Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 dobrý den chci se zeptat přes noc jsem u jawy 21 omylem zapomněl zavřít palivový kohoutek a mezi kolenem a výfukem kde je azbestová šňůra (kterou nemám) byla loužička benzinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 10:23
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Já tam kohoutek nemám, mám z kohoutku udělanou takovou trubičku a ani jednou se mi nestalo že by benál vytekl...
Musíš nastavit hladinu v plovákovce...
Datum: 30. srpna 2010 10:23
 jen nechápu na co se ptáš..
Datum: 29. srpna 2010 20:07
 taky jsem několikrát nevypl benzin pres noc a byla pod tím louže ale vždy pod trubičkou odkapové misky... máš tamodkapovku? jestli ne mohlo ti to stéct přes válec po výfukové kolenu a vypadalo to že to teče z výfuku
Datum: 29. srpna 2010 19:51
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to nemuze bejt od toho, jedine ze by to skarburatoru steklo venkem povalci
Datum: 29. srpna 2010 19:25
Jméno: borodin
IP: uživatel10241
 Rozdělal jsem svou 555 do šroubku i motor,dal nove ložiska,bufera,kolečka ojeté vyměnil a složil.Ani zaboha nechce nastartovat,jiskra 3 mm před h.úvratí-v pořádku ale svíčka suchá jakoby tam nešel benzín- kohout v pořádku,hadička v pořádku,tryska čistá,plováková komora v pořádku-benzín teče v pořadku,šoupátko funguje,jehla na 2.zoubku odvrchu a zvedá se,sací koleno čisté až k těsnění k válci-ale praskl mě 1 p.kroužek ten první od hlavy,zatím jsem to složil bez něho a může to být tím,že by to nemělo sací kompresi ?Dík za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 1:09
Jméno: borodin
IP: uživatel10241
 Dallas měl pravdu,není první p. kroužek tak si motor nenatahne palivo,koupil jsem kroužek a chytl na drc po GO.Je vidět,že je Dallas odborník,Dík.555 jede jak drak a nelituji těch 4300kč co stály ty díly na generálku.
Datum: 31. srpna 2010 1:09
Jméno: Dallas
IP: uživatel6801
 Nevím proč mu radíte že má zkontrolovat svíčku nebo měnit předstih když jasně píše, že mu nejde směs do válce. Máš těsnění mezi válcem a kartery a hlinikový kroužek na těsnění hlavy ? Dobře dotaženou hlavu ? Píst s 3mi nebo 2ma kroužky ? Jestli s dvěma a jeden ti praskl, tak tam nebude kompres a motor si benzin sám nenatahne to same plati i pro těsnění. Pokud nemáš těsnění pod hlavpu a mezi valcem a kartry, tak ti to bude přisávat falešnej vzduch a opět si motor sám nenatáhne. Každopádně pokud při našlapování cítíš, že to nějkou kopresi má, tak to roztlač po rovince s jendičkou pořadně nacupovat, zapnout elektriku drzet plny plyn a tlacit pokud nechytne, tak sundat svíčku a zkontrolovat jestli už je mokrá pokud ne tak je problem jak už jsem psal výše a pokud ano hledej chybu v elektrice.
Datum: 29. srpna 2010 10:07
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Předstih nesnižuj, 555 neni mustang...nech to okolo tech 2,8 ten předstih a zkus fajku, jestli kope nebo brní anebo vyčistit karb.
A ani blafe nebo je to mrtví? Zkus karb z jiný motorky...
Datum: 29. srpna 2010 8:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 sniž ten předstih na 2mm před horní úvratí zkontroluj odtrh na kladívkách a na svíčce a nacupuj pořádně vyšlap si s tím na kopec a dej dvojku zatlač a pak tam dej jedničku a musí chytit.
Datum: 28. srpna 2010 22:36
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau mam problem s babetou 210 nejde mi rozjet jako když přidam plyn tak se dusí jako kdyby chtěla zdechnout nejde do plných otáček zdfechnu jak přidám plyn karburator je nový vyčištěný svíčka čistá co stim?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 7:33
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 asi ano a vadí moc když nemám misku??????????
Datum: 30. srpna 2010 7:33
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 a neteče to z misky pod karburátorem? Většinou to neteče úplně přesně do tý hadičky, co vede žebrama ale teče to okolo a potom je mokrej motor zespod
Datum: 29. srpna 2010 22:52
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jo už to jede bylo to špatně seřízenou směsí ale teče mi z motoru benzín čím to je?ze zpotku motoru
Datum: 29. srpna 2010 10:37
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ro k a pul
Datum: 29. srpna 2010 7:24
 příčin může být několik, mě to dělala ucpaná volnoběžná tryska(moc se nespoléhej na její vyčištění nějakym chlupem ale redši kup novou) nebo špatně nastevený plovák a nevyloučil bych ani gufera(stála někde delší dobu?Stačí půl roku)
Datum: 28. srpna 2010 22:23
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 chtěl jsem napsat jako nový že je vyčištěný jako ona jede ale spíše na volnoběh ani ne 20 kou a když přidám plyn tak se dusí jako by chtěla zdechnout
Datum: 28. srpna 2010 20:33
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tak je novy alebo vicisteni?vicistit ho nestaci abi babeta jela
Datum: 28. srpna 2010 20:11
Jméno: lolek
IP: uživatel10072
 zdar hosi muj pincek jede 55kmh jak ho trochu popohnat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 20:51
Jméno: lolek
IP: uživatel10072
 j to je mozne ze je do sily minuli majtejl bydlel v kopcich
Datum: 29. srpna 2010 20:51
 Taky je možné že máš motor v naprostém pořádku ale máš ho zpřevodovaný do sily... A čím víc spřevoduješ do sily tím je pomalejší ale za to silnější tak ještě spočítej zuby na řetězovém kolečku na motoru a když se ti bude chtít tak na primárním převodu který se nachází pod výkem u řadičky... na totojsem zapomněl
Datum: 28. srpna 2010 23:28
 Ještě si ověř jestli ti to nepodfukuje pod válcem,hlavou či přes karter v místě klikové skříně a nebo přes gufera... Pokud je toto všechno v pořádku tak se obávám že už máš pěkně vyběhaný válec. Někdy pomůžou i nové kroužky a píst no ale výbrus je vždy nejjistější.
Datum: 28. srpna 2010 23:26
Jméno: lolek
IP: uživatel10072
 tak svicka potreba neni ne kdyz startuje na slapnuti
Datum: 28. srpna 2010 22:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 vyladit předstih,odtrh, dát pořádnou svíčku,vyčistit i výfuk,hlavu,karbec,sání a musí létat jak střela
Datum: 28. srpna 2010 22:40
Jméno: lolek
IP: uživatel10072
 tak starty sou ne 1 slapnuti i kdyz je za studena
Datum: 28. srpna 2010 20:04
 jestli 5 let stal tak si to musi zas trochu sednou . Ja kdyz kupoval Ladu 1200, ktera stala 6 let jenom pod plachtou (ocistil jsem kladivko, vymenil vzduchovbej filtr a na prvni otoceni klickem chytla) tak prvni jizdu po rozhejbani taky jela max na 2. 40km/h. Po par jizdach uz vali 140km/h , coz je hodne slusny na to, ze ma najeto minimalne 100 928km. Na tachaku je sice 928km, ale predchozio majitel rikal, ze je tachometr uz minimalne jednou pretocenej dokola  Jinak pokud nemas takove stesti tak seridit zapalko, promazat vsechno co se hejbe a on musi jet.
Datum: 28. srpna 2010 19:40
 ještě vyměnit nebo při nejhoršim profouknout kompresorem filtr vzduchu
Datum: 28. srpna 2010 19:39
 Seřídit zapalování, vyčistit karburátor, odstranit karbon z hlavy a výfuku, když bude sundaná hlava změřit vůli v zámku kroužku, namazat řetěz, taky možno vyměnit olej z převodovky, nafoukat kola, vyměnit svíčku za brisk n15c na zimu n17c a pokud pak nepojede kolem 65 tak je problém jinde
Datum: 28. srpna 2010 19:38
Jméno: lolek
IP: uživatel10072
 jeste dopisu ze stal 5let ta jestli to nema na nej vliv
Datum: 28. srpna 2010 19:07
 zdarec ,zajímalo by mě jaké je číslo orginal červeného \\r\\n laku na jawa 23
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 18:22
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Hoj, špatně mi startuje fik 23, nejde nakopávačkou nakopnout, i když kopnu sebe větší silou, nechytá, ale na roztlačení chytne hned jak se jednou nebo dvakrát otočí zadní kolo... jak chytne tak už prostě valí jak má a vše šlape. Svíčky jsem zkoušel 14, 15, 17 a staré PALky a nic...
DĚLÁ TO JAK ZA TEPLA TAK ZA STUDENA
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 14:27
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Přesně tak, žádné půlení, už jsem na to přišel bylo to tyristorovým zápalkem který tam mám, odešel kondík a proto to nechytalo, ale stejně to nechytá za tepla...to tam mám dát jakou svíčku? PAL 14-5? Brisk N14?
Datum: 28. srpna 2010 14:27
 Píše že at kopá jak kopá že nechytá...takže nevím proč by mél půlit motor kvůli segmentu, nechytá mu to z jiých důvodů: karbec, malá jiskra apod.
Datum: 28. srpna 2010 13:11
Jméno: kimg2
IP: uživatel8418
 Pravdepodobne mas spatne startovací segment budes muset pulit motor!
Datum: 28. srpna 2010 12:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no možno by sa treba pohrať z karburatorom mne aj za zimna chyta bez toho aby som držal plyn
Datum: 28. srpna 2010 11:15
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 Zdarec mam takovej problem kdyz fechtla nastartuju tak v pohode drzi volnobeh parada ale jak pridam tak se zacne dusit nevite cim to je nemuze to byt nekde podfoukly tesneni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 20:41
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Karbec vyfuk krouzky
Datum: 28. srpna 2010 20:41
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 Trysky jsem si koupil novy ale vubec nevim co s tim uz.
Datum: 28. srpna 2010 17:30
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mám podobny problem akorat moje jawa si drží volnobeh jeno tak 10 secund a pak chcipne a nejede..ale jak mi este jela a delala to tak sem procistil trysky..ale porad to delalo tak sem badal a nakonec jsem vymenil trysku a fiha jede nevim jakto ale skus to taky..
Datum: 27. srpna 2010 20:43
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 a to se ti začlo dusit ze dne za den? nebo postupně
Datum: 27. srpna 2010 18:20
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 To uz jsem taky zkousel i hejbat s tim plisek prihybat a odhybat vubec netusim co s tim muze byt premyslel jsem ze je to tesneni pod hlavou nebo pod karbecem a nebo ta nejhorsi varianta u klikovky
Datum: 27. srpna 2010 15:08
 no hele...zkus az udes pridavat plyn, drzet prst na cupovaku, treba mas malou hladinu v plovakovce.
Datum: 27. srpna 2010 14:52
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 Karbec jsem uz cistil nejmi ctyrikrat
Datum: 27. srpna 2010 14:46
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 ucpanej karbec- pročistit a když nepujde furt tak napiš
Datum: 27. srpna 2010 14:30
Jméno: samujel
IP: uživatel10297
 moze byt ze mas zapchaty filter
Datum: 27. srpna 2010 14:23
 zdravim měl bych dotaz na JAWU 350 typ 640 mám na předním kole brzdoví kotouč který v sobě nenmá díry a on se mi skroutil a když ted brzdim tam to šíleně škube to by z toho jeden zpad, ale nejhorší je že když si koupím ten kotouč sdírama na chlazení tak ten tam nejde páč má vetší díry na šrouby ví nekdo co stím? \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 20:24
 ale když já všude vidim jen ten kotouč s dírama sem ten muj kotouč ještě nikde neviděl nevíš kde se dá sehnat?
Datum: 27. srpna 2010 20:24
 nejspíš byl ten tvuj kotouč moc opotřebovanej a tenkej, takže se při brždění zkroutil. když neměl díry tak to byl pevnej kotouč, zatimco ten s dírama je plovoucí..takže si musíš sehnat opět ten bez děr - pevnej, ten ti tam pujde
Datum: 27. srpna 2010 12:01
 Zdar hoši... Chtěl bych se zeptat jestli jde vyměnit čep kyvky na jawě 638 stejně jako u pincka. Celý kyvka se hýbe do boků,jezdit se s tím dá vpohodě ale je to takový divný pocit. u pincka jde vytlačit ale nevim jestli to u 638 neni nejak napevno. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:43
 taky bych to potreboval vymenit a nwm jak
Datum: 14. září 2010 7:43
 díky moc... jdu se podívat na manii. alespon už jsem klidný že to jde opravit
Datum: 26. srpna 2010 21:50
 jde to, pokud se nepletu tak na mánii v technice by to mohlo být popsané...
Datum: 26. srpna 2010 19:32
 Zdar, to nevim ale chci se tě zeptat , tys sundával kyvku na pinckovi? jestli jo tak jak? Dik
Datum: 26. srpna 2010 18:58
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 ČEST draci. chci se jen optat.. ten vzuch filtr co se daval... na 550 a 555... není to téměř to samý jako nám známý Přímí sání co se používá na tjůůninik?  ptám se jen.. proto.. že se mi nezda že by to pařezům nějáko vadilo tenhle typ saní.. díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 19:28
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 je a neni to stejný....podle použitý drátenky....origo je jemná a pokud je správně namaštěná aby lapala nečistoty,tak jistej odpor sání vytváří....pokud das na Jikov 14 hrubej filtr z Jikovu 16,tak to vytvari minimalni odpor sani a motor se v podstate chova jako bez filtru... pokud bys zabrouzdal na diskusi u stejskyho,tak je tam moc hezky prodiskutovano,jakej vliv ma tlumic sání...doporucuju precist vsem,nez zacnou kupovat "primy filtry" a delat tjůnink....to a samy plati o vejfuku....
Datum: 26. srpna 2010 19:28
Jméno: Tlmi(č)
IP: uživatel8342
 čau draci chtěl bych poradit co mam udělat když my prokluzuje startovací páka ? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 20:45
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Povol sroubek u spojky a nebo vymen lamely a i mezilamelu nejlepe..
Datum: 27. srpna 2010 20:45
 to bude něco se spojkou buĎto je sjetá nebo potřebuje jen seřídit
Datum: 26. srpna 2010 10:56
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj drací mám takoví problém pomiňte že to tady píšu sice to sem nepatří ale ptal sem se už snad všede mam pitbajka 110 jen tak na svezeni abych neničil fichtla a nedavno když sem jel tak mi zdechnul začal škubat a pak uplně chcip a už sem ho nenatočil tak sem mu vičistil karbec a vůbec nic a nedavno sem ho skoušel roztlačit tak chytnul nejde vubec do otáček a když se do nich dostane tak začně hulit černě mislim si že bude neco s ventilama prosím vás drací poraďtemi už nevim kde se ptát promiňte ze to sem dávám vím nepatři to sem dík za odpovědi Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 18:26
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Ventily, svíčka, fajfka, v horším případě CDI.
Datum: 25. srpna 2010 18:26
 Nechal bych si seřídit ventyly
Datum: 25. srpna 2010 11:47
 Jinak odkud si?
Datum: 25. srpna 2010 11:46
 Přesně tohle to dělalo kámošovi,když se mu podělala fajfka.
Datum: 25. srpna 2010 11:46
 kamos ma apriliu 125 mu to udelalo uz po třetí a zjistili jsme že mu do valce teče voda z vodního chlazení, tak jsme vyměnili těsnění pod valcem a voala chytla a už nečudila, jake máš chlazení? pokud vodní je možné že je to stejny problém...
Datum: 25. srpna 2010 10:25
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Čus draci pokusim se zde popsat muj problem s fikem budu vděčný za jakoukoliv radu.Tak k tomu problému;pionyr mi háže pěknou jiskru,benzin teče pěknym proudem,hladina v karburatoru je seštelováná,pionýra nastartuju na první našlápnutí,krásně drží i volnoběh,ale zajízdy ten motor prostě nemá plynulý chod,jakoby cuká ale jen tak mírně,takže se dá normálně jet jinak má tah pěknej a letěl by jak střela.  díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 20:04
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 problém vyřešen  ,bylo to kladívkem a kontaktem v zapalování,vzal jsem si pilníček a trošku to opiloval,dal otrh podle oka,a jede jak za mlada
Datum: 25. srpna 2010 20:04
 Kup si svíčku n17 a n15 a snad to pomůže, se starou palkou mi to také jezdilo a startovalo super ale pro přidání víc jak 1/4 plynu to začlo pomalu vynechávat
Datum: 25. srpna 2010 11:49
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Diky,ale předstihem si myslim že to nebude,protože motor zabýrá krásně už od spodnich otáček,a na to že tam mám 13z sekundární kolečko,má i tah,kouknu na to šoupátko.
Datum: 25. srpna 2010 10:13
 nebo nějak hejbnutý předstih...
Datum: 25. srpna 2010 10:08
 podívej se v jakém stavu máš šoupátko v karbecu a bowden plynu třeba máš větší vůli než je zdrávo a směs do motoru nejde plynule... jinak nevím..
Datum: 25. srpna 2010 10:07
 Otázka pro Sesu i ostatní: Dá se sehnat zadní tlumič pérování, NESTAVITELNÝ na jawu 175/356 v replice nebo se musím rozběhnout po internetu a shánět starý? Jeden mám OK, druhý po havárii, je zlomený závit na konci táhla pístku. Popřípadě,nemá někdo zkušenosti s rozborkou těchto starých tlumičů(pokud se dají vůbec rezebrat)? (Jsem děsný detailista a mermomocí tam chci mít ty starý, nestavitelný.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 11:14
 Menší aktualizace: Tlumič jsem kompletně rozebral a sháním už jenom tu tyčku toho pístku. Z čeho by tam mohla pasovat? Je možné,že je stejná jako v novějším provedení? Dlouhá je 15cm i se závity na koncích.
Datum: 25. srpna 2010 11:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele když dáš jeden novej tak bude tvrdší a bude se ti kroutit kyvka....takže budto kup 2 nový a nebo si sežen 2 starší , ale takový u kterých víš že byly vždy spolu a jsou přibližně stejně opotřebené
Datum: 25. srpna 2010 10:51
Jméno: dachlař
IP: uživatel9614
 dobry den ,potreboval bych poradit : na mustangovi mam zapalování z 550 achci se zeptat jak mám zapojit celou elektriku estli podle mustangovího schemata nebo z550,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 18:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 myslím že se v těch číslech na přepínači liší. Musíš to zkusit jestli to půjde podle typu 21 a když ne tak se kouknout na schéma jawy 550
Datum: 26. srpna 2010 18:45
Jméno: dachlař
IP: uživatel9614
 a to bude stejny ty popisky na tom hlavnim vypínači v předí masce ?
Datum: 25. srpna 2010 8:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 musíš to podle 550
Datum: 25. srpna 2010 8:33
Jméno: Dušan
IP: uživatel10278
 Nazdárek pánové, mám problém s fichtlem (jawa50 /20). 20 let stál v garáži, teď ho zprovozňuju. Nastartovat jde v pohodě, zmáčknu spojku a zařadím stupeň - vše bez problémů, ale když to chci rozjet, pokud dám hodně plynu tak se začne rozjíždět, ale jakmile čím víc jde spojka do záběru, tím se to začíná dusit a nakonec chcípne. Zajímavé, že bez zátěže (zadní kolo ve vzduchu) se "rozjede". Výfuk je vyčištěný, převodový olej nový, svíčka nová, vzduch saje jen přes filtr, dal jsem tam pro jistotu i nové těsnění, karbec jsem vyčistil, měnil jsem i kondenzátor. Napadá mě, že by to mohlo být třeba i cívkou, ale nevim... Jediné, co mi nehraje, je že když jsem seřizoval hladinu v plovákovce, tak jsem ji nastavil dobře a ona tak zustala, ale jakmile jsem to nastartoval a snažil se to rozjet (a asi protože tam šlo více paliva) a potom to vypnul, tak začala ta plovákovka přetékat , resp. ten benál v ní a nešlo to zastavit, měnil jsem i plovák, ale tím to nebylo, tak mě napadl ještě ten ventilek na víčku od plovákovky, ten taky nebyl zanešený... Fakticky si s tím už nevím rady, pokud nekdo tušíte řešení, prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 21:49
Jméno: Dušan
IP: uživatel10278
 Fichtlar05: ten karbec se stále přechlastával, celá závada asi byla špatným jehlovým ventilkem, ale přechlastával se i pak, jenže to bylo protože ten ventilek je jiný než puvodni a uhe lmezi pliškem a tou jehlou ve ventilku byl velky takže se ta jehla nezvedala, ale drhlo to a proto se přivod neuzavřel a přechlastávalo se to, takže jsem plíšek přihnul tak aby to nedrhlo a snad to pude, zítra to ještě otestuju, ještě budu muset srovnat řiditka - jsou nakřivo. S tou dvojkou mě to taky napadlo, ale tim to nebylo
Datum: 29. srpna 2010 21:49
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 nastav si hladinu, vyčisti karbec a nerojizdis se nahodou s dvojky ??
Datum: 27. srpna 2010 20:47
 Jéžiš tak kup na burze za stovku jinej karbec a máš pokoj.
Datum: 24. srpna 2010 22:06
Jméno: Dušan
IP: uživatel10278
 PavoL: karburátor jsem vyčistil, palivový ventil není nový, ale funguje, a nádrž je bohužel jen několikrát propláchlá benzínem, protože mě nenapadlo nic lepšího. Ale podstatné je, že se ta motorka takhle "zkazila" už před těma pár lety, problém bude asi někde v té plovákové komoře, že to tak nějak přetýká, ale přitom ten ventilek, který do ní vede a je vyšroubovatelný - když ho přimáčknu prstem a otevřu kohout tak benzín neteče a když povolim tak teče..
Datum: 24. srpna 2010 21:52
Jméno: PavoL
IP: uživatel10280
 Při "rozbíhání" motorky co dlouho stála platí obecný pravidlo: Vyčistit nádrž, VYČISTIT kohoutek a VYČISTIT karburátor... Zdánlivě nicneříkající věci, který na 99% způsobujou problémy...
Datum: 24. srpna 2010 21:14
 NO? je to ulitý.... Doporučuju koupit nový ventilek, sítko a jehlu plováku, koneckonců třeba je ten plovák děravý...
Datum: 24. srpna 2010 20:17
Jméno: tomashek
IP: uživatel9691
 cau draci mam problem mam jawa 20 pionyra a haze mi jistra jenom do fajfky a nehazi pres svicku kdyz ju prilozim k hlave nebo k valci tak nic diky za odpoved...cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 19:41
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 a jak víš že hází do fajfky? pak zkus vyměnit svíčku
Datum: 24. srpna 2010 19:41
Jméno: Rex
IP: uživatel10027
 Hoj, mám pionýra a jede blbě....když jedu na jedna tak to vytočim dám dva a motor prostě nemůže..dám jedna po chvíly dva a to samo, když jedu z menšího kopce tak to jede normálně ale na rovině se to začne dusit...ne jako dusit...ale ten motor na tu dvojku nemá sílu. Ale na 1 uveze i dvě osoby...tak nevím...Moc díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 10:50
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Byl to velkej odtrh, ted ho mám 0,25 a táhne krásně...Na 0,4 to nejelo...
Datum: 26. srpna 2010 10:50
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 hmmm....mozna hladina v plovakovce........jinak koukni jestli ti to vazne u ty hlavy nepodfukuje to se stalo jednou me........kdyz to nebude timhle tak mozna výbrus nebo predstih.....ale nejsem si nicim jistej
Datum: 25. srpna 2010 11:15
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Občas to zakucká a předstih, odtrh a těsnost hlavy sem překontrolovávál... TAKŽE PROSÍM O VEŠKERÉ RADY KTERÉ NĚKOHO NAPADAJÍ
Datum: 24. srpna 2010 21:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo může..třeba jsi to přidřel...a má to rovnoměrný chod bez síly a nebo to kucká??? může ti někde podfukovat hlava , nebo máš rozhozený předstih
Datum: 24. srpna 2010 20:40
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Myslíš? Před měsícem to jelo normálně...stálo to pod stodolou a ted to nejede...nemůže to být něco jiného?
Datum: 24. srpna 2010 18:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekl bych že v tom nebude nic jinýho než nadměrné opotřebení , a že ten motor měl být už dávno po GO když tě neuveze ani na 2 ...
Datum: 24. srpna 2010 18:28
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 CAu draci... jak jinak se da definovat KROUTICI MOMENT? co to vlastne je? dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 17:14
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Krout%C3%ADc%C3%AD_moment
Datum: 24. srpna 2010 17:14
 Mám babetu 107,ale blbne v bubnu jak jsou pakny tak když zastavim tak něco klepne a výrazná křupající rána, ale rozjezdy dobré a jízda taky.Vůbec si nevím rady čím to je.Nevím jak to rozebrat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 11:44
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Čím rychleji tlačíš ,tím je to intenzivnější ? To působí odstředivá síla na čelisti ,které začínají zabírat.
Datum: 25. srpna 2010 11:44
Jméno: Honza
IP: uživatel9857
 no když to tlačim tak v tom cvaká.
Datum: 24. srpna 2010 22:02
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Můžou to dělat rozběhové čelisti. Pro jistotu vem za setrvačník a snaž se ho přitáhnout k sobě a od sebe. Zjistíš ,jestli není
uvolněná kliková hřídel. Když to bude OK, povol středový šroub setrvačníku a tři šrouby kolem něho. Setrvačník sundej a
podívej se na pružiny čelistí , jestli jsou zaháknuté. Jinak , ty čelisti rachotí i za normálního stavu.
Datum: 24. srpna 2010 17:13
|



|