slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  151  152  153  154  155  156  157  158  159  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Nunik      IP: uživatel8793    
Cau draci.... co rikate na kombinaci silne dvojiky a 10zubeho sekundarniho kolecka ? predpokladam ze to pojede pomalu ale na fichtl na cup v pohode ne? ze by to u tu 3 mohli lip vzit co? jen se ptam.. nechci tu rozjed nejakou ostrou scenu.. jak je to tady v posledni dobe bezny.. ;-) dikes moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja jezdil taky 10 sekundár(ted jsem přeztoupil an 11 primár) a dá se to krásně,ALE s převodovkou tak jak je original, žadna silna dvojka, jelikož jestli ti pionýr jede slušně tak na tratích jezdíš jen 2kou a trojkou...
 
 
Datum: 04. září 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel6220    
zdravícko mam jawu 350 354 spatne startuje ale jak chytne tak motor jede jak hodiny nevite cim by to mohlo byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:36
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz zlobi baterka je to prdel no ale mel jsem vybitou baterku tak ze mi ani kontrolka na dobijeni misty nesvitila ale asi po 15 minutach tlaceni a nakopavani to nastartovalo na nakopnuti ale byli to nervy no
 
 
Datum: 14. září 2010 7:36
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
To mi dělala slabá baterka...
 
 
Datum: 04. září 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
napr. svicka :-) nebo ji malo nacupujes..... ( zapnout kohoutek tak aby tekl benzin :-D poradne nacupovat... 3x4 slapnout bez klicku.... pak zamacknout klicek a nakopnout :-) )
 
 
Datum: 03. září 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
cau draci delam GO na fika.. a dostal jsem se k otazce.. co stema pouzdrama co jsou v karterech.. na prevodovku... me se zdaji docela v dobrym stavu... a newim jak moc narocny je vymenit.. a pokud je to vubec nutny je menit??? dikes za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10330    
musej.. všechny jsou dělaný na malinko menší průměr a ty si je upravíš tak, aby v nich hřídel neměla žádnou vůli, ale mohla se otáčet..
 
 
Datum: 03. září 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co ty co tu má Sesa?ty se nemusejí vysoustružit?
 
 
Datum: 03. září 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
prave ten vystrudnik bude docela problem no uvidime no :-) ale dik
 
 
Datum: 03. září 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
je nutný je měnit pokud v nich má hřídel nějakou větší vůli. Mění se úplně stejnym způsobem jako ložiska. Po výměně je obvykle nutné je výstružníkem vysoustružit na průměr hřídele.
 
 
Datum: 03. září 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Nevíte kde sehnat pružinu zámku na schránky kývačka, nikde ji nemůžu sehnat prodávají jen sadu zámků bez pružin potřebuji ji na víko 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel987    
zdarec , mam problem s fichtlem , když jedu tak asi po 20 minutach až se poradne zahřeje , tak se dusí , když přidám plyn tak se dusí a chce zdechnout ale když přidám jen tak čtvrtku plynu tak jede ,, nevíte čím by to mohlo být ? mám tam svíčku Pal n7 , odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:39
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ale na volnobeh bez zaberu to potrebuje mit benzinu proto to treba jde a nebo i kdyz bude ryha ve valci nebo tak tak se to bude prehrivat a nebude to chtit jet podle me
 
 
Datum: 14. září 2010 7:39
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Může přisávat falešný vzduch.
 
 
Datum: 03. září 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčisti karbec....
 
 
Datum: 02. září 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel987    
právě že zacpanej kohout to nebude protože když už to zdechá a zmáčknu spojku a dám tomu kotel tak motor jde normálně do otáček ale když se rozjedu tak se dusí
 
 
Datum: 02. září 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
skus tam dat uplně novou 15ctku
 
 
Datum: 02. září 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
me to delalo kdyz jsem mel zacpanej kohout tak tam slo malo benzinu a kdyz jsem dal kotel tak to zdechalo ale na ctvrt plynu to jelo pomale, akorat kdyz ti to jede ze zactaku tak to je docela divny
 
 
Datum: 02. září 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel987    
zdarec , mam problem s fichtlem , když jedu tak asi po 20 minutach až se poradne zahřeje , tak se dusí , když přidám plyn tak se dusí a chce zdechnout ale když přidám jen tak čtvrtku plynu tak jede ,, nevíte čím by to mohlo být ? mám tam svíčku Pal n7 , odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 9:08
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel2994    
koukni na hlavni trysku jestli neni pricpana a vycisti karburator. Kdyz to nepomuze tak koukni na bohatost smesi
 
 
Datum: 03. září 2010 9:08
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel987    
zdarec , mam problem s fichtlem , když jedu tak asi po 20 minutach až se poradne zahřeje , tak se dusí , když přidám plyn tak se dusí a chce zdechnout ale když přidám jen tak čtvrtku plynu tak jede ,, nevíte čím by to mohlo být ? mám tam svíčku Pal n7 , odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čusec draku zkus přidusit filtr...mě to taky zlobilo trrošku jsem ho přidusil a od tý doby mám vcelku klid...Mužeš zkusit vyměnit tu svíčku na zkoušku a uvidíš :-)
 
 
Datum: 02. září 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Hosta      E-mail:      IP: uživatel10325    
Cau lidi ulomila se mi stupacka a zbytek cepu zustal v zavitu jak to dostat ve????dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
a nebo můžeš to dát do svěráku a vzít si třeba vrut nebo důlčik a bouchat do toho a ono se to vytočí taky sem to dělal a de to záleží jak moc to máš utáhlí.
 
 
Datum: 03. září 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
případně pokud kousek závitu kouká, stačí na to chytit matku a bodnout do ní svářečkou, vyšroubuješ to jak šroub
 
 
Datum: 03. září 2010 9:39
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Do zbytku čepu vyvrtat otvor a do něho našroubuješ odpovídající vytahovák. Žádný závit se nevyřezává.
 
 
Datum: 03. září 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tzv vytahovákem vyvrtej do toho kousku dírku a vyřízni tam opačnej závit a pak už tam jen našroubuj vytahovák a utahuj
 
 
Datum: 02. září 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
Zdarec nevíte někdo jak rozdělat šneka co pohání tachometr u pincka konkretně potřebuju dostat ven tu hřídelku na kterou se napojuje náhon tacha. Pls. jak se to dá vydělat musi se to rozlisovat nebo to jde jen nějak vyklepnout? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
No a kde je ten klinek na to maly kolo šneka?? pls
 
 
Datum: 01. září 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po tom co sundáš celej ten náhon vydloubneš ten velkej pojistnej kroužek a pod nim velký kolo šneka. Pak nějakou tyčkou vymlátíš klínek co zajišťuje malýho šneka a pak to celý vymáčkneš na druhou stranu než se napojuje náhon
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
čus,jde to uplně jednoduše,sundej rozetu z kyvky,vyraž tu trubyčku co je v ty rozetě a vede skrz ložizko a kyvku,pak vem stahovák nebo ten hlník co je v něm ten šnek na tachometru pomalu dokola šroubovakem pač sty rozety todů a máš to sundaný,potom už to stoho hlníku vydloubneš
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: petroid      IP: uživatel10317    
Zdravím mám možnost koupit cz 175 po zesnulém majiteli psaná na veteránské značky.chci se zeptat jestliv tom není nějaký problém chtěl bych sní jezdit kazdý den do práce.další věc je že je to docel citlivá záležitost jelikož motorka je po otci mého kamaráda který nedávo zemřel a jeho odina prodává chatu kde motorka parkovalab tkže se jí potřebujou zbavit.Havně nechci aby tím byla nějak zatížená rodina kamaráa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív musí projít dědickým řízením, kde se určí kdo jí zdědí. Ten má pak právo s ní nakládat jak chce a tudíž ti ji může běžným způsobem prodat a přepsat..
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
Zdar draci dneska se mi stala takova nemila vec prolitnul jsem na mustangovi kalužinu a zničeho nic nechce jit do otace normalne volnobeh drzi a i kdyz prodam tak to jde normalne a kdyz tam dam za 1 tak nejde vubec do otacek kdyz za jedna zatahnu trochu tak se to hnedka zacne dusit nevite cim by to mohlo byt poradte mi pls .... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:40
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jn nemo muzes mit mokry filtr
 
 
Datum: 14. září 2010 7:40
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš vodu v karbecu? mě se ejdnou stalo to že s rozžhaveným motorem jsem prolítl kaluží,praskla mi hlava a dělalo mi to to samý co tobě.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Koukal jsi na svíčku myslím zvenku jestli na ní a ve fajfce nemáš a bordel a kvůli tomu přeskakuje vysoký i tam kde nemá i když to není vidět ?A nebo jestli třeba svíčka jak se na ni dostala voda - třeba nepraskla keramika.Skus dát jinou
 
 
Datum: 31. srpna 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel3298    
pomozte mi seká se mi plyn a vyskakuje jednička a trojka je to k hovnu s tím s enedá jezdit :-( díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: matous_kh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A neseká se Ti ten plyn jen když dáváš plnej? Mě to dělala jehla, byla moc vysoko a občas vyskočila..
 
 
Datum: 01. září 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Čus pořádne utahni šrouby radiciho automatu jestli nepomuže bohužel GO motoru.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel9923    
Jj ten plyn to bude asi soupatko a ty kvalty to bude v motoru ohla tycka co drzi ozubena kola takze pulit motor a nebo jeslti ti to nedela spojka ze uz jsou korky pryc a spojka treba prokluzuje a vyskakuji kvalty zkus oddelat ten levy kryt a podivat se na tu spojku nez rozpulis motor prece to da min prace ta spojka stejnak bys ji musel sundat kdyz bys chtel pulit.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
No k tomu plynu, namaž bowden, zkontroluj šoupátko a ty kválty to bude asi automat řazení...t.j. rozpůlit motor :-P
 
 
Datum: 31. srpna 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel9691    
zdar hosi muze mit vliv klikovka na startovani a na rozlaceni kdyz nehazi jiskru...diky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymlety lozisko, nebo ohlej cep ma na prestih vliv, jestlize jde sejdrem vacka tak se meni odtrh a tim i predstih. jenom nechapu jak by se ohnul cep na zapalku to by si do toho musel riznout hroznym zpusobem
 
 
Datum: 31. srpna 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To rozcentorvání nemá až takový vliv na předstih... To co máš ny mysli je spíš vymleté ložisko ve kterém má hřídel klikovky vůli a proste ta vačka šmajdá do stran
 
 
Datum: 31. srpna 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a tak trošku to vliv mít může...když budeš mít kliku rozcentrovanou tak ti bude šmajdat celý magneto s vačkou a nepůjde ti seřídit předstih a nebo jen hodně špatně
 
 
Datum: 31. srpna 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikovka? Ta nemá s jiskrou nic společného a když ti to nehází jiskru tak ti to nechytne... nepochopil jsem tento dotaz
 
 
Datum: 31. srpna 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
hoj prosímvás sekl se mi na pařízku startovací segment nejde mi našlapovat je nějaké jiné řešení než půlení motoru ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Já sem odšrouboval motor z rámu, že ho rozpůlím a když jsem ho gumovou paličkou poklepávál aby šel ven tak se mě to rozhejbalo :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak to roztlač popředu a pozadu jestli se nepohne...a pak zkus ještě tu celou hřídel se startovačkou povytáhnout ze strany a nějak s tím zahejbat
 
 
Datum: 31. srpna 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: Mirek      E-mail:      IP: uživatel3298    
čus mmám jawu 50 seká se mi plyn nejde povolit šroubek otáček lanko není roztřepené nehcápu co s tím a vypadává mi jednička a trojka poradte mi prosíím odpovete n amůj mejl díky mooc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
stím sekání plynu muže být i špatný šoupátkov karbecu
 
 
Datum: 02. září 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Zdar a silu vsem :-) Ovlivní nejak vykon kdyz budu mit origo vyfuk prizvednuty do uhlu cca 35 stupnu ?? jde o masinu na cup... tak ho potrebuju prizvednout... a jde o fika :-) dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja zvedal vyfuk diky jezdeni po zadnim,mustangackej je dlouhej a kdyz sem to postavil tak sem drel vyfukem..fotka jizdy po zadnim je zde,pro ty co neveri,ze fik to dokaze :-D je tam i videt jak vyfuk leze po zemi.. :-) http://www.jpeg.cz/images/694_4a7008838748350417170200.jpg
 
 
Datum: 31. srpna 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
haryk22: a jaký to má smysl to takhle udělat??
 
