slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  212  213  214  215  216  217  218  219  220  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
Čau kluci potřebuji poradit jak dlouhu mam zajet nový výbrus který jsem si nechal udělat?Dík za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Zajížděj to na normální minerální olej, třeba Mogul TS nebo TSF, drahá syntetika není na záběh vhodná, záběh trvá o něco déle. Mazací poměr a postupné zatěžování jak píše Standa. Jinak dávej hlavně pozor, aby se ti motor moc neohřál a dlouhé táhlé kopce, tedy jestli u vás jsou, nesjíždět se zařazeným kvaltem a zavřeným plynem, špatně by to mazalo.
 
 
Datum: 04. června 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
A máto 4 výbrusy za sebou.Mustang 23 kolik stojí ten mogul?
 
 
Datum: 04. června 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: HONZA      IP: uživatel6291    
Čau kluci ale někde říkali že kdyžt to zajedeš na m2t jeto lepší a hodně se to maže.Nebo jezdím na takový drahý oilej z 250kč má barvu červenou nebou modrou jakej koupím.co myslíte dík za odpověd
 
 
Datum: 04. června 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
prvnich 100 opravdu pomalu......na tech uplne nejvic zalezi.....pomalu znamena na 3 co nejpomaleji....ne jako ze nekteri borci ujedou prvnich 100 na jednicku a maj po krouzkach jak se to varilo:-D:-D Fakt jezdit na nizky otacky,max do pul plynu,z kopce na vyhozenou,hodne mazat....tak cca 1:25 (mazat OLEJEM ne m2t!!) .........takle asi do 500km...pak se uvolni....mazat 1:33 2T OLEJEM(ne m2t!) a jezdit svizneji do 1000 km,ale ne uplne plny otacky!!!!!! od 1000 uz jezdit normal 1:40 klidne plnej voves:-D
 
 
Datum: 03. června 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jak kdy ja jsem zajizdel jen novy krouzky a to trvalo pres 1000km pak uz to zaclo tahnout a prestala se hrat prevodovka ale moc jsem to nezajizdel tak neni divu tak mozna bude stacit i min ale musis to opravdu zajizdt
 
 
Datum: 03. června 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
1000 km a uz si to zacne sedat takze to setri az tech 1500 km
 
 
Datum: 03. června 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau v prvni rade to chce trochu citu a prvnich deset kilometru mit porad plnej plyn ale motor nevycet aby tam slo hodne oleje . ja to zajizdel tak ze sem to nejdriv nechal tak 15 mic nastartovany aby si to pekne sedlo a pak sel jel . co se tyce oleje doporucuju mogul tsf . nalej ho tam dvakrat tolik . neustale hlidej teplotu motoru jestli to nevari . za dve ste killometru se to probudilo a ze 7 vybrusem kopec nekopec furt za 3
 
 
Datum: 03. června 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: Dalis      IP: uživatel1886    
Co říkáte na urychlený záběh motoru viz........http://fichtl.kx.cz/index.php?str=ostatni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: Dalis      IP: uživatel1886    
Neskoušeli to jenom na 350ccm, ale skoušeli ti i na dvoutaktních 175,200,250ccm. Právě mě to celkem zaujalo a určitě něco pravdy na tom bude, protoře jak tam popisujou korozi stěm válce při níských otáčkách to je celkem pochopitelný ne??
 
 
Datum: 04. června 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
starý a blbý......pokud nemas jednokrouzek,tak to nezkousej!!!!! Plati klasicky zajizdet.......mimo jine je to navod pro 350 a ne pro fichtla!!
 
 
Datum: 03. června 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci mám doma 05 a když jedu na hodně vysoký otáčky tak to začne cukat tak pustím plyn na chvíli a pak to jede chvilku tak 5 sekund ale nemůžu dát plnyý jinak to bude dělat to fůrt to samý.Tak sem zkoušel i cupovat a je to to samý .nechápu čím to už může být.....svíčka je opálena pěkně že má takovou cihlovatou barvu na konci a předsth je tak 1.5mm a chytá to pěkně..a na volnoběh se to nedusí ..........a karbec sem už profoukaval a trysky čistil a čistil jsem to taky ještě v plovákový komoře.a fůrt to cuká nevím čím to může být nevím si už rady.....poradte prosím děkuju za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: totální magor      IP: uživatel1723    
no radku ty jsi opravil páju že na jehle nejsou závity ale zápichy a já tam mám spíš zářezy :-D:-D
 
 
Datum: 03. června 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jo to neni nic proti tobě radku
 
 
Datum: 03. června 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6288    
mě to je jedno mysli si co chceš ja ti řikam jak to je....problem je ten že každej si tady něco myslí a filtruje to tady....ja sem vam chtěl jen poradit.....je vidět že nemáš ani ponětí jak karburátor funguje
 
 
Datum: 03. června 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jestli to řikam špatně tak mě někdo kdo to ví na 100procent opravte
 
 
Datum: 03. června 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
radku to že jehla ovlivnuje bohatost směsi jen ve středních otáčkách je podle mě blbost,jehla podle mě ti mění bohatost směsi jak v nízkých tak ve středních a vysokých! tomasi zkus pohnout s tou jehlou nebo s hladinou- jestli ti to předtim jelo tak ne podle mého zbytečné měnit trysku a pak na ní celý karbec stejně ladit
 
 
Datum: 03. června 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6288    
jo a ještě něco na jehle sem si nikdy nevšiml závitů:-D:-D:-Dto mě docela pobavilo:-D:-Dja sem na jehle měl vždycky na fíkoj zápichy ale to je jen detajl:-D:-D
 
 
Datum: 03. června 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6288    
**tartovat*** omlouvam se
 
 
Datum: 03. června 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6288    
na jehlu nehrabej jehla ti ovlivňje bohatost směsi ve středních otáčkách,ve vysokých ti to ovlivňuje hlavní tryska ty jí máš moc velou musíš jí zmenšit na tolik aby motorr přestal ve vysokých otáčkách tarkovat(to je to cukání hlcení jak ti to dělá)
 
 
Datum: 03. června 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel5546    
de ti tam mjoc benzinu.. prihni plysek v karbecu a dej uplne na nejhornejsi zavit jehly plysek (v plynu najdes)
 
 
Datum: 03. června 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: Torrman      IP: uživatel2942    
zdravím. borci, když me chybí pod sedlem tzv. ta gumova spojka sání na ČZ, je možne že to nejak ztrácí výkon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Torrman      IP: uživatel2942    
jj divne to prdi no... tak to jo, tak to bych to mel koupit dve ty mrchy za 90,- :-) , diky.
 
 
Datum: 03. června 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel6289    
Je to pravda, sam ji tam nemam a nema to tak pruzny zrychleni a este k tomu to tak divne PRDI
 
 
Datum: 03. června 2009 15:41
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Samozřejmě, protože motor saje falešný vzduch,který snižuje podtlak v rozprašovací komoře a ochudí palivovou směs.
 
 
Datum: 03. června 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
Čau Draci mám doma 05 a když jedu tak mě to na vysoký otáčky se dusí tak pustím plyn na 5 sekund a pak to zase jede těch 5 sekund a pak muím i cupovat a je to fůrt to samý dokola....nevítě co to může být?.......svíčka je pěkně opálená,předstih dobrej ...tak mám třeba tam dát jiný trysky....nebo co jinýho poradte prosím moc už mě to štve děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: ...MaSteR...      IP: uživatel5809    
mam taky 05ku... mam 68 trysku,na filtru na te krabici mam 1 díru otevřenou (ze 3ří ) ,pak tu trysku na pružince tak 1,50-2 celé otáčky a nedusí se to aji tou hladinou by to mohlo byt...
 
