Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Čauves, potřebuju poradit jak narovnat promáčnutej výfuk na fichtla...vůfuk je v kuse a je promáčnutý v koleně a docela dost a vůbec nevím jak to vyklepat nebo něco s tim udělat aby to nebylo tak promáčklý...prosím poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 19:23
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Tak to asi nakonec dám příbuznýmu, ten to přefikne vyklepe a zas zavaří..snad to bude OK..
Datum: 24. srpna 2010 19:23
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Není nad AUTOGEN najdi někoho kdo s ním dělá a máš vystaráno.
Datum: 24. srpna 2010 19:18
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Já si nemyslim že tam bude všechno...Jen mi poradily ať se kouknu do příručky, tak říkám že tam to není.
Datum: 24. srpna 2010 14:08
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 No kladivem to asi nepude, ono je to promáčklý úplně jako dovnitř že to je jak písmeno C....Sem přemejšlel zevnitř nějakou tyčkou to jako roztáhnout, ale nevim co by to udělalo.... A díky moc za rady.
Datum: 24. srpna 2010 14:07
 Já mám za to, že tam je vyklepat kladivem, ale třeba se pletu. A pozor, mohlo by to prasknout.
Datum: 24. srpna 2010 13:59
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jastinek: omg a co si myslíš že bude v příručce napsáno na kterou stranu dotáhnout šroubek?!?! nemůže tam bejt všechno.. jinak ti pomůže flexa když je lauf v kuse
Datum: 24. srpna 2010 13:56
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Ale v příručne neni nic o tom jak to opravit...
Datum: 24. srpna 2010 13:42
 Jenom jsem tě chtěl upozornit, že tu není vítáno zakládat ten samý dotaz víckrát, kort když jsi dostal odpověď.....
Datum: 24. srpna 2010 13:36
Jméno: Joxa
IP: uživatel10275
 Nazdar draci, mám problém s Fichtlem, jezdil úplně suprove, ale včera když jsme s kamošema blbnuli, tak jsem to postavil na zadní ujel asi 10 metrů a pak už jsem to neudržel a dal to z5 na obě kola, jenže pak začal blbnout a vůbec se nechtěl vytáčet a nedržel volnoběh, tak jsem otevřel karburator a zjistil že se posunula jehla a šel domů. Dnes když jsem chtěl jet na brigádu tak vůbec nechytal ani roztlaceni tak jsem vyndal svíčku a sklepnul kontakty a chytal jen s plným plynem a jak jsem pustil tak chcíp. Nevíte co by to mohlo způsobovat? Napadá mě svíčka, kondenzator, nebo karburator, nestalo se to už někomu. Poraďte prosím. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 11:44
Jméno: Joxa
IP: uživatel10276
 Jo tak už jsem zase jezdil  jak se to postavilo na zadní tak všechny sračky z plovakove komory natekly do kanalku volnoběžné trysky stačilo vzít kompresor a je to jako za mlada
Datum: 24. srpna 2010 11:44
 Mě prostě a jednoduše natekl hnůj do karbecu. Vyčistit celý.
Datum: 24. srpna 2010 10:32
 nebo estli se ti nehnulo zapalování
Datum: 24. srpna 2010 9:27
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když jsi seřídil polohu jehly, přimačkl jsi pojistku jehly ? Překontroluj jestli znovu nesjela dolů.
Datum: 24. srpna 2010 9:19
Jméno: suedo
IP: uživatel9425
 čaute mam takový problém a už si s tím nevim rady... mama dva pionýry a oba dva uplně ta samá zavada... jak navedu dratek z civky a protočim motor haže vybornou jiskru jenže jak to zapojim přes indučku a dam do fajfky svičku a dam to an kostru protočim tak ani malinká jiskra.... skoušel jsem 3 inudčky 3 fajfky draty sou ok nevite kabel na svičku sme dal nový nevite co s tim muže být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 9:32
Jméno: suedo
IP: uživatel9425
 jo svičky už se taky zkoušel ale furt nic draty sou ok zkoušle sem je prosvicovat... jj ještě skusim prohodit ty draty dky za rady
Datum: 24. srpna 2010 9:32
Jméno: suedo
IP: uživatel9425
 jo svičky už se taky zkoušel ale furt nic draty sou ok zkoušle sem je prosvicovat... jj ještě skusim prohodit ty draty dky za rady
Datum: 24. srpna 2010 9:29
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jak máš zapojeny dráty na cívce ? Vyzkoušej přehodit svorku 15 a 1.
Datum: 24. srpna 2010 9:24
 Zkus jestě svičky,a hledej mezi dráty např. zixodavené misto.
Datum: 24. srpna 2010 9:15
Jméno: ninik
IP: uživatel8793
 jak povrčí fík z vejfukem z pařeza? mě osobně se líbí jak je skladnej... nikde nezavazí... na cup fajne...  tak vas prosim o nazory.. Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 14:04
 jo to máš pravdu, lauf s pařeza je dobrej jak vzhledově tak konstručně  ale musíš myslet na to že pařez má 2,2 koně a obyč fichtl 3,5 koně... to znamená že to má aji větší "výpary" tydíž to potřebuje i větší dírku... být tebou tak bych ho tam třeba zkusil dát, ale do vložky bych provrtal ze 2 dírky a vedle koncovky bych navrtal ještě jednu díru zhruba stejně velkou jako má díru koncovka.. aby šly líp z motoru výpary... myslím že by to pak bylo na úrovni normál vejkfuku s fichtla...jinak ostatní mají pravdu..
Datum: 24. srpna 2010 14:04
 Krouťák se posune do nižších otáček. Ve vyšších otáčkách je podstatně slabší.
Datum: 24. srpna 2010 10:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je to samý jako když dáš na 21 výfuk ze stadiona...taky to není ono prostě
Datum: 24. srpna 2010 10:18
 to nemusíš ani skoušet ja sem to tam taky měl a stím to vubec nechce jet lepší je tam mít ten delši protože to je vejfuk na pařeze.
Datum: 24. srpna 2010 7:53
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ano, mi se taky libi ale i konstrukcne !! Ja na mem fichtlu sundam tlumic vyfuku a odlepim se od zeme jak formule takze si myslim ze by to taky fikalo dobre na fiku s pareza.. skus a napis co to udelalo..
Datum: 24. srpna 2010 0:39
 Každy motor má i svuj výfuk vyvojáři ho udělali co nej tak bych neměnil  můj názor
Datum: 23. srpna 2010 23:22
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci. uzivim trysku 78 na origo karbeci s primim saním a 7 vybrusem? nebude se to prehlcovat?? nebojesi mate nejaky tryky jak na stim nalozit.. budu moc rad  dikes za typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 11:00
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 jojo ten už je pryč. Tohle byla moje prvni amaterska renovace. Vse bylo rozebráno obrouseno.. nastrikano tak jak ma bejt.. ale v ty dobe jsem jeste nerozumnel motorum.. tak jsme ho nechal v puvodnim stavu. a casem se to zacalo srat... a ja nemel... silu na to... to rozebrat.. a spravit.. jelikoz bych vsechno poskrabal... a zasral... tak jsem ho dal pryc dokud jeste jezdil...
Datum: 24. srpna 2010 11:00
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mischelnike chlape na youtube paradni renovace fichtl uz je prodany ??? videl jsem ho na motoinzerci.cz ale pekna !
Datum: 24. srpna 2010 0:37
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jaj ty vole  tedka si mi dal cocku  jen sem se ptal  takze rikas.. koupit cistej filtr.. dat to vzduch. tlumice... a nazdar?
Datum: 23. srpna 2010 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel10271
 Hlavní tryska 78 je totální kravina,bude se to hltit! Na origo karburátor maximálně HT 72 a i to mi přijde jako kravina,ideální je HT 68 a v některejch případech HT 65,ale spatne se shani....HT 72 je ideální na upravenej karbec.....celkově ty vaše "otevřený sání" sou kravina ......este ze seriovky sou tak blbuvzdorný....ono to možná točí o 100 otáček víc,ale má to jednou menší sílu odspoda,ale hlavně že máš tjůnink,že jo....o tom to je.... dobře udělaná seriovka smete všechny tyhle paskvily!
Datum: 23. srpna 2010 21:20
Jméno: 350
IP: uživatel5299
 Zdravím, chtěl bych se zeptat zda není problém dát sedlo z 250 kývačky na 350, podle mně to musím pasovat, ne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 20:25
 Pasuje.
Datum: 23. srpna 2010 20:25
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Zdarec, hale má promáčklej vejfuk v koleně vliv na výkon?? A když jo, tak jakej??? A jak by se to dalo opravit??? Vejfuk mam v kuse, takže nevym jak to udělat aby to nebylo tak promáčklý....
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 21:30
Datum: 23. srpna 2010 21:30
Jméno: jastinek
IP: uživatel10268
 Příručku nemám, a ono je ten vejfuk v kuse, takře nevim jak to udělat.
Datum: 23. srpna 2010 20:05
 Jo, má to vliv na spotřebu a výkon. V příručce o tom něco snad píšou, o té opravě kolena.....
Datum: 23. srpna 2010 19:54
 Čus Draci,,potřebuju radu,mam mustanga (novej valec,pist dvoukrouzkovej,) nastartuju ho bez vetsich problemu (ale neni sestelovana spojka ani volnobeh) tak ho nakopnu a ma to vysoky otacky tak sem to chcipl sel sem pro sroubovak ale uz sem to nenastartoval  ... jestli by nekdo vedel poradte,dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 1:47
 tak sem rozpulil motor,kdyz sem zdelaval z kliky ozubeny kolecko tak jsem to delal stahovakem vetsim nez motor,bylo to o nervy,aspon jsem se konecne podival na vlastni oci jak vypada prevodovka u fika,zitra skladani a jestli to znova potece tak se asi dam na modleni
Datum: 25. srpna 2010 1:47
 ja to vyresil tim,ze sem to otrel od mastnoty a dal na to silikon...rozetrel sem ho tam a tesnilo to paradne,jen to nesmis strhnout
Datum: 23. srpna 2010 23:51
 jo mezi karterama
Datum: 23. srpna 2010 19:29
 Teče ti to mezi karterama? Tak to bych rozpůulil...možná to nějak jde, ale nebude to na dlouho.
Datum: 23. srpna 2010 19:12
 a ještě mam dost fatalni problem (pro me) nejspis mi prosakuje olej v pulce motoru,jak bych to mohl utesnit abych nemusel pulit motor?
Datum: 23. srpna 2010 19:11
 To je to že ti to saje vzduch tam kde nemá. MůŹe to být karb.kolínko-válec (špatný těsnění, nebo jen povolenej karbec k válci.) PAk to může sát pod hlavou, (málo dotahlá, nebo už by chtěla zabrousit)
Datum: 23. srpna 2010 19:10
 kde by to treba mohlo sat falesnej vzduch? co to vlastne znamena " falesnej vzduch"? to je neco spolecny se smesi? pomer benzinu a vzduchu?
Datum: 23. srpna 2010 19:07
 Někde ti to saje falešný vzduch, nebp ti tam neteče/teće málo benzínu.
Datum: 23. srpna 2010 18:40
 mnel bych jeden dotaz : estli se dá nějak spravit ztrhnutej závit na svíčku v hlavě,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 23:48
 a pokud ji nesezenes,tak nekoho kdo umi se soustruhem  jinak zavit se da strhnout i na studeny hlave...kamos ze mi pomuze...vzal racnu,na to svicak..rikam mu-neutahuj to tolik,je to jen hlinik,strhnes zavit...-kulovi jenom aby to tesnilo....jee ona se protaci....
Datum: 23. srpna 2010 23:48
 ok ,dík
Datum: 23. srpna 2010 19:39
 V železářství.
Datum: 23. srpna 2010 18:53
 a ta závytná vložka se dá koupit v mototechně ?
Datum: 23. srpna 2010 18:04
 vyřezat závit M18 a koupit závitovou vložku s redukcí na svíčku... stojí 60kč..... a přiště svíčku nepovoluj/nedotahuj na teplém motoru
Datum: 23. srpna 2010 17:43
 a jinak se to neda spravit ?
Datum: 23. srpna 2010 17:41
 Nejlépe koupit novou hlavu za 50Kč na burze....
Datum: 23. srpna 2010 17:38
Jméno: Level
IP: uživatel3552
 Ahoj kluci... mám problém.. Vytáhl jsem stroj po dluhé době a nechtěl chytnout tak jsem zkusil očistit svíčku, ale když jsem ji vrátil zpět nastal problém.. nešel nakopnout, jakoby se píst zaseknul.. je možný že tam mohlo spadnout nějaky smítko.. nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 18:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak se koukni , jestli se ti tam nějakým způsobem nenalilo hodně benzínu ( kapalina není stlačitelná a proto nejde prošlápnout) no tak zkus nejdřív vyndat svíčkiu a prošlápnout to a kdyžtak to zkus opatrně roztlačit pozadu...jestli ani to nepomůže tak sundej válec a mrkni na to
Datum: 23. srpna 2010 18:11
Jméno: Level
IP: uživatel3552
 Dandy 50
Datum: 23. srpna 2010 18:06
 plně souhlasím..oddělej hlavu a válec a hned zjistíš kde bude problém... co máš za stroj??
Datum: 23. srpna 2010 14:19
Jméno: j
IP: uživatel10267
 rozdělejto a uvidíš (kdyš se to stalo mne tak jse m zjistil ze mam vprdely klyku a sipou se mi zní valežky tak to je mozna tim ale nevim) rozdelej to a usidiš\\\\\\\\r\\\\\\\\n
Datum: 23. srpna 2010 14:08
 aha ,tak to teda nevím ,počkej na reakce ostatních
Datum: 23. srpna 2010 13:51
Jméno: Level
IP: uživatel3552
 No to se právě zasekne a jestli tam něco tak je to nechci moc štengrovat abych to nezasekl uplne ..  to pak už leda rozebrat a vyčistit no..
Datum: 23. srpna 2010 13:32
 skuz ho roztlačit
Datum: 23. srpna 2010 13:24
 Zdravim , mnel bych jeden dotaz : dnez jsem byl v mototechně a chtěl sem koupit těsnění pod hlavu na pionýra a řekli mne že uš se to nedělá a že prej je mam udelat z plechovky odpiva z toho plíšku ale zdá se mne to tenký,prosim poradte z čeho mam to těsnění udělat ,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 20:24
Jméno: Darb
IP: uživatel5299
 Hele, pokud jde o těsnění pod hlavu, tak to se pořád vyrábí u nás ho tam maj pořád!
Datum: 23. srpna 2010 20:24
 ok,díkes
Datum: 23. srpna 2010 17:19
 petrpavlíček: ale kdybys tam mermomocí chtěl cpát těsnění, tak tam jde dobře ze stadiona...
Datum: 23. srpna 2010 16:27
 lori: pokud myslíš 477 tak tam bylo hliníkový...nějaký experimenty s papírem bych nezkoušel...ondragam: a kolik toho ta čz najezdila?
Datum: 23. srpna 2010 16:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Hele no ja nevim ale pod hlavou valce u CZ 175 mam taky kus papiru, nwm jestli je to nejaky spesl tesneni, no kazdopadne to vipada ze to takhle uz bylo od vyroby a drzi to... a nejak nevim proc by musel papir horet, pokud by byl namocenej v oleji mel by nejakou tu teplotu vydrzet, ale tak sem lama ignorujte me
Datum: 23. srpna 2010 14:25
 No, stejnak v Chotusicích koupím ten kroužek, ale mám to takhle už čtvt roku a furt tam je.
Datum: 23. srpna 2010 14:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Ondragam:ono ti casem schori neboj  staci vic jezdit
Datum: 23. srpna 2010 14:13
 Zajímavé, já mám na 175 těsnění pod hlavou z papírových desek a furt tam je celé....
Datum: 23. srpna 2010 14:03
 ale pod hlavu se nedela z papiru tam by schořelo víš
Datum: 23. srpna 2010 13:10
Jméno: mmmm
IP: uživatel10072
 ja sice nevim ale tesneni se dela z tesniciho papiru ne??
Datum: 23. srpna 2010 12:41
 jasně,dík
Datum: 23. srpna 2010 12:13
 Nz,..ale pokud to nechceš kupovat, tak top udělej z tej plechovky od piva, to by mélo stačit.
Datum: 23. srpna 2010 11:49
Datum: 23. srpna 2010 11:48
 Stojí asi 140 kč..sou tam dvě tuby, jedna jemná, a hrubá. Když je smícháš dostaneš střední hrubost, a tou to zabrus, ještě tam kapni kapičku oleje..a toč s tim v přibližné poloze v jaké má být hlava s válcem asi 15 minut
Datum: 23. srpna 2010 11:43
 to bude stačit ? a kolik tak ta pasta stojí ?
Datum: 23. srpna 2010 11:41
 Jeźiši...kup si brusnou pastu na ventili, a zabruš to.Nějaký těsnění je na nic
Datum: 23. srpna 2010 11:34
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdravím. Mám takový problém se Simsonem S51 Elektronic. Když jsem si ho přivezl, tak jel pěkně a šel krásně do otáček,ale nešli mi blinkry a nedobijí to, tak jsem to dal jednomu elektrikáři ať se na to podívá a on spravil jen ty blinkry ale dobijení ne a jak jsem si to od něj dovezl, tak se tomu nechtělo nějak jet. Při volnoběhu nejde nic poznat ale jakmile přidám trochu víc plynu tak v tom něco začne rachtat jako by v tom něco dřelo a jde to blbě do otáček a jede to špatně. nevíte co s tím může být? hlavu jsem měl sundanou takže pístní kroužky to bý nemůžou a už si s tím víc nevím rady. Díky za všechny odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:20
 presne tak...
Datum: 23. srpna 2010 22:20
 JJ tak každej má jine zkušenosti. ty dobré. a já špatné  ..
Datum: 23. srpna 2010 19:04
 se simsonem mam jenom ty nejlepší zkušenosti...spolehlivost mi přišla výborná, navíc blinkry, 4Q, daleko lepší podvozek, dokonce to svítí...
Datum: 23. srpna 2010 18:57
 No asi takhle, bratr má simsona s51 electronic, já mám fíka samozřejmě...do kopce mě dá vždycky at se děje co se déje...ale taky to není seriovej fichtl, roviny,kopce dolu, mu ujedu já a to ho předjedu o dost.Kdyź někam chcem jed, většinou on nedojede, a já ho jednou rukou držím, a druhou rukou přidávám plyn aby jsme odjeli na obou motorkách...nikdy..NIKDY se mi nestalo, že by on musel tahnout mé..a to má simsona v dobrým stavu, furt se mu vše sere. Takže asi takovej názor mám na simáky.
Datum: 23. srpna 2010 18:27
 dachl: mě přijde že je, přecijen 20 let vývoje někde znát bude...
Datum: 23. srpna 2010 18:14
 Jo budu to přecházet, ale nepochopím to.A názor na simsona mám takovej že rozhodně není lepší jak fichtl.
Datum: 23. srpna 2010 18:04
 dachl21: no tak to tu rozhodně řešit nebudeme...má to totiž hovno co dělat s motorkama. Jistě že je tento pokec hlavně pro majitele čs. strojů, ale nevidim důvod proč by se tu nemohl zeptat na něco ohledně simsona...jestli jsi proti simsonu jakkoliv zaujatej a nedokážeš zkousnout že je modernější a v mnoha věcech lepší než fichtl, tak je to jen a pouze tvůj problém. Příště takový dotaz pouze přejdi a nevšímej si ho...naprosto sdílím názor draka viper023
Datum: 23. srpna 2010 17:57
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 JJ Dík. a nemyslíš že by to mohl být i předstih špatný?
Datum: 23. srpna 2010 17:32
 Můžem tu zrovna řešit letadla, nebo co mél kdo k snídani...
Datum: 23. srpna 2010 17:29
 ježiš aby jste se taky neposrali pánové...tak se slušně zeptal, na rozdíl od některých dokonce umí psát tak, že se to dá přečíst...to DON: podle mě po přidání plynu blbě pálí, já bych to hledal v elektrice...v zápalku ze simsona se až tak nevyznam, takže si nejsem jistej
Datum: 23. srpna 2010 16:10
 A co on tady má co psat nějaký sračky o sračce když nahoře je pro slépý napsáno FICHTL POKEC!!!At si zajde na simsona v iglú!!!
Datum: 23. srpna 2010 14:54
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Jste maximálně trapní dachl21 a Stepan95 ten kluk se normálně zeptal slušně a vy ho tak hnusně odfakujete je vidět že vaše inteligence je na bodě mrazu a když neumíte poradit raději mlčte jo jo každý u kompu je borec ale na živo jste beztak nějaké sušky co se bojí jít večer na hajzl už mě to tu pěkně štve to vaše chování celkově.
Datum: 23. srpna 2010 14:30
 Nechápu že to ty lidi nedokážú pochopit, že tady to je o fichltlech, a ne o nějakých sra**ách!!!!
Datum: 23. srpna 2010 12:23
 Tady je fichtlpokec !!!
Datum: 23. srpna 2010 12:14
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:56
 V mem pripade to hodinky nejsou poslu sem foto zitra
Datum: 23. srpna 2010 22:56
 javamustang: s kompasem nesmíš k magnetu, nikoliv ke kovu
Datum: 23. srpna 2010 11:19
 Jsou to na 100% hodinky, Podivej na ty drzaky reminku
Datum: 23. srpna 2010 9:40
 jsou to primky od činčongu
Datum: 23. srpna 2010 9:06
 Sou to hodinky
Datum: 23. srpna 2010 8:36
 Lol hodinky,kompas  Kde jsi nato přišel.Kompas to nebude jelikož k němu nemůžeš dávat KOV jinak se štřelka otáčí ke KOVU  A hodinky no nevím  .Zkusím dát ještě zachytný bod v mém připadě co z té věci zbylo je vevnitř nějaký hrubší kolík.
Datum: 23. srpna 2010 2:07
 Nejvíce pravděpodobné je že to budou hodinky. Taky to může být kompas... Ale to je taková lehká uprava,od výroby se to tam nedávalo
Datum: 23. srpna 2010 2:02
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci  chci se optat na ten 8 vybrus 3 kroužek  chtel bych si ho poridt... ale newim jak to slape... a jakou trysku... tam dat.. pokud tam dam primi sani sneslo by to 78? dikes moc za typy a rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 14:19
Jméno: j
IP: uživatel10267
 trysko menit nemusis a jede stim upe nej ja si to taky poridil a nemel jsem stim problem někteři řikaj ze to kazí klykkouvku ale mam to 3roky a nic akorad ten pyst je trochu delsi tak musis\r\ntrochu vybrousit vnitrni okraj hlavy vem nato normalne šmirgl (NEBO JESTLI SEZENES TEK TAM DEJ TLUSTŠÍ TĚSNĚNÍ JA HO NESEHNAL) tak víc ti neporadím cus.\r\n
Datum: 23. srpna 2010 14:19
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 1) nech si raději udělat výbrus na origo válci,2) přímí sání +origo karburátor se prý moc rádo nemá
Datum: 22. srpna 2010 23:06
Jméno: Radekcz
IP: uživatel6617
 zdar draci mam dotaz jestli mi bude pasovat motor z jawi 350 mylslim 639 na kostru od čz 175 487
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 21:36
 ne, nepasuje
Datum: 22. srpna 2010 21:36
Jméno: sakimu
IP: uživatel10254
 Zdravim hosi, mam babettu 210 a zadrel jsem lozisko na klikovce.. menil jsem gufera, celou klikovku, valec a pist, dale komplet palivovy kohout novy, nadrz cista, vyfuk cisty, karburator puvodni Jikov, plovak serizen dle navodu, bohatost + vzduch odzkouseno jak dle navodu, tak i vruznych polohach. za studena ten motor naskoci na slapnuti, volnobeh okay, otacky pod plynem cca na 80%. Jakmile se motor zahreje na provozni teplotu, klesne vykon na cca 40% pri plnem plynu a volnobeh se neudrzi, chcipa.. dale meneno civka 4V, vymena tyrystoru + odzkousene dalsi tri kousky.. stale to same.. Dalsi neprijemna vec, ktera muze pomoci je.. kdyz je moto zahraty..a drzim ji pod plynem aby nechcipla.. po chvilce se ozyva neprijemny zvuk treni z valce.... jelikoz je valec novy, redim smes benzinu 1:35-40 .. tesnost prekontrolovana nekoliktrak... karburator procisten a kontrolovan nespocetne krat.. dle veskerych rad po internetu.. posledni vec.. ktera neni.. kterou nemam jak udelat.. je predstih.. Muze toto zpusobovat predstih..? ( o svickach nemluvim.. odzkouseno vse.. od N17C, NR17C ..po N14C , nove .. zajete... ) nakolik muze predstih skodit..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 18:35
Jméno: sakimu
IP: uživatel10254
 dekuji za odpovedi, na predstih jsem objednanej a pak tedy zajizdet.. doufam, ze je to tou novotou.. nerad bych to hned podelal.. BTW. jeste se mi ten motor nepodarilo vytocit.. takze by to nemelo byt.. hned pridreny.. Takze dekuji.. zatim..
Datum: 22. srpna 2010 18:35
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Kvalita nic moc, taky jsem jeden koupil zde na fichtlkrámku za 750kč a nyní se ho pokouším zajet. Poláci nedělají výbrus válce až po zalisování vložky do válce, ale před zalisováním. V místě přepouštěcích kanálů se vložka při zalisování na vnitřním průměru několik setin milimetru zmenší. Takže výsledný otvor nemá ani kruhový profil, ani není válcový, ale je to takový kužel šišatý. Před montáží jsem zjistil, že se píst ve válci pohybuje velmi ztuha. Plochu pístu jsem potřel diamantovou leštící pastou a dvě hodiny s ním prsty pohyboval uvnitř válce. Takto se mi podařilo uvolnit válec v místě přepouštěcích kanálů, kde byl pruměr nejmenší. Olej mixuju 1:25 a opatrně zajíždím. Prvních 30km bylo nejhorších, to jsem stál a čekal na zchladnutí každé 2km. Nyní mám najeto 170km a postupné uvolňování a zlepšování už je znát. Prvních 500km to chce trpělivost.
Datum: 22. srpna 2010 13:55
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Když si nenajel ani km, hned to vytáčíš a laboruješ tak to tak leda zničiš...Nastav to a zajížděJ, PAK TO TEPRVE BUDE MÍT VÝKON...!!!
Datum: 22. srpna 2010 13:30
Jméno: sakimu
IP: uživatel10254
 Valec mam novy, nejspis tedy bude polsky a najeto mam necely km.. jeste nebyla moznost ji projet, mam strach, ze ji zadru nebo tak neco (na zaklade toho " neprijemnho treciho zkuku " ).. ten polsky valec, melo by byt neco v neporadku..?
Datum: 22. srpna 2010 4:46
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Pro babettu je předepsaný předstih 1-1,5mm. Malý předstih zapalování způsobuje pokles výkonu při vyšších otáčkách motoru. Motor se při akceleraci těžko dostává do vyšších otáček. Velký předstih zapalování zase způsobuje přehřívání motoru a pokles výkonu. Motor je náchylnější ke klepání. Já používám pro seřizování předstihu indikátorové hodinky, které upínám pomocí přípravku přímo na válec a nastavuji předstih 1,5mm. Na 210 mám dva návody a v jednom je předepsáno směšování oleje a benzínu prvních 500km pro záběh v poměru 1:25 a ve druhém návodu 1:33. Válec máš starý po výbrusu nebo nový polský? Kolik máš najeto s novým válcem? Na záběh mixuj víc oleje (bez ohledu na jeho kvalitu). Dokud válec nezaběhneš, bude se přehřívat.
Datum: 22. srpna 2010 0:38
 No tak máš asi na záběh nastavenou moc bohatou směs. Jinak toho oleje je dost málo. Předstih taky udělá svoje.
Datum: 21. srpna 2010 21:28
Jméno: ja
IP: uživatel6644
 cau čím to může být hej cim to je ze mi mustang normalne kdyz jedu sam na 3 tahne paradne ale kdyz nekoho vezu tak na trojku nechce jet podradim a musim jet furt na 2 a mam najete od go 5 tisíce
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 12:16
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jsem ti to vysvetloval.... ten motor proste nema silu takze klidne muze... dej tam 11 ale vse na ukor neceho... nizsi maximalka vetsi sila..
Datum: 22. srpna 2010 12:16
Jméno: ja
IP: uživatel6644
 a nemuze to byt ze tam mam 13zub?
Datum: 22. srpna 2010 10:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 je to uplne normalni... jdi ven a utikej 1 km a stopni si cas pak si to dej jeste jednou ale na zada si hot 20kg pytel cementu/pisku cehokoliv a stopni si to. Co tim chci rict? snad jen to ze 50ccm je opravdu malo pro dva lidi a je jasne ze to proste nepojede jako s 1
Datum: 21. srpna 2010 19:12
Jméno: standik
IP: uživatel9428
 Ahoj draci,chci se zeptat opět ohledně mojí Babety 210.Koupil jsem si nové zadní brzdové obložení a ono to nebrzdí.Vnitřek bubnu jsem odmastil a vyčistil a když za jízdy zmáčknu páčku zadní brzdy,tak nic...Brzdí to jen tak z lehoučka,ale je to jak nic.Poraďte mi prosím,co mám dělat.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 17:27
 oblozeni se musi "zajet" new brzdi podstatne min
Datum: 21. srpna 2010 17:27
 zdar draci jak mám udělat respektive z čeho napínák na čz 477?když tam mám rozetu z hnojniho pasu
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 12:32
 A originální napínák tam nepasuje?Když ho poupravíš?Teda pokud jsi nemyslel kladku jak to někdo vozi
Datum: 21. srpna 2010 12:32
 Nazdarek draci potřebuju poradit.Mám Čz 125/476 a nemužu ji rozhybat.Vždy za jizdy se začne dusit a nejde do otaček.Už jsem seřidil zapalovani,vyměnil kladivka,kondenzator i kontakty,seřidil předstih.a pořad žadny vysledek.Potřeboval bych poradit jaká by ještě mohla byt zavada.Každá rada dobrá.Předem děkuji za odpovědi.nebo popřipadě typ na opraváře,který se timto zabývá a mohl by mě pomoci.Nejlépe z Pardubického kraje,ale jinak beru vše.Každá rada vzácná.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 15:57
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 jak píše radek... zkus napred vycistit vyfuk, to ti nezabere tolik casu nez sa hrabat v eslektrice. Podle mna je to ten vyfuk.
Datum: 21. srpna 2010 15:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 odkud jsi ? já bydlím poblíž chrudimi ...kdyžtak napiš na icq 463-310-564 nebo na meila hemerkaluk@seznam.cz
Datum: 21. srpna 2010 13:23
 Zkus nejdříve zapojit toto schéma http://ondragam.rajce.idnes.cz/baterkove_zapalovani/#zapalovani_2_2_.JPG. (indukčka nesmí být z fíka) Pokud to nepomůže, tak vyčisti karbec a nastav hodnoty dle příručky. Pokud ani to ne, tak sundej výfuk, vyndej z něj vnitřek, do ohniště dej starý plech, celý ho naplň benzínem, dej tam ten tlumič a zapal to. Taky je možnost, že to nedobíjí a máš vybitou baterku, případně přitáhni hlavu.
Datum: 20. srpna 2010 20:25
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ja bych pro zacatek vsechno vycistil potom kdyz by se nic nezmenilo prokontroloval elektriko popr. vymenil niktere el.casti
Datum: 20. srpna 2010 19:33
Jméno: Radek
IP: uživatel721
 Co třeba karbon ve výfuku
Datum: 20. srpna 2010 18:36
|



|