slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím všechny, stala se mi taková věc, že se mi zalomil svorník v pravém bloku motoru a chtěl bych se zeptat, na kolik by asi vyšel "nový" pravý blok motoru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já jsem pro kyselinu, kdybys s tim chtěl detailně poradit, tak mi napiš maila, mam s tim zkušenosti.
 
 
Datum: 14. května 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zalej to kyselinou dusičnou.. šrob to sežere a hliník zustane
 
 
Datum: 14. května 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
vrtat jsem to odvrtaval a zkoušel sem vytahovaky a při vytahovani se mi tm zalomil aji tn vytahovak takže asi tak, jinak mám už jeden motor, který není "párově" stejný a v poho
 
 
Datum: 14. května 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
když to odvrtáš tak za cenu nového svorníku... jinak kartery jsou párované čily pravá a levá musí být stejná...
 
 
Datum: 14. května 2012 16:34
 
 
 
 
Jméno: hrony      IP: uživatel13767    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_boku_na_nadrz_cz222.html je to pár nebo musím objednat 2 ks abych měl obě stranyrnrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: hrony      IP: uživatel13773    
dík
 
 
Datum: 14. května 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to sada...takže zřejmě dvě nálepky na jednu nádrž...
 
 
Datum: 13. května 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec de mi o tento pokec http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id222079.html jestli můžu poprosit tak bych ho viděl rád muj email je tam napsanej dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik
 
 
Datum: 13. května 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec když odšroubuju matku u výfuku na pionýrovy 20 tak ten vnitřek vytahnu celej nebo po částech ????????? a de normálně zase jak koliv dat dovnitř nebo musí byt nějak natočenej nebo je tam nějakej fígl ?????????? chcu ho jenom vyčistit tak bych byl rád kdybyste mi pomohly jak na to je mi to tiž 15 dik za rychlou odpvěd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když odšroubuješ tu matku tak vytáhneš jen jednu část,poté budeš muset asi výfuk nějak nahřát,nejlépe hořákem a potom vyklepnout nějakou kulatinou z té strany od kolena ten tlumič
 
 
Datum: 12. května 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: syneda      E-mail:      IP: uživatel9144    
Ahoj draci, mam mustanga rok po GO, ale porad resim jeden problem a to ten ze kdyz prijdu k motorce, nakopnu tak chytne na 1 az 2 nasplapnuti, ale kdyz s ni potom chvili jedu, zastavim chcipnu motor, tak potom uz na nakopavacku nechytne, ale roztlacim ji na 2 krocich, muzete mi prosim poradit cim to muze byt? jinak jezdi luxusne akorat si pripadam jako debil, kdyz to musim porad roztlacet. Zkousel jsem poladit karburator, bez vysledku menil jsme svicky, tepla, studena porad nic, uz doopravdy nevim co s nim muze byt dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 15:35
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
sníží se tím hladina u kanálku co přivádí benzín k volnoběžný trysce, ochudí se trochu směs
 
 
Datum: 14. května 2012 15:35
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při naklonění se nějak změní hladina (už nevím jestli zvýší nebo sníží) :-)
 
 
Datum: 13. května 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: syneda      IP: uživatel9144    
si delas srandu :-D to je tak to hned jak dodelam nadrz vyzkousim, nechce se mi verit ze nechyta protoze stoji rovne :-D
 
 
Datum: 12. května 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stoupni si vedle motorky, nakloň í co nejvíc doprava a měla by chytit.. Tak to je skoro u všech pincků.
 
 
Datum: 12. května 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
čau mam docela velkej problem mam jawu 21 jiskru háže krásnou, benzín do válce teče, předstih jsem sešteloval dal jsem ho 1,5mm ,ale porřád nechce naskočit ani na roztlačení čím to může být ?? předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2012 17:16
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdybys tak tušil o čem aspoň mluvíš .. odtrh je vzdálenost kontaktů přerušovače od sebe což je 0,30mm - 0,40mm, Já dávám 0,30 nese menší nároky na přítlačné pérko kladívka při vysokých otáčkách. Předstih je "předzápal" směsi ve válci šteluje se tak že se nastaví píst do horní úvratě a pak zatočíš klikou proti směru otáčení motoru 1,6 - 1,9mm v tom kde dochází k sepnutí kontaktů musí být vůle 0,05mm! dříve se to měřilo cigaretovým papírkem dnes jsou plátkové měrky.
 
 
Datum: 12. května 2012 17:16
 
 
 
 
Jméno: dannone      IP: uživatel11032    
jawa46: předstih 0,05 mm ? :-D dej odtrh 0,40 mm a předstih zkoušek 1,6 - 1,9 mm
 
 
Datum: 12. května 2012 13:16
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih ?? asi si myslel odtrh ne? :-D :-D předstih dej 0,05mm a odtrh 0.30 nebo 0,40mm ;-)
 
 
Datum: 12. května 2012 12:48
 
 
 
 
Jméno: JeAcKoB ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se ti to uchcává tak může bejt problém pořád s předstihem chce to menší nebo větší ze zkušenosti vim že každej foch chce jinej. muže to taky bejt svíčkou byt bude házet jiskru ale pod tlakem jí třeba nehodí. první bych zkusil ten předstih, aby to aspon chytlo po tom co to chtne povol celý zapalování (jen malinko) a ono se samo vyšteluje malýma posunama na optimální předstih a bude ti pálit jak ještě nikdy
 
 
Datum: 12. května 2012 12:06
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2012 14:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoro :-D
 
 
Datum: 12. května 2012 14:11
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5767    
no jo karbec na 250 panelku :-D
 
 
Datum: 12. května 2012 13:53
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak, ten co to prodává asi v životě neviděl pincka.
 
 
Datum: 12. května 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to jo....ale není to na Jawa 21 ale celkem zajimavá plovákovka.
 
 
Datum: 12. května 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://aukro.cz/jawa-21-karbec-i2331301034.html
 
 
Datum: 11. května 2012 22:38
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel5759    
Ahoj už jsem fakt zoufalí nikde za boha nemužu sehnat moto plašť na romet pony (sice polskej vyvrhel ale co )rozměr pneu je 2,5 na 9 a zaboha ho nikde nemohu sehnat tak kdo bude vědět napište mi za každou odpověd budu rád odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 21:36
 
 
 
 
Jméno: R      IP: uživatel17765    
Ahoj,možná už ti to bude k ničemu,podle datumu tvého dotazu.mám dva kusy rometa,jeden už je nastříkaný a v provozu,na druhý jsem taky nemohl sehnat pláště,mají je na http://www.moto-ok.cz/pneu-925-cross-impex-p-2770.html budu je taky obědnávat.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 21:36
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Začala mi blbnout na Jawě 20 jednička. Chci se rozjet a začne skákat a pak vypadne. Co by to mohlo být? Hlavně mi neříkejte že se bude muset rozpůlit to by mě asi zabilo :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2012 16:11
 
 
 
 
Jméno: vrrrr      IP: uživatel13338    
skus dotáhnout oba dva šrouby na řadícím automatu ..jestli to nepomuže zřejmě mužou bejt ojeté zuby....
 
 
Datum: 11. května 2012 16:11
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Seso nikde jsem tady nenašel tu spešl matici jak se dává na konec bowdenu třeba u zadní brzdy.Já si za jízdy říkám proč mi nejde brzdit zadní .... a pak zastavím a zjistím že je ta matka v pr.... A obyč matku tam nedám zvlášt když tam mám nové obložení.Tak se chci zeptat jestli ji budeš v budoucnu mít jinak se poptám ještě známých. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2012 18:00
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no obyč fichtla JAwa 21 RV 1967
 
 
Datum: 11. května 2012 18:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na co to mas?jaky model?
 
 
Datum: 11. května 2012 16:52
 
 
 
 
Jméno: Babeták      IP: uživatel13546    
Přidávám video k mému dotazu níže http://www.youtube.com/watch?v=bfAkytbd8XU odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2012 10:27
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
čau draci dá se vyměnit gufero pod zaalováním na javě 250/353 z venku bez toho abych musel půlit motor ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano
 
 
Datum: 10. května 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: Babetista      IP: uživatel13546    
A ještě bych měl jeden dotaz. Nedávno už jsem se na to ptal ale nenašlo se odpovědi :-) Na Babettě 210 se mi ozývá z motoru takové tření a někdy až takové lehčí skřípání. semtam to umí přestat ale jenom na malou chvíli. Nevíte co s tím ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Mustaf10      IP: uživatel12547    
draku,bud pistni kruhy sjety,a nebo lozisko na ojnici (spodní),,
 
 
Datum: 10. května 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Babetista      IP: uživatel13546    
Zdarec. Mám problém na Babettě 210. Když jedu za horka tak mi to umí pří plné rychlosti vynechat a chytne se to zase, když pustím plyn a potom přidám, ale vždycky to trvá alespon 7 sekund a až potom můžu normálně jet s plynem. Zato když jedu za tmy nebo v chladu, tak mi to jede daleko líp a příjde mi to trochu živější a nevynechává to tak často. Nevíte čím to může být? Už tento problém trvá delší dobu ale až ted me napadlo to řešit. Svíčku mám Brisk N17C ale už je na ni zhruba 700km najeto. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: Babetista      IP: uživatel13546    
Svíčka má takovou tmavší cihlovou barvu
 
 
Datum: 11. května 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13725    
jakou má barvu svíčka? řek bych že bohatá směs, minimálně ta volnoběžná.. a svíčku si fakt dej studenější nebo to utavíš..
 
 
Datum: 11. května 2012 9:56
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Dej tam určitě chladnější svíčku. Brisk N15C
 
 
Datum: 10. května 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: vojcek      E-mail:      IP: uživatel13748    
Zdarec draci,mám problé s B-207,už sem s toh na palici-no popíšu problém:startuje dobře,tah má dobrej i dokopců,ale po rovince,když ji rozjedu více než přes 3/4 plynu,tak už nepřidá spíš jakoby ubere a ve vejfuku je jenom slyšet ten strašnej zvuk trrtrtrtrtrtrt.....,už sem s tím dělal snad všechno možný i nemožný,všechno sem vyčistil jak vzduch tak karbec tak i výfuk a pořád stejný.Skoušel sem i jiné nastavení předstihu,ale bez úspěchu.Má někdo pro mě radu?Děkas draci.ČUSAČKA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
mě to dělala taky hladina a bohatost směsi
 
 
Datum: 10. května 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to samí ted dělalo kámošoj na 210 tak přidal trochu hladinu a je to OK
 
 
Datum: 10. května 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: paiman      IP: uživatel11778    
Potřebuji udělat generálku zadní kyvky na čz 477. jaké díly budu potřebovat (kolik pouzder a tak). Nachci to rozdělávat dokud neseženu nd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 14:45
 
 
 
 
Jméno: paiman      IP: uživatel11778    
Díky Draci, zkusím se s tím poprat, tak mi drzte palce. Zkusím to s tím olejem to mi zatím při takovým nějakým rozdělávání pomohlo a snad to nepo...
 
 
Datum: 10. května 2012 14:45
 
 
 
 
Jméno: pavkocz      IP: uživatel12636    
ideálne by to bylo dát do oleje na povolení šroubů stříkat to na slunku jak je to nehráte tak celý den to prostříkavat a potom to stáhnout.Hlavne po tom nemlať to rozklepeš a potom to ven uz nedostaneš a jestli sthneš stahovák jak já tak pak jedine autogen nebo vrtačka ale moc lidí nemá vračku na 21 průmer.
 
 
Datum: 10. května 2012 14:30
 
 
 
 
Jméno: paiman      IP: uživatel11778    
díky, musím s tím něco udělat už to hází jako prase. Taky jsem slyšel a tak jsem to nechaval na poslední chvíly.
 
 
Datum: 10. května 2012 14:15
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
Ani to nerob ten čep normálne ven nedostaneš na 90% to bude zarezlé jak prase já to robil minulé prázdniny týden. Čep sem musel odvrtat.Pokud ta vidlice de namazat tak bych na to nešahal pokud ne. Tak si sezen čep vložky do pouzder a bronzové pouzdra a okroužky. Čeho sem si všiml po rozhýbání ze mi klesli vybrace a lepší to tlumí.
 
 
Datum: 10. května 2012 14:14
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draku nedávno jsem sundával kyvku na my čž 175 mno hrozný to je snad nalisovaný,jsou tam 2 pouzdra a ta pas kývačky tam drží jak prase
 
 
Datum: 10. května 2012 14:06
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
čau bejci potřeboval bych poradit mama fíka 21 hází jiskru krásnou, benzín do válce teče, předstih a odtrh seštelovanej, svíčka už několikátá, ale pořád nejede. nevítě někdo co s tím ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Dle originál příručky- předstih 1,2-1,5 a odtrh 0,4mm. Tím bych začal. A pokud teče benzín, tak musí alespoň slíbit.
 
 
Datum: 09. května 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13725    
je to rozbitý........ definuj "nejede".. nestartuje? netáhne? vynechává? ulejvá se? takhle těžko něco radit, když nepopíšeš problém..
 
 
Datum: 08. května 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
1,9 mm
 
 
Datum: 08. května 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký předstih su dal?
 
 
Datum: 08. května 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: Krozak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, mám fíka 21. Dávám ho dokupy, dříve jezdíval skvěle ale po tom maníkovi co jsem ho půjčil dojezdil.. Chci se zeptat, na zapalování, jak je to tam dělaný. Vím jak seřídit předstih ale nevím si rady stou jiskrou. Na tom statoru, spíše tom magnetu co je namontován na ojnici, na něm jsou takový flíčky nevím jak to popsat lépe.. Když tam jsou ty cívky 3, jedna zapalovací druhá a třetí světelna. V jaké mají být poloze? mají být přesně na těch flíčkách a nebo můžou být jak koliv? Snad sem popsal dobře svůj problém.. Nebo jestli víte o co mi jde :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: Krozak      E-mail:      IP: uživatel13734    
Todle mám v pořádku, elektriku jsem udělal kompletně novou teď už jen čekám až mi přijdou díly tady z krámku abych mohl vyměni spínač za skřiňku. Ale pořád to neřeší ten můj problém :-(
 
 
Datum: 09. května 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je přesně můj případ.......... Jsem po dědovi zdědil Péráka(zapalování z fichtla) ...... Jebal jsem se stím k.rva dlouho a stačilo přehodit gáble u ind.cívky (1-kostra 15-kladívka) myslím, že jde o polohu zapalovací cívky.... (zapalování 30W)
 
 
Datum: 09. května 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: Krozak      E-mail:      IP: uživatel13734    
A taky to dělám tak, že nastavím horní uvrať, píst tím myslím co nejvíše ke svíčce, na kladivku mám odtrh 0,4 vycházíto akorát podle cigaretovýho papírku vždycky jsem to tak dělal a klapalo to krásně. Pak když mi to nevychází tak posouvám statorem tak aby mi to vychazelo co nejvíce ke svíčce pak utáhnu a prostě to nic nehodí a když se podívám pod ty cívky tak ty flíčky(magnetky) jsou buď to jinde a nebo jen na půl pod cívkou.. V nejhorším pošlu motor nějákýmu mechanikovi pač už nevím co stím.. jsem z toho zoufalej, je krásně a já nemůžu jezdit..
 
 
Datum: 09. května 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: Krozak      E-mail:      IP: uživatel13734    
Mě nejde o nasazení, já nevím jak to lépe popsat.. jak jsou ty cívky tak podnima jsou na magnetu takový ty flíčky tak jestli ty flíčky mají být pod cívkama nebo je to jedno jak mohou být a jestli mezi nima je nějáká určitá vzdálenost. Čistil jsem to obyčejným čistým hadříkem součástku po součástce pak namontoval z5 a už to od tý doby nejde mno. Nevím už skoro měsíc se hrabu jen v tomdle a pořád se mi to nedaří tak jsem napsal sem pač tu jsou určitě lepší lidi kteří vědi co stím. Proto jsem posílal i ty linky na obrázky co přesně myslím
 
 
Datum: 09. května 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
Můžu se zeptat, čím, nebo jak jsi to čistil?
 
 
Datum: 09. května 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
a co jako řešíš ? je jen jedna možnost jak to nasadit ! je tam výřez pro klínek. rotor se, jestli tě to nenapadlo, točí takže je mu úplně fuk kde zrovna sou ty magnety.
 
 
Datum: 09. května 2012 16:11
 
 
 
 
Jméno: Krozak      E-mail:      IP: uživatel13734    
Ne ne tečky, na tom rotoru jsou takový fleky vyznačený ty magnetky. Když nasadim držák na rotor ten stator stěma cívkama a kondikem a kladívkem tak jak mají být ty flíčky na rotoru, jestli má být píst v horní úvrati a pak dosadit stator a doladit aby kontakty cívek byly na těch flíčkách nebo jestli na tom nezáleží. Protože mě příjde že by měli být celé pod těmi kontakty cívky, kdyžtak posílam link na obrázek o co mi jde. http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky5/20060421212129.jpg toto je ten stator myslím že, stěmi cívkami atd. A todle je ten rotor s těmi flíčky http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/fotos/vlozka_3.jpg
 
 
Datum: 09. května 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel13158    
Nemyslíš jako uložení rotoru? Na tom magnetu je drážka a ta musí bít nasunuta na doraz na kolíček na klice nebo nevím jaké tečky myslíš...
 
 
Datum: 09. května 2012 1:00
 
 
 
 
Jméno: Krozak      E-mail:      IP: uživatel13734    
Pardon, nevim jestli na ojnici, ale vidím oco jde.. mám 30W stator a já to vyndal bylo to mastný tak sem vše vyčistil a od tý doby nic.. nejede nehodí ani jiskřičku.. zapalovací mám nahoře a ty dvě teď nevím :/ ale jde mi o ty flíčky je jich tam asi 6 myslím že.. jestli mají být pod těmi cívkami a nebo kousek posunuty. Hold jsem pitomej a neudělal jsem si rysku :/
 
 
Datum: 08. května 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: Céčko      IP: uživatel12780    
Poloha magnetů je dána kolíčkem na čepu a zářezem v rotoru..
 
 
Datum: 08. května 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cezetaku to samozřejmě, ale Krozak se ptal na magnety na rotoru ne?
 
 
Datum: 08. května 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
střelo neni jedno jak to bude.. cívky musí mít určité uspořádání kvuli polarite a sestavení magnetů... u 30W zapalka je zapalovací cívka nahoře a světelné uprostred a dole.. u 20W je nahore velka svetelka, uprostred zapalovaci a dole mala svetelna
 
 
Datum: 08. května 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No na ojnici je namontovaný leda tak píst. Na Klikové hřídeli je přišroubován rotor ty flíčky jsou magnety. Je to jedno v jaké mají být pozici protože se za jízdy otáčejí. Pokud ti tam nejde jiskra tak projdi takové ty základní problémy kladívka, cívka, ukostření atp.
 
 
Datum: 08. května 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci tak dneska jsem se zase dostal chci si na pinckovi vyměnit řidítka ... tak jsem povolil příslušné šrouby a matice :-D a chctěl jsem s nimi zakroutit a vytáhnout je ale ani za hovno s nima nejde pohnout zkoušel jsem to hasákem.. poklepat odrezovač .. nic nejde nesetkal se s tím někdo?? =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: dannone      IP: uživatel11032    
Vyšroubuj šroub, který drží řídítka a zpátky ho zatoč o jeden enbo dva závity a přes desku po něm klepni kladivem a pak by to už mělo jít ;-)
 
 
Datum: 08. května 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: Honnzaa      IP: uživatel4207    
Ahoj SESO mam takový dotaz lze koupit jen sítko na benzin. kohoutek?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz jsou v kramku
 
 
Datum: 07. května 2012 21:23
 
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 19:35:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu