slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  156  157  158  159  160  161  162  163  164  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
čus draci chcu se zeptat jesi nevite proc dys se me zahřeje babeta 207 tak ze se začne dusit a nejede ale guferem pod magnetem to neni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
zkus jinou svicku a nebo tesneni u karburatoru
 
 
Datum: 09. srpna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel9046    
Zdravím. Nevíte čím to je že mi simson pod 2 tis. otáček zdechává? Musím to pořád když stojím jemně tůrovat aby to neskapalo a když to chce skapat tak musím držet plný plyn a někdy se povede že se to vytočí a někdy to zase skape. Nevíte co s tím je? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skape-tim myslis ze to chcipa?pokud jo,a pak to nejde vytocit,serid si karbec,mas mozna bohatou smes a uchcava se to,taky serid volnobeh
 
 
Datum: 09. srpna 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele zvyš volnoběh..
 
 
Datum: 09. srpna 2010 10:45
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci potřebuju radu už si stím nevím rady fichtl mi háže jiskru pěknou a nechce chytit ani na roztlačení motor mám po go už sem zkoušel vyměnit cely zapalování to je jak nový a pořád nic aji karburátor sem vyčistil a s kamošem se nám to podařilo nakopnout párkrát nám to chytlo ale s vyplím benzínem jak sem ho zapl a přidal plyn tak jak kdyby se to zadusilo ale na volnoběh vrčel normálně ale většinou mi to nechce chytit prosím o radu??? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už mi to jede
 
 
Datum: 09. srpna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď už mi to nechce ani chytnout a jiskru to dává pěknou
 
 
Datum: 09. srpna 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud ta hladina nebo bohatá směs, což vlastně způsobuje i ta hladina...jakej zářez máš na jehle? Dej 2 zvrchu.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobře zkusím to
 
 
Datum: 09. srpna 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díky za pomoc
 
 
Datum: 09. srpna 2010 8:58
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak píše čezeta, moc vysoká hladina v plovákovce, motor se při přidání udusí moc bohatou směsí, takže sniž hladinu.. Ještě by to mohl dělat velkej odtrh na kladívkách, který se při větších otáčkách nestačí vracet
 
 
Datum: 09. srpna 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Uprav hladinu v plovákové komoře. Dej ji níže.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 7:07
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš správnou vzdálenost elektrod na svíčce? Nebo zkus jiný kondenzátor. Možná se to zdá jako blbost, ale předevčírem jsme to řešili u Tatrana. Startování vyřešil jiný kondenzátor a sklepnutí svíčky vyřešilo to, že při přidání plynu chcípal. S tím původním kondenzátorem sice jiskru dával, ale prostě to nechytlo.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 0:45
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ja taky to furt steluju sme na tom uplne stejne
 
 
Datum: 08. srpna 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih a odtrh šteluju furt a nic
 
 
Datum: 08. srpna 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musim poradne sestelovat predstich a odtrch
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplně stejnej problem mam i ja celej tejdense stim seru a furt nechce chitnout a kdyz chitne tak jen parkrrat zabafa a nic :-)
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Čau draci, kámoš vytáhnul po deseti letech svoji 05 a že se pojede projet. Startovací pákou vůbec nejde nakopnout, ale píst se hýbe, takže nic zlámaného není. Roztlačit jde jak kdy, ale spíš ne... On chce naskočit ale jakoby k tomu chybí jen málo, aby to nakoplo ale stejně nechytne. Přitom svíčka háže jiskru dobrou, ale zkoušeli jsme i jinou a nic. Když se konečně ho podaří roztlačit tak jede, po 5 minutách se zahřeje a sám v záběru na trojku chcípne. Karbec vyčištěn, vyčištěná nádrž a taky nic. Nevíte co tomu může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Když ji vyčistím a dám zpátky, je zase zasraná od oleje.. Nevím, jak jinak to popsat.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
mokré od oleje?
 
 
Datum: 09. srpna 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Svíčka měněna zkoušeli jsme N15Y a N15C. Ani jedna nic. Obě byli mokré, od oleje. Karbec komplet vyčištěn. Filtr je dobrý, zkoušli jsme i bez filtru, ale taky nic. Já mám osobní názor, že buď to je fakt elektrikou anebo palivovou soustavovou. Protože motor jakoby chce nastartovat, ale jen malinko vždycky chybí... Jenže na obě jsme se už dívali a k ničemu jsme nedospěli... Taky to může být kondenzátorem, ale náhradní nemáme, tak jsme to nezkoušeli...
 
 
Datum: 09. srpna 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčisti palivovou soustavu od nádrže až po karburátor, nejspíš to máš někde přicpaný a nedotejká ti benzín..
 
 
Datum: 09. srpna 2010 8:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obávám se že u 05 hladinu moc nepošteluješ
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jo a seřid hladinu
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná to bude chtít seřídit zapalování
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
seřídit předstih,možná i odtrh,vyměná svíčky by taky ušla pokud tam není nová,podívat se jak vypadá svíčka jestli mokrá suchá, možná cívka,takymuže byt maximálně zasraný filtr,takyvýfuk,ale potom když už ani toto nepujde tak bych skusil gufera, jo a to startovaní je to spojka čus
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam dotaz mam jawu 350 ram 638 ale plasty sedlo atd mam ze 640 pasovalo by mi tam mechanizmus na zamikani sedla na 640ctu co se prodava tady na fichtlkramku??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimtě kolikrát je ještě zeptáš?????!!!!!! na jawamanii ti bylo odpovězeno že to NEPASUJE!!!!!!
 
 
Datum: 12. srpna 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: Zdenál      IP: uživatel7547    
Zdravím Vás, mám problém s babetou 210, začnu od začátku,rozdelal jsem motor,protože se mi zdálo že v něm něco chrastilo, nic jsem nezjistil, nakoupil jsem ložiska a simerinky když už to bylo rozdělaný a zdělal to, ještě koupil indučku(hranatou plastovou krabičku),protože byla v hajzlu, nevím jak je to možný, ale fungovala mi v tom pujčena ta kulatá co je v pinckovi(možná byla jen 6v to nevím) tak jsem si tam dal tu novou, protože jsem tu kulatou musel vrátit a zasvini to nemuzu nastartovat,jiskru to háže jako kráva, když přidám plyn tak to blafne a chcípne!,karbec s tryskama mam vyčistěnej,vůbec nevím co s tím, NEVÍTE CO TOMU MŮŽE BEJT ??? ZA REAKCE DĚKUJU odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Zdenál      IP: uživatel7547    
To už je vyzkoušený,nehodí to ani jiskru :-(
 
 
Datum: 09. srpna 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Některé babetty 210 měly JTZ jako 207. Cívka 4V byla zvlášť. Možná by to chtělo vyzkoušet.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 7:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Zdravím...nakopávačka se mi nezasekává na vrchu u mustanga jako normálně ale překroutí se a zastaví až o stupačku...myslíte že si musím sehnat nový karter nebo to může být pružinou? Chcu dělat v zimě GO a nevím jestli shánět nový motor. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
To bude nejspis startovacim segmentem ze bud¨ou volamany zuby
 
 
Datum: 08. srpna 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Stačí ten doraz trošku odvrtat(uvidíš že bude ošoupanej) potom budeš mít sice páku trochu víc vzadu , ale účel to splní
 
 
Datum: 08. srpna 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: Petr.luk      IP: uživatel7401    
Ahoj jsem u kamarada na pc protože me nejde internet. K problemu mam Babetu 210 ale blbne. Nastartuju ji bezi tak 3 vteriny a zase chcípne, tak ji zase nastartuju a zase chcípne, zase nastartuju a furt dokola uz fakt nevim karburátor vycistenej-serizenej(hladina,vzduch), svicky jsem zkousel snad 20 svici a furt nic! Nastartuje chcipne. Svicky jiskru hazou a pokazy kdys je vindam jsou mokre.. prosim o pomoc a co nejrychleji prtoze me nejde internet a ke kamaradovi pujdu na pc zase vecer abych si to tu precetl potrebuji ji zprovoznit abych mohl jezdit na brigadu na kole nemuzu problem s plicema. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak mas serizenou bohatost? dej chudsi smes... a hlavne nezapomen nasrubovat ten dekl ke zvduchaci..tyto motory s primim privodem vzduchu nejedou...
 
 
Datum: 08. srpna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Petr.luk      IP: uživatel7401    
tak uz mi to kamos daves dal dohromady jen jeste pri plnym plynu nejak chcipe rekl mi ze to budou asi gufera nevi nekdo jak to odladit on uz nema cas
 
 
Datum: 08. srpna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ta hladina bude asi velká když jsou svíčky mokré
 
 
Datum: 08. srpna 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim chlapi jak treba dat dole z motoru babetty 210 bubon spojky startovania? nie co je na klukovku ale co je v zadnom casti,dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz som to vyriesil :-) dikes,to samé som nasjel aj ja,
 
 
Datum: 07. srpna 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
 
 
Datum: 07. srpna 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel6861    
čau kluci prosim vás mám skutr HERO WINNER 50 a mám problém s tím že když ho postavím na stojan a nastartuju okamžitě se mi začne točit kolo....a když to kolo zastavim tam to začína zdechat nevite co s tím je..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Vyskoej volnobech
 
 
Datum: 08. srpna 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
staci kdys uberes trochu volnoběch
 
 
Datum: 07. srpna 2010 10:01
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel10126    
mě to přijde na hodně vysokej volnoběh znám to z minibike to je to samí motorově,prostě si seštěluj volnoběh
 
 
Datum: 06. srpna 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: lIl      IP: uživatel10027    
Musíš to rozdělat a prozkoumat, popř přitahnout vůi lanka...!
 
 
Datum: 06. srpna 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde nějak naštelovat? Nemá nějaký přítlačný pružinky nastavovatelný? Kdyby jí spálil tak by to spíš nezabíralo ne
 
 
Datum: 06. srpna 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6861    
kolik ta spojka tak muze stát..?
 
 
Datum: 06. srpna 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel9838    
jo to vim co to je to musis koupit novou spojku protoze si ju spalil :-) Mno nechtel bych
 
 
Datum: 06. srpna 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,už jsem s toho fichtla neštastnej,udělal jsem výbrus,vyměnil zapalování,gufera na klice nový.Už to jezdilo parádně dalo se to vytáčet a teď se to po***lo!Vynechává ve všech pásmu otáček,svíčka černá,jehla druhej zářez zvrchu,benzin 1:45.PROSÍM poraďte,zitra mám jet závod.Děkuju.PS: video zde http://www.youtube.com/watch?v=vF5GVdpjets odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jehlu dej na 2 zářez aa hladina v plovákovce musí být po okraj.Trysky dej origoš HT 68+VT38
 
 
Datum: 08. srpna 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladina natavena,tryska menší,jehla 1.zářez zvrchu,svíčka už vypadá na cihlu už není tak černá,to přidávání s vyplim benzinem sem to držel v plnych ne na volnoběh,jdu přehodit motory z jednoho pincka do druhyho to ladění by bylo na dlouho a teď na to není čas.dik všem
 
 
Datum: 06. srpna 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle toho jak jsi ho nandaval, jestli jsi ho namazal olejem před montáží kliky, nebo jestli se ti nepřehlo těsnění mezi kartery. Tu hladinu si nastav přesně ta dělá vynechávání v plnejch otáčkách. Jo a to že si to samo přidá před zdechnutím je normal, když přijedu dom, vypnu benál a taky to chvíli brumlá pak se vytočí a chcípne
 
 
Datum: 06. srpna 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš že by se nové gufero po jednom závodě mohlo spálit?jinak jsem oddělal víčko karburátoru a hladina byla trochu vyšší tak jsem to nechal a nastartoval postupně jak benzin odtíkal se o táčky zvyšovali a tak 4 sekundy před zdechnutím motoru jsem vytočil plné otáčky bez vynechávání,skusim dát menší trysku
 
 
Datum: 06. srpna 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud ti to jelo ok tak je problém ve svíčce, kup si n17c ta aspoň trochu spálí olej, taky ti to asi saje z převodovky pokud ti to hodně kouří, nalej si tam přesně a kontroluj jestli ubývá
 
 
Datum: 06. srpna 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o tom oleji jsem uvažoval jelikož to hodně dýmí,tata mi ještě poradil ať skusim větši předstih,že to nemusi stihat pálit v takovych otáčkách
 
 
Datum: 06. srpna 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no a taky ti muže tect převodovy olej to motoru
 
 
Datum: 06. srpna 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může a zkus menší trysku
 
 
Datum: 06. srpna 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jiskra pravidelná modrá,hladina i trysky OK,jinak když vydělám svíčku hrozně se dýmí z válce mnohem víc než na ostatnich fichtlech co mám a i při poměru 1:45 se hrozně dýmí z vyfuku když jedu,může to dělat gufero?
 
 
Datum: 06. srpna 2010 11:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo taky se ještě jestli nemáš velkou hladinu :-D,
 
 
Datum: 06. srpna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš moc malou nebo moc velkou hlavní trysku?
 
 
Datum: 06. srpna 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo výbrus je zajetej,svíčku jsem měnil ale ne za novou-vyskouším,po kompletním vyčištění karburátoru se to zlepšilo-předtím to bylo horší,jiskru zjistím. dík
 
 
Datum: 06. srpna 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trysky si asi čistil? Taky se podívej na škvarek na kladívkách, dej novou svíčku. Jiskra je modrá, pravidelná?
 
 
Datum: 06. srpna 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdys si udelal vybrus zajel si to pořádně?
 
 
Datum: 06. srpna 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
keď to vznecháva tak to bude problém v elektrike musiš všetko preskúšať ale možno bude problem aj v sviečke skus vymeniť a keď ne tak skús inu faku a leb kladivko prečistiť
 
 
Datum: 06. srpna 2010 10:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny      E-mail:      IP: uživatel5695    
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli nevíte čim to muže být a kolik by stála oprava popřípadě náhradní díli. Pionýr my jede špatně chytá,zřejmě někde přisává vzduch ale když se zahřeje tak má normální chod děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vím ,že se to nesmí ale kdyby měl někdo zájem možná bych to vyměnil i za díly na Pionýra http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/plasty-plechy/437399-jawa-555.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
A co schanis na fichtla??
 
 
Datum: 08. srpna 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdare draci, co mám udělat s jednadvacítkou když ji chci sprovoznit po dvou letech? Zatím sem to očistil ale nevím jestli mám něco někde spešl mazat nebo štelovat, či začít cvičit na start páce :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a podívat se na olej v převodovce a vyměnit benzín může být zvodnatělý
 
 
Datum: 05. srpna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych spíš zkontroloval na první pohled jestli je v pořádku a zkusil bych to pomalu nastartovat. Potom kdyby něco nefungovalo tak bych to seřídil popř. spravil.
 
 
Datum: 05. srpna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10121    
Zaprvy skontroluj,jestli se točí motor,podmázni zezadu rozetku v motoru,sundej retez,ocisti ho,rozhýbej a namoč třeba do oleje....zkontroluj jak se točí kola,pripadne jim prostrikni loziska treba konkorem at povoli,prostrikni loziska v rozete,pak bych presel na fázi B a to je vycistit karburátor,vycistit kohoutek,vypláchnout nádrž....fáze C je kontrola eletriky a zapalovani vs jestli dava jiskru...kola samozrejmne nafoukni....doporucuju taky skontrolovat jestli nechybi draty v kolech pripadne jestli maji vuli?
 
 
Datum: 05. srpna 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždyt' je jedno kde žačít nej je jak říkal DACHL21 Re:Možná bych vyměnil gufera, můžou být stvrdlý, vyčistil karbec, sešteloval předsih, odtrh, vyčistil nádrž, a nic jinýho mě zatím nenapadá...jinak tlak v pneu kdyz jezdis sám 1.5 prdni 1.9 zadni ve dvou 1.9 a 2.3 je to v Barech..ostaní věci poděláš dle svého uvážení:-) tak hodně zdaru :-)MOPŮM ZDAR!
 
 
Datum: 05. srpna 2010 0:21
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Sundej plechy koukni na to a pust se do toho !!!Já Jsem to dělal po večerech v garáži ...je opravda že jsem u toho vypil několik piv ????? hodně budeš přemýšlet ale stojí to za to.....Nakonec budeš spokojen
 
 
Datum: 04. srpna 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Zapoměl jsem dodat když probíráte to zapalování já měl tu kliku že bylo perfektně seřízené a že srartuju na poprvé max na podruhé šlápnutí .
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Stejně nevím kam hrábnout prvně :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
NedĚlej si s toho hlavu ...........dostala se mi do ruky 20ka která stála 16 let ve stodole ale pozor je na papírech a má pravidelně placený po ručení a je naní vše původní i lékárnička z r 1975 _říkám si ,přepíšu a bude jezdit ::::zprvu jsem myslel že ji jen umyju ..STK EVIDENČKA a hotovo jenže kyž jsem ji začal připravovat rozebral jsem kousek a skončilo ko tak že jsej si udělal kromě motoru kompletní rekonstrukci a jsem spokojen že jsem odhalil i chyby které by mě mohli potrápit třeba někde na cestě_příklad prasklá klec v ložisku zadního kola kterou jsem náhodou objevil .Takže si ji udělám podle svého a budu vědět že pokud něco selže...kromě motoru tak to bude proto že jsem něco přehlédl ....ale pionýr je tak jednoduchý s porovnáním dnešních strojů že si myslím že všechno bude v pohodě .HODNĚ ZDARU
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to sorry to potom jo
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zapalování musím vyštelovat, protože si někdo půjčil ze zapalka vačku a kladívko...mám už sehnané :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych zapalováním nehýbal takový stroje jedu nejvic dobře
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná bych vyměnil gufera, můžou být stvrdlý, vyčistil karbec, sešteloval předsih, odtrh, vyčistil nádrž, a nic jinýho mě zatím nenapadá
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
A kolik má být tlak v duších?
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel3522    
Cau.....mam problem.....kdzy na svoji Jawe 20 ujedu asi 200 metru tak se zahreje a chcipne.....a uz se neda nastartovat ani nakopnutim ani roztlacenim......ale kdyz vychladne tak jede....nevite cim to muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel1157    
benzin tece cela palivova soustava je nova.
 
 
Datum: 05. srpna 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zahřeje po 200metrech? Spíš bych řekl že ti nedotéká palivo do plovákové komory. Za 200m je svíčka sotva vlažná a to je to nejteplejší místo na motoru.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíćkou, nebo chudou směsí, je toho ještě víc.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdravím vás hoši.Dneska sem poskládal fechtla a mám s ním problém že nechce chytit. Nevím si s tím už rady. Vyměnil sem indučku , vn kábl,jiskru háže jak kráva,benzín teče,předstih v pohodě a ne a ne chytit nemá to ani snahu. nevím co s tím je. Prosím poraďte mě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zkoušel sem i různé odtrhy,předstihy a nic
 
 
Datum: 05. srpna 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
předstih a odtrh podle oka je nejlepší to víš jestli to jede nebo nejede a jestli to jede ale nějak špatně tak víš co to ještě chce podle oka a sluchu doladíš. Když to děláš podle měrek tak to nemusí jet
 
 
Datum: 05. srpna 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawaman: :-D:-D :lol:
 
 
Datum: 05. srpna 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
on predstih i odtrh dela podle oka , a pak se divy ze mu to nejede
 
 
Datum: 05. srpna 2010 7:14
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWAMAN: to víš, každý už trochu zkušenější mechanik pozná hmatem a pak i pohledem na břit jestli je gufero po smrti nebo ještě pojede. Až tě bude stát gufero do auta 120,- za kus a bude jich tam několik, taky si to zjistíš jak a naučíš se. MUSTANGISTA: jsi si jistý že jiskra je dobrá? Mezeru na svíčce máš 0,4mm? Odtrh jsi nastavil 0,4mm při největším rozevření kladívka nebo v horní úvrati? Má se nastavovat v Hú, ale sposta lidí to uděláí při největším otevření a pak jim to nejede.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawaman: seboš šetří :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si debil , jak možeš vědět že sou dobré ? já vždy když půlím motor tak pro strýčka příhodu ty gufera vymenim ,
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
to je jiny motor ten ma gufera v pohodě
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o je ten motor jaks uz ho tady kdysi resil ? jaks nemohlk stahnout primarni kolecko ? rikals ze ty gufera vymenis ,
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
svíčka je mokrá gufera sem neměnil ty jsou dobré,karbec je čistý
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
překontroluj předstih, odtrh, vyčisti karbec.. jaká je svíčka? suchá bo mokrá? jestli suchá tak nejde benzín do válce přes karbec...
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ty gufera co? měnils? svíčka mokrá?
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
předstih 1,6
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymenils ty gufera ??
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co znamená předstih v pohodě? kolik?
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: Tunings      E-mail:      IP: uživatel10113    
Čau všem,Mám babetu 207 a mám problém v tom,že chytne na první sešlápnutí,pak jedu tak 50,100 metrů a chcípne a pak už ani tuk.Až když trochu vychladne,tak pak nakopnout jde,ale zase po brzkém ujetí zase chcípne a nic..Karburátor sem čistil 2x,ale palivovou soustavou to určitě není! Když sem sundal svíčku,tak byla mokrá,vím jen,že je to tím pádem problém elektriky.Svíčku tam mám Brisk N17C novou.Nechápu v čem může být přesně problém:Indukční cívka,Tyrystor,něaký problém v zapalování,fakt nechápu.Jak to mám tedy vůbec zjistit co s tím je.Jo a i když pak už nejde ani nakopnout,tak jiskru svíčka háže,takže elektrika tam vlastně jde.Díky za všechny odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
V jakém stavu je válec a pístní kroužky? Prohlédni výfukové potrubí v ohybu kolínka a výfukový kanál válce. Podívej se na filtrační pletivo v tělese sání.Překontroluj ,jestli nedře rotor o pólové nástavce cívek.
 
 
Datum: 06. srpna 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: Tunings      E-mail:      IP: uživatel10113    
Měl sem tam Brisk N19C a dělalo to taky,tak sem myslel,že je to svíčkou,tak sem koupil Brisk N17C a dělá to pořád.Ale na tu N19 to jezdilo v pohodě co sem tu babetu koupil a pak to začalo tak po měsíci blbnout.Mě se to nezdá,že by to bylo svíčkou ta 15ka kámošovi dělala to,že mu klepal motor.Výrobce doporučuje 17ku.Něco bude špatně v elektrice,ale kde? :-(
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
urcite je to svickou...dej tam 15ku...
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele není na kokot svíčka? todle mě dělal mustang.. jel jel, až se zahřál chcípl a konec...
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: Victor      IP: uživatel10112    
Ahoj, zřejmě už tu tenhle dotaz párkrát zazněl, ale já to prostě nemohl najít. Mám problém s mustangem. Motor je v pořádku a jezdí, ale nejde nakopnout startovací páčkou, jen roztlačením. Chci se zeptat co je nejčastější příčina a jak lze odstranit. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seřid odtrh a předstih podle přirućky, hladinu v plovákovce, dej novou svíčku nejlépe brisk 15, a měl by chytit.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: maugli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no když se protáčí tak je to ok, kdyby si mel moc pritahlou spojku tak by to jako tak prokluzovalo a tocil bi se jen bidne nebo vubec, kdyby byly strhany zuby tak by to bralo az nizko a nebo by se motor neprotocil, spis na to slapes malo, kdyz to mas sestelovany tak by jsi to mel naslapnout i rukou mrkni na tu svicku a uvidis
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: Victor      IP: uživatel10112    
Zkoušel jsem to hodněkrát, ale prostě nenaskočil. Myslím, že se motor protočí, když sešlápnu, takže to bude asi tou spojkou. Když to roztlačím, tak chytne hned, málo určitě netlačím. Uvidím co se s tím dá dělat, zkusím vymněnit i svíčku, už je dost stará (mám dojem že původní).
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: maugli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zkus to, a protočí se ten motor když to našlapáváš nebo ne? třeba jenom šlapeš málo, chytá to okamžitě když to roztláčíš, nebo až za chvilku? třeba to jen málo nacupuješ a trvá než to natáhne benzín nebo něco...
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Victor      IP: uživatel10112    
Sešlápnout jde, ale prostě nenaskočí. Já se v tom moc nevyznám. Zkusím povolit tu spojku a uvidím. Každopádně díky :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: maugli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jde o to jak to jako nejde, jestli bere nizko nebo jestli prokluzuje nebo jak, buď máš strhaný zuby na startovacim segmentu, nebo máš víc staženou spojku, pak to prokluzuje a nejde to našlápnout. Pokud je to spojkou tak by to mělo stačit povolit, pokud máš strhaný zuby musíš rozpulit motor. :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, čím se dá pořádně vyčistit zvenku bubny kol? Moc tam není místa kvůli špicám. Čím a jak je čistíte vy? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Starý kartáček na zuby namočený v benzinu. Potom doleštit pruhem hadru který vždy provlečeš mezi špicema a část bubnu s ním vyleštíš.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Sundám kolo, vratačku a leštím :-D přesně takhle.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: rey      E-mail:      IP: uživatel9182    
Ahoj draci,po delší odmlce jsem už zase tady a hned mám problém.Mám babču 210,jedu,jedu,jedu,asi po hodině jízdy mi začne vynechávat motor.Když zhasnu světla,babča znovu táhne jak divá.Nebo svítím a táhne jenom do kopce.Po rovině nebo z kopce vynechává.Zhasnu a jedu.Co s tím? Rey odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 0:49
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Takto se projevuje vadná indukční cívka, s rozsvícenými světly blbne a se zhasnutými funguje normálně. http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=5&t=559
 
 
Datum: 05. srpna 2010 0:49
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
kámo vyměň svíčku :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Bude tam kontakt někde mezi zapalovaci a světelnou civkou :-(
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatnej přepínač (vyinač) nebo svíčka
 
 
Datum: 04. srpna 2010 16:54
 
<  156  157  158  159  160  161  162  163  164  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 18:38:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu