Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím všechny, stala se mi taková věc, že se mi zalomil svorník v pravém bloku motoru a chtěl bych se zeptat, na kolik by asi vyšel "nový" pravý blok motoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:56
 Já jsem pro kyselinu, kdybys s tim chtěl detailně poradit, tak mi napiš maila, mam s tim zkušenosti.
Datum: 14. května 2012 19:56
 zalej to kyselinou dusičnou.. šrob to sežere a hliník zustane
Datum: 14. května 2012 19:51
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 vrtat jsem to odvrtaval a zkoušel sem vytahovaky a při vytahovani se mi tm zalomil aji tn vytahovak takže asi tak, jinak mám už jeden motor, který není "párově" stejný a v poho
Datum: 14. května 2012 17:01
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 když to odvrtáš tak za cenu nového svorníku... jinak kartery jsou párované čily pravá a levá musí být stejná...
Datum: 14. května 2012 16:34
Jméno: hrony
IP: uživatel13767
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_boku_na_nadrz_cz222.html je to pár nebo musím objednat 2 ks abych měl obě stranyrnrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:10
Jméno: hrony
IP: uživatel13773
 dík
Datum: 14. května 2012 19:10
 Je to sada...takže zřejmě dvě nálepky na jednu nádrž...
Datum: 13. května 2012 21:41
Posl.aktualizace: 13. května 2012 20:42
 dik
Datum: 13. května 2012 20:42
 zdarec když odšroubuju matku u výfuku na pionýrovy 20 tak ten vnitřek vytahnu celej nebo po částech ????????? a de normálně zase jak koliv dat dovnitř nebo musí byt nějak natočenej nebo je tam nějakej fígl ?????????? chcu ho jenom vyčistit tak bych byl rád kdybyste mi pomohly jak na to je mi to tiž 15 dik za rychlou odpvěd
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 22:52
 Když odšroubuješ tu matku tak vytáhneš jen jednu část,poté budeš muset asi výfuk nějak nahřát,nejlépe hořákem a potom vyklepnout nějakou kulatinou z té strany od kolena ten tlumič
Datum: 12. května 2012 22:52
 Ahoj draci, mam mustanga rok po GO, ale porad resim jeden problem a to ten ze kdyz prijdu k motorce, nakopnu tak chytne na 1 az 2 nasplapnuti, ale kdyz s ni potom chvili jedu, zastavim chcipnu motor, tak potom uz na nakopavacku nechytne, ale roztlacim ji na 2 krocich, muzete mi prosim poradit cim to muze byt? jinak jezdi luxusne akorat si pripadam jako debil, kdyz to musim porad roztlacet. Zkousel jsem poladit karburator, bez vysledku menil jsme svicky, tepla, studena porad nic, uz doopravdy nevim co s nim muze byt dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 15:35
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 sníží se tím hladina u kanálku co přivádí benzín k volnoběžný trysce, ochudí se trochu směs
Datum: 14. května 2012 15:35
 Při naklonění se nějak změní hladina (už nevím jestli zvýší nebo sníží)
Datum: 13. května 2012 11:51
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 si delas srandu  to je tak to hned jak dodelam nadrz vyzkousim, nechce se mi verit ze nechyta protoze stoji rovne
Datum: 12. května 2012 23:01
 Stoupni si vedle motorky, nakloň í co nejvíc doprava a měla by chytit.. Tak to je skoro u všech pincků.
Datum: 12. května 2012 21:23
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau mam docela velkej problem mam jawu 21 jiskru háže krásnou, benzín do válce teče, předstih jsem sešteloval dal jsem ho 1,5mm ,ale porřád nechce naskočit ani na roztlačení čím to může být ?? předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 17:16
 Kdybys tak tušil o čem aspoň mluvíš .. odtrh je vzdálenost kontaktů přerušovače od sebe což je 0,30mm - 0,40mm, Já dávám 0,30 nese menší nároky na přítlačné pérko kladívka při vysokých otáčkách. Předstih je "předzápal" směsi ve válci šteluje se tak že se nastaví píst do horní úvratě a pak zatočíš klikou proti směru otáčení motoru 1,6 - 1,9mm v tom kde dochází k sepnutí kontaktů musí být vůle 0,05mm! dříve se to měřilo cigaretovým papírkem dnes jsou plátkové měrky.
Datum: 12. května 2012 17:16
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 jawa46: předstih 0,05 mm ?  dej odtrh 0,40 mm a předstih zkoušek 1,6 - 1,9 mm
Datum: 12. května 2012 13:16
Datum: 12. května 2012 12:48
 jestli se ti to uchcává tak může bejt problém pořád s předstihem chce to menší nebo větší ze zkušenosti vim že každej foch chce jinej. muže to taky bejt svíčkou byt bude házet jiskru ale pod tlakem jí třeba nehodí. první bych zkusil ten předstih, aby to aspon chytlo po tom co to chtne povol celý zapalování (jen malinko) a ono se samo vyšteluje malýma posunama na optimální předstih a bude ti pálit jak ještě nikdy
Datum: 12. května 2012 12:06
Posl.aktualizace: 12. května 2012 14:11
 skoro
Datum: 12. května 2012 14:11
Jméno: Jawa
IP: uživatel5767
 no jo karbec na 250 panelku
Datum: 12. května 2012 13:53
 přesně tak, ten co to prodává asi v životě neviděl pincka.
Datum: 12. května 2012 12:35
 no to jo....ale není to na Jawa 21 ale celkem zajimavá plovákovka.
Datum: 12. května 2012 12:20
 http://aukro.cz/jawa-21-karbec-i2331301034.html
Datum: 11. května 2012 22:38
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 Ahoj už jsem fakt zoufalí nikde za boha nemužu sehnat moto plašť na romet pony (sice polskej vyvrhel ale co )rozměr pneu je 2,5 na 9 a zaboha ho nikde nemohu sehnat tak kdo bude vědět napište mi za každou odpověd budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 21:36
Jméno: R
IP: uživatel17765
Datum: 10. ledna 2015 21:36
 Čau draci. Začala mi blbnout na Jawě 20 jednička. Chci se rozjet a začne skákat a pak vypadne. Co by to mohlo být? Hlavně mi neříkejte že se bude muset rozpůlit to by mě asi zabilo :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 16:11
Jméno: vrrrr
IP: uživatel13338
 skus dotáhnout oba dva šrouby na řadícím automatu ..jestli to nepomuže zřejmě mužou bejt ojeté zuby....
Datum: 11. května 2012 16:11
 Čau Seso nikde jsem tady nenašel tu spešl matici jak se dává na konec bowdenu třeba u zadní brzdy.Já si za jízdy říkám proč mi nejde brzdit zadní .... a pak zastavím a zjistím že je ta matka v pr.... A obyč matku tam nedám zvlášt když tam mám nové obložení.Tak se chci zeptat jestli ji budeš v budoucnu mít jinak se poptám ještě známých.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 18:00
 no obyč fichtla JAwa 21 RV 1967
Datum: 11. května 2012 18:00
 na co to mas?jaky model?
Datum: 11. května 2012 16:52
Jméno: Babeták
IP: uživatel13546
Posl.aktualizace: 11. května 2012 10:27
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau draci dá se vyměnit gufero pod zaalováním na javě 250/353 z venku bez toho abych musel půlit motor ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 22:53
 Ano
Datum: 10. května 2012 22:53
Jméno: Babetista
IP: uživatel13546
 A ještě bych měl jeden dotaz. Nedávno už jsem se na to ptal ale nenašlo se odpovědi  Na Babettě 210 se mi ozývá z motoru takové tření a někdy až takové lehčí skřípání. semtam to umí přestat ale jenom na malou chvíli. Nevíte co s tím ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 21:24
Jméno: Mustaf10
IP: uživatel12547
 draku,bud pistni kruhy sjety,a nebo lozisko na ojnici (spodní),,
Datum: 10. května 2012 21:24
Jméno: Babetista
IP: uživatel13546
 Zdarec. Mám problém na Babettě 210. Když jedu za horka tak mi to umí pří plné rychlosti vynechat a chytne se to zase, když pustím plyn a potom přidám, ale vždycky to trvá alespon 7 sekund a až potom můžu normálně jet s plynem. Zato když jedu za tmy nebo v chladu, tak mi to jede daleko líp a příjde mi to trochu živější a nevynechává to tak často. Nevíte čím to může být? Už tento problém trvá delší dobu ale až ted me napadlo to řešit. Svíčku mám Brisk N17C ale už je na ni zhruba 700km najeto. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 10:17
Jméno: Babetista
IP: uživatel13546
 Svíčka má takovou tmavší cihlovou barvu
Datum: 11. května 2012 10:17
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 jakou má barvu svíčka? řek bych že bohatá směs, minimálně ta volnoběžná.. a svíčku si fakt dej studenější nebo to utavíš..
Datum: 11. května 2012 9:56
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Dej tam určitě chladnější svíčku. Brisk N15C
Datum: 10. května 2012 17:04
 Zdarec draci,mám problé s B-207,už sem s toh na palici-no popíšu problém:startuje dobře,tah má dobrej i dokopců,ale po rovince,když ji rozjedu více než přes 3/4 plynu,tak už nepřidá spíš jakoby ubere a ve vejfuku je jenom slyšet ten strašnej zvuk trrtrtrtrtrtrt.....,už sem s tím dělal snad všechno možný i nemožný,všechno sem vyčistil jak vzduch tak karbec tak i výfuk a pořád stejný.Skoušel sem i jiné nastavení předstihu,ale bez úspěchu.Má někdo pro mě radu?Děkas draci.ČUSAČKA
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 20:04
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 mě to dělala taky hladina a bohatost směsi
Datum: 10. května 2012 20:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to samí ted dělalo kámošoj na 210 tak přidal trochu hladinu a je to OK
Datum: 10. května 2012 15:34
Jméno: paiman
IP: uživatel11778
 Potřebuji udělat generálku zadní kyvky na čz 477. jaké díly budu potřebovat (kolik pouzder a tak). Nachci to rozdělávat dokud neseženu nd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 14:45
Jméno: paiman
IP: uživatel11778
 Díky Draci, zkusím se s tím poprat, tak mi drzte palce. Zkusím to s tím olejem to mi zatím při takovým nějakým rozdělávání pomohlo a snad to nepo...
Datum: 10. května 2012 14:45
Jméno: pavkocz
IP: uživatel12636
 ideálne by to bylo dát do oleje na povolení šroubů stříkat to na slunku jak je to nehráte tak celý den to prostříkavat a potom to stáhnout.Hlavne po tom nemlať to rozklepeš a potom to ven uz nedostaneš
a jestli sthneš stahovák jak já tak pak jedine autogen nebo vrtačka ale moc lidí nemá vračku na 21 průmer.
Datum: 10. května 2012 14:30
Jméno: paiman
IP: uživatel11778
 díky, musím s tím něco udělat už to hází jako prase. Taky jsem slyšel a tak jsem to nechaval na poslední chvíly.
Datum: 10. května 2012 14:15
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Ani to nerob ten čep normálne ven nedostaneš na 90% to bude zarezlé jak prase já to robil minulé prázdniny týden. Čep sem musel odvrtat.Pokud ta vidlice de namazat tak bych na to nešahal pokud ne. Tak si sezen čep vložky do pouzder a bronzové pouzdra a okroužky. Čeho sem si všiml po rozhýbání ze mi klesli vybrace a lepší to tlumí.
Datum: 10. května 2012 14:14
 Čau draku nedávno jsem sundával kyvku na my čž 175 mno hrozný to je snad nalisovaný,jsou tam 2 pouzdra a ta pas kývačky tam drží jak prase
Datum: 10. května 2012 14:06
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau bejci potřeboval bych poradit mama fíka 21 hází jiskru krásnou, benzín do válce teče, předstih a odtrh seštelovanej, svíčka už několikátá, ale pořád nejede. nevítě někdo co s tím ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2012 20:43
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Dle originál příručky- předstih 1,2-1,5 a odtrh 0,4mm. Tím bych začal. A pokud teče benzín, tak musí alespoň slíbit.
Datum: 09. května 2012 20:43
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 je to rozbitý........ definuj "nejede".. nestartuje? netáhne? vynechává? ulejvá se? takhle těžko něco radit, když nepopíšeš problém..
Datum: 08. května 2012 22:59
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 1,9 mm
Datum: 08. května 2012 21:53
 jaký předstih su dal?
Datum: 08. května 2012 21:21
 Zdravím draci, mám fíka 21. Dávám ho dokupy, dříve jezdíval skvěle ale po tom maníkovi co jsem ho půjčil dojezdil.. Chci se zeptat, na zapalování, jak je to tam dělaný. Vím jak seřídit předstih ale nevím si rady stou jiskrou. Na tom statoru, spíše tom magnetu co je namontován na ojnici, na něm jsou takový flíčky nevím jak to popsat lépe.. Když tam jsou ty cívky 3, jedna zapalovací druhá a třetí světelna. V jaké mají být poloze? mají být přesně na těch flíčkách a nebo můžou být jak koliv? Snad sem popsal dobře svůj problém.. Nebo jestli víte o co mi jde :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2012 22:19
 Todle mám v pořádku, elektriku jsem udělal kompletně novou teď už jen čekám až mi přijdou díly tady z krámku abych mohl vyměni spínač za skřiňku. Ale pořád to neřeší ten můj problém
Datum: 09. května 2012 22:19
 Tak to je přesně můj případ.......... Jsem po dědovi zdědil Péráka(zapalování z fichtla) ...... Jebal jsem se stím k.rva dlouho a stačilo přehodit gáble u ind.cívky (1-kostra 15-kladívka) myslím, že jde o polohu zapalovací cívky.... (zapalování 30W)
Datum: 09. května 2012 21:32
 A taky to dělám tak, že nastavím horní uvrať, píst tím myslím co nejvíše ke svíčce, na kladivku mám odtrh 0,4 vycházíto akorát podle cigaretovýho papírku vždycky jsem to tak dělal a klapalo to krásně. Pak když mi to nevychází tak posouvám statorem tak aby mi to vychazelo co nejvíce ke svíčce pak utáhnu a prostě to nic nehodí a když se podívám pod ty cívky tak ty flíčky(magnetky) jsou buď to jinde a nebo jen na půl pod cívkou.. V nejhorším pošlu motor nějákýmu mechanikovi pač už nevím co stím.. jsem z toho zoufalej, je krásně a já nemůžu jezdit..
Datum: 09. května 2012 21:18
 Mě nejde o nasazení, já nevím jak to lépe popsat.. jak jsou ty cívky tak podnima jsou na magnetu takový ty flíčky tak jestli ty flíčky mají být pod cívkama nebo je to jedno jak mohou být a jestli mezi nima je nějáká určitá vzdálenost. Čistil jsem to obyčejným čistým hadříkem součástku po součástce pak namontoval z5 a už to od tý doby nejde mno. Nevím už skoro měsíc se hrabu jen v tomdle a pořád se mi to nedaří tak jsem napsal sem pač tu jsou určitě lepší lidi kteří vědi co stím. Proto jsem posílal i ty linky na obrázky co přesně myslím
Datum: 09. května 2012 21:12
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Můžu se zeptat, čím, nebo jak jsi to čistil?
Datum: 09. května 2012 20:15
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 a co jako řešíš ? je jen jedna možnost jak to nasadit ! je tam výřez pro klínek. rotor se, jestli tě to nenapadlo, točí takže je mu úplně fuk kde zrovna sou ty magnety.
Datum: 09. května 2012 16:11
 Ne ne tečky, na tom rotoru jsou takový fleky vyznačený ty magnetky. Když nasadim držák na rotor ten stator stěma cívkama a kondikem a kladívkem tak jak mají být ty flíčky na rotoru, jestli má být píst v horní úvrati a pak dosadit stator a doladit aby kontakty cívek byly na těch flíčkách nebo jestli na tom nezáleží. Protože mě příjde že by měli být celé pod těmi kontakty cívky, kdyžtak posílam link na obrázek o co mi jde. http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky5/20060421212129.jpg toto je ten stator myslím že, stěmi cívkami atd. A todle je ten rotor s těmi flíčky http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/fotos/vlozka_3.jpg
Datum: 09. května 2012 15:57
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 Nemyslíš jako uložení rotoru? Na tom magnetu je drážka a ta musí bít nasunuta na doraz na kolíček na klice nebo nevím jaké tečky myslíš...
Datum: 09. května 2012 1:00
 Pardon, nevim jestli na ojnici, ale vidím oco jde.. mám 30W stator a já to vyndal bylo to mastný tak sem vše vyčistil a od tý doby nic.. nejede nehodí ani jiskřičku.. zapalovací mám nahoře a ty dvě teď nevím :/ ale jde mi o ty flíčky je jich tam asi 6 myslím že.. jestli mají být pod těmi cívkami a nebo kousek posunuty. Hold jsem pitomej a neudělal jsem si rysku :/
Datum: 08. května 2012 21:51
Jméno: Céčko
IP: uživatel12780
 Poloha magnetů je dána kolíčkem na čepu a zářezem v rotoru..
Datum: 08. května 2012 21:49
 Cezetaku to samozřejmě, ale Krozak se ptal na magnety na rotoru ne?
Datum: 08. května 2012 21:37
 střelo neni jedno jak to bude.. cívky musí mít určité uspořádání kvuli polarite a sestavení magnetů... u 30W zapalka je zapalovací cívka nahoře a světelné uprostred a dole.. u 20W je nahore velka svetelka, uprostred zapalovaci a dole mala svetelna
Datum: 08. května 2012 21:23
 No na ojnici je namontovaný leda tak píst. Na Klikové hřídeli je přišroubován rotor ty flíčky jsou magnety. Je to jedno v jaké mají být pozici protože se za jízdy otáčejí. Pokud ti tam nejde jiskra tak projdi takové ty základní problémy kladívka, cívka, ukostření atp.
Datum: 08. května 2012 21:15
 Zdarec draci tak dneska jsem se zase dostal chci si na pinckovi vyměnit řidítka ... tak jsem povolil příslušné šrouby a matice  a chctěl jsem s nimi zakroutit a vytáhnout je ale ani za hovno s nima nejde pohnout zkoušel jsem to hasákem.. poklepat odrezovač .. nic nejde nesetkal se s tím někdo?? =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 12:33
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 Vyšroubuj šroub, který drží řídítka a zpátky ho zatoč o jeden enbo dva závity a přes desku po něm klepni kladivem a pak by to už mělo jít
Datum: 08. května 2012 12:33
Jméno: Honnzaa
IP: uživatel4207
 Ahoj SESO mam takový dotaz lze koupit jen sítko na benzin. kohoutek?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 21:23
 uz jsou v kramku
Datum: 07. května 2012 21:23
|



|