slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  213  214  215  216  217  218  219  220  221  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel1716    
Zdare draci, vim, že to sem nepatří, ale nevim kam to napsat.. Poraď te mi někdo jak složit řidítka na Jawu 23 Mustanga.. Pokud by bylo i foto, byl bych vám mooc vděčný... Za každou radu předem děkuji... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 10:05
 
 
 
 
Jméno: kubas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mam problem byl jsem na zavodech a po deseti minutach jsem skončil pistni kroužky jsou uplne sjety papir je silnejsi tak jsme daly nahradni a to sami taky deset minut a konec muže nekdo poradit diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6257    
muzes mit sirokej vejfukovej kanal pokud se nejedna o obycejnej valec.
 
 
Datum: 31. května 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
krouzky se zajizdej!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 31. května 2009 10:15
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kup kvalitnější krouzky a zkontroluj jestli ti tam nejde bodrel (trocha písečku dělá divy), nebo málo mažeš zkus víc oleje, a když nic nepomuže tak nech udělat výbrus
 
 
Datum: 31. května 2009 9:07
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci řeknetěmi prosím někdo přesně co znamená ten kompresní poměr a co to je přesně. a jak si ho změřím u pincka čím je větší tím to je lepší žejo...děkuju za odovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6257    
moc to dramatizujete. thomas77: Jestli se nemýlim,tak si tu psal,ze mas 8.vybrus. To je vrtání 40mm. Objem valce spocitas snadno Objem=pí*vrtání^2/4*zdvih,kde zdvih je 44mm a to dosadis do vzorce pro orientacni kompresni pomer a to je (objem valce+objem hlavy)/objem hlavy. Objem normalni hlavy je 6.1-6.2ml ....jinak ja to pocital a pro 8.vybrus to vychazi kompresni pomer asi 10.1:1
 
 
Datum: 31. května 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava - cim min oleje se ti vejde do hlavy tak tim mensi spalovaci prostor a tim vyssi potencionalni komprese...
 
 
Datum: 31. května 2009 0:22
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kompresni pomer vlastne lidove receno rika, na jak se stlaci smes ve spalovacim prostoru...cili pokud ma valec 50ccm, objem spalovaku hlave (pri nejvetsim stlaceni je smes jen ve spalovaku v hlave) 5 ccm tak teoreticky kompresni pomer je 55(obsah valce + obsah spalovaku):5(obsah spalovaku) a vyjde ti teda 11 cili 1:11...zmeris to jedine tak ze do hlavy strickackou budes lit olej a budes pocitat kolik se ho tam vejde, cim min, tim vetsi spalovaci prostor (jak uz sem naznacil vyse, jinak pist je v HU)...jinak ze cim vetsi tim lepsi je polovicni pravda...vetsi kompresni pomer - lepsi rozptyleni benalu ve smesi, lepsi spalovani, mene splodinovych plynu, tim padem vyssi vykon, vetsi exploze...ale je to do urcite miry, pokud se preleze hranice (u benzinoveho motoru konkretne fika, u dieselu to na tomdlec pomeru zacina) 1:12 tak diky tomu ze motor se vice zahriva se bude blbe chladit stale narustajici teplo, je pak tvrsi chod motoru, vetsi tlaky na ojnici, loziska na klice a kliku samotnou a tim se odrovnava podstatne rychleji, celkove rychlejsi opotrebeni motoru...cim vyssi komp. pomer tim musi byt i vyssi oktanove cislo paliva aby se zabranilo predcasnym detonacim jelikoz s narustajicim komp. pomerem i pribiva prave techto nezadoucich detonaci...rozumny pomer se pohybuje negde mezi 1:10 - 1:12, 1:14 uz je opravdu hodne a pouzivaji se na zavodni motory gde hraje vykon a ne zivotnost...takze asi tak:-)
 
 
Datum: 31. května 2009 0:21
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec nebyl by vykres tyhle vecicky? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2133.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
Jj..jak řiká lukáš...
 
 
Datum: 30. května 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na co výkres?......to spíchneš podle motoru(ů)
 
 
Datum: 30. května 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Karel17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, mám takovej menší problém, koupil jsem si na fichtl krámku sadu 8. výbrus na pionýra, a teď když tam dám hlavu, tak mi do ní píst naráží. Poradíte někdo, jak to poladit?? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel6258    
bohatě stačí dát silnější těsnění pod válec a záleží jestli jste ho tam vůbec dali,jsou lidi co to dajou na tmel a pak se diví že to nejede.
 
