|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 Servus draci... na jakym zarezu mam mit pri zajetym motoru plisek? Jde o CZ 250/455 mam tam 5 zarezu! diky mocc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 21:38
 No dle příručky se dává shora druhej zářez po záběhu,kdybys měl na záběh tak 4.zářez shora...
Datum: 23. března 2009 21:38
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 dikes... ale jeste potrebuju vedet jestli od spoda nebo od shora?
Datum: 23. března 2009 11:44
 Zdar draku,dle mě na 2.zářez - zajetej motor
Datum: 22. března 2009 21:48
Posl.aktualizace: 22. března 2009 4:09
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 A proc myslis, ze je v popise napsany tohle:
typ: 555 / 05 / 20 / 21 / 23
model: Pionýr / Mustang
Datum: 22. března 2009 4:09
 ano
Datum: 21. března 2009 22:32
 zdar seso.. hele, dneska sem si obědnal díli, a odeslal obědnávku, ale pak sem si vzpoměl, že sem ještě jednu věc zapoměl, tak sem ti na potvrzovací mail odepsal, že sem to zapoměl, poslal sem ti link toho zboží, a ptal sem se tě, jestli by to šlo ještě přibalit. ještě si mi neodpověděl, tak nevím jestli to jako možní není, nebo sis to ještě nečetl, nebo jak.. jinak všechno nej k svátku..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 20:20
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec tak pincek už se docela rozjíždí a jako docela jo ale novej problém jede, ale jakmile se dostává do vysokejch tak se zadusí a když mu nepovolím chcípne nevíte co s ním mám dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 20:26
 já jako pilot 555 nevím jak je to s asik 21.. ale řek bych že bude někde chyba v bohatosti
Datum: 21. března 2009 20:26
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 zdarec draci hele když chcu pincka proturovat nebo protocit na stojanku s plynem zadní kolo tak je všechno ok ale jak chcu po silnici tak to poskočí začne cukat a zdechne nevite co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 18:17
Datum: 21. března 2009 18:17
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 když začne cukat a zdechne, tak se neumíš rozjíždět, nebo by jsi ještě mohl mít moc povolenou spojku
Datum: 21. března 2009 9:47
 řekl bych že neumíš pravopis
Datum: 21. března 2009 9:32
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Hele rozjíždět se umým předtím to jezdilo v pohodě to bude zrada jinde
Datum: 21. března 2009 9:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 řekl bych, že se neumíš rozjíždět
Datum: 21. března 2009 9:09
 panove vy byste to mohli vedet - mam fika, kerej normalne startuje napoprvy, volnobeh dobrej, vse by melo byt serizene...jenze - po pridani plynu prestane slapat...pritom karb je vycisteny, trysky jakbysmet, filtr cisty, tesneni nova, namazane, spoje utahle...gde muze byt zrada?  napada me este odtrh jenze ten je tez serizeny takze je mi to zatim zahadou co za tim vezi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 20:43
 este - z kohoutku tece vcelku normalne, zkousel jsem treba odmontovat plovakovku, pres hadicku tam nalil benal do plovakovky a zkusit to, ten benal tam byl a proste to zdechlo...zprvu treba delaval to ze po pridani plynu to na chvilu zdechlo a pak se roztocil, ted uz to primo zdechne...zkousim dal secko mozny, zkusim este jednou vycistit celej karb aby to bylo na tuty jasny ze to v nem neni, ty privodni kanalky od filtru jsem cistil oba dva, cisti jsem i oba privodni do trysek, je to cisty, trysky cisteny vlasem ze smetaku, je mi to proste zahadou, jak na potvoru tu nemam zadnou svici s dlouhym zavitem (je potreba do tej snizenej hlavy pac ten zavit se panum z Polska opravdu nepoved a tak je tam dlouhej na kratkou svici a kratekj zas na dloho svici  , svicku mam vypodlozenou aby byla presne ve splaovaci komore)...odtrh jsem tedka kontroloval jak na svicce, tak na kladovkach, je to v normalu...
Datum: 20. března 2009 20:43
 takze predne ke kondiku - je dva dny starej  ...kanalky jsem procistoval dratkem, to delam vzdy gdyz ho vyvarim...u toho pojistneho plisku na jehle newim, jehla je ve spravnem zarezu a chodi do dirky (mozna si myslel ze se jehla nedostane do diry, to uz se mi taky parkrat stale ale to pak nezasroubujes soupatkovou komoru)...hladinka je normalni, zkousel jsem ji zvysit, snizit nez je jeji normalni mez a porad to same...taky v karbenatku bych to mozna ani newidel pokud se do par sekund zas necim nezarasil (coz se mi este nestalo takze to pokladam za blbost)...jo ma to snizenou hlavu, zkousel sem to i s normalni (a v ni svicka PALka) a nedela to...a vcera jsem rozdelal cely valec a dal pod nej dve tesneni (pac mi moc vylejzla pist a pak vrazel do hlavy) ale vse jsem zase slozil a nigde nic nenasava...widim to nejspis ve svicce, co vy?
Datum: 20. března 2009 20:23
Jméno: pionyr
IP: uživatel113
 nepíšeš jak se projevuje to že nejede,ale podívej se na kondík.
Datum: 20. března 2009 19:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 14:55
 Ale ty si poradis přece nejsi takovej amater.
Datum: 20. března 2009 14:29
 Čest.Hele me napadlo jestly nemas ucpanou tu dirku jak se nasazuje filtr u karburatoru tak tam tu dirku co vede k jehle.a nebo jestly se ti tam neotocil ten zmrd jak se do nej zasouva jehla( ja nevim jak se to jmenuje)to se stalo me a pak mi to nechtelo ject a stalo se mi to kdyz jsem to vyvaril v octe ja zaboha nemoch prijit na to proc to nejede az tata to zjistil.pak pisni cim to bylo jestly prides na zradu.
Datum: 20. března 2009 14:19
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Podle mě to nestačí dávat při vysokých jiskru
Datum: 20. března 2009 13:58
 karbenatka uz sem cistil, este ho mozna vyvarim znova v octe...ale napada me - nemuze to delat svicka? je mi zas divny ze je to jen pri plnem pridani plynu a svicka je tyden stara a cista...
Datum: 20. března 2009 13:47
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 podle me by mela byt chyba v karbecu ale nejsem si jisty skus nejak postelovat s jehlou a uvidis
Datum: 20. března 2009 13:41
 čau už zase žarovky, před tejdnem sem byl koupit nový dopředu 6v 15w a dozadu mně doporučil 12v 10v. Protože v 6v dělaj jen 5w a to mne praskne hned. když jsem je tam dal tak sem stím jjezdil motor sem vytačel skoro do plnýho a žarovky to vpohode vydržely a to sem jel 65 jinak jezdim do 55 až 60 ale proč to vydrži a pak po tejdnu praskne to musej bejt nekvalitní výrobky  :-!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 17:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 17:33
 Stando jakou zas tlumivku? kde ji mam sehnat a kam ji mam dat?!
Datum: 20. března 2009 17:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 tak uz sme se dostali kjadru pudla......to ze mas 05 se starym zapalovanim si mel rict uz na zacatku....to meni souvislosti...typuju ze tam nemas tlumivku a to je cela zahada praskani zarovek.....sezen si origo tlumivku a je po problemu...... parkovacka v tomhle pripade asi nepomuze
Datum: 20. března 2009 14:59
 chongu dík asi ji tam připojim tu malou žarovičku
Datum: 20. března 2009 14:15
 mam jawu 05 tam je zapalovani z pařeza
Datum: 20. března 2009 14:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 co mas za stroj?? jaky mas zapalko? u fichtlu jsou u vsech zadni 6V 5W a ve predu bud 15W nebo 25W zalezi ktery mas
Datum: 20. března 2009 8:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Pionýry vznikaly v době, kdy neexistovaly přijatelně dostupné technologie regulace napětí palubní sítě. Magneto totiž, narozdíl od dynama (či alternátoru s vnějším buzením), vzhledem k tomu že vyrábí energiji snímáním magnetického pole permanentních magnetů. A v tom je celá potíž, se vzrůstající obvodou rychlostí vzrůstá i výkon generované energie a protože její přebytek není regulovaný, dochází ke zvýšení napětí nad mez ktrou žárovky mají mít. Dochází pak k vyšší teplotě vlákna, které se více blíží tekutému stavu a pak stačí vzít na silnici díru a vlákno ,,skápne,, vlivem setrvačných sil... Takže není to zmetkem v žárovce ale vlivem neregulovaného palubního napětí. Soudruzi v jawě to vyřešili tak, že navrhli soustavu magneto - spotřebiče co nejlépe vyváženou s ohledem na provozní (běžné) otáčky motoru. Samozřejmě se musel najít kompromis aby při vysokých vlákno pokud možno nepraskalo a v nízkých otáčkách aby aspoň trochu žárovka svítila. Další problém je v tom, že se při výrobě musí zajistit, aby magneticita (či kýho šlaka se to jemnuje) permanentních magnetů byla u všech vyrobených rotorů stejná. No což se v mnoha případech nepovedlo, takže jsou velmi veliké rozdíly mazi svítivostí pionýrů.. většinou bludičky, ale sem tam tak silné magnety že praskají žárovky jak na běžícím páse. Jediné co můžeš udělat, pokud pominu možnost regulace moderními prostředky, je že soustavu zatížíž dalším spotřebičem, aby se ve vysokých otáčkách plákno přední lampy nepřepalovalo. Já osobně bych to neřešil zadní lampou, ale využil bych možnosti přidat dopředu parkovačku, které se dělají v 2W a 4W. Každopádně větší záteží si způsobíš horší světelné podmínky při nízkých otáčkách.
Datum: 20. března 2009 8:01
 Zdrávko lidi, heleďte. Co mám dělat, když má přední kolo velko rezervu, jako že se mele ze strany na stranu v předních vydlicích? Díky moc za případné odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 21:33
 mas vykloktane futra, to je normalni pokud to ma hodne nalitano, proste jsou opotrebeny...navod naprd. na jawa-50.cz pac se mi to rozepisovat nechce, jinak nemusi se davat jen 2 ale klidne i tri jen je s tim vic prace, no ale proti gustu...
Datum: 19. března 2009 21:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 19. března 2009 20:47
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to nejsou pístnice, to jsou ty šavle  futra tady Sesa má, takový bílý válečky
Datum: 19. března 2009 20:46
 No já nwm nejspíš v těch pístnicích a ma tady sesa futra?
Datum: 19. března 2009 20:41
 jestli je to v savlich, tak je to nejspis spatnejma futrama,takze vymenit...
Datum: 19. března 2009 20:39
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau dala by se nějak spravit prasklina na pravem karteru ? (stadion s11)
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 22:07
Jméno: Míra
IP: uživatel5562
 Zalepit dvousložkovým tmelem (belzona nebo něco podobného)
Datum: 19. března 2009 22:07
 zavařit(jde to dobře a drží to! vařili sme s tím sání n avii) a nebo tekutý kov od bernera
Datum: 19. března 2009 20:04
 asi tak, nejlepsi je to bud svarit nebo sehnat na skladce jinej karter (nejlip oba at k sobe sedi)...
Datum: 19. března 2009 19:32
 svařením přece
Datum: 19. března 2009 15:57
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 cus hosi mam dotaz mam jawu 20 je po vybrusu a go motoru a mam podkovu na klice a nechce mi jet je strasne zdechla a jeste kdyz dam predstich jak ma byt tak nejede musim ho dat strasne dozadu a jeste tam mam asi valec z 05 nevite cim to muzea kolik mam nastavit predstich kdyz tam mam pokovu byt dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 13:07
 Zdravim draci, Dneska mi došel z aukra náhon na tachas je funkční a prostě všechno ok. sundám rozetu a najednou zjistím že na rozetě nejsou ty zobáčky na který se to nasazuje. Nemáte s tím někdo zkušenost? jestli by to tam nešlo nějak přivařit z něčeho nebo tak...
Díky za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 19:41
 taky sem je tam nemel a stipl sem v klestich hrebik podobneho prumeru a dal to tam...zadny ciraty s tim...jen se to tam nesmi moc mlet a jinak tam muzes dat jakykoliv predmet z patricneho kovu...treba vezmes tenkej sroub, uriznes ho a das to tam...
Datum: 19. března 2009 19:41
Jméno: domte
IP: uživatel779
 dík moc
Datum: 18. března 2009 20:40
Jméno: Horst
IP: uživatel5549
 Dej tam 2 kolíčky průměr 3mm délka 5mm nejlépe ze svařovacího drátu čau
Datum: 18. března 2009 20:17
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 cus hosi nevite proc mi na me jawe 250 porad odchazeji kondenzatory vydrzi tak 2 dny dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 21:23
 představuješ si všechno strašně jednoduše.... mimo jiné indukční cívka je svýho druhu autotranformátor a na VN straně je napětí jdoucí na svíci (btw. ty jsi to napětí měřil? .... silně totiž pochybuju, že tam bude zrovna přesně 16kV) a i na straně nižšího napětí při rozepnutí nemusí být zrovna jen 6V.
Datum: 18. března 2009 21:23
 zdenku kilovotly přesněji 16 kV je napětí které z indučky leze pořád, ale jen VN výstupem....
Datum: 18. března 2009 20:42
 co se tady člověk nedozví za píč*viny .... jen bych dodal, že při spínání indukční zátěže (což je "překvapivě" i indukční cívka) můžou vznikat špičky až v řádech kilovoltů. Vysvětlovat to hlouběji nehodlám, možná to udělá Chong, ten má na to trpělivost.
Datum: 18. března 2009 19:04
 kondík je do 250V takž enapětí s tím nemá co delat. můžeš mi říct jaký tam dáváš kondík?? starý nebo nový? jinak jede to i bez nej, jen ho musíš vypojit ven.
Datum: 18. března 2009 17:54
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 V jawe 250 se vůbec nevyznám a ani nevím jaké jsou tam kondy, ale jako elektrikář mohu říct že to může být opačná polarita kondu nebo kondenzátor který snese menší napětí než je na jawě 250
Datum: 18. března 2009 17:46
Jméno: paprik007
IP: uživatel5527
 cus jsem tu novej. ale chtelbych se vas zeptat proc mi jawa 50 typ 05 zdecha pri zmacknuti spojky. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 15:11
Jméno: tomas
IP: uživatel5545
 mas ju zle nastavenu srubku kus zakruť
Datum: 18. března 2009 15:11
 zdar draci,chtěl sem se zeptat jestli někdo neví proč mi u mustanga strílís karburátoru a nechce to jet díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 16:13
Jméno: Standa
IP: uživatel3940
 tak predstih to samozrejmne muze bejt,al znam i extremy,ze meli tak zasranej vejfuk,ze to strilelo do sání
Datum: 18. března 2009 16:13
 Nastav si předstih....
Datum: 18. března 2009 15:01
Jméno: kali
IP: uživatel2815
 špatnej předstih
Datum: 18. března 2009 15:00
Jméno: Standa
IP: uživatel5543
 Skus sundat vejfuk a vymenit svicku
Datum: 18. března 2009 12:51
Jméno: MUSTAF
IP: uživatel2800
 ZDAR draci mě strašně cuká mustang nevíte čim to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
vetsinou to bejva spatnou svickou a nebo blbe seriyenej karburator.
Datum: 17. března 2009 19:15
Jméno: Riman
IP: uživatel5536
 Cus draku toho muze bejt moc kdy presne cuka...furt nebo jen kdyz mu trochu nakotlis??
Datum: 17. března 2009 18:59
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 cus hosi mam dotaz mam jawu 20 je po vybrusu a go motoru a mam podkovu na klice a nechce mi jet je strasne zdechla a jeste kdyz dam predstich jak ma byt tak nejede musim ho dat strasne dozadu a jeste tam mam asi valec z 05 nevite cim to muze byt dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 17:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5532
 Valec z 05 ma ouzké prepustaky,takze se s nim dostanes maximalne na vykon Jawy 05...coz je o půl koně mín...
Datum: 17. března 2009 17:54
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 a neubere mi ten valec z 05 na vykonu dik
Datum: 17. března 2009 15:36
Jméno: paprik007
IP: uživatel5527
 cus jsem tu novej. ale chtelbych se vas zeptat proc mi jawa 50 typ 05 zdecha pri zmacknuti spojky. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 21:29
 Pokud ti chcí pá i normálně, tak máš zřejmě špatně nastavený volnoběh/karburátor. Pokud jen, při zařazené rychlosti, mohla by to být špatně seřízená spojka.
Datum: 16. března 2009 21:29
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 mě to dělal fichtl odjakživa, řešim to tak, že zmáčknu spojku trošku přidám, hodim kvalt a rozjedu se, asi nic moc pro spojku, ale tu si klidně vyměnim
Datum: 16. března 2009 20:33
 Zdar draci chtěl bych se vás zeptat original tlumiče na fíka se už nevyrábí?? myslím tím tlumiče u kterých je krytá ta pružina, no prostě origo, nevíte jestli se dají koupit ještě nebo jestli se da udělat generalka na těch tlumičich?? ja je mam tak vybite že jak jedu do zatačky tak mi to haže s prdeli. takže dík za odpověď a zatím zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 21:53
 To těsnění jsou dva obyčejný O-kroužky, takže je koupíš klidně i v železářství.
Datum: 16. března 2009 21:53
 nedela se, rozebrat se da...treba na jawa-50.cz je fajn navod...potreba dvou lidi a jedes...bohuzel dily jedine z jinych starych tlumicu, ale co, tam se stejne nema co menit, doraz sic byva shnily ale jinak tam na nic pomalu neni, ano, das novy olej, namixujes to, tesneni (pokud sezenes, jednu doby byly aji nove) nechas, slozis a je to...cili jenom namastis pruziny, vymenis oil, rozhejbes a je to...do tlumice neradno hrabat...
Datum: 16. března 2009 21:47
 Rozeber je a vyměň olej a těsnění. S ostatním se nic neděje.
Datum: 16. března 2009 19:00
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 Čau, nevíte kde se dají sehnat nové plechové kroužky do náhonu tachometru na mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:23
 Nazdar draci,nevite jetli jdou nakym zpusobem rozebrat zadni tlumice u mustanga?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 16:39
Datum: 15. března 2009 16:39
|



|