slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  25  26  27  28  29  30  31  32  33  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fj      IP: uživatel13743    
zdar mam dotaz. Když mám kliku na pionýra a jak je horní pouzdro na futro tak se má prej nejdřív ojnice nažhavit a pak to tam de prej trochu hůř dát (prej nějak vlisovat) ale já ji nemám ani nažhavenou a to puzdro (úplně noví) tam de natlačit prstem ale jak sem ten motor rozebíral tak nebyl můj ale kámoše a to pouzdro při vyndávání pístu šlo normálně vytlačit prstem a protáčelo se v tom ale říkal mi že fichtla naboural tak ve 45km do stromu tak mi ho dal na rozebrání ale eště před tím jak ho naboural tak normálně jezdil takže to bude asi tím že se to rychle kouslo a nějak posralo.. teď tu kliku musím použít a chci se zeptat jestli mám sehnat novou nebo ji tam dát aby to jezdilo bez problémů... jinak dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel631    
asi jí chce popustit, aby změkla...
 
 
Datum: 11. října 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
nažhavit ojnici, zajímavé....
 
 
Datum: 11. října 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16258    
Ojnice má už vytahané oko. Vyměnit ojnici.
 
 
Datum: 11. října 2013 14:36
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16256    
prosim kde zehnat takoveto vyfuky ? http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=42151 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel15277    
Vejfuk je dvoukomorák z 350, koncovka je výrobek TK moto (už nejsou), ale dá se stejným způsobem upravit i origo koncovka
 
 
Datum: 26. října 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau napiš na internetu: dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 a tam ti to vyskočí. Ve Valmezu je borec prodával. Jinak cena se pohybuje od 3000kč. Měj se
 
 
Datum: 11. října 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Na 2. stranu konkrétně u ČZ se dával ten výfuk od jednoválc. 125-ky po 2-válc. 350-ku s úplně jiným časováním... Takže ani originál výfuk není úplně ideální.
 
 
Datum: 11. října 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marquee: protoze je to prece tuningovej dvoukomoráč, nechápeš?!! :-D :-D :-D
 
 
Datum: 11. října 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jen by mě zajímalo, jak výfuk určený pro uplně jiný motor zvýší výkon, tahle teorie mě fakt speciálně u dvoutaktů moc zajímá.
 
 
Datum: 11. října 2013 7:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam na skalde komory ale tu koncovku nee,,to uz asi nikdo neudelka
 
 
Datum: 10. října 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16256    
len treba ich nekde zehnat :-D
 
 
Datum: 10. října 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš ;-)
 
 
Datum: 10. října 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16256    
stejne diky... chci to na 250 panelku myslim ze by to aspon trosku mohlo zvysit vykon
 
 
Datum: 10. října 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukám že píšu o něče jiném než ses původně ptal, v současné době nevím kde sehnat dvoukomorák na 350
 
 
Datum: 10. října 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tenhle výfuk je původně určený na jawu 350/640 mezi jawaři se mu říká Dvoukomorák, já měl na čz 175 laděný výfuk určený původně pro MZ, byl jsem s ním spokojený a dá se sehnat za 750kč
 
 
Datum: 10. října 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: jouda      IP: uživatel14559    
zdar draci rozmejslim se o koupe motocyklu mezi jawou 250 panelkou 559 a kyvackou 353 napiste vyhody a nevyhody obou typu dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16259    
panela je silnější jen chce víc točit .... těch 1é let na vývoji je znát,,,
 
 
Datum: 11. října 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: fj      IP: uživatel13743    
zdar kejvu máš do síly a panelku do rychlosti atd.
 
 
Datum: 11. října 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
chci se zeptat da rozebrat klika nejak bez lisovace odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16258    
Pokud chceš kliku i nadále používat,tak v domácích podmínkách nemáš šanci. Mě přelisovává ojnice pán v brusírně za docela slušný peníze. Pokud jen chce vyndat ojnici abys mohl setrváky odevzdat do šrotu jako těžký čistý železo tak to vymlátíš asi čímkoliv
 
 
Datum: 11. října 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty mi teda vysvětli jak jinak než lisem bys chtěl ten čep vytáhnout
 
 
Datum: 10. října 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
flexou?
 
 
Datum: 10. října 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16247    
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16254    
Jestli to chceš za každou cenu,tak prodávaj podobnej na MZ 150,ale je už za jiný peníze....
 
 
Datum: 10. října 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nepojede,,moc malej prumer vstupni trubky
 
 
Datum: 08. října 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15063    
zdar draci nevite jakej je moment datazeni hlavy u panelky 250? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel15774    
teď jsem si vygooglil, že na panelce máš mít snad taky M10 štefty. Pak tedy 18 Nm. Ale řekl bych, že můžeš trošku přetáhnout, jsou přecijen z lepšího materiálu než 4.6 :-)
 
 
Datum: 08. října 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel15774    
638 má předepsanej moment 18 Nm na štefty M10. Panelka má ale myslím větší štefty, takže i moment bude mít větší. V tabulce 18Nm odpovídá nejnižší pevnosti 4.6 (asi aby se ty štefty příliš podélně nekroutily), a pro M12 je v tomtéž sloupci psáno 30 Nm.
 
 
Datum: 08. října 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16243    
todle nejni broušená hlava na 4 taktu prostě to rozumě dotáhni křížem a je po ptákách .... pokut maš sundanej válec mužeš dosedací plochu zabrousit ..... pokud zvažuješ těsnění pod hlavu pozor at ti nezasahuje do spalováku ...a správně bys měl zabrušovat idyš davaš těsnění ...pout ti to fouá jak máš hlavu ohlou
 
 
Datum: 08. října 2013 10:17
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, budu dělat GO motoru na 21 tak se chci zeptat jestli můžu dát ložiska c3 i do převodovky, chci tam totiž dávat SKF a tady jsem našel jen C3. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2013 7:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No na FK se ložiska C3 u převodovky objevují asi proto, že tam patří, viz katalog náhradních dílů.
 
 
Datum: 11. října 2013 7:30
 
 
 
 
Jméno: jirin10      IP: uživatel16230    
A bude to něčemu vadit ? Mužů je tam normálně dat ?
 
 
Datum: 05. října 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Patří na kliku... to každopádně... tady na FK se objevují v nabídce C3 i do převodovky...
 
 
Datum: 05. října 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do motoru patřej C3 !!
 
 
Datum: 05. října 2013 18:12
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, koupil jsem fíka 21, pečlivě seřídil, přetěsnil, výf., vzduch filtr, ale pořád nejede, jak má - jede od volnoběhu, točí dle pocitu a převodu jako klasika 21, ale střed a vršek to má takovej čajovej zátah - měl jsem podezření, že tam je válec z 05 - přeměřil jsem a je tam časování 21 - pak mě praštil do očí průměr kolene - asi si ho někdo vyráběl podomácku - mělo 22,5 mm - JE možné, že to koleno ten motor tak škrtí v maximu ??? - protože se to chovalo, jak 05- jede z volnoběhu(13/55), mám metrák a v pohodě ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 9:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16233    
ano muže to být tím klenem muže to být replika ...s nimy jsou tyto problemy.... jinak výkon 50 moderních skutru se škrtí i pruchodností výfukových kolen a samo pokud ho máš menší či ucpané je výkon měkčí
 
 
Datum: 06. října 2013 9:37
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel289    
zdar jak by fungoval na jawě 05 válec a hlava z 20 upravit výstupy kanálu na karterech bych neměl problém doladit ,ale hlavní otázka má to cenu? nebo jen hlavu z 20 a zbytek origo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16215    
Válec z j20/21/23 bezproblému pasuje na motor z j05,není třeba nic řešit,jen dej i karbec a sací koleno z j21 .
 
 
Datum: 02. října 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel12816    
Zdarec chlapi. Máte někdo odzkoušené ložiska např. 6203 SKF TN9 C3 na klice? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16202    
zdar draci potřebuji vyměnit ojnici da se to přelisovat doma? jak určím vzájemnou polohu pulek kliky? případně odkaz kdo to umí dobře udělat. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
No jestli máš doma lis a hodinky a umíš to tak proč ne. Jinak já to dávám pánovi co mi brousí válce.
 
 
Datum: 29. září 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci,chci se zeptat jestli je 14000km na fechla moc a je potřeba výbrus,jinak je tam tříkružák a nultý výbrus a je to sériovka, na jedničku tahá celkem pěkně, ale za dvojky na trojku to musím neuvěřitelně roztáhnout aby se torjka chytla a zabrala. je v každodenním provozu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2013 11:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
a po ceste nestačí benzínky :-D
 
 
Datum: 27. září 2013 11:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Trochu malý ne :-D alespoň garett 1749 VB a trysky FB PP764 a FMIC z Cupry a organickou spojku jednohmotu :-D 190HP jak vystřiženejch :-D
 
 
Datum: 26. září 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel6072    
Já bych tam dal turbo z octavie 1,9TDi, vstřiky taky a 2 zuby na primáru
 
 
Datum: 26. září 2013 9:46
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simson je ale trochu jinde ;-) táta ma taky na bavoráku 130000, ale vesměs máte pravdu, nejdřív bych ale mrknul na karbec, mám dojem že když neni vyladěnej může se to projevit až na trojce ;-) možná nemám pravdu
 
 
Datum: 24. září 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hádám máš pařeza no jestly se s tim jezdilo nějak normálně tak je výbrus doporučovanej kolem 20000 ale záleží na stavu motoru
 
 
Datum: 24. září 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to záleží opravdu na uživateli já mám na simsonu 30.000 km původní a jede jak nový
 
 
Datum: 24. září 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
zrovna číslům na tacho bych moc nevěřil ...malo u kterýho pionýra tachometr fungpval a funguje
 
 
Datum: 24. září 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak když sem ten motor koupil tak mne majitel tvrdil že 25let stál ve stodole, že to je po dědovi a že na tom jezdil jenom on. ale tak víš jak to je.
 
 
Datum: 24. září 2013 16:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedá se říct...musíš posuzovat konkrétní stav konkrétního motoru...14000km je v podstatě nic neříkající číslo...jestli se na tom jezdilo s rozumem tak má ještě mnoho před sebou...pokud na tom jezdil někdo jako prase, tak už může být motor KO...víc ti po internetu asi nikdo neřekne
 
 
Datum: 24. září 2013 16:46
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DOTAZ PRO SESU (a pro lidi,kteří mají zkušenost). Zdravím vás,dneska při brouzdání po tvém krámku se mi šíleně zalíbilo tohle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_41_75_15_vybrus_cep_14_1.html píst na jawu 21 pro 15. výbrus válce. 1) Je to píst na klasické pionýrské pístní kroužky a nebo je to na ty dražší tuning kroužky chromové a podobně??? 2) Jde na tohle vrtání upravit originální vložka nebo je zapotřebí si nechat vyrobit jinou vložku? Mám zkušenost s 8. výbrusem a už na pohled je ta vložka tenoulinká jako papír a při neopatrném zacházení se tá vložka umí pěkně zkoutit,zšišatět popřípadě doslova prasknout. Nedokážu si ten 15. výbrus představit,už z toho ohledu že zajet pionýrský motor s tak velkym kompresnim poměrem + snížená hlava musí být kumšt i kdyby venku mrzlo :-D Je tohle bezpečné a spolehlivé pro běžný provoz nebo se ta vložka po 1500km pokroutí a můžu to vyhodit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16176    
Udělat to umím,jaká bude životnost nemužu říct,z tý vložky zbyde šlupka...písty se prodávaj 1 kr i 2kr. Hlava se musí použít z j05 a protočit na 42mm - jen líznout nesnižovat! Běžně dělam válce 41mm,to se ještě vcelku dá.
 
 
Datum: 24. září 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci , chci se zeptat vleze do motocyklu čz 125/453 motor 175 ? pripadne jaky ma oznaceni diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: harry      IP: uživatel14880    
i 250 ? :-O ja myslel ze jen tu 175 tak to je jine kafe :-D:-) díky hosi
 
 
Datum: 25. září 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16115    
harry nacpi tam 250/455 :-) to je teprve zátah ;-) jinač do tvého rámu pasuje 125/453, 125/473, 175/450, 175/470, 250/455, 250/475, 250/485-novější typ převodovky s hranaté čz :-)
 
 
Datum: 25. září 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16174    
připomenu jen že do té motorky bez uprav nacpeš i jednoýfukovou 250 ale motor skus sehnad i s kolenem
 
 
Datum: 24. září 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super, diky
 
 
Datum: 23. září 2013 23:37
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vleze, a má označení 175/450
 
 
Datum: 23. září 2013 23:27
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Zdravím draci, chtěl bych se zeptat, mám problém se svou 21 kou , když je studená tak letí 75 km/h v pohodě a když se ohřeje tak je líná jak veš a už nevím kde je problém, motor po GO všechny ložiska a gufera nový předstih na 1,6 mm a odtrh na 0,45 mm válec je zajetej dobře neni vyběhanej má najeto cca. 800 km, výfuk a koleno starý 2 měsíce karburátor je taky ok a svíčku mám PAL N7. Jinak sekundární kolečko mám 13 zubů... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
Chlapi vysvětlete mě jak se mužou zahřat ložiska , když nasavaj studenou směs paliva . Nikdy jsem nedaval C3 a vždy to chodilo jak mělo.
 
 
Datum: 10. října 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě přesně tohle dělala zapalovací cívka, časem se tam udělá studeňák, jako uvnitř, doma si neporadíš
 
 
Datum: 24. září 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16173    
Ložiska tam mám od ZVL 6303 c3
 
 
Datum: 24. září 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Použil jsi na klikovku ložiska s vůlí C3? Setkal jsem se s tím samým problémem že po výměně ložisek se mi motor zahřál a nechtěl jet. Bylo to tím že mi v prodejně prodali ložiska klasické bez C3 a mě nenapadlo je zkontrolovat. Probralo se to až po ujetí nějakých 5000Km,kdy se v těch ložiskách ta vůle udělala a pak to jelo jak mělo
 
 
Datum: 24. září 2013 0:11
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím jak moc nový máš ložiska po výměně a může byt motor ne ideálně složenej. Po zahřáti se může projevit nějaky pnuti na nějakym ložisku. A nebo nebude karburátor ok- špatně seštelovaná bohatost směsi- moc bohatá směs bych si mohl typnout, alem ůže být i chudá. j třeba neustále laborovat azkoušet, ale to asi znáš :-)
 
 
Datum: 23. září 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Svíčka a tryska bylo to první co sem vymënil nebo vyčistil :-D
 
 
Datum: 23. září 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel15301    
brisk N15C ... zkus a uvidíš
 
 
Datum: 23. září 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel16163    
Ahoj, jaké písty pro babettu prodává tento eshop? Je to made in Maďarsko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jo jsou objednal jsem si ho a je to něco jinýho než to bláto u nás v mototechně
 
 
Datum: 23. září 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano,,,,jsou gut to mi ver
 
 
Datum: 23. září 2013 11:38
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
zdar draci nevíte kde sehnat novou kliku na čz 477 125 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16162    
jj jedině opravit starou liší se jen setrváky ojnice je stejná se 175 a snad i 350 jinak 125 je model 476 175 je označována 477 .... aby tě to nemátlo je jinej zdvih a toho docíli žen v setrváku je jinde čep spodního ložiska ojnice... a jine vrtání valce kartery jsou stejne jina je hlava válec pístní skupina a klikovka...
 
 
Datum: 22. září 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Hlídej si aukro,občas se tam objeví...
 
 
Datum: 22. září 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak novou kliku na 477 jsem neviděl už ani nepamatuju...nová se nedělá, takže sehnat uloženku je podle mě spíš o štěstí, nevim o nikom kdo by to běžně prodával... Jo jinak 477 není 125ccm, ale 175ccm. Proč vlastně sháníš novou klikovku, když stará se nechá poslat na repas a dostaneš v podstatě novou klikovku?
 
 
Datum: 22. září 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel15063    
Zdravim draci, máte někdo zkušenosti s jehlovým ložiskem na pístním čepu? potřeboval bych poradit. díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel15063    
Potřeboval bych vědět jak mám ložisko uložit, protože když protáhnu čep pístem tak ložisko má z každé strany cca 8mm a může se pohybovat po čepu tudíž mi nedrží v oku ojnice. Rád bych věděl co s tím mám udělat s normálním pouzdrem bych problém neměl. Díky
 
 
Datum: 24. září 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
no a s čím potřebuješ teda poradit??
 
 
Datum: 23. září 2013 12:58
 
 
 
 
Jméno: kar      IP: uživatel15063    
Ano mám omlouvam se, ale blbě jsem to tam napsal a když nebyla reakce chtěl jsem to pozměnit, ale bohužel mi to nešlo. Ještě jednou se omlouvam
 
 
Datum: 22. září 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš na to téma dotaz hned nahoře na první stránce?
 
 
Datum: 22. září 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
zdar draci, prosím vás potřebuji vědět jaký schodek má být na hlavě jawy 23,potřebuji vědět jestli mám snižovanou hlavu,a jak tlusté těsnění dáváte pod hlavu, za odpovědi dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tuning není tuzing :-D
 
 
Datum: 23. září 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16160    
A ještě něco pro pobavení,protože Pepová odpověď mi tu estrádu připoměla. Byl tu borec,je to tak rok nazpátek,pracně rozlisoval válec,válec zespoda osoustružil o 2mm ... pak válec vypodložil o 2mm plechem a ptal se tu,o kolik víc mu to pojede,že má upravenej válec :-D :-D
 
 
Datum: 22. září 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16160    
Pepo do dobře udělané hlavy píst nemuže nikdy narazit. Nikdy!
 
 
Datum: 22. září 2013 18:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16160    
Ad1) Na jedný hlavě mam ten schodek větší,na druhý zas trochu menší,největší má ta polská. Snižovaná hlava má ten "schodek" trochu menší. Jaká otázka taková odpověď . Jediná rada - snížená hlava má vždy vidět "takový kruhy" od nože soustruhu od obrábění ať ji dělal kdokoliv,vždy to poznáš ;-) Ad2) pod hlavu se těsnění nedává.
 
 
Datum: 22. září 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16141    
tak tak jinak hlavu namontuj bez svíčka a skus ruhou protočit zapalováním pokut ti píst nenarazí do hlavy máš seriovou pokud narazí budeš muset koupit polske těsnění pod hlavu nejlepe 2 a vypodložit to...
 
 
Datum: 22. září 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pod hlavu se těsnění nedává...netřeba...
 
 
Datum: 22. září 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: jikar      E-mail:      IP: uživatel15063    
zdravim draci, opravuju ted svoji panelku a menil jsem obycejne pouzdro v ojnici za jehlickovou klec, ale kdyz jsem to dal dohromady i s pistem a cepem, tak mi klec nedrzela na stredu a posouvala se mi k prave strane pistu a vyjizdela z oka ojnice. Tak bych se chtel zeptat, jestli jste nekdo mel podobny problem a jak jste ho resili. Repasoval jsem totiz klikovku a delal i vybrus. Dekuji za rady. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel16171    
http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=54956
 
 
Datum: 23. září 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zřejmě tam patří kalené předložky
 
 
Datum: 23. září 2013 9:21
 
<  25  26  27  28  29  30  31  32  33  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 18:59:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu