Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: eNGe
IP: uživatel14229
 čus draci.. netahá mi fichtl... jinak vše ostatní se zdá že je oka.. zkoušel jsem čistit karburátor, hadičky i palivový filtr... už si fakt nevím rady... díky za odpověď...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2013 21:33
Jméno: pepa
IP: uživatel15179
 no když už vše čistíš skus vybrat výfuk .... a co svíce jakou má barvu
Datum: 19. dubna 2013 21:33
 Zdravím. Mám problém s fichtlem. Když jedu tak to najednou přestane jet a když se podívám na trisky tak jsou špinavé a jak je vyčistím tak to zas jede. Chci se jen zeptat čím to může být a jak tomu zabránit. (mám tam i filtr na palivo) Předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 13:19
Jméno: morgos
IP: uživatel15406
 Na jaký třísky, že se podíváš?
Datum: 25. dubna 2013 13:19
 nezapomeň na filtr
Datum: 17. dubna 2013 22:17
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 vyčisti celou palivovou cestu tudíž i karbec nejspíš bordel v plovákovce
Datum: 17. dubna 2013 18:18
 Vyčistit palivovou soustavu - nádrž, kohoutek, novou hadičku, karburátor...jiná rada zde asi není...
Datum: 17. dubna 2013 18:17
Jméno: Xardas
IP: uživatel15359
 Čus, chtěl jsem se zeptat, mám u zapalování uštíplej karter a lítá mi tam bordel od řetězu. Nevíte jak to vyřešit, aniž bych musel rozebírat celý motor? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 22:19
 lepší než šrouby jsou nýtky... PET je takový rychlí ale účinný řešení
Datum: 17. dubna 2013 22:19
 já sem to vyřešil tak jako kolega pode mnou - pořádně odmastit!! a a nalepil sem tam kus gumy silikonem na motory(udělal sem přesah a nemá to chybu) a taky mi to drží už skoro 3.rokem, jinak dřív sem to řešil tal že sem uříz o trochu větší ku PET lahve než je ulomená škvíra a zaklínil do mezery hned za zapalování to se taky osvědčilo, ona má ta pet lahev radius tak akorát
Datum: 17. dubna 2013 21:15
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 správnej kus plechu, očistil jsem karter čističem na brzdy a nalepil silikonem, drží už 3 roky.
Datum: 17. dubna 2013 19:15
Datum: 17. dubna 2013 18:18
Jméno: jawamaniak
IP: uživatel4878
 ahoj ja to vyřešil tak že sem dal do víka zapalování plech,který zasahuje až ke karter(musí být dobře zahnutý)a tak to funguje doted
Datum: 17. dubna 2013 18:05
Jméno: davodlak
IP: uživatel15361
 Jedna z možností je vzít nějaký tenčí plech, zahnout ho do toho tvaru který potřebuješ, a ze strany kde máš zapalování ho pomocí nějakých menších šroubků provrtat a přišroubovat.. Jinak jedině vyvařit, ale to je na rozebírku
Datum: 17. dubna 2013 18:05
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 18:44
 draku presne,,opraveno,sorac sesa
Datum: 18. dubna 2013 18:44
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Zdar draci, potřebuji poradit : Jedná se o BABETTU 210 když jí chci nastartovat tak jí musím na stojánku rozšlapávat a potom třeba minutu "tůrovat" aby pořádně chytla jinak zdechá. Nemůže být problém v karburátoru konkrétně s plovákem že by se zasekával? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2013 18:34
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 když to nebude sytičem tak bych zkusil dat lepši svičku na babetty se davaji n17 je to teplejší pak bych pročistil celej karbec a vše profoukal pečlivě
Datum: 16. dubna 2013 18:34
Jméno: Hany
IP: uživatel11988
 Babettka: Kouknul bych na sytic, nebo spis na tu clonu, co zavira privod vzduchu na startovani a asi na svicku.. Plovak bych vubec asi neresil, to by se ti uchlastavalo.
Stadion: Jestli je to uchlastany tak to muze byt deravej plovak, skus s nim zasterchat. A nebo ti pali indukcka hned do zapalka, moc dlouho to toci, porad saje a nevybuchuje
Datum: 16. dubna 2013 18:22
Jméno: Ondřej
IP: uživatel15358
 Mám stejný problém ale se stadionem mě chcípá furt a občas ani nechce chitit a svíčka je neustále hodně mokrá tak co to je?? Myslím si že velká tryska asi ...
Datum: 16. dubna 2013 17:58
 Zdarec draci, mám problém. Mám Pionýra 21 a šlape jako hodinky, ale do té doby než se ohřeje.. Jak se ohřeje na 3 přestává úplně jet v tom smyslu, že ať přidám plyn jakkoliv prostě umírá, když dám za 2 tak jede, ale zase jen do té doby než se ohřeje ještě více.. Poradíte mi prosím co s tím může být.. Napadalo mě jestli není pridřená ojnice?? Děkuju předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2013 15:45
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 nezmensoval si treba spalovaci prostor/nedelal si vybrus ? velka komprese tohle dela taky
Datum: 16. dubna 2013 15:45
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 no prostě už máš utahanej motor nic víc to není
Datum: 16. dubna 2013 14:48
 Jakou máš svíčku? Vypadá to, že máš moc teplou svíčku... Nejlépe Brisk N15 nebo N14. A liješ motorový olej do benzínu?
Datum: 16. dubna 2013 11:53
 Možná by pomohla jiná svíčka.
Datum: 16. dubna 2013 9:46
Jméno: Mitchell
IP: uživatel8325
 Ahoj draci potřebuju poradit mám mustanga v nízkejch otáčkách jede ale když dám plnej plyn tak se dusí (jen na 2.a 3. kvaltu) prosím poraďte ... Předem Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2013 17:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15357
 jj projet to a podívej se jakou má barvu jestli má kolega pravdu bude suchá a světlá jde ti tam málo benzínu.... a hodně vzduchu .... ps hlavní triska 68 že.... předstih n ejni moc velkej ? pokut je svíčka hnědá až černá skuz zaplkem pootočit k přednímu kolu
Datum: 16. dubna 2013 17:43
Jméno: Mitchell
IP: uživatel8325
 Svíčku jsem tam dával novou ..
Datum: 16. dubna 2013 13:50
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 malo benzinu, nastavit karbec
Datum: 15. dubna 2013 22:27
Jméno: pepa
IP: uživatel15072
 jakou barvu má svíčka?
Datum: 15. dubna 2013 22:10
Jméno: babeták
IP: uživatel15083
 čaute, chcem sa spytat ci treba na babetu filter sáni a ak hej tak ktorý by ste doporucili
predem dekuji !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2013 19:34
 cituji z této stránky http://alesmarek.byl.cz/babetta/index.htm
Vzduch se nasává vstupním hrdlem víka tlumiče sání. Potom prochází !!přes filtrační sítko čističe.(obyčejná drátěnka)!! Sítko je navlhčeno olejem, aby lépe zachycovalo nečistoty z nasávaného vzduchu. Dále vzduch putuje rámem Babetty, který zároveň tvoří funkci tlumiče sání. Potom přes hrdlo z umělé hmoty do karburátoru. Takhle je to i v návodu na údržbu
Datum: 14. dubna 2013 19:34
 babeta jede perfektně
Datum: 14. dubna 2013 19:27
 no já mám 207 babetu, odmontuju krycí plech pod nádrží a vidim trubičku obdélnikovou z hliniku, na konci je jakoby mistička (a v tý mám origo drátěnku kterou občas vyperu a namvlhčim olejem), a pak je to přišroubovaný k rámu, v kterym jsou díry na vstup a vástup vzduchu a ten rám slouží jako tlumič sání, jinak jde o to jestli ten molitan jak řikáš že tam máš, nemá moc velkej odpor při průchodu vzduchu, jestli se ti babeta nedusí?
Datum: 14. dubna 2013 19:21
Jméno: babeták
IP: uživatel15083
 no ano to sanie ide cez rám, o tej drátenke viem neni náhodou oroginál filter na JAWA 207 ?? na fichtlkramku som to nenasel
Datum: 14. dubna 2013 19:08
 libore určitě? já mám 207 a ta máí origo filtr z molitanu a je pod nádrží a sání je přes rám
Datum: 14. dubna 2013 18:22
 pokud máš starší babetu, (210,nebo 207), tak ta má filtr z drátěnky, a je dobrý ho občas vyprat v benzínu a a namočit olejem(a nebo benzínem s olejam ve směsy 1:1), na ten olej se pak chytá i jemný prach. Pokud máš už babeto s Dell'ortem, tak je to podobný
Datum: 14. dubna 2013 18:17
 Dobrý den, nevíte o někom v okolí Prahy kdo by mi dal do kupi SIMSONA S51 enduro? Je tam zapotřebí udělat elektřinu a seřídit motor. Dík Revák
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 20:44
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz
IP: uživatel15089
 zdar draku, vím o jednom dobrým klukovi a dělá za slušný koruny u Kostelce nad Černými lesy, jestli máš zájem napiš mi SMSku na 736239999 pošlu ti kontakt
Datum: 12. dubna 2013 20:44
Jméno: ferda
IP: uživatel14689
 Čau jak mám utěsnit hřídel od našlapovačky na jawa 555? aby na pravé straně netekl kolem našlapovačky olej? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 20:36
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 jestli se nepletu tak na pozdější typy se tento o kroužek dával právě proto, že na 555 to netěsnilo a chcal tam volej....dle mě s tím bez zásahu do kartru nic neuděláš..
Datum: 26. dubna 2013 20:36
Jméno: ferda
IP: uživatel14689
 Jak to teda utěsnit ?
Datum: 14. dubna 2013 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Ještě jsem neviděl j 555 aby měla těsnící o-kroužek !!
Datum: 13. dubna 2013 17:08
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 z motoru de hřídel vod starovacího segmentu a na tu ten kroužek nasadíš a dáš tam spátky nakopávačku co je na tom tak nepochopitelnýho?
Datum: 11. dubna 2013 19:09
Jméno: ferda
IP: uživatel14689
 jedná se o motor jawa 555! jak to utěsnit?
Datum: 11. dubna 2013 14:56
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Vytahneš startovačku a daš tam taky kroužek gumový a na to železný a zase ji tam na to nasadíš, dá se to koupit na fichtlkramku ale momentálně je zavřený!
Datum: 10. dubna 2013 20:36
Jméno: ferda
IP: uživatel14689
 si mi teda poradil. kam ho mam jako dát?
Datum: 10. dubna 2013 17:17
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Dej tam těsnící kroužek
Datum: 10. dubna 2013 15:50
 Tak ted bych prosil o radu mam mustafa ktereho sem pulil motor,pak sem to slozil mno a hral sem si stim asi 5 hodin ani nic aby mi to alespon skytlo roztlacoval jak debil a ono nic ani skyt tece tam benzin,predsti vypada ok,kladivka a elektrika dobre zapojena jiskru to haze velkou jak svina svoska je nova atd... prosim moc o kazdou ranu sem vdecny dekuji draci ahojXD
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 20:59
Jméno: Vaky
IP: uživatel15340
 rozhodně vyměnit svíčku,a řádně přeplavit karbec,až z karboše pochčije benzín
Datum: 10. dubna 2013 20:59
Jméno: lukys
IP: uživatel14930
 mno svicka je mokra zapalko je nove tak nevim nevim XD
Datum: 10. dubna 2013 19:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15335
 já bych spíž ze hry eliminoval zapalko a stav motoru a skusil byc stříknout trochu bena d valce pd svíčku a skusil t našlapnout jestli bafne je to v karburaci..jestli ne mtor zapalování
Datum: 09. dubna 2013 22:58
Jméno: Martin
IP: uživatel14808
 jaká je svička mokrá suchá? venku házet jiskru může ve válvi nemusí.
Datum: 09. dubna 2013 21:23
Jméno: dawe
IP: uživatel14188
 čaute, potřebuji porad mam jawu 21. ještě před zimou jela normalně.Přes zimu sem ji měl v teple.Ted po zimě když chci nastartovat nakopávačkou tam to střílí do výfuku.Když rostlačím tak volnoběh normalně drží na jedničku jede taky normalně a když dam dvojku tak začne první strácet výkon a zdechat.Jakoby to nechtelo hazet jistkru,ale když zase podřadím na jedničku tak zase jede.Poradáte prosím? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 15:56
 vše co můžeš a umíš pročisti, zkouknul bych zapalování, předstih odtrh,kladívka (pecka-kráter), svíčku(jestli neni pecka na svíčce), kondenzátor, a pak klidně i karburátor - i když v tom bych hlavní příčinu neviděl
Datum: 09. dubna 2013 15:56
 Zdravím draci! Potřebuju poradit pustil jsem se s kamarádem do přední vidlice na mustangovi a narazili jsme na problém, tlumiče jsou navařený v brejlích. Kamarád tvrdí že to tak být nemá tak nevím, poraďte prosim díkec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 19:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 spodní brejle jsou na novém typu mustanga orig. zavařené
Datum: 08. dubna 2013 19:25
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 drzi to tam velky sroub
Datum: 08. dubna 2013 19:21
 čau Hele potřeboval bych poradit co je se simsonem když v malejch otáčkách jede ale ve vysokejch kucká nejede už nevím co s ním díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 23:44
 jestli se to zlepší když v jízdě na plnej plyn kdy se to kucká zatáhneš sytič tak máš ucpanej karburátor
Datum: 07. dubna 2013 23:44
 ahoj muzes to mit v tom--mel sem simala taky nesel do vysokych otacek ay se dusil vymenil jsem magneto a fachalo to ,a nebo mas chybu v karburatory jehlu ci neco jineho,a nebo skus stahovakem sundam magneto a podivej se na zapalko hni s tim do strany taky pomaha ------------s timto vsim sem se jiz potkal udelal jsem toto a pak to fachalo
Datum: 07. dubna 2013 21:33
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 popisu vam moji zavadu jawa 23 mustang na volnobeh bezi krasne kdyz pridam tak se jakoby uleje a chcipne kdyz ae trosku prstem pricpu sani tak de za plynem nadherne zkousel sem to s filtrem i bez nej a pokazdy se prileje a chcipne, karburator cistej zkousel sem i dva dalsi trysky vyzkouseny ruzny gufera na klice novy
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 20:44
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 zavada odstranena na vine byl falesnej vzduch nejspis vymenil sem uz snad po 7 tesneni mezi kolinkem a valcem a motor bezi jak fik dekuju vsem za rady
Datum: 09. dubna 2013 20:44
Jméno: martin
IP: uživatel15325
 zkus jeste vyzkouset jiny svicky a nebo hnout predstihem zvetsin zmensit co to bude dela ale je to teda divny.
Datum: 08. dubna 2013 23:18
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 karburatory sem zkousel 3 a trysky sem taky menil s odtrhem sem taky hejbal ruzne a predstih mam 1,3
Datum: 08. dubna 2013 19:15
 jak píše martin, zkus vyměnit te karburátor, pokud to nebude karbecem, pak bych hledal chybu jinde, třeba svíčka, kondenzátor, nebo nemáš zvětšenou trysku?
Datum: 08. dubna 2013 16:33
Jméno: martin
IP: uživatel15317
 divny je kdyz se pricpe sani. co predstih a odtrh. zkusit.vymenit karburator.
Datum: 08. dubna 2013 0:15
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 hladina v karbecu je tak ze v ni ponorim plovak a je utopenej jehlu sem zkousel na ruzny polohy a svicka je cerna
Datum: 07. dubna 2013 21:45
Jméno: Martin
IP: uživatel14808
 co hladina v karbecu a jehla?
Datum: 07. dubna 2013 21:26
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj michale! A svíčka vypadá jak?
Datum: 07. dubna 2013 20:43
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 zkousel sem to jen s kolenem a dela to to samy
Datum: 07. dubna 2013 19:38
Jméno: mmm
IP: uživatel15313
 zkus vyčistit vejfuk
Datum: 07. dubna 2013 19:26
 Zdar draci delam velice narocnou geeralni opravu.Ten pionir co delam je 21 domleta z vice pincku a vidle byli z jawa 05 demontoval sem je byli tam dve matice tzv.pruchodky .Jelikoz chci mit pionira origo +/- tak sem tam dal origo vidle z novejsich typu 20/21 a bohuzel sem nemel matice pruchodky tak sem chtel pouzit matice z vidli 05 ale slo to z tezka strasne tak se se na to vykaslal abych nezkurvil zavit.Moje otazka pro to zni jsou matice pruchodky riditek shodne na vsech typech nebo ma 05 jiny nez 20/21?Dekuji za vase odpovedi Marcel Bednar
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 20:55
 dík
Datum: 06. dubna 2013 20:55
 Ahoj, předpokládám, že myslíš ty dvě matice, který drží brejle s miskama v krku řízení v rámu. Ty matice na klíč číslo 32 myslím. Ty by měly být stejný, ale je mozný, že zavit bud na brejlích nebo na matkách. Stavá s tak, když to někdo přetáhne a zavít se natáhne. a pakkyž se to rozdelavá tak to domrvý závit i na tech brýlách co je nad těmamatkama . zkus to protáhnout a nebo sežen lepší matky či vidle- podle toho co se ti bude zdát špatný. A kdyžtak to protáhni tak jak už to dela- proste hodne ž těžka, ale často je težké chytit rovně závit, snad se povede
Datum: 06. dubna 2013 20:10
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Čau draci, dělám GO J 05 , dnes jsem nasadil do rámu zadní kolo, ale jde s ním točit velmi ztuha. Při rozebírání jsem si nezapamatoval co vše tam bylo. 2 ložiska v rozetě jsou nová a v kolech taky. Prosím o radu - jak jsou uspořádány díly na zadním kole ? Děkuji .-)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 0:24
 není zač
Datum: 06. dubna 2013 0:24
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Děkuji moc .-)
Datum: 05. dubna 2013 23:16
Datum: 05. dubna 2013 21:49
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdar draci chci se zeptat budu přestavovat fechtla na /vojenské provedení/ neví někdo přesné označení barvy nebo nějaké fotky, návrhy nemáte díky za každou radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 16:20
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 S tu vojnu je to pravda, ale chci si to dat do vojenského provedení prostě se mi to líbí, koupil jsem si nakonec olivovů zelenů RAL 6003! A je to pěkné  Ale jinak díky za radu
Datum: 08. dubna 2013 16:20
Jméno: pepa
IP: uživatel14847
 olivovou zelenou ježiš tim stříkaj imperalisti  v čechách a v celém východním bloku vždy khaky a jestli ti stačí obyč syntetika prodává se za 75 korun pixla....prý vubec nejde na dbyt a prodavač u mě rve vlasy proč jí objednal 6 plechovek  že prý každý kdo byl na vojně k ní má averzi a nechce jí ani na stul do dílny....
Datum: 06. dubna 2013 10:20
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Díky moc za rady, kdyby mel ještě někdo nějaký /nápad/ tak pište díky
Datum: 04. dubna 2013 20:01
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 kousek de mě je výprodej vojenske techniky podleotce fungujeuž od totáče..hroby u tábora a maj tam i techniku krom vojenske 634 tam měli i1 pioníry 21 a žadne sr..prostě vše nastříkane khaki...kola stříbřenka a výfuk chrom.... hlinikove lišty držak na tašku rameček světla barvě samo žadná bíla prsa a předek jen zelená....
Datum: 04. dubna 2013 19:05
 zrovna nedávno sem stříkal čz 175, použil jsem odstín olivová zelená RAL 6003, vypadá to takhle https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/537561_549529345081738_284397011_n.jpg a https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/421929_549529348415071_1176462800_n.jpg ,dělal jsem to polomat
Datum: 04. dubna 2013 9:44
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 A nevíte někdo přesný odstín /kód barvy/?
Datum: 03. dubna 2013 21:47
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Jestli si chceš vyhrát, tak do základního zeleného odstínu postupně vmíchej černou až se Ti bude zamlouvat, tak máš khaki odstín.
Několikrát jsem to používal na vojenskou techniku, když bylo potřeba "trefit" odstín.
Z vlastní praxe Ti můžu říct, že každá dodávka khaki barvy do armády má trochu jiný odstín.
Datum: 03. dubna 2013 21:26
Datum: 03. dubna 2013 21:13
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Český maskovací vzor je /vzor.95/, ale já jsem myslel odstín barvy, která se dává na motorky ve vojenském provedení nebo nějaké fotky...
Datum: 03. dubna 2013 21:11
Jméno: Drakhonza
IP: uživatel15299
 Fakt ?  DDD tak to se omlouvám xDD
Datum: 03. dubna 2013 21:08
 drakHonza: Český maskovací vzor se rozhodně nejmenuje Woodland!!
Datum: 03. dubna 2013 21:05
Jméno: DrakHonza
IP: uživatel15299
 Tak normálně ten český vojenský vzor se jmenuje Woodlant ... víc ti asi neporadím
Datum: 03. dubna 2013 20:53
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Ahoj Seso, do kdy bude krámek zavřený ? Moc děkuji, Michal
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 21:54
 v OO,OO zavirma dnes
Datum: 02. dubna 2013 21:54
 Zdravím Vás přátelé těchto strojů, mám takový dotaz, mám Babettu 207 a dá se říct, že motor už má dost, ale v regále se mi povaluje motor z pionýra, který je v cajku, tento stroj mám na takové lesní polní přejíždění, prostě přibližovadlo, dal by se do té Babetty dát ten motor z pionýra? Dělal to už někdo? Poradil by někdo přípdadně jak na to? Díky za rady a ať to fičí
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 21:42
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Když si spočítám cenu GO motoru 207 a investice do překopávky na motor z Pincka, tak to jsou vyhozený peníze.
Pokud Tím ovšem nechceš ukázat svoji šikovnost, potom hurá do toho
Datum: 03. dubna 2013 21:42
 Dělali jsme to s kamošem, přesně jako říkáš. Do babetty 207 jsme davali motor z pionýra- fotky bohužel nemám-je komoše. Je to ale brutální stroj. Motor vzadu do rámu celkem slušně padne- myslím, že jen převrtat nějakou díru na rámu. ve předu musíš na rámu navařit nějaký pasovičky pro přední uchycení a originály uřezat. Rozšlapávání babetty se uplně zrušilo - šlapky se dali souběžně dozadu a zadní brzda je táhlem když šlápněš na šlapky. Při jízdě si nohy dává na sředovej plast- plus planuje namontovat nějaky inimalní stupačky. Nejvetší problem je, že ten motor je dlouhej, takže jsme museli zaříznout spodní čast předního blatníku, jinak by nemohl zatáčet a ještě k t tomu tám dát krátkou svíčku z motorové pily. Pak doporučuju tam dát a opět se to musí roubovat, originál výfuk z pionýra. Saní motoru je sportovní otevreny filtr z tohoto obchodu koupený. Dalším problémem bylo, že originál rozeta je moc malá a na pio motor moc rychlá. I dvojka byla celkem líná a na trojku jsme mohli rovnou zapomenout jen z kopce a stejně se to těžko roztáčelo... muselo se to hrozně ždímat. Takze jsme na šroubky namontovali origo věnec z pionýra přes kulatý plech na originál rozetu. Tedka to líta jak ten pionýr tech 65 kmh. Kryty motoru boční se museli nějako ořezat aby se tam vlezli a zakryli ten motor , aby to nebylo tak nápadný- líta se s tím normalně na silnici i v městě ale pššššt. Prostě brutálka - slyšíš pionýra za zatáčkou a najednou babetta
Datum: 03. dubna 2013 11:51
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
 asi by bolo jednoduší sehnat rám na pionýra  ale jestli si chceš pohrát jen do toho
Datum: 02. dubna 2013 20:25
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 zkus pohledat někde na netu ve fotkách, určo už sem viděl, ale je to děsnej bastl, navíc bys musel vymyslet stupačky - udělat si svoje se zadní nožní brzdou, nebo se vzdát na úkor spojky jedné z brzd
Datum: 02. dubna 2013 19:58
|



|