|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau,
hele měřim olej v převodovce dobře, tak že nahoře jak je ten veliký, ale krátký šroub tím to leju a jak tam je značka a tam napsáno olej, tak to mam prázdné a jak to začne dole téci, tak to mam stopnout???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 15:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15414
 lepší je si odmě řit mnoštvy oleje každa pixla s olejem má měrku ,,,do fíka pul litru do motorky 08 až litr ten šroub je orientačné.... a jde si tak udělat kontrolu
Datum: 27. dubna 2013 15:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ano, je to tak...
Datum: 26. dubna 2013 16:32
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Dobrý den. Mám problém s vypínáním pionýrské spojky. Problém je v tom, že když je motor studený tak mi spojka pracuje jak má. Jakmile se motor zahřeje, zmáčknu spojku a fichtl stále jede. Spojku mám klasickou se 2 pořádnými podložkami, řidší olej v převodovce a zvýšený kompresní poměr. Dále jsem zkoušel jestli páčka se nevrklá v úchytu na řidítkách. Nevrklala se. Když jsem spojku nastavil aby fichtl stál tak jsem to kvůli kompresnímu poměru nenastartoval. Spojku nastavuji a už jsem bezradný. Setkal jste se tím někdo? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 9:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 za tepla to musý chytit ikdyž spojka klouže..jinak problem je v tom že ti lameli nejdou dost od sebe a je jedno jestli to nepustí kvuli podložkám pod pružinou ,silným lamelám anebo plechu mezi nimi.....jedine čo mě napadlo proč podkládat pružiny podle mě když jí smačkneš tak naráží zavity do sebe alameli to nepustí.... jedine co mě napadlo nechat puvodní pružiny zakalit prostřě ohřád do běla a hodit do oleje..... je taky taková věc jako vaha na síli pružin ale tu doma nemáš...ja bych to asy skusil trochu víc zakalit a modlil se at to nebude praskat,,, tim mač puvodní dráhy z výroby ponechané a díky tvrdším pružinám jsou větší síli co spojku pusobí
Datum: 28. dubna 2013 9:54
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Díky za rady. No právě že se o tu převodovku bojím. Kompresní poměr chci nechat tak aby to aspoň trochu " jelo". Roztlačování mě taky napadlo ale v terénu je to pitomost. Ty 2 podložky jsem myslel pod segerovkama kvůli většímu přítlaku a ne plechové mezilamely. Dekompresor do nové vějířové hlavy rozhodně cpát nehodlám a k originálnímu stavu motoru bych musel přeměnit docela dost věcí.
Datum: 27. dubna 2013 19:05
Jméno: pepa
IP: uživatel15414
 takhle ohobluješ celou převodovku ....spojka ti pořád unaší nevypíná olej bych dal 80 a jen 1 podložky a pokut máš takovej kompresní poměr že to nenatočíš je to upně špatně.... original krosky z čz měli kvuli tomu dekompresor anebo vrátit vše do puvodního stavu ale nemužeš řadit přez zuby,,,,,ne?popřípadě roztlačovat ....prostě je to blbě řešene
Datum: 27. dubna 2013 14:11
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 pokud jsou podložky uplně hladké tak se spojka zůstává slepená. origo podložky byly opatřené malinkými prolisy
Datum: 27. dubna 2013 7:29
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 čau draci, mám motor 05 a když ho párkrát prošlápnu a nechytí tak se kousne nakopávačka, uplně natvrdo, nijak nepruží nebo něco, když s pionýrem popojedu tak s ní zas de pohnout, nekousne se někde v půlce nebo tak, normálně se vrátí nahoru ale už nejde nakopnout, motor sem vyndal, rozpůlil ale všechno vypadá dobře, nevíte kde by moch bejt problém? už jsem takle pionýra koupil, jinak všechny zuby v převodovce sou parádní
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 23:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 jee chlape doufám že to take složíš .. protože sem ti dopsal příšpevek dolu a píšu druhej hned pak.. vem brusek a jak máš hřídel od nakopavačky a na ní zuba tak tím brouskem zakulat hrany.... a dukladně prohledni tu rohatku se 2 kolečky a perkem...
Datum: 25. dubna 2013 23:22
 Čau draci,
potřeboval bych helpnout za
1) Jak jsou v převodovce ty kolíky, a tak tam jsou taky uprostřed v dírce nějaké TYČKY a KULIČKY...Krátká tyčka,dlouhá tyčka a 2x kuličky a já bych potřeboval poradit v jakém pořadí to tam dát.
2) Jak je pastorek, tak jsem dal dobře na něj podložku, a pak matku?
Díky Hafis
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 20:19
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 tak tatka má pravdu že se 2 to funguje taky a asi se ani nebudou tak temovat konce kuliček jen je to mít na motrce 2 světla takove zbytečne..... ale funguje to
Datum: 25. dubna 2013 20:19
 Při ptačím pohledu na motor (zvrchu) je to od spojkového koše krátká tyčka, kulička, dlouhá tyčka, všechno 5mm .. zkus to tam dát s tou jednou kupičkou a došteluj spojku šroubkem na pravém deklu.. je možný, že ty tyčky jsou ojetý a vymačkaný anebo krátký štelovací šroub v pravém víku, ta to někdo vypodložil ještě jednou kuličkou, popř koupit sadu nových tyček, kuličky a štelovacího šroubu ... primární kolečko - 14zub origo, pod matičku patří pérovka ..
Datum: 25. dubna 2013 20:16
 http://imageshack.us/photo/my-images/15/15366165.jpg/ ...... Jsou lepší fotky.....http://imageshack.us/photo/my-images/687/12413852.jpg/
Datum: 25. dubna 2013 18:10
 Fotky...
http://imageshack.us/photo/my-images/812/65492252.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/716/98813063.jpg/
Datum: 25. dubna 2013 18:06
 Jj mam a mam ho 14 zoubkouvej a prostě je dlouhá tyč,2x kuličk a krátká nevadí? Protože já myslel taky,že tam je jen tyčka,kulička,tyčka, ale pak přišel taťka, že mi vypadla jedna kulička, tak vůbec nevim co s tim, abych to nemusel celé znovu pak rozšroubovat :X
Datum: 25. dubna 2013 17:47
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 pastorek máš jakej a myslel si to kolečko?
Datum: 25. dubna 2013 17:41
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 ježiš ti to někdo otočil jako je to šumák jestli to chodí..ale puvodně je dlouhá kulička krátká...... jestli to chceš mít puvodně ale budeš to muset celý znova vyštelovat ....
Datum: 25. dubna 2013 17:26
 A když já mam dlouhou tyčku v zádu,kuličku,kuličku a krátkou tyč vepředu? Mam MUSTANGA
Datum: 25. dubna 2013 17:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 u javy 50 pionír typ 202123 je pořadí dlohá tyčka kulička 5mm krátká tyčka...do 05 550 555 je jen tyčka a kulička v deklu spojky v te patce.... 2 kuličky někdo zmotal..... pastorek jak je na řetěz? rozeta pokut máš víc jak 12 zubu tak pogložka matice a podloko ohnout přes matici aby se to nepovolilo ... poku máš pastorek 11 zubu a mín je lepší dá 1 podložku pod kolečko kolečko 2 podložku a matici a zajistit ..11 zubu chytá řetěs o krter..
Datum: 25. dubna 2013 17:13
Jméno: stan
IP: uživatel12598
 Ahoj, prosim nevite nekdo jak nejucineji zarovna dosedaci plochy karteru???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 22:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! Nevím co máte pořád s tym sklem? Na prohnutým stole se aj to sklo prohne! Dúležitá je rovná plocha!!! Toš tak!
Datum: 25. dubna 2013 22:11
 Nějak zuřivě to neber, pak by ti to nemuselo sednout
Datum: 25. dubna 2013 20:09
 nebo brusnou pastu na ventile. dělám to sní pořád
Datum: 25. dubna 2013 17:59
Jméno: Webster_škola
IP: uživatel15406
 Čau, na velký sklo si položíš šmirgl a jedeš
Datum: 25. dubna 2013 13:10
 Zdravim všetkých drakov a dračice. Mám na Vás 1 otázku. Neviete, aké je číslo gufera na babču 207 pod štartovacími čelusťami?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 17:30
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 nejsem sii jistý ale myslím že to je stejné jako měli mustangy ....uvidíme zda mi dají ostaní za pravdu....
Datum: 25. dubna 2013 17:30
Jméno: filip
IP: uživatel15396
 rozdelal sem zadni tlmice u jawa-cz 175/356 kuli strikani a chromovani ...a ted nwm jak je slozit teda stlacit aby sli zajistit diki moc za odpovjedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 20:49
Jméno: filip
IP: uživatel15396
 diki
Datum: 25. dubna 2013 20:49
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 do spodních děr strč tyčku, nebo šroub a upni to do svěráku. jednou rukou stlačíš kryt a druhou tam šoupneš pojistky
Datum: 24. dubna 2013 20:21
 zdarec mám problém u mustafa nejde mi startovačka prostě když chci startovat tak ubec nebere de tam slišet jak kdyby ty zuby nějak sjížděli měl sem už m,otor rozdělanej mislel sem že sou vylámaný zuby na pul měsíci ale byly všecky dobrý pro jistotu sem dal novej pul měsíc aji tu pružinku a složil sem motor a dělá to zase to samí nevíte co stím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 16:31
Jméno: marquee
IP: uživatel14681
 a v jakém stavu byla rohatka a kolečko na hřídeli? ale hlavně se nejdřív nauč vyjmenovaná slova a pak opravuj motory
Datum: 23. dubna 2013 16:31
Jméno: peto
IP: uživatel15385
 Zdar draci, mam problém s babettou 207. Rozhodol som sa urobiť jej generálku motora ale spojkový bubon ten uplne spodný na ktorý sa montujú rozbehové čeluste nejde ani za svet vymontovať. Akoby bol nalepený na to koliesko v prevodovke. Nejde vytiahnuť ani ked som sa už zmieril že ho budem musieť vymenit a tak som po bokoch nazvaral matice a skúšal to sťahovákom o klukovku. Fakt je tam ako nazváraný. Voľne s ním ide pohnúť hore dole asi o 1mm ale viac už nie. Prevodovka dolámaná nieje babetta pred GO fungovala dobre teda aspoň tá prevodovka. Vopred ďakujem za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 11:43
Jméno: peto
IP: uživatel15385
 Super diky za pomoc, uspesne som si sice mojou debilnosťou pokazil ten bubon vdaka tým pokusom zo stahovákom ale tak aspoň bude mať odomňa Sesa na pivo ked kúpim nový  Inač dať to gufero von to je trest boží.
Datum: 21. dubna 2013 11:43
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Možná by pomohlo pod guferem vyndat segerovku, která ho drží. A nebo to chce jen větší stahovák a ono někde něco povolí.
Datum: 21. dubna 2013 11:21
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Zdar lidi, setkal se někdo stím že mu praskla pružinka v řadícím automatu co drží rychlosti. Mě se to stalo poprvé.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 12:01
 Ano už se mi to stalo. sehnal jsem motor jezdil bezchybně já na něj nešáhl dokud ta pružinka nerupla kdoví co z tím bývalý majitel dělal. třeba praskla jenom opotřebením
Datum: 22. dubna 2013 12:01
Jméno: Mara
IP: uživatel15383
 U pionýra?
Datum: 20. dubna 2013 23:36
Jméno: Aleš
IP: uživatel15382
 Zdar. Má někdo zkušenosti s výměnou rozety u babety z 51 zubý za 35 zubou? Opravdu se zrychlí? a netrpí tím motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 2:18
Jméno: pepa
IP: uživatel14996
 35 zubu je pro jednorychlostku podle mě to bude tak rychlí až to vubec nepojede.....ten motor bude podtočený bučet a nic... pro 210 byla myslím nějakych 47 či tak ne?? na ní jezdím já dává to 50 km a to mám 120 kilo a vyjede kazdy kopec ...na víc ten moped nemá.....
Datum: 21. dubna 2013 2:18
 Zdravíčko. Řeším problém s náhonem tachometru. Koupil jsem tady sadu ozubených koleček náhonu, ale jak jsem následně zjistil, tak to nebude jen tak vyměnit. Na dílu s rozetou by měly být nějaké výstupky, které tam ale nemám. V jednom místě to vypadá, že tam někdy něco možná bylo, tak by mě zajímalo, jak to má být správně.
Druhá věc se týká toho šneku, do kterého se zasouvá lanko. U tohoto pionýra nebylo to velké ozubené kolečko náhonu, takže šnek kvalitně zatuhl za ty roky stání. Jak ho dostat ven a vyměnit za ten, co přišel?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 10:07
Jméno: neverhood230
IP: uživatel15377
 Zdravim prosim Vas ako sa vytahuje ten snek vcera som to skusal proste je to zalisovane z oboch stran+je tam kolik ktory som vytiahol. Vytlka sa to von ci ako ? Dakujem
Datum: 20. dubna 2013 10:07
 Takže tam ten šnek je nalisovanej? To mě moc teda netěší.
Datum: 19. dubna 2013 22:26
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Takže problem s těma výstupkama, v rozetě jsou dvě ďůrky a já to vyřešil tak že sem si na to nastřihal hřebík zabrousil ho a pak to jen nasadil udělal sem to tak na dvou pionýrách a vše funguje jak má. Ten šnek by měl jít vytáhnou taky s tím mám zkusenosti akorát se nesmí poničit závit na který se to šrubuje lanko  a když se ti to podáří vytáhnou tak už tam jen dej druhé slož to a je to
Datum: 19. dubna 2013 16:44
 Čau draci,
potřebuju návod jak vyměnit převodovku (lamely v převodovce) na mustanga (Jawa 50 všeobecně by snad stačil). Nejvíc to jak to rozeberu a pak jsou tam ty ''ďůlky'' s kolíkem uprostřed a na to se musí dát péro a vše zadělat ségrovkou. A taky bych se chtěl zeptat, když mam original lamely, měly by se tam (mezi řetěz) vejít bez obroušení? (Lamela + mezilamela + lamela)
Děkuje drak Hafis
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2013 21:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15179
 ja raděj k lamelám preventivně kupuju nove segrovky anebo podložky a nejlíp se to fakt montuje ve 2 anebo vehementem takou pákou na 5 šrobu... lamelij většinou jdou jak je vyrovbili....pokut by byli extremě silne spíš bych je obrousil na smirku položenem na skle....at je to rovne... jinak nezapomen je dat k zuby k sobě..aby se spojka mohla rozvírat..
Datum: 19. dubna 2013 21:43
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 Pruzinky stlac kombinackama,lepe se to dela ve dvou  neni na tom nic sloziteho, proste jak jsi to rozdelal, tak to zase sloz a k tem lamelam - origo by mely jit hladce. Nové ferodo jsem ale musel pilnikem sbrousit.
Datum: 18. dubna 2013 22:17
Jméno: pep
IP: uživatel11502
 Ahoj, potřeboval bych poradit, jak mám vyndat pouzdro, co je v karteru (na té straně jak je zapalování) a je v něm uložena hřídelka převodovky. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 20:52
Jméno: pep
IP: uživatel11502
 Dobrá, díky! Já se bál, páč jsem nevěděl, abych to náhodou neurval.
Datum: 18. dubna 2013 20:52
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 no vod venkovní strany a zatlačíš na tu plnou stranu a vyleze
Datum: 18. dubna 2013 20:23
Jméno: pep
IP: uživatel11502
 Jako protlačil na druhou stranu? Z druhý strany toho futýrka je takovej jakoby "poklop". Nějak nevím za co ho stahovákem chytnout.
Datum: 18. dubna 2013 19:25
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 já chytnul stahovák velkej za kartery a špiškou do toho furtýrka a vytlačil
Datum: 18. dubna 2013 19:21
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 zdar, nedavno mi spadnul sek. retez a od te doby se pri zarazene rychlosti ( jenom 3. a 1. ) ozyva lupani od sek. kolečka . Sundal jsem kolecko a retez a zkusil otacet hlavnim koleckem. Lupne v tom asi jednou za otacku. Myslim si, ze je to nejspis ustiply zub. Vadi to hodne, nebo to mam radsi rozdelat. ? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel15369
 Asi takle,určitě je lepší to otevřít a vyměnit,ovšem jestli jezdíš jen "kolem komína" a nemá to nijak velkej odpor otáčení tak vypust olej aby vyletěl ten zub z motoru ven a jezdi dál. Na pařezu mam vykousanou jedničku a dvojku,je to tak už asi 7 let ještě od minulého majitele a furt to jede. A teď se ulomil další a už jsem to ani nevypouštěl...dokud pojede tak pojede...pak mam připravenej motor na díly ...
Datum: 18. dubna 2013 20:15
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 to si myslim taky, ale zajimave je, ze to nedela na 3. kvalt. Mozna to bude i hridel....
Datum: 18. dubna 2013 15:17
Datum: 18. dubna 2013 7:57
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 jo vadí to protože jednou to do sebe nezaskočí a perfektně si rozmlátíš hubu
Datum: 17. dubna 2013 21:03
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Technický dotaz pro ladiče stadionů a jawet.Jakým způsobem se vypne rohatka(uvnitř motoru) pro zadní brzdu Rozdělal jsem motor a opět složil převody. Když točím klikou je vše ok. Ovšem pokud by motor běžel a já nevrátil kliky pedálu unášela by se částečně i rohatka.Při vrácení kliky pedálu o kousek zpět cca 15 stupňů se rohatka vypne a vše je v pohodě.Kartery v pořádku aretace pro pružinu rohatky na svém místě.Axiální vůle mezi klikou a kartery vymezená (zvenku ocelové podložky) Půl měsíce nové hrídel rovná neprohlá.Co s tím ? Je to normální stav nebo nejaká rada .dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 10:45
 N tu vůli pozor, nějaká tam být musí, jinak se ti rohatka neodpojí a zuby odou zabírat pořád. Pod levej pedál šlapky se na hřídel dává cca 1 mm podložka, ale z důvodu aby bok rozpěhovýho kola nebrousil pravej karter
Datum: 22. dubna 2013 10:45
Jméno: Hany
IP: uživatel6928
 Tak nějak
Datum: 17. dubna 2013 12:56
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 S tím reverzem si to dovedu živě představit to by byl mazec a hromádka neštěstí.
Datum: 16. dubna 2013 21:23
Jméno: Hany
IP: uživatel11988
 Tak nejak to ma byt, myslim.. Ty slapatka podrzis nohama, kdyz rozslapavas a prestanes.. Tim padem se ti rohatka odpoji. Nestesti je, kdyz preladis predstih a ono ti to chytne reverz
Datum: 16. dubna 2013 21:05
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Zdarec lidi, máte někdo skušenosti s spojkou na pionýru o má 3 lamely kdo to skoušel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 12:31
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 nevím zda se to nevymaže ale tady je tam plno fotek rad atd .......https://www.facebook.com/groups/195700382075/
Datum: 17. dubna 2013 12:31
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 petr : tak sem hod odkaz nemuzu to najit
Datum: 16. dubna 2013 22:41
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Já se jen ptal jestli stím má někdo skušenosti jestlito někdo skoušel.
Datum: 16. dubna 2013 22:30
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 koukám že tady na fichtl krámku je to informacema docela zaostalé , na facebooku fichtl cup stránce se to každej den jenom hemží , dokonce i ta spojka tam je
Datum: 16. dubna 2013 21:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a jak dostanš tři lamely do řetězu??
Datum: 16. dubna 2013 20:39
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 tak o tom jsem neslysel, ale myslim ze je to blbost. jsom tam 2 aby stlacovaly mezilamelu. leda by se zvetsil pritlak
Datum: 16. dubna 2013 20:01
 Mám ještě jeden dotaz. Když jsem dělal GO motoru na J 21 tak mi ze startovacího segmentu vypadl ten kolíček, tak jsem sehnal nový a natloukl ho tam kladivem, co myslíte bude to Ok ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 22:16
Jméno: pepa
IP: uživatel15072
 pokut vypad mělo by pokut se ustřih je hodně vytažená díra do elipsy a často je to střihá dál doporučuji segment přivařit a na kolík jen vystředit.... pokut je kolík v díře volně skusit zadulčíkovat
Datum: 15. dubna 2013 22:16
 zdar, potřeboval bych poradit na mojí 21 skáče tachometr z 0 pak na nejaké číslo pak zas na 0. Tuším že to špatně drží na rozetě a že se protáčí zkoušel jsem tam namotat koudel chvíly to šlo a pak zas ne. Nemáte s tím někdo zkušenosti ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 21:44
 To už je také spraveno bylo přiliš ohle lanko a nejak si to nesedlo
Datum: 15. dubna 2013 21:44
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 No to já bych byl radši kdyby to bylo obráceně. Rychlost umim odhadnout a na změření kolik mi mastí fík to proženu kolem radaru před dědinou. Ovšem kolik toho ujedu si nezapamatuji a ani nějak přesně nezměřim- a to je důležitý znát při výměně a opravě atd....
Datum: 15. dubna 2013 19:49
 Díky už jsem to vyřešil ale přičítají se mi Km. třeba najedu dle mého odhadu 2 km a na tachu mám o 3 Km více což mě zas tak netrápá
Datum: 15. dubna 2013 19:13
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 Mno...příčiny mohou být dvě.Nejdříve vyndej zadní kolo a rozetu abys měl rozhled. BUĎ MŮŽE BÝT V HÁJI náhon tachometru a to tak že díry kterými se nasazuje na kolíčky jsou vyčochtané, vyštíplé či jinak v prde*i a kolíček v nich občas prokluzuje (sám mám takto zdeformován jeden z cca 7 kusů- takže statisticky to vychází na menší šanci že se it to stane  ) No a nebo máš pryč kolíčky. Kdysi dávno jsem měl tentýž problém. Chtěl jsme kolíčky vytáhnou magnetem a nebo vyvrtat- což pro tvar rozety nešlo.  Nakonec to jde vyřešit uplně snadno. Vyndáš si segrovku a následně ložisko/ložiska a kolíčky jednoduše vypíchneš špejlí nebo čímkoliv tenkým- jde to velice snadno. Poté vše vrátíš a kolíčky uděláš nové z tenkého hřebíku a nebo podobného drátu.
Datum: 15. dubna 2013 16:32
 to co popisuješ, tak takhle se chová náhon(lanko) těsně než praskne, nebo když má někde moc prudkej ohyb a pak se prodře a přetrhne
Datum: 14. dubna 2013 19:06
 pak dej vědět jak jsi dopadl
Datum: 14. dubna 2013 17:43
 Děkuji ti nevšiml jsem si toho šel jsem hned sem.
Datum: 14. dubna 2013 17:42
 otevři oči.. píšu o tom v dotazu hned pod tvojím
Datum: 14. dubna 2013 17:40
 díky a co s tím ? nešly by ty kolíčky vyrobit a vrátit je zpět ?
Datum: 14. dubna 2013 17:30
 nemáš tam ty 2 kolíčky které jsou v rozetě a unášejí šnek na tacho
Datum: 14. dubna 2013 15:27
 Zdar. Nemáte někdo prosím ty 2 malé tyčky co se dávají do rozety a drží to kolo na tachometr ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2013 21:12
Jméno: martin
IP: uživatel14808
 taky jsem to řešil a vyřešil jsem to hřebíkem
Datum: 16. dubna 2013 21:12
Jméno: v
IP: uživatel1272
 nejlepší je tam dat kousek elektrody
Datum: 14. dubna 2013 20:01
 jen trochu předatyviviosti a zručnosti stačí
Datum: 14. dubna 2013 18:20
 pasuje tam i tenký šroubek když ho zařežeš
Datum: 14. dubna 2013 12:51
|



|