Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tomáš
IP: uživatel19073
 Ahoj draci, chtěl bych se zeptat jestli nevíte proč mi soijka za studena vypíná pěkně a když ujedu víc kilometrů tak přestane vypínat
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2017 14:03
Jméno: radim_cz
IP: uživatel19057
 Zdravím, chtěl bych se zeptat čím by to mohlo být, že babetta 210 nevyřazuje (pořád se otáčí zadní kola i na ten nejnižší volnoběh). Babettu nejde ani tlačit protože zadní kolo je pořád v záběru. Spojky jsou nové a jsou správně složené. Dvojku to řadí úplně bez problému. Rozběhové spojky jsem i zkoušel zbrousit, vale pořád je to stejné.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2017 14:21
Jméno: standa
IP: uživatel19058
 Nedávno jsme tu toto téma měli. Tohle by měla dělat ta samosvorná volnoběžka dvojky. Ale ta dělá jen to,že je stále zařazená dvojka. Pokud je zadní kolo v záběru i když běží motor na volnoběh a nebo je chcíplej tak za to mužou ty dvě vnější rozšlapový pakny. Je potřeba probrousit do kulata ten hliník zevnitř aby byly blíž k bubnu,funglovky tam maj takovej nálitek kterej způsobuje že nejsou úplně zatažený a škrtaj o buben při volnoběhu a babeta pak tzv "cuká" ... tobě asi rovnou jede... dost lidí to mylně řeší opilováním plochy paken... kdyby byla chyba v jedničkovejch rozběhovejch 3 paknách tak jedině že by se sekali a nebo byly křivý kolíky. Za 90% problémů s rozběhem a řazením babety totiž nemužou spojky,ale sto věcí okolo
Datum: 23. března 2017 14:21
Jméno: 5021SPORT
IP: uživatel17483
 Čau lidi, chtěl bych se vás zeptat: Mám starého Pincka 50-21 Sport která funguje ale docela dlouho se na ní nic nědělalo. KDyž neni rozehřátej motor tak nechce nakopnout, nefunguje tachometr atd. Ale teď k tomu problému na co se chci zeptat. Řadící páka je taky taková nic moc jelikož jednou tam mám N a chci tam dát 1 tak to nejde tak popojedu a už to tam jde. Když to roztlačim a rozjedu se tak se bojim přeřadit na 2,3. Asi se vám to zdá vtipné ale já mám trochu strach protože se mi třeba může stát že tam přeřadit dvakrát ale vlastně třikrát takže místo 2 tak 3 takže jestli by se něco nestalo. A dále kdyby mi to přeřadilo z jedničky na neutrál tak jestli by se něco neposralo? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2017 14:38
Jméno: standa
IP: uživatel19033
 To že tam na místě občas nejde nějakej kvalt je normální. Tim se nezabejvej. Pokud se ti řadička nějak zadrhává tak ji vyčisti,promaž a zkontroluj zda je dotažený řadící automat na motoru a zda řadička třeba nezakopává o šroub víka motoru a nebo třeba o plechy nad... nemáš se čeho bát,nemuže se stát nic... maximálně ti to zdechne... asi tě autoškola teprve čeká co
Datum: 05. března 2017 14:38
 Zdravím,mám dotaz dnes jsem jel provětrat Jawa21,při normální jízdě mi začala spomalovat až se kousla,myslel jsem že jsem zadřel,asi po 5 minutách jsem opět nastartoval a dojel v klidu domů.ale začali mi vypadávat rachlosti a teď už tam nejde žádna,nevíte někdo prosím kde se stála chyby? Moc děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2017 18:38
 dnes jsem dotáhl a opět jede jako čert,díky za pomoc
Datum: 05. března 2017 18:38
Jméno: standa
IP: uživatel19033
 A skutečne se to kouslo? S těma kvaltama - nepovolil se ti šroub v řadicim automatu?
Datum: 05. března 2017 14:40
Jméno: Pukasinek
IP: uživatel19020
 Zdar draci, nevíte co by se dalo použít narychlo místo tohoto klínku ? https://www.skutry-levne.cz/nahradni-a-originalni-dily/154480-klinek-spojky-minibike-polini.html Díky !
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2017 20:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 podložka odpovídající tloušťky a průměru a doopracovat (ne pérovka)
Datum: 24. února 2017 20:33
Jméno: Daniel Höfer
IP: uživatel19008
 Zdravím všechny milovníky Jaw a babett... Chci zeptat vlastním babettu 210 a při zařazení 2 stupně co docela rapidně cukne a při zastavení občas ta dvojka nevypne jen tehdy když popojedu vpřed a zpět tak potom vypne jinak ne. Byly všechny spojky vyčištění tech.benzínem a bubny vyčištění (vybroušený) smirglem. Spojky fungujou ale prostě to cukne při řazení dvojky... Děkuji za každou radu jak to řešit a vaše názory rád přijmu děkuji Daniel Höfer
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2017 19:01
Jméno: karlos
IP: uživatel18778
 volnoběžka v háji
Datum: 21. února 2017 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel19010
 Mě u jednoho motoru doslova bouchaly těžký lamely když se motor rozmejšlel,jestli dvojku dá a nebo vrátí,poté co jsem odladil rozběhový buben + předstih + bohatost směsi tak tento problém úplně vymizel. Řazení nahoru i dolu proběhlo hladkým "prospojkováním" a najednou frčela dvojka v plný síle - jako volný přechod bez ran. Skoro jak skůtr. Zkontroloval bych,zda nějaký ten unašeč či rozpěrný kus nemá nějakou nevhodnou hranku a nebo zda není něco nepatrně přiohlé. Nevim jestli to neovlivňuje to volnoběžné samosvorné kolečko v převodovce. Na to by to taky sedělo.
Datum: 21. února 2017 17:18
Jméno: filip
IP: uživatel18987
 zdar jakouzsilouje treba dotahnout sruby napruzinach na spojhke ? jawa 350/639 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2017 22:02
Jméno: Filip
IP: uživatel19046
 Treba je dotahnout uplne ty priziny ci nejak danou silou cca..
Datum: 12. března 2017 22:02
 no tan na to pozor,,,utahnou normalne,, ono se to diky stlacene pruzince stejne nepovolo, pac na tu hlavu tlaci strasna sila ALE POZOR KAZDE SMUDLA DA MEZI KOLIKY SROUBOVAK ABY SI KOS ZAPREL PROTI OTACENI A PAK SE URVE KOLIK,TAKZE POUZIVAT ZARAZAENY STUPEN A SVICKY VE VALCI A NEBO NEJLEPE K TOMU URCENY ARETACNI KLIC
Datum: 12. února 2017 10:45
 Čau mam na vás prosbu jak sundat na babettě 210 sjete řadiči čelisti z unašeče diky moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2017 6:32
Jméno: standa
IP: uživatel18971
 Jde to. Jde to blbě. Lepší je shodit spojkovej koš,který tam tak trochu vadí.
Datum: 24. ledna 2017 6:32
 Čau lidi mám dotaz mám primární oz.kol. 11z v motoru .. a když tam dám místo 11z -13z jaka bude změna?? Jawa 20 předem děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2016 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel18927
 Že ty si pleteš primár a sekundár? Primár v motoru (spojka) 11z a 14z sakra poznáš. 11z jede tak 50. A sekundár na výstupu z motoru 11z a 13z taky poznáš. 11z jede tak55. V obou případech to na větší kolečko pojede rychleji a bude to mít menší sílu,motor se na rovině nebude přetáčet,ale budeš v kopcích řadit dřív.
Datum: 14. prosince 2016 11:36
 Díky moc
Datum: 13. prosince 2016 23:38
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 změna bude možná tak v krouťáku, při 11z to mělo víc síly a akcelerace ale zase to mín jelo když tam dáš větší tak zase to pojede rychlejc a síla bude jako při normálním fichtlu ale velkej skok to neudělá skoro to ani nepoznáš  je to skoro stejný jako u sekundárního převodu
Datum: 13. prosince 2016 16:37
Jméno: JAWA350
IP: uživatel18671
 Dobrý den nevíte někdo jaké je označení ložiska v rozetě u Jawy 350 639. Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2016 13:42
Jméno: JAWA350
IP: uživatel18671
 Děkuji
Datum: 13. prosince 2016 13:42
 6205
Datum: 12. prosince 2016 22:54
 Ahoj kluci a holky. Neporadil by mi někdo jak vyndavat gufera usazená na hřídely? Nevím jak na to a já při vyndavání vždy něco poškodím, například udělám rýhy v karteru jak do gufera sekám šroubovákem. Děkuji Zdeněk
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2016 23:35
Jméno: Panel559
IP: uživatel18922
 Ahoj bratránek to dělá že starého pilníků na motorovku ten konec co pichnes do toho dřeva ohnes do háčku a nebo jen to špičkou jde to celkem dobře. Panel
Datum: 10. prosince 2016 23:35
 vydloubávám tenkým šroubovákem,mezi hřídel a břit...
Datum: 21. listopadu 2016 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel18907
 V případě nouze tam naperu akuvrtačkou vrut a vyškubnu to....
Datum: 21. listopadu 2016 21:21
Jméno: drak.michal
IP: uživatel12350
 Čau kluci, potřeboval bych poradit. Skládám Jawu 555 De Luxe a nevím jaké lanko patří na zadní brzdu ( od bubnu k pedálu). Mám lanko na Jawu 555, ale na De Luxe je moc dlouhé a navíc mi nejde do hlavy jaká koncovka má být u pedálu brzdy. Díky za jakýkoliv info popř. foto.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2016 12:47
Jméno: standa
IP: uživatel18910
 Teď jsem koukal tady na lanka na FK a musim trochu upřesnit to co jsem ti napsal. J05 totiž měla dvoje (resp.troje) brzdový štíty. Takže ta verze j05 co má brzdový štíty jako j555 (brzdový klíč uvnitř) má zadní brzdový lanko stejný jako j555 deluxe. To co má sesa v nabídce jako brzdový lanko na j05/20 je brzdový lanko na poslední j05 a j20,který maj brzdovej klíč vně brzdovýho bubnu a to tam nepasuje vůbec. Takže musíš koupit brzdový lanko na j555 pro přední či zadní brzdu + dva krátký rozřízlý válečky (jeden do pedálu a druhej do štítu). Pokud máš v kříži malou díru a neprotahneš tim kuličku na konci lanka tak ji musíš uříznout a použít do pedálu ten utahovací váleček se šroubkem. Z vlastní zkušenosti doporučuju ukončení kuličkou,mě se u j05 ten váleček furt povoloval a nebo se mi v něm přetrhávalo lanko. Zčásti je to i tim,že pro první j05 a j555 jsou zadní brzdová lanka ouzká slabá jako pro přední brzdu. J20 a j21 již mají silná lanka s masivním bowdenem a to sem bohužel nepasuje.
Datum: 21. listopadu 2016 12:47
Jméno: drak.michal
IP: uživatel12350
 Moc děkuju.
Datum: 20. listopadu 2016 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel18907
 Přijde tam lanko jako na j05. Na konec přijde šroubovací váleček,žádný zakončení tam neni. Lanko a bovden si mužeš pokrátit tak,aby ti vyhovovala délka.
Datum: 20. listopadu 2016 16:34
Jméno: Dan
IP: uživatel18877
 Čus, potřebuju se zeptat jak se dostanu do převodovky 50/21 musím půlit motor? Nebo jak? Chci jen prohodit 20-ti zubé a 18-ti zubé kolečko aby dvojka táhla..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2016 12:15
Jméno: Péro
IP: uživatel16168
 Jednu sezonu jsem s tím odjezdil , ale je to k ničemu.
Datum: 30. října 2016 12:15
 Takovou hloupost opravdu nedělej. Pokud potřebuješ více síly dej menší sekundární kolečko.
Datum: 27. října 2016 13:42
Jméno: Panel250
IP: uživatel18887
 Tak to je pěkná hovadina radši dej menší kolečko dopředu nebo do zadu velkou rozetu já jezdil se 75ti zubovou a jezdilo to docela slušně
Datum: 27. října 2016 13:03
 musíš půlit  ale proč si chceš ze 3q udělat jen dvoukvalt? vzhledem k otáčkové mezeře která vznikne mezi 2 a 3 budeš rád když trojku rozjedeš z kopce, prostě se nechytne...
Datum: 23. října 2016 18:17
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18866
 Ahoj chci se zeptat jestli při skládání karterů u pařeza 555 je nutné startovací páku otočit o jednu otáčku aby se pružina více napružila? Zdá se mi že by to snad nebylo nutný, ale nevim. Na internetu jsem našel akorát popis skládání motoru na pionýra 20/21 a tam se ta páka otočit má.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2016 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel18865
 Vždycky musíš trochu napružit a kolík si musí sednout za doraz. Stejný jako u j20. Jediná výhoda j555 je,že se dá nakopávačka o zub přesadit abys prodloužil krok.
Datum: 12. října 2016 21:22
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 zdar,nevíte náhodou jak je to s uchycením náhonu tacho u 21.všechno vim kromě uchycení pod plechama.jak je vrchní zadní šroub motoru tak tam mám očko kde mám benzínovou hadičku a nevímjestli tam má věst i náhon.bojím se aby ho nedřel řetěz.díky supr by byla fotka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2016 20:29
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 to fakt nechápu a dycky se u toho naseru,když něco co funguje milion let,tak to nějakej blázen upraví tak aby to nefugovalo.za ten plast bych někomu urval koule fakt,přitom by si člověk i rád připlatil.
Datum: 14. října 2016 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel18869
 Hele babeta a třeba stadion to maj napřímo z předního kola,náhon je inteligentně vymyšlenej,lanko jde napřímo a je krátký a funguje to. U fichtla ho máš metr a půl dlouhý,několikrát se ohybá,v některejch místech se i trochu láme... co bys od toho chtěl ... jako když to hezky natahneš aby se to moc nelámalo,vyčistíš a namažeš šneka a usadíš ho do rozety na pořádný koliky tak to chvíli fungovat bude,ale pak ti stejně praskne plastová matice
Datum: 14. října 2016 6:24
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 tak ono je to v podstatě stejný jak na 250,akorát šnek je pořád v oleji,kdežto u pincka ne.tam to funguje bez problémů.no a asi to tam neni zas tak forový to lanko.no uvidim jak to půjde.
Datum: 13. října 2016 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel18868
 Najde stu pár lidí,kterým to funguje..... drtivý většině ne ... je to konstrukčně blbě vymyšlený
Datum: 13. října 2016 21:20
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
  tak to je dobrý.no já právě mám nekolik 250 a 350 a pio jsem nějak vynechal a teď ho dělám,takže nevim.no já s těma novýma lankama všeobecně nemám dobrý zkušenosti.hlavně spojka a přední brzda.něž se natáhne lanko a bowden tak jsem s páčkou u rukojeti pomalu.jako to je přehnaný,ale není k tomu daleko.no a častý mazání lanka a šneku fakt nepomáhá?
Datum: 13. října 2016 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel18865
 Většina fichtlů jezdí bez náhonu tachometru a s nájezdem okolo 8000km z jednoho prozaickýho důvodu. Praskali jim lanka,strhávali se 4 hrany na konci,strhávali se šneky a čas od času se někomu pootočil náhon a natáh bovden... a tak se na to každej po pár tkm vybodnul,lanko vyhodil a jezdil bez toho... a to v tý době měli na konci kovový matice a ne plastový který samovolně praskaj ... hodně štěstí ... po renovaci ksem dal tacho a náhon do cajku,pak jsem poznal jak pio tacháče nad 55km/h nádherně kecaj,pak jsem vyměnil pár lanek,pár tachometrů a pak jsem třetí posraný lanko vyslovenè vytrh z podplechů , zahodil a od tý doby jsem s tachometrem neměl jedinej problém  Asi tak ...
Datum: 12. října 2016 20:29
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 super dík za odpověď,já tam plíšek mám ale pak je krizovka přechod nad kyvkou kolem řetězu,já zkusim to očko.tam je na něj místa dost.já jenom jestli ho nemá někdo úplně původní.
Datum: 12. října 2016 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel18865
 Myslim,že když jsem ještě náhon měl,tak jsem ho tahnul maximálně napřímo a šlo to zrovna takle nad motorem,nad čepem kyvky a po rameni kyvný vidlice k náhonu. Za zadní stupačkou je přídržnej plíšek. Myslim že tam je to celkem daný,protože jak ho dáš jinak tak ti nevyjde na dýlku. V krizovejch místech pod plechama bych se nestyděl za zdrcpásky...
Datum: 12. října 2016 16:30
Jméno: Karbec
IP: uživatel13743
 Zdar lidi neví někdo nahodou jaka je tloušťka NOVÉ lamely na 250/353? chci si starou prekorkovat doma. Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2016 19:22
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 v pohodě a díky
Datum: 25. listopadu 2016 19:22
 je to ostuda ale az ted sem nasel cas 3,9mm je u ferodo nove falemy,,takze to zbruz ten koerek na rovny 4 mm
Datum: 21. listopadu 2016 8:56
Jméno: Daniel
IP: uživatel17478
 Zdar mám problém u panelky. Nevím jak je to možný, prasknul mi primární řetěz, samozřejmě to zničilo spojkový koš. A nevím jestli je to tím, že byl starý, ale vytahaný nebyl a dneska jsem tam dal nový koš, nový řetěz a je to dost přešponovaný tak nechci, aby se mi to stalo znovu. Za každou radu děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2016 19:52
Jméno: Daniel
IP: uživatel17478
 zkoušel jsem s ním točit a je přepnutý v každé poloze. Takže to bude nejspíš tím, jak píše čz asi budou rozdílný zuby. Každopádně to nechávat nebudu a budu to muset předělat. Dík za rady.
Datum: 05. října 2016 19:52
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Řetěz by měl mít průhyb. Zkontroluj tvar zubů na koši a na prim.řetězovém kolečku. Jedná se o stejnou ostrost zubů ? Bývaly dva druhy, ostré a tupé. Sada musí mít stejný tvar zubů.
Datum: 05. října 2016 17:29
 Je přepnutý v jakékoliv poloze spojkového koše? zkus stím zatočit. Pokud bude opravdu přepnutý v jakékoli poloze dobře to určitě není.
Datum: 04. října 2016 11:14
Jméno: vejfuk
IP: uživatel16049
 nechej tak ,časem se vytahá.
Datum: 02. října 2016 12:24
 zdar draci potřebuji poradit , budu pulit motor na 210 babete a jeden karter je poničený musím měnit oba dva nebo stačí jen ten poničený
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2016 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel18845
 Pro dokonalý chod motoru musí být kartery párové - patří k sobě - jsou proti sobě obráběny - takže vyměn oba. Pokud ti stačí,že to nějak jede - blbě a málo - tak stačí vyměnit jeden. Ale nepiš pak dotaz proč ti babeta po GO jede 35 když jse vše nové ....
Datum: 20. září 2016 18:45
Jméno: kuba
IP: uživatel18824
 čus draci, dostal se mi do ruk motor z mustanga na kterým vyskakovaly kvalty 2,3, a chystám se ho opravit, když ho mam rozdělany a vložim do něj celou převodovku a nasadim automat a zkouším řadit, tak všechny kvalty jdou a nevidím duvod proč by to vypadavalo, tak bych chtěl poradit na co mrknout a třeba vyměnit ? nechci pulit pořád motor :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 22:28
Jméno: bimbo66
IP: uživatel18902
 koukni jestli je převodovka správně vymezená v pouzdrech a jestli nejsou projetá při velké vůli pak vyskakuje
Datum: 14. listopadu 2016 22:28
Jméno: kuba
IP: uživatel18824
 díky kluci zkusím to omrknout
Datum: 19. září 2016 20:23
 byl dotáhlej automat ? co uložení předlohy, nemá to moc velkej vakl? opotřebení koleček jako takových většinou nemá v origo pincku na svědomí vyskakování kvaltů, spíš ta pružina automatu a občas se stane že se uvolní i ten její čep
Datum: 18. září 2016 21:54
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 podívej se na kolečka - přesněji jak jsou na ních ty kolíky tak se na ně pořádně podívej protože konce bývají zkosené nebo ohlodané to samé kolečka s dírama např. náboj řetězového kolečka pokud jsou v dírách náběhy tak už je to špatně, taky se podívej na automat jak je tam taková packa s pružinou která je zaseklá v 5 špičatých drážkách (každá drážka kvalt 1N2N3) ta pružína býva většinou unavená tak ji zkus taky vyměnit myslím že stojí 30kč. at to jezdí
Datum: 18. září 2016 20:46
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, mám 21 motor, a nejde mi do něj zasunou čep od řadící páky. Nemá tam tu velkou kuželovou díru v karteru, do který by zajel víc. Co tam přijde za čep? Ten jako měl pařez? Nebo je lepší nějak do toho karteru tu kuželovou díru udělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2016 21:19
 osobně mám doma víc motorů, který mají válcovou díru, než těch s kuželovou
Datum: 02. září 2016 21:19
Jméno: standa
IP: uživatel18823
 Tak ten čep uprav... to je lepší než převrtávat bloky
Datum: 02. září 2016 15:33
|



|