|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Nunik
IP: uživatel8793
 Cau draci.... co rikate na kombinaci silne dvojiky a 10zubeho sekundarniho kolecka ? predpokladam ze to pojede pomalu ale na fichtl na cup v pohode ne? ze by to u tu 3 mohli lip vzit co? jen se ptam.. nechci tu rozjed nejakou ostrou scenu.. jak je to tady v posledni dobe bezny..  dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 9:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja jezdil taky 10 sekundár(ted jsem přeztoupil an 11 primár) a dá se to krásně,ALE s převodovkou tak jak je original, žadna silna dvojka, jelikož jestli ti pionýr jede slušně tak na tratích jezdíš jen 2kou a trojkou...
Datum: 04. září 2010 9:47
Jméno: michalj21
IP: uživatel6220
 zdravícko mam jawu 350 354 spatne startuje ale jak chytne tak motor jede jak hodiny nevite cim by to mohlo byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:36
 kdyz zlobi baterka je to prdel no ale mel jsem vybitou baterku tak ze mi ani kontrolka na dobijeni misty nesvitila ale asi po 15 minutach tlaceni a nakopavani to nastartovalo na nakopnuti ale byli to nervy no
Datum: 14. září 2010 7:36
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 To mi dělala slabá baterka...
Datum: 04. září 2010 20:40
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 napr. svicka  nebo ji malo nacupujes..... ( zapnout kohoutek tak aby tekl benzin  poradne nacupovat... 3x4 slapnout bez klicku.... pak zamacknout klicek a nakopnout  )
Datum: 03. září 2010 19:18
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 cau draci delam GO na fika.. a dostal jsem se k otazce.. co stema pouzdrama co jsou v karterech.. na prevodovku... me se zdaji docela v dobrym stavu... a newim jak moc narocny je vymenit.. a pokud je to vubec nutny je menit??? dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 19:50
Jméno: hh
IP: uživatel10330
 musej.. všechny jsou dělaný na malinko menší průměr a ty si je upravíš tak, aby v nich hřídel neměla žádnou vůli, ale mohla se otáčet..
Datum: 03. září 2010 19:50
 a co ty co tu má Sesa?ty se nemusejí vysoustružit?
Datum: 03. září 2010 19:47
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 prave ten vystrudnik bude docela problem no uvidime no  ale dik
Datum: 03. září 2010 14:40
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 je nutný je měnit pokud v nich má hřídel nějakou větší vůli. Mění se úplně stejnym způsobem jako ložiska. Po výměně je obvykle nutné je výstružníkem vysoustružit na průměr hřídele.
Datum: 03. září 2010 14:04
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte kde sehnat pružinu zámku na schránky kývačka, nikde ji nemůžu sehnat prodávají jen sadu zámků bez pružin potřebuji ji na víko 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 21:05
Jméno: jawas
IP: uživatel987
 zdarec , mam problem s fichtlem , když jedu tak asi po 20 minutach až se poradne zahřeje , tak se dusí , když přidám plyn tak se dusí a chce zdechnout ale když přidám jen tak čtvrtku plynu tak jede ,, nevíte čím by to mohlo být ? mám tam svíčku Pal n7 ,
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:39
 jo ale na volnobeh bez zaberu to potrebuje mit benzinu proto to treba jde a nebo i kdyz bude ryha ve valci nebo tak tak se to bude prehrivat a nebude to chtit jet podle me
Datum: 14. září 2010 7:39
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Může přisávat falešný vzduch.
Datum: 03. září 2010 9:28
 Vyčisti karbec....
Datum: 02. září 2010 22:06
Jméno: jawas
IP: uživatel987
 právě že zacpanej kohout to nebude protože když už to zdechá a zmáčknu spojku a dám tomu kotel tak motor jde normálně do otáček ale když se rozjedu tak se dusí
Datum: 02. září 2010 21:33
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 skus tam dat uplně novou 15ctku
Datum: 02. září 2010 20:51
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 me to delalo kdyz jsem mel zacpanej kohout tak tam slo malo benzinu a kdyz jsem dal kotel tak to zdechalo ale na ctvrt plynu to jelo pomale, akorat kdyz ti to jede ze zactaku tak to je docela divny
Datum: 02. září 2010 20:51
Jméno: jawas
IP: uživatel987
 zdarec , mam problem s fichtlem , když jedu tak asi po 20 minutach až se poradne zahřeje , tak se dusí , když přidám plyn tak se dusí a chce zdechnout ale když přidám jen tak čtvrtku plynu tak jede ,, nevíte čím by to mohlo být ? mám tam svíčku Pal n7 ,
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 9:08
Jméno: karlos
IP: uživatel2994
 koukni na hlavni trysku jestli neni pricpana a vycisti karburator. Kdyz to nepomuze tak koukni na bohatost smesi
Datum: 03. září 2010 9:08
Jméno: jawas
IP: uživatel987
 zdarec , mam problem s fichtlem , když jedu tak asi po 20 minutach až se poradne zahřeje , tak se dusí , když přidám plyn tak se dusí a chce zdechnout ale když přidám jen tak čtvrtku plynu tak jede ,, nevíte čím by to mohlo být ? mám tam svíčku Pal n7 ,
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 20:52
 Čusec draku zkus přidusit filtr...mě to taky zlobilo trrošku jsem ho přidusil a od tý doby mám vcelku klid...Mužeš zkusit vyměnit tu svíčku na zkoušku a uvidíš
Datum: 02. září 2010 20:52
 Cau lidi ulomila se mi stupacka a zbytek cepu zustal v zavitu jak to dostat ve????dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 15:03
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 a nebo můžeš to dát do svěráku a vzít si třeba vrut nebo důlčik a bouchat do toho a ono se to vytočí taky sem to dělal a de to záleží jak moc to máš utáhlí.
Datum: 03. září 2010 15:03
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 případně pokud kousek závitu kouká, stačí na to chytit matku a bodnout do ní svářečkou, vyšroubuješ to jak šroub
Datum: 03. září 2010 9:39
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Do zbytku čepu vyvrtat otvor a do něho našroubuješ odpovídající vytahovák. Žádný závit se nevyřezává.
Datum: 03. září 2010 9:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tzv vytahovákem vyvrtej do toho kousku dírku a vyřízni tam opačnej závit a pak už tam jen našroubuj vytahovák a utahuj
Datum: 02. září 2010 20:11
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Zdarec nevíte někdo jak rozdělat šneka co pohání tachometr u pincka konkretně potřebuju dostat ven tu hřídelku na kterou se napojuje náhon tacha. Pls. jak se to dá vydělat musi se to rozlisovat nebo to jde jen nějak vyklepnout? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 17:27
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 No a kde je ten klinek na to maly kolo šneka?? pls
Datum: 01. září 2010 17:27
 Po tom co sundáš celej ten náhon vydloubneš ten velkej pojistnej kroužek a pod nim velký kolo šneka. Pak nějakou tyčkou vymlátíš klínek co zajišťuje malýho šneka a pak to celý vymáčkneš na druhou stranu než se napojuje náhon
Datum: 31. srpna 2010 21:30
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 čus,jde to uplně jednoduše,sundej rozetu z kyvky,vyraž tu trubyčku co je v ty rozetě a vede skrz ložizko a kyvku,pak vem stahovák nebo ten hlník co je v něm ten šnek na tachometru pomalu dokola šroubovakem pač sty rozety todů a máš to sundaný,potom už to stoho hlníku vydloubneš
Datum: 31. srpna 2010 21:21
Jméno: petroid
IP: uživatel10317
 Zdravím mám možnost koupit cz 175 po zesnulém majiteli psaná na veteránské značky.chci se zeptat jestliv tom není nějaký problém chtěl bych sní jezdit kazdý den do práce.další věc je že je to docel citlivá záležitost jelikož motorka je po otci mého kamaráda který nedávo zemřel a jeho odina prodává chatu kde motorka parkovalab tkže se jí potřebujou zbavit.Havně nechci aby tím byla nějak zatížená rodina kamaráa
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 21:14
 Nejdřív musí projít dědickým řízením, kde se určí kdo jí zdědí. Ten má pak právo s ní nakládat jak chce a tudíž ti ji může běžným způsobem prodat a přepsat..
Datum: 31. srpna 2010 21:14
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar draci dneska se mi stala takova nemila vec prolitnul jsem na mustangovi kalužinu a zničeho nic nechce jit do otace normalne volnobeh drzi a i kdyz prodam tak to jde normalne a kdyz tam dam za 1 tak nejde vubec do otacek kdyz za jedna zatahnu trochu tak se to hnedka zacne dusit nevite cim by to mohlo byt poradte mi pls .... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:40
 jn nemo muzes mit mokry filtr
Datum: 14. září 2010 7:40
 Nemáš vodu v karbecu? mě se ejdnou stalo to že s rozžhaveným motorem jsem prolítl kaluží,praskla mi hlava a dělalo mi to to samý co tobě.
Datum: 31. srpna 2010 18:56
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Koukal jsi na svíčku myslím zvenku jestli na ní a ve fajfce nemáš a bordel a kvůli tomu přeskakuje vysoký i tam kde nemá i když to není vidět ?A nebo jestli třeba svíčka jak se na ni dostala voda - třeba nepraskla keramika.Skus dát jinou
Datum: 31. srpna 2010 18:39
Jméno: Mirek
IP: uživatel3298
 pomozte mi seká se mi plyn a vyskakuje jednička a trojka je to k hovnu s tím s enedá jezdit  díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 12:28
 A neseká se Ti ten plyn jen když dáváš plnej? Mě to dělala jehla, byla moc vysoko a občas vyskočila..
Datum: 01. září 2010 12:28
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Čus pořádne utahni šrouby radiciho automatu jestli nepomuže bohužel GO motoru.
Datum: 31. srpna 2010 19:40
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 Jj ten plyn to bude asi soupatko a ty kvalty to bude v motoru ohla tycka co drzi ozubena kola takze pulit motor a nebo jeslti ti to nedela spojka ze uz jsou korky pryc a spojka treba prokluzuje a vyskakuji kvalty zkus oddelat ten levy kryt a podivat se na tu spojku nez rozpulis motor prece to da min prace ta spojka stejnak bys ji musel sundat kdyz bys chtel pulit.
Datum: 31. srpna 2010 17:17
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 No k tomu plynu, namaž bowden, zkontroluj šoupátko a ty kválty to bude asi automat řazení...t.j. rozpůlit motor
Datum: 31. srpna 2010 16:53
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 zdar hosi muze mit vliv klikovka na startovani a na rozlaceni kdyz nehazi jiskru...diky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 19:09
 vymlety lozisko, nebo ohlej cep ma na prestih vliv, jestlize jde sejdrem vacka tak se meni odtrh a tim i predstih. jenom nechapu jak by se ohnul cep na zapalku to by si do toho musel riznout hroznym zpusobem
Datum: 31. srpna 2010 19:09
 To rozcentorvání nemá až takový vliv na předstih... To co máš ny mysli je spíš vymleté ložisko ve kterém má hřídel klikovky vůli a proste ta vačka šmajdá do stran
Datum: 31. srpna 2010 16:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a tak trošku to vliv mít může...když budeš mít kliku rozcentrovanou tak ti bude šmajdat celý magneto s vačkou a nepůjde ti seřídit předstih a nebo jen hodně špatně
Datum: 31. srpna 2010 15:58
 klikovka? Ta nemá s jiskrou nic společného a když ti to nehází jiskru tak ti to nechytne... nepochopil jsem tento dotaz
Datum: 31. srpna 2010 14:50
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 hoj prosímvás sekl se mi na pařízku startovací segment nejde mi našlapovat je nějaké jiné řešení než půlení motoru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 16:19
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Já sem odšrouboval motor z rámu, že ho rozpůlím a když jsem ho gumovou paličkou poklepávál aby šel ven tak se mě to rozhejbalo
Datum: 31. srpna 2010 16:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak to roztlač popředu a pozadu jestli se nepohne...a pak zkus ještě tu celou hřídel se startovačkou povytáhnout ze strany a nějak s tím zahejbat
Datum: 31. srpna 2010 16:00
 čus mmám jawu 50 seká se mi plyn nejde povolit šroubek otáček lanko není roztřepené nehcápu co s tím a vypadává mi jednička a trojka poradte mi prosíím odpovete n amůj mejl díky mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 16:07
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 stím sekání plynu muže být i špatný šoupátkov karbecu
Datum: 02. září 2010 16:07
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Zdar a silu vsem  Ovlivní nejak vykon kdyz budu mit origo vyfuk prizvednuty do uhlu cca 35 stupnu ?? jde o masinu na cup... tak ho potrebuju prizvednout... a jde o fika  dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 10:37
Datum: 31. srpna 2010 10:37
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 haryk22: a jaký to má smysl to takhle udělat??
Datum: 31. srpna 2010 8:55
 a na profilu mám fotku tak se podívej
Datum: 31. srpna 2010 7:04
 zdar já ho mám přizvednutej a nejede to nejhůř a spotřebu neřeším.
Datum: 31. srpna 2010 7:03
 Zvedání vejfuku je naprd,radši si udělej jinak koleno...
Datum: 30. srpna 2010 22:33
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Řekl bych že to na výkonu moc neda ba naopak...a zvýší se mírně spotřeba...;x)
Datum: 30. srpna 2010 22:03
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar draci, můj fík ze dne na den ztratil výkon...čím by to mohlo být? Jede na jedničku, ale dva, tři už nebere, prostě nemá sílu...
Mohl by prasknout pístní kroužek? Ale nic v motoru nechrastí nebo nějaké podezdřelé zvuky či větší smrad...Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 16:24
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Na jedničku to vytočím a vyjedu i nějaký ten kopec, takže to je seřízený dobře ale nemá to sílu...
Datum: 31. srpna 2010 16:24
Jméno: honza
IP: uživatel10315
 Ahoj zkus se podívat na svíčku jestli má dobrý odtrh a jestli není černá nebo seřídit předstih. Zkus propláchnout nádrž a nebo se podívej do motoru.
Datum: 31. srpna 2010 16:23
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Dnes kouknu na ty kroužky a zdá se že komprese je menší a míň se to hřeje...
A když jsou zapečený tak jdou vyměnit?
Datum: 31. srpna 2010 8:44
Jméno: ARDNO.69
IP: uživatel9335
 KOUKNI SE NA KROUŽKY JESTLI JE NEMAS ZAPEČENÝ !!!!
Datum: 31. srpna 2010 0:07
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Stratilo to nejak kompresi nebo je stále stejná ??A mohl se i výfuk zamarasit ale ze dne na den kdo ví..
Datum: 30. srpna 2010 22:05
Jméno: Honza
IP: uživatel10308
 Čau draci chtěl jsem se zeptat co mám udělat aby můj fichtl chytal na našlápnutí? Svíčku jsme dal novou, ale chytá jenom na roztrkování.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 17:07
 a co start segment a jestli start páka nezabíra tak ti praskla start pružina
Datum: 04. září 2010 17:07
Jméno: Honza
IP: uživatel10308
 Karburátor vyčistit a předstich seřídit jsem taky zkoušel teď sice chytá líp ale zase jenom na roztrkování.
Datum: 31. srpna 2010 9:01
 a segment je dobrej?
Datum: 30. srpna 2010 22:53
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Aha ty si dal novou svíčku  tak vyzkoušej to ostatni..
Datum: 30. srpna 2010 22:09
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Skus jinou svíčku, předstih odtrh a pošteluj karbec a bude to ok
Datum: 30. srpna 2010 19:48
Jméno: Honza
IP: uživatel10308
 Zatim dík
Datum: 30. srpna 2010 13:34
Jméno: Honza
IP: uživatel10308
 Startuje za tepla i za studena akorád že musim roztlačovat.
Datum: 30. srpna 2010 13:28
 jak píše fana... pořádně seštelovat předstih, odtrh a hlavně seřídit karbec.. aby se to neřechlastávalo a aby to dobře chytalo atd..
Datum: 30. srpna 2010 12:58
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Seštelovat předstih a odtrh nebo vyčistit karbec...
A startuje ti alespoň za tepla nebo za studena?
Datum: 30. srpna 2010 12:32
 čau mám jawa 21 a když se rozjedu všecko je ok ale sotva dám plnej plyn tak přibližně za 10 vteřin začne vynechávat tak uberu plyn a zase jede dobře ale sotva dám zase plnej plyn tak začne zase vynechávat už fakt newim nevý někdo co stim muže být?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 11:15
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 pokud to vypadá jako omezovač, co tě od určitejch otáček nepustí vejš (závislost na otáčkách motoru), bude to velkej odtrh, pokud to roztočíš ale pak začne vynechávat (závislost na otočení plynové rukojeti), nedotejká ti benzín, takže zvednout hladinu, když problém přetrvá tak pročistit palivovou soustavu od kohoutku nádrže až po ventil v plovákovce
Datum: 30. srpna 2010 11:15
 čus hele musíš to popsat víc podrobněji.. jestli to dělá jen ve velkejch otáčkách a při plném plynu nebo aj v malých čím víc to podrobněji popíšeš, tím to třeba ulehčíš lidem, co ti radí ... může bejt pravda, to co říkaj ostatní.. takže komplet vyčistit benzínovou sestavu.. když to nebude tím, tak je hodně velká pravděpodobnost, že je to velkým odtrhem.. todle mě dělal taky fechtl a byl to ten odtrh.. ( když nejedeš v moc vysokejch otáčkách tak se stačí kladívko vracet, ale jakmile se to dostane do otáček, kladívko se nestačí zavírat a motor vynechává..) nebo zkus mět za jízdy nohu na páčce sytiče na karbecu, aby tam tekl benzín.. když to pojede dobře, tak je 100% ve vině plovák..
Datum: 29. srpna 2010 22:55
 Mne to delalo taky a bylo to ze sem mnel bordel+vodu v nadrzi a kdyz sem to vycistil i striskama tak to zacalo delat znova a nepomohlo to tak sme skusili kouknout na zapalko a jiskrilo vymnenily kondik furt pak sme vymnenily kladivko a od y doby to je ok  asi bych zacal tim karbecem procistit a pak bych sjkusil to kladivko
Datum: 29. srpna 2010 22:43
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Neteče Ti málo benzínu do karburátoru? Nebo nemáš ucpaný trysky? Možná by bylo dobrý pročistit to od kohoutu až po karburátor.
Datum: 29. srpna 2010 22:37
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 CAU DRACI. chystam se na svoji prvni GO. a timhle vas chci pozadat o vase zkusenosti s go. ceho se mam vyvarovat? na co si dat pozor a na co nemam zapomenout. diky moc za rady  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 21:46
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Dej si bacha v jaky vysce mas stul, mne se stalo, ze sem louskal motor od sebe a jak se uvolnila nakopavacka, tak me klepla pres kulky .)
Datum: 29. srpna 2010 21:46
 na klice zálečí taky hodně... jestli klikovka klepala při běhu nebo motor nadměrně vybroval a ojnice měla velkou vůli do stran tak neni co řešit a dat jí na repas. kolik má motor najeto a o jaký motor se jedná?
Datum: 29. srpna 2010 21:42
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 dik moc. a jak moc je dulezity udelat repas kliky? zalezi na tom taky hodne?
Datum: 29. srpna 2010 21:31
 pří výměně ložisek je neni dobré narážet silou,kartery musíš nahřát na nějakých 100°C a ložisko pak schladit...to chlazení už neni nutné ale je to lepší. pak do karteru zapadne samo a steujným způsobem dáš i klikovku do ložiska... POKUD BUDE NUTNÉ NĚCO POŤUKAT ŽELEZNÝM KLADÍVKEM,NIKDY NĚBOUCHEJ NA MOTOR PŘÍMO ALE PŘES NĚJAKÝ KOUSEK DŘEVA. Jinak hrozí rozcentrování klikovky a taky to že rozklepneš konec hřídele a potom na ni nenasadíš co potřebuješ. Pokud budeš těsnit tmelem nebo nějakým silikonem tak plochy na které nanášíš tu hmotu musí být očištěné a odmaštěné. Při stahování karterů šrouby utahovat postupně do kříže,pevně ale s citem. Potom dej velký pozor na zajištění všech pojistných podložek které zajistí šroub tím že se ohnou. Gufera před nasazením taky potřít olejem na břitech.při nasazování válce musí šipka na pístu směřovat k výfuku a kroužky po jednom dávat do válce a ještě předtím usadit každý do svého zámku... Před prvním startem motor pořádně prolej benzínem ad to z něj teče a párkrát ho prošlápni. to je snad vše... možná mě ještě někdo doplní. Ještě Franky psal něco o počítání axiálních vůli na klikovce při skládání motoru ale to jsem nepochopil jak se to dělá
Datum: 29. srpna 2010 21:11
|



|