|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jancigt500
IP: uživatel10382
 Chcem sa spytat ze ked som pridal fotku do galerie preco mi ju neukazuje, mam aj dobrý formát (1024-768). Vobec to tam nieje.
Dal som nazov jawa mustang 23.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2010 15:21
Jméno: standa
IP: uživatel10389
 fotky vkládá sesa. fotka se ukaze az ji tam sesa vlozi......vetsinou to trva 3-4dny....jak ma cas...
Datum: 16. září 2010 15:21
 Zdar draci , jdou nějak vyměnit silentbloky v zadní vidlici na pinckovi aniž by se musla rozlisovat? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 20:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 ne nejdou originalni vidlice se musi odbrousit
Datum: 14. září 2010 20:16
Jméno: jawa 20
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zepat jak se vydělávají ložiska z kol (u jawa 20) mě to nijak nešlo díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 18:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pořádně ten buben nahřej třeba na 150 stupnu a pak s tím jen bouchni a oni vypadnou
Datum: 14. září 2010 18:18
 Cau draci.....nedavno jsem u babicky na pude vyhrabal originalne zabalenej kompletni stator z ČZ 175...........J250 6v-45W Made in Czechoslovakia........na krabicce je jeste cenovka  ........a ja bych ten stator chtel prodat, protoze je mi k nicemu.......a muj dotaz zni.....za kolik bych to asi tak mel prodat? je dost zachovalej viz. foto: http://img829.imageshack.us/g/stator1.jpg/
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 15:44
 nepocitej vic nez 500 .. samotnej stator se moc neprodava, jo kdybys mel k tomu i rotor v podobnym stavu, to by byla jina...
Datum: 14. září 2010 15:44
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 na aukro to dam urcite ale chci vedet cenu odhadem abych na tom neprodelal
Datum: 13. září 2010 18:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dej to na aukro, tam si to cenu určí samo... jinak osobně bych tipnul tak mezi 500 až 1000, víc asi ne
Datum: 13. září 2010 18:50
 Ahoj draci,mám problém s Jawetou,motor po GO,nový výbrus,nová startovací cívka,startuje na první šlápnutí ale při jízdě jakoby ve vyšších otáčkách mírně vynechávala,zkusil jsem několik svíček a různé předstihy ale pořád to samé,neví někdo kde by mohl být problém.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 23:15
 Mi to dělalo něco podobného a měl jsem zlomený ten kolíček na klice co brání samovolnému otočení mgneta.
Datum: 13. září 2010 23:15
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 netvrdím že je to tím ale mě to dělalo u kývačky dal jsem větší odtrh na svíčce a jelo to super
Datum: 13. září 2010 11:40
Jméno: peto
IP: uživatel10217
 Ahoj draci, mám takú blbú otázku. Nevie niekto náhodou ako mám zoštelovať zadnú brzdu na B-210? Lebo keď ju naštelujem aby brzdila tak mi brzdí stále koleso vôbec nemá zotrvačnosť. A keď zas dám tak aby sa krútilo a babetta išla normálne tak keď zatiahnem o páku úplne naplno tak s kolesom môžem pohnúť aj rukou čiže to vôbec nebrzdí. Ja chcem aby to aspoň na štrku flekovalo  no ono je to ako zakliate nedá sa to nastaviť a to už som aj obloženia menil  Prosím pomôžte mi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 20:22
 hale já bych to nastavil, tak aby se kolo jakž takž točilo a pak bych jezdil a brzdil a vono by jsi to sedlo a rozbrzdí se to a bede to cajk
Datum: 12. září 2010 20:22
Jméno: peto
IP: uživatel10217
 no v tom je ten problem ze to moc nejde ale asi uz viem ako na to
Datum: 12. září 2010 19:44
 hele musíš to nastavit tak, aby se ti to zadní kolo točilo a zároveň aby to brzdilo..
Datum: 12. září 2010 13:09
 cus chlapi mam jawu dandy 50 a nejde mi do otacek je to rocnik 98 a 7 let stala takze jezdila jen 5 let cim to muze byt pistem(pripecene krouzky?) zacpany karbec nebo neco v elektrice prosim poradte mi bud tady na e mailu nebo na icq 410 425 996 diky moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 9:55
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 budeš mít zajebanej vyfuk
Datum: 12. září 2010 9:55
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
 čaz dnes jem chtěl vyměnit ložiska v kolách ale nešli mi vydělaty ty staré pojistku jsem vydělal ale vžydcky to šlo jen na okraj bubna a pak to dál nešlo ani za nic nevíte jak se to dá vydělat díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 21:36
  nesmíš tukat do levého a čekat, že vypadne pravé, musíš tam něco vpáčit, jinak tam nejsou nijak festovně nalisované, mužeš si pomoct nahřátím bubnu . až vyndáš jedno, druhé bude v pohodě
Datum: 10. září 2010 21:36
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 zdar je možní že jsem měl úplně zacpaný u výfuku jak jsou ve výfuku ty 2 trupky,a fichtl v kopců kdy jsem zastavil a dal jsem za 1 a fichtl je nerozjel je možní ze to bělal ten ucpaní výfuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 0:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 horkovzduškou si nic nevyčistil.. pokud má zachovalej chrom, kterej nechceš zničit, tak si vem starý lanko, jeden konec rozpleť, druhej strč do vrtačky a toč s nim uvnitř výfuku i kolena.. efektivnější metoda je nalejt do něj trošku benzínu (0,5dcl) a opatrně zapálit, většina karbonu shoří a zbytek vyklepeš, ale zas to zničí a všelijak obarví chrom, pokud na něm nějakej je...
Datum: 11. září 2010 0:02
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 já jsem ten výfuk čistil aspoň 1 hodinu já sem to udělál tak že jsem rozebral výfuk a na to místo jak je doutník tak jsem nasdyl horkovzdušnou pistolu a aspoň 1 hodinu šel kouř jako kdybych zatopil dřevem.A pak to přestalo kouřit.
Datum: 10. září 2010 22:20
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Jasně že je to možný ,výfuky se zanesou po nějakém čase karbonem ze spáleného i z nespáleného oleje a je potřeba to rozebrat a vyčistit.
Datum: 10. září 2010 21:56
 zdarec draci potrebuju rychle poradit,jak mam zapojit elektriku na mustangovi jen aby mne to hazelo jiskru a chcipalo pres nakej vypinac ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 11:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 napoj drát ze zapalovací cívky co máš na statoru na kladívko. Pak z kladívka dej drát na indučku do čísla 1 číslo 15 ukostři drátem.pak dej z indučky dva dráty do vypínaču to znamená z čísla 15 a z čísla 1
Datum: 18. září 2010 11:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak si stahni schema a odmysli si vse co nesouvisi se zapalovanim .) chcipani je reseny ukostrenim dratu vedouciho od kladivka k indukcce, nezalezi na kterym miste ho ukostris... mas fichtla tak si nejak porad, kdyz chces neco co nemusis udrzovat tak si kup nejakou cinu
Datum: 10. září 2010 23:43
 myslimjen na to aby to hazelo jiskru
Datum: 10. září 2010 21:12
 hele ,nemnel by ste nekdo přednější navod pls,na elektriku sem levej
Datum: 10. září 2010 21:11
 ,diky
Datum: 10. září 2010 20:42
 a funguje to bezproblemu jo ?
Datum: 10. září 2010 20:37
Jméno: Fichlar05
IP: uživatel9832
 Ukostři indučkní cívku..s druhého kontaktu naved drát do zapalka a ješte kde je kontakt k zápalku tak tam přípoj do chcípaku a ok..tak to mam ja
Datum: 10. září 2010 20:27
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec ovlivňuje výkon motoru když mám mezeru mezi kolenem a výfukem a kolenem a válcem a jednu dírku výfuk mám ze vnitř špinavý je to u jawy 21dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 8:44
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 ovlivňuje, nejspíš to nebude tolik táhnout a o něco málo víc žrát
Datum: 10. září 2010 8:44
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Tak jako ani skoro ne...ale přecejenom by sis to měl spravit a dát do pucu...udělej si na to volný čas..bude to lepší...
Datum: 09. září 2010 21:57
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau draci chtěl bych se zeptat jestli je lepčí výfuk z 21 ne z 20 jak na tahnutí a na tlumení z vuku který je podle vás lepší díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 11:09
 zdr, ja mám lepsie skusnosti s vyfukom 20ky teda doutnik,,podla mna ozaj tiahne lepsie,, a podla mna má lepsi zvuk
Datum: 10. září 2010 11:09
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 20 a 21 měli vždycky stejný vejfuky.. jinak obecně doutník líp táhne odspodu a ten rovnej z mustangu zase víc táhne v otáčkách.. ale tento rozdíl je dost malej, je třeba mít vejfuk čistej a dobře utěsněnej
Datum: 10. září 2010 9:24
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 a na 20 z 21 co?
Datum: 09. září 2010 21:24
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na 21 výfuk z 21 origo výfuk dycky nejlíp jede
Datum: 09. září 2010 19:55
 Nazdaz draci, dotaz ohledně molitanu sedla. Lepí se to na plech, nebo to drží jen ty sponky v potahu? Pokud se to lepí, tak čím? Chemoprénem...? Dík za nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 21:12
 To záleží na tobě... Původně to má byt jenom položený na tom plechu a stahlý potahem ale já si ten militan vždy k tomu plechu přilepím chemoprenem... lépe se to pak obléká do toho potahu ale až máš potah oblečený a jezdíš s tím tak je to uplně jedno jestli to máš přilepené nebo ne
Datum: 08. září 2010 21:12
 cus fichtlari dostal jsem nabidku koupit čz 175/477 v docela dobrim stavu pak fika 21v trosku horsim a 550 v hodne blbim stavu (bez lanek, ind. civky, spatny duse a plaste, bez elektriky aj.) za 6000 Kč je to dost nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 7:18
 Jo no ta 550 tka asi jo ,ale zas co motor  ..koukni naněj aji
Datum: 08. září 2010 7:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už jen ta samotná 550 by stála těch 6 000..podle mě to je docela dost výhodný
Datum: 07. září 2010 21:26
Jméno: Franta
IP: uživatel5426
 Měl jsem poškozený karter. Nechal jsem si ho zavařit, ale je tam provařená díra, která ale není naskrz. Chtěl bych tam plácnout aspoň trochu lepidla, ale většina lepidel je do 120°C. Jaké teploty se tak dosahuje vespod karteru na pionýra? Předem děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 19:27
Jméno: Franta
IP: uživatel5426
 Říkal jsem si, že tam taková teplota být nemůže, že by se vařil olej a pracovní teplota ložisek je taky asi do 80°C. Ale radši jsem se zeptal. Děkuji!
Datum: 07. září 2010 19:27
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Určitě ne 120 °C to by začal vařit olej .Co se lepidla týče můžu doporučit dvousložkovélepidlo na výfuky,chladiče, bloky motorů,atd,akorát bych se musel podívat do ŘEMPA jak se přesně jmenuje ale jsou to 2 tuby jedna s červeným víčkem druhá s černým a po smísení začínají tuhnout po 15ti minutách.V názvu je slovo Quik a stojí asi 65 kč .Já jsem s ním spokojen .
Datum: 07. září 2010 18:32
 určitě menší než 120...  mnohem menší
Datum: 07. září 2010 18:20
Jméno: J0key
IP: uživatel10349
 Ahoj, mam dotaz, jestli by šel teoreticky dát do babetty 210 motor z pionýra, bez větších uprav, jako je elektrika, cívka, nějaký řezání rámu a tak, ty uchyty vypadaj že by tam ten motor šel dát.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2010 17:59
 Martin.Fel: Mohl by jsi mi poslat fotky na mail: filda-technik@centrum.cz Díky moc!!!
Datum: 16. září 2010 17:59
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Já to jezdím tuto sezonu.Nepatrně upravíš zadní úchyty.Mám origo fictlelektriku,nasadil jsem tam přední vidli z ČZ477 a na ní dal kotoučovku.Jede to\r\njako Mustoš,proti Bábě si řadíš kdy chceš Ty a ne odtředivka.V zatáčkách se to trochu "kroutí",ale jde to.Dál nevím co by Tě zajímalo.
Datum: 15. září 2010 16:56
Jméno: J0key
IP: uživatel10349
 Ajaj, tak to asi nechám tak jak to je, myslim, že práce by byla o hodně větší než vysledek, ale diky za odpovědi.
Datum: 06. září 2010 16:53
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale jde to, musíš ale udělat pár ůprav, jestli chceš více tak napis na ICQ 569150380 s kámošem sme tuto přestavbu dělaly, a mám v PC i fotky tak můžu poslat.
měj se
Datum: 06. září 2010 16:34
Jméno: majkl_bb
IP: uživatel10350
 Jde to, ale je to hlučný a nejede to líp jak babeta. Musel bys předělat i výfuk. Každopádně je potřeba upravit blatník, jinak naráží do svíčky.
Datum: 06. září 2010 13:51
Jméno: Nuník
IP: uživatel8793
 CAu CAu.... nekde tu behal odkaz na to jak udelat... zapalovani z babety na fika.. newite pls jakej to byl odkaz ?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 16:34
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 dik to dole to je ono
Datum: 05. září 2010 16:34
 mimochodem.... nemluvim to tom v odkazu níže!
Datum: 05. září 2010 14:28
 az na detajl ze to neni delane, ale je to tak origo s fabriky.....sehnat se to bohužel nedá....
Datum: 05. září 2010 14:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 05. září 2010 14:08
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 hoi draci.. jak nejlip mate sprevodovany fika na cupy?? jaky primary, sekundary, rozety... atd ??? dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 16:32
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Kazdy zavod je jiny, kazda trat chce svoje, kazdy ma jiny prubeh vykonu...
Datum: 05. září 2010 16:32
Jméno: Acallamh
IP: uživatel10333
 Zdarec mám jawu 21 normálně vše funguje ale když už jedu tak 10 min a zahřeje se tak zdechne nevíte čím by to mohlo být dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 11:54
Jméno: Acallamh
IP: uživatel10333
 a jak se zbavím toho karbonu ?? díky
Datum: 05. září 2010 11:54
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nemas tam svicku 14? nekdy to delaj
Datum: 04. září 2010 20:53
 bohata smes
Datum: 04. září 2010 18:30
 jestli se přehřívá tak tam bude asi usazeno hodně karbonu
Datum: 04. září 2010 17:25
 nazdar draci mam dotaz ohledne sve jawy 21 neni s ni problem to nastartovat ani se rozjed - pri rozjezdu to hrabe ale kdyz jedu a dostanu se pod nejake otacky tak uz se tezk vraci na vyssi a kdyz uz se dastanu na nejakou uroven otacek tak jede jako drak - tak mi prosim pomozte co by se s tim dalo delat , jo a jezdim na prevodu 13/55
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 18:59
 dá se to doštelovat předstihem jestli chceš aby se motor víc vytáčel a nebo aby měl sílu v nižších otáčkách ale nevytočíš ho do takovýhleho maxima... a doufam že sis všiml že je to fichtl nikoli KTM
Datum: 04. září 2010 18:59
 Tak to je jednoduchý. Podřaď si.
Datum: 04. září 2010 17:24
|



|