyndaval tak zase az tak hrozny nebyly...
Datum: 30. prosince 2009 21:03
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 kup kvalitni ložisko a maš to navěky
Datum: 30. prosince 2009 20:50
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mám tam ZVL a nemůžu si stěžovat. Pokud to máš normální netuningovaný motor tak je tam dej. Pokud ale snižuje kom. poměr a to ve velké míře, tak tam dej SKF. Ale dávat 200 kč za ložisko mi přijde blbost.
Datum: 30. prosince 2009 20:42
Jméno: matoosh
IP: uživatel8347
 zdar..ako zistim ze mam v prdeli puzdra (futra) v motore?? nemyslim to v ojnici.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 9:15
Datum: 31. prosince 2009 9:15
Jméno: matoosh
IP: uživatel8347
 kkt
Datum: 30. prosince 2009 18:55
 to musis vedet sam jestli sis je tam strkal
Datum: 30. prosince 2009 17:54
 čest draci,kdyš mám na novej válec najeto cca 900 kiláků je už to zajeté?bo to eště pojede líp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 14:13
 jo hej jasný more chaskar vyloupíme byty,okrademe babičku more to bude prča more,jo a fichtly to je naše kulturní dědictví na to neseru more
Datum: 31. prosince 2009 14:13
Jméno: wink
IP: uživatel7709
 dobry more nedekuj vykradem naky auta nekdy a fichtla zahod cus more :-*
Datum: 30. prosince 2009 16:52
 jo jasný more,hned zítra mi nestihne uhnout rychle rozjetá slepice a rozžvejklá avie more,Tak dík more
Datum: 30. prosince 2009 15:11
Jméno: wink
IP: uživatel7709
 jo to uz mas tak dvakrat zajety more  uz to rvy co to da more
Datum: 30. prosince 2009 15:07
 Zajeté to asi je, ale dobře si rozmysli, jestli budeš s někým závodit.....
Datum: 30. prosince 2009 15:02
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,je rozdíl mezi 3.výbrusem a třeba 8.výbrusem?a jaký
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 18:24
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 čaau tak rozdíl tam je v tom že 8.výbrus od druhého už má válec víc vybroušený a mý už tak vybroušenou vložku že to ani nejde poznat že tam je a je vetší píst a s 8.mým výbrusem máš z toho 55ccm
Datum: 30. prosince 2009 18:24
Jméno: anonym
IP: uživatel6692
 dej jehlu na nižší drážku aby byla bohatější směs pokud nepomuže tak tam dej vetsí trysku .
Datum: 30. prosince 2009 17:49
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a co bych na tom měl seřídit MASTIČI?
Datum: 30. prosince 2009 13:21
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já si nechávám dělat 2.výbrus a nevím jak to dopadne,jestli je to lepší než 1.V
Datum: 30. prosince 2009 13:16
 čus tak jako jestli si ccheš koupit ten 8. výbrus z fichtl krámku tak se na to vykašli hrál jsem si s pionýrek tendej zkoušel jsem štelovat karbec a prostě táhne to tak půl hodky kámoš tam má 2. výb
rus ale je to magor on dělá na fichtlech od rána do večera a jede mu to jako simson a když si necháš normalní sérionvej válec vybrousit na 40 vrtání tak to sešteluješ nevim jak to potáhne protože se
mi ten výbrus teprve dělá ale myslim že když to seřídíš aby všechno šlapalo jak má tak budeš příjemně spokojen  )))
Datum: 30. prosince 2009 12:57
 rozdíl je ve vrtání válce... u 3. výbrusu je vrtání 38.75 a u 8 výbrusu je 40.... kadý výbrus zvětší vrtání o 0,25 mm
Datum: 30. prosince 2009 12:47
Jméno: george
IP: uživatel1834
 dobrý den nevěděl by někdo kdo by měl udál na fíka 10 výbrus s kompletní pístní sadou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 13:34
 pry ten polak osmy vybrusovy snese jeste dva vybrusu ale popravde tomu polskymu valci neverim ani za mak, jede pry podprumerne uz s tim 8.vybrusem (na vine je vyfukovy kanal ve valci, spatny tolerance a nepresnosti a vubec, je to valec uz na Rometa a ne na poradnyho fichtla)...jinak ve strucnosti na 10.vybrus se shanel polotovar na vlozku a davalo se to do parezackyho valce, secko se muselo vsemozne vrat, zvetsovat atd atd...je s tim prace neuveritelna a stoji to slusny prachy...stejne me pripada ze valce s nultym vybrusem jezdeny uz nejaky to desetileti litaj nejlip, klasika je klasika...
Datum: 30. prosince 2009 13:34
Jméno: Marlboro
IP: uživatel5275
 Nikdo, pro seriový válec je 8 výbrusů strop. Jedině sehnat vložku z jinýho motocyklu a po úpravě nalisovat do původních žeber (v úvahu by možná připadal simson 70 ccm, ale jistý si nejsem)
Datum: 30. prosince 2009 13:01
 Ahoj chci se zeptat mam fíka po GO motoru.A při jízde mi něco cinká v motoru nejdřív jsem myslel ,že nemám něco utažené ,ale dnes jsem nakopl fíka a přožil hlavu k motoru a poslouchal a bylo to z motoru pro jisototu jsem na válec dal trubku a druhý konec přiložil k uchu a je to z motoru  ..Někdo už tu psal něco podobného a dostalu se mu odpovědi ,že se mu asi přidírá válec a je to předzvěst zadření motoru.Nwm jede mi to normálně.Sundal jsem hlavu dal píst do DÚ a zkoušelpřejiždět prstem po vnitřku válce ,ale nerovnost nebo nějaké otěrové částice jsem nenašel prosím porad\'te nechci to zadřít nebo je problém jinde?  jinak ředím v poměru 1:15.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 20:46
Jméno: anonym
IP: uživatel6692
 pro:Slammaq ® oleje tam ma urcite dost a to cinkání jsou spíš kroužky než nějaká nečistota
Datum: 01. ledna 2010 20:46
 No tak oleje bych dal asi taky o trošku víc... a jinak to se neboj.. čim dýl budeš mít pekelnej stroj, tim víc mu budeš rozumět... a přideš na to, že ani GO motoru neni vůbec žádný problém  ... Cinkání bych viděl na nějakou "nečistotu", a cinká ti píst o hlavu... Skus to dekarbonizovat třebas... Jináč může bejt někde něco vymletýho... Fakt nevím musel bych slyšet
Datum: 30. prosince 2009 14:07
 primární řetěz?
Datum: 30. prosince 2009 13:40
Jméno: matoosh
IP: uživatel8347
 to moze byt aj vymlatene puzdro v ojnici...
Datum: 30. prosince 2009 11:20
 jde to z motoru nebo z válce ?
Datum: 30. prosince 2009 9:16
 rozdělat karbec neni težké...to složíš i po tmě
Datum: 30. prosince 2009 1:43
 aspon mas jistotu ze se to nepridira,kdyz tam davas vic oleje  tak bud to bude v rakbecu jak pise cezetak,nebo jenom nejaka kravinka...treba muzes mit ulomenej zoubek treba ze startovaciho pulmesice a jak se to chveje tak ti cinka v mororu..ale pridreny to podle me nebude..
Datum: 30. prosince 2009 1:26
 Jawa Čezetáku hej nwm ja mám fichtla půl roku a nikdy jsem nijak závažnou opravu (ohledně motoru už vůbec ne) nedělal.Mno když bych chěl rozebrat ten karbec není to těžké složit nebo tak něco já čemu nerozumím dotoho nevrtám.Jinak ohledně toho poměru zajíci nwm kámoš me to napsal tak to tak ředím a jestli je tam víc oleje tak tím nic nezkazím.Mno a když tj ta klikovka nebo ta ojnice a popřípadě co z převodovkou?Bych to asi měl vyměnit co?  ...kua ten fichtl se furt sere jednu věc spravím a už dělám další to ani na jaře nevyjedu jak mám v plánu jestli to tak půjde dál
Datum: 30. prosince 2009 1:22
 pomer 1:15 sem jeste ani neslysel  vetsinou tu radej 1:25...jo jinak to muze bejt klikovka,ojnice a nebo jestli to de od motoru tak treba i kolecka v prevodovce
Datum: 30. prosince 2009 0:53
 a necinká ti šoupátko, nebo plovák?
Datum: 30. prosince 2009 0:52
 caute draci prosim vas napisal by mi niekto ze kolko je v pionierovom motore lozisiek a gufier. vopred DIKI
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 22:27
Datum: 29. prosince 2009 22:27
 5loziské sú tam a 4 gufer Loziská
Datum: 29. prosince 2009 22:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdra draci, nejde o inzerci, ale chci se zeptat, kolik byste Vy dali za zgenerálkovaný motor na Jawu 05 vyrobený před rokem 1965? Generálka- gufera, ložiska, spojka, výbrus atd. Kolik byste dali vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 10:56
 To si každej rač udělá doma,a má jistotu že to dělal pro sebe
Datum: 30. prosince 2009 10:56
Jméno: Karelhol
IP: uživatel1200
 Za 3500 je to neprodejný.
Datum: 29. prosince 2009 22:49
 Záleží co vše je uděláno, pokud je to jako opraveno, má cenu tak +- do pětikila.
Když je perfektně udělaný, tj převodovka, komplet ložiska + simerinky, nové šrouby, výbrus, spojka a kontrola všeho možnýho včetně klikovky tak je to okolo 2000-2500 Kč.
Nabizím ted jeden včetně karburátoru a zapalka. http://kmoto.webnode.cz/
Datum: 29. prosince 2009 22:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já ten motor ani nemám, ale mohl bych ho mít. Kolik byste dali. cca 600 kč výbrus, cca 350 kč ložiska, cca 150 gufera, 160 kč spojka ferodo, nový primární kolečko a řetěz cca 400 kč. takže tak 1660 GO k tomu nová klikovka cca 1200 kč. takže něco kolem 2860 kč + samotná cena motoru to je tak 3500. Dali byste za to vy 3500 kč?
Datum: 29. prosince 2009 22:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ne hoši vážně. Jakou by měl hodnotu na trhu, za kolik bych ho mohl prodat!
Datum: 29. prosince 2009 22:39
Datum: 29. prosince 2009 22:29
 2 Kč
Datum: 29. prosince 2009 21:25
Jméno: pejo
IP: uživatel8331
 zdravim ...ze ked mi zvoni kluka tak to neni dobre vsak ...dik ..=D
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 20:21
 zdrawim...potřeboval bych poradit jestli někdo neznáte internatovou stránku na koupi novýho rotoru na jawu 350/634.díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 10:03
 díky moc to je ono
Datum: 30. prosince 2009 10:03
Datum: 29. prosince 2009 22:12
 čau, po kolika vyjetých plných nádrží už bude motor zaběhnutý když je po výbrusu? Nejde mi tacháč takže to potřebuju vědět na nádrže. Je to 175/356. Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 20:25
 jj dík
Datum: 29. prosince 2009 20:25
 Asi tak, ale stejně pak další 3 nádrže neměř maximálku........
Datum: 29. prosince 2009 20:00
 20ka 5,5litru tak tři?
Datum: 29. prosince 2009 19:22
 Přemýšlej a prvně se zeptej na typ. Pařez má 3,5 litru, mustang 8litrů......... U toho mustanga taky ty dvě nádrže.
Datum: 29. prosince 2009 19:20
 a na fichtlu?
Datum: 29. prosince 2009 19:04
 Dikes
Datum: 29. prosince 2009 18:55
 jak pise ondragam,cca 2 plne nadrze...
Datum: 29. prosince 2009 18:29
 Tak 2 plný.
Datum: 29. prosince 2009 18:23
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,takže když chci zajet novej výbrus tak nepřetáčet,ani nedusit že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 17:34
 Ten chlapec má pravdu
Datum: 29. prosince 2009 17:34
 zhruba tak nejak,vic mazat
Datum: 29. prosince 2009 17:30
 Nazdar Draci. Když mi klepe píst(8) do hlavy, je rozdíl přidat těsnění válec - hlava nebo válec - motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 13:59
Jméno: standa
IP: uživatel8330
 pokud mas 8.vybrus,tak uprav hlavu aby do ni pist neklepal,nic zbytecne nepodkládej.......
Datum: 29. prosince 2009 13:59
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 Zdar draci mám menší dotaz,vím nepatří sem ale třeba to bude někdo vědět,jak je dlouhá ojnice na simsona s51.dík,a sory že sem lezu s takovým dotazem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 0:33
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 o kolik se nechava snizit hlava ?? to se musi ubrat i vlozka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 21:21
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 ok..fajn necham zvetsit i spalovak na 40mm kuli 4 vybrusu....nebo je tech 40mm zbytecny ?
Datum: 28. prosince 2009 21:21
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6950
 hlava se snižuje na objem spalovacího prostou 5.5ml tzn.že do hlavy zašroubuješ svíčku vemeš do iněkční stříkački5.5ml oleje a stříkneš to do hlav a s okrajem toho oleje by měla byt hlava znížená,a s vložkou se nedělá nic
Datum: 28. prosince 2009 20:13
Jméno: Tom
IP: uživatel7454
 Nazdar neuměl by někdo vyrobit matici na 9 zubé kolečko, které se dává na primár? Tj. jde mi o to, aby závit v matce byl tak asik o 3-4 mm delší na "odsazené" straně matky. Na Jawě 23 mám kliku, kterou se asik někdo snažil kladivem vyndat a je tam strhlý závit a ten je dodatečne obrušen tím pádem potřebuji delší matici, aby se chytla na závit. a na klice je jemný závit jaké velikosti? M12? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 7:37
 Čau, matici ti klidně vyrobím, ale musím vědět přesné stoupání závitu na tvé klice. Již jsem se setkal na různých klikovkách fichtlů
se stoupáním 1,25mm i 1,5mm.
Datum: 29. prosince 2009 7:37
 jo asi M12 ...........
Datum: 28. prosince 2009 22:32
|



|