|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau hoši poskládal jsem motor vše v pohodě ale pak jsem zkoušel potočit řetězovím kolečkem a vůbec to nejde startovací pákou jde točti i klikovka se točí krásně akorát to kolečko nejde točit sni silou díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 By me zajimalo jak ty motory skladate.... asi montujete vsechno na sucho ne? Kdys neco skladam tak to vzdicky promazu ... plati to vsude proste kdo maze ten jede at v oblasti sexu nebo motorizmu
Datum: 17. srpna 2010 22:23
 Já to měl taky. Normálně to nastartuj a překonej první rozjezd(já třeba musel dát úplně plný plyn) a po 3km v pohodě.
Datum: 14. srpna 2010 15:31
 zarad jednicku a slapni na nakopavacku..nebo zkus roztlacit,snad se to srovna..taky je mozny ze se ti to v motoru skrizilo.
Datum: 14. srpna 2010 15:22
 taky mi to nešlo. při prvním startu, zahrčel motor až sem se lekl, najel sem pár metrů, sedlo si to, a ted se točí krásně
Datum: 14. srpna 2010 13:07
 Prosím Vás.Ptal jsem se už jednou.Mám mustanga a nemůžu ho roztlačit.¨Prostě se nechytne at jedu jakkoli.Je to jakoby bylo vyplé zapalování.Jen občas prskne jako že zuž pojede ale zas nic.Když to tlačím asi po 10 po 300 m tak to chytne a jezdí krásně.Karburátor 100procent čistý , svíčekjsem zkoušel asi 8 a žádná zmšna , hladina OK , přívod paliva tako ok , vzduchový filtr ok.Ale asi před měsícem jsem jezdil normálně a pak najednou toto..  už sem vyčerpal všechny mé možnosti a teorie.Už jsemm v koncích.Prosím poradte... jo a ješttě kladívka taky vyčištěná.Prosím...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 18:04
Jméno: vítr
IP: uživatel10488
 Kouknul bych se na předstih,jestli je v pohodě. Pokud ano může to být kondenzátor nebo zapalovacín cívka popř indukční cívka.Možností je spoustu jde o to přejít tyhle možnosti a postupně vyřazovat co je a co není ok.Ještě projdi kabeláž,aby nebyl někde zkrat nebo volný konektor.Mustaf musí chytat na drc ,pokuds ne ladit a ladit.
Datum: 16. října 2010 18:04
 Předstih... Měl jsem to taky...
Datum: 14. srpna 2010 13:12
Jméno: Vendeta
IP: uživatel10191
 Vymen fajku a kondik ak mas odrusenu faku tak to moze robit odrusovaci odpor nemam dobre skusenosti s odrusenymi fakami osvedcilo sa mi neodrusena fajka a odrusena sviecka jedina kombinacia co mi ide ostatne robili problemy
Datum: 14. srpna 2010 11:23
 Podívej se na předstih a odtrh....jinak, jiskra je modrá?
Datum: 14. srpna 2010 9:31
Jméno: veteranmoto
IP: uživatel10187
 Ahoj,prosím poraďte mi někdo,mám Babettu 207 a nemůžu nastavit bohatost směsy.Na volnoběh jde normálně,ale když přidám tak kolísají otáčky a nejde vytočit.V kopci začne prskat a přestane jed,když uberu a zase přidám tak se rozjede a jede normálně.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 22:48
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tesneni kolena karburatoru, gufera
Datum: 13. srpna 2010 22:48
 Mám ho povolenej o 1-5 otáčky a zkoušel jsem i o 1.
Datum: 13. srpna 2010 18:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 1-1,5 otáčky povolit od maximálního utažení.
Datum: 13. srpna 2010 18:18
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 o kolik otaček máš šroub bohatosti povolen ?
Datum: 13. srpna 2010 17:52
Jméno: Filip
IP: uživatel10177
 Zdar draci, mam takovej problém, že mi u Jawy 125 travel nedrží volnoběh, teda v podstatě drží, mam ho nastavenej dobře, ale motor občas vynechá a když vynechá moc tak to chcípne nevíte čim to vynechávání může být? jinak jezdí v pohodě...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2012 10:57
 možna ti jde falešnej vzduch a praskne to ne???
Datum: 28. září 2012 10:57
Jméno: jawa
IP: uživatel1411
 zdravim, potřeboval bych poradit. mam jawa 250/590 a kdyz se ji podari nastartovat a pridam plyn tak zdechne.ale pokud uz je motor v zaberu(je zarazena rychlost) tak to jede jak pila.karbec je cistej, hlavni tryska 92. odtrh 0,35,předstih 3,7. svicka NGK dlouhozavitova.jeste pred tydnem to jezdilo pul roka bez problemu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 7:37
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ještě by měla být jehla na 1.zářezu shora a šroub přídavného vzduchu o 1/2ot.
Datum: 13. srpna 2010 7:37
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Při 1. startu přeplav karburátor.
Datum: 13. srpna 2010 7:33
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 čaute, takže bude řeč o mustangovi... před pár dny sme ho s kamošem zkompletovali, karbec čistej, filtr vzduchu čistej, palivovej filtr čistej, zapalování seřízený... jiskru to háže, bengál tam teče ale za boha to prostě nenastartuje, kde může sakra být chyba? když sme ho složily tak na první nakopnutí nastartoval, pak zdechl a od té doby to je boj s větrými mlýny... napadly mě 2 věci (moc oleje - na 4 litry benzínu 100ml M2T) a (nehodí to ve válci jiskru - myslím to tak že to tím tlakem tu jiskru "zhasne" - je to vůbec možné (?)  )... jehla je na horním zářezu... a není tu někdo z Brna že by se na to mohl přijít podívat ?  máme 100 chutí to už hodit pod vlak... dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 19:32
 postul ® ten sem použil, měl sem pak rozebrané celé zápalko a karbec
Datum: 13. srpna 2010 19:32
 čuch čuch jakýkoli start nebo odmaštovací sprej
Datum: 13. srpna 2010 18:45
 karbec tam byl chvylku, právě že když chytne tak kucká, předstih cca 1,55
Datum: 13. srpna 2010 13:58
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 odtrh už asi milionkrát, celý zapalování sme seřizovali nespočetněkrát
Datum: 13. srpna 2010 13:28
 skoušeli jste štelovat odtrh?
Datum: 13. srpna 2010 13:13
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 borci, co když nepomohla ani n15c zklepnutá na 0,4mm, kladívko očištěný
Datum: 13. srpna 2010 12:53
 no, aby ten ocet nebyl právě ten problém... jak známo kyselina octová hliník rozpouští, takže jestli si měl v hrnci moc octa neb si to tam nechal moc dlouho, změnili se průměry malinkejch kanálků a můžeš karbec vyhodit.. jinak na vodu to nevidim, pokud je tam trošku vody tak chytne, ale kucká a střílí, navíc v plovákovce vodu vidíš, kdyby tam byla, a v nádrži je na dno, takže pokud nejedeš na rezervu, nemusí tě vůbec zajímat.... zkus srovnat hladinu (pust benzín až nateče do plovákovky a ventil zavře, zavři benzín, otevři plovákovku a zamáčkni plovák na dno - správně byl měl "límec" plováku lícovat s hladinou benzínu) a uvidíš.. a taky si zkontroluj předstih, ale na jakejkoli v rozmezí 1-2mm by to mělo aspoň chytit.. a ještě vzdálenost kontaktů na svíčce (do 0,5mm - je třeba ji sklepnout z výrobních 0,6mm) ... moje poslední odpověď, mizim na dovču!
Datum: 13. srpna 2010 0:04
 Sharker487 ® : jiskra je taková jak píšeš, karburátor jsem vyvářel v octu a následně ho vyfoukl, odtrh 0,4.............................. jestli bude zítra lepší počasí skusím vyměnit benzín mám podezření na vodu......... jinak vetšinu věcí nastavu dle malého návodu nebo rad odsud
Datum: 12. srpna 2010 23:24
 michal: buď neni co zapálit, nebo neni čim, takže buď máš z nějakýho důvodu na síčce slabou jiskru (správně musí být modrobílá a silná a měla by i být slyšet) nebo něco s karburátorem, takže vyfoukat a seřídit dle příručky
Datum: 12. srpna 2010 23:13
 mam to samé, elektrika nová, nastaveny tabulkové hodnoty, svíček sem zkoušel asi 5 (v jiné motce jeli) když to chytne tak jen na malý otáčky a pak zdechne
Datum: 12. srpna 2010 22:41
 sorry..omylem sem zmačkl F5
Datum: 12. srpna 2010 22:09
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 ajo tak jo vyzkoušíme
Datum: 12. srpna 2010 22:09
 Dej tam n15c... podívej se, jestli není bílej povlak na kladívkách, nastav 0.45 mm mezi elektrodami na svíci. a tohle už k tomu nepatří, ale dal bych druhej zářez na jehle....
Datum: 12. srpna 2010 22:09
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 aha dobře, problém máme hledat v cívce/kondenzátoru ? a vadilo by kdyby sme tam na zkoušku hodili kondenzátor z babetty?
Datum: 12. srpna 2010 22:08
 Dej tam n15c... podívej se, jestli není bílej povlak na kladívkách, nastav 0.45 mm mezi elektrodami na svíci. a tohle už k tomu nepatří, ale dal bych druhej zářez na jehle....
Datum: 12. srpna 2010 22:07
Jméno: Marek
IP: uživatel7734
 A jsme doma..pokud je mokrá tak neháže pod tlakem..
Datum: 12. srpna 2010 22:06
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 svíčka je tam nová N17C (když je venku tak to vypadá že to háže jiskru jak hovedo), zkoušeli jsme ju aj nahřát... no a když ju vyndáme tak je zamaštěná no
Datum: 12. srpna 2010 22:02
Jméno: Marek
IP: uživatel7734
 Kdyby to pod tlakem neházelo jiskru tak svíčka je morká.. je mokrá..?
Datum: 12. srpna 2010 21:58
 dělalo mi to uplně to samý. problém byl ten že svíčka sice házela jiskru když byla venku ale jakmile se zašroubovala tak po jiskře ani památky. dej novou svíčku a startujete na brnknutí do startpáky
Datum: 12. srpna 2010 21:58
 cus draci ... prosim vas mam takovej problem (JAWA 23) kdyz pridam plyn tak se to zacne dusit a chcipne to ... nevite cmi to je ?? PROSÍÍM ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 22:37
 hodně toho bejt může, ale je to jasný... moc vysoká hladiva v plovákovce nebo jehla moc vysoko.. při přidání plynu se to zahltí nadměrnym množstvím benzínu ve směsi
Datum: 12. srpna 2010 22:37
Jméno: Marek
IP: uživatel7734
 Směsi,hladina,nedotejká benál..může toho bejt hodně..
Datum: 12. srpna 2010 22:03
 nj, já se m tu taky hodně dlouho nebyl a vrátil se, sice nemam potřebu to všem hlásit, ale zatim mě to ještě baví odpovídat... já sem takovej naivní že si myslim že už to příště neudělaj
Datum: 12. srpna 2010 19:11
 sharker : přesně tak, já už na podobné dotazy radéji ani neodpovídám....občas nějakému kterej tu ej novej napíśu at se podívá na FAQ, ale tím to konćí,k už mě to nebaví
Datum: 12. srpna 2010 19:03
 když ses vrátil tak si tu jistě byl už předtim a to tu už jistě bylo tlačítko HLEDAT! řeší se to tu každej den furt dokola..
Datum: 12. srpna 2010 19:01
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 ahoj lidi potřebuju pomoc mam jawu 20 jezdím po zahradě na jedničku najednou mi začal chcípat motor a vubuc to nemá vuli se zozjet přidam plyn pomalu se zozjedu a když mam plnej plyn tak to jede ani né 15 a dusíse vymněnil jsem svíčku a poříd nic nevím co dál
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 12:55
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 zkusil jsem jet a mačkat přeplnovací ventil na plovákovce a jelo to jak drak
Datum: 13. srpna 2010 12:55
 Jako nechápu proč by mél dávat vétši trysku, když píše, cituji " jezdím po zahradě na jedničku najednou mi začal chcípat motor a vubuc to nemá vuli se zozjet"...když mu to chvilku jelo, a pak už to nemá snahu se rozjet, tak nechápu proć by mél dávat větší tysku....
Datum: 12. srpna 2010 22:05
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Vyčisti karbec, když furt nic tak skus vyměnit hlavní trisku za větší (z větší dírečkou)
Datum: 12. srpna 2010 21:02
Jméno: neptun
IP: uživatel10172
 skus vycistit karburator alebo trysky ale pravdepodobne ti slabo doteka bendzin
Datum: 12. srpna 2010 20:48
 Píšeš že si vyměnil svíčku..napadlo tě vyčistit trysky?
Datum: 12. srpna 2010 18:10
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 Nech to chvilku vychladnout, není to vodník takže moc od toho nečekej že ti to bude nějak extra chladit, ještě když jezdíš jenom tak po zahradě pomalu a na jedničku  ale nejsem si jistý tak počkej na další odpvoědi
Datum: 12. srpna 2010 18:02
Jméno: nevim
IP: uživatel10072
 zdravim chci poradit rozhoduji se koupit motorku a chci vedet ce je lepsi jestli jawa pionyr nebo simson s51 jake ma co klady a nevyhody
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 19:13
 za prvé: porovnáváte motorky, který dělí od sebe 20 let a to je dost a za druhé simson má lepší podvozek ale motorově na fichtla nemá,jako neříkám že 4Q je na nic ale elektrika je uplně na h***o,kamoš ho měl a nakonec ho prodal-co měsíc tak měnil tyristor...u mě vyhrává fichtl
Datum: 17. prosince 2010 19:13
 Zásadně Pionýra. Já osobně mám MUSTAFA a nedám na něj dopustit. A když si k tomu člověk sende a poštěluje to tak SIMALu natřeš pr*el jak nic  No né? pánové..
Datum: 17. prosince 2010 17:37
Jméno: CoolEK
IP: uživatel6219
 Ber určitě sisona. Simson vždy předjede fichtla. A ne že ne !!! Simson má přece už jen a 4Q a je odost silnější, vyší maximálka, líp táhne do kopců. Kdybys měl simala v origo nulty vybrus atd. A chtel bys vedle něho dat pincka stejne silného tak bis na tim pinckovi musel hodně tunit. A vyšlo by te to dráž žralo by to víc a rychlej by se zničil motor protože čím viší výkon od základu tím se rychlej zničí. Jednoznačně je SIMSON lepší.
Datum: 28. srpna 2010 13:00
 Simson je lepší ale já bych ho nikdy nebral
Datum: 13. srpna 2010 8:32
 ja mam oboji. Klady fichtla: ceska klasika a kdyz nebude vypadat jak kdyby ho prejel kombajn (zejo krosari  ) tak se za tebou kazdej otoci a hlavne lidi co na tom kdyyysi vyrustali nebo dedove co to spravovali synum. Fichtla snadno spravis pomalu kdekoli. Veeelika vyhoda jsou trysky. Na simalu kvuli tryskam sundavas celej karbec a oteviras plovakovku zespoda zatim co na fichtlu jen sundas plech (mustang ani to ne) a trysku proste vysrobujes. Volnobeh je na tom podobne u nekterejch simaku. Dobre udělanej fichtl (nerozštouranej) predjede simaka skoro kdykoli (ja i do kopce jsem zkousel a to mam nepulenej motor). Dale pak zapalko jednoduzsi a podobne. Proste Ceskoslovenska klasika.
Simak: Vypada jako motorka, radi jako motorka, da se do nej dat 5q prevodovku, je kraaaasne mekej (teda muj electronic), otackomer, blinkry, klakson co klaksoni i se světly. Brzdovka taky neni k zahození. Jak rikam. Ale nejlepsi by bylo kdyby jsi si sednul na fichtla (nebo mustafa) zajezdil si a pak zkusil simaka. Me teda musi kazda moto okouzlit aby se mi libila. Fichtl to u me mel jisty ale simson si me po delsim presvedcovani taky ziskal. Ale fichtl zustane VZDY cislo 1. I kdyz uz budu mit vetsi hracky jako 175 a mozna 250
Datum: 12. srpna 2010 16:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 měl jsem sima i pio... i přez to, že byl simson modernější, pohodlnější, živější a ja nevim co ještě, tak se pro mě nikdy nestal srdcovkou a už šel do světa....pio bych z baráku nedal..
Datum: 12. srpna 2010 13:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když uděláš na pionýru GO tam ti bude sotva stíhat simson co bude předělanej na 60ccm....a prostě pincek je lepší...simson je poruchovej...věčně u něho nejde elektrika
Datum: 12. srpna 2010 12:24
Jméno: nevim
IP: uživatel10072
 no tata prave vyrustal na pinckovi a rikal ze simsona predjel na rovince ale v kopci zase uz ne
Datum: 12. srpna 2010 9:20
Jméno: Sharker487
IP: uživatel3429
 to máš takovou drzost ptát se na to na FICHTLkrámku?!
Datum: 12. srpna 2010 9:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Jednoznacne simal
Datum: 12. srpna 2010 7:43
 simson je vo hromadu drší než pionýr ale zase má lepší výkon ALE PODLE MĚ JE LEPŠÍ FECHTL-ale ještě si počkej na názory ostatních
Datum: 12. srpna 2010 7:08
 Čusec muj fichtlik mě dneska vyděsil,normál nádherně jezdil a pak najednou proste nešel vytočit jak sem víc otočil plynem se začal dusit.vubec nejel ani na 1 ale na neutral vytočit šel,Předstih je myslim ok čim to muže být karbec???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 21:49
 Newim je možný že jsem ho prostě jenom upekl no...ale bylo mi to divný přidal jsem a začal se dusit
Datum: 11. srpna 2010 21:49
 Newim je možný že jsem ho prostě jenom upekl no...ale blo mi to divný přidal sem a začal se dusit
Datum: 11. srpna 2010 21:49
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 To se mi taky stalo, asi předevčírem, ale byl už večer a nechtěl sem se v tom šťourat takhle pozdě...
Druhej den už jel normálně...
Datum: 11. srpna 2010 21:38
Jméno: safady
IP: uživatel9023
 prosimvas nezná někdo nějakou doboru inzerci starejch jaw? hledam jawu 350/354 s ampermetrem, ale na žádné stránce ji nemužu najít a když už tak po renovaci se side a pavem za 60 000 kč.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 11:40
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 http://www.oldtimeranonce.cz/
Datum: 12. srpna 2010 11:40
Datum: 11. srpna 2010 21:04
 Ahoj draci,dnes jsem konečně poskládal Jawetku z roku 1960 ale mám problém z jiskrou,na svíčce to ani neprskne ale do prstu jsou to prdy jako blázen,nehodí to jiskru ani na samotným káblu co jde na faju,kdo prosím poradí,jsem v koncích.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 18:10
 Díky za rady,tady je můj email Jikonek@seznam.cz
Datum: 12. srpna 2010 18:10
 uuuuuuuplne stejnej problem jsem mel na jawetce. jak byl danej VN kabel na svicku, byl jen kousek od karteru takze to skakalo do karteru. zkus sundat kryt a otacet rotorem ale jen asi o pul otacky tam a zpet aby se zrovna davali k sobe a od sebe kladivka a poslouchej zda neslysis zvuk jiskry. takovy mlasknuti. samo mej sundanou faju ze svicky a kdyz uslysis tak vyndej civku a konec VN zalep izolepou. Jinak kdyz nechapes nebo nepouze napis na icq nebo skype- mam v profilu
Datum: 12. srpna 2010 16:50
Jméno: samton
IP: uživatel5349
 dej icq nebo email napíšu ti tam co máš blbě
Datum: 12. srpna 2010 16:24
 Nikdo žádná rada,jiná svíčka asi nepmůže když to nehází ani na káblu.
Datum: 12. srpna 2010 16:21
 Aha, u čezety tam na to je místo, tady asi ne...
Datum: 12. srpna 2010 14:17
 Jen nevím jak mám dostat šroubovák k vývodu té cívky když je indučka součástí zapalování a je pod setrvačníkem.
Datum: 12. srpna 2010 6:48
 Samozřejmě
Datum: 11. srpna 2010 20:03
 myslel jsi doufam rotor.. jiank jinou svicku jsi zkousel?
Datum: 11. srpna 2010 20:01
 A taky vem na burzu do Chotusic setrvačník, ať ti ho zesílí.
Datum: 11. srpna 2010 19:25
 Zkus dát šroubovák tak, aby byl půl milimetru od vývodu té cívky a zároveň aby se dotýkal(kovem) karteru a šlápnout. Když tam skočí jiskra, vyměň kabel a fajfku.(neodrušenou)
Datum: 11. srpna 2010 19:19
 čau draci mnel bych jeden dotaz dnes sem koupil svíčku brisk N15C koupil sem dobře ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 16:57
 drsnak: defakto je to tak...
Datum: 11. srpna 2010 16:57
 a je to pravda čím je svíčka teplejší tím je do nižších teplot a čím je svíčka studenější tím je do vyšších teplot
Datum: 11. srpna 2010 15:45
 ok
Datum: 11. srpna 2010 13:15
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 A neměl by ses rači ptát předtím než něco koupíš???  Neříkam u svíček, u těch nic nezkazíš ale pro příště
Datum: 11. srpna 2010 12:58
 jasí pro příšte uš to budu vědet ,a soráč za blbý dotazy
Datum: 11. srpna 2010 11:35
 Jo!!! ty tvoje dotazy ....nechápu proč se ptáš? Namontuj projed se a vyzkoušej jak se svíčkou jede a startuje a nemusíš se ptát, zbytečnost...
Datum: 11. srpna 2010 11:29
 čus ,mam dostaz chci se zeptat jakou mam koupit svíčku do myho pionýra ,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 11:25
 Brisk N15C, nevím jestli ještě někde seženeš PALku.
Datum: 11. srpna 2010 11:25
 ok
Datum: 11. srpna 2010 9:28
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Caw jsou to tyhle PAL 14–7 RZ (Brisk N15C/N14C) je jedno jakou koupíš, ale kup rači Brisk dlouho vydrží.
Datum: 11. srpna 2010 9:14
 zdravim chci se zeptat jak mám vypályt výfuk ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 20:56
 na to skrabani si vem kus staryho bowdenu nebo neco, roztrep ho a upni do vrtacky... ale me vzdycky stacilo s vejfukem parkrat bouchnout a vetsina toho sajrajtu sama odpadla
Datum: 10. srpna 2010 20:56
 já jsem používal na vypalování technický benzín, nalil jsem to do vejfuku opatrně zapálil pak to dlouho hořelo, až to zhaslo tak jsem se podíval dovnitř a uviděl jsem tam že je tam ještě trochu mastnyho tak jsem to vypalil podruhe a zbytky jsem vyškrábal drátem.
Datum: 10. srpna 2010 20:46
 Propan-butanovym hořákem...
Datum: 10. srpna 2010 20:43
 jasný ešte jednou díky zítra to opálím
Datum: 10. srpna 2010 19:40
 já vim jak to vypadá, oba způsoby mam několikrát vyzkoušený .) osobně považuju za nejlepší rozebrat co jde, do kolena a tělesa výfuku nalejt trochu benzínu a vypálit, vnitřnosti vejfuku dát do kamen/na ohniště... sice v ohništi je to nejbezpečnější, ale zas nechtěl bych vidět ten opálenej vejfuk z venku .) tohle samozřejmě platí jen pro NEpochromovaný vejfuky, chromovanej se oloupe nebo začně měnit barvy jak chameleon..
Datum: 10. srpna 2010 19:30
 ok ,tak teda koleno strčim do grilu a vífuk vypálím
Datum: 10. srpna 2010 19:25
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 ale jak rikal nekdo, bacha nato jestli to neni chrom... ja mel nejakou slitinu, vypalil sem to a do 2dni cely orezly...
Datum: 10. srpna 2010 19:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Jako pokud to vypaluje i s kolenem nebo to ma nejakej zahyb. vem si ze kdyz se ti tam nahromadi ty vypary tak ty tlaky sou nehorazny a radsi si nebudu predstavovat co by to udelalo... urcite bych do toho benzin teda nelil ale jen strcil do ohne... tam se to rovnomerne zahreje a vyhori
Datum: 10. srpna 2010 19:23
 Lori: neni to hazard, hoří to jen při vysoký teplotě a v klidu bez nějakýho prskání či bouchání, takhle pravidelně vypaluju vložku tlumiče v kamnech nebo na grilu .) pokud je přicpanej tak se moc nestane, ale nedoporučuju stát před ústím vejfuku a doporučuju to zapalovat dlouhou špejlí .)
Datum: 10. srpna 2010 19:17
 ok skusim to
Datum: 10. srpna 2010 19:16
 pavlicek: nemyslim, vim.. hodně toho vyhoří a co tam zůstane vysypeš po vychladnutí ve formě černýho prášku..
Datum: 10. srpna 2010 19:14
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Jj nalij do nej benzin a modli se ze neni nekde pricpanej, bude bum... ja bych to proste strcil do vohniste a ono se to pri ty teplote vzniti samo...toto uz je fakt hazard
Datum: 10. srpna 2010 19:13
 protože znám tvoje dotazy, podotýkám, že se to dělá s rozebranym vejfukem a mimo motorku, a dál od hořlavých látek a předmětů, ať se nedostaneš do televizních novin... na všechno bohatě stačí max 1dl benzinu..
Datum: 10. srpna 2010 19:13
 ja sem se dival do to ho kolena a je tam docela vrstva karbonu myslis ze to pude vypálit ?
Datum: 10. srpna 2010 19:13
 ok,díky moc
Datum: 10. srpna 2010 18:50
 pokud NENI POCHROMOVANEJ tak do něj naleješ benzín a zapálíš, je to nejjednodušší a nejefektivnější způsob, pokud pochromovanej je tak vypálit nejde, takže musíš vzít starý lanko, jeden konec rozplést a druhej strčit do vrtačky a točit s nim ve vejfuku tak dlouho, dokud ten napečenej karbon nesundáš....uvedené postupy jsou shodné i pro koleno výfuku..
Datum: 10. srpna 2010 18:49
 čau když skládám motor po go tak do kterého zubu na řadícím automatu mám dát ten zobáček díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 14:05
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čus je to jedno ale dej to tak at je vydlicka nahore lip se to skada
Datum: 10. srpna 2010 14:05
Jméno: šnek
IP: uživatel9238
 prosím vás čím může být způsobeno žee mi nefunguje tachometr na 20 ? lanko mám nové a nic.je to tím šnekem?a co se tam sere nebo jak se to spravuje?co s tím mám udělat?a jak? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 21:00
 Zatoč zadním kolem jestli se točí šnek jestli ne vytáhni to a protoč.
Datum: 10. srpna 2010 21:00
 lanko je nové- nemaštěné
Datum: 10. srpna 2010 15:18
 zdar bejcí mam fichtla 20 :když nastartuju tak jde krásně ale jak tam kopnu za 1 tak se to zadusí a chcípne to?? nevim mam nove těsnění svíčku vše je vyčištěné akorát jsem daval z dětkovo 20tky celi vapečkoi z civkama díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 13:43
Jméno: drak
IP: uživatel9238
 sešteluj spojku tím šroubkem na pravém víku
Datum: 10. srpna 2010 13:43
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 jo přesně tohle nám to na mustangovi dělalo když byla špatná spojka, mělo to vůli zabírat a někdy to chcíplo
Datum: 10. srpna 2010 12:23
 taky je mozny ze je spatna spojka?myslim to tak,ze jak tam kopnes jednicku,ma to tendenci zabirat a chcipne to jako pri spatnym rozjezdu..zkus drzet plyn v pulce a kopni jednicku
Datum: 10. srpna 2010 11:34
 Sesteluj si plovakovku......
Datum: 10. srpna 2010 10:17
 zdar hoši já už sem v prdeli a sem odkázanej jen na vás tak doufám že se někdo najde a pomůžete mi.mám problém s moji jawou 250/353 nedobíjela tak sem koupil nové relé(to hranaté hliníkové)ale nevím jak to zapojit vůbec nevim jak to zapojit v zapalování i na relátku tímto vás prosím o to jestli by mě někdo nakreslil třeba v malování a poslal návod na zapojení elektriky - jen jak to zapojit aby to házelo jiskru a dobíjelo nic víc světla a další věcy nepoořebuju jen aby to házelo jiskru a dobíjelo pošlete mi to prosím na mejl jawak20@seznam.cz ale aby to pochopil i vůl já se v elektrice moc nevyznam ještě moc vám děkuju za nějaké ohlasy
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 18:49
Datum: 09. srpna 2010 18:49
Datum: 09. srpna 2010 18:46
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Návod ja na : Jawamania.cz v technice
Datum: 09. srpna 2010 17:40
 tos ještě asi nezkoušel si vyguglovat elektrické schéma na jawu 250/353 co??
Datum: 09. srpna 2010 14:23
 zdary mam blbej dotaz chci se zeptat jakej tesnici tmel ma oranzovou barvu ,díky protoze na mim pinckovi je celej motor pretesnenej timhle tmelem
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 14:11
 oukey  ,dešte jednou dík
Datum: 09. srpna 2010 14:11
 Můžeš tam lejt aditiva, slyšel sem že to prej jede líp...ale moc bych tomu nevěřil.
Datum: 09. srpna 2010 14:08
 a este bych se chtel zeptat muzu do dachla do benzínu lejt olovo-aditiv?? vim ze dachl nemá ventýlya jakej to ma nato vliv ,díkes
Datum: 09. srpna 2010 13:39
 nz
Datum: 09. srpna 2010 13:33
 díky moc
Datum: 09. srpna 2010 13:31
 Myslím že tam máš ten lukopren
Datum: 09. srpna 2010 13:30
 nu to je takova cerveno oranzova barva ,díky
Datum: 09. srpna 2010 13:26
 Řekl bych že tam máš lukopren, ale ten je spíš takovej červenej.
Datum: 09. srpna 2010 13:25
|



|