 
Datum: 31. srpna 2010 8:55
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na profilu mám fotku tak se podívej
 
 
Datum: 31. srpna 2010 7:04
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar já ho mám přizvednutej a nejede to nejhůř a spotřebu neřeším.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 7:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvedání vejfuku je naprd,radši si udělej jinak koleno...
 
 
Datum: 30. srpna 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Řekl bych že to na výkonu moc neda ba naopak...a zvýší se mírně spotřeba...;x)
 
 
Datum: 30. srpna 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdar draci, můj fík ze dne na den ztratil výkon...čím by to mohlo být? Jede na jedničku, ale dva, tři už nebere, prostě nemá sílu... Mohl by prasknout pístní kroužek? Ale nic v motoru nechrastí nebo nějaké podezdřelé zvuky či větší smrad...Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Na jedničku to vytočím a vyjedu i nějaký ten kopec, takže to je seřízený dobře ale nemá to sílu... :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10315    
Ahoj zkus se podívat na svíčku jestli má dobrý odtrh a jestli není černá nebo seřídit předstih. Zkus propláchnout nádrž a nebo se podívej do motoru.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Dnes kouknu na ty kroužky a zdá se že komprese je menší a míň se to hřeje... A když jsou zapečený tak jdou vyměnit?
 
 
Datum: 31. srpna 2010 8:44
 
 
 
 
Jméno: ARDNO.69      IP: uživatel9335    
KOUKNI SE NA KROUŽKY JESTLI JE NEMAS ZAPEČENÝ !!!!
 
 
Datum: 31. srpna 2010 0:07
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Stratilo to nejak kompresi nebo je stále stejná ??A mohl se i výfuk zamarasit ale ze dne na den kdo ví..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10308    
Čau draci chtěl jsem se zeptat co mám udělat aby můj fichtl chytal na našlápnutí? Svíčku jsme dal novou, ale chytá jenom na roztrkování. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co start segment a jestli start páka nezabíra tak ti praskla start pružina
 
 
Datum: 04. září 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10308    
Karburátor vyčistit a předstich seřídit jsem taky zkoušel teď sice chytá líp ale zase jenom na roztrkování.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 9:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a segment je dobrej?
 
 
Datum: 30. srpna 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Aha ty si dal novou svíčku :-D tak vyzkoušej to ostatni..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Skus jinou svíčku, předstih odtrh a pošteluj karbec a bude to ok
 
 
Datum: 30. srpna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10308    
Zatim dík
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10308    
Startuje za tepla i za studena akorád že musim roztlačovat.
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
jak píše fana... pořádně seštelovat předstih, odtrh a hlavně seřídit karbec.. aby se to neřechlastávalo a aby to dobře chytalo atd..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Seštelovat předstih a odtrh nebo vyčistit karbec... A startuje ti alespoň za tepla nebo za studena?
 
 
Datum: 30. srpna 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel9547    
čau mám jawa 21 a když se rozjedu všecko je ok ale sotva dám plnej plyn tak přibližně za 10 vteřin začne vynechávat tak uberu plyn a zase jede dobře ale sotva dám zase plnej plyn tak začne zase vynechávat už fakt newim nevý někdo co stim muže být?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: Sharker      IP: uživatel3429    
pokud to vypadá jako omezovač, co tě od určitejch otáček nepustí vejš (závislost na otáčkách motoru), bude to velkej odtrh, pokud to roztočíš ale pak začne vynechávat (závislost na otočení plynové rukojeti), nedotejká ti benzín, takže zvednout hladinu, když problém přetrvá tak pročistit palivovou soustavu od kohoutku nádrže až po ventil v plovákovce
 
 
Datum: 30. srpna 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus hele musíš to popsat víc podrobněji.. jestli to dělá jen ve velkejch otáčkách a při plném plynu nebo aj v malých čím víc to podrobněji popíšeš, tím to třeba ulehčíš lidem, co ti radí ... může bejt pravda, to co říkaj ostatní.. takže komplet vyčistit benzínovou sestavu.. když to nebude tím, tak je hodně velká pravděpodobnost, že je to velkým odtrhem.. todle mě dělal taky fechtl a byl to ten odtrh.. ( když nejedeš v moc vysokejch otáčkách tak se stačí kladívko vracet, ale jakmile se to dostane do otáček, kladívko se nestačí zavírat a motor vynechává..) nebo zkus mět za jízdy nohu na páčce sytiče na karbecu, aby tam tekl benzín.. když to pojede dobře, tak je 100% ve vině plovák..
 
 
Datum: 29. srpna 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: Ricmondak      E-mail:      IP: uživatel10169    
Mne to delalo taky a bylo to ze sem mnel bordel+vodu v nadrzi a kdyz sem to vycistil i striskama tak to zacalo delat znova a nepomohlo to tak sme skusili kouknout na zapalko a jiskrilo vymnenily kondik furt pak sme vymnenily kladivko a od y doby to je ok:-) asi bych zacal tim karbecem procistit a pak bych sjkusil to kladivko:-)
 
 
Datum: 29. srpna 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Neteče Ti málo benzínu do karburátoru? Nebo nemáš ucpaný trysky? Možná by bylo dobrý pročistit to od kohoutu až po karburátor.
 
 
Datum: 29. srpna 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
CAU DRACI. chystam se na svoji prvni GO. a timhle vas chci pozadat o vase zkusenosti s go. ceho se mam vyvarovat? na co si dat pozor a na co nemam zapomenout. diky moc za rady :-)) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
Dej si bacha v jaky vysce mas stul, mne se stalo, ze sem louskal motor od sebe a jak se uvolnila nakopavacka, tak me klepla pres kulky .)
 
 
Datum: 29. srpna 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na klice zálečí taky hodně... jestli klikovka klepala při běhu nebo motor nadměrně vybroval a ojnice měla velkou vůli do stran tak neni co řešit a dat jí na repas. kolik má motor najeto a o jaký motor se jedná?
 
 
Datum: 29. srpna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
dik moc. a jak moc je dulezity udelat repas kliky? zalezi na tom taky hodne?
 
 
Datum: 29. srpna 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pří výměně ložisek je neni dobré narážet silou,kartery musíš nahřát na nějakých 100°C a ložisko pak schladit...to chlazení už neni nutné ale je to lepší. pak do karteru zapadne samo a steujným způsobem dáš i klikovku do ložiska... POKUD BUDE NUTNÉ NĚCO POŤUKAT ŽELEZNÝM KLADÍVKEM,NIKDY NĚBOUCHEJ NA MOTOR PŘÍMO ALE PŘES NĚJAKÝ KOUSEK DŘEVA. Jinak hrozí rozcentrování klikovky a taky to že rozklepneš konec hřídele a potom na ni nenasadíš co potřebuješ. Pokud budeš těsnit tmelem nebo nějakým silikonem tak plochy na které nanášíš tu hmotu musí být očištěné a odmaštěné. Při stahování karterů šrouby utahovat postupně do kříže,pevně ale s citem. Potom dej velký pozor na zajištění všech pojistných podložek které zajistí šroub tím že se ohnou. Gufera před nasazením taky potřít olejem na břitech.při nasazování válce musí šipka na pístu směřovat k výfuku a kroužky po jednom dávat do válce a ještě předtím usadit každý do svého zámku... Před prvním startem motor pořádně prolej benzínem ad to z něj teče a párkrát ho prošlápni. to je snad vše... možná mě ještě někdo doplní. Ještě Franky psal něco o počítání axiálních vůli na klikovce při skládání motoru ale to jsem nepochopil jak se to dělá
 
 
Datum: 29. srpna 2010 21:11
 
<  151  152  153  154  155  156  157  158  159  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 22:40:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu