slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8331    
seruuuss....mozem vymenit na fichtla iba jednu cast kartra alebo musim obidva ...diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Jo ma mensi kompresy
 
 
Datum: 31. prosince 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondragam: tyhle nesehnatelny kartery se proste opravi,opravit se da defakto cokoliv...
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8331    
jj to us asi ne...a ete ze hlva z babety ma mensi kompresny pomer ako hlava z pionyra
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by mě zajímalo co dělaj když maj nějakou jawu 350 OHV a praskne jim karter. To je nesehnatelný....
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8331    
vis co je ta ihlicka radenia tak ta tycka co je na nej tak tu som dal omylom opacne a ked som skladal kartre tak mi to len puklo to co drzi tu tycku ...tak som to nechal tak a vymenim rovno cele kartre kupim loziska a gufera valec mam po vybruse atak...no a este som tam mal postrhavane zavity ...no tak preto:-)
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že měníš kartery.
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:20
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Copak copak, cos rozbil?
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:20
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8331    
aha mno dobre tak diki moc :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože se varábějí po dvojcích a nemusely by sedět a těsnit..... To jsem četl u čezety 150, ale u fichtla to bude stejné.
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8331    
preco oba nestaci len jeden
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oba.
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel1337    
cau dnes sem cistil hlavu a pist protoze to neak zlenivelo a po vycisteni male vŕstvicky karbonu opet fichtl ozil co presne tam ten karbon brzdi a proc to ma takovy vliv na vykon ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
navic karbon je vyborny izolant,takze spatne odvadi teplo,takze motor se vice zahriva
 
 
Datum: 31. prosince 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zlepší se výpach čerstvou směsí.
 
 
Datum: 31. prosince 2009 11:02
 
 
 
 
Jméno: petrys      IP: uživatel7678    
Zdraec draci, chci se zeptat, jestli na babette 210ce je pod hlavou nějaký těsnění? já tam mám takový tenký hliníkový, tak jen jestli tam je origo, dík zy dopověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mysim ze tak tenke tesneni nejak vyrazne kompresni pomer nesnizi,navic pokud to zvysi tesnost tak to je lepsi
 
 
Datum: 31. prosince 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
no ono to má pak menší kopresní poměr....
 
 
Datum: 31. prosince 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no origo tam bejt nemá, ale teď už se tam dává když je to nerovný
 
 
Datum: 31. prosince 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
jo je tam ale jsetli to máš rovný tak tam být nemusí
 
 
Datum: 30. prosince 2009 23:44
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakou značku LOŽISEK mají Švedové.....? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to sorry zmílil se se :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SKF...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, dotaz na nekoho zkusenejsiho - generalkuju motor 477 , myslite ze tam budou stacit ZVL loziska nebo si mam radeji priplatit za SKF...? vim ze na ZVL do fika nejsou dobre ohlasy a nerad bych to delal za chvili znova odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: hanes      IP: uživatel7210    
kdyz menis loziska tak tam musis dat uplne ty stejny
 
 
Datum: 02. ledna 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem se SKF neměl žádný problémy...Mám je v mašině,nemůžu si stěžovat :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,to vim ze byla takova kauza plagiatu,vyskytujou se porad...ale to nic nemeni na tom ze ORIGINALNI loziska SKF jsou kvalitni,nebo ne?
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel8356    
Nepsal bych to ,ale v podniku bylo několik reklamací a poté se zjistilo přes dodavatele že to jsou dobré plagiáty.Takže tak nějak.
 
 
Datum: 31. prosince 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lozisek SKF bych se nebal, silne pochybuju ze by si svedsky koncern SKF dovolil vyrabet loziska nekde v cine s podprumernou kvalitou...,to mi fakt nesedi...
 
 
Datum: 31. prosince 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel8356    
Pro N3RV .Bohužel já nejsem Horst Fuchs. Neskrývám se za nikoho a jsem tady na FK nestranný.Už jsem to tady psal několikrát,pracuji v autoopravárenském podniku a je mi 48 let a jinak 20 let dělám na ŽL malou zahradní a lesní techniku. Pro zajímavost co děláš ty ?
 
 
Datum: 31. prosince 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Většinou rady od Horsta Fuchse nejsou moc dobrý.Ložiska SKF se dávaj i do těch novějších motorek,a nwm o někom komu by se rozsypaly,,,
 
 
Datum: 31. prosince 2009 9:13
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel8353    
Bubaku-ložiska SKF nebrat většina je made in China.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já jen tak, Švédum a Japoncum se slovenský šity a německý vysypancí nikdy nebudou rovnat i když němcí jsou dobrý pro techniku ale jejich ložiska dost trpí na vysypávání a o guferech už ani nemluvě to sou lepší slovenský, ale každý mam jiný názor já vim a myslim si tohle :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
mužeš mi říct podle čeho soudíš když říkáš žě SKF nejsou dobrýý ,,, díky za logocké vysvětlení nikoli kámoš říkal
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zevly tam nedávej ani skf nejsou dobrý kup si japonský nebo švédy ty už nebudeš vyměňovat nikdy :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
navic u 477 mas klikovy loziska mazanyprevodakem,takze tam je jejich zivotnost opravdu velika,staci tak ZVL
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
kdyš je nemažeš
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 477 nemas nic naveky:-D,jako na stary loziska ZVL moje ciza nalitala 40 000km,takze asi tak,a to kdyz sem ty loziska vyndaval tak zase az tak hrozny nebyly...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
kup kvalitni ložisko a maš to navěky
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Mám tam ZVL a nemůžu si stěžovat. Pokud to máš normální netuningovaný motor tak je tam dej. Pokud ale snižuje kom. poměr a to ve velké míře, tak tam dej SKF. Ale dávat 200 kč za ložisko mi přijde blbost.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8347    
zdar..ako zistim ze mam v prdeli puzdra (futra) v motore?? nemyslim to v ojnici..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestly je máš v "PRDELY" tk je čas je vyměnit :-) :-D :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8347    
kkt
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to musis vedet sam jestli sis je tam strkal:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čest draci,kdyš mám na novej válec najeto cca 900 kiláků je už to zajeté?bo to eště pojede líp? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo hej jasný more chaskar vyloupíme byty,okrademe babičku more to bude prča more,jo a fichtly to je naše kulturní dědictví na to neseru more
 
 
Datum: 31. prosince 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: wink      IP: uživatel7709    
dobry more nedekuj vykradem naky auta nekdy a fichtla zahod cus more :-*
 
 
Datum: 30. prosince 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jasný more,hned zítra mi nestihne uhnout rychle rozjetá slepice a rozžvejklá avie more,Tak dík more
 
 
Datum: 30. prosince 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: wink      IP: uživatel7709    
jo to uz mas tak dvakrat zajety more:-D uz to rvy co to da more
 
 
Datum: 30. prosince 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajeté to asi je, ale dobře si rozmysli, jestli budeš s někým závodit.....
 
 
Datum: 30. prosince 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,je rozdíl mezi 3.výbrusem a třeba 8.výbrusem?a jaký odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
čaau tak rozdíl tam je v tom že 8.výbrus od druhého už má válec víc vybroušený a mý už tak vybroušenou vložku že to ani nejde poznat že tam je a je vetší píst a s 8.mým výbrusem máš z toho 55ccm
 
 
Datum: 30. prosince 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel6692    
dej jehlu na nižší drážku aby byla bohatější směs pokud nepomuže tak tam dej vetsí trysku .
 
 
Datum: 30. prosince 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
a co bych na tom měl seřídit MASTIČI?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já si nechávám dělat 2.výbrus a nevím jak to dopadne,jestli je to lepší než 1.V
 
 
Datum: 30. prosince 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: mastič      E-mail:      IP: uživatel2475    
čus tak jako jestli si ccheš koupit ten 8. výbrus z fichtl krámku tak se na to vykašli hrál jsem si s pionýrek tendej zkoušel jsem štelovat karbec a prostě táhne to tak půl hodky kámoš tam má 2. výb rus ale je to magor on dělá na fichtlech od rána do večera a jede mu to jako simson a když si necháš normalní sérionvej válec vybrousit na 40 vrtání tak to sešteluješ nevim jak to potáhne protože se mi ten výbrus teprve dělá ale myslim že když to seřídíš aby všechno šlapalo jak má tak budeš příjemně spokojen :-))))
 
 
Datum: 30. prosince 2009 12:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdíl je ve vrtání válce... u 3. výbrusu je vrtání 38.75 a u 8 výbrusu je 40.... kadý výbrus zvětší vrtání o 0,25 mm
 
 
Datum: 30. prosince 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
dobrý den nevěděl by někdo kdo by měl udál na fíka 10 výbrus s kompletní pístní sadou ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pry ten polak osmy vybrusovy snese jeste dva vybrusu ale popravde tomu polskymu valci neverim ani za mak, jede pry podprumerne uz s tim 8.vybrusem (na vine je vyfukovy kanal ve valci, spatny tolerance a nepresnosti a vubec, je to valec uz na Rometa a ne na poradnyho fichtla)...jinak ve strucnosti na 10.vybrus se shanel polotovar na vlozku a davalo se to do parezackyho valce, secko se muselo vsemozne vrat, zvetsovat atd atd...je s tim prace neuveritelna a stoji to slusny prachy...stejne me pripada ze valce s nultym vybrusem jezdeny uz nejaky to desetileti litaj nejlip, klasika je klasika...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel5275    
Nikdo, pro seriový válec je 8 výbrusů strop. Jedině sehnat vložku z jinýho motocyklu a po úpravě nalisovat do původních žeber (v úvahu by možná připadal simson 70 ccm, ale jistý si nejsem)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 13:01
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chci se zeptat mam fíka po GO motoru.A při jízde mi něco cinká v motoru nejdřív jsem myslel ,že nemám něco utažené ,ale dnes jsem nakopl fíka a přožil hlavu k motoru a poslouchal a bylo to z motoru pro jisototu jsem na válec dal trubku a druhý konec přiložil k uchu a je to z motoru :-(..Někdo už tu psal něco podobného a dostalu se mu odpovědi ,že se mu asi přidírá válec a je to předzvěst zadření motoru.Nwm jede mi to normálně.Sundal jsem hlavu dal píst do DÚ a zkoušelpřejiždět prstem po vnitřku válce ,ale nerovnost nebo nějaké otěrové částice jsem nenašel prosím porad\'te nechci to zadřít nebo je problém jinde?:-( jinak ředím v poměru 1:15. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel6692    
pro:Slammaq ® oleje tam ma urcite dost a to cinkání jsou spíš kroužky než nějaká nečistota
 
 
Datum: 01. ledna 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: Slammaq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak oleje bych dal asi taky o trošku víc... a jinak to se neboj.. čim dýl budeš mít pekelnej stroj, tim víc mu budeš rozumět... a přideš na to, že ani GO motoru neni vůbec žádný problém ;-)... Cinkání bych viděl na nějakou "nečistotu", a cinká ti píst o hlavu... Skus to dekarbonizovat třebas... Jináč může bejt někde něco vymletýho... Fakt nevím musel bych slyšet ;-)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
primární řetěz?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8347    
to moze byt aj vymlatene puzdro v ojnici...
 
 
Datum: 30. prosince 2009 11:20
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to z motoru nebo z válce ?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdělat karbec neni težké...to složíš i po tmě
 
 
Datum: 30. prosince 2009 1:43
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aspon mas jistotu ze se to nepridira,kdyz tam davas vic oleje :-) tak bud to bude v rakbecu jak pise cezetak,nebo jenom nejaka kravinka...treba muzes mit ulomenej zoubek treba ze startovaciho pulmesice a jak se to chveje tak ti cinka v mororu..ale pridreny to podle me nebude..
 
 
Datum: 30. prosince 2009 1:26
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa Čezetáku hej nwm ja mám fichtla půl roku a nikdy jsem nijak závažnou opravu (ohledně motoru už vůbec ne) nedělal.Mno když bych chěl rozebrat ten karbec není to těžké složit nebo tak něco já čemu nerozumím dotoho nevrtám.Jinak ohledně toho poměru zajíci nwm kámoš me to napsal tak to tak ředím a jestli je tam víc oleje tak tím nic nezkazím.Mno a když tj ta klikovka nebo ta ojnice a popřípadě co z převodovkou?Bych to asi měl vyměnit co?:-(...kua ten fichtl se furt sere jednu věc spravím a už dělám další to ani na jaře nevyjedu jak mám v plánu jestli to tak půjde dál:-(
 
 
Datum: 30. prosince 2009 1:22
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pomer 1:15 sem jeste ani neslysel :-D vetsinou tu radej 1:25...jo jinak to muze bejt klikovka,ojnice a nebo jestli to de od motoru tak treba i kolecka v prevodovce :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 0:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a necinká ti šoupátko, nebo plovák?
 
 
Datum: 30. prosince 2009 0:52
 
 
 
 
Jméno: hruska05      E-mail:      IP: uživatel6325    
caute draci prosim vas napisal by mi niekto ze kolko je v pionierovom motore lozisiek a gufier. vopred DIKI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no sorry :-D:-D:-D no tak 5loziská a 4gufer
 
 
Datum: 29. prosince 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5loziské sú tam a 4 gufer Loziská
 
 
Datum: 29. prosince 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zdra draci, nejde o inzerci, ale chci se zeptat, kolik byste Vy dali za zgenerálkovaný motor na Jawu 05 vyrobený před rokem 1965? Generálka- gufera, ložiska, spojka, výbrus atd. Kolik byste dali vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 10:56
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To si každej rač udělá doma,a má jistotu že to dělal pro sebe :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2009 10:56
 
 
 
 
Jméno: Karelhol      IP: uživatel1200    
Za 3500 je to neprodejný.
 
 
Datum: 29. prosince 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: Karlos      E-mail:      IP: uživatel1200    
Záleží co vše je uděláno, pokud je to jako opraveno, má cenu tak +- do pětikila. Když je perfektně udělaný, tj převodovka, komplet ložiska + simerinky, nové šrouby, výbrus, spojka a kontrola všeho možnýho včetně klikovky tak je to okolo 2000-2500 Kč. Nabizím ted jeden včetně karburátoru a zapalka. http://kmoto.webnode.cz/
 
 
Datum: 29. prosince 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já ten motor ani nemám, ale mohl bych ho mít. Kolik byste dali. cca 600 kč výbrus, cca 350 kč ložiska, cca 150 gufera, 160 kč spojka ferodo, nový primární kolečko a řetěz cca 400 kč. takže tak 1660 GO k tomu nová klikovka cca 1200 kč. takže něco kolem 2860 kč + samotná cena motoru to je tak 3500. Dali byste za to vy 3500 kč?
 
 
Datum: 29. prosince 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ne hoši vážně. Jakou by měl hodnotu na trhu, za kolik bych ho mohl prodat!
 
 
Datum: 29. prosince 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja 5kc :-D bude to aukcia :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 Kč
 
 
Datum: 29. prosince 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8331    
zdravim ...ze ked mi zvoni kluka tak to neni dobre vsak ...dik ..=D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: dejf      E-mail:      IP: uživatel5990    
zdrawim...potřeboval bych poradit jestli někdo neznáte internatovou stránku na koupi novýho rotoru na jawu 350/634.díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 10:03
 
 
 
 
Jméno: dejf      E-mail:      IP: uživatel5990    
díky moc to je ono :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2009 10:03
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. prosince 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, po kolika vyjetých plných nádrží už bude motor zaběhnutý když je po výbrusu? Nejde mi tacháč takže to potřebuju vědět na nádrže. Je to 175/356. Díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj dík
 
 
Datum: 29. prosince 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak, ale stejně pak další 3 nádrže neměř maximálku........
 
 
Datum: 29. prosince 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20ka 5,5litru tak tři?
 
 
Datum: 29. prosince 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přemýšlej a prvně se zeptej na typ. Pařez má 3,5 litru, mustang 8litrů......... U toho mustanga taky ty dvě nádrže.
 
 
Datum: 29. prosince 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na fichtlu?
 
 
Datum: 29. prosince 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dikes
 
 
Datum: 29. prosince 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak pise ondragam,cca 2 plne nadrze...
 
 
Datum: 29. prosince 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak 2 plný.
 
 
Datum: 29. prosince 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,takže když chci zajet novej výbrus tak nepřetáčet,ani nedusit že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten chlapec má pravdu :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zhruba tak nejak,vic mazat
 
 
Datum: 29. prosince 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: rubicz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar Draci. Když mi klepe píst(8) do hlavy, je rozdíl přidat těsnění válec - hlava nebo válec - motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8330    
pokud mas 8.vybrus,tak uprav hlavu aby do ni pist neklepal,nic zbytecne nepodkládej.......
 
 
Datum: 29. prosince 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel6334    
Zdar draci mám menší dotaz,vím nepatří sem ale třeba to bude někdo vědět,jak je dlouhá ojnice na simsona s51.dík,a sory že sem lezu s takovým dotazem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 0:33
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
o kolik se nechava snizit hlava ?? to se musi ubrat i vlozka ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
ok..fajn necham zvetsit i spalovak na 40mm kuli 4 vybrusu....nebo je tech 40mm zbytecny ?
 
 
Datum: 28. prosince 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6950    
hlava se snižuje na objem spalovacího prostou 5.5ml tzn.že do hlavy zašroubuješ svíčku vemeš do iněkční stříkački5.5ml oleje a stříkneš to do hlav a s okrajem toho oleje by měla byt hlava znížená,a s vložkou se nedělá nic
 
 
Datum: 28. prosince 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel7454    
Nazdar neuměl by někdo vyrobit matici na 9 zubé kolečko, které se dává na primár? Tj. jde mi o to, aby závit v matce byl tak asik o 3-4 mm delší na "odsazené" straně matky. Na Jawě 23 mám kliku, kterou se asik někdo snažil kladivem vyndat a je tam strhlý závit a ten je dodatečne obrušen tím pádem potřebuji delší matici, aby se chytla na závit. a na klice je jemný závit jaké velikosti? M12? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 7:37
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel1337    
Čau, matici ti klidně vyrobím, ale musím vědět přesné stoupání závitu na tvé klice. Již jsem se setkal na různých klikovkách fichtlů se stoupáním 1,25mm i 1,5mm.
 
 
Datum: 29. prosince 2009 7:37
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo asi M12 ...........
 
 
Datum: 28. prosince 2009 22:32
 
<  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.07.2025 23:34:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu