Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Ahoj, čím plníte náhon tachometru na pinckovi? V létě jsem ho zcela rozdělal, vyčistil a naplnil vazelínou A00 (dle manuálu), o víkendu jsem se dal do skládání a překvapilo mě, jak se to ztuha točilo. Okolní teplota byla cca 10°C, s jiným prázdným náhonem bez ozubení to bylo OK. Že by příliš mnoho vazelíny? Nebo se to v provozu ohřeje a bude to ok? Předem díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2016 21:59
 Zdarec, používam na takové věci vazelinu s označením LV 2-3, ja to vazoška na ložiska a funguje to za každe teploty a 100%.
Datum: 08. února 2016 21:59
Jméno: Jawapioner
IP: uživatel11670
 Ahoj,já mažu náhon tachometru WD-40,nebo převodovým olejem.Hnací kolo+šnek tachometru mažu vazelínou A00.Na tachometrový vůbec neskáče ručička a aji přesnost je dobrá,jak v létě tak V zimě.
Datum: 20. ledna 2016 17:13
Jméno: Martin
IP: uživatel10988
 Zdravím, chci se zeptat co dáváte mezi kartery na utěsnění? Jestli je lepší dát tam papírové těsnění nebo jen tmel a nebo oboje. Já jsem tam dával minule červený tmel, motor nikde netek ale ten silikon byl po asi 4 letech dost smrsklý asi působením oleje. Dík za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2016 20:56
 Dělam to jak se mi to hodí. Svoje motory (srovnaný,zabroušený) dělam jen na papír natřenej vazelínou (aby mi to těsnění necestovalo). Když je to prototyp tak jsem línej při opakovanym půlení oškrabovat někde silikon,proto jen mastnej papír. Když dělam motory na kšeft tak podle stavu a jak je vůle na klice a na předloze. Volnej motor raději bez těsnění se speciálnim motorovym "silikonem" od Metafluxu (fasuju v práci),normální motor dávam těsnění potřený slaboučkou vrstvou toho mýho motorovýho tmelu. Teda seriovky. Speciála bych na tmel nedal,to mi nebaví škrábat a srát se s tim při repůlení protože "něco" ... ale seriovky jo... papír jak kdy ... taky podle toho jak jsou kartery těsný když je musim zabrousit a nebo ne atd ... udělej si obrázek sám ...
Datum: 01. ledna 2016 20:56
Jméno: milanxx
IP: uživatel18477
 srovnej kartery brusnou pastou na skle a potom dej papírové těsnění /možno přidržet aby nesklouzlo tukem/zároveň tím máš dané vůle hřídelí v převodovce
Datum: 31. prosince 2015 12:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak je nutný dávat na styčnou plochu minimální množství, jinak ti to všechno vyleze ven a zrovna třeba v klikový skříni to není úplně košer...
Datum: 30. prosince 2015 21:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na barvě nezáleží, výrobci nabízejí totožné silikony v různých barvách,,, šedej má tu výhodu, že na hlinýkových blokách tolik nebije do očí, ale pokud se důkladně očistí a případně zalamovákem zařízne přebytečnej silikon jakékoliv barvy, tak je to uplně fuk... já konkrétně používám silikon od SILAXu (neřeknu ti konkrétní typ, nevím to) a jsem s ním naprosto spokojenej... po vytvrdnutí je stálej a pružnej... z nouze jsem jednou koupil něco od lukoprenu a to bylo za trest,,,
Datum: 30. prosince 2015 21:16
Jméno: martin
IP: uživatel18475
 A chci se zeptat jaký tmel pouzivaš. Já používám červený a známy mi říkal že mu moc nevěří a dává tam jaký šedý.
Datum: 30. prosince 2015 19:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 všechny skříně těsním pouze !kvalitním! silikonem a neměl jsem nikdy problémy s těsností, dokonce ani u zprasených karterů co někdo půlil sekerou... tam kde je nutné použít papír kvůli vůli na předloze, tak používám papír z obou stran lehce potřený silikonem (tak jako vazelínou)
Datum: 30. prosince 2015 12:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 rychlej dotaz na mopedysty: Jde převodovka u Stadiona (resp. jawetty) s úzkou přesuvnou zubovou spojkou poskládat se spojkou širokou, nebo jsou v kolečkách či hřídelích odlišnosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2015 12:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čekal jsem to...dík
Datum: 09. prosince 2015 12:20
Jméno: skardas
IP: uživatel17641
 Nejde. Odlišnost je v hřídelích.
Datum: 08. prosince 2015 21:47
 Zdarec chlapci nevíte někdo kdo by mi orapvil lamelu spojky na Mosquito 585/50 za dobre penizky ? :O
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2015 20:03
 fuha proste zatim ji nikdo nedela ale zkousim to nejak spunktovat ale zatim se nedari
Datum: 26. prosince 2015 20:03
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat na spojku u pionýra. Měl jsem jí rozdělanou, obložení je eště v pořadku(viděl jsem i horší a fungovalo). když sem ji měl rozdělanou, tak jsem roznýtoval kolíky aby držely, a dal silnější podložky. Ovšem teď mam problém že nejde naladit. Na startpáku klouže, ale jakmile nastartuji tak se nerozpíná, a spojka zustavá v tahu. Předem děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2015 19:50
 Jak Otočil lamely ? normalně skosením k sobě
Datum: 02. prosince 2015 19:50
 neotočil jsi lamely?
Datum: 30. listopadu 2015 20:14
Jméno: Jawapioner
IP: uživatel11670
 Jaký používáš olej?Není olej moc hustý?
Datum: 27. listopadu 2015 21:30
Jméno: Jaroslav
IP: uživatel14025
 Ahoj draci! Jako začátečník prosím jeste jednou o radu. Mam Stadiona S11, vše fungovalo ale nyní nejde nastartovat. Motor se jakoby protaci pri proslapnuti. Necítím skoro žádný odpor. Řazení funguje pri zařazeni jedničky se otáčí i kolo, pri vyřazeni na neutrál zase jen protaceni motoru  raději se ptám než to cele "pokazim". Diky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2015 22:39
Jméno: Jaroslav
IP: uživatel18418
 Ahoj Draci! Moc diky všem za rady! Nakonec to byl úplně "ojetý" tisicihran unasece spojky. Proto se to cele protacelo. Moc Vám všem diky a diky za další cenné rady.
Datum: 22. listopadu 2015 22:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jednoduchá rada na začátek, vyřaď z provozu spojkový lanko (prostě ho třeba vyndej z páčky, nebo vyhákni z ramínka vypínání na druhém konci), tím vyloučíš špatné nastavení spojky,,, pokud to bude i dál klouzat, můžeš začít rozebírat a hledat chybu jinde
Datum: 19. listopadu 2015 16:39
 Uaaaaaaaaa!  tak to je neskutečná odpověď  diky mam holt celou zimu co delat
Datum: 17. listopadu 2015 23:14
 Vzhledem ke konstrukci převodovky, se při zařazené rychlosti a vyplé spojce dá na stadionu ject jako s kolem. Při neutrálu a spojce v klidu by se měla správně točit jen kliková hřídel - Pokud se netočí(pravý dekl - magneto na klice, pokud si nejsi jistý) - nejspíše je to spojka(je stálě vypnutá a prokluzuje - takže od jednudušších po extrémy - zaseklé, nebo moc přitažené lanko(povoluje se šroubením na páčce na řidítkách, které má tendeci se povolovat a utahovat v těch "nejvhodnějších" momentech) popřípadě zaseklá páčka spojky na motoru nebo bronzový kluzák(vevnitř v levém deklu), dále závady typu bordelu v lamelách, sjeté lamely, poškozený spojkový koš, písek místo oleje, vymačkaná pružina spojky(nejlépe v kombinaci s extra hustým olejem, a ferodo lamelami bez výřezů....). Pár brutalit - chybějící zuby na primárním převodu(ozubená kola od kliky ke spojce), uvolněné ozubené kolo na klice. Nakonec tuningářské chybičky aneb protočený, nebo ukroucený čep na klice(např. moje přestavba na nitrometan za současného nezesílení jistých komponent  )). Samozřejmě za předpokladu, že na protočení oné spojky nevynakládáš nepřiměřené násilí, což by značilo zadření, vysypaná ložiska, vypadlé cívky blokující magneto, ohlou ojnici, nebo jinou, taktéž pikantní závadu, při níž je většinou nutné motor rozhodit na prvočinitele. Pokud se ale klika točí normálně v součinnosti se šlapačkami - těsnost spalovacího prostoru(zapečené, nebo odteleportované kroužky, protavený píst, "fouklá", ruplá, protavená hlava, poškozená svíčka(prasklý keramický izolátor, závit), opotřebený válec, vydřená drážka od vyjetého pístního čepu(zmizelé seegrovky v pístu), ruplá vložka válce(nejlépe včetně válce)). Kdyžtak napiš v jaké fázi zoufalství, popř. paniky se nacházíš.
Datum: 17. listopadu 2015 23:08
 Děkuji moc za odpověď, prijde mi ze ze řazeni jde po stisknutí spojky řazeni a rychlost tam hned padne v pohode a motor byl cely repasovany odborníkem, i kdyz to nic neznamená  kdyz to proslapnu tak proste necítím ten známy odpor jako pri startovani. Mozna jsem udelal prasarnu, ale zkusil jsem držet spojku a šlápnout a to neslo jen s difuzerem. Diky moc!
Datum: 17. listopadu 2015 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel18413
 Utahoval jsi lanko spojky? Není utažené moc? Pak už jedině utržený spojkový koš na klice...
Datum: 17. listopadu 2015 22:04
 Ahoj kamarádi. Dávám dokupy Babbetu 210 z r. 1987. Stála 3 roky, teď už se ji podařilo rozchodit. Motor šlape nádherně, má najeto 8500 km, ale mám problém se spojkama. Startuje na jedno šlápnutí, v pohodě se rozjede, ale moc se jí nechce řadit dvojka. Když už zařadí a přidám plyn, začne prokluzovat (která spojka ?). Nikde žádná mastnota, všechno vyčistěné. Poraďte, kde hledat závadu. Předem moc díky, Zdenek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2015 21:11
Jméno: standa
IP: uživatel18415
 Další dnešní poznatek - stačí čtvrt otáčky na šroubu bohatosti a do kopce nezařadí dvojku. Směs musí bejt špičkově nastavená přesně v rozmezí tý čtvrt otáčky. Asi půl hodiny jsem jezdil po vsi a různě se rozjížděl do 3 kopců a přidával a ubíral na šroubu. Nakonec jsem se dostal na nastavení směsi,které jsem víceméně trefil podle sluchu na stojánku,jen to bylo ve výsledku o čtvrt otáčky povolené proti moji výchozí hodnotě - a to řadila dost pozdě. Teď cajk. Teplá tahá i startuje,volnoběh drží. Jen furt bojuju s tim,že se musí sakra fest šlápnout,aby se motor roztočil. Už dvakrát jsem to odmašťoval,dokonce jsem musel poupravit startovací spojky - hliníkový ramena škrtaly o buben. To je normální že se na to musí tak hamtat aby to chytlo a nebo to má chytat sotva pohneš šlapkou? Studený to chytá v celku dobře....
Datum: 18. listopadu 2015 21:11
Jméno: standa
IP: uživatel18413
 Zdarec. Koukal jsem,že v řadícím bubnu se taky všechno mele,ale přijde mi ta vůle normální,nevim. Jsem laik,babetu dělam poprvý. S lehkejma spojkama ti neporadim,vůbec nevim,která bije ..... s tou křídou je to supr,jen nevim,co by mi byla platná,když byl spojkovej buben plnej mastnýho šmantu. To jsem poznal už laickym pohledem že je tam problém  u toho řadícího bubnu nevim...
Datum: 17. listopadu 2015 11:29
Jméno: berdys
IP: uživatel18411
 Mě se osvedčilo misto čističe brzd obyčejna křida co maji deti na malovani. Tim jsem přišel na to ,ktery buben se mastí olejem
Datum: 17. listopadu 2015 9:20
 Ahoj Stando, díky za radu. Rozběhový buben jsem měl dole, ale ty čelisti se mi moc nezdály. Ne že by byly hodně sjeté anebo mastné, ale pohybovat jdou dost ztuha. Taky jsem nenašel podložku za jehlovýma ložiskama u gufera. Má tam být ? Podle mně určitě. V každém případě to asi bude chtít komplet nové řadící (jsou tam dost vymlácené unašeče a už dost velká vůle mezi čelistma a bubnem) a na ty rozběhové se podívám. Ještě, co doporučuješ, mám tam dát lehkou nebo těžkou sadu. Teď je tam lehká. Ještě zpět k těm rozběhovým, mate mně právě ta supr síla záběru (rozjezdu). Jinak díky za tip. Zdenek
Datum: 16. listopadu 2015 20:58
Jméno: standa
IP: uživatel18409
 Měl jsi dole rozběhovej buben? Tam často prolíná olej z kliky pod guferem nad jehlovejma klecema,spojky sice něco přenesou,ale jak zařadí dvojku tak se rozkloužou. Taky jsou tam zespod u vodících kolíků listové pružiny,které si časem udělají drážku pod sebou v unašeči a pak ta drážka muže omezit plné rozevření. U řadících čelistí jedině mastnota. Tam je o-kroužek pod aretační plackou a gufero mezi bubnem a unašečem. Teď jsem se taky pustil do babety,přitáh to známej,že to neřadí. A vše co jsem vyjmenoval je v háji,mohla za to klika,vymlácenej čep v ložisku pod rozběhovou spojkou,jak se to tam mlelo tak to likvidovalo obě gufera na tý hřídeli... takže novou kliku ,přední spojky a všude nová gufera ... bubny jsem odmastil,obrousil jemnymšmirglem a znova odmastil čističem brzd,oboje spojky vepředu jsem dal nový a ty řadící jsem vyčistil,obrousil a odmastil. Už to skládam. Snad to pojede.
Datum: 16. listopadu 2015 14:34
 Ahoj, Draci! Dotaz od zacatecnika. Mam Stadiona S11, chvíli pěkné jezdil, pak ztrácel výkon a teď se pri startovani se točí i zadní kolo a nestartuje. Je možné, ze je kousla rychlost? Nebo je tam porad jednička a špatným nastavením lanka to neradi? Něco se spojkou? Moc diky za odpověď!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2015 15:37
Jméno: Jaroslav
IP: uživatel18406
 Moc diky
Datum: 15. listopadu 2015 15:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no pokud se při roztočení motoru točí i zadní kolo, tak je logický, že tam bude nějakej kvalt, takže zkontroluj a seřiď lanko řazení..
Datum: 15. listopadu 2015 11:12
 Zdar draci potřebuju poradit začal mi téct olej po stupačce ze šroubu u kříže...Poraďte prosím jak opravit bez půlení
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 17:44
Jméno: Jenda
IP: uživatel18402
 Aspon ze tak ze nemusím prehazovat ložiska, kupovat gufera...
Datum: 13. listopadu 2015 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel17280
 To je na jednu stranu pozitivní zpráva,žádnej velkej průšvih,ale musíš přez zimu holt přetěsnit.
Datum: 13. listopadu 2015 16:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel18392
 Zdarec tak ted jsem sundal motor a zjistil jsem ze praskle to není , ale ten kdo dělal GO než jsem ji koupil, tak nedal papírové těsnění mezi kartery a dal jen černej silikon. Tím jak jsem to stáhl bez podložky tak se to rozevřelo a silikon povolil a netesni...
Datum: 13. listopadu 2015 15:42
Jméno: Jenda
IP: uživatel18397
 Tak já to nějak zapalacam a pres zimu udelam  dik za rady
Datum: 11. listopadu 2015 12:00
Jméno: standa
IP: uživatel18396
 Tudíž to bude prasklé,drží to tam silou vůle a chce to vyvařit. Půlení se nevyhneš. I kdyby se ti to povedlo nějak zaflastrovat,tak jak se dá pio do pohybu,tak to vibrace a jiné rázy zas otevřou. Snad jedině to vylomit úplně a zkusit zalepit nějakym dvousložkovym lepidlem na hliník ,nějakym epoxidem či tekutym kovem? A nebo to dokonale odmastit a zkusit tam jako pojivo namatlat motorovej silikon. Já bych šel cestou výměny karteru či rovnou obou ... je to řešení na furt a ne na půl sezony či měsíc
Datum: 11. listopadu 2015 11:08
Jméno: Jenda
IP: uživatel18392
 Ano přestane ale jakmile dám třeba dve asi zase roztáhne to místo musím je totiž opatrně naťukat přes kladívko a tím se to zase roztáhne (oprava do češtiny)
Datum: 10. listopadu 2015 19:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel18392
 Ano přstane ale jakmile dám třeba e asi zase roztáhne to místo musím je totiž opatrně naťukat pře kladívko a tím se to zase roztáhne
Datum: 10. listopadu 2015 19:08
 no a tím že se vrátí na své místo, olej přestane téct...
Datum: 10. listopadu 2015 14:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel18394
 Ano vrati
Datum: 09. listopadu 2015 19:51
 když ho povolíš tak se držák vrátí na své místo...
Datum: 09. listopadu 2015 19:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel18394
 No držák asi praklej není když ten šroub povolim přestane olej teci
Datum: 09. listopadu 2015 19:04
 je možné, že při dotahování toho šroubu ti praskl celý držák na motoru, stává se to ve chvíli když v té mezeře nemáš patrřičnou podložku (trojúhelník) za kterej se přichytává pružina
Datum: 09. listopadu 2015 18:58
Jméno: Jenda
IP: uživatel18393
 Ano je jeho ten šroub co drží stojan a kříž
Datum: 09. listopadu 2015 18:51
 není to ten šroub pod kterým je uchycen stojan?
Datum: 09. listopadu 2015 16:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel18392
 tak jsem to prolil v tom místě benzínem, otřel a poté vzal černej silikon a naplnil jsem tím celou díru v držáku...Vzal jsem šroub odmastil a vložil a stáhnul...jen takoví malý problém jak jsem to stáhnul tak se objevilo trochu oleje nebude to mít vliv na ten silikon? Mimochodem převoďák jsem předtím vypustil
Datum: 09. listopadu 2015 8:32
 dal jsem tam podložku do té mezeri a ještě to nejlépe zelepit silikonem a nejlépe ho stříknou do držáku na karteru?
Datum: 08. listopadu 2015 21:27
 očistit technickým benzínem. zjistit kde to prolíná nebo přímo teče a případně zatěsnit nějakým silikonovým tmelem zespodu.
Datum: 08. listopadu 2015 21:22
Posl.aktualizace: 28. října 2015 1:22
 Doporučil bych to rozhodně rozpůlit už jen kvůli čištění před svařováním. Dále nevím jak se bude tvářit ložisko hlavní hřídele, když kousek od něj budeš vyvíjet nestandartní teplotu(osobně bych tipoval, že se zkroutí nebo nějak jinak načne, takže by jseš to půlení oddlálil jen o pár kilometrů, pokud by nedošlo rovnou na cestu do kovošrotu). Nejsem si jistý, jak je to s osou těch vidliček ohledně demontáže(asi jen vytáhnout, nebo je matka na konci), ale ta osa bude muset každopádně ven. Mám takový pocit, že by měl jít vytáhnout i ten řadící automat bez půlení. Tipoval bych, že ten motor má něco odjezdíno, takže rozpůlení a kontrola vnitřních komponent by také nemusela být na škodu.
Datum: 28. října 2015 1:22
 Budu muset pulit motor ? zatím mám jenom schozený víko od spojky
Datum: 26. října 2015 19:36
 Ahoj. Šikovný svářeč si s tím poradí. A pak na přesno dovrtat, případně vystružit.
Datum: 26. října 2015 11:24
 zdarec draci potřebuju pomoct s řadícím automatem jawa 21 resp. se složením automatu jelikož jsem z něj stratil segerovku a celej se mi rozpadl. tak kdyby jste měli nějaký postup jak ho složit tak mi ho pošlete na email.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2015 19:46
Jméno: standa
IP: uživatel18361
 Je to vcelku jednoduchý. Nic nejde dát opačně. Pokud ti teda nevystřílely pružinky od vyjížděcích zubů... (někde jsou pružinky jak do propisky a někde dlouhá plochá pružina) zamáčkneš zuby na tom kole uprostřed dovnitř (máš ho zhruba ve středový poloze) a zastrčíš to kolíkama mezi konce pružiny(obráceně to nejde dát). Do toho vsadíš ten zubatej půlměsíc (taky zhruba ve středový poloze) a pak odmáčkneš aretační jezdec (ten má tvrdou pružinu). Dej tam jakoby dvojku,zub zaskočí doprostřed půlměsíce. Domáčkneš to do sebe. Zezhora domáčkneš packu táhla do tisícihranu toho spodního kolečka (taky ve středu a to je důležitý). A dáš segrovku. Zní to složitě,ale když se na to podiváš,tak to pochopíš. Nic nedělej extra silou,jak prd se to ohne.
Datum: 20. října 2015 19:46
Jméno: dotaz
IP: uživatel16049
 prosim vas retez bude mi pasovat z 520 na 525 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2015 9:13
Jméno: Drn
IP: uživatel13436
 520 je uzsi, jedine vymenit i kola
Datum: 19. září 2015 9:13
Jméno: jirka
IP: uživatel18304
 dobrej fichtl draci chci se zeptat mam mustanga a vypadava mi jednicka cim to muze bejt..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2015 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel18303
 Cokoliv. Kolečko,vyjetá futra,vada automatu či jiná vada... zvenku nepoznáš ... rozhoď motor,naskládej si do pravýho karteru převodovku,toč si,řaď a koukni co se tam děje,kam to řadí,mezery,zda to nelítá moc ve futrech atd... online toho víc nevykoumáme
Datum: 06. září 2015 17:30
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Ahoj. Kolik zubů má originální babetová rozeta? typ 210. S kolika zubama má být na babetě 210 originální rozeta a po kolika kilometrech by se měl měnit olej v převodovce? Děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2015 20:19
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Díky já má nejspíš 51 zubů
Datum: 08. září 2015 20:19
Jméno: Ondra
IP: uživatel13313
 Originál rozeta má 51 zubu, jiou i menší
Datum: 08. září 2015 9:46
Jméno: aaa
IP: uživatel18280
 Zdravím, mám problém se spojkou u Jawy 23 Mustang. Startuji na jedno našlápnutí, volnoběh na neutral drží dobře, ale jakmile zmáčknu spojku a zařadím jedničku, tak po pár vteřinách chcípne. Zkoušel jsem z motorky slézt, zařadil jedničku a se zmáčknutou spojkou se rozjela. Zdá se mi, že je spojka pořád v záběru ikdyž mám páčku zmáčknutou nadoraz. Při jízdě to nevadí a i do kopce jezdí dobře, ale když přeřazuji na nižší rychlost a mám zmačknutou spojku tak je to stejné, jako bych jí nezmáčk, prostě mužu řadit bez zmáčknutí spojky... Co s tím? Mám spojku vyměnit nebo jen něco utáhnout??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2015 8:58
Jméno: standa
IP: uživatel18282
 Zaprvý povol lanko spojky na řidítkách,tak aby páka na deklu mohla mít maximální krok. Trochu dotahni šroub na deklu,minimálně tak,aby nebyla vůle na tyčkách,pokud to nebude stačit tak utahuj dál, ale zas tak aby to při startování ještě neklouzalo... to bude ok ...
Datum: 28. srpna 2015 8:58
Jméno: Daniel
IP: uživatel1026
 Zdravím mám takový problém s jawou 350/638 při rozjezdu cuká a docela dost když jsem spojku rozdělal tak jsem na nic nedošel a někde jsem se dočetl že by to mohla být nějaká gumička pod spojkovým košem jenže, bych byl radši kdyby měl někdo nějakou fotku, nebo ten spojkový koš prostě sundám a uvidím to tam ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2015 18:50
 Ahoj, a škube to jen při výkonu (rozjezdu) a pak už tolik ne? Mohlo by se jednat o vytahaný řetěz, rozetu i řetězové kolečko, když tak napiš.
Datum: 25. srpna 2015 18:50
Jméno: Filip
IP: uživatel18265
 Zdar mam 639 a nejak nemuzu zehnat dile do spojky ... Muzu tam namontovat treba s 250/350 bizona ? Myslim komplet spojkovy kos lamele atd... Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2015 15:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Jinak spojka z 634,633 tam narvat jde. Dokonce je tam Jawa i jednu dobu dobu montovala a takovych 638+ jezdi spousta,
Datum: 24. srpna 2015 15:20
Jméno: pepa
IP: uživatel18268
 A proc nenapises primo do jawy vzdyt ten motor porad vyrabi a dily dodnes nabizi ..jinak tam pude cela spojka z 634
Datum: 21. srpna 2015 18:26
Jméno: filip
IP: uživatel18254
 zdravym , mate nekdo skusenosti stimato medzilamelama ? mam stejny problem jako tam je popsan ... treba objednat vsech 5 neco staci 1 ? dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 14:07
Jméno: filip
IP: uživatel18254
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzna_mezi_lamela_6382.html
Datum: 11. srpna 2015 14:07
Jméno: jawaka
IP: uživatel15847
 zdarec jde dát bez něakých uprav řadička z 555 na jawa 20 ? chci to kvuli tomu abych řadil ze spoda navrch
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2015 9:31
Jméno: jawaka
IP: uživatel15847
 ja mam prave ten bez lišt asi ho budu moset trochu odpilovat
Datum: 18. srpna 2015 9:31
Jméno: standa
IP: uživatel18251
 Já bych řek že u prvních typů s hliníkovejma lištama to bude ok,ale u novějších typů se to tam nevleze,tam ten zadní plech opravdu zasahuje až do víka ...
Datum: 10. srpna 2015 16:42
 podle mě ti bude zavazet zadní podsedlovej plech
Datum: 10. srpna 2015 15:05
Jméno: pepa
IP: uživatel18250
 Pokud swzenes cely mechanizmus z 555 tj cep radici paka a tahlo ta ti to chodit bude
Datum: 09. srpna 2015 18:40
Jméno: Filip
IP: uživatel18231
 Jdou mi stuha rychlosti ale jdou tam co to muze byt ? Muze mjet nato taky nejaky vliv trebars nenastelovana ale nova spojka ? Dik jawa 250/559
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2015 19:59
 Cus bejku, muzu te ubezpecit ze nova spojka resp lamely na toto nemaji vliv, nedavno sem delal GO 559 nez sem tam dostal kolicky myslel sem ze se poseru  pruziny tvrdy jak cip, ale paka spojky jde pekne lehce, rychlosti radim lehkou nohou, tady bude problem bud ohle vedeni vidlicek, nebo samotne vydlicky mirne ohnute anebo v riti kulisa. Ikdyz to uz bys tomu musel davat radne na prdel, jestli je jen nedostelovana spojka tak ji dosteluj a bude to dobry, preci jen kdyz ti porad unasi tak se radi fakt blbe
Datum: 03. srpna 2015 19:59
|



|