 
Datum: 03. června 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
vzedni hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 03. června 2009 7:01
 
 
 
 
Jméno: neltharion      IP: uživatel6271    
Čus draci , je stejnej píst ze 453 jako z čízy hranatý ? 476 tušim že to je...dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau hosi mam dotaz kdyz budu nucen z neakyho duvodu den pred fichtl cupen vymenit pistni krouzky za novy ktery nebudou zajety vydrzej to ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: Pasta911 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pude to poznat ale nesmíš to vytáčet po dobu asik pul nádrže
 
 
Datum: 03. června 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jo jen se snaž tak hodku před jezdit a netočit to
 
 
Datum: 03. června 2009 6:57
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši vadí když mam u 516 vytahanou kliku že mi prej ůdajně píst trochu naráží do hlavy?Řikal mi to jeden chlap co sem mu to dal aby mi vyměnil hřídel od nakopávačky a chce za to 9000 a to tam nepočítá novou kliku nebo přelisování ojnice a počítá do toho i novou vložku válce,píst a kroužky příde mi to hrozně peněz když já jí koupil za 11000Kč a tak se chci zeptat jestli bych s tou klikou nemoch ještě jezdit! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
to fechrider: Uz sem si zvyk,ze se veri vic lidem,kteri rikaji neco pozitivniho,nez lidem,kteri rikaj,ze je potreba neco opravit:-D
 
 
Datum: 03. června 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
jak říka standa dej to zrepasovat tak za 1200 nebo 516tka točí krapec víc otaček:-Daž se ti to rozsype budeš muset koupit celou ojniční sadu a možná dělat novy výbrus, protože jehličky z ložiska ti vletí do valce (to se stalo i mě):-)
 
 
Datum: 03. června 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
reknu ti druhou vec....az ti proleti ojnice blokem motoru tak budes cumet jak blbec
 
 
Datum: 03. června 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj já si taky myslim,neska my volal a řikal že to dopočítal na 11000 a na to mu fakt seru protože já jí za 11000 koupil takže budu jezdit z vytahaným pístním ložiskem nebo pouzdrem nebo co tam je ale do hlavy je podle mě blbost že by to naráželo protože tak komprese by podle mě ten píst přitlačil spátky a ani my to nedělalo žádný rány když sem jeszdil,takže si myslim že to nevadí takže budu jezdit s tůtou ojinicí!
 
 
Datum: 03. června 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
to je hrubo drahý my jsme dělali Go motoru doma a nová ojniční sada stojí 1500 přelisovaní 200 a výbrus i s pístem 1000Kč, tyhle ceny měli v servisu v Kašavě (okres Zlín).
 
 
Datum: 03. června 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
to je hrubo drahý my jsme dělali Go motoru doma a nová ojniční sada stojí 1500 přelisovaní 200 a výbrus i s pístem 1000Kč, tyhle ceny měli v servisu v Kašavě (okres Zlín).
 
 
Datum: 03. června 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo,skusit vypodložit válec nákým hliníkovík kusem co by byl ve tvaru jako těsnění neni špatnej nápad.Podle mě by to ničemu nevadilo!
 
 
Datum: 03. června 2009 7:00
 
 
 
 
Jméno: birel      IP: uživatel3837    
Jinak repase kliky(pokud není zadříta) neni problém udělat za 1500,-
 
 
Datum: 02. června 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: birel      IP: uživatel3837    
No dobré to rozhodně neni kdyý píst naráží do hlavy,mel bys ji vypodlozit,nebo zvednou válec....Jinak těch 9tis je opravdu hodně,kompletní motor není problém ehnat za 6tis...
 
 
Datum: 02. června 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6284    
je to drahej konicek,to víš.....bracha u krosky zaplatil 5000 za vrtulku vodniho cerpadla,dve loziska,gufero a tesneni.....nic nenadelas kdyz ti tece voda do oleje:-D:-D Sa,ozrejmen existujou i jiny zpusoby jak to vyresit,9000 mi prijde prehnaný a pokud uz to nemas prejetý,tak neni duvod menit vlozku valce.....muzes si kliku nechat repasovat(ojinice bude draha),ale nevim kdo ti ten motor udelá......ale zase pokud se jedna o 10 000 za GO motoru z 516 tak to neni vubec spatna cena,az bych rekl ze je to bez práce.....
 
 
Datum: 02. června 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: matus      E-mail:      IP: uživatel6281    
soy...chcem menit kruzky na fichtlovi..ked donesem do predajne stare kruzky budu mi vedet podla toho dat nove kruzky??alebo podla coho sa to urcuje?? co mi staci donniest do predajne? dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nejlepsi kdyz si vezmes valec a ujazes jim ho reknes ze potrebujes do nej krouzky oni je vyzkousej jaky tam pasujou a taky to mas napsany napistu ale obcas to neni citelny a stejne obcas moc nesedej vem proste valec do prodejny
 
 
Datum: 02. června 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel1716    
Ahoj draci, vím že to sem nepatří, ale mam velikej problem... Brzdí mi zadní brzda, přehřívá se,, Kolo sem několikrát seřídil, ale pořád to tam drhne,, Poraďte, co s tim mam dělat,, MOc díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U fichtla? Rozeber brzdu, vyndej ze štítu klíč a tu díru pro klíč a klíč vyšisti, potom čep toho klíče lehce namaž vazelínou a smontuj, potom nastav znova brzdu aby pakny nedrhly...
 
 
Datum: 03. června 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6278    
skus vymenit pruziny paken,promazat tahlo ve vnitrku brzdovyho stitu a muze to klidne delat blbe lanko
 
 
Datum: 02. června 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: zelyvel      E-mail:      IP: uživatel6271    
Zdar Seso, chci se zeptat jestli pasuje ten píst 52,50 kterej máš psanej na 476 a 488 i na motor 453...přesně tenhle bych potřeboval,takhle velikej. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel6270    
Cau draci mam dotaz nevite kde sehnat na pionira tuning kit 60 nebo 70 ccm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdepak poláci...:-D ty ani neuměj počítat :-D :-D
 
 
Datum: 03. června 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by nevydržela to je jasný ž to sníží životnost ale jenom o málo!
 
 
Datum: 02. června 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau a ty si jako myslis ze to seriova klika vzdrzi?
 
 
Datum: 02. června 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6275    
polaci na aukru maj vsechno:-D:-D cekam kdy zacnou delat vlozky z babety do valce z pincka,budou to vrtat na 43mm a prodavat to jako 70ccm:-D:-D:-D Takle uz se zacala seriove vyrabet vejirova hlava:-D:-D
 
 
Datum: 01. června 2009 23:29
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau hosi jakej je postup pri meneni horniho pouydra ojnice? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6268    
vytlacim stary futro,natlacim novy futro,vyvrtam do nej mazaci diry a upravim futro pro čep....na vytlacovani jsou dobre ruzne truhlarske utahováky nebo malý sveráček.....
 
 
Datum: 01. června 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau já se chci zeptat jak je to s pulením motoro a to ohledně sundání dynama....na to je speciální stahovák...? a pak ještě ohledně klikovky mám normální, ale chci si tam dát ojníční sadu s jeklovýma ložiskama ale nevím jak se rozkládá ...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 9:50
 
 
 
 
Jméno: martin487      IP: uživatel6267    
Hele každopádně si kliku nech přelisovat u někoho, kdo to dělá. protože sám si to sice jakýmsi způsobem taky uděláš, ale určitě to nebude ono
 
 
Datum: 01. června 2009 9:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6265    
nemuzu mluvit za vsechny,ale dostal se mi do ruky zatim prvni a zatim jediny exponat taiwanske kliky s jehlickama a uz nikdy!!!!! je uplne zvlastne odfrezovana a hlavně hází!!!!! a to dost! Takze ja osobne se priklanim k repasu stare kliky za podminky ze ma zdrave hridele bez drážek a bez omlacenejch mist od lozisek....
 
 
Datum: 31. května 2009 23:53
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
vysroubuj z toho magneta tan sroub co ho drzi a zasroubuj do nej sroub M8 a vono se ten magnet vytoci ven... a s tou klikou.. na to musis mit lis aby jsi ji rozlisova a pak zas zalisoval.. a pak ji musis jeste vycentrovat mozna ti vyjde koupil lepsi novou kliku s jehlovim loziskem
 
 
Datum: 31. května 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Winc™CZ      IP: uživatel3458    
KTerý výbrus je podle vás nejlepší?8 vybrus prej neni tak dobry protože se potom moc zahřívá...TAk jsem mysle jestly by nebylo lepší rači 4,5 nebo 6.PLS poraďte:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: Winc™CZ      IP: uživatel3458    
No závoďák_:-Dmotor je nově poskládanej a jede musím říct hódně solidně ale už by to chtělo výbrus je na tom originální výbrus B z mustanga tak má taky něco za sebou.Ale jede opravdu vborně.
 
 
Datum: 01. června 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: Winc™CZ      IP: uživatel3458    
Takže s 8 výbrusem to nepojede líp než s 1?
 
 
Datum: 01. června 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6265    
ze sem si toho este nevsim??? Jezdim to druhej rok a nic se mi nehreje.To se ti(nekomu) hreje,protoze to ma blbe serizeny a nebo ma malou trysku..... je to uplne jedno jakej das vybrus,rozdili ve vykonu sou minimalni,spise neznatelné....pocitis rozdil mezi nultym a poslednim,ale beztak to moc neni..... pokud chces tahat výkon nahoru,tak se napred zamer na všední zalezitosti.....z utahanyho motoru zavodak neudelas;-)
 
 
Datum: 31. května 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: PilotMiplda      E-mail:      IP: uživatel3277    
Ahoj draci nesehnal byste nekdo výbrus na Jawa 250/353 levnějc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Čau kluci když si dám pod hlavu těsnění tak se mi zmenší komprese že jo? A jestli jo tak jestli to bude znát? dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 14:01
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
Jo, o trochu se kompres zmenší, ale řekl bych že to ani nepoznáš, no podle toho jak tlusté tam to těsnění dáš.
 
 
Datum: 31. května 2009 14:01
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Čau kluci když si dám pod hlavu těsnění tak se mi zmenší komprese že jo? A jestli jo tak jestli to bude znát? dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: martin487      IP: uživatel6267    
Hele trochu to poznáš, ale jesi to chces utěsnovat ze to tam nekde sere pod hlavou tak si to zabruš brusnou pastou.
 
 
Datum: 01. června 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: proky      IP: uživatel6259    
Zdravim vsechny fichtlare, chtel bych se zeptat budu davat na mustafa vybrus na 60 ccm ale nevim jak to s tim pojede tak bych vas chtel poprosit kdo uz na tom vybrus mate tak mi napiste jak to jezdi \r\nDIKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cauc ejtit to bude a dost oproti 1vnimu vybrusu to bude velkej rozdil ja mam 8 vybrus a je to supr
 
 
Datum: 31. května 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi dělal jinou vložku válce? .... jinak to na obsah 60ccm nevybrousíš. A 8. výbrus NENÍ šedesátka.
 
 
Datum: 31. května 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mel bych dotaz:-Pritah sem od typka motor,tvrdil mi ze mu nesel nastavit predstih....tk sem si myslel ze loziska na klice,sundal sem dekl spojky a nikde mi nic nepride ze ma vuly,jak poznam ze sou ty loziska v riti?nebo co by jeste mohlo byt pricinou ze nesel nastavit predstih?nebo je ten dedek jen lempl,pac on ani nevi jak ten predstih nastavit,delal mu to nakej typek.de mi oto jesi mam pulit nebo motor doskladat a vyskouset neco jinyho,udelal bych goo ale zas zbytecne se mi do toho nece.Diky za odpovedi zdar Pestic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Souhlasím se Standou .Budˇsjetá vačka ,nebo mrkni na kladívka ,pertinax by měl vyčuhovat 2 mm a kontakty 1 mm.
 
 
Datum: 31. května 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6257    
hele pokud nemaj loziska vuli,tak to bude jinou pricinou.....koukni jestli ti nešmajdá vačka a jestli vacka neni mic sjetá(uz ma jen maly zub a spatne otvira kladivka!)....neznam zapalovani ktery nejde seridit:-D:-D ja to umim i s vymlacenejma loziskama:-D:-D
 
 
Datum: 31. května 2009 11:53
 
<  212  213  214  215  216  217  218  219  220  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 22:15:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu