slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  76  77  78  79  80  81  82  83  84  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Zdar draci, je hodně špatný, když mně fichtl asi žere z olej z převodovky? Když se to ohřeje tak za mnou je bílá mlha :-D Je ale zajímavý, že když to takhle začne hulit tak jde fichtl líp točit do otáček a tak o 20% líp jede :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
A připrav si hodně svíček, protože ty rády po přímazu od pp90 odcházejí ;-)
 
 
Datum: 22. května 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to nahovno,jinak jestli chceš jezdit tak lej do převodovky motorovej olej
 
 
Datum: 21. května 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No bude to karbonovat jako prdel a budeš muset furt kontrolovat a dolejvat do převodovky.
 
 
Datum: 21. května 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12770    
Zdarec borci, je normální u pionýra, že když mu nedávám za jízdy plyn tak jakoby chcípal ( jedu třeba z kopce, mám tam rychlost, nedávám žádný plyn ale neslyším žádný zvuk motoru ) A ještě jedna věc. Motor mi nějak drhne. To je právě tehdy když jedu bez plynu. Nějak to jakokdyby divně přibržďuje a drne. No jen doufam že to nemám přidřené. Motor měl přes zimu GO a jinak šlape jako hodinky. Tak co vy na to ? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12770    
Když ho mám třeba na stojanu, tak volnoběh drží krásně. Ale při té jízdě to vydrží tak max 5 s . Tak si říkám jestli to nemá něco společného s tím drhnutím.
 
 
Datum: 20. května 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to ej tak obrovský probelm si ten karbec seřídit?
 
 
Datum: 20. května 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12770    
No to je právě to. Já bych tam ten neutral dával, ale nedrží mi ani za ho*no :-D
 
 
Datum: 20. května 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
když jedeš z kopce bez plynu tak ´tam nejde skoro žádnej benzin a ta trocha to neumaže takže se ti to přidírá kdyžtak já to řešim jednoduše kopec vyřadim a necham ho na volnoběhu kdyžtak po chvilce přidej plyn aby se ti namazal jinak to zadřeš :-D
 
 
Datum: 20. května 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
čaute draci :-) mám problém s mojou jawou 20. robil som GO motora ale teraz mi pionier nechce vôbec naštartovať (predtým išiel na jedno nakopnutie) elektrika je zapojená dobre, predsstih aj odtrh sú správne, sviečka je nová a má odtrh 0,4, karburátor sa dá preplaviť ale iskru nehádže ani vo valci ani vonku... čím to môže byť ??? díky za každú odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2012 22:24
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
může být špatná zap. cívka, zkus dát z jiného pio a uvidíš
 
 
Datum: 20. května 2012 22:24
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdarec střelci, mám otázku ohledně pneu, našel sem doma pneu 3,25x16 a otázka zní na kterou mašinu pasuje a za kolik ji muzu tak příp. střelit, nebot je temer nejeta DÍK pokud bych špatně zařaditl, tak se omlouvam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2012 0:58
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
ok, dík, a na kolik tak vychází cena té gumy +-??? když je X let stara a má nejetý vzorek???
 
 
Datum: 20. května 2012 0:58
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pneu 3,25x16 pasuje na Jawa a ČZ... (většinou na Kyvačky a panelky)..........
 
 
Datum: 20. května 2012 0:39
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Dnes se mi stalo že se mi Jawa 20 zadusila během jízdy. Jel jsem a najednou konec. Nastartovat se dá krásně, ale nechce do otáček. Zkoušel jsem předstih a trysky. Nic nepomohlo co s tím???? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muze bejt pricpanej celej karburator vycisti ho celej a taky by to mohlo byt i vyfukem vycisti ho :-) a pak uvidis :-)
 
 
Datum: 20. května 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
zdarec hele mam problem s fichtlem .. celkem jako jede ale proste jel i líp .. trojka je hrozne lina a nema moc silu ale ta dvojka pak jako kdyby proste ten fichtl sel do omezovace nejde poradne vytocit .. co by to mohlo delat ?? predstih? karbec ?? pls poradte diky moc alan ;-))) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
sám sis odpověděl...
 
 
Datum: 18. května 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
mrknul bych na přísun vzduchu a na výfuk pokud neni moc karbonu uvnitř, jinak se mi stalo že sem měl taky vypalený výfuk všecko a v výfukovém kanálu ve válcu jsem měl karbonu jak svi..., až pak bych se díval asi na předstih ,....
 
 
Datum: 17. května 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Zdar Draci!!! Mám problém a už jsem fakt zoufalej. Jedná se o javu 175/356. Před rokem jsem jí vykopal ze stodoly. (byla tam 40 let) tak jsem jí očistil, dokoupil jsem chybějící části, natáhl jsem novou kabeláž, koupil novou baterku. Mimochodem je to ta původní verze se spínačkou v nádrži, jenže ta byla zničená, tak jsem umístil do masky bošárnu ještě s kontrolkou. No a můj problém je, že to neháže...zapojim baterku, zapnu klíč, kontrolka svítí, ale svíčka neháže. Neni třeba možný, že by to starodávný relé bylo ukostřený na mínusovim polu a spálilo se, když jsem zapojil baterku na plusovej pol? Popřípadě, jak zjistim na kterym polu je to relé ukostřený? Děkuji za každou reakci...:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      E-mail:      IP: uživatel11501    
http://www.facebook.com/jarda.novak.351
 
 
Datum: 18. května 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
http://www.facebook.com/#!/marek.sima.9 na uvedený mail mi to nešlo
 
 
Datum: 18. května 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      E-mail:      IP: uživatel11501    
hele jestli mas fejzbuk tak muzem pokecat tam.Tady sou rejpalove co jenom kecaj a nic otom nevedi.Mas nejaky fotky te motorky?zatim co sem videl tak co kus to original.Ja mam dve jednu s papirama a druhou bez.Kdybys chtel muzuti dost poradit.
 
 
Datum: 18. května 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Jinak to rele by němělo mít vliv na jiskru jiskru to hodí i bez rele, zkus vyměnit kondenzátor pak bych zkusil indučku a pokud ani to nepomuže tak tam bude chyba v zapojení
 
 
Datum: 18. května 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Noo já se přiznám, že nevim jakej je rozdíl mezi kladívkem u pionýra a u tohodle..Jakej v tom je rozdíl...já jsem to poskládal právě jako na pionýra...
 
 
Datum: 18. května 2012 17:15
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Noo já jsem to dělal podle toho novějšího schématu...jenomže ty schémata 100% neodpovídaj tý bošárně...ale i tak...no, ale možná bude problém s tim kladívkem...to mě nenapadlo..tak díky moc...-)
 
 
Datum: 18. května 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      E-mail:      IP: uživatel11501    
hele jeste me napadlo jestli si tahal elektriku podle ampermetru v nadrzi nebo jestli si natah elektriku podle predlohy .to znamena vroce 1958 se delala spinacka v masce.jak pises tak to mas ale natahsi stejne i tu elektriku?jinak by to melo normalne hazet.jinak bych skusil vindat fajfku a jestli jen hazi pres kabel jinak vymenit inducku a kabel na svicku.nebo jeste koukni na kladivko jak je poskladany jestli tam mas origo s tim perkem na kabel a nebo jako na pionyra.
 
 
Datum: 18. května 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
joo to jsem už několikrát zkoušel a tim by to nemělo bejt...ale díky...:-)
 
 
Datum: 17. května 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
čau hele kostra by měla bejt na + ale zkus vzít šmirgl a obrousit kontakty na kladívku bejvaj zaoxidovany a pak to nehazí měl jsem to takhle několikrát
 
 
Datum: 17. května 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel11937    
Dík..:-)
 
 
Datum: 17. května 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      E-mail:      IP: uživatel11501    
zdar hele podivejse na zapolovani na statoru je stitek a nanem je bud plus nebo minus.to co tam bude je kostra.
 
 
Datum: 17. května 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: HANZ      IP: uživatel12782    
čau draci mam problem mam jawu 250/353 a pořád drží plnej plyn šoupě se normálně vrací až dolu volnoběžná tryska už skoro vyšroubovaná už jsem zkoušel i jinej karbec ale pořád nic co to je ??? předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Falešnej vzduch...a asi myslíš něco jiného než volnoběžnou trysku...
 
 
Datum: 17. května 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někde ti to saje faleš. Poředně přetěsni válec + kolínko + karbec a nebo gufero pod zápalkem..
 
 
Datum: 17. května 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: Perko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci... Mám drobný problém s Jawou 21. Když ji dám na stojánek, tak začne tůrovat, ale jak ji sundám ze stojánku, tak otáčky klesnou do normálu... nevíte čím by to mohlo být??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá to že když hodíš motorku na stojan tak se řídítka otočí na levou/pravou stranu, tím se o něco zkrátí lanko a přidá to plyn, řešení: na karburátoru kde je vývod u šoupátkové komory je štelovací šroubek, úplně ho zamontuj dovnitř, potom šroubem mezi tryskami nastav volnoběh, ted budeš mít v rychlopalu vůli to poznáš no a potom ten šroubek na plovákové komoře budeš vymontovávat ale tak aby ti ve výsledku zůstala nějaká ta vůle v rychlopalu (řídítka se otočí a nesmí si přidat plyn) a pak ten šroubek přitáhneš tou matičkou co je na něm aby se nepovoloval ...
 
 
Datum: 16. května 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel12600    
Nenaklání se na levou stranu. Když ho nakloníš nalevo tak se při volnoběhu zvýší otáčky:-)
 
 
Datum: 16. května 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: aaaaaaaa      IP: uživatel5546    
přelévání paliva v karburátoru? něco v karbecu? hledej
 
 
Datum: 16. května 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli nemáš opravdu zeseklí někde plyn. lanko tak ti to někde asi saje falešnej vzduch.. ale nechápu jakou by to mohlo mít spojitost stím že to hodíš na stojan..
 
 
Datum: 16. května 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: Perko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemám..
 
 
Datum: 16. května 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš tam někde škříplý lanko?..
 
 
Datum: 16. května 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Seso. JAk sem se tě ptal na tu spešl matku tak si mě asi nepochopil.... Takže scháním do zadu tuhle matku je rozšířená takže se dá ručně zašroubovat http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl#Fotografie0152.jpg http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl#Fotografie0147.jpg mám ji na předku ale potřebu ji i do zadu.http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl#Fotografie0149.jpg také jak jde na te fotce vydět stratil jsem ten váleček ten tady máš ne ? Já od kámoše sehnal jen tohle http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl#Fotografie0150.jpg což bez toho válečku v zadu je mi k ničemu prostě to nezachytí to táhlo no. Díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 18:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 17. května 2012 18:08
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jé déky asi sem slepej ale nikde jsme to nenašel ale tu spešl na zašroubování rukou asi nemáš co ?
 
 
Datum: 17. května 2012 14:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 17. května 2012 4:43
 
 
 
 
Jméno: babeták      IP: uživatel13546    
Zdar draci. Nevíte někdo jestli má sesa tady na krámku silony do předních vidlic na babettu 210 (ten starší typ) ? Na jedné straně se mi vyjezdil a padá dolu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: MartinCzz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju radu.. Když chci nakopnout mou jawu 21 tak sešlápnu ale startovací páka nejde zpět. Mohla se něak uvolnit pružina ? Musím půlit motor nebo na to máte něaký fígl.. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: MartinCzz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa tak jsem to zkusil a měl jsi pravdu diky moc :-)
 
 
Datum: 16. května 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13783    
povytáhni startovací páku o 1cm z motoru ven,otoč s ní o jednu otáčku proti pružině a vrať v lehce sešláplé poloze(před dorazem) a zasuň celé zpět,,,,,bude to OK.....
 
 
Datum: 15. května 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
praasklá nebo vypadlá pružina -> půlení tě nemine, nebo jestli ti chcvíli nevaadí tlačit, tak si tu nakopávaačku "přidrátuj" aabys jí měl svisle jak má být :-D zaatim než se pustíš do pulení, to mužeš roztlačovat
 
 
Datum: 15. května 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: MartinCzz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele tak jsem to zkusil a hodil tam 1 a ta paka se pohybuje směrem z jizdou dolu a nahoru (dozadu nahoru a dopředu dolu) tak ted už nemam tušení čím to může být... :-(
 
 
Datum: 15. května 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli se ti sekne segment tak zařaď jedničku a popojeď zpět.. no a je možný že ti praskla pružina a to tě půlení nemine..
 
 
Datum: 15. května 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel13776    
jen jeden dotaz ... Jak sundat magneto :-) dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 7:53
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyndaš šroub s vačkou a pak vezmeš šroub se zavitem 8mm a našroubuješ ho do teho mista kde byla vačka hodiš na převodovce 1. daš zadni brzdu a začneš utahovat, a magneto se povoli :-)
 
 
Datum: 15. května 2012 7:53
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci - jedná se o Jawu kývačku 250 - 1957- ještě otevřený sání a originál karburátor shodný s pérákem. Jawka startuje -jede. Ale když mírně přidám plyn při " turivání :-D " tak se moc vytočí a to tak, že by na tolik plynu ani neměla a po ubrání plynu jde ještě několik vteřin na ty vysoký točky a pak se pomalu ještě ustálí na normální volnoběh. Jezdit se na tom dá, ale je to nepříjemné. Mám podezření na přisávaní falešného vzduchu někde u příruby karburátoru, pac soupatko jde v pohodě- lanko plynu je v cajku... Co vi na to? je moje hypotéza správná? díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
u těhle starejch karburátorů ala pérák to velmi často dělá vylágrovaný šoupátko v karburátoru... dělala mi to samý třipade, taky s tim starym přírubovym karburátorem (rv 56)... faleš jsem mohl vyloučit, protože mi to dělalo na motoru po GO a nakonec až tžetí karburátor, co jsem sehnal fungoval tak jak měl... někde sem měl i odkaz na firmu, co se zabejvá přesoustruženim šoupátkový komory a výrobou nového šoupátka na míru, ale nevim, zda bych ho ještě našel a navíc mam pocit, že to stálo dost peněz...
 
 
Datum: 18. května 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vypadá to skutečně tak, že to někde přisává vzduch. Podívej se na přírubu karburátoru, jestli není zkroucená. Zkus vyměnit gufero pod dynamem, často bývá opotřebené. Může být i poškozené těsnění pod válcem nebo netěsní kartery.
 
 
Datum: 14. května 2012 23:55
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel13775    
Ahoj kluci, potřeboval bych radu ohledně Babety 207. Koupil jsem nepojízdnou babetu. Nastartuju ji normálně, ale do otáček nejde, dusí se :-( Vyměnil jsem všem všechny gufera v motoru, vyčistil a seřídil karburátor, vyměnil svíčku. Problém stále přetrvává. Dokáže mi, prosím, někdo poradit?? Kde je závada, k sakru?! ;-) Díky za reakci! P.S. Už bych rád vyrazil :-) Lukáš. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Když jí nastartuješ a dáš plyn, zkus dát ruku přes sání. Když to bude lepší, je to tím vzduchem. Ale nevím, jak je u 207ky dělanej vzduch filtr. Popřípadě s tou směsí kouknout na jehlu v karburátoru-> zářez.
 
 
Datum: 15. května 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel13775    
Ahoj, výfuk jsem měl odpojený, takže tím to být nemůže. Jak sešteluju tu bohatost směsi?? A jak to s tím vzduchem? Jestli ho tam jde moc? Nemáte, prosím, podrobný popis či návod, jak na to? Moc díky za každou radu! Lukáš
 
 
Datum: 15. května 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
jednou sem se taky trápil s babetou, pak si šimnul že někde něco syčí a pak se zadusí a co myslíte? výfuk!- vypálit a jak potom jela
 
 
Datum: 15. května 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel12492    
taky bych tipoval ten výfuk :-)
 
 
Datum: 15. května 2012 15:38
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
A co bohatost směsi? Nejde moc vzduchu, nebo naopak je vzducháč ucpanej? Popřípadě ucpanej výfuk taky udělá hodně. ;-)
 
 
Datum: 15. května 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: Jááááá      IP: uživatel12485    
Ahoj, mě to nedá. Musím se zeptat, nechci nikde udělat chybu. Dostal jsem zadarmo válec a hlavu na pincka. Válec (jawa05) po čerstvém výbrusu 39:00. Hlava s kulatým spalovacím prostorem, neupravená. Píst jednokroužek, kroužek litina (neberte to, když je to zadarmo) Vše je v bezva stavu, kanály slícované, leštěné, nezvětšené. Spalovák hlavy vyleštěný, nesnížený. Prostě sériovka ve výtečným stavu. TAK, potřebuju poradit, jak to mám zajíždět, jak dlouho, na jaký olej atd. A ještě nemám výfuk... Váhám mezi tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_komplet_pionyr.html a tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_chrom2.html. Díky za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 7:01
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau zajížděj to naa ten olej na kterej pak budeš jezdit :-) V poměru aale podle oleje. Kdybys jezdil třeba na M2T tak já bych se aasi nebál dát třeba 1:25 . Ale raadši na nějakou i když levnou syntetiku nebo polos. Já jezdim na Castrol 2T aa nemůžu si stěžovaat, aale to je na Tobě ;-) Zajížděj to taak, jak budeš jezdit potom po zaajetí až na to že to nevytáčej do MAX ( parkrát se nic nestaane) aale nejezdi s tim zase v malejjch otáčkách. Prostě taak normálně. No aa vyjezdi taakhle tak 2 nádže ;-) ALE aaž je vyjezdíš taak to neznamená že hned budeš dáavaat MAAX !!No a stim výfukem, určitě NE ten dvoukomoráč. Vem si ten druhej. je aspon hezkej a vypaadá jako origo. Navíc ten dvoukomoráč se musí ke správnému výsledku nějak upravovat,štelovat..... Prostě to pust z hlaavy ;-)
 
 
Datum: 15. května 2012 7:01
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je zase cipovina !!! http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/267506-babetty-mozna-zmizi-ze-slovenskych-silnic.html To je jak na STK mě sprdli že na enduru nemám odrazku pod SPZtkou ale tohle už je fakt moc s těmy babetama a proto pojdme do ulic !!!! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to taky nechápu stejně na ot nejsou žádné normy atd tak nevým jpodle čeho by to hdonotily. :-D to je jak že u násod nového roku budeš moc jezdit na motce do 35 KW ale všude se to škrtí na 25 kw to asi jenom my budeme vyjímka :-D
 
 
Datum: 15. května 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: šefčík      IP: uživatel10585    
Jen teda nechápu proč musí mít motorka emise?
 
 
Datum: 15. května 2012 11:50
 
 
 
 
Jméno: Lite      IP: uživatel11057    
Takže slováci: Babetty ne na vrakoviště ale knám do Čech :-D. Jinak vubec nevim na co tam ty lidi myslej. Asi jim kolem parlamentu projela Babetta....
 
 
Datum: 14. května 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: Jeryk      IP: uživatel10178    
No jo tohle může vymyslet jen člověk co viděl Babetu leda na obrázku.
 
 
Datum: 14. května 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
za tohle bych vraždil!!! Toho ,,člověka'' co to vymýšlí bych rád poznal...!
 
 
Datum: 14. května 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel13268    
no to snad ne!
 
 
Datum: 14. května 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: Dansek      IP: uživatel6305    
A to nebude trvat dlouho a ty volové to zavedou i u nás ..
 
 
Datum: 14. května 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
zdar hosi mam problem z čezetou 175/477 zniceho nic zacle kourit jak svine :-D a pak to zas prestane po nejaky dobe nevite cim by to mohlo bejt ? myslite ze gufero ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 10:36
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Když by to bralo před gufero, tak koukni na svíčku, byla by černá a taková zasviněná.
 
 
Datum: 15. května 2012 10:36
 
 
 
 
Jméno: Pavko      IP: uživatel12636    
Motor za studena vždy kouří. sou 2 možnosti bud dáváš špatný olej a lechtáš to a olej se nespaluje ale usazuje ve výfuku. A jak pridáš plyn tak olej ve výfuku chytne a a začne to dýmit nebo ti odešlo gufero na klice a de ti převodák do motoru
 
 
Datum: 15. května 2012 10:14
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
to prave kouri i kdyz je to studeny
 
 
Datum: 14. května 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
záleží v jakejch souvislostech, může se jet vypalovat bordel ve vejfuku..
 
 
Datum: 14. května 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel9691    
Cus draci mam takovy dotaz mam jawu 05 pionyra a nemam kryt spojky a chci ze zeptat jestli tam de napasovat z 21 z 20 pionyra diky moc!!!:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel13610    
cau nejde ma to uplne jiny kryt ze spojky na lanko musis si sehnat ten kulaty
 
 
Datum: 14. května 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: VadronPetr      E-mail:      IP: uživatel13005    
Mám velikou prosbu!:-) Mám fichtla,mustanga. Kdykoli se jen malinko zahřeje začne cukat,ale benzín tam jde!! Cuká to nejen do kopce,ale i z kopce když přidám plyn,už mě to trapí dlouho a nejsem nějaky znalec tak prosím poraďte čím by to mohlo být :-) Děkuju! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: jw5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo máš moc teplou svíčku,skus dát N14ku,v mnoha případech to při přehřívání,jak popisuješ pomůže
 
 
Datum: 14. května 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud tam je paliva dost tak vyčisti trysky
 
 
Datum: 14. května 2012 18:39
 
<  76  77  78  79  80  81  82  83  84  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 8:31:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu