|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci poradte prosím když jedu s pinckem tak mě to fůrt cuká jakoby ...jakokdyby se to dusilo a cuká to fůrt a je to hrozný to jedu na 1 ....sotva a sem rád .svíčka je dobrá a předstih taky .benzín teče a když jedu a začnu cupovat tak se dusí a chcípne to je to fakt hrozný nevím čím to může být...............poradte prosím moc....děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 9:48
 presne tak riadne vycisti vyfuk, a skus 100oktan zriedit so still olejom nie M2T alebo skus prehodit karburator s niekym inym komu to ide...a pomohli by ti Iridiove sviecky
Datum: 27. května 2009 9:48
Jméno: Josef
IP: uživatel6208
 Vyčisti si vejfuk a pojedeš. P
Datum: 27. května 2009 0:27
 Samotný benzín nestačí. Vyčisti vzduchovej filtr a trysky. A jestli bude svíčka černá tak ji očisti třeba ji máš zaolejovanou.
Datum: 26. května 2009 22:36
 Samotný benzín nestačí. Vyčisti vzduchovej filtr a trysky. A jestli bude svíčka černá tak ji očisti třeba ji máš zaolejovanou.
Datum: 26. května 2009 22:36
 to je zasrany karburator....vyndej ho cely a cely proplachni technickym benzinem...trysky hlavne....  pak bych kdyztak zkusil jeste novou svicku ale myslim ze je to hlavne ten karbec...taky se podivej na jakym zarezu mas plisek na jehle...
Datum: 26. května 2009 22:36
Jméno: tunedq
IP: uživatel1411
 Cus chlapi mam pincka s 3krouzkovym pistem a chvilu to jede a tak po 5 minutach to vubec nechce jit d otacek abych trochu rozjel 2 a preradil 3 zastavim a dymec s motoru jak prase proste to je horke jak kur..a prosim poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 22:57
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
 a nebo máš špatný předstih
Datum: 26. května 2009 22:57
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cus s tim se da u tri krouzku pocitat proto3 krouzky se rovna daleko vetsi treni a tim i vetsi teplo . poradne to zajed a hodne to mas tak 1:30 to by melo stacit
Datum: 26. května 2009 20:31
 Liješ tam správnou směs? Vim že asi kecám, ale nechce to víc oleje než normální fichtl?- ostatně Stadion měl taky 3 kroužky a chtěl 1:25, když ubereš olej, tak vařil po pár metrech  Pak jestli máš čistej motor (chlazení - stačí přejet hadrem namočenym v ředidle). A nebo něco v motoru, možný je všechno (to platí zvlášť u fichtla).
Datum: 26. května 2009 18:57
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 hej asi pridrity... neco na tom bude , krouzky, pist, valec mozna... zjisti...
Datum: 26. května 2009 18:49
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 hej asi pridrity... neco na tom bude , krouzky, pist, valec mozna... zjisti...
Datum: 26. května 2009 18:47
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 cau,jak jde osetrit poskrabanej valec- mimo vybrusu!!! diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 9:24
 jedině výbrus....
Datum: 27. května 2009 9:24
Jméno: standa
IP: uživatel6207
 rozbit kladivem a koupit jinej  Nicasil na litinu?? to sem este neslysel.... nevim proc resit takovy blbosti,kdyz vybrus i s vybrusovou sadou te vyjde na 400,-
Datum: 26. května 2009 22:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nikasil.... když bys ho ale dělal, tak se ve srovnani s vybrusem nedoplatíš  ...... ale jinak na pincka to fakt neni
Datum: 26. května 2009 19:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau skladam motor a newim jakym zpusobem dat kliku do lizisek kdyz to budu skladat abych to neznicil. dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 22:43
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Gufera se montují až potom, jinak si můžeš klikovým čepem i shodit pružinku. Až budeš mít nová gufera, tak sundej pružinky, konce jsou zastrčeny v sobě a někdy bývají málo. Je dobré je zastrčit více do sebe a zvětšit předpětí, lépe to potom těsní.
Datum: 26. května 2009 22:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 no jo jenze ja vul uz je tam dal
koupim novy a statry vytrham nebudu to hrotit
Datum: 26. května 2009 20:26
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 ty tam uz normane naklepni hlavne at sou rovnea po te klice nebouchej hlavne nicim
Datum: 26. května 2009 20:25
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Jestli myslíš ty gufera, co jsou u klikovky z obou stran, tak jich tam dej az ten motor poskládáš. Udělěj to tak jak už psal L. a nakonec ty gufera
Datum: 26. května 2009 20:24
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Gufera se dávají až potom. Nelituj dát nový.
Datum: 26. května 2009 20:22
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 a jak je to s guferama neynici je ta teplota?
Datum: 26. května 2009 20:18
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Nahřát blok s ložisky v troubě, kliku nasunout rukou, druhou půlku také a přiklopit. Je nutné se vyvarovat jakéhokoliv násilí!
Datum: 26. května 2009 18:43
Jméno: .
IP: uživatel5546
Posl.aktualizace: 26. května 2009 19:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 souhlasim s kolečkem ja je po 600km měnim tak to nemůžu 500km zajíždět
Datum: 26. května 2009 19:21
 podle me staci pri vymene krouzku pouze 50km to nak moc netocit,je docela dulezity srazit hrany pistnich krouzku,pac ty bejvaji obcas dost vostry a pak to spatne prejizdi pres kanaly
Datum: 26. května 2009 18:50
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 vim o cem mluvim ,... nepreju vam to pridriti.........
Datum: 26. května 2009 18:44
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 500 km pri nejlepsim!
Datum: 26. května 2009 18:44
 chrasteni krouzku??to vetsinou delaj loziska...ale no budiz...jo vymenis je ale musis je i zajet...tak 200Km..
Datum: 26. května 2009 16:06
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 nevíte někdo klik stojí přelis klikovky na jawa 250/590
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 20:15
 Čus,napiš mi na mail a můžeme se dohodnout.
Datum: 26. května 2009 20:15
Jméno: kares
IP: uživatel1411
 moc penez
Datum: 26. května 2009 18:38
 Čau draci potřeboval bych poradit jak mám chladit válec......??...........hodně mazat..........nebo něco jinýho já když jedu třeba 20 km v kuse .tak to pak totálně vaří napište díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 14:47
 Seřídit, kvalitně namazat, čistota motoru......jezdil sem takhle přez 300 km bez vypnutí motoru a nevim co to je zahřívání se...!
Datum: 26. května 2009 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel6204
Datum: 26. května 2009 13:12
 Tak základ je mit čistý žebra. Já včera vařil každou chvíli, dneska mi to nedalo, tak jsem prohledal garáž, našel nitroředidlo (ale kdoví co to v tom bylo, bylo nám z toho blbě), namočil tim hadr, pročistil žebro po žebru....a i přesto že mám vyčištěno tak 50%, tak je o hooodně studenější. K tomu mazání - jde o to, co máš za motor, v jakym je stavu a tak (třeba do stadiona nemůžeš dát 1:40 - to vaří už po 2 metrech).
Datum: 25. května 2009 23:19
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Pokud to máš po výbrusu,tak je to normální.
Datum: 25. května 2009 22:42
Jméno: Slimer
IP: uživatel2971
 Cus,hosi chtel jsem se zeptat jaky je rozdil mezi motorem 05 i mezi valcem a nejake 20,21,23 a jaky?Predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 8:30
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 jo jako je to hodne cejtit 05 min toci sice je psanejch o700-900ot min ale je to hooodne cejtit.....
Datum: 27. května 2009 8:30
 05 má 3k a 20,21,23 má 3.5k.
Datum: 25. května 2009 21:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau nejvetsi rozdil je ve vzhldu a ve vykonu ten je 1.8 kw u 05 a 2.8 u 23 aspon myslim , je to docela cejtit
Datum: 25. května 2009 20:51
 A klika
Datum: 25. května 2009 18:36
 Jiný výkon, jiná převodovka, jiné kartery.
Datum: 25. května 2009 18:36
Jméno: linkon250
IP: uživatel6198
 zdarec jaki motor je lepsi na rysnu-trojkolku z 250kývački alebo 250panelki ?diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 20:04
Jméno: BO
IP: uživatel2050
 Kamoš měl rikšu a řikal že motor z 250 do toho nedáš byl by tam problém s výfukem že by se do toho moc slošitě dělali kolena
Datum: 25. května 2009 20:04
Jméno: rtzhre
IP: uživatel3402
 panela ma veci vykon ,kyvacka je takova hodne lína
Datum: 25. května 2009 18:08
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 Zdar menil sem valec a krouzky a tak to jedu projet a vubec to nezenu a najednou ze zastavim a tak vytahnu klic a ono to porad bezi tak vytahnu fajfku a porad to bezi v otackach tak sem vypnul benzin a pockal az to trochu vychladne...prej se to stalo proto ze byl valec moc rozpalenej a tak to samo zapalovalo tak by me zajimalo za jak dlouho to prestane protoze s timhle se neda jezdit...jinak jde o 180/487 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 22:12
 já bych hledal problém jedině v guferu pod zapalováním. bude asi povylezlý nebo sjetý našikmo pokud ho tam dal někdo křivě aje to hned
Datum: 08. září 2009 22:12
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 no ja zadnou cagivu nemam...ale olej siporidim lepsi
Datum: 25. května 2009 18:48
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 M2T parama, určitě z pumpy  ten tam ani nedavej jezdi na kvalitnější. Já třeba jezdim na schell a dobře maže nezasviní a není moc drahý
Datum: 25. května 2009 15:02
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 tak pozor!! do cagivy m2t vubec napatri!!! tam pri nejhorsim Mogul TSF!! coz je v prirucce. Jinak prej dobrej je Shell Advance SX. Stoji asi 105/litr . Taky hodne lidi jezdej temahle motorkama na nejakej levnejsi Castrol. Nediv se ze ti to samozapaluje,kdyz jezdis na nejhorsi olej v republice   Ja nechpu,proc maj takovouhle sracku na kazdy pumpe a normalni olej koupis jen v mototechne a nebo na Shellce....
Datum: 25. května 2009 15:01
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 no tak jsem to vubec nebral jenom na 4 pul plynu ale jinak ten pist tam sedi fakt dobre ale neni to po vybrusu je to origo a oleje tam bylo taky dost protoze to hulilo dost ze tam byla mlha ale chtel sem se zeptat jestli bych nemel zajizdet n lepsi olej nez M2T od parama ale je to hrozny do kopce kdyz chci dat dvojku tak ji to vubec nebere je to strasne liny
Datum: 25. května 2009 13:28
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 Hooodne zajimavy! Naposledy sem to videl pred 2 rokama,kdyz bracha jezdil se skodovkou bez vody(mela prdlou palici a furt varila) a ona se na tolik rozpalila,ze nesla chcipnout  sou to desny zvuky  Hele steve pripisuje puvod chudý smesi,ja si to nemyslim. Ja si myslim,ze si to proste uvaril,zapek ale nezadrel. Mas strasne tesnej vybrus a asi na to neberes ohledy pri jeho zajizdeni..... chce to vic oleje a delat prestavky!!!! mozna teplejsi svicku
Datum: 25. května 2009 11:09
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
Datum: 24. května 2009 21:40
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Mě se to stalo s jawou 250/559. Když jsem zastavoval na křižovatce,tak najednou mi vylítly otáčky na maximum!! tak jsem instinktivně vytahnul klíček,protože jsem myslel,že se mi seklo lanko,a vono nic furt běžely maximální otáčky. rychle jsem vypnul benzín,ale chciplo to až za 15 vteřin, chtěl jsem odpojit fajifku,ale ta se mi napul roztekla  (byl to neuvěřitelný kraval) Všichni na mě koukali jak blbý  Už to nenaskočilo a když jsem to dotahl domu podival jsem na svíčku a to byla uplně celá černá... Pak jsem tam dal jinou svíčku a fajifku a už mi to nikdy neudělalo. Ale nikomu bych to nepřal,je to fakt hodně nepřijemné,když to nejde zastavit.
Datum: 24. května 2009 21:37
 Mě se tento případ už taky stal, ale pouze jednou u jawa 250, prostě jsem vypnul zapalování a motor běžel dál a ještě zvýšil otáčky, které se pak ustálily. Po vypnutí přívodu
paliva to zhaslo. Vyřešil jsem to studenější svíčkou, pač předtim jsem tam měl Brisk N17C a ted tam mam Brisk N15C a už to nedělá.
Datum: 24. května 2009 21:36
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 ta na který sem jezdil já celkem ušla...ale nefungoval otáčkoměr a když sem to víc vytočil tak tam něco hrozně drnčelo
Datum: 24. května 2009 21:32
 no menils valec tak si mozna dal blbe tesneni, stane se...nebo se odporoucelo gufero...
Datum: 24. května 2009 21:32
 to Sharky - ajo, tady v Dračicích tez litam ted v autoschoole na 638 a ona je v takovym polorozpadlym stavu
Datum: 24. května 2009 21:29
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 jinak za jízdy a na semaforech to nevadilo, a když sme přijeli zpět k autoškole tak žádný vypínání benzínu, sem tam kopnul 1 a pustil spojku...  nejefektivnější, nejrychlejší
Datum: 24. května 2009 21:29
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 tak myslim ze tam problem nebude ale jeste to omrknu
Datum: 24. května 2009 21:29
 spoj mezi karbenatkem a kolinkem sani, kolinkem a valcem
Datum: 24. května 2009 21:27
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 to Steve: v Praze...
Datum: 24. května 2009 21:26
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 myslis filtr?? nebo ja nwm sani je siroky pojem
Datum: 24. května 2009 21:25
 ne jenom projdi sani a dej tam novy tesneni...a namaz je olejem nez je tam budes davat...
Datum: 24. května 2009 21:23
 to Sharky - gdes delal autoschool?
Datum: 24. května 2009 21:22
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 tak myslis zase pulit motor?
Datum: 24. května 2009 21:21
 jo jiank teda to shrnem - studenejsi svicka a projit to gde to prisava...
Datum: 24. května 2009 21:19
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 ale to by melo prestat az si ten pist trochu sedne ne?...protoze tam sedi fest
Datum: 24. května 2009 21:19
 blbost, prisava mu to taky fales a to znamena co? ze se ti ochuzuje smes a chuda smes hodne tepelne namaha motor pac je chuda a hodne ho zahriva atd atd...takze bych prosel sani a gufera estli negde nemas skulinku, ono staci i malo a uz to saje...
Datum: 24. května 2009 21:18
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 tohle mi dělala Jawa 350/638 v autoškole  to byla pak sranda  po vypnutí motoru běžela dál, ale otáčky se nezvyšovali.....s instruktorem sme to vyřešili novou studenější svíčkou...
Datum: 24. května 2009 21:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a duvod proc ti to pridava otacky je ten ze se rozzavi moc svicka a pak to podpaluje samo moc brzo. Myslim si jestli to neni tim ze je moc velkej prectich je to divny
Datum: 24. května 2009 21:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stim jsem se setkal jednou u MF jeto takova sekacka a vsechno mozny zalezi co se tam zapoji rek bych ze je to od JAWI a dal jsem neutral a bajednou to bez plynu bezelo ve velkech otackach a nechtelo to chcipnouti kdyz bylo zapalovani vypnty tak jsem vytach spojku a porad to bezelo tak jsem zastavil benal a pockal az dojde pak to chciplo to nevim jak to je mozny protoze jsem stim akorat jel asi 30 metru a pak to chtel zastavit
Datum: 24. května 2009 21:13
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 no nwm co pridava otacky normalne jedu a najednou to zacne pridavat a plyn drzim stejne
Datum: 24. května 2009 21:12
 zasadni technicky dotaz - to ti pridava otacky na volnobeh?
Datum: 24. května 2009 20:57
 mě to taky děla na jawě 250 a to same
Datum: 24. května 2009 19:57
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Studenější svíčku, takže asi N14
Datum: 24. května 2009 19:51
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 a tak jakou svicku by si doporucil?? mam tam N15 a jeste mam problem s tim ze mi to obcas samo pridava plyn takze je to jako nerizena strela...a lanko nkde nedrhne tak sem zkusil dat jehlu na 4 zarez ze spoda tak nwm
Datum: 24. května 2009 19:42
 tohle se mi stavalo na fichtlovy kdyz sem ho v lete hnal,to byl motor uplne rozpalenej,sem vypnul zapalko a on este treba 3 vteriny bezel sam bez elektriky,bylo to velkou teplotou elektrod svicky,ktere zapalovaly smes bez jiskry,mozna bych skusil nakou jinou svicku,studenejsi
Datum: 24. května 2009 19:29
 tak todlec mi delal i fik s naftou...vidim to v predzapalech, lepe receno v samozapalech, pravda, muze to byt tim ze je to moc rozpaleny a pokud tam mas teplou svici a ma to chudou smes (cili muze i prisavat negde fales) tak je to i mozny ale ve skutecnosti sem to videl jenom na svem fikovi
Datum: 24. května 2009 19:27
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 tak se neozivej kdyz neumis poradit...tos asi jeste moc veci nevidel
Datum: 24. května 2009 19:20
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 To se me zdá jako velká blbost!!
Datum: 24. května 2009 19:18
Jméno: erstgwe
IP: uživatel3402
 cau lidi ,neznate nejaky stranky kde jsou vykresy na upravu motoru Jawa 350/638?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 11:13
Jméno: Winc™CZ
IP: uživatel3458
 Čuzzec,,chtěl bych se zeptat jestly tady na sese najdu GC-kroužky na JAWU 21.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 23:38
Jméno: Standa
IP: uživatel6191
 To asi tezko....spise sehnat specializovanou firmu,nebo se zeptej nekho,kdo to delá. vim ze na Puchy se delaj takovyhle sestavy a na http://www.puch-shop.de to snad meli,ale je to na kity na Puch.
Datum: 24. května 2009 23:38
Jméno: jirka
IP: uživatel1834
 já bys se chtěl zeptak jesi pasuje válec z jawy-čz 356 je to z malej kývačky na čz 175-501 skůtr
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 13:34
Jméno: golias
IP: uživatel6185
 urcite by mel sou to identicky motory az na startér chlazeni a par malickosti jen se ktomu blbe dostává jo a bacha na ložiska v klice sou to mrchy a radi skacou k setrvacniku
Datum: 24. května 2009 13:34
Jméno: kids
IP: uživatel5329
 čau draci když chcu přidělat věnec k nosníku rozety a chci to přidělat imbusama musím vyvrtat vetší díry aby se tam vešli pořádný imbusy nebo stačí ta origo co tam je a dat tam malý imbus?díky za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 11:38
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Tam je tuším 4 nebo 5 mm dírka, myslím, že stačí vyříznout o číslo větší závit a mohlo by to fungovat, na druhou stranu bych dal ještě ale matičky, ať se ti to nepovolí!
Datum: 23. května 2009 11:38
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau dneska kdyz sem vzal za megneto tak se cela klika posunula do strany , muzu s ni hejbat tam a spatky , tak sem rozpulil motor a nic tomu nebylo . co to mohlo zpusobit dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 22:49
Jméno: alik z kamenne
IP: uživatel5345
 vole to je jezdcem a ne loziskama
Datum: 22. května 2009 22:49
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Ložiska určitě a záleží jak vypadají čepy na klice, je nutné je změřit mikrometrem, nebo zkusit jestli na ně nepůjdou nová ložiska moc lehce. Také existují různé přípravky na vymezování vůlí a lepení ložisek, v práci s tím děláme všechno možné. Ale zde by to bylo asi řešení jenom na chvíli, jsou zde větší změny teplot, vibrace a benzín.
Datum: 22. května 2009 22:38
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 takze jediny reseni je novy loziska?
Datum: 22. května 2009 21:48
 prene tak musis si nechat opravit kliku
Datum: 22. května 2009 21:48
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Klika je volná v ložiskách.
Datum: 22. května 2009 21:45
Jméno: kar
IP: uživatel1411
 Cus hosi mam mustafa a mam na nem velkou rozetu a jezdim casto v lese do kopce jede super ale kdyz jedudo kopce velice seto zahriva pomuze kdyz dam pred a zbaoku valce vetraky z complu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 21:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tady je moje icq nma mail se ted nedostanu 326429003
Datum: 22. května 2009 21:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ja se to tak udelal kdyz tak ti poslu foto jestli chces dal sem to ze shora a funguje to dobre no spis to lip vypada nez funguje ale je to rozhodne plus
Datum: 22. května 2009 21:34
Jméno: pepek
IP: uživatel3888
 muj meil je hry100@seznam.cz
Datum: 22. května 2009 21:25
Jméno: pepek
IP: uživatel3888
 Zdar hele psolete me taky ty fotky toho vetraku docela me to taky zajíma ja kto vypada pls diky
Datum: 22. května 2009 21:25
Jméno: kar
IP: uživatel1411
 tak jo posli mi foto na martinek94@email.cz diky
Datum: 22. května 2009 21:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ja se to tak udelal kdyz tak ti poslu foto jestli chces dal sem to ze shora a funguje to dobre no spis to lip vypada nez funguje ale je to rozhodne plus
Datum: 22. května 2009 21:07
 nazdar chcel by som si na moju cz -tku kupit novy piest a kruzky ale nevim jak to vybrat mam cz 180 takze keby ste mi poradili bol by som rad diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 21:20
 180 se lisi pouze v tom ze ma z vyroby rovnou treti vybrus aby se dosahlo zvyseni obsahu na 176,2ccm, takze vybirej jako na klasickou 175,musis mit pist s 16mm cepem coz si myslim ze mely uz i kejvacky
Datum: 23. května 2009 21:20
 zdravim chtěl jsem se zeptat jestli je normální aby mě při záběhu fichtla zvonil motor??mam druhej výbrus.dik za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 19:58
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Po výbrusu zůstanou ve válci ostré hrany na okrajích kanálů a jak přes ně přecházejí kroužky, tak to zvoní. Je dobré tyto hrany kulatým pilníkem srazit a opatrně odjehlit brouskem i ostré hrany na pístních kroužkách. Kliku máš doufám v pořádku.
Datum: 22. května 2009 19:58
Jméno: standa
IP: uživatel6172
 ty jsou nový i píst
Datum: 22. května 2009 19:58
Jméno: David
IP: uživatel3552
 To mas v prdeli pistni krousky.
Datum: 22. května 2009 16:25
Jméno: standa
IP: uživatel6172
 čep mam novej,a futru sem musel truchu vyfrézovat protože bylo do šišky
Datum: 22. května 2009 13:56
 Je to normální mě to taky zvonilo ale záleží jak to zvoní,jestli to nezvoní pouzdro u klikovky no alemě taky trochu zonil ale jenom málo!
Datum: 22. května 2009 13:22
Jméno: Earl
IP: uživatel6171
 Jak zvoni? Nemaš poveleno klikovku nebo ojnici?
Datum: 22. května 2009 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel6168
 to muze být klika.... casto se stava,ze kdyz das valec na vybrus a neudelas repas ojnice,tak se 100%pravdepodobnosti zacne zvonit horni futro a v nekterych pripadech to odrovná i spodni ojnicni klec,ale spise bych rekl,ze tvuj problem vyresi nove futro do ojnice a nový čep. Jinak zvuk podobný cinkání také dela vytahany primarni retez,ktery dře o karetry.....
Datum: 22. května 2009 12:03
 čau chlapi kde se da sehnat Hvězdicová snížená hlava na Jawa 20 ... a ještě nemam představu otom jestli by se to dalo vůbec dát na Jawu 20 z revmaplechy ... jestli se tam ta hvězdicová hlava vleze do toho plechu .. vyděl sem to jen u mustangu .. diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 17:41
Jméno: standa
IP: uživatel6173
 uz sem se na ni ptal nekoho kdo je dela....prej staci skratit par paprsků hlavy a jde tam....ale na 20 urcite pujde hur,nez na 21...u 20 je ten blbej tunel....
Datum: 22. května 2009 17:41
 Jj standa má pravdu,od azmarka si nekupuj to sou sráče,já jí mam a s kámošovo která nebyla od azmarka to jelo o 5km/h víc,ale já kdybych si jí dával na 20 a nešla by my tam tak bych si ty plechy skrátil protože to stojí za to a vym o čem mluvim mam 21 a to je skro to samý!
Datum: 22. května 2009 13:39
Jméno: standa
IP: uživatel6168
 Vcera byli na motoinzerci 2 kusy. A obe byli s dobrym spalovakem,ne ty smejdy od Azmarka. Cena byla 1300,-
Datum: 22. května 2009 10:15
 ja myslim ze by si to tam narval...mam taky 20...ale urcite by si musel sundat ten malej kryci plech valce...chce to zjistit velikost tech zeber a pak to pomerit...tedkom ae nvm kde se to dá sehnat...
Datum: 22. května 2009 7:15
 čawec chci se zeptat když jedu s jawou mustang 50 na trojku na plno tak mě to v určitejch otáčkách začne jakože štěrkat ve válci jako by byli nějaký volný kroužky mám to po výbrusu a zajíždím mám 900 km a nechoďte na mě s tím že je to přidřený nebo tak něco protože to pečlivě zajíždím a dělá to spíš jen když se zahřeje. díky za rady a prosím ozvěte se i na e-mail. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 13:17
 Jo tak to ložiskama neni právě ty jsem měnil
Datum: 23. května 2009 13:17
 to sou loziska...uz maj asi neco za sebou tak to delaj no  to nic neni...ale mel bys je mozna vymenit...
Datum: 21. května 2009 22:32
|



|