Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 Borci símvás jak mám poladit cívky? Bo sem si sehnal nove zapalko a ty civky v novem zapalku mi drhnou o magneto co s tím? Thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 6:34
 Povol šroubky, které cívku drží podlož ji třeba kusem plastu z petky a šroubky dotáhni pak plast vytáhni.
Datum: 27. května 2012 6:34
 zdarec mám pionýra 20 a co mám dělat když mi při startování prokluzuje startovací páka. Známej mi řekl že to je spojkou(řazení de bez problémů) tak jak to mám dat do kupy něco přitáhnout nebo musím půlit motor????? To bych sice dělal nerad ale budiž tak dík za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 23:51
 dikec všichni ja tu spojku teda posteluju a já pak stejně tady budu objednávat díly protože to budu dávat do kupy tak zrovna objednám ty lamely a tu mezi lamelu výde mě na 200 kč a nějaký drobný ta spojka
Datum: 26. května 2012 23:51
 a nebo máš už lamely KO a bude to klouzat furt
Datum: 26. května 2012 20:54
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jenom ho trochu povol, tak aby ti sla spojka pri jizde dobře tzn. vem sroubovak a jezdi a dotahuj a povoluj, až to bude ideal n
Datum: 26. května 2012 20:15
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 stačí jen tršku povolit šroubek na pravé straně motoru ( dekl zapalování), stačí si s tim chvilku hrát a vychytat to, asi budeš mít spojku moc přitaženou takže klouže
Datum: 26. května 2012 20:15
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdar draci, potřebuju poradit. Mám mustanga (r.v. 1977) a začalo se mi vyklat přední kolo, tak jsem koupil nové silonové pouzdra a rovnou i pružiny, ale po rozdělání jsem zjistil, že ten mustang to má udělaný nějak jinak. Je tam nějakej stírací kroužek nebo co, navíc je ten plech přehlej směrem dovnitř, takže bych to starý pouzdro nemohl vyřezat. Klidně bych tam dal i celý jiný tlumiče, ale je to tam svařený tak, že by ty starý tlumiče nešly nesunout ani nahoru ani dolů. Poraďte prosím. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 12:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale japak by ne všechno dostaneš ven okroužky jsou nahovno dej tam normální prachovky mám taky mustanga ze 77 roku
Datum: 27. května 2012 12:03
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no jo, ale kde se ty o-kroužky daj sehnat. nebo bych tam nechal ty starý, ale ten plech je zahlej směrem dovnitř, takže ten silon ani o.kroužek nedostanu ven, ani ten novej dovnitř.
Datum: 27. května 2012 0:48
 jo jsou tam O kroužky ale silony tam jsou taky
Datum: 27. května 2012 0:34
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 a kde se daj sehnat ? já sem tady na fichtlkrámku žádný nenašel
Datum: 27. května 2012 0:12
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Je to přechodný typ ktery tam místo silonů měl o-kroužky takže je lepší tam dat ty.
Datum: 26. května 2012 21:40
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Zdar Draci! nevíte prosím vás, jakym způsobem rozeta roztáčí tu součástku, která pohání náhon tachometru? Tam v tom jsou nějaký, dvě díry, tak jsem si řikal, že na rozetě budou nějaký 2 čepy, jenže tam jsou taky 2 díry...Tam musim něco dát, nebo to mám vymlácený?...Díky moc za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 13:37
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Supr, díky moc..
Datum: 26. května 2012 13:37
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 já sem tam dával kus hřebíku, ale ten z toho vždycky vyletěl ven, tak sem rozřezal šroubovák a ten tam drží cca 500km, tak snad mi to ven nevyletí
Datum: 26. května 2012 13:18
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 do dírek v rozetě se dávaj zarážky, na ketré nasuneš "šneka", jinak si to doma dělám ze švajcdrátu a v poho, jinak dej bacha při nasazování, hodněkrát se stává, že to vypadne, nebo se ti "šnek" pootocí
Datum: 26. května 2012 13:03
Jméno: cz 175
IP: uživatel13546
 Zdarec. Mám problém s čz 175/477. Když chytnu přední kolo a zahýbu s ním, tak má vůli. Dotaženo je to na maximum. Tlumiče tomu trochu sice taky trochu přidají, jelikož nejsou uplne bez vůle Máte někdo taky takový problém ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 12:40
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Joo to jsem měl taky. A bylo to těma tlumičema, protože už jsem měl špatný pouzdra, tak jsem tam dal nový, ale až je tam dáš, tak se trochu stáhnou, tak bude třeba si trochu zapilovat..
Datum: 26. května 2012 12:40
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 čus draci už si nevím rady s babettou nechce nastartovat, jiskru hází, svíčka je mokrá když jí vytáhnu, zkoušel jsem jich hodně, karbec jsem čistil už fakt nevim co
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 0:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 mne na klukovke strihlo kolik u rotoru a celý sa mi pretočil asi o 90 stupňou maturoval som 2 dni kým som na to prišiel nieje to aj tvoj prípad symptómy som mal rovnaké ako ty
Datum: 26. května 2012 0:20
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 taky už jsem zkoušel
Datum: 25. května 2012 22:10
Jméno: adam
IP: uživatel13839
 skus utáhnout bohatost smněsi bezínu na karbecu
Datum: 25. května 2012 22:08
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 určitě to zkusím doufám že to bude ono
Datum: 25. května 2012 22:03
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau to samé mi dělal fichtl zkus zmenšit vzálrnost elektrod na svíčce a mělo by to fachat
Datum: 25. května 2012 22:00
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 jiskra je normální a rozšlapával jsem to asi 200 metrů
Datum: 25. května 2012 21:57
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 nemáš třeba slanou jiskru..? a skoušel si to roztlačit..
Datum: 25. května 2012 21:38
 Zdar draci potřebuju poradit, vyměnuji silony na vidlici u pionýra a problém je že levá trubka byla zploštělá (někdo s tím někde vrazil) no a tak jsem se jí pokoušel vyklepat ale udělala se mi tam prasklinka tak 2-3 mm, co si myslíte mám to tak nechat dát novej silon a stáhnout to třeba objímkou nebo sponkou? Protože zavařit to jen tak nepůjde je to v tom místě slabé a nemám argon .. a už bych chtěl jezdit co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 8:03
 Jakože myslím COčkem
Datum: 26. května 2012 8:03
 Tak paráda hoši díky za radu skočil jsem k jednomu dědovi ze vsi a ten to udělal během 2 minut a zadarmo  takže super
Datum: 26. května 2012 8:02
 jojo kolecko má pravdu s COčkem se dá vykouzlit hodně věcí a když ne nový kluzáky zas tak drahý nejsou
Datum: 25. května 2012 20:57
 Pokud to bude vařit někdo, kdo aspoň trochu ví co se s COčkem dělá, tak se to nepropálí
Datum: 25. května 2012 16:41
 A nepropálí se to? Ono je to v tom místě bohužel dost slabé pomalu jako plech .. jinak díky za odpověď.
Datum: 25. května 2012 16:17
 žádné objímce či sponce bych nevěřil, doporučuju zavařit třeba COčkem...
Datum: 25. května 2012 15:58
Jméno: jarda
IP: uživatel13836
 tak to je super , potřebuju nacenit díly pro zákazníka a mám si je opět asi vycucat z prstu ne ?  .....říkám to nerad ale je to jeden z důvodů , proč přecházím ke konkurenci , majte sa  ...proste nechápu proč ten eshop nemůže zůstat zaplý ....stačí nápis že proste díly příjdou o tyden pozdeji .. rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 13:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Taky jsem za aby shop zustal zaplý a bylo stoplé jen dokončení objednávky, vždycky když dělám a něco mi chybí nebo dochází tak to postupně házím do košíku a když je toho víc tak to pak objednám najednou.
Datum: 26. května 2012 13:41
 jinak co psal Wafel k tomu že aspon náhled dílu by zustal ON tak sám bych to zavítal taky se potřebuju občas podívat jestli danou věc máš nebo ne
Datum: 26. května 2012 12:11
 hej skus si sám řidit takovej eshop,fichtl pokec,sesamoto, mít manželku a k tomu 2 maly děcka řekl bych že to jen taková sranda nění.A přece nemuže u toho sesa sedět celej den enbo musí jendou od času něco podělat doma nebo si vzít dovču a věnovat se rodině.
Datum: 26. května 2012 12:09
 Souhlasím s lantros7, bylo by dobré kdyby fungoval krámek jenom pro prohlížení a jenom by nešlo objednávat. Sem tam si potřebuju zjistit jestli je tady nějaký konkrétní díl k mání, abych se podle toho zařídil. Když ho tu najdu tak si počkám až bude krámek v provozu a udělám objednávku, ale když není možnost se podívat na nabídku, tak někoho může odradit čekání a opravdu zavítá ke konkurenci, podle mě škoda...
Datum: 26. května 2012 0:11
 No jestli spíš nejde alespoň o přehlednost dílů,mezi tím co jsi v trapu.
Prostě to nechat zaplý tak,aby to sice díly a proporce zobrazilo,ale dál na objednání nepustilo.
Vždyď to zas tak složitý není.
A těm pár nechápavcům co neumí číst běžící text v této rychlosti,tak ty bych vůbec neřešil.
Datum: 25. května 2012 21:20
 jedinej for je v tom ze nevim presne kdy zacnu pracovat a tak nebudu neco slibovat kdyz nevim kdy poslu,,, ono se to takto strasne dobre rika,,, ale kdyz ho necham bezet,, tak po ti dovoleny se do 5 dnu se s toho muzu leda tak,,,, za tich pet dni bych pracoval jako 10 dni nonstop,,pac kazdej to potrebuje hned a zacne takova smrst SMS, mailu a telefonu,,, ze az budu pracovat tak budu vedet kdy to prijde,,ted to nevim a tak nikoho nebudu vodit za nos,,tak jardu prejdi,,budes mit jistotu,,teda jestli to zrovna bude mit prodejce na sklade
Datum: 25. května 2012 21:14
 Ahoj k jaké konkurenci? Potřebuju díli!
Datum: 25. května 2012 17:56
Jméno: petr
IP: uživatel13833
 Ahoj potřebuju radu,mám Jawu 555 a když je teplý motor(cca po ujetí 6km) tak nechce chytnout ani na roztlačení,(studený chytá na poprvý a jezdí perfektně)Zkoušel jsem snad už všechny svíčky 14,15,17 a nic.Palivový kohout nový,kondík nový,fajfka,kontakty. dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 9:46
 patří tam n19.zkus poladit jehlu,to musí jít na cvrnk
Datum: 27. května 2012 9:46
 napadá mě vadná indukční cívka muže mít otpor který se teplem při provozu zvětší a přestane dávat jiskru...popř volnější či poničené kabeli....
Datum: 27. května 2012 9:42
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaute tak si už nevím rady.. dostal se mi pod ruky jeden fichtl.. jezdil tak 45 výc sem ztoho nevytáhl tak sem zkusil vyčistit karbec a nic pak sem si fšiml že filtr box nedolíhá jak by měl tak sem vyměnil vzducháč a utěsnil ten vršek toho boxu ke spodku šiřokou izolačkou a fichtl začal dokonce i startovat bez filtru to blbě chytalo a vůbec ale vůbec to nemělo sílu jen s filtrem to jede výfuk je čistej sundal sem válec má sice pár šrábanců ale jen hodně málo a hodně krátkejch ta mělkejch tak to řešit nebudu (asi 3 nebo 4 po 10mm) hlava lehce zakarbonovana ta fakt jen malinko ale píst oněco víc... mohla ta línost být způsobena tím pístem? jinak předstih ok svíčka taky ok předem díky za odpověď .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 13:09
Jméno: znk
IP: uživatel13660
 Myslim ze vybrus te asi nemine...
Datum: 25. května 2012 13:09
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 tak sem rozebral a vyčistil karbec dal nový těsnění pod válec (to starý bylo uplně mokrý to je asi špatný a nevím proč hlava byla stažená dobře) vyčistil sem písti i hlavu zejtra nasadím lauf a uvidím co to udělá...
Datum: 24. května 2012 23:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak už to je prostě nějakej mrdoklek vyběhanej
Datum: 24. května 2012 22:27
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 dofoukat namazat řetaz a brzdy to vše sem udělal...
Datum: 24. května 2012 21:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to s tím nakloněním je naprosto normální,nafoukni kola,zkontroluj brzdy povol a namaž řetěz a pak uvidíš podle mě máš ale už moc vyběhaný válec
Datum: 24. května 2012 21:40
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 jo a ještě jeden asi blbej dotaz je normální že když mi to brčí na volnoběh a nahnu se doprava zvíší se otáčky a když doleva udusí se to?
Datum: 24. května 2012 21:32
 Zdar jawaci a fichtlaři. Dal jsem se do renovace dvaapůl panelu. Ale narazil jsem na problém a to při sundáni kyvky. Vše mám odšroubováno (snad) a ta mrcha ne a ne pustit. Je na to nějaký fýgl, nebo kladivo a hrubá síla?? Všem díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 12:19
Jméno: Fí
IP: uživatel13834
 Většinou sjede zavit pod matkou. A pokud to nepůjde skus na to nechat působit brzdovku.
Datum: 25. května 2012 12:19
Jméno: cpivo
IP: uživatel8652
 Udělej stahovák jak píše "péro" jen bych doporučoval pevnostní šroub (závitovou tyč, takhle dlouhej šroub asi neseženeš běžně), taky jsem vyndaval přirelzej čep a normální šrouby se přetrhnou celkem lehce  Hodně zdarů..
Datum: 25. května 2012 12:03
 Díkec, nevim, proč mě to nenapadlo  . zkusim a uvidime. zatim
Datum: 24. května 2012 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 trubka šroub podložky matka klíč -stahovák
Datum: 24. května 2012 21:42
Jméno: Venkovan
IP: uživatel13482
 Zdarec draci. mam dotaz. Mam jawu 05 a při jízdě vše OK ale vždy když je motor rozehřátý a chcípnu ho tak ho znovu nenastartuju. musím počkat až vychladne abych to ubec nastartoval. Pote to jede zase perfektne. Nevíte cim to muze být? Svicky uz jsem vyskousel vsecky. Uz me to stve jelikoz nezumu takhle někde zastavit. Mam jeste stadiona s11 a jawu 350 a ty jdou nastartovat i po 30km nepřetržité jízdy na prvni naslaputi. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 9:54
 ahoj dám ti radu co je i v návodu a to při našlapování lnaklonit stroj na sebe ...jako na stranu karburátoru docela to pomáhá..je to i napsane v manualu ...skus a uvidíš....
Datum: 27. května 2012 9:54
Jméno: edie
IP: uživatel13495
 Mám dotaz spíše pro simálovce. Nevěděl by tady někdo jaký má mít simson S 51 enduro originální odstín stříbrné? děkuji všem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 18:06
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čaute draci... mám otázku ohladne simsona s51  nachádza sa niekde na simsone poistka ? ked áno tak kde a aká je to poistka... díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 18:14
 díkes
Datum: 23. května 2012 18:14
Jméno: Franta
IP: uživatel11283
 8 A
Datum: 23. května 2012 18:10
 díky a ešte niečo  jaké majú tie poistky byť (ampére) ???
Datum: 23. května 2012 18:06
Jméno: edie
IP: uživatel13495
 ano, simson má 2 pojistkyv levém kastlíku (u spínačky). Mám dojem, že jedna je na dobíjení baterie a druhá na blinkry.
Datum: 23. května 2012 18:01
 Čau draci zas ja  tak sem to dal dokupy ale proste kdyz jedu do kopce na plny tak začne spomalovat a chcipat  jinak po rovince jede dobre, i z kopce je tam nove tesneni karbece a valce... svička 14-5, předstih nevim kolik je to par milimetru pred HU  chyta na 1. nakopnuti i za tepla
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 17:56
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 to mě taky dělalo je to tím že máš málo benzínu v nádrži a když se to nahne do kopce do zadu tak neteče a proto to nemožeš vyjet, abys mohl jet na normální poluho kohoutku do spodu musíš tam mět tak alepon 1,5l a jinak na rezervu což je kohoutek do vrchu
Datum: 24. května 2012 17:56
 no to s tym benalem nevim koupil sem takovou uzkou hadičku myslim ze 4 mm, ta kterou proste musim upe roztahnout teplou vodou a sroubovakem, ale mel sem ji tam uz davno, pak sem koupil takovou asi 5mm ktera tam sla jak po masle a tedkom ji nemeli v mototechne tak sem koupil tu malou, hladina je v cajku, nedelalo mi to a zapalko bylo porad stejne, takze vymenim no...
Datum: 23. května 2012 21:03
Jméno: milan
IP: uživatel11232
 A stíhá ti dotékat benzín - kontrola hladiny .... ??, předsith 1,6-1,9
Datum: 23. května 2012 19:21
 ale to je pitomost  predtim mi jezdil krasne, to jako je fakt blobost toto... kopec do ktereho jedu na 3 na plny a vyjizdel sem ho este kdyz mi to jelo hur, ted to jede celkem pekne a nevim proc to takhle chcipa, to co si napsal je podle me fakt kravina.
Datum: 23. května 2012 18:10
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Fichtl je prostě slabej stroj, kterej se do velkýho kopce moc nechladí a nechce se mu...
Datum: 23. května 2012 17:42
 Čau draci mám takový problém.Mám motor z jawy 250 a když tam chci zařadit dolů tak se to tam jakoby sekne a musím to rvat na horu a když chci zařadit na horu tak to přeskočí na startování bez deklu to vše funguje jak má nevíte čím to je??Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 11:59
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Není nutné půlit, sundáš spojku, startovací segment, dále demontuješ vačku poloautomatu spojky a tyčku s řadícími kolíčky vytáhneš ven. Potom se k pružinkám na řadícím automatu už dostaneš.
Datum: 24. května 2012 11:59
Jméno: petr
IP: uživatel13825
 Musím kvůli tomu půlit motor??
Datum: 24. května 2012 9:30
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Asi bude prasklá spodní pružinka v řadícím automatu. Dej tam obě nové, i horní a seřid si pořádně poloautomatické vypínání spojky, aby mezi vačkou a vypínačem spojky byla co nejmenší vůle, aby ti to páku pořádně vracelo.Jestli páka přeskakuje na řazení, může být špatná nebo unavená vratná pružina.
Datum: 24. května 2012 0:12
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
Posl.aktualizace: 22. května 2012 17:06
Jméno: dudn
IP: uživatel9474
 Ahoj dělam papíry na 125 můžu potom řídit MZ i když je to 150 ale má výkon pod 11 kW? dekujuuu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 19:07
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 To je jediná nevyhoda,kdyz se vybouras jde vše na tebe,hold když se takhle,,podvadi''tak musiš zas bejt hodně opatrnej a nesmiš bourat 
Kolecko:já ty jejich zakony neuznavam,dřiv sis udělal v patnácti řp na fichtla a prostě jezdil,proč to vymysleli takhle pitomě že na fichtla musiš mit a1 a ten samej řidičak i na dejme tomu gagivu mito nebo jak se to piše ktera jede 200to prostě nechapu...Měla by tam bejt nějaka vyjimka
Datum: 22. května 2012 19:07
 mustang: Svatouškové? No hlavně že ty seš pirát silnic, s Amkem na fichtlovi...ale to je fuk  , otázka zněla jestli to může řídit. Odpověď je, že na silnici s timhle řidičákem nesmí. To, jestli to policajti tolerujou už je jiná věc, policajt se blbě vyspí a už bude průser...nebo jak píše Johnny, uděláš průser a pojišťovna sice škodu zaplatí, ale bude po tobě vymáhat peníze, což bych teda nikomu nepřál.
Datum: 22. května 2012 18:29
 taky jsme o ni uvažoval ale na konec sem sehnal DRko jako policie to asi přehlédne ale pokud to nedej bože do někoho napereš bude to jako by si žadnej řidičák nemměl a takže pojištovna ti nic nezaplatí a vše budeš platit ze svýho a pokud to bude třeba nákej mercedes nebo audi tak se pěkně prohneš.
Datum: 22. května 2012 18:10
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Prosimte,tihle jsou takovy svatouskove,ja jezdim na fichtlu s amkem,kamoš na tyhle mz 150 s a1 a nikdy nebyl žadny problem,bavil jsem se o tom s jednim dopravakem přes kamoše a řikal že policie na to bere ohled,třeba pry ani nestavěj babetty.Mozna jde o to z jakoho seš kraje ale za mě ,klidně s tim jezdi
Datum: 22. května 2012 17:32
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Řídit jí můžeš  , ale když tě chytěj policajti nebo do někoho narveš tak máš po ptákách. Kup si čz 476
Datum: 22. května 2012 14:58
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13818
 Zákon o silničním provozu - paragraf § 81,3 - rnŘidičské oprávnění podskupiny A1 opravňuje k řízení lehkých motocyklů o objemu válců nepřesahujícím 125 cm3 a o výkonu nejvýše 11 kW!!
Datum: 22. května 2012 14:40
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 serus draci. mám motor z jawy 05 a chcem si ho dať na jawu 555. ide o to že tento motor má iný valec a hlavu, inú radiacu páku a inú spojku. (všeobecne známe) rozmýšlal som že valec a hlavu by som dal z 555 ale neviem aký je priemer piesteho čapu na 05-tkových motoroch. ked má 10 mm tak je to v pohode. dalej by som namiesto srobu na spojkovom delky dal čap radiacej páky a celú radičku z 555. a teraz to najdôležitejšie. mám tam nechať origo 2 lamelovú spojku alebo mám dať jednolamelovú a aj primár z 555. ide o to že by to bol motor z 05-tky ale diely by mal z 555. čo si o tom myslíte ?? robím to preto lebo nemôžem zohnat origo motor z jawy 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 17:22
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 tak teraz neviem či do toho ísť alebo nie. ten motor by som mal len do normálnej cestnej premávky a jediná úprava by bolo VAPE
Datum: 22. května 2012 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel13819
 Já osobně bych tuto přestavbu provedl...získáš převodovku s lepším pilákem,lepší spojku,kliku s lepší ojnicí na 14,1mm čep a celkově lepší motor....slícovat přefuky je to poslední....hlavní výhoda je,že kdybys chtěl do motoru přidávat koně,tak tě nelimituje slaboučká ojnice....
Datum: 22. května 2012 16:09
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 díky... počkám teda na origo motor z 555-tky
Datum: 21. května 2012 21:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dřív jsem to řešil ale dnes už bych tam jinej motor necpal,chce to počkat a motor seženeš jinak spojka je lepší 2 lamelová protože ta pařezácká je taková všelijaká,jinak kdyby jsi nasadil hlavu a válec z 555 tak stejně nebudou sedět přefuky a čep jestli to má 10 nebo 14 to je jedno písty jsou jinak stejné ale nemá to cenu to bastlit
Datum: 21. května 2012 21:45
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau mam problem u mího mustanga a to je ten že když se motor zahřeje tk mi vubec nedrží otáčky kolísa to aš to po chvilce uplne zdechne to samí při zahřátim motoru to nechce ani nastartovat takže to musim roztlačit a musim mu pořád přidávat plyn abi nezdechnul a poslední dobou i když zastavim mam rychlost a držim spojku tk je pořád v otáčkach v dcl velkejch a to i když viřadim obe tryski na karburatoru i ten šroubek s pérkem u prostřed musim mít zašroubovaní uplne na krev jinak to vubec nejde prosím poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 19:44
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 dík skusim to
Datum: 22. května 2012 19:44
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 No´tak to pořádně zahřej a potom seštěluj volnoběh...ničim jinym by to nemělo bejt..
Datum: 21. května 2012 22:16
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 no to bylo myšlení tak že proste zastavim a mam zařazenou rychlost tk aby to nechcíplo tak musim držet spojku to je jasný ae me de o to chcípání že to nedrží otáčky
Datum: 21. května 2012 21:40
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 No volnoběh musíš nastavit, když máš zahřátej motor. A s tou spojkou jsem to moc nepochopi..
Datum: 21. května 2012 20:43
|



|