slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  34  35  36  37  38  39  40  41  42  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, hele měřim olej v převodovce dobře, tak že nahoře jak je ten veliký, ale krátký šroub tím to leju a jak tam je značka a tam napsáno olej, tak to mam prázdné a jak to začne dole téci, tak to mam stopnout??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15414    
lepší je si odmě řit mnoštvy oleje každa pixla s olejem má měrku ,,,do fíka pul litru do motorky 08 až litr ten šroub je orientačné.... a jde si tak udělat kontrolu
 
 
Datum: 27. dubna 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ano, je to tak...
 
 
Datum: 26. dubna 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Dobrý den. Mám problém s vypínáním pionýrské spojky. Problém je v tom, že když je motor studený tak mi spojka pracuje jak má. Jakmile se motor zahřeje, zmáčknu spojku a fichtl stále jede. Spojku mám klasickou se 2 pořádnými podložkami, řidší olej v převodovce a zvýšený kompresní poměr. Dále jsem zkoušel jestli páčka se nevrklá v úchytu na řidítkách. Nevrklala se. Když jsem spojku nastavil aby fichtl stál tak jsem to kvůli kompresnímu poměru nenastartoval. Spojku nastavuji a už jsem bezradný. Setkal jste se tím někdo? Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
za tepla to musý chytit ikdyž spojka klouže..jinak problem je v tom že ti lameli nejdou dost od sebe a je jedno jestli to nepustí kvuli podložkám pod pružinou ,silným lamelám anebo plechu mezi nimi.....jedine čo mě napadlo proč podkládat pružiny podle mě když jí smačkneš tak naráží zavity do sebe alameli to nepustí.... jedine co mě napadlo nechat puvodní pružiny zakalit prostřě ohřád do běla a hodit do oleje..... je taky taková věc jako vaha na síli pružin ale tu doma nemáš...ja bych to asy skusil trochu víc zakalit a modlil se at to nebude praskat,,, tim mač puvodní dráhy z výroby ponechané a díky tvrdším pružinám jsou větší síli co spojku pusobí
 
 
Datum: 28. dubna 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Díky za rady. No právě že se o tu převodovku bojím. Kompresní poměr chci nechat tak aby to aspoň trochu " jelo". Roztlačování mě taky napadlo ale v terénu je to pitomost. Ty 2 podložky jsem myslel pod segerovkama kvůli většímu přítlaku a ne plechové mezilamely. Dekompresor do nové vějířové hlavy rozhodně cpát nehodlám a k originálnímu stavu motoru bych musel přeměnit docela dost věcí.
 
 
Datum: 27. dubna 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15414    
takhle ohobluješ celou převodovku ....spojka ti pořád unaší nevypíná olej bych dal 80 a jen 1 podložky a pokut máš takovej kompresní poměr že to nenatočíš je to upně špatně.... original krosky z čz měli kvuli tomu dekompresor anebo vrátit vše do puvodního stavu ale nemužeš řadit přez zuby,,,,,ne?popřípadě roztlačovat ....prostě je to blbě řešene
 
 
Datum: 27. dubna 2013 14:11
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
pokud jsou podložky uplně hladké tak se spojka zůstává slepená. origo podložky byly opatřené malinkými prolisy
 
 
Datum: 27. dubna 2013 7:29
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
čau draci, mám motor 05 a když ho párkrát prošlápnu a nechytí tak se kousne nakopávačka, uplně natvrdo, nijak nepruží nebo něco, když s pionýrem popojedu tak s ní zas de pohnout, nekousne se někde v půlce nebo tak, normálně se vrátí nahoru ale už nejde nakopnout, motor sem vyndal, rozpůlil ale všechno vypadá dobře, nevíte kde by moch bejt problém? už jsem takle pionýra koupil, jinak všechny zuby v převodovce sou parádní odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
jee chlape doufám že to take složíš .. protože sem ti dopsal příšpevek dolu a píšu druhej hned pak.. vem brusek a jak máš hřídel od nakopavačky a na ní zuba tak tím brouskem zakulat hrany.... a dukladně prohledni tu rohatku se 2 kolečky a perkem...
 
 
Datum: 25. dubna 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, potřeboval bych helpnout za 1) Jak jsou v převodovce ty kolíky, a tak tam jsou taky uprostřed v dírce nějaké TYČKY a KULIČKY...Krátká tyčka,dlouhá tyčka a 2x kuličky a já bych potřeboval poradit v jakém pořadí to tam dát. 2) Jak je pastorek, tak jsem dal dobře na něj podložku, a pak matku? Díky Hafis odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
tak tatka má pravdu že se 2 to funguje taky a asi se ani nebudou tak temovat konce kuliček jen je to mít na motrce 2 světla takove zbytečne..... ale funguje to
 
 
Datum: 25. dubna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při ptačím pohledu na motor (zvrchu) je to od spojkového koše krátká tyčka, kulička, dlouhá tyčka, všechno 5mm .. zkus to tam dát s tou jednou kupičkou a došteluj spojku šroubkem na pravém deklu.. je možný, že ty tyčky jsou ojetý a vymačkaný anebo krátký štelovací šroub v pravém víku, ta to někdo vypodložil ještě jednou kuličkou, popř koupit sadu nových tyček, kuličky a štelovacího šroubu ... primární kolečko - 14zub origo, pod matičku patří pérovka ..
 
 
Datum: 25. dubna 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://imageshack.us/photo/my-images/15/15366165.jpg/ ...... Jsou lepší fotky.....http://imageshack.us/photo/my-images/687/12413852.jpg/
 
 
Datum: 25. dubna 2013 18:10
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fotky... http://imageshack.us/photo/my-images/812/65492252.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/716/98813063.jpg/
 
 
Datum: 25. dubna 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj mam a mam ho 14 zoubkouvej a prostě je dlouhá tyč,2x kuličk a krátká nevadí? Protože já myslel taky,že tam je jen tyčka,kulička,tyčka, ale pak přišel taťka, že mi vypadla jedna kulička, tak vůbec nevim co s tim, abych to nemusel celé znovu pak rozšroubovat :X
 
 
Datum: 25. dubna 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
pastorek máš jakej a myslel si to kolečko?
 
 
Datum: 25. dubna 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
ježiš ti to někdo otočil jako je to šumák jestli to chodí..ale puvodně je dlouhá kulička krátká...... jestli to chceš mít puvodně ale budeš to muset celý znova vyštelovat ....
 
 
Datum: 25. dubna 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A když já mam dlouhou tyčku v zádu,kuličku,kuličku a krátkou tyč vepředu? Mam MUSTANGA
 
 
Datum: 25. dubna 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
u javy 50 pionír typ 202123 je pořadí dlohá tyčka kulička 5mm krátká tyčka...do 05 550 555 je jen tyčka a kulička v deklu spojky v te patce.... 2 kuličky někdo zmotal..... pastorek jak je na řetěz? rozeta pokut máš víc jak 12 zubu tak pogložka matice a podloko ohnout přes matici aby se to nepovolilo ... poku máš pastorek 11 zubu a mín je lepší dá 1 podložku pod kolečko kolečko 2 podložku a matici a zajistit ..11 zubu chytá řetěs o krter..
 
 
Datum: 25. dubna 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: stan      IP: uživatel12598    
Ahoj, prosim nevite nekdo jak nejucineji zarovna dosedaci plochy karteru??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Nevím co máte pořád s tym sklem? Na prohnutým stole se aj to sklo prohne! Dúležitá je rovná plocha!!! Toš tak!
 
 
Datum: 25. dubna 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nějak zuřivě to neber, pak by ti to nemuselo sednout :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nebo brusnou pastu na ventile. dělám to sní pořád :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: Webster_škola      IP: uživatel15406    
Čau, na velký sklo si položíš šmirgl a jedeš
 
 
Datum: 25. dubna 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: BONECRACK      E-mail:      IP: uživatel15404    
Zdravim všetkých drakov a dračice. Mám na Vás 1 otázku. Neviete, aké je číslo gufera na babču 207 pod štartovacími čelusťami? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 17:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
nejsem sii jistý ale myslím že to je stejné jako měli mustangy ....uvidíme zda mi dají ostaní za pravdu....
 
 
Datum: 25. dubna 2013 17:30
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15396    
rozdelal sem zadni tlmice u jawa-cz 175/356 kuli strikani a chromovani ...a ted nwm jak je slozit teda stlacit aby sli zajistit diki moc za odpovjedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15396    
diki :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
do spodních děr strč tyčku, nebo šroub a upni to do svěráku. jednou rukou stlačíš kryt a druhou tam šoupneš pojistky
 
 
Datum: 24. dubna 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel4946    
zdarec mám problém u mustafa nejde mi startovačka prostě když chci startovat tak ubec nebere de tam slišet jak kdyby ty zuby nějak sjížděli měl sem už m,otor rozdělanej mislel sem že sou vylámaný zuby na pul měsíci ale byly všecky dobrý pro jistotu sem dal novej pul měsíc aji tu pružinku a složil sem motor a dělá to zase to samí nevíte co stím díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel14681    
a v jakém stavu byla rohatka a kolečko na hřídeli? ale hlavně se nejdřív nauč vyjmenovaná slova a pak opravuj motory
 
 
Datum: 23. dubna 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel15385    
Zdar draci, mam problém s babettou 207. Rozhodol som sa urobiť jej generálku motora ale spojkový bubon ten uplne spodný na ktorý sa montujú rozbehové čeluste nejde ani za svet vymontovať. Akoby bol nalepený na to koliesko v prevodovke. Nejde vytiahnuť ani ked som sa už zmieril že ho budem musieť vymenit a tak som po bokoch nazvaral matice a skúšal to sťahovákom o klukovku. Fakt je tam ako nazváraný. Voľne s ním ide pohnúť hore dole asi o 1mm ale viac už nie. Prevodovka dolámaná nieje babetta pred GO fungovala dobre teda aspoň tá prevodovka. Vopred ďakujem za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 11:43
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel15385    
Super diky za pomoc, uspesne som si sice mojou debilnosťou pokazil ten bubon vdaka tým pokusom zo stahovákom ale tak aspoň bude mať odomňa Sesa na pivo ked kúpim nový :-D Inač dať to gufero von to je trest boží.
 
 
Datum: 21. dubna 2013 11:43
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Možná by pomohlo pod guferem vyndat segerovku, která ho drží. A nebo to chce jen větší stahovák a ono někde něco povolí.
 
 
Datum: 21. dubna 2013 11:21
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Zdar lidi, setkal se někdo stím že mu praskla pružinka v řadícím automatu co drží rychlosti. Mě se to stalo poprvé. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 12:01
 
 
 
 
Jméno: Premysl      E-mail:      IP: uživatel14862    
Ano už se mi to stalo. sehnal jsem motor jezdil bezchybně já na něj nešáhl dokud ta pružinka nerupla kdoví co z tím bývalý majitel dělal. třeba praskla jenom opotřebením
 
 
Datum: 22. dubna 2013 12:01
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel15383    
U pionýra?
 
 
Datum: 20. dubna 2013 23:36
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel15382    
Zdar. Má někdo zkušenosti s výměnou rozety u babety z 51 zubý za 35 zubou? Opravdu se zrychlí? a netrpí tím motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 2:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14996    
35 zubu je pro jednorychlostku podle mě to bude tak rychlí až to vubec nepojede.....ten motor bude podtočený bučet a nic... pro 210 byla myslím nějakych 47 či tak ne?? na ní jezdím já dává to 50 km a to mám 120 kilo a vyjede kazdy kopec ...na víc ten moped nemá.....
 
 
Datum: 21. dubna 2013 2:18
 
 
 
 
Jméno: Trinom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko. Řeším problém s náhonem tachometru. Koupil jsem tady sadu ozubených koleček náhonu, ale jak jsem následně zjistil, tak to nebude jen tak vyměnit. Na dílu s rozetou by měly být nějaké výstupky, které tam ale nemám. V jednom místě to vypadá, že tam někdy něco možná bylo, tak by mě zajímalo, jak to má být správně. Druhá věc se týká toho šneku, do kterého se zasouvá lanko. U tohoto pionýra nebylo to velké ozubené kolečko náhonu, takže šnek kvalitně zatuhl za ty roky stání. Jak ho dostat ven a vyměnit za ten, co přišel? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 10:07
 
 
 
 
Jméno: neverhood230      IP: uživatel15377    
Zdravim prosim Vas ako sa vytahuje ten snek vcera som to skusal proste je to zalisovane z oboch stran+je tam kolik ktory som vytiahol. Vytlka sa to von ci ako ? Dakujem
 
 
Datum: 20. dubna 2013 10:07
 
 
 
 
Jméno: Trinom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže tam ten šnek je nalisovanej? To mě moc teda netěší.
 
 
Datum: 19. dubna 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
Takže problem s těma výstupkama, v rozetě jsou dvě ďůrky a já to vyřešil tak že sem si na to nastřihal hřebík zabrousil ho a pak to jen nasadil udělal sem to tak na dvou pionýrách a vše funguje jak má. Ten šnek by měl jít vytáhnou taky s tím mám zkusenosti akorát se nesmí poničit závit na který se to šrubuje lanko ;-) a když se ti to podáří vytáhnou tak už tam jen dej druhé slož to a je to ;-)
 
 
Datum: 19. dubna 2013 16:44
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, potřebuju návod jak vyměnit převodovku (lamely v převodovce) na mustanga (Jawa 50 všeobecně by snad stačil). Nejvíc to jak to rozeberu a pak jsou tam ty ''ďůlky'' s kolíkem uprostřed a na to se musí dát péro a vše zadělat ségrovkou. A taky bych se chtěl zeptat, když mam original lamely, měly by se tam (mezi řetěz) vejít bez obroušení? (Lamela + mezilamela + lamela) Děkuje drak Hafis ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15179    
ja raděj k lamelám preventivně kupuju nove segrovky anebo podložky a nejlíp se to fakt montuje ve 2 anebo vehementem takou pákou na 5 šrobu... lamelij většinou jdou jak je vyrovbili....pokut by byli extremě silne spíš bych je obrousil na smirku položenem na skle....at je to rovne... jinak nezapomen je dat k zuby k sobě..aby se spojka mohla rozvírat..
 
 
Datum: 19. dubna 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
Pruzinky stlac kombinackama,lepe se to dela ve dvou :-D neni na tom nic sloziteho, proste jak jsi to rozdelal, tak to zase sloz a k tem lamelam - origo by mely jit hladce. Nové ferodo jsem ale musel pilnikem sbrousit.
 
 
Datum: 18. dubna 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: pep      IP: uživatel11502    
Ahoj, potřeboval bych poradit, jak mám vyndat pouzdro, co je v karteru (na té straně jak je zapalování) a je v něm uložena hřídelka převodovky. Díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: pep      IP: uživatel11502    
Dobrá, díky! Já se bál, páč jsem nevěděl, abych to náhodou neurval.
 
 
Datum: 18. dubna 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
no vod venkovní strany a zatlačíš na tu plnou stranu a vyleze
 
 
Datum: 18. dubna 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: pep      IP: uživatel11502    
Jako protlačil na druhou stranu? Z druhý strany toho futýrka je takovej jakoby "poklop". Nějak nevím za co ho stahovákem chytnout.
 
 
Datum: 18. dubna 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
já chytnul stahovák velkej za kartery a špiškou do toho furtýrka a vytlačil
 
 
Datum: 18. dubna 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
zdar, nedavno mi spadnul sek. retez a od te doby se pri zarazene rychlosti ( jenom 3. a 1. ) ozyva lupani od sek. kolečka . Sundal jsem kolecko a retez a zkusil otacet hlavnim koleckem. Lupne v tom asi jednou za otacku. Myslim si, ze je to nejspis ustiply zub. Vadi to hodne, nebo to mam radsi rozdelat. ? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15369    
Asi takle,určitě je lepší to otevřít a vyměnit,ovšem jestli jezdíš jen "kolem komína" a nemá to nijak velkej odpor otáčení tak vypust olej aby vyletěl ten zub z motoru ven a jezdi dál. Na pařezu mam vykousanou jedničku a dvojku,je to tak už asi 7 let ještě od minulého majitele a furt to jede. A teď se ulomil další a už jsem to ani nevypouštěl...dokud pojede tak pojede...pak mam připravenej motor na díly ...
 
 
Datum: 18. dubna 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
to si myslim taky, ale zajimave je, ze to nedela na 3. kvalt. Mozna to bude i hridel....
 
 
Datum: 18. dubna 2013 15:17
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Joo to budeš mít uštíplej zub u tohodle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kolecko_s_nabojem_23zubu.html..taky se mi stalo..:-D takže půlička no.
 
 
Datum: 18. dubna 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
jo vadí to protože jednou to do sebe nezaskočí a perfektně si rozmlátíš hubu
 
 
Datum: 17. dubna 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Technický dotaz pro ladiče stadionů a jawet.Jakým způsobem se vypne rohatka(uvnitř motoru) pro zadní brzdu Rozdělal jsem motor a opět složil převody. Když točím klikou je vše ok. Ovšem pokud by motor běžel a já nevrátil kliky pedálu unášela by se částečně i rohatka.Při vrácení kliky pedálu o kousek zpět cca 15 stupňů se rohatka vypne a vše je v pohodě.Kartery v pořádku aretace pro pružinu rohatky na svém místě.Axiální vůle mezi klikou a kartery vymezená (zvenku ocelové podložky) Půl měsíce nové hrídel rovná neprohlá.Co s tím ? Je to normální stav nebo nejaká rada .dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 10:45
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N tu vůli pozor, nějaká tam být musí, jinak se ti rohatka neodpojí a zuby odou zabírat pořád. Pod levej pedál šlapky se na hřídel dává cca 1 mm podložka, ale z důvodu aby bok rozpěhovýho kola nebrousil pravej karter
 
 
Datum: 22. dubna 2013 10:45
 
 
 
 
Jméno: Hany      IP: uživatel6928    
Tak nějak :-D
 
 
Datum: 17. dubna 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
S tím reverzem si to dovedu živě představit to by byl mazec a hromádka neštěstí.
 
 
Datum: 16. dubna 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: Hany      IP: uživatel11988    
Tak nejak to ma byt, myslim.. Ty slapatka podrzis nohama, kdyz rozslapavas a prestanes.. Tim padem se ti rohatka odpoji. Nestesti je, kdyz preladis predstih a ono ti to chytne reverz :-D
 
 
Datum: 16. dubna 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Zdarec lidi, máte někdo skušenosti s spojkou na pionýru o má 3 lamely kdo to skoušel? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 12:31
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
nevím zda se to nevymaže ale tady je tam plno fotek rad atd .......https://www.facebook.com/groups/195700382075/
 
 
Datum: 17. dubna 2013 12:31
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
petr : tak sem hod odkaz nemuzu to najit
 
 
Datum: 16. dubna 2013 22:41
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Já se jen ptal jestli stím má někdo skušenosti jestlito někdo skoušel.
 
 
Datum: 16. dubna 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
koukám že tady na fichtl krámku je to informacema docela zaostalé , na facebooku fichtl cup stránce se to každej den jenom hemží , dokonce i ta spojka tam je :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a jak dostanš tři lamely do řetězu??
 
 
Datum: 16. dubna 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
tak o tom jsem neslysel, ale myslim ze je to blbost. jsom tam 2 aby stlacovaly mezilamelu. leda by se zvetsil pritlak :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám ještě jeden dotaz. Když jsem dělal GO motoru na J 21 tak mi ze startovacího segmentu vypadl ten kolíček, tak jsem sehnal nový a natloukl ho tam kladivem, co myslíte bude to Ok ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15072    
pokut vypad mělo by pokut se ustřih je hodně vytažená díra do elipsy a často je to střihá dál doporučuji segment přivařit a na kolík jen vystředit.... pokut je kolík v díře volně skusit zadulčíkovat
 
 
Datum: 15. dubna 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, potřeboval bych poradit na mojí 21 skáče tachometr z 0 pak na nejaké číslo pak zas na 0. Tuším že to špatně drží na rozetě a že se protáčí zkoušel jsem tam namotat koudel chvíly to šlo a pak zas ne. Nemáte s tím někdo zkušenosti ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To už je také spraveno bylo přiliš ohle lanko a nejak si to nesedlo :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel13741    
No to já bych byl radši kdyby to bylo obráceně. Rychlost umim odhadnout a na změření kolik mi mastí fík to proženu kolem radaru před dědinou. Ovšem kolik toho ujedu si nezapamatuji a ani nějak přesně nezměřim- a to je důležitý znát při výměně a opravě atd....
 
 
Datum: 15. dubna 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky už jsem to vyřešil ale přičítají se mi Km. třeba najedu dle mého odhadu 2 km a na tachu mám o 3 Km více což mě zas tak netrápá
 
 
Datum: 15. dubna 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel13741    
Mno...příčiny mohou být dvě.Nejdříve vyndej zadní kolo a rozetu abys měl rozhled. BUĎ MŮŽE BÝT V HÁJI náhon tachometru a to tak že díry kterými se nasazuje na kolíčky jsou vyčochtané, vyštíplé či jinak v prde*i a kolíček v nich občas prokluzuje (sám mám takto zdeformován jeden z cca 7 kusů- takže statisticky to vychází na menší šanci že se it to stane :-D) No a nebo máš pryč kolíčky. Kdysi dávno jsem měl tentýž problém. Chtěl jsme kolíčky vytáhnou magnetem a nebo vyvrtat- což pro tvar rozety nešlo. :-D Nakonec to jde vyřešit uplně snadno. Vyndáš si segrovku a následně ložisko/ložiska a kolíčky jednoduše vypíchneš špejlí nebo čímkoliv tenkým- jde to velice snadno. Poté vše vrátíš a kolíčky uděláš nové z tenkého hřebíku a nebo podobného drátu.
 
 
Datum: 15. dubna 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to co popisuješ, tak takhle se chová náhon(lanko) těsně než praskne, nebo když má někde moc prudkej ohyb a pak se prodře a přetrhne
 
 
Datum: 14. dubna 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pak dej vědět jak jsi dopadl :-)
 
 
Datum: 14. dubna 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji ti nevšiml jsem si toho šel jsem hned sem.
 
 
Datum: 14. dubna 2013 17:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otevři oči.. píšu o tom v dotazu hned pod tvojím
 
 
Datum: 14. dubna 2013 17:40
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky a co s tím ? nešly by ty kolíčky vyrobit a vrátit je zpět ?
 
 
Datum: 14. dubna 2013 17:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš tam ty 2 kolíčky které jsou v rozetě a unášejí šnek na tacho
 
 
Datum: 14. dubna 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Nemáte někdo prosím ty 2 malé tyčky co se dávají do rozety a drží to kolo na tachometr ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel14808    
taky jsem to řešil a vyřešil jsem to hřebíkem:-)
 
 
Datum: 16. dubna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: v      IP: uživatel1272    
nejlepší je tam dat kousek elektrody
 
 
Datum: 14. dubna 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen trochu předatyviviosti a zručnosti stačí :-D
 
 
Datum: 14. dubna 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pasuje tam i tenký šroubek když ho zařežeš
 
 
Datum: 14. dubna 2013 12:51
 
<  34  35  36  37  38  39  40  41  42  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 21:44:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu