Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: komin
IP: uživatel7128
 Cau hele lidi nevite nekdo co to muze bejt kdis nastartuju fichtla dam za 1 chvili to jede a pak to chcipne!nebo kdys nastartuju uberu plin takt o chcipne cim to muze bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2010 8:42
Jméno: komin
IP: uživatel7128
 jj dik za radu !______a jinak prazak nejsem ani moravak sem z vesnice a nanaky hacky carky ty vis co!
Datum: 12. března 2010 8:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Podle mě to je něco s beňálem.... pročisti trysky koukni na filtr vzduchu. a pak to zkus
Datum: 11. března 2010 17:08
 at je pražák či moravák,to neměni nic na tom,aby si mu slušně poadil,a nedělal tady machra
Datum: 11. března 2010 16:25
Jméno: hgl
IP: uživatel8574
 ahoj predpokladam ze si prazacek hele tak az se naucis normalne psat tak potom pros o radu tak se koukej do slabikare
Datum: 11. března 2010 13:36
 zdar draci, budu poprvý skládat motor z fincka, ale nejsem si jistej jak moc mám zasadit kliku do ložisek. Je to tam kuželovytý že s to poznám až bude fest, nebo to mám ňák odměřit? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 18:44
Jméno: David
IP: uživatel8055
 Když kliku ochladíš(např.: v mražáku) a blok s ložiskem ohřeješ, tak do něj klika krásně zapadne až nadoraz. Nic odměřovat nemusíš.
Datum: 10. března 2010 18:44
 Jasný to vím že za telpla, jen sem nevěděl jak moc jí tam zasadit
Datum: 10. března 2010 11:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Žádný kužel tam není, klika se nasune nadoraz, ale pozor, nasunout za tepla, žádným způsobem nenarážet! V případě, že se nepovede kliku vložit do ložiska napoprvé, vylisovat, a znova blok s ložiskem více nahřát a zkusit znova.
Datum: 09. března 2010 22:13
Jméno: jenda
IP: uživatel7902
 Zdar draci chci se zeptat.. kdyz pulim motor musim sundat to kolecko co je na nem řetěz co vede k kolu?? s tim se nic delat nebude potřebuju jen vyměnit kolecko v převodovce..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 19:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nemusíš
Datum: 09. března 2010 19:41
 cau hele nevis jak dlouha ma bejt tycka na vipinani spojky v motoru u typu Jawa Mustang!us to schanim fakt dlouho a nemuzu sehnat tak mi prosim distak napis na e-mail__kominek12@seznam.cz!___jak dlouha by mela bejt ta velka i ta mala ja us si ji pak virobym akorat potrebuju delky___ dik s pozdravem komin!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 19:34
Jméno: komin
IP: uživatel7128
 ja nvm jaka je adresa
Datum: 10. března 2010 19:34
 di na krámek a podívej se na ty tyčky!!!tam je rozměr napsaný!!
Datum: 10. března 2010 16:43
Jméno: komin
IP: uživatel7128
 normalne si to dosat nejriv dej tu dlouhou a pak si zmer kolik ti chyby a to je ta kratjka sice je to odhadem ale deto!ja to tky takle udelal vcera!
Datum: 10. března 2010 8:01
 Tak jsem dneska opravoval pincka, a protoze jsem dopoledne cetl tento příspěvek, tak jsem pro zajimavost změřil tu tyčku a je dlouha 13.2 cm, ale nevíte jak má být dlouhá ta krátká, kámoš mi ji totiž ztratil i s kuličkou.
Datum: 09. března 2010 19:45
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Sesa tady má dobré tyčky, většinou tyčka která je stříbrná jak chrom je sráč, a nevíte jestli je stejná tyčka do 05 jako do 20, protože do 05 je musím řezat pilkou a to jsem tam dal novou krátkou kuličku a dlouhou a stejně o ty 2 cm jsem ji musel uříznout.
Datum: 09. března 2010 17:49
 jj tohle se stalo kámošovi,koupil nové tyčky do spojky v mototechně,najel na ně pár kilometru,a muhl je vyhodit,byli na kaši...
Datum: 09. března 2010 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel8922
 jen te komíne upozornim ze tyčinka z hřebiku či z roxoru se rozmačká......je treba specialne kalenou origo tyčinku
Datum: 09. března 2010 13:54
 tak se podívám sem na fk,tam je u těch tyček rozměr napsaný....
Datum: 09. března 2010 13:47
Jméno: komin
IP: uživatel7128
 jj potrebuju vedet jak maj bejt dlouhy ty tycky!
Datum: 09. března 2010 12:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Seženš ji na fichtl krámku, mají být dvě. Jedna krátká, pak kulička (5mm) a pak ta dlouhá. Zkus se zeptat v mototechně. Já třeba musím mít 2X 5mm kuličku, jinak mi spojka nefunguje. Nevím čím to je. krátkou tyčku tam mám.....
Datum: 09. března 2010 12:34
 Čau draci,jsem novej v rozebítaní motoru(pionyr)nevite jak mam rozebrat spojku,mem jen sundany levy viko a dal nevim co s tim,nemáte nikdo nějakej návod?Děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 14:32
Jméno: ondra
IP: uživatel8917
 jj děkuji za rady
Datum: 08. března 2010 14:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 aha já to asi blbě pochopil ty chceš rozebrat celý motor asi vid ?   no ale stejně použij ten způsob co jsem ti napsal níže no a na to prim kolečko nezbývá nic jiného než stahovák
Datum: 07. března 2010 22:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 všechni ti radí dobře ale podle mého moc složitě(nic proti vám kluci) takže si oddělej těch 5 segerovek a oddělej tu přítlačnou lamelu a tam bude matka na 14 klíč tak jí vyšroubuj (pozor je zajištěná ohnutou podloužkou tak jí nejdřív ohni zpět)no a aby jsi sí povolil tak je nejlepší si zařadi 3 a nějakým způsobem podržet sekundární kolečko(to je to na kterým je ten velikej řetěz od motoru k zadnímu kolu a pord ho např. tak že tam zasekneš kus dřeva) no a až jí vyšroubuješ tak ten celý koš vyndáš a nepotřebuješ žádný stahovák na primární kolečko
Datum: 07. března 2010 22:05
 Mě se to dělá nejlíp když to ozubené kolečko chytnu hasákem aby se netočilo a pak tu matku povolím. Kolečko sundáš stahovákem
Datum: 07. března 2010 20:15
 na natu je kopec návodů.....taky jsem jeden napsal i s foto dokumentací
Datum: 07. března 2010 20:00
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já sem dal do válce šroubovák aby se to netočilo a povolil tu matici,pak sem ho stahovákem sundal
Datum: 07. března 2010 19:59
Jméno: marian
IP: uživatel672
 to musis stahovakem jestli myslis to u klikovky
Datum: 07. března 2010 19:54
 to mam ale nevím jak mas sundat tu matici jak je na ozubenym kolecku (ve spojce) abych mohl sundat sekundárni řetěz a po té lamely.jinak děkuji za odpověď
Datum: 07. března 2010 19:50
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 čau musíš si veznout kombinačky a zatlacit pružinku pak malým šroubováčkem vytlačit segerovku ale tu pružinku pořád držet stlačenou a to samé uděláš u ostatních pružinek se segrovkama.Potom stačí vydělat misky pružin ve přítlačném talíři a potom sunat ten talíř a potom sundat lamely s řetázkem ze spojového koše a máš to hotové
Datum: 07. března 2010 19:45
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čau mám fichtla a chvíli jezdim a najednou to přestane řadit jak když tam je jen jedno kolečko a chvíli kopu do řadičky a asi po minutě tam skoči a zas to chvili funguje nevite čim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 9:38
Jméno: Tubin
IP: uživatel7489
 Ne kopat ale prostě musim sni parkrat škubnout aby to tam skočilo co je to přepákování?
Datum: 08. března 2010 9:38
Jméno: standa
IP: uživatel3610
 povolenej radici automat a nebo nejaka vada v prepakovani......
Datum: 07. března 2010 22:22
 Bude to asi špatným chováním k řazení
Datum: 07. března 2010 18:25
 Asi bude potřeba půlit
Datum: 07. března 2010 17:17
 no jestli do ní doslova kopeš,se nediv
Datum: 07. března 2010 16:58
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Lidi muzete mi poradit jakej prevod amm dat kdyz stavim zavodni motor na silnici jaky primaro a sekundaroa jakou rozetu ? diky moc pocet zuu mi zajima
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 20:56
 Takse opravuju 15 tam narveš jen tak tak, 16 si žádá úpravu karteru
Datum: 07. března 2010 16:25
 Podle toho jak moc silný to budeš mít, standart je 12, orio motor utáhne i 13 takže můžeš dát 14 po úpravě karterů 15, pokud i pak budeš mít dost síly tak vyrobit menší rozetu.
Datum: 07. března 2010 16:21
Posl.aktualizace: 05. března 2010 23:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem to u 05 uřízl a bylo to celkem v pohodě
Datum: 05. března 2010 23:44
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Drsnak: Viděl jsi někdy jak to má Jawa 555? Ta má jen dlouhou tyčinku a kuličku... Žádná krátká tam není...
Datum: 05. března 2010 22:55
 možná tam máš hodně kuliček mezi krátkou a dlouhou tyčkou to kamošovi dělalo taky
Datum: 05. března 2010 20:48
 caw sry ze to sem cpu, ale uz nevim, kde to sehnat. Vymenil bych dily z motoru čz 175/356 ( prevodovka, spojkovy kos,...) za spojku na JAWA 350/638 (ta s dvouradym retezem), nebo kdyby ste nekdo vedel, kde ji sehnat. dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 15:31
Jméno: Kuba
IP: uživatel5123
 caute mam dotaz mezi ktere ozubene kolecka prijde vidlicka mezi ty co jsou na hlavni hrideli nebo mezi ty co jsou na predlohove hrideli??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 16:07
Jméno: Kuba
IP: uživatel5123
 aha vidis tato moznost me nenapadla... diky
Datum: 05. března 2010 16:07
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 mezi obe
Datum: 05. března 2010 13:57
 čau panove , chci se zeptat renovuju mustanga.. a tedka mi zlobí (myslím ) spojka . dam kvalt.. bez spojky pri sundaným pravím víku abych zjistil jestli mi to hazí a najedou nic i když to před hodinou šlo proste točí se kolečko s řetezem ale píst to nerozbeha.. myslíte ze sou v haji lamela ? i kdyz sem tam daval nejlepší který sem tam mel  a najel sem stim asi 2 km .
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 19:40
Jméno: MASA HJ
IP: uživatel8880
 do haje tady to je samej debill normalne se ptam tak kdyz už sem nekdo chce psat.. tak at pise normalne a o rady nakyho dementa.. ( FRANKY ) nestojím .. DIK ondrjawa
Datum: 04. března 2010 19:40
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ale on neví jestli sou v háji lamely on akorát říkal že tam dal nejlepší co našel,a co když ty nejlepší co našel byli v háji, nebo skoro v háji????
Datum: 04. března 2010 17:39
 Tak proc se ptáš esi jsou v háji lamely když víš že nejsou. Kdo je tady potom debil.
Datum: 04. března 2010 17:33
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 boochere kdyby sis to pořádně přečetl tak se dočteš že to zkoušel při sundáným víku od zapalování omg,no a s těma lamelama nevím možná taky byli ko,
skus ta koupit nový nebo si vyrob korky a pak mužeme diskutovat dále,protože mě nic jinýho nenapadá něž ty lamely,určitě budou K.O
Datum: 04. března 2010 17:33
 Bud jsou v háji lamely nebo máš moc utáhlý štelovací šroub spojky na výku zapalování
Datum: 04. března 2010 16:52
Jméno: ppupek
IP: uživatel8888
 JAWA 21 Zdravim chtel sem se zeptat jestli by mi nekdo nerekl co patri ke spojce: tam kde vyleza tycinka na ktere ma byt kulicka tak co tam am jeste byt dalsi mala tycinka a sroub nebo co?? nejakej umelec co mi prodaval motor tak odmontoval pravej dekl od zapalka aji ten sroub od te spojky a vsecko to postracel. diky za odpovedi, jinak sem to neumel vysvetlit
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 10:56
Jméno: ppupek
IP: uživatel8888
 Tak vam dekuji a docele dobry historky
Datum: 05. března 2010 10:56
 Ja jsem jednou dotahl 05ku ze sběrnýho dvoru a tam byly naskládané 3 hřebíky s uřezanýma hlavičkama za sebou a mezi každým kulička. Nemohl jsem to z tama dostat protože byly pokroucené  Jinak ten šroub má mět takové 3-4Cm Prostě aby dosáhl na tu tyčinku. Ale nesmíš ho utahovat co to dá,to spojkové rameno musí mít asi tak 3mm vůli
Datum: 04. března 2010 23:37
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 no o tyčinkách ani nemluvte  ,já když sem u jednoho motoru sundal víko od zapalování a vytáhl tu tyčinkutak tam ten debil měl danej pilník na řetezy co
se používá u motorovejch pil fakt debil no
Datum: 04. března 2010 17:42
 když se podíváš na motor z pravé strany tak je to dlouhá tyčka,kulička a krátká tyčka
Datum: 04. března 2010 17:20
Jméno: ppupek
IP: uživatel8888
 A jeste prosim vas jak by mel byt ten sroub asi dlouhy?? jeste jednou dekuji
Datum: 04. března 2010 17:07
Jméno: ppupek
IP: uživatel8888
 a v jakem poradi to je?? motor- z toho couha mala nebo velka tycinka- kulicka- a mala nebo velka tycinka- sroub?
Datum: 04. března 2010 16:59
 Do motoru patří: Malá tyčinka-kulička-velká tyčinka a v deklu má byt šroub... Ted šroub by měl být zakontrovaný matkou aby se neprotáčel a nerozladil spojku.
Datum: 04. března 2010 16:30
 zdravim vsechny odborniky a potrebuju poradit s babetou 210 koupil jsem novou rozbehovou spojku vymenil a babeta se mi nechce rozjet.nemuze byt zavada vpredloze uvnitr prevodovky? diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 22:34
 A jde ti nakopnout normalne? Mohly by to být řadící čelisti ale to by ti nešlo nastartovat. Asi je tam máš daný špatně nebo máš na bubnu nějaký olej...
Datum: 03. března 2010 22:34
Jméno: jiri_99
IP: uživatel8877
 ahoj,já mám 207 a taky jsem měnil rozběhovou spojku.taky mi to nechtělo moc chytat s tou novou,tak jsem ji trocha přejel šmirglem a teď chytá na našlpnutí..
Datum: 02. března 2010 23:16
 Cao lide dnes sem dal dohromady motor a zas sem pouzil tu nejcastejsi vetu kdyz nekdo spravuje fichtla  "zase sem to uplne dokur*il " nejde mi roztahnout spojka sem trosku zabral a prasklo mi lanko od spojky  ted nevim co stym jestli to rozdelat nebo jak ale motor bezi poradte mi prosimvas diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 19:32
Jméno: Vojta
IP: uživatel8871
 Prosím o radu,měnil jsem převodovkový olej u Jawetty 551 sport.Demontoval jsem kryt motoru a vylil všechen olej,namontoval zpátky kryt a naplnil novým olejem.Jenže spojka se nechce vrátit zpět a je pořád jakoby zamáčklá.Pod krytem je taková páčka,na kterou je uchyceno spojkové lanko a ta je pořád volná.Moc prosím o pomoc a děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2010 19:56
 je to vypínací kluzák spojky...a je to z bronzu, houby mosaz
Datum: 02. března 2010 19:56
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 péro ma asi pravdu - zevnitr je taky mosazny pistek - nebo jak to rict, ktery macka na spojkovy kos s tou zajisovanou kulickou- je to tam jen tak vsazeny a snadno to vypadne kdyz to rozebiras
Datum: 02. března 2010 19:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejspíš jsi z toho ztratil tu musaznou věc co vymařkává spojku když s tou páčkou pohneš je to asi 1cm veliký
Datum: 02. března 2010 15:47
 caw u 638 mi preskakoval retez. sundal sem sekundarni prevod a tam byl v pohode, taks em dneska sundal spojku. retez je na odpis ten je vytahanej jak vemeno, ale nejsem si jistej velikosti zubu na spojkovym kosi a primarnim retezovym kolecku. jak maj bejt velky ? stejne jako u spojky s malym kosem a jedoradym retezem, nebo jsou mensi ? zuby co jsou na tom kosi co sem vyndal jsou si tak polovicni, ale ze by se zadly nahore nejak zahnuty, nebo mely misto spicky plosku tak to taky ne. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 19:20
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 zdarec ... prosim Vás kdyý nakopnu fíka tak me šlape na volnoběh vše v pořádku ale ... zmačknu spojku a kopnu tam jedničku tak to udelelá chrrrrrrr ale je tam jednicka ... ale bojim se ze se znici stromečky v převodovce tak jestly nebudou v prdeli lamela ? nevite prosím poradte mocmoc díky ,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 19:34
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 ok díky
Datum: 28. února 2010 19:34
 trošku dotáhni spojku,jestli potom nebude vypínat,sou KO lamele.měl jsem to samý,kopnul sem tam jedničku se spojkou a taky chrrrrr a jednička tam byla,vyměnil jsem lamele a vše v pořádku
Datum: 28. února 2010 12:41
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 zdar, jaké máte zkušenosti s lamelami ferodo?? dost o nich uvažuji, chci to na zívodní motor. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty za 1000 kč nekupuj...to ti odejdou dřív zuby něž to obložení na nich
Datum: 28. února 2010 21:51
 já mám tedkon v motoru feroda a sem maximálně spokojený
Datum: 28. února 2010 12:42
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 jo tady na fichtlkramku ...
Datum: 28. února 2010 12:38
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 a ty za 1000 kč se dají koupit kde?? na Fichtlkramku má jednu ferodo lamelu do 100 kč. díky
Datum: 28. února 2010 12:34
Jméno: ¨mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 tjn když máš tedy"závodní" motor tak tim pádem si dotoho už hodně nainvestoval a tak pro tebe nebude asi finančne problemem koupit kvalitní jestli ti ten motor hodně točí ... ale jak chceš určite jsou lepší lamela ferodo než normální korky ... je to na tobě ale jsou lepší ...
Datum: 28. února 2010 12:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud chceš opravdu na závodní stroj, tak si kup ty za skoro 1000 kč.
Datum: 28. února 2010 11:56
 Čau, měl bych jeden dotaz ohledně spojky. Když je motor studěný tak ho normálně nakopnu start. pákou, ale když už je zahřátý tak kopnu třeba jednou-nechytne a když chcu kopnout podruhé tak páka prokluzuje. Když trochu povolim spojku tak už nezabírá. Typoval bych to na špatné lamely co myslíte? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 9:29
 jj,měl jsem to samý,byli to lamele
Datum: 28. února 2010 9:29
 ok diky
Datum: 28. února 2010 9:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 olejem to není...jsou to lamely
Datum: 28. února 2010 9:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja bych typoval na ridkej olej..
Datum: 28. února 2010 9:14
Jméno: stepkoun
IP: uživatel1859
 zdar, při vyšších otáčkách mi vypadávala 2 a trojka a také mi trvalo delší dobu než jsem zařadil 2, než tam spadla, kolikrát tam skočila 3 anižby bylo znát, že to přešlo přes 2. Rozebral jsem dnes motor - asi vyměnit řadící automat? a jak poznat, že jsou špatné převody? - zuby ulámané nemám, ale když to vyskakuje?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 19:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Poznáš to také podle ohlodaných kolíků ma 2. převodu a na koleču s náboje, co se na něj napojuje sek. řetěz. Zkus vše vyměnit vč. automatu a mělo by to být ok.
Datum: 27. února 2010 19:56
|



|