 
Datum: 31. května 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: Karel17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, taky jsem si to myslel, tak dík.
 
 
Datum: 30. května 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6249    
to se mi stalo taky....nech upravit hlavu kolem dosedaciho mista na prumer 40mm...v originale sou hlavy vrtany 39mm a ten milimetr tam chybi no...
 
 
Datum: 30. května 2009 0:57
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau hosi ted sem dodelal generalku vse je nove akorat valec zustal puvodni je zajety jak dlouho to mam zajizdet ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zalezi jak si to sedne me novy krouzky s pistem sedaj az po 1000 km a poznas to tak ze se prestane hrat prevodovka pri zajizdeni je porad dost horka nesmis to hnat
 
 
Datum: 29. května 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: luban26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau hoši a ještě bych se chtěl zeptat ohledně ty sady s 8 vybrusem jestli se to musi ňako upravit tam pišou ze frezkou. Dik za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel5620    
zdarec borci potreboval bych poradit .co se stane kdyz dam na dvourychlostni babetu valec i hlavu i pist bude mi to jezdit a ta hlava stim vsim bude s jednorychlostky a jsou na dvou a jedno rychlostni babete rozdilne karburatory? diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 7:42
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Dvourychlostní babetta má karburátor 2912 DC a jednorychlostní 2909 DC. Je tam rozdíl 3 mm v sacím otvoru.
 
 
Datum: 30. května 2009 7:42
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau chlapi....prosím vás, jak zjistím na Stadionovi esi je válec po výbrusu a nebo jestli není? Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
když je válec po výbrusu tak to poznáš když se do něj podíváš tak je tam vidět něco jako vrtání (jako ve hlavni vzduchovky)je to něco jako šroubovice ale pokud tam nic už vidět není jen rovné nebo žádné čáry tak je duď zaběhlý nebo před výbrusem a nebo ho změř pokud je rozdíl větší než 0,25 a více a už netáhne tak to nech vybrousit ale pokud stále táhne tak jezdi tím nic nezničíš
 
 
Datum: 31. května 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zmeris si vnitrni prumer valce.....:-D
 
 
Datum: 29. května 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: Winc™CZ      IP: uživatel3458    
Čaw draci,,potřebuju poradit jaktože mi JAWA 21 sport_vytáhne víc než za tepla?Potřeboval bych poradit co bych s tím mohl udělat aby mi to jelo pořád stejně.A ještě bych se chtěl zeptat jak je možny že když to na svým fechtlu rozjedu z kopce tak tak to ukazuje o hodně míň než když sednu na otcovího a rozjedu to ze stejnýho místa a jede to přibližně stejně a možná i míň a ukazuje mu to zkoro o 40 km/h víc než mě?A to můj motor je nově poskládanej a lítá jak drak ale ten otcův je nikdy nepůlenej protože zatím jel dobře ale tak jak mě mu to opravdu nejede,,tak myslíte že to bude tachometrem?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Winc™CZ      IP: uživatel3458    
Moment co tím myslíš airbox?:-)
 
 
Datum: 29. května 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se to tak da vyresit, nejlepsi by bylo vyvest to asi primo ven ale vypada to blbe, uz sem videl i jednoho blazna co si udelal diru do airboxu ctvercoveho tvaru a tu samou diru u delal i do spodniho briska aby mu to stale stale cesrstvy vzduch, no paskvil jak prase ale z praktickeho hlediska to vicemene fungovalo, ono totiz dycky budes mit horkej vzdch pod prsama pac to tam neni vubec nijak vetrany a teply vzdcuh stoupa nahoru takze to same budes mit po delsi chvili i u te trubicky nahoru...on je to problem i u vyssich Jaw gde je airbox za karbenatkem ktery se napojuje na valec takze pri jizde co proud vzduchu odvadi prebytecne teplo z zeber motoru zase nasava airbox,:-D z blata do louze proste...cili zkusit to negde vyvest pokud to sikovne ukryjes (pokud se pouzije trochu sirsi hadice tak se to da vyvezt pod briskem az k k zadnimu kolu gde je takovy umelohmotny plexi ochranujici pred nejvetsim bordelem z kola a soucasne otevrit secky dirtyv airboxu pac v ty hadici to bude delat nezadouci odpor a tim by se ti obohatila smes...)
 
 
Datum: 29. května 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: Winc™CZ      IP: uživatel3458    
Jo tak díkes,,a kvůli tomu že to jezdí za tepla hůř tak tam dát tu trubičku od vzducháču tu která vede nahoru jo?
 
 
Datum: 29. května 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahoru nebo dolu, ted newim co myslis, sytic? no 21 mely uz jenom system preplavovani plovakovky, pokud ti to startuje za studena tak mas bohatou smes a za tepla ti to nepujde tak dobre...cili zkus tu smes ochudit a pro studenym startovani to maximalne preplavit az to potece z karbenatka ven (tim se taky obohati smes) no a teply by se melo zlepsit...jinak delalo mi to jen par stroju aby sli na paku jak za studena tak za tepla, je to docela tezky to odladit a negdy to na urcitych fikach proste nejde ani gdybych se postavil na hlavu (stejne by to nepomohlo:-D) takze pri startovani za tepla uzavri privod z nadrze, naklon fika na pravou stranu a zkouset nakopavat dokud nechytne, pak zas otevrit privod paliva (obvykle poklesnou otacky jelikoz se obohati smes a to teplej nema moc rad, na chudsi smes se rad vytoci, viz falesny vzduch) a jed...jinak ti s tim poradit nemuzu...
 
 
Datum: 28. května 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: Winc™CZ      IP: uživatel3458    
Jo za tepla to nechtelo strartovat pákou ale za studena jo!A na vzducháču tam to na to sáni bud nahoru nebo dolu nemam vubec tagže tam dát nahoru jo?
 
 
Datum: 28. května 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty otackomery maj velkou mezeru a velkou odchylku, to mas prast jak uhod...jinak zalezi co mas za 21 - treba prvni generace (prevazne vecina, maj treba ty hlinikovy listy na bocich) maj na airboxu hadicku ohnutou nahoru aby nasaval cerstvy studeny vzduch zezhora a ne od motoru, gde je horkej a pak to vadne gdezto druha generace dostavala airobxy od mustafu cili s trubickou rovnou nasavajici vzduch od motoru a tam to potom hodne vadne...u prvni generace se to vetsinou moc resit neda leda ze se ochudi smes a tim to pak pojede o neco malo lip teply nez studeny (studeny totiz je lacny po bohaty smesi)...no a ty druhe generace tak tam se delaj dva figle - bud se zkrati trubicka presne k otovru u cupovaku a tim to nasava studenej vzduch dirou v brisku na cupovak nebo se ucpe a vyhodi se ten horni kryt nahore...ono moc moznosti neni, jedna je taky ze se nechaj na hlavu navarit zebra (jde to i na valec) nebo se poridi rovnou hvezdicovita aby to lip chladilo...jinak tachac digitalni z kola a odrusenou sivkcu nebo fafku a ses s presnou rychlostitak nejak za vodou...jinak ti to nigdy nepojede jak studeny tak teply stejne, jde se k tomu priblizit ale nigdy ne stejne, to samy starty...me se to povede vyladit ze gdyz je studenej tak to lita jak drak, za tepla tomu uberu bohatost a litam si dal priblizne stejne ale pak se driv vari gdyz to moc prezenu s zdimanim koni...
 
 
Datum: 28. května 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ JE TO TACHÁČEM URČITĚ TY TACHÁČE STOJÍ ZA HOV..!
 
 
Datum: 28. května 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: pistek      IP: uživatel1337    
cau hosi dneska mi v mototechne nabizel prodavac neakou pistni sadu komplet za 135 kc (a na krabicce byly napisi aprilia yamaha atd ...) mate s tim nekdo neake zkusenosti ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspis ti ukazoval ambiku,to je vyrobce pistu na vsechny jawy a cz skoro:-),mam snima dobry skusenosti
 
 
Datum: 28. května 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: pistek      IP: uživatel1337    
to ste me teda odradili koupim starej dobrej original :-D
 
 
Datum: 28. května 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
nebo ti praskne celej jako me:-D
 
 
Datum: 28. května 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: pistek      IP: uživatel1337    
a neco pozitivniho?
 
 
Datum: 28. května 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: rosta      IP: uživatel6238    
jo tak to bych nekupoval sou to pěkný šmejdy chvíly stim jezdíš a pak prasknou kroužky
 
 
Datum: 28. května 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: kysa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mám jeden dotaz a to jestli na 250 panelce a kývačce je už jako originál stočená klika .Chci tam dát bezkontaktní zapalování z babetty rotor z babetty má stejný kužel na kliku ja na pionýrovy je to uplne stejne.Ale nevím jestli je to u originálních klikovek z jawy 250/353.Tak nevím jestli ho tam dostanu ,tak mi proto nekdo pomozte !! díkes draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: kysa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a to jak na 250 kejvačce tak na 250 panelce je to stejny jako u fychtla ?
 
 
Datum: 28. května 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6236    
je tam stejnej konus na klice jako je na fichtlovi. Zapalovani z babety bych tam nedaval,radsi zapalko z fichtla,to jede az nadoraz:-D
 
 
Datum: 28. května 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: paja      E-mail:      IP: uživatel5056    
plsporsdte mi co mam udelat aby mi jel fichtl rychlej mam dat mensi rozetu nebo jak ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud malá rozeta nebo větší sekundární kolečko ale doporučoval bych spíš sek.kolečko s rozetou by bylo moc sraní a jesli máš sériový motor tak bych dal max 14zubé sek.kolečko 15zub už by se horko těžko rozjíždel
 
 
Datum: 27. května 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Seso mel bych na tebe prosbu. Dalo by se sehnat pár veci na starou 3 rychlostni cizu(čz 125/150 C)?? Drive si tu aspon zakladni veci do motoru mel. Jednalo by se o píst(na 125 nebo 150,ale spise na 150ccm)krouzky,,pistni cep,segrovky,tesneni pod hlavu,tesneni pod valec a gufera na kliku(30-25-10)......Vsim sem si ze Kadlec má tesni a gufera,ale ja bych radsi udelal kseft tobe:-) neni to pro me,tak je mi jedno kolik to bude stat:-D Moc by si mi pomoh,visej mi v tom motoru prachy a uz bych potreboval aby odjel:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Těsnění a gufera asi nebude problém. S válcem to bude horší, jedině poslat starý na výbrus, nedávno na tyto zetky dělal výbrusy p. Bašek v Třebechovicích, dodal k tomu i píst, kroužky, čep, segerovky a těsnění. V poslední době jsem tam žádnou zetku neposílal, už nějak vymizely, tak nevím. Telefon měl 495 593 547 nebo E-mail basek.josef@tiskali.cz
 
 
Datum: 28. května 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: mrtn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar našel jsem částečně zalitou hlavu jawa50 pionýr jaký to ma vliv.? zvýší se výkon? a co je potřeba přenastavyt nebo pohlídat při vyšším výkonu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak rika Standa, je to hlava z 21 s ledivnkovitym spalovacim prostorem, ma vetsi kompresi tusim ze 1:9,2 cili vetsi nez ta s polokulovitou z 05 (nebo pareza ale to ma jine zebrovani a i celkove jinak vypada)...ze ti to odrovna kliku, loziska, futro? litaj an tom uz parezy koliknact let a nigdy se nic nestalo a to ma relativne slabsi kliku nez ta na 20...delavalo se to dycky a vydrzelo to, pokud to nema kompresi vyssi jak 1:11(12) tak je to dobry, vetsi uz zacina byt problem...
 
 
Datum: 27. května 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6216    
prdlačky,urcite nasel hlavu z 21 a predtim vzdy videl jen vypouklou z 05. To bude hlava z 21. Jede dobre.dej ji tam.
 
 
Datum: 27. května 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau u takoveto hlavy je daleko vetsi komprese a tim i tocivy moment ale hlavni nevyhoda je to ze motor to neni schopny dlouhodobe snaset a po case odejsou loziska na klice a ojnici takze bych tuto hlavu doporucil jenom na kratsi pouziti
 
 
Datum: 27. května 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw. mam mensi dotaz :-D nastartoval sem venku svoji 487. chvili bezela na sytic a pak sem ho vypnul a sla normalne, ale po chvilce behu naprazdno zacala tak joko kdyz skubat, jako kdyby bezela, najednou se na sekundu zastavila a zas rozebehla. bylo to takovy divny skubnuti, ale bez jakyhokoliv zvukovyho projevu. motor se neprehral, protoze venku dost fouka a na valci se da udrzet ruka. myslite ze by to mohla bejt adrhavajici klikovka ? nerad bych, aby se mi to 10 kilaku od baraku zadrbalo. dik predem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paja: volnobeh nizkej neni. kontrolka baterky jenom problikava a drive tam bejval i nizsi
 
 
Datum: 27. května 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jestli maš nizky volnoběh tak normalně vynechala a pak to chciplo nic to neni
 
 
Datum: 27. května 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6212    
*plus na kostru:-D:-D
 
 
Datum: 27. května 2009 14:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6212    
to je typickej projev toho,ze si ti nekde dostava pul na kostru....skontroluj kabely
 
 
Datum: 27. května 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zapomel sem dodat - pak chcipla, ale sla hned nastartovat a zatim to neudelala
 
 
Datum: 27. května 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: lukyn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci chtěl bych se zeptat jestli existuje píst třeba na druhý výbrus který má ještě 3 kroužky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, mám dojem, že se dnes již už nevyrábí, ale sehnat určitě by někde měl jít
 
 
Datum: 27. května 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
existujou určitě protože ho tam mám ale pudou určitě hodně špatně sehnat
 
 
Datum: 27. května 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: luban26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hoši chtěl bych se zeptat na vaše skušenosti jestli je tady co se prodava ta sada válce a pístu s 8 vybrusem jestli z ni mate nake skušenosti tak mi odpověste. Dik za odpověď draci! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
A musi se to nejak upravovat??nebo staci to jen prohodit...me by to docela zajimalo
 
 
Datum: 28. května 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6212    
Jinak ohledne Karlikova nazoru: Jo mas pravdu,ale takle se chova kazdej valec s 3 krouzkovym pistem po vybrusu:-)
 
 
Datum: 27. května 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: Stepin      IP: uživatel5786    
jěště bych ti poradil radu,jak mile to nasadiš tak to přomaž olejem ten valec nebo pist protože to tam je dost natěsno a prvnich 5 minut po nasazeni to nech brkat jen na neutral a pak jizdu pomaleho stylu takovych 5-7 minut
 
 
Datum: 27. května 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: Karlik      IP: uživatel5786    
Jo pohoda ja sem si to koupil taky,ale musiš mit kliku fakt v super stavu nejlepe novou jinak to ta klika nevydži pač je to obsah 55,8 tak už to ma větši komprese,a někdy pist naraži do hlavy psalo to tu hodně lidi ale mně např nenaraželo vubec nic,michal sem 1:33 M2T za 30kč,zajižděl sem to pomalou jizdou 2 nadrže a spokojenost obrovska,2tahala jak kun,skusil sem tam dat 11 sekundaro a světě divse ono se to zvedalo pomalu i bez spojky;-) za ty prachy je to fakt dobre koupě
 
 
Datum: 27. května 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: mOOrgen      E-mail:      IP: uživatel5854    
Co mam udelat kdyz chci mat na Pionieru dokonale utesnenu hlavu a valec? Videl som ze sa da ktomu kupit nejake tesnenie ,ale som aj cital zevraj sa to da nejako obrusit a paradne to tesni aj bez noveho kupeneho tesnenia...Diky za odpovede all!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundej válec i s hlavou a válec upni opatrně do svěráku. Potom nanes trochu brusné pasty na dosedací plochy válce a hlavi. Pak to dej na sebe a toč s tím na sobě tak dlouho dokud nebudouobě docedací obroušené. To poznáě tak že očistíš tu pastu a uvidíš to.
 
 
Datum: 27. května 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ideální by samozřejmě bylo dosedací plochy obrousit jemným smirkem + nové těsnění,ty staré už je opravdu vymačkané a často i porušené...
 
 
Datum: 27. května 2009 10:00
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci chci se zeptat když ste někdo dělal výbrus je to pak znát že to jede líp třeba dám příklada já mám 05 a ještě to nemá výbrus.A co zajíždění to jako jede čím dál líp a asi se to hodně hřeje žejo napiště zkušení díky za odpovědi: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel6033    
Je to znat jak cyp mam jawa 21 kupil jsem vse klika loziska gufera spojka a 3. vybrus zajel jsem to a jede fakt dobre nemuzu si vubec stezovat CAU
 
 
Datum: 27. května 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar zalezi na stavu motoru....urcite to pomuze mrki jesi mas na valci na strane pod hlavou schudek(je cejtit nechtem)zajizdis 1000km nejdriv jen tak chvili denne a nechat hodne chladnout(ne 10minut)a vic mazat klidne 1:20 po 300-500km se zacne uvolnovat a pujde vic do otacek jeste mu nenakladej plnej kotel.to pak sam ucejtis kolem 800km ze us bude zajetej.....netoc ho a jezdi s plne otevrenym soupatkem ale netoc ho.zdar
 
 
Datum: 27. května 2009 8:27
 
<  213  214  215  216  217  218  219  220  221  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 23:06:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu