Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel10988
 Ahoj chtěl bych se zeptat budu dělat pařeza motor a koukam na ložiska do motoru, na klice klasika s c3 ale do převodovky jestli dát taky c3 či ne. Koukal jsem na různý obchody a někde to prodávají s c3 a někde ne.Dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2018 13:35
Jméno: jirka
IP: uživatel19496
 Osobně bych dal bych všechny v C3. U 550/555 se vůle nikde neuvádí, ale dvacítka má v C3 všechna ložiska.
Datum: 29. listopadu 2018 13:35
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel19495
 Ahoj, mám na rámu utržené držáky na motor, dají se někde sehnat plechy které by se na rám navařili a nahradili původní držáky? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2018 13:26
Jméno: jirka
IP: uživatel19496
 Držáky horní nebo spodní? Horní držáky s prolisem jsou občas nabízeny na Aukru, držáky bez prolisu jsem se dají udělat z kusu plechu podle papírové šablony.
Datum: 29. listopadu 2018 13:26
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Ahoj, měl bych pár otázek ohledně skládání motoru. Budu rád za každý postřeh!
1) Co způsobuje, že se na jedničkovém kole s cvrčkem uvolní ocelové pouzdro cvrčka? Malá axiální vůle na předloze?
2) Jaká je správná radiální vůle bronzového pouzdra na předloze? Hřídel se musí volně točit bez znatelné vůle nebo tam může být nějaký vakl?
3) V případě velké axiální vůle předlohy - stačí dát vymezovací podložku mezi hřídel a pouzdro nebo je nutné dát podložku mezi pouzdro a karter?
4) Čepy na klice mají vůči ložisku přesah. Pokud ohřívám karter s ložiskem, tak než stihnu nasměrovat všechny hřídele do správných otvorů, tak se mi to obvykle sekne na klice. Lze pak kliku vtahovat za vnitřní závit na straně zapalování nebo je lepší vtahovat přes stranu primáru? Jak moc hrozí, že tímto postupem rozhodím kliku?
Předem díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2018 19:18
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Cvrček - nové kolo je jasné. Ale zrovna v tomhle motoru je vše jak nové, až na pouzdro cvrčka. Kdyby byla převodovka celkově bídná, tak neřeknu, ale tohle mě překvapilo. O víkendu jsem zkusil cvičně natáhnout starší kliku s těsným čepem za vnitřní závit a šlo to překvapivě dobře. Kus závitovky, vypodložit za vnitřní kroužek a bylo to. A já to pořád zkoušel nahřívat a zaklapnout jak u velký Jawy... Uvidíme, jak to půjde naostro s novým ložiskem  Teď ještě doladit převodovku...
Datum: 15. října 2018 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel19489
 Hele dělam to takle. Do spodního karteru strčim zmrzlou kliku. To jde vždy ok. Pak naskládam převodovku atd a horní karter natahnu přs závit kliky na primár. Jde to fajn a nestrhneš ho. Natahuješ na čep kliky,takže nerozhodíš nic. Vakl na předloze si žádá nová bronzová futra. Vakl tam má být minimální. Kovový futro na cvrčku by nemělo vyjíždět. Kup to kolo celé nové. To musí držet,jinak bude vyskakovat jednička.
Datum: 14. října 2018 10:41
 Čau draci, potřeboval bych radu, dostala se mi do ruky stará 207 babetta po dědovi, dal jsem ji pomalu celou dohromady, jen nasadit řetězy, v příručce od výrobce jsem se dočetl že jako sekundární řetěz bych měl použít 92 článkový, ale nikde takový nemohu sehnat a 82 článkový je hodně krátký, někdo nějaký typ jak to vyřešit?
Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2021 22:19
 Mateza má v metráži
Datum: 02. srpna 2021 22:19
Jméno: Pavel
IP: uživatel19487
 Kup si 2 ks 82 článků a 1 z nich si nastav o 10, to snad není takový problém ne...
Datum: 10. října 2018 18:53
 Děkuju za reakci, přidal jsem pár článků ze starýho a je to v cajku =)
Datum: 18. září 2018 23:48
Jméno: standa
IP: uživatel19481
 Nevim kterýmu řetězu se u babety říká sekundární,ale podle tech 82 zubů jsem si odvodil že je to ten šlapací. V nabídce FK je šlapací řetěz 82z a pak 87z. Ten 87z je taky krátký? Asi bych zašel do cyklosportu a koupil tam co nejvíc podobnej řetěz. A nebo bych pokouk na netu jaký řetězy se daj koupit na jiný mopedy (korado,piagio ciao aj... ) ... a popravdě bych doma prolez kůlnu a garáž,půdu jestli se tam neválí nějakej řetěz z kola,kterej by tam třeba s drobnou úpravou šel... ten řetěz tam má minimální funkci tak bych se s tim moc nezabejval jestli je starej nebo novej
Datum: 18. září 2018 19:50
Jméno: sovisko
IP: uživatel19449
 Ahoj všem,
protže si svého mustanga celkem hýčkám, vadí mi, že i když jsem vyměnil řetězové kolečko, řetěz i rozetu, stále nemám pravidelně napnutý řetěz. Na dvou místech natvrdo, zbytek průvěs (kontrolováno dole v půli kyvky)cca 3cm. Když ho povolím víc, tak mi mlátí o rám/kryt řetězu na hrbolech. Řetěz i sekundární kolečko (12 i 13z) jsem zkoušel druhé, nové, je to stejné.
Potkáváte se s tímto problémem? Petr,
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2018 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel14863
 Reklamovat. Děkuji
Datum: 15. září 2018 20:49
Jméno: sovisko
IP: uživatel19477
 Vyřešeno - díky Vám za nakopnutí, po vrácení původní rozety vše O.K. průvěs řetězu konstantní. Měnil jsem ji automaticky jako součást řetězové sady. Beru to tak, že jiný výrobce = jiné zuby...i když metr by měl býti vždy 100cm evropských... Děkuji všem, Petr. .....a zvlášť Standovi - válec je super.
Datum: 14. září 2018 23:40
Jméno: sovisko
IP: uživatel19477
 Rozeta bez řetězu má vakl na výšku 2mm, do boku taky, na jednom místě. Do boku to asi tak nevadí..Že by ta chyba? Díky Vám za účast. Petr
Datum: 14. září 2018 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel19476
 Celý se mi to nezdá. Tohle se mi dělo na totálně vytahaný rozetě,která navíc nebyla úplně rovná a navíc byla křivá kyvka,vymletý ložisko,rozeta tam lítala jak nudle v bandě,řetěz vytahlej jak kšandy,přední rozetka do vrtule... a to si myslim že je extrém stav... to se mi pak vysloveně šponoval a povoloval řetěz a ve volnym průvěsu měl ty 3-4cm (někdy padal-aby ne). Buď si nám něco neřek a nebo zjisti co je špatně vyrobený a reklamuj to. Nenapadá mi nic,co by okolo mohlo být špatně. Jedině že je třeba šejdrem ložisko v rozetě a buben je tak vybouchanej,že si rozetu nenarovná. Když točíš kolem (bez řetězu) tak jde rozeta v naprostý rovině?
Datum: 14. září 2018 16:25
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Zkontroluj rozetu, jestli nehází věnec...
Datum: 14. září 2018 13:24
Jméno: sovisko
IP: uživatel19449
 No to jsem právě udělal -jak píšu- ale ani to nepomohlo. Řetěz , kolečko a rozeta - vše odtud z krámku.
Datum: 11. září 2018 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel19473
 Tenhle problém jsem kdysi řešil. Nepomohlo nic. Prostě jsem koupil novou rozetu,řetěz i rozetku a od tý doby mam pokoj.
Datum: 11. září 2018 15:04
Jméno: vašík
IP: uživatel19418
 Zkontroluj jak najíždí řetěz na rozetu. Bývá vytahaný řetěz nebo ojetá rozeta.
Datum: 11. září 2018 12:06
Jméno: Libor232
IP: uživatel19463
 Zdarec borci, mám babettu 210 a stala se mi dneska nemilá věc. Pojezdil sem na Babettě cca 5km, zaparkoval jsem ji, a za půl hodiny jsem na ní chtěl zas jet, tak sem jí nakopl (na neutrál bublala pěkně), a jak sem jí sundal ze stojanu tak sem zjistil že mám totálně zahryzlý zadní kolo... po vytažení náhonu se okolo točí.. tak sem rozdělal spojku (jak jsou radici lamely z 1 na 2) a zjisitl sem ze kdyz tam dám buben a lamely tak jde kolo protočit, jenže jak tam dám unašeč vnitřní, tak kolo nejde protočit je to celý zahryzlý, mám dva druhy lamel i unašečů a nic nepomáhá. Kde je problém v lamelách? unašečí? nebo je něco vysypanýho v motoru? podotýkám, že se nic nestalo při jízdě, ale při stání s vyplým motorem. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2021 22:25
 Volnobezka v motoru. Beztak se rozlisovala
Datum: 02. srpna 2021 22:25
Jméno: standa
IP: uživatel19465
 A cvrček na kole by to nemohl způsobit? Šlapky se netočí zároveň se zadním kolem? To jen aby se vyloučilo vše co je "venku" ....
Datum: 05. srpna 2018 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel19465
 Něco mi napovídá,že to bude uvnitř. Nemužu si přesně vybavit,jak tam jdou ty převody přes to samosvorný kolečko,ale problém by mohl být tam. Sorry,babetu jsem dělal dvakrát a dvakrát to byl nefunkční (klouzající) motor z důvodu vylágrované kliky,kde vakl čepu v ložisku způsoboval netěsnost v guferech a následné pronikání oleje do prvního spojkovýho bubnu. Mě to logicky vychází na tu "volnoběžku"... otevři to,je to razdva,jen musíš mít stahovák na první buben.
Datum: 05. srpna 2018 20:59
Jméno: P&S
IP: uživatel13743
 zdravím, prosím o pomoc na ponýru sem dával nové spojkové lamely i pružinky (3cm) no a problém je ten že nechce vypínat spojka.. třebas nastartuju je to studený a spojka jakš takš faká ale tak po 6 zmáčknutí páčky přestane vypínat. šroubek na štelování roztemovaný není to samé tyčky jsou nové i s kuličkou olej 90H, nějaké nápady jak to vyřešit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2018 17:59
Jméno: P&S
IP: uživatel13743
 díky za radu ale nakonec opraveno, zjistil sem že já blbec to měl u páčky uplně vyšroubovaný a tim pádem se zkrátila dráha vypínání a to bylo celé... takže u páčky jsem pouze nastavil vůli, u deklu dotáhl a už to funguje takže jak teplý nebo studený maká pořád stejně
Datum: 30. června 2018 17:59
Jméno: Martin
IP: uživatel10282
 Tipoval bych, že se vytahuje lanko(je někde rozlámaný, zkusit vyměnit pokud se to nevrací do původního stavu)., mě se tohle stávalo u přední brzdy. Párkrát jsem zabrzdil a musel jsem zase lanko "zkrátit" štelovákem, jediný co zabralo byla výměna. Nebo olej nemá rád ty lamely a lepí je k sobě(u tebe asi extrémní případ jevu u mě - na 175(korek) i stadionu(zakázkově lepený ferodo) do prvních pár použití mi spojka nepřenese plný výkon motoru(klouže), ale když párkrát spojku zmáčknu aby se tam olej dostal, tak funguje jak má. Pokud si vybavuju správně tak tam leju 20w50(můj názor je takový že na 90h tam takový tlaky nikdy nebudou aby tam musel být))
Datum: 30. června 2018 13:40
 Čau draci. Řeším tovej problém.Slozil jsem motor dám ho do rámu. A Řadí to nějak divně. Hlavně hrozného problém najít neutrál a potom taky při zařazeném kvaltu a zmáčklou spojkou do předu tlačit fichtlu jde ale couvat nelze. Jak kdyby se to nějak zaseklo. Setkal se stím někdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2018 15:56
 Ještě jsem zapomněl zmínit že motor neběžel. Je tu možnost že až se to roztočí zahřeje se že by si to nějakým způsobem "sedlo"?
Datum: 27. června 2018 15:56
 Tak já se potom ozvu
Datum: 24. června 2018 21:00
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 Rozpul a zjisti a napiš. Nic jinýho ti nezbyde. Sám jsem zvědavej.
Datum: 24. června 2018 20:32
 Jako ti vydliču ? Tu jsem určitě obráceně nedal. Před rozpůlením to chodilo dobře.Ale jak píšeš je možný že to bude chtít tu hřídel vypodložit.Rozpulení se stejně nevyhnu.
Datum: 24. června 2018 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 Tři zuby chyběj na každý,to ničemu nevadí,jen ten první,kterej už zabírá nesmí mít plochý čelo. To se pak staví proti zubu cvrčka a nechce to skočit do něj a nejde to nakopnout. To se tam pak musí dát kvalt,cuknout s motorkou,znova vyřadit a pak to nakopnout jde  to jsou takový ty dokola omýlaný problémy  přitom řešení je kolikrát taková kravina  není třeba novej segment,ale onen zub urazit
Datum: 24. června 2018 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 Taky muže bejt už slabá přítlačná pružina cvrčka a plochý přeskakovací zuby a on vždy nezaskočí úplně nazpátek.
Datum: 24. června 2018 19:26
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 A k tý nakopávačce - když ji tam usadíš,jsou zuby nakopávačky a cvrčka přesně proti sobě a nebo se krejou jen z půlky? Nevim proč,ale některý motory chtěj tu hřídel pod segmentem vypodložit (třeba silnou podložkou). Pak jdou zuby na sebe,zabírá to hned a nestrhávaj se zuby na tom půlměsíci.
Datum: 24. června 2018 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 To jedině že si ji dal obráceně.
Datum: 24. června 2018 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 Asi největší zajímavost byl zespoda svařenej motor
Datum: 24. června 2018 19:15
 Klika se otáčela volně to jsem zkoušel po celou dobu kdy jsem dával kartry k sobě a řazení taky fungovalo. Řadící automat jsem nerozebíral pouze jsem ho vyndal z motoru a pak zase usadil. Převodovka je originál pouze startovací segment jsem dal Nový protože zuby byli na začátku segmentu opotřebované a taky jsem si myslel že to je důvod proč páka zabírá až v polovině. Ale po smontování se to chová stejně +přibyli problémy stím řazením vono někdy to jde i do zadu a někdy ne. Ještě tam nemám namontovány stojan a když mám neutrál a někdy to opřu o ponk tak najednou tam je rychlost. Jak kdyby tam ten neutrál nebyl pořádně zařazený.Aretančni šroub tam je . Bloky šli k sobě pomocí přípravku žádné násilí prostě nic. Asi nic jiného než rozhození mi nezbyde. Jo a je to u jawy 21.Z nouze jsem zkusil i jinou radicku a nic se zubama na segmentu jsem nic nedělal. Není možný že jsem třeba dal vydlicku co chodí po té tyčince mezi převodovými kolečky do spatné polohy ?
Datum: 24. června 2018 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 Dam ti dobrou radu. Naskládej si převodovku do položenýho karteru a prostě si to řazení ozkoušej. Už zde objevíš drobné problémy. Když si nebudeš jistej,jestli je to dobrý a nebo špatný tak to slož bez kliky a zkus si řadit a točit. Dělal jsem mraky motorů a dodnes si takový ty mrzáky skládam bez kliky a zjišťuju,co to dělá zavřený - často dělam taky ze tří automatů jeden funkční a nebo ze zbytkú převodovek jednu "skoro dobrou" a nebo dvojkový kolečka z dvacky v j05... a jiný psychárny pro lidi,co jsou bezradný a nebo extra hladový
Datum: 24. června 2018 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 To jedině že by ti zabírala nakopávačka o rozběhovýho cvrčka,ale to bys ji musel mít sešláplou aspoň o kus,potom ano,dopředu pojede (cvrček přeskakuje),dozadu nejede. Ale je to blbost,jiný vysvětlení mi nenapadlo. K tomu divnýmu řazení - tys rozebíral řadicí automat? Je v motoru správnej? Neni jen o dva zoubky přesazenej? Aretační šroub tam je? Neseskočil ti takovej ten konik na pružině? Nevystřelila ti pružinka zevnitř ? Když nefunguje vnitřní mechanismus toho blokování (nevim jak to popsat,dva vyjížděcí zuby -krokuje- z jedničky dáš dvojku,víc tě nepustí) tak to potom dělá všelijaký věci  a nebo když máš tělo automatu z j555/05 a ozubec z j21 tak to taky blbne... to krokovací zařízení má jinej krok než zuby na půlměsíci. Napiš. To se najde. Ale asi to rovnou rozhoď. Ověřit funkčnost převodovky doporučuju hned po utažení karterů. Pokud nemam jistotu,že to správně řadí a volně se otáčí klika i převodovka tak nemá význam skládat dál...
Datum: 24. června 2018 18:56
 Čau draci. Mám doma 2 roky lemely ferodo na fichtla. Teď je chci dát do motoru mám je přes noc ponořit do oleje ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2018 21:14
 Stačí jen namazat před montáží olejem, máčet se musely korkový lamely. Jinak jak napsal standa, před montáží ještě pilníkem projeď tu vnitřní díru, aby ti lamely volně chodily na spojkovém koši.
Datum: 19. června 2018 21:14
Jméno: standa
IP: uživatel19439
 Mužeš a nemusíš. Já je vždy přejel olejem před montáží a vždy to bylo cajk. Nezapomeň utrhnout vnitřní hrany pilníkem,aby lamely vůbec sedly na koš. To je důležitě pro správný chod a funkčnost.
Datum: 17. června 2018 21:26
Jméno: MZetz
IP: uživatel13743
 to je samozdřejmost
Datum: 17. června 2018 20:50
Jméno: mikys
IP: uživatel18872
 Zdar, můžu dát dvě těsnění mezi kartery na fichtla ? potřebuju zvětšit vůli tak aby to nedělalo nějakou neplechu. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2018 11:10
Jméno: standa
IP: uživatel19410
 Buď máš zohybanej řadící automat a nebo vakl v karteru,kde se automat aretuje. Zkus ho povolit na bloku a škubnout s nim doprava. Taky muže bejt moc vysoko miska s pružinou na cvrček nakopávání,která je na jedničkovym kole. To kolo je pak víc odsunutý k dvojce. Často lidi dělaj to,že když je už vyjetý futro,tak se vyklepne to futro na cvrčku trochu nazpátek a vůle se tak "na prasáka" vymezí. Ale nejčastěji je to nějak nestandartně ohlej a narovnanej automat. Každopádně bych to rozpůlil a hledal mechanickou chybu.
Datum: 28. dubna 2018 11:10
Jméno: mikys
IP: uživatel18872
 Podle toho co píšeš to asi není moc dobrej nápad. Mám probém s tím že mi cvaká neutrál mezi 1. a 2. podle mě je problém na předlohové hřídeli, kde ozubené kolečko (ve kterém chodí vidlička) se opírá o kolečko 1. stupně.
Napadla mně ještě ohnutá vidlička, ale když jsem jí vyměnil tak se nic nezměnilo.
Datum: 27. dubna 2018 14:07
Jméno: Martin
IP: uživatel10282
 pokud nebudeš mít problém s tím, že nepůjde nasadit válec nebo automat, tak jich tam můžeš dát kolik chceš, ale říkám rovnou, že převodovce to moc neprospěje. Nejsem si jistý, jestli nebudeš mít problémy s nedostatečně zařazenými převody a jestli automat bude řadit tak jak má. O tom, že klika může být hozená ke straně a bude tlačít píst na stěnu válce nemluvě .Rozhodně si užiješ s podložkama. Můžeš uvést nějakej konkrétní důvod, proč a kde potřebuješ takovou vůli?
Datum: 26. dubna 2018 13:04
Jméno: Matěj,P
IP: uživatel19385
 čau seso už bych fakt potřeboval tunning ferrodo a mam nějake věci v košíku myslíš že by si mi ho mohl poslat nějak jinak aby mi potom doprava nestála polovvinu toho co lamely ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2018 21:25
 lalem tuning jsou skladem,, posilam jen standarte ppl,, levnejs to nedelam,,, to bych se pak rozkrajel
Datum: 18. dubna 2018 21:25
Jméno: Pavel
IP: uživatel19391
 Ahoj, mam problem s pionyrem - sekundarni retez. Je komplet namazan a vypran, ale nebezi to hladce. V tahu to ruzne cuka a drca a rekl bych, ze to neodpovida otaceni kola ale je to pomalejsi, takze spis z obehu retezu. Puvodne jsem myslel ze jeden clanek je zatuhly v cepu, ale nezda se mi to. A kdyz se podivam na clanky na strane blizsi k bloku (tj pres zadni kolo), prijdou mi zevnitr odreny, vylesteny. Vypada to, jako by to drhlo o karter, asi logicky o osazeni kde je gufero. Kolecko tak je 12 zub. Pokud by tomu tak bylo, tak si to neumim vysvetlit. Bud se nejak roztahl retez a nebezi na zubech dobre anebo se to cele nejak propadlo do motoru a je to moc blizko? Anebo se kolecko nejak ojelo? Zatim jsem nic nerozebral ale nevim kde zacit a co podezirat. Retez? Kolecko? Nebo se to propadlo a tim priblizilo? Anebo je ten retez neorigo a ti i kdyz je v poradku tak je nevhodny? Opravdu si nevim rady, jak to dal resit pokud prijdu na to, ze se stalo co si myslim a sice retez dre karter. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2018 12:00
Jméno: pertr
IP: uživatel16483
 nebo nevypadnul nevyndals vymezovaci krouzek pod sekunarnim koleckem
Datum: 16. dubna 2018 12:00
Jméno: standa
IP: uživatel19392
 Ne,to 12z je ok. Njespíš vytahanaje řetěz případně i rozety. Poznáš to tak,že se během jednoho otočení kola řetěz prověsí a pak zase vyšponuje. Měl by jet stále stejně naplej.
Datum: 11. dubna 2018 21:24
Jméno: Pavel
IP: uživatel19391
 Jeste upresnim - 12 zubu tam je kvuli caste jizde ve dvou. Takze me napadlo na pokus vratit 13 zubu, jenze to ztrati silu. Ale kdyby to zmizelo, znamena to, ze tam 12 zubu nevychazi?
Datum: 11. dubna 2018 19:18
Jméno: Romča
IP: uživatel19390
 Ahoj! Potřebuji poradit od fachmanů. Lze motor Babetta 225 se startovací pákou použít v klasickém rámu Báby 210 se šlapkami a startovat eventuálně rošlapáním? Netuším do jaké míry je motor jiný, jestli má taky startovací čelisti nebo a zda jej lze upravit. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2018 7:13
Jméno: standa
IP: uživatel19403
 No když dáš výstupní hřídel z motoru s tim bazmekem tak to tam budeš mít. To si myslim,že bude kompatibilní. Jen rozebrat a přeházet.
Datum: 16. dubna 2018 7:13
Jméno: Romča
IP: uživatel19402
 Děkuji za radu, nicméně nevím jestli půjde na motor B-225 namontovat ten vypínací bazmek pastorku, aby bylo možný z kopce vyřadit záběr. O to mi hlavně jde. Trápit toho kocourka z kopce je děs, neutrál Bába nemá!
Datum: 15. dubna 2018 23:51
Jméno: standa
IP: uživatel19392
 Vyhoď šlapky a cvrčka a startuj to nakopávačkou ne? Jinak by to dle tvý vize asi šlo,koukal jsem do katalogu a 210,225 i 134 má rozšlapový čelisti.
Datum: 11. dubna 2018 21:20
Jméno: Matěj
IP: uživatel19385
 Seso jakto že tu nemáš tunning ferrodo kam se podělo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2018 23:34
 ceka se na kontejner s taiwanu,, melo u zto byt pred tydnem ale stale nic,, bude
Datum: 31. března 2018 23:34
Jméno: Robert
IP: uživatel19359
 Zdar draci,
mám doma motor z Jawky 250/590(SPORTKA) převodovka je KO a zajímá mě, jestli převody z 250/353 nebo 250/559 jsou stejné a můžu je použít.
Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2018 18:01
Jméno: Robert
IP: uživatel19359
 Super díky.
Datum: 18. února 2018 18:01
 ano, hridele, kolecka, vidlicky, automat vse stejne
Datum: 18. února 2018 17:49
Jméno: 555
IP: uživatel14519
 Čau, skládám 555tku a narazil jsem na zádrhel se soukolím od tachometru. Když ho narazím na rozetu, jsou kolíčky zasunutý do soukolí tak možná třetinou své tloušťky a dvě třetiny jsou venku. Přitom soukolí už je naražený na doraz. Zkoušel jsem to u bez kolíčku a je to stejný. Dvě třetiny dírky, ve které má být kolíček umístěn, je venku. Připadá mně, že sou ty dírky umístěný moc vzadu. Je to normální? Dík za reakce
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2018 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel19332
 A máš tam vše dobře poskládaný? Neopře se předčasně hlinik šneku o čep rozety? Co si vybavuju,tak j555 snad měla čep rozety trochu jinej než j 21 a nevim zda nejsou rozdílný šneky a náboje. Když do rozety nedáš čep,tak to nejde hlouběji? Pamatuju si,že jsem před x lety řešil opačnej problém,musel jsem vypodložit náhon na čepu aby nedřel o rozetu....možná mix 555 a 21 není zcela kompatibilní  jinak šnek naskočí vždy na kolíčky úplně.
Datum: 23. ledna 2018 20:15
Jméno: Lukáš
IP: uživatel19322
 Zdravím, mám dotaz na SESU. jaká je tloušťka lamel a mezilamel pro ČZ 477 co jsou v nabídce a jestli se vyrábí u nás nebo venku. už jsem se totiž setkal s užšíma který jsou k ničemu. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2018 7:13
Jméno: Lukáš
IP: uživatel19322
 ta stará plechová mezilamela má skoro až ke dvěma mm, řekl bych tak 1.8 nebo 1.9, jetý korkový lamely okolo 3.5 mm, nový maj údajně mít 3.8. ty plechový mezilamely bych nakonec snad ani nepotřeboval, ale ty ferodo jo.
Datum: 23. ledna 2018 7:13
 draku 1,6m spatny?sesa
Datum: 22. ledna 2018 22:55
Jméno: SYRANO
IP: uživatel19316
 Ahoj draci,
U pařeza klouže spojka - takže nejde nastartovat - pouze roztlačit. vyměnil jsem korkovou lamelu za ferodo, vyměnil jsem pružiny a přidal i dvě podložky, olej je PP80. najde se někdo kdo mě poradí??? S díky syr
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2018 13:01
Jméno: vitafiser
IP: uživatel19320
 nebo jestli neprokluzuje primární kolečko.zkus bez víka a uvidíš
Datum: 14. ledna 2018 13:01
 Máš tam jednu spojkovou tyčku, nezadrhává se v hřídeli? Kuličku v pravém víku (šneku)? Šroub na tom šneku kousek povyšrubovat? Nebo zkusit startovat bez víka? Pak poznáš jestli je problém někde u koše nebo v tom šnekovém mechanismu ..
Datum: 12. ledna 2018 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel17881
 Pružiny tam máš ty silný,vysoký,co skoro nejdou zmáčknout? Nemáš tam omylem ty z j21?
Datum: 09. ledna 2018 13:28
Jméno: standa
IP: uživatel17881
 U pařeza pozor na matici,která drží spojkový koš na hřídeli. Patří tam taková nízká. Pokud se tam dá matice z j21 tak klouže spojka. Matice z j21 je vysoká a opře se o ni přítlačák. Nic jinýho mi nenapadá,dle popisu to musí na 100% fungovat.
Datum: 09. ledna 2018 13:26
 Zdar draci,
Má někdo Ferodo lamely a jdou mu normálně nasadit ?
Když už s velkou námahou pomocí přípravku zajistíme ségrovkou, tak pružina je skoro zmáčklá co to jde. Ferodo lamely jsou tlustší neý korkové asi o 2,5mm.
A už samotný ferodo lamely s mezilamelou ( ďulkovanou ) mají minimální vůli v řetězu.
Jediný co nás napadá je to, že mám jak nové pružinky, tak i misky, což může vadit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2017 22:31
 to jest problém levných ferod, to které se nevleze na koš stejně vždy skončilo jako cirkula a nebo se mi už i vychodilo na tom koši v řádu 5mm... ty dražší, cca 300,- sada co prodával Sesa, nebo je ještě má?, tak jsou super,pasují, a plechy drží... malou vůli v řetězu bych viděl na jednu otočenou lamelu, (dvě otočený nový už tuším nejsou ani nasadit  )
Datum: 23. listopadu 2017 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel19290
 Je divný,že píše že se mu nevejdou zuby do řetězu. Šířka lamel bude ok,oproti novým korkům mi přijdou stejně široké. U feroda je známý že se jim nechce na koš,jsou moc fest na středu,což jsem psal...
Datum: 22. listopadu 2017 19:08
 nekoupil jsi omylem delší pružiny nebo mělčí misky? porovnej je s originálem... jinak tlouštka feroda by měla být OK, za normálních okolností se tam vlezou mezilamely dvě a spojka funguje
Datum: 22. listopadu 2017 18:13
Jméno: standa
IP: uživatel14998
 Ferodo se musí hlavně propilovat a strhnout jim vnitřní hranu aby sedli do koše. Zuby k sobě. Vždy mi tam šli,ale používam klasické mezilamely,neznam sílu ďůlkovaných....
Datum: 22. listopadu 2017 13:27
Jméno: Petr
IP: uživatel19087
 Přátelé,kamarádi.
Neměl byste někdo navíc tu soustruženou podložku do staršího provedení víka vypínání spojky? Je v ni osazení pro o-kroužek.Sehnal jsem víko a podložka je tam jen jedna(ta tenčí) a druhá není vůbec.
Díky
í
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2018 13:37
Jméno: Kul
IP: uživatel19311
 Zdar draci,
taky sháním tu podlužku nebo lépe celou sestavu (malou a vetší podložku). Není někde nákres a rozměry, aby se dala vyrobit?
Datum: 03. ledna 2018 13:37
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 tak tim padem mam novejsi , ale to mam na pinckoj , mam jen to kulate no
Datum: 25. listopadu 2017 10:39
Jméno: Petr
IP: uživatel19087
 No, teď se na to dívám, ale 05 je to kulatý a na 20 už je hranatý víko. Já mám to hranatý, a tam jsou 2 modely . Jeden má dvě podložky(v jedné je vysoustruženo osazení pro Okružek) - starší provedení . V tom druhém (novějším) je taková velká plechová podložka a Okroužek pod ní v osazení v e víku. Mám to starší provedení.
Datum: 22. listopadu 2017 14:45
Jméno: Petr
IP: uživatel19087
 A co bys za něj chtěl?
Datum: 22. listopadu 2017 14:40
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 mam cely viko spojkový 05tkový
Datum: 22. listopadu 2017 11:27
Jméno: Petr
IP: uživatel19087
 Jedná se o motor jawa 20, pinckový.
Datum: 18. listopadu 2017 13:24
|



|