slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  150  151  152  153  154  155  156  157  158  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jancigt500      IP: uživatel10382    
Chcem sa spytat ze ked som pridal fotku do galerie preco mi ju neukazuje, mam aj dobrý formát (1024-768). Vobec to tam nieje. Dal som nazov jawa mustang 23. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10389    
fotky vkládá sesa. fotka se ukaze az ji tam sesa vlozi......vetsinou to trva 3-4dny....jak ma cas...
 
 
Datum: 16. září 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci , jdou nějak vyměnit silentbloky v zadní vidlici na pinckovi aniž by se musla rozlisovat? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
ne nejdou originalni vidlice se musi odbrousit
 
 
Datum: 14. září 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zepat jak se vydělávají ložiska z kol (u jawa 20) mě to nijak nešlo díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pořádně ten buben nahřej třeba na 150 stupnu a pak s tím jen bouchni a oni vypadnou
 
 
Datum: 14. září 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci.....nedavno jsem u babicky na pude vyhrabal originalne zabalenej kompletni stator z ČZ 175...........J250 6v-45W Made in Czechoslovakia........na krabicce je jeste cenovka :-D........a ja bych ten stator chtel prodat, protoze je mi k nicemu.......a muj dotaz zni.....za kolik bych to asi tak mel prodat? je dost zachovalej viz. foto: http://img829.imageshack.us/g/stator1.jpg/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepocitej vic nez 500 .. samotnej stator se moc neprodava, jo kdybys mel k tomu i rotor v podobnym stavu, to by byla jina...
 
 
Datum: 14. září 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
na aukro to dam urcite ale chci vedet cenu odhadem abych na tom neprodelal :-D
 
 
Datum: 13. září 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dej to na aukro, tam si to cenu určí samo... jinak osobně bych tipnul tak mezi 500 až 1000, víc asi ne
 
 
Datum: 13. září 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: Jikonek      E-mail:      IP: uživatel9648    
Ahoj draci,mám problém s Jawetou,motor po GO,nový výbrus,nová startovací cívka,startuje na první šlápnutí ale při jízdě jakoby ve vyšších otáčkách mírně vynechávala,zkusil jsem několik svíček a různé předstihy ale pořád to samé,neví někdo kde by mohl být problém. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mi to dělalo něco podobného a měl jsem zlomený ten kolíček na klice co brání samovolnému otočení mgneta.
 
 
Datum: 13. září 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
netvrdím že je to tím ale mě to dělalo u kývačky dal jsem větší odtrh na svíčce a jelo to super
 
 
Datum: 13. září 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel10217    
Ahoj draci, mám takú blbú otázku. Nevie niekto náhodou ako mám zoštelovať zadnú brzdu na B-210? Lebo keď ju naštelujem aby brzdila tak mi brzdí stále koleso vôbec nemá zotrvačnosť. A keď zas dám tak aby sa krútilo a babetta išla normálne tak keď zatiahnem o páku úplne naplno tak s kolesom môžem pohnúť aj rukou čiže to vôbec nebrzdí. Ja chcem aby to aspoň na štrku flekovalo :-) no ono je to ako zakliate nedá sa to nastaviť a to už som aj obloženia menil :-( Prosím pomôžte mi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hale já bych to nastavil, tak aby se kolo jakž takž točilo a pak bych jezdil a brzdil a vono by jsi to sedlo a rozbrzdí se to a bede to cajk
 
 
Datum: 12. září 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel10217    
no v tom je ten problem ze to moc nejde ale asi uz viem ako na to :-)
 
 
Datum: 12. září 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele musíš to nastavit tak, aby se ti to zadní kolo točilo a zároveň aby to brzdilo.. :-)
 
 
Datum: 12. září 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel10375    
cus chlapi mam jawu dandy 50 a nejde mi do otacek je to rocnik 98 a 7 let stala takze jezdila jen 5 let cim to muze byt pistem(pripecene krouzky?) zacpany karbec nebo neco v elektrice prosim poradte mi bud tady na e mailu nebo na icq 410 425 996 diky moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
budeš mít zajebanej vyfuk
 
 
Datum: 12. září 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: jawass;      IP: uživatel9121    
čaz dnes jem chtěl vyměnit ložiska v kolách ale nešli mi vydělaty ty staré pojistku jsem vydělal ale vžydcky to šlo jen na okraj bubna a pak to dál nešlo ani za nic nevíte jak se to dá vydělat díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) nesmíš tukat do levého a čekat, že vypadne pravé, musíš tam něco vpáčit, jinak tam nejsou nijak festovně nalisované, mužeš si pomoct nahřátím bubnu . až vyndáš jedno, druhé bude v pohodě
 
 
Datum: 10. září 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel5056    
zdar je možní že jsem měl úplně zacpaný u výfuku jak jsou ve výfuku ty 2 trupky,a fichtl v kopců kdy jsem zastavil a dal jsem za 1 a fichtl je nerozjel je možní ze to bělal ten ucpaní výfuk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
horkovzduškou si nic nevyčistil.. pokud má zachovalej chrom, kterej nechceš zničit, tak si vem starý lanko, jeden konec rozpleť, druhej strč do vrtačky a toč s nim uvnitř výfuku i kolena.. efektivnější metoda je nalejt do něj trošku benzínu (0,5dcl) a opatrně zapálit, většina karbonu shoří a zbytek vyklepeš, ale zas to zničí a všelijak obarví chrom, pokud na něm nějakej je...
 
 
Datum: 11. září 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel5056    
já jsem ten výfuk čistil aspoň 1 hodinu já sem to udělál tak že jsem rozebral výfuk a na to místo jak je doutník tak jsem nasdyl horkovzdušnou pistolu a aspoň 1 hodinu šel kouř jako kdybych zatopil dřevem.A pak to přestalo kouřit.
 
 
Datum: 10. září 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
Jasně že je to možný ,výfuky se zanesou po nějakém čase karbonem ze spáleného i z nespáleného oleje a je potřeba to rozebrat a vyčistit.
 
 
Datum: 10. září 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci potrebuju rychle poradit,jak mam zapojit elektriku na mustangovi jen aby mne to hazelo jiskru a chcipalo pres nakej vypinac ,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
napoj drát ze zapalovací cívky co máš na statoru na kladívko. Pak z kladívka dej drát na indučku do čísla 1 číslo 15 ukostři drátem.pak dej z indučky dva dráty do vypínaču to znamená z čísla 15 a z čísla 1
 
 
Datum: 18. září 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tak si stahni schema a odmysli si vse co nesouvisi se zapalovanim .) chcipani je reseny ukostrenim dratu vedouciho od kladivka k indukcce, nezalezi na kterym miste ho ukostris... mas fichtla tak si nejak porad, kdyz chces neco co nemusis udrzovat tak si kup nejakou cinu
 
 
Datum: 10. září 2010 23:43
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslimjen na to aby to hazelo jiskru
 
 
Datum: 10. září 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ,nemnel by ste nekdo přednější navod pls,na elektriku sem levej:-)
 
 
Datum: 10. září 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
,diky
 
 
Datum: 10. září 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a funguje to bezproblemu jo ?
 
 
Datum: 10. září 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Fichlar05      IP: uživatel9832    
Ukostři indučkní cívku..s druhého kontaktu naved drát do zapalka a ješte kde je kontakt k zápalku tak tam přípoj do chcípaku a ok..tak to mam ja
 
 
Datum: 10. září 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel5056    
Zdarec ovlivňuje výkon motoru když mám mezeru mezi kolenem a výfukem a kolenem a válcem a jednu dírku výfuk mám ze vnitř špinavý je to u jawy 21dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2010 8:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
ovlivňuje, nejspíš to nebude tolik táhnout a o něco málo víc žrát
 
 
Datum: 10. září 2010 8:44
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Tak jako ani skoro ne...ale přecejenom by sis to měl spravit a dát do pucu...udělej si na to volný čas..bude to lepší...
 
 
Datum: 09. září 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau draci chtěl bych se zeptat jestli je lepčí výfuk z 21 ne z 20 jak na tahnutí a na tlumení z vuku který je podle vás lepší díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2010 11:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr, ja mám lepsie skusnosti s vyfukom 20ky teda doutnik,,podla mna ozaj tiahne lepsie,, a podla mna má lepsi zvuk
 
 
Datum: 10. září 2010 11:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
20 a 21 měli vždycky stejný vejfuky.. jinak obecně doutník líp táhne odspodu a ten rovnej z mustangu zase víc táhne v otáčkách.. ale tento rozdíl je dost malej, je třeba mít vejfuk čistej a dobře utěsněnej
 
 
Datum: 10. září 2010 9:24
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
a na 20 z 21 co?
 
 
Datum: 09. září 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
na 21 výfuk z 21 origo výfuk dycky nejlíp jede
 
 
Datum: 09. září 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: mejcin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdaz draci, dotaz ohledně molitanu sedla. Lepí se to na plech, nebo to drží jen ty sponky v potahu? Pokud se to lepí, tak čím? Chemoprénem...? Dík za nápady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To záleží na tobě... Původně to má byt jenom položený na tom plechu a stahlý potahem ale já si ten militan vždy k tomu plechu přilepím chemoprenem... lépe se to pak obléká do toho potahu ale až máš potah oblečený a jezdíš s tím tak je to uplně jedno jestli to máš přilepené nebo ne
 
 
Datum: 08. září 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: jawadawe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus fichtlari dostal jsem nabidku koupit čz 175/477 v docela dobrim stavu pak fika 21v trosku horsim a 550 v hodne blbim stavu (bez lanek, ind. civky, spatny duse a plaste, bez elektriky aj.) za 6000 Kč je to dost nebo ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2010 7:18
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo no ta 550 tka asi jo ,ale zas co motor :-)..koukni naněj aji:-)
 
 
Datum: 08. září 2010 7:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
už jen ta samotná 550 by stála těch 6 000..podle mě to je docela dost výhodný
 
 
Datum: 07. září 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel5426    
Měl jsem poškozený karter. Nechal jsem si ho zavařit, ale je tam provařená díra, která ale není naskrz. Chtěl bych tam plácnout aspoň trochu lepidla, ale většina lepidel je do 120°C. Jaké teploty se tak dosahuje vespod karteru na pionýra? Předem děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel5426    
Říkal jsem si, že tam taková teplota být nemůže, že by se vařil olej a pracovní teplota ložisek je taky asi do 80°C. Ale radši jsem se zeptal. Děkuji!
 
 
Datum: 07. září 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Určitě ne 120 °C to by začal vařit olej .Co se lepidla týče můžu doporučit dvousložkovélepidlo na výfuky,chladiče, bloky motorů,atd,akorát bych se musel podívat do ŘEMPA jak se přesně jmenuje ale jsou to 2 tuby jedna s červeným víčkem druhá s černým a po smísení začínají tuhnout po 15ti minutách.V názvu je slovo Quik a stojí asi 65 kč .Já jsem s ním spokojen .
 
 
Datum: 07. září 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě menší než 120...:-) mnohem menší
 
 
Datum: 07. září 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: J0key      IP: uživatel10349    
Ahoj, mam dotaz, jestli by šel teoreticky dát do babetty 210 motor z pionýra, bez větších uprav, jako je elektrika, cívka, nějaký řezání rámu a tak, ty uchyty vypadaj že by tam ten motor šel dát. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Martin.Fel: Mohl by jsi mi poslat fotky na mail: filda-technik@centrum.cz Díky moc!!!
 
 
Datum: 16. září 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Já to jezdím tuto sezonu.Nepatrně upravíš zadní úchyty.Mám origo fictlelektriku,nasadil jsem tam přední vidli z ČZ477 a na ní dal kotoučovku.Jede to\r\njako Mustoš,proti Bábě si řadíš kdy chceš Ty a ne odtředivka.V zatáčkách se to trochu "kroutí",ale jde to.Dál nevím co by Tě zajímalo.
 
 
Datum: 15. září 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: J0key      IP: uživatel10349    
Ajaj, tak to asi nechám tak jak to je, myslim, že práce by byla o hodně větší než vysledek, ale diky za odpovědi.
 
 
Datum: 06. září 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
čau hale jde to, musíš ale udělat pár ůprav, jestli chceš více tak napis na ICQ 569150380 s kámošem sme tuto přestavbu dělaly, a mám v PC i fotky tak můžu poslat. měj se
 
 
Datum: 06. září 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: majkl_bb      IP: uživatel10350    
Jde to, ale je to hlučný a nejede to líp jak babeta. Musel bys předělat i výfuk. Každopádně je potřeba upravit blatník, jinak naráží do svíčky.
 
 
Datum: 06. září 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: Nuník      IP: uživatel8793    
CAu CAu.... nekde tu behal odkaz na to jak udelat... zapalovani z babety na fika.. newite pls jakej to byl odkaz ?? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
dik to dole to je ono
 
 
Datum: 05. září 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mimochodem.... nemluvim to tom v odkazu níže!
 
 
Datum: 05. září 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
az na detajl ze to neni delane, ale je to tak origo s fabriky.....sehnat se to bohužel nedá....
 
 
Datum: 05. září 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Datum: 05. září 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
hoi draci.. jak nejlip mate sprevodovany fika na cupy?? jaky primary, sekundary, rozety... atd ??? dikes moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
Kazdy zavod je jiny, kazda trat chce svoje, kazdy ma jiny prubeh vykonu...
 
 
Datum: 05. září 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: Acallamh      IP: uživatel10333    
Zdarec mám jawu 21 normálně vše funguje ale když už jedu tak 10 min a zahřeje se tak zdechne nevíte čím by to mohlo být dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: Acallamh      IP: uživatel10333    
a jak se zbavím toho karbonu ?? díky
 
 
Datum: 05. září 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nemas tam svicku 14? nekdy to delaj
 
 
Datum: 04. září 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohata smes
 
 
Datum: 04. září 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se přehřívá tak tam bude asi usazeno hodně karbonu
 
 
Datum: 04. září 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel10044    
nazdar draci mam dotaz ohledne sve jawy 21 neni s ni problem to nastartovat ani se rozjed - pri rozjezdu to hrabe ale kdyz jedu a dostanu se pod nejake otacky tak uz se tezk vraci na vyssi a kdyz uz se dastanu na nejakou uroven otacek tak jede jako drak - tak mi prosim pomozte co by se s tim dalo delat , jo a jezdim na prevodu 13/55 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se to doštelovat předstihem jestli chceš aby se motor víc vytáčel a nebo aby měl sílu v nižších otáčkách ale nevytočíš ho do takovýhleho maxima... a doufam že sis všiml že je to fichtl nikoli KTM
 
 
Datum: 04. září 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je jednoduchý. Podřaď si. :-D
 
 
Datum: 04. září 2010 17:24
 
<  150  151  152  153  154  155  156  157  158  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 22:39:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu