|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 Zdravím,potřebuji radu ohledně mopedu Stadion S11.\r\nDostal se mi do ruky s tím,že jej pán chce zrenovovat a trochu jsem se zasekl na motoru. Babettu a pionýra bych asi poskládal i kdyby mne v noci vzbudili,ale tady jsem trochu v koncích...\r\nCo jak patří asi vím,ale nelíbí se mi tam ta oska šlapátek. Je na ní ozubené kolo,které je těsně nalepené na karteru a v mém případě o něj bohužel už před rozděláním dřelo. Je tam nějaká pojistka s drátkem,ale přijde mi,že tam něco chybí. To ozubené kolo se totiž pohybuje cca. 2mm tam a zpátky.Když to tam zkusím naskládat tak i podle ostatních komponentů by mělo být dál od karterů,jelikož ta další ozubená kola co mají zapadat do sebe(mechanismus brzdy?) nezapadají,jsou asi o ty dva mm od sebe.\r\nTakže teď řeším,jestli tam nechybí nějaká distanční podložka apod. ,nebo je něco vychozené. V osce je navíc drážka v které je podle mne naprasená nějaká podložka,o které si myslím,že tam být ani nemá,nebo aspoň ne tak...\r\nNemá někdo nějaký nákres s detailem,popřípadě fotku. Stačil by i nějaký stručný slovní popis. \r\nPředem díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2017 21:42
 úplně přesně ti neporadím, já moc nezkoumal co tam je a co tam nemá být, ale vím jedno, na radu ostatních jsem vůli té hřídele vymezil podložkami až pod klikama šlapek, čím menší ta vůle tím i rychlejší reakce na brzdu
Datum: 06. listopadu 2017 21:42
Jméno: kondor
IP: uživatel19269
 Ahoj,chlapáci.Sehnal jsem si Jawku 20/05 ale mám problém se spojkou,respektive s nastavením.V deklu chyběla kulička a po dodání to stále nemohu nastavit aby se mi spojky vypínala.Z bloku na mě kouká tyčka na konci s vybráním na kuličku a v deklu je otvor s kuličkou.Víc tam není,ale pořád to nechce chodit.Poradí ěkdo kde dělám chybu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2017 20:33
Jméno: kondor
IP: uživatel19272
 Paráda,už to maká jak má.Díky moc,Stando !!!!
Datum: 27. října 2017 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel19271
 Ne to je v poho. Občas sem chodí i trotlové,proto jsem ti tam raději napsal,že než to začneš štelovat tak je potřeba dekl na motoru utahnout  ono tady nikdy nevíš .... Sesa chce,aby sme to tolerovali a nezabejvali se tim  Každej nějak začínal ...
Datum: 26. října 2017 21:43
Jméno: kondor
IP: uživatel19272
 Už mi to taky docvaklo,teď vypadám jako trotl.Ale každopádně díky za cenné rady,o víkendu na to kouknu a uvidíme.
Datum: 26. října 2017 16:31
Jméno: standa
IP: uživatel19271
Datum: 26. října 2017 10:26
Jméno: Kondor
IP: uživatel19269
 Stando,díky.Tohle je pro mě novinka,mám jen klasiku fichtla a tam je to trochu jinak.Tím povolením myslíš zašroubovat nebo vyšroubovat??
Datum: 25. října 2017 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel19270
 Tyčka by měla trčet z bloku cca 1cm. Kulička v deklu. Utahni dekl. Povol úplně bowden na štelovacim šroubu co je zespod deklu (příp u páčky na řidítkách). Šroub uprostřed deklu utahni tak,aby se skoro dotýkal tyčky,ale nesmí už tahnout,tak to stačí. Vymez nazpět vůli na bowdenu a je to.
Datum: 25. října 2017 18:50
 Ahoj, zle použít start.páku ze simsona na MJ Dandy 50? popřípadě, nemáte někdo na toto moto nějaké díly na prodej? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2017 16:42
Jméno: Erik
IP: uživatel16886
 Pasovala dobre, jenom pri startovani musi bejt stojan dole jinak paka do nej narazi, origo paka je vyhla do boku
Datum: 02. listopadu 2017 16:42
 tak jak paka pasolva? mela by tyt uplne v poho
Datum: 31. října 2017 9:43
Jméno: Mirek
IP: uživatel19259
 Zdar Draci mám velký problém jaký je průměr Brzdového Bubnu u Stadionu a vnitřní díra? kola sou 23x2,25 gugloval sem mělo by to být 100 ale nejsem si jist?a Bubínek brzdy má přesah nebo jde položit volně do bubnu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2017 18:26
 Ahoj, nemohu sehnat "palec spojky" na S22. V katalogu je to položka č.18. nemáte někdo ponětí kde sehnat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2017 10:47
Jméno: MIlan
IP: uživatel19248
 Zdar draci, jezdíte někdo na primáru 9 Z. ??? Jaké to nese s sebou problémy - neklouže např. spojka atd. ???? Stavím si odreagovací 21 na drapákách na zimu, tak o tom kolečku přemýšlím, válec mám upravený, chodí po rovině se zátěží 105 kg 7800 po rovině na 12/55, takže by to snad okolo 50 fičet mělo  Ještě mě láká k tomu doplnit převodovku 17/21 .... kvuli jedničce a odstupňování. Díky za příspěvky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2017 15:05
Jméno: MIlan
IP: uživatel19248
 To Standa, přesně tohle chci, stroj s papíry ke kterému se budu chovat v rozumných mezích  , tak aby se na tom dalo přejet po silnici 2 km do obchodu s V max okolo 50 ti ... 40 jet klídek stačí. Díky, nějak to vykoumám.
Datum: 21. září 2017 15:05
Jméno: standa
IP: uživatel19250
 Hele před lety přišel kámoš ať mu poladim fíka,ať mu tam dam nějaký menší drapáky a trochu to zpřevoduju do terénu,že když se zkouří takže pak lítá po lese a origo převod a gumy nebyly moc ok. Že už několkikrát si nabil hubu. Válec jsem minimálně popiloval,spíš opravil,dali jsme na to drapáky převod 11/55 a následně 10/55 a myslim že to naprosto vyhovovalo... a dalo se s tim i normálně 50-55 jet na středně vytočenou trojku ze vsi do vsi ... levný a nenáročný ....
Datum: 21. září 2017 14:10
 Trochu mi tu asi unikají souvislosti, nejdřív to má být na blbnutí na drapákach a pak se řeší origo vzhled kvůli rozetě? Oni tvrdé pružiny na spojce jsou i o následném ovládání spojky a upřímně tu posilovnu už zažít nechci. Prostě buď chci něco v origo vzhledu na papírech a nebo něco na drapákách do terénu. Kočkopes pak bude pro oboje na ho...
Datum: 21. září 2017 11:20
Jméno: standa
IP: uživatel19250
 Sekundár 10z s kombinací 60z rozety mi nepřijde špatný. Na druhou stranu ten 9z primár nebude tak problematickej,jen to bude asi chtít pořádně provařit kolíky ke koši,když na "seriovce" přitvrdim pružiny tak mi to vytahuje kolíky z koše ven.
Datum: 21. září 2017 6:43
Jméno: MIlan
IP: uživatel19248
 Spodek to má horší, v tom máš pravdu. Takže k řešení spojka, zvýšení přítlaku na origo ferodech co má zde sesa vedené jako specilalní matroš... a lepší olej. Kudla, nechce se mi jít do velké rozety místo primáru, má ten stroj na papírech a pokud vím, dostanu tam s krytem řetězu max. 60z rozetu. Díky za info.
Datum: 20. září 2017 20:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 17/21 mám i v sériáku. S tou originální se skoro nedá jezdit. A když ti to točí tyhle otáčky, tak budeš mít s dost velkou pravděpodobností válec, co nebude mít moc silný spodek, takže by ta rychlá převodovka určitě pomohla. A nebudeš mít rychlejší jenom jedničku, ale i dvojku. Jukni: http://www.fichtl-enduro.cz/Prevodovka.html
Já lehčí převod řešil 11z. primárem a 36z. gumokorkovými lamelami. Origo lamely mi s tímhle převodem klouzaly. O 9z. ani nemluvě.
Datum: 20. září 2017 15:37
 Tou převodovkou bych začal. Jinak ano 9z primár zatěžuje více spojku a převodovku, tak že pokud máš nějakej výkon tak ta spojka asi klouzat bude.
Datum: 20. září 2017 11:05
Jméno: Martin
IP: uživatel19084
 Zdravím, mam babetu 210 (dvourychlostní) a blbě tam jde jednička (špatná volnobezka) mate někdo zkušenost s tou opravenou sadou jenom téma valeckama? Je to kvalitní nebo blato? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2017 20:28
Jméno: Dávid
IP: uživatel19235
 Zdravim... dávam dokopy motor na pioniera a mam taký problém že po zaklapnutí kartrov s tesnením k sebe sa tažšie točí kolečko s nábojom. Menil som aj bronzové pudzrá tak neviem že či toto nerobí problem lebo predtým to bolo ok. Dalšia vec čo mi nedzá je to že hlavný hriadeľ ma dosť veľku volu dopredu a dozadu. Neviete poradiť ako to vyriešiť ? ďakuejm
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2017 14:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Co se týká těžšího chodu, možná máš jen příliš tenké těsnění mezi kartery. Převodovka je původní nebo jsi něco měnil?
Datum: 13. září 2017 14:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Pokud máš motor rozebraný, tak poskládej do samotných karterů bez kliky jen samotnou hlavní hřídel a zkus, zda chodí volně. Pak obdobně přidávej předlohu a nakonec to seskládej komplet i s automatem. Kartery pořádně sešroubovat a nezapomeň na těsnění. Hlavní hřídel nemůže mít axiální vůli - je tam přišroubovaný spojkový koš, takže je to stažené do ložiska, náboj je přitažen do ložiska přes kroužek a rozetku. Nemůže mít ani radiální vůli, protože hřídel i náboj by měl mít oproti ložisku nějaký přesah. Axiální vůle předlohy se musí vymezit buď novým pouzdrem nebo podložkami, radiální vůle se dělá po nalisování pouzdra výstružníkem podle hřídele. Pokud kupuješ "hotová" pouzdra, tak záleží na stavu hřídele - opotřebením se zmenšuje průměr a pak to může mít nadměrnou vůli.
Datum: 13. září 2017 14:12
Jméno: Aladin
IP: uživatel606
 Zdravím,už si nějak nevím rady tak se zeptám tady... Koupil jsem Babettu 210 a pustil se do GO motoru. Nicméně si vůbec nejsem jist kolik má být v převodovce podložek. Tento motor jsem rozdělal a byly tam dvě. Ta jedna je mi docela jasná...\r\nByla pod prvním ozub. kolečkem na výstupní hřídeli a tam taky jistě má být.Ale co se týká hřídele předlohové,už si jistý nejsem. Podložka byla hned jako první na straně,kde není segerovka. Nemá být náhodou na segerovce? Respektive,nemají tam být dvě a to na každé straně jedna? Nebo ji mám jen přehodit a motor složit?\r\nProsím o odpověď a předem díky.\r\nA ještě jedna věc,koupil jsem si lanko tachometru,jenže mám problém. Asi bych potřeboval silnější. V tachometru čtyřhran je a nepřipadá mi nějak vyježděný jen je prostě větší.. Budu to muset nějak vymezit,ale to dlouhodobě fungovat nebude.\r\nSetkal se s tím někdo? Nemá tam být ještě nějaká vložka?\r\nNo a ještě něco jen tak abych byl moudřejší. Nějakou tu Babettu už jsem pod rukama měl,ale pořád je co objevovat. Hned vedle místa kde je řetězové kolečko od motoru trčí nějaký čep,zevnitř je to nějak prošroubované. To je tam na co?\r\nJeště jednou díky za případné odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2017 10:05
 Zdravím, mám problém s pionýrem 20. Občas jsem jezdil se zataženou spojkou a až najednou přestala spojka vysazovat. Takže teď, i když zmáčknu spojku, mám pořád zařazený kvalt, který nemůžu vyřadit. Chci poradit, čím by to mohlo být - přemýšlím jestli to není spojkovýma lamelama. Mohlo by to tím být?
Díky za radu draci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2017 10:54
Jméno: standa
IP: uživatel19194
 Ne,utavená tyčka vypínání.
Datum: 28. července 2017 10:54
Jméno: Jarda
IP: uživatel19185
 Prosím sdělte mi rozměry (tloušťka, rozteč šroub.uchycení, průměr středového otvoru) v mm: Věnec rozety 44z. Robby Číslo výrobku: D0409. Potřebuji na Jawa 588 Robby rv 2013. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2017 23:24
 Zdravím, jakým způsobem vyměňujete O kroužek pod řadícím automatem na vašich peklostrojích ? Automat jsem rozdělal, celej se mi rozpadl, ale ta část kde má být o kroužek, zůstala vcelku. Zkusil jsem ho přetáhnout přes vršek, bohužel to nevydržel a prasknul. Nemáte na to nějakej fígl ? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2017 23:00
Jméno: Marty23
IP: uživatel19176
 Díky za rady chlapy, sehnal jsem jinej a ten už jsem tam dostal.
Datum: 21. července 2017 23:00
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zkus sehnat pružnější kroužky já jsem to tam převlík bez problému. Kupoval jsem sadu ruzně velkejch Okroužku v prodejně autodílu a prostě některej tam pasoval.
Datum: 21. července 2017 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel19184
 Silikon
Datum: 21. července 2017 6:05
 Ne, tak blbej fakt nejsu  motor je na půlky. Původní o kroužek pod automatem se mi rozpadl mezi prstama jak byl styřelej. Vyndal jsem tu zajištovací podložku a automat rozebral, ale ta příruba za kterou to drží v motoru je tam asi nějaká nalisovaná. Holt koupím deset o kroužků a budu je zkoušet převlíknout přes tu přírubu, nějakej snad vydrží
Datum: 16. července 2017 22:51
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 No jestli jsi rozdělal automat z vrchu a rozpad se ti tak mužeš začít pulit motor.
Datum: 16. července 2017 18:09
 Zdravím chtěl bych se zeptat kolegů na převod u babetty 210 originál je myslím 13z-51z? Potřeboval bych radu jaký převod si dát na kopce 13z-57z? jaký je u vás nejlepší? No Turbolux to není to vím  ...díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2017 18:00
 Ahoj, mam jawu 1125 dany. Když jsem jel z kopce tak mi něco zarachtalo v motoru, motor chcipl. V motoru mam dost oleje a nedavno delanej valec s pistem kterej je sotva zajety tak zadreny to asi není ale mam podezreni na převodovku protože když jsem pod kopcem zastavil tak jsem chtěl vyradit a moc to neslo, a když jsem to tlacil tak v motoru porad něco cinkalo a když jsem to zkousel nastartovat tak to ani nemelo snahu chytnout. Doma jsem paak zkousel radit s chciplim motorem a neslo mi zaradit rychlost z neutralu. Mohl by mi někdo prosim poradit? nechci hnedka plasit s novou převodovkou. Dekuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2017 13:19
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 nezbyde ti nic jiného než ten motor rozpůlit a podívat se, sám jsem ho taky půlil koupil jsem si tento motor do "rádoby" doma postavené krosky ale nevýhoda motoru byla ta že měla silniční převodovku takže to v terénu vůbec nejelo a schodou okolností jsem měl doma motor z yuki 125 enduro takže jsem motor rozpůlil a převodovky jednoduše přehodil a už to bylo ono složit to pak zpátky taky nebyl problém mezi kartery jsem dal papír (musel jsem koupit těsnící plátno a těsnění si udělat m2 stojí asi 200-300kč) bloky jsem měl složené pak jsem se pustil na spojku a nakonec na rozvody které jsem mymochodem taky zvládl sám není to nic těžkého jde jen o to aby když jde píst z horní uvratě dolů aby se ti přesně otevítal sací ventil a když jde píst z dolní do horní aby se ti ventily zavřely jestli to takhle pujde tak máš vyhráno.. kdyby jsi chtěl mám tu igelitku asi 2 převodovek z dandyny kdyžtak se ozvi na terence20001@seznam.cz a můžu ti je poslat
Datum: 02. července 2017 13:19
 převodovka by neměla vliv na startování... nejspíš to zarachtání proběhlo ve válci
Datum: 01. července 2017 23:12
Jméno: Dominik
IP: uživatel19169
 oprava *125
Datum: 01. července 2017 16:48
 Zdarec draci,prosím o radu. Mám na pincku primární kolečko 11zubu a na řetězu 15. Ale mám náhradní řetězové 11,myslíte že by to mohlo bejt dobrý do jízdy aniž by to stratilo v kopci? Nebo s jakou kombinací máte nejlepší zkušenost s váhou 80kg.Moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2017 17:44
 Proto se ptám abych nekupoval X koleček a zkoušel co bude dobrý a pak mi to bude ležet v garáži.
Datum: 22. června 2017 17:44
 Standa já už to tak koupil,proto se ptám jak by bylo dobře. Tak když nechám primární 11 co mám,a na řetěz místo původních 15 co tam je teď dám 13(mám náhradní),bude ok?
Datum: 22. června 2017 17:38
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Standa má pravdu. Já mám 90 kilo a mám primár origo a sekundár 12 zubu a jede to dost dobře. Taky záleží na stavu motoru když je dobře udělanej tak jede.
Datum: 20. června 2017 16:18
Jméno: standa
IP: uživatel19157
 Pro 80kg jezdce pro běžné ježdění primár 14z a sekundár 13/55. Pro kopcovitý terén 12/55. Pro kross pole les 11/55. Nechápu smysl primáru 11 a sekundár 15. Spomalíš to na primáru a zpět to zrychlíš na sekundáru? Proč? Nebo nechápu pointu otázky? S převodem 11/34 a 11/55 to pojede opravdu pomalu...
Datum: 20. června 2017 7:33
 Čau lidi jak se ma tocit prevodovka po go 1a 2 jdou lehce a trojka drobek ztuha ma to tak být nebo ne propadne jak toho mam docilit aby sla i trojka lehounce diky je to pionyr ten novejsi typ 220
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2017 22:26
 Daval jsem tam "startovaci kolecko" jak je u start. segmentu jinak vše puvodni , kartery jsou parový a a davani k sobe za tepla bes nasilý.
Datum: 05. června 2017 22:26
Jméno: standa
IP: uživatel9999
 Nedával jsi tam nějaký nový replikový kola do převodovky? Většinou je potřeba ještě různě přibrousit,odpilovat atd.. je to shit ta replika ... jinak vymezení předlohy,pnutí v ložiskách,nepárový kartery,špatně sesazené bloky ....
Datum: 05. června 2017 22:16
 zdarec draci,mám prosbu,chtěl bych dát primární kolečko 11zubu,nemáte to někdo na prodej i s řetězem? Nebo nějaký odkaz kdo to prodáva? Moc děkují za info,pokud by někdo prodával,prozvoňte,volám hned zpět 732311704,děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2017 8:45
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nebo mohu nabídnout k 11z lamely 36z, pasuje na seriový řetěz
Datum: 12. května 2017 8:45
 11z bude skladem do mesice,,, retez dela jeden borez a prodava to na tel 721626320
Datum: 12. května 2017 7:52
Jméno: petr
IP: uživatel19092
 zdravim chci se zeptat mnenil jsem u pionyra spojkove lamely po te mne nechce spojka vypinat nevite cim to je za odpoved dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2017 13:36
 pravděpodobně máš otočený lamely
Datum: 21. dubna 2017 13:36
Jméno: martin46
IP: uživatel18479
 zdravím sešo mám takovej dotaz scháním vydličky do převodovky na čz 175/477 a nikde jsem je tu nenašel myslíš že by se dali sehnat ? moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2017 6:27
 fuha, mam jen jednu,,vic se nepodali splasit
Datum: 20. dubna 2017 6:27
 zdravím draci měl bych takovej dotaz jestli jste se stím někdo náhodou nesetkal mám čz 175/477 a když přeřadím na dvojku tak když překročím volnoběžné otáčky tak začne dvojka vypadávat a hnedle naskakovat takže to pěkně cuká, a ostatní rychlosti jdou normálně tak jsem to rozhodil a nikde nic není vidět že by bylo něco špatně tak jetli náhodou někdo víte co stím byl bych moc rád, za jakoukoliv odpověd děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2017 13:24
Jméno: pavel
IP: uživatel19088
 Na me 175/450 mam stejny problem. 2 x puleno a stejny. Uz jsi to vyresil. Dik
Datum: 19. dubna 2017 13:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Celkem bezna zavada u 477/487, kdyz neni spravne vymezena vule a kolecka do sebe nezapadaji celou plochou, kvalt vypadne, ale vidlicka ho tam zase zarve zpet. Puleni se nevyhnes. Jak psal kolega dole, budou pravdepodobne ozuzlane kola, co do sebe zapadaji.
Datum: 09. dubna 2017 23:03
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zkontroluj ozubená kolečka ( 19 z. na předlohovém hřídeli a 17z. na hlavním hřídeli ). Zaměř se na vnitřní stykové plochy koleček s hřídelí. Jestli je tam velká vůle,jsou kolečka vymačkaná a to je ten problém.
Datum: 09. dubna 2017 10:15
|



|