slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  153  154  155  156  157  158  159  160  161  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel10268    
Čauves, potřebuju poradit jak narovnat promáčnutej výfuk na fichtla...vůfuk je v kuse a je promáčnutý v koleně a docela dost a vůbec nevím jak to vyklepat nebo něco s tim udělat aby to nebylo tak promáčklý...prosím poraďte... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel10268    
Tak to asi nakonec dám příbuznýmu, ten to přefikne vyklepe a zas zavaří..snad to bude OK..
 
 
Datum: 24. srpna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Není nad AUTOGEN najdi někoho kdo s ním dělá a máš vystaráno.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel10268    
Já si nemyslim že tam bude všechno...Jen mi poradily ať se kouknu do příručky, tak říkám že tam to není.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel10268    
No kladivem to asi nepude, ono je to promáčklý úplně jako dovnitř že to je jak písmeno C....Sem přemejšlel zevnitř nějakou tyčkou to jako roztáhnout, ale nevim co by to udělalo.... A díky moc za rady.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám za to, že tam je vyklepat kladivem, ale třeba se pletu. A pozor, mohlo by to prasknout.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 13:59
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jastinek: omg a co si myslíš že bude v příručce napsáno na kterou stranu dotáhnout šroubek?!?! nemůže tam bejt všechno.. jinak ti pomůže flexa když je lauf v kuse :-)
 
 
Datum: 24. srpna 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel10268    
Ale v příručne neni nic o tom jak to opravit...
 
 
Datum: 24. srpna 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom jsem tě chtěl upozornit, že tu není vítáno zakládat ten samý dotaz víckrát, kort když jsi dostal odpověď.....
 
 
Datum: 24. srpna 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel10275    
Nazdar draci, mám problém s Fichtlem, jezdil úplně suprove, ale včera když jsme s kamošema blbnuli, tak jsem to postavil na zadní ujel asi 10 metrů a pak už jsem to neudržel a dal to z5 na obě kola, jenže pak začal blbnout a vůbec se nechtěl vytáčet a nedržel volnoběh, tak jsem otevřel karburator a zjistil že se posunula jehla a šel domů. Dnes když jsem chtěl jet na brigádu tak vůbec nechytal ani roztlaceni tak jsem vyndal svíčku a sklepnul kontakty a chytal jen s plným plynem a jak jsem pustil tak chcíp. Nevíte co by to mohlo způsobovat? Napadá mě svíčka, kondenzator, nebo karburator, nestalo se to už někomu. Poraďte prosím. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel10276    
Jo tak už jsem zase jezdil:-) jak se to postavilo na zadní tak všechny sračky z plovakove komory natekly do kanalku volnoběžné trysky stačilo vzít kompresor a je to jako za mlada:-)
 
 
Datum: 24. srpna 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě prostě a jednoduše natekl hnůj do karbecu. Vyčistit celý.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo estli se ti nehnulo zapalování
 
 
Datum: 24. srpna 2010 9:27
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Když jsi seřídil polohu jehly, přimačkl jsi pojistku jehly ? Překontroluj jestli znovu nesjela dolů.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 9:19
 
 
 
 
Jméno: suedo      IP: uživatel9425    
čaute mam takový problém a už si s tím nevim rady... mama dva pionýry a oba dva uplně ta samá zavada... jak navedu dratek z civky a protočim motor haže vybornou jiskru jenže jak to zapojim přes indučku a dam do fajfky svičku a dam to an kostru protočim tak ani malinká jiskra.... skoušel jsem 3 inudčky 3 fajfky draty sou ok nevite kabel na svičku sme dal nový nevite co s tim muže být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: suedo      IP: uživatel9425    
jo svičky už se taky zkoušel ale furt nic draty sou ok zkoušle sem je prosvicovat... jj ještě skusim prohodit ty draty dky za rady ;-)
 
 
Datum: 24. srpna 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: suedo      IP: uživatel9425    
jo svičky už se taky zkoušel ale furt nic draty sou ok zkoušle sem je prosvicovat... jj ještě skusim prohodit ty draty dky za rady ;-)
 
 
Datum: 24. srpna 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Jak máš zapojeny dráty na cívce ? Vyzkoušej přehodit svorku 15 a 1.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 9:24
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus jestě svičky,a hledej mezi dráty např. zixodavené misto.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 9:15
 
 
 
 
Jméno: ninik      IP: uživatel8793    
jak povrčí fík z vejfukem z pařeza? mě osobně se líbí jak je skladnej... nikde nezavazí... na cup fajne... :-) tak vas prosim o nazory.. Dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
jo to máš pravdu, lauf s pařeza je dobrej jak vzhledově tak konstručně :-) ale musíš myslet na to že pařez má 2,2 koně a obyč fichtl 3,5 koně... to znamená že to má aji větší "výpary" tydíž to potřebuje i větší dírku... být tebou tak bych ho tam třeba zkusil dát, ale do vložky bych provrtal ze 2 dírky a vedle koncovky bych navrtal ještě jednu díru zhruba stejně velkou jako má díru koncovka.. aby šly líp z motoru výpary... myslím že by to pak bylo na úrovni normál vejkfuku s fichtla...jinak ostatní mají pravdu..
 
 
Datum: 24. srpna 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krouťák se posune do nižších otáček. Ve vyšších otáčkách je podstatně slabší.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to je to samý jako když dáš na 21 výfuk ze stadiona...taky to není ono prostě
 
 
Datum: 24. srpna 2010 10:18
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nemusíš ani skoušet ja sem to tam taky měl a stím to vubec nechce jet lepší je tam mít ten delši protože to je vejfuk na pařeze.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 7:53
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Ano, mi se taky libi ale i konstrukcne !! Ja na mem fichtlu sundam tlumic vyfuku a odlepim se od zeme jak formule takze si myslim ze by to taky fikalo dobre na fiku s pareza.. skus a napis co to udelalo..
 
 
Datum: 24. srpna 2010 0:39
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každy motor má i svuj výfuk vyvojáři ho udělali co nej tak bych neměnil:-)můj názor
 
 
Datum: 23. srpna 2010 23:22
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draci. uzivim trysku 78 na origo karbeci s primim saním a 7 vybrusem? nebude se to prehlcovat?? nebojesi mate nejaky tryky jak na stim nalozit.. budu moc rad :-) dikes za typy :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
jojo ten už je pryč. Tohle byla moje prvni amaterska renovace. Vse bylo rozebráno obrouseno.. nastrikano tak jak ma bejt.. ale v ty dobe jsem jeste nerozumnel motorum.. tak jsme ho nechal v puvodnim stavu. a casem se to zacalo srat... a ja nemel... silu na to... to rozebrat.. a spravit.. jelikoz bych vsechno poskrabal... a zasral... tak jsem ho dal pryc dokud jeste jezdil... :-(
 
 
Datum: 24. srpna 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Mischelnike chlape na youtube paradni renovace fichtl uz je prodany ??? videl jsem ho na motoinzerci.cz ale pekna !
 
 
Datum: 24. srpna 2010 0:37
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jaj ty vole :-D tedka si mi dal cocku :-D jen sem se ptal :-) takze rikas.. koupit cistej filtr.. dat to vzduch. tlumice... a nazdar? :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10271    
Hlavní tryska 78 je totální kravina,bude se to hltit! Na origo karburátor maximálně HT 72 a i to mi přijde jako kravina,ideální je HT 68 a v některejch případech HT 65,ale spatne se shani....HT 72 je ideální na upravenej karbec.....celkově ty vaše "otevřený sání" sou kravina ......este ze seriovky sou tak blbuvzdorný....ono to možná točí o 100 otáček víc,ale má to jednou menší sílu odspoda,ale hlavně že máš tjůnink,že jo....o tom to je.... dobře udělaná seriovka smete všechny tyhle paskvily!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: 350      IP: uživatel5299    
Zdravím, chtěl bych se zeptat zda není problém dát sedlo z 250 kývačky na 350, podle mně to musím pasovat, ne?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pasuje.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel10268    
Zdarec, hale má promáčklej vejfuk v koleně vliv na výkon?? A když jo, tak jakej??? A jak by se to dalo opravit??? Vejfuk mam v kuse, takže nevym jak to udělat aby to nebylo tak promáčklý.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prirucka je na kazdy zkopirovany strance o fichtlech...ale koukni na http://www.sesa-moto.cz
 
 
Datum: 23. srpna 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel10268    
Příručku nemám, a ono je ten vejfuk v kuse, takře nevim jak to udělat.:-(
 
 
Datum: 23. srpna 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, má to vliv na spotřebu a výkon. V příručce o tom něco snad píšou, o té opravě kolena.....
 
 
Datum: 23. srpna 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: entony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus Draci,,potřebuju radu,mam mustanga (novej valec,pist dvoukrouzkovej,) nastartuju ho bez vetsich problemu (ale neni sestelovana spojka ani volnobeh) tak ho nakopnu a ma to vysoky otacky tak sem to chcipl sel sem pro sroubovak ale uz sem to nenastartoval :-( ... jestli by nekdo vedel poradte,dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 1:47
 
 
 
 
Jméno: entony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak sem rozpulil motor,kdyz sem zdelaval z kliky ozubeny kolecko tak jsem to delal stahovakem vetsim nez motor,bylo to o nervy,aspon jsem se konecne podival na vlastni oci jak vypada prevodovka u fika,zitra skladani a jestli to znova potece tak se asi dam na modleni
 
 
Datum: 25. srpna 2010 1:47
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to vyresil tim,ze sem to otrel od mastnoty a dal na to silikon...rozetrel sem ho tam a tesnilo to paradne,jen to nesmis strhnout :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: entony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo mezi karterama
 
 
Datum: 23. srpna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teče ti to mezi karterama? Tak to bych rozpůulil...možná to nějak jde, ale nebude to na dlouho.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: entony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě mam dost fatalni problem (pro me) nejspis mi prosakuje olej v pulce motoru,jak bych to mohl utesnit abych nemusel pulit motor?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je to že ti to saje vzduch tam kde nemá. MůŹe to být karb.kolínko-válec (špatný těsnění, nebo jen povolenej karbec k válci.) PAk to může sát pod hlavou, (málo dotahlá, nebo už by chtěla zabrousit)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: entony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde by to treba mohlo sat falesnej vzduch? co to vlastne znamena " falesnej vzduch"? to je neco spolecny se smesi? pomer benzinu a vzduchu?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někde ti to saje falešný vzduch, nebp ti tam neteče/teće málo benzínu.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mnel bych jeden dotaz : estli se dá nějak spravit ztrhnutej závit na svíčku v hlavě,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 23:48
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pokud ji nesezenes,tak nekoho kdo umi se soustruhem :-) jinak zavit se da strhnout i na studeny hlave...kamos ze mi pomuze...vzal racnu,na to svicak..rikam mu-neutahuj to tolik,je to jen hlinik,strhnes zavit...-kulovi jenom aby to tesnilo....jee ona se protaci....
 
 
Datum: 23. srpna 2010 23:48
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok ,dík
 
 
Datum: 23. srpna 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V železářství.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ta závytná vložka se dá koupit v mototechně ?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyřezat závit M18 a koupit závitovou vložku s redukcí na svíčku... stojí 60kč..... a přiště svíčku nepovoluj/nedotahuj na teplém motoru
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jinak se to neda spravit ?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlépe koupit novou hlavu za 50Kč na burze....
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: Level      IP: uživatel3552    
Ahoj kluci... mám problém.. Vytáhl jsem stroj po dluhé době a nechtěl chytnout tak jsem zkusil očistit svíčku, ale když jsem ji vrátil zpět nastal problém.. nešel nakopnout, jakoby se píst zaseknul.. je možný že tam mohlo spadnout nějaky smítko.. nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak se koukni , jestli se ti tam nějakým způsobem nenalilo hodně benzínu ( kapalina není stlačitelná a proto nejde prošlápnout) no tak zkus nejdřív vyndat svíčkiu a prošlápnout to a kdyžtak to zkus opatrně roztlačit pozadu...jestli ani to nepomůže tak sundej válec a mrkni na to
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: Level      IP: uživatel3552    
Dandy 50
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
plně souhlasím..oddělej hlavu a válec a hned zjistíš kde bude problém... co máš za stroj??
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel10267    
rozdělejto a uvidíš (kdyš se to stalo mne tak jse m zjistil ze mam vprdely klyku a sipou se mi zní valežky tak to je mozna tim ale nevim) rozdelej to a usidiš\\\\\\\\r\\\\\\\\n
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha ,tak to teda nevím ,počkej na reakce ostatních
 
 
Datum: 23. srpna 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: Level      IP: uživatel3552    
No to se právě zasekne a jestli tam něco tak je to nechci moc štengrovat abych to nezasekl uplne .. :-( to pak už leda rozebrat a vyčistit no..
 
 
Datum: 23. srpna 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skuz ho roztlačit
 
 
Datum: 23. srpna 2010 13:24
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim , mnel bych jeden dotaz : dnez jsem byl v mototechně a chtěl sem koupit těsnění pod hlavu na pionýra a řekli mne že uš se to nedělá a že prej je mam udelat z plechovky odpiva z toho plíšku ale zdá se mne to tenký,prosim poradte z čeho mam to těsnění udělat ,díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Darb      IP: uživatel5299    
Hele, pokud jde o těsnění pod hlavu, tak to se pořád vyrábí u nás ho tam maj pořád!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,díkes
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
petrpavlíček: ale kdybys tam mermomocí chtěl cpát těsnění, tak tam jde dobře ze stadiona...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lori: pokud myslíš 477 tak tam bylo hliníkový...nějaký experimenty s papírem bych nezkoušel...ondragam: a kolik toho ta čz najezdila?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Hele no ja nevim ale pod hlavou valce u CZ 175 mam taky kus papiru, nwm jestli je to nejaky spesl tesneni, no kazdopadne to vipada ze to takhle uz bylo od vyroby a drzi to... a nejak nevim proc by musel papir horet, pokud by byl namocenej v oleji mel by nejakou tu teplotu vydrzet, ale tak sem lama ignorujte me :-D
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, stejnak v Chotusicích koupím ten kroužek, ale mám to takhle už čtvt roku a furt tam je.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Ondragam:ono ti casem schori neboj:-D staci vic jezdit
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajímavé, já mám na 175 těsnění pod hlavou z papírových desek a furt tam je celé....
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pod hlavu se nedela z papiru tam by schořelo víš
 
 
Datum: 23. srpna 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: mmmm      IP: uživatel10072    
ja sice nevim ale tesneni se dela z tesniciho papiru ne??
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně,dík:-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nz,..ale pokud to nechceš kupovat, tak top udělej z tej plechovky od piva, to by mélo stačit.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok ,dík moc :-):-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stojí asi 140 kč..sou tam dvě tuby, jedna jemná, a hrubá. Když je smícháš dostaneš střední hrubost, a tou to zabrus, ještě tam kapni kapičku oleje..a toč s tim v přibližné poloze v jaké má být hlava s válcem asi 15 minut :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude stačit ? a kolik tak ta pasta stojí ?:-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeźiši...kup si brusnou pastu na ventili, a zabruš to.Nějaký těsnění je na nic
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel9046    
Zdravím. Mám takový problém se Simsonem S51 Elektronic. Když jsem si ho přivezl, tak jel pěkně a šel krásně do otáček,ale nešli mi blinkry a nedobijí to, tak jsem to dal jednomu elektrikáři ať se na to podívá a on spravil jen ty blinkry ale dobijení ne a jak jsem si to od něj dovezl, tak se tomu nechtělo nějak jet. Při volnoběhu nejde nic poznat ale jakmile přidám trochu víc plynu tak v tom něco začne rachtat jako by v tom něco dřelo a jde to blbě do otáček a jede to špatně. nevíte co s tím může být? hlavu jsem měl sundanou takže pístní kroužky to bý nemůžou a už si s tím víc nevím rady. Díky za všechny odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ tak každej má jine zkušenosti. ty dobré. a já špatné :-)..
 
 
Datum: 23. srpna 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se simsonem mam jenom ty nejlepší zkušenosti...spolehlivost mi přišla výborná, navíc blinkry, 4Q, daleko lepší podvozek, dokonce to svítí...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi takhle, bratr má simsona s51 electronic, já mám fíka samozřejmě...do kopce mě dá vždycky at se děje co se déje...ale taky to není seriovej fichtl, roviny,kopce dolu, mu ujedu já a to ho předjedu o dost.Kdyź někam chcem jed, většinou on nedojede, a já ho jednou rukou držím, a druhou rukou přidávám plyn aby jsme odjeli na obou motorkách...nikdy..NIKDY se mi nestalo, že by on musel tahnout mé..a to má simsona v dobrým stavu, furt se mu vše sere. Takže asi takovej názor mám na simáky.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl: mě přijde že je, přecijen 20 let vývoje někde znát bude...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo budu to přecházet, ale nepochopím to.A názor na simsona mám takovej že rozhodně není lepší jak fichtl.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21: no tak to tu rozhodně řešit nebudeme...má to totiž hovno co dělat s motorkama. Jistě že je tento pokec hlavně pro majitele čs. strojů, ale nevidim důvod proč by se tu nemohl zeptat na něco ohledně simsona...jestli jsi proti simsonu jakkoliv zaujatej a nedokážeš zkousnout že je modernější a v mnoha věcech lepší než fichtl, tak je to jen a pouze tvůj problém. Příště takový dotaz pouze přejdi a nevšímej si ho...naprosto sdílím názor draka viper023
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel9046    
JJ Dík. a nemyslíš že by to mohl být i předstih špatný?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžem tu zrovna řešit letadla, nebo co mél kdo k snídani...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ježiš aby jste se taky neposrali pánové...tak se slušně zeptal, na rozdíl od některých dokonce umí psát tak, že se to dá přečíst...to DON: podle mě po přidání plynu blbě pálí, já bych to hledal v elektrice...v zápalku ze simsona se až tak nevyznam, takže si nejsem jistej :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co on tady má co psat nějaký sračky o sračce když nahoře je pro slépý napsáno FICHTL POKEC!!!At si zajde na simsona v iglú!!!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: Viper023      IP: uživatel9854    
Jste maximálně trapní dachl21 a Stepan95 ten kluk se normálně zeptal slušně a vy ho tak hnusně odfakujete je vidět že vaše inteligence je na bodě mrazu a když neumíte poradit raději mlčte jo jo každý u kompu je borec ale na živo jste beztak nějaké sušky co se bojí jít večer na hajzl už mě to tu pěkně štve to vaše chování celkově.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechápu že to ty lidi nedokážú pochopit, že tady to je o fichltlech, a ne o nějakých sra**ách!!!!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady je fichtlpokec !!!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chci se zeptat mám Jawu05 na přední masce je tohle (nebo zpíš to co z toho zbylo) co to je? http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Co_to_je/#2006112380146.jpg je to zakroužkované.Sory SESO ,že ti kradu fotky:-D..jinak díky za opovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V mem pripade to hodinky nejsou poslu sem foto zitra
 
 
Datum: 23. srpna 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
javamustang: s kompasem nesmíš k magnetu, nikoliv ke kovu ;-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou to na 100% hodinky, Podivej na ty drzaky reminku :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou to primky od činčongu :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 9:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sou to hodinky
 
 
Datum: 23. srpna 2010 8:36
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lol hodinky,kompas:-DKde jsi nato přišel.Kompas to nebude jelikož k němu nemůžeš dávat KOV jinak se štřelka otáčí ke KOVU:-DA hodinky no nevím:-D.Zkusím dát ještě zachytný bod v mém připadě co z té věci zbylo je vevnitř nějaký hrubší kolík.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 2:07
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejvíce pravděpodobné je že to budou hodinky. Taky to může být kompas... Ale to je taková lehká uprava,od výroby se to tam nedávalo
 
 
Datum: 23. srpna 2010 2:02
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draci :-) chci se optat na ten 8 vybrus 3 kroužek :-) chtel bych si ho poridt... ale newim jak to slape... a jakou trysku... tam dat.. pokud tam dam primi sani sneslo by to 78? dikes moc za typy a rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel10267    
trysko menit nemusis a jede stim upe nej ja si to taky poridil a nemel jsem stim problem někteři řikaj ze to kazí klykkouvku ale mam to 3roky a nic akorad ten pyst je trochu delsi tak musis\r\ntrochu vybrousit vnitrni okraj hlavy vem nato normalne šmirgl (NEBO JESTLI SEZENES TEK TAM DEJ TLUSTŠÍ TĚSNĚNÍ JA HO NESEHNAL) tak víc ti neporadím cus.\r\n
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
1) nech si raději udělat výbrus na origo válci,2) přímí sání +origo karburátor se prý moc rádo nemá
 
 
Datum: 22. srpna 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: Radekcz      IP: uživatel6617    
zdar draci mam dotaz jestli mi bude pasovat motor z jawi 350 mylslim 639 na kostru od čz 175 487 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, nepasuje
 
 
Datum: 22. srpna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: sakimu      IP: uživatel10254    
Zdravim hosi, mam babettu 210 a zadrel jsem lozisko na klikovce.. menil jsem gufera, celou klikovku, valec a pist, dale komplet palivovy kohout novy, nadrz cista, vyfuk cisty, karburator puvodni Jikov, plovak serizen dle navodu, bohatost + vzduch odzkouseno jak dle navodu, tak i vruznych polohach. za studena ten motor naskoci na slapnuti, volnobeh okay, otacky pod plynem cca na 80%. Jakmile se motor zahreje na provozni teplotu, klesne vykon na cca 40% pri plnem plynu a volnobeh se neudrzi, chcipa.. dale meneno civka 4V, vymena tyrystoru + odzkousene dalsi tri kousky.. stale to same.. Dalsi neprijemna vec, ktera muze pomoci je.. kdyz je moto zahraty..a drzim ji pod plynem aby nechcipla.. po chvilce se ozyva neprijemny zvuk treni z valce.... jelikoz je valec novy, redim smes benzinu 1:35-40 .. tesnost prekontrolovana nekoliktrak... karburator procisten a kontrolovan nespocetne krat.. dle veskerych rad po internetu.. posledni vec.. ktera neni.. kterou nemam jak udelat.. je predstih.. Muze toto zpusobovat predstih..? ( o svickach nemluvim.. odzkouseno vse.. od N17C, NR17C ..po N14C , nove .. zajete... ) nakolik muze predstih skodit..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: sakimu      IP: uživatel10254    
dekuji za odpovedi, na predstih jsem objednanej a pak tedy zajizdet.. doufam, ze je to tou novotou.. nerad bych to hned podelal.. BTW. jeste se mi ten motor nepodarilo vytocit.. takze by to nemelo byt.. hned pridreny.. Takze dekuji.. zatim..
 
 
Datum: 22. srpna 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Kvalita nic moc, taky jsem jeden koupil zde na fichtlkrámku za 750kč a nyní se ho pokouším zajet. Poláci nedělají výbrus válce až po zalisování vložky do válce, ale před zalisováním. V místě přepouštěcích kanálů se vložka při zalisování na vnitřním průměru několik setin milimetru zmenší. Takže výsledný otvor nemá ani kruhový profil, ani není válcový, ale je to takový kužel šišatý. Před montáží jsem zjistil, že se píst ve válci pohybuje velmi ztuha. Plochu pístu jsem potřel diamantovou leštící pastou a dvě hodiny s ním prsty pohyboval uvnitř válce. Takto se mi podařilo uvolnit válec v místě přepouštěcích kanálů, kde byl pruměr nejmenší. Olej mixuju 1:25 a opatrně zajíždím. Prvních 30km bylo nejhorších, to jsem stál a čekal na zchladnutí každé 2km. Nyní mám najeto 170km a postupné uvolňování a zlepšování už je znát. Prvních 500km to chce trpělivost.
 
 
Datum: 22. srpna 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Když si nenajel ani km, hned to vytáčíš a laboruješ tak to tak leda zničiš...Nastav to a zajížděJ, PAK TO TEPRVE BUDE MÍT VÝKON...!!!
 
 
Datum: 22. srpna 2010 13:30
 
 
 
 
Jméno: sakimu      IP: uživatel10254    
Valec mam novy, nejspis tedy bude polsky a najeto mam necely km.. jeste nebyla moznost ji projet, mam strach, ze ji zadru nebo tak neco (na zaklade toho " neprijemnho treciho zkuku " ).. ten polsky valec, melo by byt neco v neporadku..?
 
 
Datum: 22. srpna 2010 4:46
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Pro babettu je předepsaný předstih 1-1,5mm. Malý předstih zapalování způsobuje pokles výkonu při vyšších otáčkách motoru. Motor se při akceleraci těžko dostává do vyšších otáček. Velký předstih zapalování zase způsobuje přehřívání motoru a pokles výkonu. Motor je náchylnější ke klepání. Já používám pro seřizování předstihu indikátorové hodinky, které upínám pomocí přípravku přímo na válec a nastavuji předstih 1,5mm. Na 210 mám dva návody a v jednom je předepsáno směšování oleje a benzínu prvních 500km pro záběh v poměru 1:25 a ve druhém návodu 1:33. Válec máš starý po výbrusu nebo nový polský? Kolik máš najeto s novým válcem? Na záběh mixuj víc oleje (bez ohledu na jeho kvalitu). Dokud válec nezaběhneš, bude se přehřívat.
 
 
Datum: 22. srpna 2010 0:38
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak máš asi na záběh nastavenou moc bohatou směs. Jinak toho oleje je dost málo. Předstih taky udělá svoje.
 
 
Datum: 21. srpna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel6644    
cau čím to může být hej cim to je ze mi mustang normalne kdyz jedu sam na 3 tahne paradne ale kdyz nekoho vezu tak na trojku nechce jet podradim a musim jet furt na 2 a mam najete od go 5 tisíce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jsem ti to vysvetloval.... ten motor proste nema silu takze klidne muze... dej tam 11 ale vse na ukor neceho... nizsi maximalka vetsi sila..
 
 
Datum: 22. srpna 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel6644    
a nemuze to byt ze tam mam 13zub?
 
 
Datum: 22. srpna 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
je to uplne normalni... jdi ven a utikej 1 km a stopni si cas pak si to dej jeste jednou ale na zada si hot 20kg pytel cementu/pisku cehokoliv a stopni si to. Co tim chci rict? snad jen to ze 50ccm je opravdu malo pro dva lidi a je jasne ze to proste nepojede jako s 1
 
 
Datum: 21. srpna 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: standik      IP: uživatel9428    
Ahoj draci,chci se zeptat opět ohledně mojí Babety 210.Koupil jsem si nové zadní brzdové obložení a ono to nebrzdí.Vnitřek bubnu jsem odmastil a vyčistil a když za jízdy zmáčknu páčku zadní brzdy,tak nic...Brzdí to jen tak z lehoučka,ale je to jak nic.Poraďte mi prosím,co mám dělat.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oblozeni se musi "zajet" new brzdi podstatne min
 
 
Datum: 21. srpna 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci jak mám udělat respektive z čeho napínák na čz 477?když tam mám rozetu z hnojniho pasu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A originální napínák tam nepasuje?Když ho poupravíš?Teda pokud jsi nemyslel kladku jak to někdo vozi
 
 
Datum: 21. srpna 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel10197    
Nazdarek draci potřebuju poradit.Mám Čz 125/476 a nemužu ji rozhybat.Vždy za jizdy se začne dusit a nejde do otaček.Už jsem seřidil zapalovani,vyměnil kladivka,kondenzator i kontakty,seřidil předstih.a pořad žadny vysledek.Potřeboval bych poradit jaká by ještě mohla byt zavada.Každá rada dobrá.Předem děkuji za odpovědi.nebo popřipadě typ na opraváře,který se timto zabývá a mohl by mě pomoci.Nejlépe z Pardubického kraje,ale jinak beru vše.Každá rada vzácná. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
jak píše radek... zkus napred vycistit vyfuk, to ti nezabere tolik casu nez sa hrabat v eslektrice. Podle mna je to ten vyfuk.
 
 
Datum: 21. srpna 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
odkud jsi ? já bydlím poblíž chrudimi ...kdyžtak napiš na icq 463-310-564 nebo na meila hemerkaluk@seznam.cz
 
 
Datum: 21. srpna 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus nejdříve zapojit toto schéma http://ondragam.rajce.idnes.cz/baterkove_zapalovani/#zapalovani_2_2_.JPG. (indukčka nesmí být z fíka) Pokud to nepomůže, tak vyčisti karbec a nastav hodnoty dle příručky. Pokud ani to ne, tak sundej výfuk, vyndej z něj vnitřek, do ohniště dej starý plech, celý ho naplň benzínem, dej tam ten tlumič a zapal to. Taky je možnost, že to nedobíjí a máš vybitou baterku, případně přitáhni hlavu.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
ja bych pro zacatek vsechno vycistil potom kdyz by se nic nezmenilo prokontroloval elektriko popr. vymenil niktere el.casti
 
 
Datum: 20. srpna 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel721    
Co třeba karbon ve výfuku
 
 
Datum: 20. srpna 2010 18:36
 
<  153  154  155  156  157  158  159  160  161  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 22:40:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu