slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  155  156  157  158  159  160  161  162  163  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau hoši poskládal jsem motor vše v pohodě ale pak jsem zkoušel potočit řetězovím kolečkem a vůbec to nejde startovací pákou jde točti i klikovka se točí krásně akorát to kolečko nejde točit sni silou díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
By me zajimalo jak ty motory skladate.... asi montujete vsechno na sucho ne? Kdys neco skladam tak to vzdicky promazu ... plati to vsude proste kdo maze ten jede at v oblasti sexu nebo motorizmu :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to měl taky. Normálně to nastartuj a překonej první rozjezd(já třeba musel dát úplně plný plyn) a po 3km v pohodě.
 
 
Datum: 14. srpna 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zarad jednicku a slapni na nakopavacku..nebo zkus roztlacit,snad se to srovna..taky je mozny ze se ti to v motoru skrizilo.
 
 
Datum: 14. srpna 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mi to nešlo. při prvním startu, zahrčel motor až sem se lekl, najel sem pár metrů, sedlo si to, a ted se točí krásně :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím Vás.Ptal jsem se už jednou.Mám mustanga a nemůžu ho roztlačit.¨Prostě se nechytne at jedu jakkoli.Je to jakoby bylo vyplé zapalování.Jen občas prskne jako že zuž pojede ale zas nic.Když to tlačím asi po 10 po 300 m tak to chytne a jezdí krásně.Karburátor 100procent čistý , svíčekjsem zkoušel asi 8 a žádná zmšna , hladina OK , přívod paliva tako ok , vzduchový filtr ok.Ale asi před měsícem jsem jezdil normálně a pak najednou toto..:-( už sem vyčerpal všechny mé možnosti a teorie.Už jsemm v koncích.Prosím poradte... jo a ješttě kladívka taky vyčištěná.Prosím...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: vítr      IP: uživatel10488    
Kouknul bych se na předstih,jestli je v pohodě. Pokud ano může to být kondenzátor nebo zapalovacín cívka popř indukční cívka.Možností je spoustu jde o to přejít tyhle možnosti a postupně vyřazovat co je a co není ok.Ještě projdi kabeláž,aby nebyl někde zkrat nebo volný konektor.Mustaf musí chytat na drc ,pokuds ne ladit a ladit.
 
 
Datum: 16. října 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih... Měl jsem to taky...
 
 
Datum: 14. srpna 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: Vendeta      IP: uživatel10191    
Vymen fajku a kondik ak mas odrusenu faku tak to moze robit odrusovaci odpor nemam dobre skusenosti s odrusenymi fakami osvedcilo sa mi neodrusena fajka a odrusena sviecka jedina kombinacia co mi ide ostatne robili problemy
 
 
Datum: 14. srpna 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se na předstih a odtrh....jinak, jiskra je modrá?
 
 
Datum: 14. srpna 2010 9:31
 
 
 
 
Jméno: veteranmoto      IP: uživatel10187    
Ahoj,prosím poraďte mi někdo,mám Babettu 207 a nemůžu nastavit bohatost směsy.Na volnoběh jde normálně,ale když přidám tak kolísají otáčky a nejde vytočit.V kopci začne prskat a přestane jed,když uberu a zase přidám tak se rozjede a jede normálně.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
tesneni kolena karburatoru, gufera
 
 
Datum: 13. srpna 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: veteranmoto      E-mail:      IP: uživatel10187    
Mám ho povolenej o 1-5 otáčky a zkoušel jsem i o 1.
 
 
Datum: 13. srpna 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
1-1,5 otáčky povolit od maximálního utažení.
 
 
Datum: 13. srpna 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
o kolik otaček máš šroub bohatosti povolen ?
 
 
Datum: 13. srpna 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel10177    
Zdar draci, mam takovej problém, že mi u Jawy 125 travel nedrží volnoběh, teda v podstatě drží, mam ho nastavenej dobře, ale motor občas vynechá a když vynechá moc tak to chcípne nevíte čim to vynechávání může být? jinak jezdí v pohodě... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2012 10:57
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možna ti jde falešnej vzduch a praskne to ne???
 
 
Datum: 28. září 2012 10:57
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel1411    
zdravim, potřeboval bych poradit. mam jawa 250/590 a kdyz se ji podari nastartovat a pridam plyn tak zdechne.ale pokud uz je motor v zaberu(je zarazena rychlost) tak to jede jak pila.karbec je cistej, hlavni tryska 92. odtrh 0,35,předstih 3,7. svicka NGK dlouhozavitova.jeste pred tydnem to jezdilo pul roka bez problemu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 7:37
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Ještě by měla být jehla na 1.zářezu shora a šroub přídavného vzduchu o 1/2ot.
 
 
Datum: 13. srpna 2010 7:37
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Při 1. startu přeplav karburátor.
 
 
Datum: 13. srpna 2010 7:33
 
 
 
 
Jméno: Rusty      IP: uživatel10046    
čaute, takže bude řeč o mustangovi... před pár dny sme ho s kamošem zkompletovali, karbec čistej, filtr vzduchu čistej, palivovej filtr čistej, zapalování seřízený... jiskru to háže, bengál tam teče ale za boha to prostě nenastartuje, kde může sakra být chyba? když sme ho složily tak na první nakopnutí nastartoval, pak zdechl a od té doby to je boj s větrými mlýny... napadly mě 2 věci (moc oleje - na 4 litry benzínu 100ml M2T) a (nehodí to ve válci jiskru - myslím to tak že to tím tlakem tu jiskru "zhasne" - je to vůbec možné (?) :-D )... jehla je na horním zářezu... a není tu někdo z Brna že by se na to mohl přijít podívat ? :-D máme 100 chutí to už hodit pod vlak... dík za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul &#174; ten sem použil, měl sem pak rozebrané celé zápalko a karbec
 
 
Datum: 13. srpna 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čuch čuch jakýkoli start nebo odmaštovací sprej
 
 
Datum: 13. srpna 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec tam byl chvylku, právě že když chytne tak kucká, předstih cca 1,55
 
 
Datum: 13. srpna 2010 13:58
 
 
 
 
Jméno: Rusty      IP: uživatel10046    
odtrh už asi milionkrát, celý zapalování sme seřizovali nespočetněkrát :-D
 
 
Datum: 13. srpna 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoušeli jste štelovat odtrh?
 
 
Datum: 13. srpna 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: Rusty      IP: uživatel10046    
borci, co když nepomohla ani n15c zklepnutá na 0,4mm, kladívko očištěný
 
 
Datum: 13. srpna 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, aby ten ocet nebyl právě ten problém... jak známo kyselina octová hliník rozpouští, takže jestli si měl v hrnci moc octa neb si to tam nechal moc dlouho, změnili se průměry malinkejch kanálků a můžeš karbec vyhodit.. jinak na vodu to nevidim, pokud je tam trošku vody tak chytne, ale kucká a střílí, navíc v plovákovce vodu vidíš, kdyby tam byla, a v nádrži je na dno, takže pokud nejedeš na rezervu, nemusí tě vůbec zajímat.... zkus srovnat hladinu (pust benzín až nateče do plovákovky a ventil zavře, zavři benzín, otevři plovákovku a zamáčkni plovák na dno - správně byl měl "límec" plováku lícovat s hladinou benzínu) a uvidíš.. a taky si zkontroluj předstih, ale na jakejkoli v rozmezí 1-2mm by to mělo aspoň chytit.. a ještě vzdálenost kontaktů na svíčce (do 0,5mm - je třeba ji sklepnout z výrobních 0,6mm) ... moje poslední odpověď, mizim na dovču!
 
 
Datum: 13. srpna 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sharker487 &#174; : jiskra je taková jak píšeš, karburátor jsem vyvářel v octu a následně ho vyfoukl, odtrh 0,4.............................. jestli bude zítra lepší počasí skusím vyměnit benzín mám podezření na vodu......... jinak vetšinu věcí nastavu dle malého návodu nebo rad odsud
 
 
Datum: 12. srpna 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal: buď neni co zapálit, nebo neni čim, takže buď máš z nějakýho důvodu na síčce slabou jiskru (správně musí být modrobílá a silná a měla by i být slyšet) nebo něco s karburátorem, takže vyfoukat a seřídit dle příručky
 
 
Datum: 12. srpna 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mam to samé, elektrika nová, nastaveny tabulkové hodnoty, svíček sem zkoušel asi 5 (v jiné motce jeli) když to chytne tak jen na malý otáčky a pak zdechne
 
 
Datum: 12. srpna 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry..omylem sem zmačkl F5
 
 
Datum: 12. srpna 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Rusty      IP: uživatel10046    
ajo tak jo vyzkoušíme
 
 
Datum: 12. srpna 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam n15c... podívej se, jestli není bílej povlak na kladívkách, nastav 0.45 mm mezi elektrodami na svíci. a tohle už k tomu nepatří, ale dal bych druhej zářez na jehle....
 
 
Datum: 12. srpna 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Rusty      IP: uživatel10046    
aha dobře, problém máme hledat v cívce/kondenzátoru ? a vadilo by kdyby sme tam na zkoušku hodili kondenzátor z babetty?
 
 
Datum: 12. srpna 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam n15c... podívej se, jestli není bílej povlak na kladívkách, nastav 0.45 mm mezi elektrodami na svíci. a tohle už k tomu nepatří, ale dal bych druhej zářez na jehle....
 
 
Datum: 12. srpna 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel7734    
A jsme doma..pokud je mokrá tak neháže pod tlakem..
 
 
Datum: 12. srpna 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: Rusty      IP: uživatel10046    
svíčka je tam nová N17C (když je venku tak to vypadá že to háže jiskru jak hovedo), zkoušeli jsme ju aj nahřát... no a když ju vyndáme tak je zamaštěná no
 
 
Datum: 12. srpna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel7734    
Kdyby to pod tlakem neházelo jiskru tak svíčka je morká.. je mokrá..?
 
 
Datum: 12. srpna 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělalo mi to uplně to samý. problém byl ten že svíčka sice házela jiskru když byla venku ale jakmile se zašroubovala tak po jiskře ani památky. dej novou svíčku a startujete na brnknutí do startpáky;-)
 
 
Datum: 12. srpna 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci ... prosim vas mam takovej problem (JAWA 23) kdyz pridam plyn tak se to zacne dusit a chcipne to ... nevite cmi to je ?? PROSÍÍM ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hodně toho bejt může, ale je to jasný... moc vysoká hladiva v plovákovce nebo jehla moc vysoko.. při přidání plynu se to zahltí nadměrnym množstvím benzínu ve směsi
 
 
Datum: 12. srpna 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel7734    
Směsi,hladina,nedotejká benál..může toho bejt hodně..
 
 
Datum: 12. srpna 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj, já se m tu taky hodně dlouho nebyl a vrátil se, sice nemam potřebu to všem hlásit, ale zatim mě to ještě baví odpovídat... já sem takovej naivní že si myslim že už to příště neudělaj :-D
 
 
Datum: 12. srpna 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sharker : přesně tak, já už na podobné dotazy radéji ani neodpovídám....občas nějakému kterej tu ej novej napíśu at se podívá na FAQ, ale tím to konćí,k už mě to nebaví :-D
 
 
Datum: 12. srpna 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ses vrátil tak si tu jistě byl už předtim a to tu už jistě bylo tlačítko HLEDAT! řeší se to tu každej den furt dokola..
 
 
Datum: 12. srpna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: dragoun      IP: uživatel9836    
ahoj lidi potřebuju pomoc mam jawu 20 jezdím po zahradě na jedničku najednou mi začal chcípat motor a vubuc to nemá vuli se zozjet přidam plyn pomalu se zozjedu a když mam plnej plyn tak to jede ani né 15 a dusíse vymněnil jsem svíčku a poříd nic nevím co dál odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: dragoun      IP: uživatel9836    
zkusil jsem jet a mačkat přeplnovací ventil na plovákovce a jelo to jak drak
 
 
Datum: 13. srpna 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako nechápu proč by mél dávat vétši trysku, když píše, cituji " jezdím po zahradě na jedničku najednou mi začal chcípat motor a vubuc to nemá vuli se zozjet"...když mu to chvilku jelo, a pak už to nemá snahu se rozjet, tak nechápu proć by mél dávat větší tysku....
 
 
Datum: 12. srpna 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Vyčisti karbec, když furt nic tak skus vyměnit hlavní trisku za větší (z větší dírečkou)
 
 
Datum: 12. srpna 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: neptun      IP: uživatel10172    
skus vycistit karburator alebo trysky ale pravdepodobne ti slabo doteka bendzin
 
 
Datum: 12. srpna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Píšeš že si vyměnil svíčku..napadlo tě vyčistit trysky?
 
 
Datum: 12. srpna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel7345    
Nech to chvilku vychladnout, není to vodník takže moc od toho nečekej že ti to bude nějak extra chladit, ještě když jezdíš jenom tak po zahradě pomalu a na jedničku ;-) ale nejsem si jistý tak počkej na další odpvoědi :-)
 
 
Datum: 12. srpna 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: nevim      IP: uživatel10072    
zdravim chci poradit rozhoduji se koupit motorku a chci vedet ce je lepsi jestli jawa pionyr nebo simson s51 jake ma co klady a nevyhody odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za prvé: porovnáváte motorky, který dělí od sebe 20 let a to je dost a za druhé simson má lepší podvozek ale motorově na fichtla nemá,jako neříkám že 4Q je na nic ale elektrika je uplně na h***o,kamoš ho měl a nakonec ho prodal-co měsíc tak měnil tyristor...u mě vyhrává fichtl
 
 
Datum: 17. prosince 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zásadně Pionýra. Já osobně mám MUSTAFA a nedám na něj dopustit. A když si k tomu člověk sende a poštěluje to tak SIMALu natřeš pr*el jak nic :-) No né? pánové.. :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: CoolEK      IP: uživatel6219    
Ber určitě sisona. Simson vždy předjede fichtla. A ne že ne !!! Simson má přece už jen a 4Q a je odost silnější, vyší maximálka, líp táhne do kopců. Kdybys měl simala v origo nulty vybrus atd. A chtel bys vedle něho dat pincka stejne silného tak bis na tim pinckovi musel hodně tunit. A vyšlo by te to dráž žralo by to víc a rychlej by se zničil motor protože čím viší výkon od základu tím se rychlej zničí. Jednoznačně je SIMSON lepší.
 
 
Datum: 28. srpna 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Simson je lepší ale já bych ho nikdy nebral :-)
 
 
Datum: 13. srpna 2010 8:32
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam oboji. Klady fichtla: ceska klasika a kdyz nebude vypadat jak kdyby ho prejel kombajn (zejo krosari :-P ) tak se za tebou kazdej otoci a hlavne lidi co na tom kdyyysi vyrustali nebo dedove co to spravovali synum. Fichtla snadno spravis pomalu kdekoli. Veeelika vyhoda jsou trysky. Na simalu kvuli tryskam sundavas celej karbec a oteviras plovakovku zespoda zatim co na fichtlu jen sundas plech (mustang ani to ne) a trysku proste vysrobujes. Volnobeh je na tom podobne u nekterejch simaku. Dobre udělanej fichtl (nerozštouranej) predjede simaka skoro kdykoli (ja i do kopce jsem zkousel a to mam nepulenej motor). Dale pak zapalko jednoduzsi a podobne. Proste Ceskoslovenska klasika. Simak: Vypada jako motorka, radi jako motorka, da se do nej dat 5q prevodovku, je kraaaasne mekej (teda muj electronic), otackomer, blinkry, klakson co klaksoni i se světly. Brzdovka taky neni k zahození. Jak rikam. Ale nejlepsi by bylo kdyby jsi si sednul na fichtla (nebo mustafa) zajezdil si a pak zkusil simaka. Me teda musi kazda moto okouzlit aby se mi libila. Fichtl to u me mel jisty ale simson si me po delsim presvedcovani taky ziskal. Ale fichtl zustane VZDY cislo 1. I kdyz uz budu mit vetsi hracky jako 175 a mozna 250 :-)
 
 
Datum: 12. srpna 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
měl jsem sima i pio... i přez to, že byl simson modernější, pohodlnější, živější a ja nevim co ještě, tak se pro mě nikdy nestal srdcovkou a už šel do světa....pio bych z baráku nedal..
 
 
Datum: 12. srpna 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když uděláš na pionýru GO tam ti bude sotva stíhat simson co bude předělanej na 60ccm....a prostě pincek je lepší...simson je poruchovej...věčně u něho nejde elektrika
 
 
Datum: 12. srpna 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: nevim      IP: uživatel10072    
no tata prave vyrustal na pinckovi a rikal ze simsona predjel na rovince ale v kopci zase uz ne
 
 
Datum: 12. srpna 2010 9:20
 
 
 
 
Jméno: Sharker487      IP: uživatel3429    
to máš takovou drzost ptát se na to na FICHTLkrámku?!
 
 
Datum: 12. srpna 2010 9:15
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Jednoznacne simal
 
 
Datum: 12. srpna 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simson je vo hromadu drší než pionýr ale zase má lepší výkon ALE PODLE MĚ JE LEPŠÍ FECHTL-ale ještě si počkej na názory ostatních
 
 
Datum: 12. srpna 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čusec muj fichtlik mě dneska vyděsil,normál nádherně jezdil a pak najednou proste nešel vytočit jak sem víc otočil plynem se začal dusit.vubec nejel ani na 1 ale na neutral vytočit šel,Předstih je myslim ok čim to muže být karbec??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Newim je možný že jsem ho prostě jenom upekl no...ale bylo mi to divný přidal jsem a začal se dusit
 
 
Datum: 11. srpna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Newim je možný že jsem ho prostě jenom upekl no...ale blo mi to divný přidal sem a začal se dusit
 
 
Datum: 11. srpna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
To se mi taky stalo, asi předevčírem, ale byl už večer a nechtěl sem se v tom šťourat takhle pozdě... Druhej den už jel normálně...
 
 
Datum: 11. srpna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: safady      IP: uživatel9023    
prosimvas nezná někdo nějakou doboru inzerci starejch jaw? hledam jawu 350/354 s ampermetrem, ale na žádné stránce ji nemužu najít a když už tak po renovaci se side a pavem za 60 000 kč. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
http://www.oldtimeranonce.cz/
 
 
Datum: 12. srpna 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, zkus tuto inzerci: http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/ a nebo tuto: http://www.i-veteran.cz/inzerce/?rubrika=moto&slovo=&prodejnakup=vse&zobrazit=50 . na motoinzerci se mě podařilo koupit ČZ 175 typ 487, ale JAWA 350 typ 354 se tam také vyskytuje!
 
 
Datum: 11. srpna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: Jikonek      E-mail:      IP: uživatel9648    
Ahoj draci,dnes jsem konečně poskládal Jawetku z roku 1960 ale mám problém z jiskrou,na svíčce to ani neprskne ale do prstu jsou to prdy jako blázen,nehodí to jiskru ani na samotným káblu co jde na faju,kdo prosím poradí,jsem v koncích. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: Jikonek      E-mail:      IP: uživatel9648    
Díky za rady,tady je můj email Jikonek@seznam.cz
 
 
Datum: 12. srpna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uuuuuuuplne stejnej problem jsem mel na jawetce. jak byl danej VN kabel na svicku, byl jen kousek od karteru takze to skakalo do karteru. zkus sundat kryt a otacet rotorem ale jen asi o pul otacky tam a zpet aby se zrovna davali k sobe a od sebe kladivka a poslouchej zda neslysis zvuk jiskry. takovy mlasknuti. samo mej sundanou faju ze svicky a kdyz uslysis tak vyndej civku a konec VN zalep izolepou. Jinak kdyz nechapes nebo nepouze napis na icq nebo skype- mam v profilu :-)
 
 
Datum: 12. srpna 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: samton      IP: uživatel5349    
dej icq nebo email napíšu ti tam co máš blbě
 
 
Datum: 12. srpna 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: Jikonek      E-mail:      IP: uživatel9648    
Nikdo žádná rada,jiná svíčka asi nepmůže když to nehází ani na káblu.
 
 
Datum: 12. srpna 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, u čezety tam na to je místo, tady asi ne...
 
 
Datum: 12. srpna 2010 14:17
 
 
 
 
Jméno: Jikonek      E-mail:      IP: uživatel9648    
Jen nevím jak mám dostat šroubovák k vývodu té cívky když je indučka součástí zapalování a je pod setrvačníkem.
 
 
Datum: 12. srpna 2010 6:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozřejmě
 
 
Datum: 11. srpna 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslel jsi doufam rotor.. jiank jinou svicku jsi zkousel?
 
 
Datum: 11. srpna 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A taky vem na burzu do Chotusic setrvačník, ať ti ho zesílí.
 
 
Datum: 11. srpna 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus dát šroubovák tak, aby byl půl milimetru od vývodu té cívky a zároveň aby se dotýkal(kovem) karteru a šlápnout. Když tam skočí jiskra, vyměň kabel a fajfku.(neodrušenou)
 
 
Datum: 11. srpna 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mnel bych jeden dotaz dnes sem koupil svíčku brisk N15C koupil sem dobře ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drsnak: defakto je to tak...
 
 
Datum: 11. srpna 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a je to pravda čím je svíčka teplejší tím je do nižších teplot a čím je svíčka studenější tím je do vyšších teplot
 
 
Datum: 11. srpna 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok:-D
 
 
Datum: 11. srpna 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
A neměl by ses rači ptát předtím než něco koupíš??? :-D Neříkam u svíček, u těch nic nezkazíš ale pro příště :-P
 
 
Datum: 11. srpna 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasí pro příšte uš to budu vědet ,a soráč za blbý dotazy
 
 
Datum: 11. srpna 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo!!! ty tvoje dotazy ....nechápu proč se ptáš? Namontuj projed se a vyzkoušej jak se svíčkou jede a startuje a nemusíš se ptát, zbytečnost...
 
 
Datum: 11. srpna 2010 11:29
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus ,mam dostaz chci se zeptat jakou mam koupit svíčku do myho pionýra ,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brisk N15C, nevím jestli ještě někde seženeš PALku.
 
 
Datum: 11. srpna 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok
 
 
Datum: 11. srpna 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
Caw jsou to tyhle PAL 14–7 RZ (Brisk N15C/N14C) je jedno jakou koupíš, ale kup rači Brisk dlouho vydrží.
 
 
Datum: 11. srpna 2010 9:14
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim chci se zeptat jak mám vypályt výfuk ,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to skrabani si vem kus staryho bowdenu nebo neco, roztrep ho a upni do vrtacky... ale me vzdycky stacilo s vejfukem parkrat bouchnout a vetsina toho sajrajtu sama odpadla
 
 
Datum: 10. srpna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem používal na vypalování technický benzín, nalil jsem to do vejfuku opatrně zapálil pak to dlouho hořelo, až to zhaslo tak jsem se podíval dovnitř a uviděl jsem tam že je tam ještě trochu mastnyho tak jsem to vypalil podruhe a zbytky jsem vyškrábal drátem.
 
 
Datum: 10. srpna 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Propan-butanovym hořákem...
 
 
Datum: 10. srpna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný ešte jednou díky zítra to opálím
 
 
Datum: 10. srpna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já vim jak to vypadá, oba způsoby mam několikrát vyzkoušený .) osobně považuju za nejlepší rozebrat co jde, do kolena a tělesa výfuku nalejt trochu benzínu a vypálit, vnitřnosti vejfuku dát do kamen/na ohniště... sice v ohništi je to nejbezpečnější, ale zas nechtěl bych vidět ten opálenej vejfuk z venku .) tohle samozřejmě platí jen pro NEpochromovaný vejfuky, chromovanej se oloupe nebo začně měnit barvy jak chameleon..
 
 
Datum: 10. srpna 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok ,tak teda koleno strčim do grilu a vífuk vypálím:-)
 
 
Datum: 10. srpna 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
ale jak rikal nekdo, bacha nato jestli to neni chrom... ja mel nejakou slitinu, vypalil sem to a do 2dni cely orezly...
 
 
Datum: 10. srpna 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Jako pokud to vypaluje i s kolenem nebo to ma nejakej zahyb. vem si ze kdyz se ti tam nahromadi ty vypary tak ty tlaky sou nehorazny a radsi si nebudu predstavovat co by to udelalo... urcite bych do toho benzin teda nelil ale jen strcil do ohne... tam se to rovnomerne zahreje a vyhori
 
 
Datum: 10. srpna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lori: neni to hazard, hoří to jen při vysoký teplotě a v klidu bez nějakýho prskání či bouchání, takhle pravidelně vypaluju vložku tlumiče v kamnech nebo na grilu .) pokud je přicpanej tak se moc nestane, ale nedoporučuju stát před ústím vejfuku a doporučuju to zapalovat dlouhou špejlí .)
 
 
Datum: 10. srpna 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok skusim to
 
 
Datum: 10. srpna 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pavlicek: nemyslim, vim.. hodně toho vyhoří a co tam zůstane vysypeš po vychladnutí ve formě černýho prášku..
 
 
Datum: 10. srpna 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Jj nalij do nej benzin a modli se ze neni nekde pricpanej, bude bum... ja bych to proste strcil do vohniste a ono se to pri ty teplote vzniti samo...toto uz je fakt hazard
 
 
Datum: 10. srpna 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože znám tvoje dotazy, podotýkám, že se to dělá s rozebranym vejfukem a mimo motorku, a dál od hořlavých látek a předmětů, ať se nedostaneš do televizních novin... na všechno bohatě stačí max 1dl benzinu..
 
 
Datum: 10. srpna 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem se dival do to ho kolena a je tam docela vrstva karbonu myslis ze to pude vypálit ?
 
 
Datum: 10. srpna 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,díky moc :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud NENI POCHROMOVANEJ tak do něj naleješ benzín a zapálíš, je to nejjednodušší a nejefektivnější způsob, pokud pochromovanej je tak vypálit nejde, takže musíš vzít starý lanko, jeden konec rozplést a druhej strčit do vrtačky a točit s nim ve vejfuku tak dlouho, dokud ten napečenej karbon nesundáš....uvedené postupy jsou shodné i pro koleno výfuku..
 
 
Datum: 10. srpna 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau když skládám motor po go tak do kterého zubu na řadícím automatu mám dát ten zobáček díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 14:05
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
čus je to jedno ale dej to tak at je vydlicka nahore lip se to skada
 
 
Datum: 10. srpna 2010 14:05
 
 
 
 
Jméno: šnek      IP: uživatel9238    
prosím vás čím může být způsobeno žee mi nefunguje tachometr na 20 ? lanko mám nové a nic.je to tím šnekem?a co se tam sere nebo jak se to spravuje?co s tím mám udělat?a jak? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zatoč zadním kolem jestli se točí šnek jestli ne vytáhni to a protoč.
 
 
Datum: 10. srpna 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lanko je nové- nemaštěné:-)
 
 
Datum: 10. srpna 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: Lopy      E-mail:      IP: uživatel10157    
zdar bejcí mam fichtla 20 :když nastartuju tak jde krásně ale jak tam kopnu za 1 tak se to zadusí a chcípne to?? nevim mam nove těsnění svíčku vše je vyčištěné akorát jsem daval z dětkovo 20tky celi vapečkoi z civkama díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel9238    
sešteluj spojku tím šroubkem na pravém víku
 
 
Datum: 10. srpna 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: Rusty      IP: uživatel10046    
jo přesně tohle nám to na mustangovi dělalo když byla špatná spojka, mělo to vůli zabírat a někdy to chcíplo
 
 
Datum: 10. srpna 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky je mozny ze je spatna spojka?myslim to tak,ze jak tam kopnes jednicku,ma to tendenci zabirat a chcipne to jako pri spatnym rozjezdu..zkus drzet plyn v pulce a kopni jednicku :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sesteluj si plovakovku......
 
 
Datum: 10. srpna 2010 10:17
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar hoši já už sem v prdeli a sem odkázanej jen na vás tak doufám že se někdo najde a pomůžete mi.mám problém s moji jawou 250/353 nedobíjela tak sem koupil nové relé(to hranaté hliníkové)ale nevím jak to zapojit vůbec nevim jak to zapojit v zapalování i na relátku tímto vás prosím o to jestli by mě někdo nakreslil třeba v malování a poslal návod na zapojení elektriky - jen jak to zapojit aby to házelo jiskru a dobíjelo nic víc světla a další věcy nepoořebuju jen aby to házelo jiskru a dobíjelo pošlete mi to prosím na mejl jawak20@seznam.cz ale aby to pochopil i vůl já se v elektrice moc nevyznam ještě moc vám děkuju za nějaké ohlasy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar tady to máš funguje to bezchybně:-) http://jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=156
 
 
Datum: 09. srpna 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar tady to máš funguje to bezchybně:-) http://jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=156
 
 
Datum: 09. srpna 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Návod ja na : Jawamania.cz v technice
 
 
Datum: 09. srpna 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tos ještě asi nezkoušel si vyguglovat elektrické schéma na jawu 250/353 co??
 
 
Datum: 09. srpna 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdary mam blbej dotaz chci se zeptat jakej tesnici tmel ma oranzovou barvu ,díky protoze na mim pinckovi je celej motor pretesnenej timhle tmelem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oukey:-D,dešte jednou dík
 
 
Datum: 09. srpna 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš tam lejt aditiva, slyšel sem že to prej jede líp...ale moc bych tomu nevěřil.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a este bych se chtel zeptat muzu do dachla do benzínu lejt olovo-aditiv?? vim ze dachl nemá ventýlya jakej to ma nato vliv ,díkes
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nz :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc:-)
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že tam máš ten lukopren :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:30
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nu to je takova cerveno oranzova barva ,díky
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekl bych že tam máš lukopren, ale ten je spíš takovej červenej.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:25
 
<  155  156  157  158  159  160  161  162  163  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 15:35:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu