slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  152  153  154  155  156  157  158  159  160  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý den chci se zeptat přes noc jsem u jawy 21 omylem zapomněl zavřít palivový kohoutek a mezi kolenem a výfukem kde je azbestová šňůra (kterou nemám) byla loužička benzinu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 10:23
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Já tam kohoutek nemám, mám z kohoutku udělanou takovou trubičku a ani jednou se mi nestalo že by benál vytekl... Musíš nastavit hladinu v plovákovce...
 
 
Datum: 30. srpna 2010 10:23
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen nechápu na co se ptáš..
 
 
Datum: 29. srpna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky jsem několikrát nevypl benzin pres noc a byla pod tím louže ale vždy pod trubičkou odkapové misky... máš tamodkapovku? jestli ne mohlo ti to stéct přes válec po výfukové kolenu a vypadalo to že to teče z výfuku
 
 
Datum: 29. srpna 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
to nemuze bejt od toho, jedine ze by to skarburatoru steklo venkem povalci
 
 
Datum: 29. srpna 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: borodin      IP: uživatel10241    
Rozdělal jsem svou 555 do šroubku i motor,dal nove ložiska,bufera,kolečka ojeté vyměnil a složil.Ani zaboha nechce nastartovat,jiskra 3 mm před h.úvratí-v pořádku ale svíčka suchá jakoby tam nešel benzín- kohout v pořádku,hadička v pořádku,tryska čistá,plováková komora v pořádku-benzín teče v pořadku,šoupátko funguje,jehla na 2.zoubku odvrchu a zvedá se,sací koleno čisté až k těsnění k válci-ale praskl mě 1 p.kroužek ten první od hlavy,zatím jsem to složil bez něho a může to být tím,že by to nemělo sací kompresi ?Dík za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 1:09
 
 
 
 
Jméno: borodin      IP: uživatel10241    
Dallas měl pravdu,není první p. kroužek tak si motor nenatahne palivo,koupil jsem kroužek a chytl na drc po GO.Je vidět,že je Dallas odborník,Dík.555 jede jak drak a nelituji těch 4300kč co stály ty díly na generálku.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 1:09
 
 
 
 
Jméno: Dallas      IP: uživatel6801    
Nevím proč mu radíte že má zkontrolovat svíčku nebo měnit předstih když jasně píše, že mu nejde směs do válce. Máš těsnění mezi válcem a kartery a hlinikový kroužek na těsnění hlavy ? Dobře dotaženou hlavu ? Píst s 3mi nebo 2ma kroužky ? Jestli s dvěma a jeden ti praskl, tak tam nebude kompres a motor si benzin sám nenatahne to same plati i pro těsnění. Pokud nemáš těsnění pod hlavpu a mezi valcem a kartry, tak ti to bude přisávat falešnej vzduch a opět si motor sám nenatáhne. Každopádně pokud při našlapování cítíš, že to nějkou kopresi má, tak to roztlač po rovince s jendičkou pořadně nacupovat, zapnout elektriku drzet plny plyn a tlacit pokud nechytne, tak sundat svíčku a zkontrolovat jestli už je mokrá pokud ne tak je problem jak už jsem psal výše a pokud ano hledej chybu v elektrice.
 
 
Datum: 29. srpna 2010 10:07
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Předstih nesnižuj, 555 neni mustang...nech to okolo tech 2,8 ten předstih a zkus fajku, jestli kope nebo brní anebo vyčistit karb. A ani blafe nebo je to mrtví? Zkus karb z jiný motorky...
 
 
Datum: 29. srpna 2010 8:21
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
sniž ten předstih na 2mm před horní úvratí zkontroluj odtrh na kladívkách a na svíčce a nacupuj pořádně vyšlap si s tím na kopec a dej dvojku zatlač a pak tam dej jedničku a musí chytit.
 
 
Datum: 28. srpna 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau mam problem s babetou 210 nejde mi rozjet jako když přidam plyn tak se dusí jako kdyby chtěla zdechnout nejde do plných otáček zdfechnu jak přidám plyn karburator je nový vyčištěný svíčka čistá co stim????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 7:33
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
asi ano a vadí moc když nemám misku??????????
 
 
Datum: 30. srpna 2010 7:33
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
a neteče to z misky pod karburátorem? Většinou to neteče úplně přesně do tý hadičky, co vede žebrama ale teče to okolo a potom je mokrej motor zespod
 
 
Datum: 29. srpna 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jo už to jede bylo to špatně seřízenou směsí ale teče mi z motoru benzín čím to je?ze zpotku motoru
 
 
Datum: 29. srpna 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ro k a pul
 
 
Datum: 29. srpna 2010 7:24
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
příčin může být několik, mě to dělala ucpaná volnoběžná tryska(moc se nespoléhej na její vyčištění nějakym chlupem ale redši kup novou) nebo špatně nastevený plovák a nevyloučil bych ani gufera(stála někde delší dobu?Stačí půl roku)
 
 
Datum: 28. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
chtěl jsem napsat jako nový že je vyčištěný jako ona jede ale spíše na volnoběh ani ne 20 kou a když přidám plyn tak se dusí jako by chtěla zdechnout
 
 
Datum: 28. srpna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
tak je novy alebo vicisteni?vicistit ho nestaci abi babeta jela
 
 
Datum: 28. srpna 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel10072    
zdar hosi muj pincek jede 55kmh jak ho trochu popohnat ? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel10072    
j to je mozne ze je do sily minuli majtejl bydlel v kopcich
 
 
Datum: 29. srpna 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky je možné že máš motor v naprostém pořádku ale máš ho zpřevodovaný do sily... A čím víc spřevoduješ do sily tím je pomalejší ale za to silnější tak ještě spočítej zuby na řetězovém kolečku na motoru a když se ti bude chtít tak na primárním převodu který se nachází pod výkem u řadičky... na totojsem zapomněl
 
 
Datum: 28. srpna 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě si ověř jestli ti to nepodfukuje pod válcem,hlavou či přes karter v místě klikové skříně a nebo přes gufera... Pokud je toto všechno v pořádku tak se obávám že už máš pěkně vyběhaný válec. Někdy pomůžou i nové kroužky a píst no ale výbrus je vždy nejjistější.
 
 
Datum: 28. srpna 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel10072    
tak svicka potreba neni ne kdyz startuje na slapnuti
 
 
Datum: 28. srpna 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
vyladit předstih,odtrh, dát pořádnou svíčku,vyčistit i výfuk,hlavu,karbec,sání a musí létat jak střela
 
 
Datum: 28. srpna 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel10072    
tak starty sou ne 1 slapnuti i kdyz je za studena
 
 
Datum: 28. srpna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli 5 let stal tak si to musi zas trochu sednou . Ja kdyz kupoval Ladu 1200, ktera stala 6 let jenom pod plachtou (ocistil jsem kladivko, vymenil vzduchovbej filtr a na prvni otoceni klickem chytla) tak prvni jizdu po rozhejbani taky jela max na 2. 40km/h. Po par jizdach uz vali 140km/h , coz je hodne slusny na to, ze ma najeto minimalne 100 928km. Na tachaku je sice 928km, ale predchozio majitel rikal, ze je tachometr uz minimalne jednou pretocenej dokola :-D Jinak pokud nemas takove stesti tak seridit zapalko, promazat vsechno co se hejbe a on musi jet.
 
 
Datum: 28. srpna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě vyměnit nebo při nejhoršim profouknout kompresorem filtr vzduchu
 
 
Datum: 28. srpna 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seřídit zapalování, vyčistit karburátor, odstranit karbon z hlavy a výfuku, když bude sundaná hlava změřit vůli v zámku kroužku, namazat řetěz, taky možno vyměnit olej z převodovky, nafoukat kola, vyměnit svíčku za brisk n15c na zimu n17c a pokud pak nepojede kolem 65 tak je problém jinde
 
 
Datum: 28. srpna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel10072    
jeste dopisu ze stal 5let ta jestli to nema na nej vliv
 
 
Datum: 28. srpna 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec ,zajímalo by mě jaké je číslo orginal červeného \\r\\n laku na jawa 23 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Hoj, špatně mi startuje fik 23, nejde nakopávačkou nakopnout, i když kopnu sebe větší silou, nechytá, ale na roztlačení chytne hned jak se jednou nebo dvakrát otočí zadní kolo... jak chytne tak už prostě valí jak má a vše šlape. Svíčky jsem zkoušel 14, 15, 17 a staré PALky a nic... DĚLÁ TO JAK ZA TEPLA TAK ZA STUDENA Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Přesně tak, žádné půlení, už jsem na to přišel bylo to tyristorovým zápalkem který tam mám, odešel kondík a proto to nechytalo, ale stejně to nechytá za tepla...to tam mám dát jakou svíčku? PAL 14-5? Brisk N14?
 
 
Datum: 28. srpna 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Píše že at kopá jak kopá že nechytá...takže nevím proč by mél půlit motor kvůli segmentu, nechytá mu to z jiých důvodů: karbec, malá jiskra apod.
 
 
Datum: 28. srpna 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: kimg2      IP: uživatel8418    
Pravdepodobne mas spatne startovací segment budes muset pulit motor!
 
 
Datum: 28. srpna 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no možno by sa treba pohrať z karburatorom mne aj za zimna chyta bez toho aby som držal plyn
 
 
Datum: 28. srpna 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel9923    
Zdarec mam takovej problem kdyz fechtla nastartuju tak v pohode drzi volnobeh parada ale jak pridam tak se zacne dusit nevite cim to je nemuze to byt nekde podfoukly tesneni? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Karbec vyfuk krouzky
 
 
Datum: 28. srpna 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel9923    
Trysky jsem si koupil novy ale vubec nevim co s tim uz.
 
 
Datum: 28. srpna 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Mám podobny problem akorat moje jawa si drží volnobeh jeno tak 10 secund a pak chcipne a nejede..ale jak mi este jela a delala to tak sem procistil trysky..ale porad to delalo tak sem badal a nakonec jsem vymenil trysku a fiha jede nevim jakto ale skus to taky.. :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
a to se ti začlo dusit ze dne za den? nebo postupně
 
 
Datum: 27. srpna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel9923    
To uz jsem taky zkousel i hejbat s tim plisek prihybat a odhybat vubec netusim co s tim muze byt premyslel jsem ze je to tesneni pod hlavou nebo pod karbecem a nebo ta nejhorsi varianta u klikovky
 
 
Datum: 27. srpna 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hele...zkus az udes pridavat plyn, drzet prst na cupovaku, treba mas malou hladinu v plovakovce.
 
 
Datum: 27. srpna 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel9923    
Karbec jsem uz cistil nejmi ctyrikrat
 
 
Datum: 27. srpna 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
ucpanej karbec- pročistit a když nepujde furt tak napiš
 
 
Datum: 27. srpna 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: samujel      IP: uživatel10297    
moze byt ze mas zapchaty filter
 
 
Datum: 27. srpna 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: sikor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim měl bych dotaz na JAWU 350 typ 640 mám na předním kole brzdoví kotouč který v sobě nenmá díry a on se mi skroutil a když ted brzdim tam to šíleně škube to by z toho jeden zpad, ale nejhorší je že když si koupím ten kotouč sdírama na chlazení tak ten tam nejde páč má vetší díry na šrouby ví nekdo co stím? \r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: sikor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale když já všude vidim jen ten kotouč s dírama sem ten muj kotouč ještě nikde neviděl nevíš kde se dá sehnat?
 
 
Datum: 27. srpna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš byl ten tvuj kotouč moc opotřebovanej a tenkej, takže se při brždění zkroutil. když neměl díry tak to byl pevnej kotouč, zatimco ten s dírama je plovoucí..takže si musíš sehnat opět ten bez děr - pevnej, ten ti tam pujde
 
 
Datum: 27. srpna 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši... Chtěl bych se zeptat jestli jde vyměnit čep kyvky na jawě 638 stejně jako u pincka. Celý kyvka se hýbe do boků,jezdit se s tím dá vpohodě ale je to takový divný pocit. u pincka jde vytlačit ale nevim jestli to u 638 neni nejak napevno. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych to potreboval vymenit a nwm jak
 
 
Datum: 14. září 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc... jdu se podívat na manii. alespon už jsem klidný že to jde opravit
 
 
Datum: 26. srpna 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to, pokud se nepletu tak na mánii v technice by to mohlo být popsané...
 
 
Datum: 26. srpna 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar, to nevim ale chci se tě zeptat , tys sundával kyvku na pinckovi? jestli jo tak jak? Dik
 
 
Datum: 26. srpna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
ČEST draci. chci se jen optat.. ten vzuch filtr co se daval... na 550 a 555... není to téměř to samý jako nám známý Přímí sání co se používá na tjůůninik? :-D ptám se jen.. proto.. že se mi nezda že by to pařezům nějáko vadilo tenhle typ saní.. díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10290    
je a neni to stejný....podle použitý drátenky....origo je jemná a pokud je správně namaštěná aby lapala nečistoty,tak jistej odpor sání vytváří....pokud das na Jikov 14 hrubej filtr z Jikovu 16,tak to vytvari minimalni odpor sani a motor se v podstate chova jako bez filtru... pokud bys zabrouzdal na diskusi u stejskyho,tak je tam moc hezky prodiskutovano,jakej vliv ma tlumic sání...doporucuju precist vsem,nez zacnou kupovat "primy filtry" a delat tjůnink....to a samy plati o vejfuku....
 
 
Datum: 26. srpna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: Tlmi(č)      IP: uživatel8342    
čau draci chtěl bych poradit co mam udělat když my prokluzuje startovací páka ? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Povol sroubek u spojky a nebo vymen lamely a i mezilamelu nejlepe..
 
 
Datum: 27. srpna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude něco se spojkou buĎto je sjetá nebo potřebuje jen seřídit
 
 
Datum: 26. srpna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
Ahoj drací mám takoví problém pomiňte že to tady píšu sice to sem nepatří ale ptal sem se už snad všede mam pitbajka 110 jen tak na svezeni abych neničil fichtla a nedavno když sem jel tak mi zdechnul začal škubat a pak uplně chcip a už sem ho nenatočil tak sem mu vičistil karbec a vůbec nic a nedavno sem ho skoušel roztlačit tak chytnul nejde vubec do otáček a když se do nich dostane tak začně hulit černě mislim si že bude neco s ventilama prosím vás drací poraďtemi už nevim kde se ptát promiňte ze to sem dávám vím nepatři to sem dík za odpovědi Venca odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Ventily, svíčka, fajfka, v horším případě CDI.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechal bych si seřídit ventyly
 
 
Datum: 25. srpna 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak odkud si?
 
 
Datum: 25. srpna 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tohle to dělalo kámošovi,když se mu podělala fajfka.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamos ma apriliu 125 mu to udelalo uz po třetí a zjistili jsme že mu do valce teče voda z vodního chlazení, tak jsme vyměnili těsnění pod valcem a voala chytla a už nečudila, jake máš chlazení? pokud vodní je možné že je to stejny problém...
 
 
Datum: 25. srpna 2010 10:25
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Čus draci pokusim se zde popsat muj problem s fikem budu vděčný za jakoukoliv radu.Tak k tomu problému;pionyr mi háže pěknou jiskru,benzin teče pěknym proudem,hladina v karburatoru je seštelováná,pionýra nastartuju na první našlápnutí,krásně drží i volnoběh,ale zajízdy ten motor prostě nemá plynulý chod,jakoby cuká ale jen tak mírně,takže se dá normálně jet jinak má tah pěknej a letěl by jak střela.:-D díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
problém vyřešen ;-) ,bylo to kladívkem a kontaktem v zapalování,vzal jsem si pilníček a trošku to opiloval,dal otrh podle oka,a jede jak za mlada :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si svíčku n17 a n15 a snad to pomůže, se starou palkou mi to také jezdilo a startovalo super ale pro přidání víc jak 1/4 plynu to začlo pomalu vynechávat
 
 
Datum: 25. srpna 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Diky,ale předstihem si myslim že to nebude,protože motor zabýrá krásně už od spodnich otáček,a na to že tam mám 13z sekundární kolečko,má i tah,kouknu na to šoupátko.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 10:13
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo nějak hejbnutý předstih...
 
 
Datum: 25. srpna 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se v jakém stavu máš šoupátko v karbecu a bowden plynu třeba máš větší vůli než je zdrávo a směs do motoru nejde plynule... jinak nevím..
 
 
Datum: 25. srpna 2010 10:07
 
 
 
 
Jméno: Martin Janešík      E-mail:      IP: uživatel10282    
Otázka pro Sesu i ostatní: Dá se sehnat zadní tlumič pérování, NESTAVITELNÝ na jawu 175/356 v replice nebo se musím rozběhnout po internetu a shánět starý? Jeden mám OK, druhý po havárii, je zlomený závit na konci táhla pístku. Popřípadě,nemá někdo zkušenosti s rozborkou těchto starých tlumičů(pokud se dají vůbec rezebrat)? (Jsem děsný detailista a mermomocí tam chci mít ty starý, nestavitelný.) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: Martin Janešík      E-mail:      IP: uživatel10282    
Menší aktualizace: Tlumič jsem kompletně rozebral a sháním už jenom tu tyčku toho pístku. Z čeho by tam mohla pasovat? Je možné,že je stejná jako v novějším provedení? Dlouhá je 15cm i se závity na koncích.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele když dáš jeden novej tak bude tvrdší a bude se ti kroutit kyvka....takže budto kup 2 nový a nebo si sežen 2 starší , ale takový u kterých víš že byly vždy spolu a jsou přibližně stejně opotřebené
 
 
Datum: 25. srpna 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: dachlař      IP: uživatel9614    
dobry den ,potreboval bych poradit : na mustangovi mam zapalování z 550 achci se zeptat jak mám zapojit celou elektriku estli podle mustangovího schemata nebo z550,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
myslím že se v těch číslech na přepínači liší. Musíš to zkusit jestli to půjde podle typu 21 a když ne tak se kouknout na schéma jawy 550
 
 
Datum: 26. srpna 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: dachlař      IP: uživatel9614    
a to bude stejny ty popisky na tom hlavnim vypínači v předí masce ?
 
 
Datum: 25. srpna 2010 8:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
musíš to podle 550
 
 
Datum: 25. srpna 2010 8:33
 
 
 
 
Jméno: Dušan      IP: uživatel10278    
Nazdárek pánové, mám problém s fichtlem (jawa50 /20). 20 let stál v garáži, teď ho zprovozňuju. Nastartovat jde v pohodě, zmáčknu spojku a zařadím stupeň - vše bez problémů, ale když to chci rozjet, pokud dám hodně plynu tak se začne rozjíždět, ale jakmile čím víc jde spojka do záběru, tím se to začíná dusit a nakonec chcípne. Zajímavé, že bez zátěže (zadní kolo ve vzduchu) se "rozjede". Výfuk je vyčištěný, převodový olej nový, svíčka nová, vzduch saje jen přes filtr, dal jsem tam pro jistotu i nové těsnění, karbec jsem vyčistil, měnil jsem i kondenzátor. Napadá mě, že by to mohlo být třeba i cívkou, ale nevim... Jediné, co mi nehraje, je že když jsem seřizoval hladinu v plovákovce, tak jsem ji nastavil dobře a ona tak zustala, ale jakmile jsem to nastartoval a snažil se to rozjet (a asi protože tam šlo více paliva) a potom to vypnul, tak začala ta plovákovka přetékat , resp. ten benál v ní a nešlo to zastavit, měnil jsem i plovák, ale tím to nebylo, tak mě napadl ještě ten ventilek na víčku od plovákovky, ten taky nebyl zanešený... Fakticky si s tím už nevím rady, pokud nekdo tušíte řešení, prosím poraďte ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Dušan      IP: uživatel10278    
Fichtlar05: ten karbec se stále přechlastával, celá závada asi byla špatným jehlovým ventilkem, ale přechlastával se i pak, jenže to bylo protože ten ventilek je jiný než puvodni a uhe lmezi pliškem a tou jehlou ve ventilku byl velky takže se ta jehla nezvedala, ale drhlo to a proto se přivod neuzavřel a přechlastávalo se to, takže jsem plíšek přihnul tak aby to nedrhlo a snad to pude, zítra to ještě otestuju, ještě budu muset srovnat řiditka - jsou nakřivo. S tou dvojkou mě to taky napadlo, ale tim to nebylo :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
nastav si hladinu, vyčisti karbec a nerojizdis se nahodou s dvojky ?? :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jéžiš tak kup na burze za stovku jinej karbec a máš pokoj.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: Dušan      IP: uživatel10278    
PavoL: karburátor jsem vyčistil, palivový ventil není nový, ale funguje, a nádrž je bohužel jen několikrát propláchlá benzínem, protože mě nenapadlo nic lepšího. Ale podstatné je, že se ta motorka takhle "zkazila" už před těma pár lety, problém bude asi někde v té plovákové komoře, že to tak nějak přetýká, ale přitom ten ventilek, který do ní vede a je vyšroubovatelný - když ho přimáčknu prstem a otevřu kohout tak benzín neteče a když povolim tak teče..
 
 
Datum: 24. srpna 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: PavoL      IP: uživatel10280    
Při "rozbíhání" motorky co dlouho stála platí obecný pravidlo: Vyčistit nádrž, VYČISTIT kohoutek a VYČISTIT karburátor... Zdánlivě nicneříkající věci, který na 99% způsobujou problémy...
 
 
Datum: 24. srpna 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO? je to ulitý.... Doporučuju koupit nový ventilek, sítko a jehlu plováku, koneckonců třeba je ten plovák děravý...
 
 
Datum: 24. srpna 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: tomashek      IP: uživatel9691    
cau draci mam problem mam jawa 20 pionyra a haze mi jistra jenom do fajfky a nehazi pres svicku kdyz ju prilozim k hlave nebo k valci tak nic diky za odpoved...cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
a jak víš že hází do fajfky? pak zkus vyměnit svíčku
 
 
Datum: 24. srpna 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: Rex      IP: uživatel10027    
Hoj, mám pionýra a jede blbě....když jedu na jedna tak to vytočim dám dva a motor prostě nemůže..dám jedna po chvíly dva a to samo, když jedu z menšího kopce tak to jede normálně ale na rovině se to začne dusit...ne jako dusit...ale ten motor na tu dvojku nemá sílu. Ale na 1 uveze i dvě osoby...tak nevím...Moc díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Byl to velkej odtrh, ted ho mám 0,25 a táhne krásně...Na 0,4 to nejelo...
 
 
Datum: 26. srpna 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
hmmm....mozna hladina v plovakovce........jinak koukni jestli ti to vazne u ty hlavy nepodfukuje to se stalo jednou me........kdyz to nebude timhle tak mozna výbrus nebo predstih.....ale nejsem si nicim jistej :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Občas to zakucká a předstih, odtrh a těsnost hlavy sem překontrolovávál... TAKŽE PROSÍM O VEŠKERÉ RADY KTERÉ NĚKOHO NAPADAJÍ :-)
 
 
Datum: 24. srpna 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo může..třeba jsi to přidřel...a má to rovnoměrný chod bez síly a nebo to kucká??? může ti někde podfukovat hlava , nebo máš rozhozený předstih
 
 
Datum: 24. srpna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Myslíš? Před měsícem to jelo normálně...stálo to pod stodolou a ted to nejede...nemůže to být něco jiného?
 
 
Datum: 24. srpna 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
řekl bych že v tom nebude nic jinýho než nadměrné opotřebení , a že ten motor měl být už dávno po GO když tě neuveze ani na 2 ...
 
 
Datum: 24. srpna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
CAu draci... jak jinak se da definovat KROUTICI MOMENT? co to vlastne je? dikes moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://cs.wikipedia.org/wiki/Krout%C3%ADc%C3%AD_moment
 
 
Datum: 24. srpna 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: Jan Kučera      E-mail:      IP: uživatel9857    
Mám babetu 107,ale blbne v bubnu jak jsou pakny tak když zastavim tak něco klepne a výrazná křupající rána, ale rozjezdy dobré a jízda taky.Vůbec si nevím rady čím to je.Nevím jak to rozebrat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Čím rychleji tlačíš ,tím je to intenzivnější ? To působí odstředivá síla na čelisti ,které začínají zabírat.
 
 
Datum: 25. srpna 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9857    
no když to tlačim tak v tom cvaká.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Můžou to dělat rozběhové čelisti. Pro jistotu vem za setrvačník a snaž se ho přitáhnout k sobě a od sebe. Zjistíš ,jestli není uvolněná kliková hřídel. Když to bude OK, povol středový šroub setrvačníku a tři šrouby kolem něho. Setrvačník sundej a podívej se na pružiny čelistí , jestli jsou zaháknuté. Jinak , ty čelisti rachotí i za normálního stavu.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 17:13
 
<  152  153  154  155  156  157  158  159  160  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 22:40:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu