Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kuba
IP: uživatel9076
 caute potrebuju poradit jestli se da nejak rozebrat tachometr myslim tam jak je rucicka ktera ukazuje rychlost. mam jawu 20.predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 19:34
 musis vzit sroubovak a opatrne odvíčkovat tu obrubu na sklíčku,až to budeš dávat dohromady mačkej to kleštěma přes nějakej hadr.
Datum: 30. března 2010 19:34
 Čím může být, že u Jawy 175/356 je řazení takové hrubé. Jednička jde v pohodě, na dvojku musím pořádně dupnout alespoň 4krát, aby tam padla, jinak tam zůstává neutrál.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 22:50
 tohle samé se mi na cestě stalo taky.... prostě tak ten kvalt ani za nic nechtěl....dojel sem domu na dvojku... sundal sem výko u spojky, sundal segment startování i s řazením a vyměnil ty dvě pružinky....pak už to fungovalo zase.
Datum: 28. března 2010 22:50
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 neopírá se ti pri razeni šalcpáka o stupačku??
Datum: 28. března 2010 22:32
 Zdar mám problém s krytem motoru na práve straně,když sešteluju s pojku a jednou ji zmáčknu tak mi ten štelovací šroubek vyjede ven mám tam ztrhlej závit, máte někdo zkušennost s jeho opravou??? a jak ho opravit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 9:06
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 vyděláš tu páčku z krytu,a bud si ji seženeš jinou nebo koupíš jinou,a nebo ji zavaříš vyvrtáš a uděláš závit
Datum: 29. března 2010 9:06
 Zdar mám to strhlé v bloku, a s tou matkou to není špatný nápad.
Datum: 28. března 2010 20:11
Jméno: jawa
IP: uživatel8627
 ak to mas strhnute v bloku tak si tam navar matku.
Datum: 28. března 2010 20:08
 na čem máš strhlej závit na šroubu nebo ve vnitř deklu?
Datum: 28. března 2010 19:49
 asi to tak udělám, a opravit to nejde?????
Datum: 28. března 2010 19:44
 asi to tak udělám, a opravit to nejde?????
Datum: 28. března 2010 19:43
 kup si novej dekl zapalování
Datum: 28. března 2010 19:38
 Zdar borci, mám problém ale nejsem žádnej super konstruktér, spíš amatér tak se chci zeptat - u fichtla mi nejde startovací klika - nezabírá, je na volno, chci radu, nehodlám se do toho pouštět jen tak - je složitý se do toho dostat a opravit?????zvládnu to i já?????moc prosím o odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 20:56
Datum: 29. března 2010 20:56
Jméno: jawak21
IP: uživatel9066
 mas vorvanej segment
Datum: 29. března 2010 18:15
 ještě mě napadlo jestli ti neprokluzuje spojka. To stačí ji pouze nastavit....
Datum: 29. března 2010 12:21
Datum: 28. března 2010 20:42
 moc díky snad to zvládnu
Datum: 28. března 2010 20:12
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 taky muze bejt ozvejkany kolecko ten cvrcek uz jsem se stim setkal
Datum: 28. března 2010 19:19
 taky ti může klouzat spojka
Datum: 28. března 2010 18:26
Datum: 28. března 2010 18:21
 buď máš ten půlměsíček neboli startovací segment očesaný, nebo nezabírá za převod. Možná taky pružina.
Datum: 28. března 2010 18:17
 Zdravím.mam takový problém s dandy 125, CPI.Když jedu tak mi nejde zařadit. Na místě zařadim , ale při rozjetí vubec nezařadim, (nechce mi to zapadnout, jako by se ozubeny kola o sebe opíraly).Vubec netusím čím by to mohlo být.Motoru jsem delal generálku a řekl bych že vše bude na svém místě.dvakrát jsem ho rozebíral.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 12:35
 zdravim.v tom bych problem nevidel. spojka normalne chodi, akorad pri oddelani pritlacnych pruzin, jsem zjistil ze se mi dost lepi lamely.Rekl bych ze by chyba mohla byt v tom. Nemate nekdo zkusenost s korkovymi lamelami? cim by se dali umyt,nebo jestli se s tim da vubec neco delat.Motorka mi řadí, akorad se spojkou tam nemuzu dostat zadný kvalt a a ni vyradit na neutral nejde.
Datum: 30. března 2010 12:35
 Klasický problém..máš špatně seřízenou spojku..respektive lanko
Datum: 30. března 2010 11:48
 zdar draci prosim vas jaky ozubeny kolecko bylo ve predu orig na pionyru 21. 12 nebo 13??zub.??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 16:56
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Obš
Datum: 28. března 2010 16:56
 yo
Datum: 28. března 2010 14:02
 13
Datum: 28. března 2010 13:22
 Zdar borci,potřebuju poradit.Zdělával sem spojkový blok a chtěl sem oddělat i nakopavačku (jenom část) jenže sem ji vytáhnul i s oskou (částečně) a teď mi spalda na plechy a nevrací se,když ji dám manuálně nahoru fichtla nakopnu,ale prostě se nevrátí a při jízdě v tom něco rachotí.Mám 2 dotazy, 1.) jak to opravit,co se tam stalo? 2.) když budu jezdit tak jak to je,nemůže se mi to co tam rachotí nějak připlést nezi ozubená kola a něco tam podělat? díky všem co odpoví
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 12:53
 jj budeš muset půlit,těsnění koupíš,kdyžtak stačí když tam dáš jen silikon
Datum: 28. března 2010 12:53
 takže budu muset půlit  dpc t osem temu dal,ani náhradní těsnění nemám
Datum: 28. března 2010 12:51
 spravíš to tím že rozděláš celej motor.A pokud to dobře chápu jk píšeš tk bych stím raději nejezdil.
Datum: 28. března 2010 12:49
 Zdar draci zacal sem delat generalku na na jawa 21 sport ale mam mensi problem trochu se mi rozlozilo to razeni slozil bych to i sam ale nevim jestli by to bylo tak jak to ma byt jestli by ste mel nekdo podrobny navod nebo foto kde to dobre videt pohromade tak prosim poslete mi to na mail mildakill@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 10:31
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 to je hrozny skladat ale problem by to bejt nemel slozto a pak to skus jestli to funguje
Datum: 28. března 2010 10:31
 http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
Datum: 28. března 2010 9:53
Jméno: komin
IP: uživatel7128
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-opravy-poruchy-renovace.html
skus se kouknout sem!
Datum: 28. března 2010 9:05
Jméno: kozlon
IP: uživatel1859
 youtube.com dej si tam skládání převodovky jawa 50, je tam video
Datum: 28. března 2010 7:32
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 dobrý den jawaři,mám dotaz,jaká matice je použita na závit kde se připevňují přední stupačky,nemohu najít žádnou matici která by souhlasila,tuším že je to M10 ale nevím jaké je stoupání PS:nemám na mysli čep stupačky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 16:15
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 jo,ale já nemám závitovej hřebínek abych si změřil stoupání...
Datum: 31. března 2010 16:15
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jako strojař bys měl ale umět ten závit změřit.
Datum: 28. března 2010 20:08
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 to sem myslel,ja sem strojař ja vim že metrický závyt má áhel 60°,to se nebojte,takže díky za radu
Datum: 28. března 2010 12:33
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 myslíš stoupání, 60 stupnů je vrcholový ůhel.je tam M12x1,5. stejná matka ale jinak tvarovaná je třeba na kolech u 120 škodovky
Datum: 28. března 2010 9:31
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 myslím jawa 250/353 a nemyslím stoupání,ale každý závit má označení např. M10x1 nebo tak tak jaký je tento?
Datum: 28. března 2010 8:53
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 a to na jakém stroji, na traktoru? na ponorce?? thomas05: to jsi vypotil pěknou blbost  )))
Datum: 28. března 2010 8:35
 Čau jestli myslíš stoupání závitu tak METRICKÝ má 60 stupnů......
Datum: 27. března 2010 21:52
 Ahoj chci se zeptat ta sada páček na ČZ 487 je šance že ještě budou?Nebo už těžko díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 11:53
 Zdar,potřeboval bych nějakou zpřízněnou duši které tomu rozumí.Prostě minulý rok mě začal padat řetázek,když jedu pomalu tak to jede,ale jak trochu přidám plyn tak sletí.Myslel sem že je to tím že mám na rozetě osmicu,tak sem rozetu koupil novou a dal jsem ji tam.Dělá to pořád,i když došpónuju řetázek.Díval sem se jestli nemám vytáhaný řetázek a je tam dírka tak na půl článku malíčku,takže to je taky vpoho myslím.Když otáčím kolem tak je řetázek na jednou místě našponovaný a když otočím dál je zase volný,nevím čím to je.Zuby na rozetě mám dobré,protože je nová.Prosím kdo ví čím to je ať poradí.Dík,fichtlu zdar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 9:42
 Čau draci jak těsníte motor u fíka ?Já budu tmelem a ještě tím kligeritovým papírem.Co myslíte když ten papír potřu vazelínou hustou a pak ho přilepím na karter na tmel a nebo co kdybych to těsnění přilepil jako z jedný strany a z druhý ho namáznul vazelínou.Co myslítě že je lepší ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 8:25
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 jn  dej samotnej silikon je to to nejlepsi co muze bejt. A jestli chces dat papir dak dej jenom ten papir a namazniho z obou stran vazelinou. Me se osvetsil silikon jako kazdymu ten tesni na 100% ,ale nejdriv poradne ocisti prisedaci plochy a bacha at ti tam nenatece olej priskladana nejdriv poradne vycisti vse. Nedavej papir i silikon najednou moc dobre to obcas netesni
Datum: 27. března 2010 8:25
 Zdravím, víka zapalování z pařeza a z 21čky sou jiné?? jakože nejde to přehodit.. nějak mi to tam nevychází.. mám 21čku a to víko z poařeza asi  ale tak ten mechanismus co posouvá tu tyčku je nějaký moc dlouhý.. nemáte někdo ten kryt na 21? btw neslyšel ste někdo o nějaké změně řidičáku na motorky že se to má dělit ještě nějak víc než je to teďka? nevím co je na tom pravdy ale kdesik sem to slyšel.. fichtlu zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 8:35
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 ty vika jsou uplne jiny. Ja mam vika akorat by si stoho musel vytahnout stary lozisko a dat novy a taky gufero. Musel by si stim chvili pockat mam to u brachy a nevim kdy tam pojedu mozna za tejden
Datum: 27. března 2010 8:35
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Zdravím, stala se mi divná věc - složil jsem motor, po spojení karterů motor normálně řadil a fungoval. Když jsem dotáhnul všechny šrouby, tak se stalo to, že když zařadím neutrál a otočím nakopávačkou, tak se otáčí i hřídel, který pohání řetěz a zadní kolo. Toto dělá u obou neutrálů. Kartery jsem těsnil papírem + hermetikum. Netuší někdo, kde se mohla stát chyba?
Díky
Tom
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 1:17
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Tak jsem to znova rozpůlil, a závada byla zřejmě v tom, že výčnělek řadicího automatu, který má zapadnout do drážky v karteru, do drážky nezapadl, protože plechy automatu jsou trochu ohnuté... Mám ještě jeden automat, tak ho tam dám a uvidím....
Datum: 27. března 2010 1:17
 TOhle se mi stalo taky že se mi hřídele f§rt hýbyli a taky sem to měl dobře složený uvidíš až to projedeš ono je něco jinýho když je to sekundárko samotný než když tam máš řětěz tak ti to popojíždět nebude
Datum: 27. března 2010 0:46
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Převodovka je složená dobře, vidlička taky - před dotažením to fungovalo v pohodě
Datum: 26. března 2010 21:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neposkládal jsi špatně převodovku??nebo neotočil jsi vidličku??
Datum: 26. března 2010 21:43
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Problém je, že když zařadím neutrál, a začnu rukou otáčet hřídelí, na které je spojkový koš, tak se otáčí i hřídel, na které je řetěz. A otáčí se tak, že ho nemůžu rukou zastavit. Před tím, než jsem dotáhl všechny šrouby, tak se netočila.
Datum: 26. března 2010 18:57
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 to je normalni ze se toci na neutal po slozeni motoru vetsinou vic a po par km by to melo bejt lepsi tocit se bude ale mel bys ho zastavit prstem bez problemu
Datum: 26. března 2010 18:52
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Do kterého kolečka?
Datum: 26. března 2010 18:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To se mi také stalo. Vem si kladívko a nějaký špalíček. Normálně do toho kolečka bouchni púřes to dřevo a mělo by jít lehce.
Datum: 26. března 2010 18:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pánové mám na Vás takovou otázku. Dneska si jedu (skoro jako každý den) do školy na fichtlu. Těsně před školou najednou začala zlobit spojka. Páčka byla do půlky volná a až skoro úplně ke konci se jen trochu rozepnula sojka. Ve škole jsem spojku seřídil. Vše fungovalo. Na půli cesty domu spojka vykazovala stejné problémy. Při dojetí domu už páčka byla úplně volná. Doma jsem spojku seřídil, jel to projet a zase po pár km a zmáčknutí spojky se zase povolila. Po změření tyčky od spojky jsem zjistil, že zalézá dovnitř. Milimetr po milimetru. Nevíte co se ve vnitř stalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 9:44
Jméno: standa
IP: uživatel9064
Datum: 29. března 2010 9:44
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 ha ha ha..... ty vole ja kdyz zacal jezdit,tak internet byl v plenkách  Ja co vim,to vim ze skusenosti kamo.....to neni o tom ze sem ja udelal na piču motor,ale sehnal sem motor.kterej byl totálně v píči....co se v primáru deje a nedeje se bavit nebudem,protoze ty to nevíš,pouze nesmyslne dedukuješ  to že ty vymrdaný mističky tam nejdou dát je jen dobře...dát je tam umim pomocí přípravku,ale proc,ze jo...?....podložka je lepsi....dostali se mi do ruky dva namrdaný motory s totálně povolenym košem....a ted pozor! oba meli klasický podlozky pod segrovkama a oba meli matici povolenou na posledni casti hridele a proste ze zavitu naspadla,stale byla na zavitu  ....jo jednou sem na tom jezdil tak dlouho az se omlátili tyčky i se segrovkama....nezajimalo mi ze to klepe,spojka fungovala,motor byl pred smrtí,jelo to a mě bylo 13....a človece ono to jelo i na dve tyčky nez se jedna skousla do retezu......a tohle vsechno je otazka stovek kilometrů a ne okamžiku......nebudu machrovat.....první motor sem půlil v 8.třídě...bylo mi 14.....do tý doby motor jel a nebo nejel a když nejel,tak sem sehnal jinej,kterej jel.....vše v rámci sousedských vztahů....na ICQ bych te milerád poslal do prdele,ale večně jsi offline....skoro si zacinam myslet ze mi mas v invisible listu.....
Datum: 28. března 2010 23:26
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 kecy,kecy,kecy hovna........ fichtl bude normalne jezdit i bez tý matice,jen nebude fungovat spojka a bude to rachtat o dekl.....že matice vypadne nevadí,zustane vyset na spojkový tyčce  ty vole nepoučuj tu o necem co neznáš..... normalni clovek tam rozklepne zajistovaci podlozku,ale kokot ji tam treba vubec nedá a pak se deje tohle...... ty vole ty si dobre zgumovanej......a kdyz uz ti dojde argumentace,tak zacnes vytahovat CBR ktery ma vsechno delany "trosicku" jinak...čti co píšu....reagujes na uplne nesmysly ktere tu nepadly.....kdyz si takovej frajer tak by mi zajimalo od kolika let si na fichtlu najezdil......a jestli si treba ochotnej se podelit i o svoje nezdary?? co jsi kdy na fichtlu skurvil a proc? Ja nez cala motory opravovat,tak sem je spise nicil......proto treba znam kazdou moznou poruchu v motoru a jeji pricinu
Datum: 28. března 2010 12:57
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 Franky kecáš blbosti....je videt ze si s tim v zivote nejezdil.......delas ze sebe machra ale nezazil si nic
Datum: 27. března 2010 10:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hej já mám ten samej problém...ve spojce mám origo pružinky a podložky a seřidím spojku ,ujedu cca 10km a už zabírá úplně jinak...kouknu na tyčky a z každý strany je v ní důlek od kuličky...tak to zabrousím do roviny a po 10km je v nich zase důlek....asi jsou ty tyčky nějaký unavený bo co...
Datum: 26. března 2010 21:46
 Proč si nechceš připustit, že máš povolenej spojkovej koš? Až ti to domrdá víko, tak ti to dojde.
Datum: 26. března 2010 18:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nevíte jak vyndat tu druhou tyčku (menší)? Totiž motor měl nedávno GO a tak je ještě hodně od vazelíny a nechce se jí ven. Nemůže to být způsobeno také tím, že tam je nová spojka(ferodo)?
Datum: 26. března 2010 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel9037
 pravdepodobne se ti povoluje spojkovej koš.....asi si spatne zajistil matici proti otočení....
Datum: 26. března 2010 18:03
 tak ty tyčinky vytáhni ven i s kuličkou změř je a potom se jeď projet a znovu je přeměř a uvidíš jestli se ti zkracujou tyčinky nebo jestli se ti povoluje spojkovej koš
Datum: 26. března 2010 17:58
 Ne šroubek na štelování, ale spojkový koš.
Datum: 26. března 2010 17:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 šroubek na štelování spojky se mi nepovoluje. Olej tam je! PP80 přesně 0,5 litru.
Datum: 26. března 2010 17:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kuličku tam mám. Ještě jsem to kontroloval. Ten šroub na povolování se mi nepovoluje. To jsem taky kontroval. Ale ta tyčka pořád víc a víc zalézá dovnitř. Když jsem přijel ze školy čouhala z kárteru 15,3 mm. Po seřízení a ujetí pár km už 14 mm a když jsem se pak vrátil domu už jen 13 mm. Já jsem z toho blázen.
Datum: 26. března 2010 17:45
 Možná se ti povoluje spojkovej koš. Nebo tam máš šotka, kterej ti užíra tyčku.
Datum: 26. března 2010 17:37
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 nepovoluje se ti ten sroubek v spojk. krytu ?a máš kuličku mezi dvouma tyčinkama ? a máš tam olej ?
Datum: 26. března 2010 17:35
Jméno: slezan
IP: uživatel7721
 zdar draci, dneska jsem poprvé vyjel na fichlovi (po celkové repasi) a před repasi mi nešla hodit trojka, ale ted mi tam jde hodit jen kdyz to přidržím nohou a jesště tam v tom lehce někdy cukne  nevéte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 18:10
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdá se mi, že vyskakuje. Možná špatný automat, nebo napnutý řetěz.
Datum: 26. března 2010 18:10
Jméno: ladin
IP: uživatel9027
 seso prosímtě na krámku máš víko motoru jawa 634-632 ale ty nejsou shodné 632 má jiný výřez kvůli altíku já potřebuju na dynamo 634 mohl bys upřesnit který krat to vlastně máš???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 16:23
 draku mas recht 632,,zacina to cislkemm dilu
Datum: 25. března 2010 16:23
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
Posl.aktualizace: 25. března 2010 15:30
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 To chce čas..časem na to přijdeš
Datum: 25. března 2010 15:30
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 motor se mi prehriva solidne... prave nedlelalo to za zimnich podminek..ted jak je teplo tak po 20 metrech.. ..tak doliju
Datum: 24. března 2010 20:58
 V lepším případě to poznáš tak že se ti přehřívá motor... V případě horším to poznáš podle rozbité motorky a boule na čumáku
Datum: 24. března 2010 20:56
 zadřeš?!
Datum: 24. března 2010 20:55
 podle barvy svíčky...
Datum: 24. března 2010 20:55
 nazdar draci mam problem z razenim furt mi vypadavaj kvalty . doraz dotáhlej je ...
a furt vyskákávaj .. tak sem dnes rozpůlil motor na co bych se mel podivat popr. vymenit..
díky moc at to jezdi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2010 22:46
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 omletý zapadávací kolíčky na kolečkách
Datum: 24. března 2010 22:46
 zuby tam sou v pohode skusim vymenit ti pruzinky
Datum: 24. března 2010 11:30
 nebo celkove opotrebeni prevodovky, zejmena pak bocnich a vnitrnich ozubů...
Datum: 24. března 2010 7:23
 vidlička ohlá není kolisa také ne zuby na automatu sou dobre takze ty pruzinky?
Datum: 24. března 2010 7:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni jestli není ohlá vidlička řazení,ale myslím že tvůj problém budou už unavené pružinky v řadicím automatu
Datum: 23. března 2010 23:07
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau hoši prosimvas jak je tov ty spojce ta kulička kratka tyčka a dlozha jak to de zasebou? předem dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 15:37
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jo má pravdu..a myslim že krátká tyčka má 2,5cm kulička 5mm a dlouhá myslím 13cm?
Datum: 23. března 2010 15:37
 jo dachl ma pravdu na 100procent
Datum: 23. března 2010 15:05
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 Díky ti
Datum: 23. března 2010 14:58
 z tvého pohledu když vyděláš kryt zapalování tak je to takto: dlouhá tyčka,kulička,krátká tyčka
Datum: 23. března 2010 14:50
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 sorry ma tam bejt kulička kratka tyčka a dlouhá
Datum: 23. března 2010 14:43
|



|