|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pavel
IP: uživatel11638
 Ahoj všichni,
mám 20cítku jawu a chco vyměnit to ložisko co je v tom pravym krytu kterym sa zakryva magneto. Vubec to nende vyndat poadíte mi někdo, máte s tím skušenosti.
předem dík všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 22:16
Jméno: Pavel
IP: uživatel11638
 Jo nefungovalo po nahřátí sem s tím půl hodiny mlátil do stolu,rnpak sem začal kuchat z druhé strany a soudruzi to nemaj tak blbje vymyšlený!!!
Datum: 19. května 2013 22:16
Jméno: pepa
IP: uživatel15463
 vydloubni gufero ted nvm zda tam je segrovka nebo ne a bud jak říka kolečko ten domeček ohřat horkovzdužko a s víkem praštit popr dát víko na hodinu do trouby a praštit s tim aby to vypadlo anebo do ložiska navařit kulatinu a za ní to vybušit ...
Datum: 05. května 2013 9:11
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 Nedávno se to tu řešilo, hledej ..
Datum: 04. května 2013 22:42
 Nahřáls?
Datum: 04. května 2013 21:55
 Čau,
mam problem, koupil jsem si LANKO SPOJKY na MUSTANGA, ale jak mam páčku, tak tam musí být ten váleček. Jak dám lanko do toho válečku?
Díky Hafis
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2013 12:07
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 ale prořizni jenom jednu stranu
Datum: 04. května 2013 12:07
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 pokud sem to pochopil dobře tak bych ten valeček proziřl pilkou protahl lanko a pak stahl kombinačkama aby to lanko nahodou nevypadlo
Datum: 04. května 2013 12:04
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pritlacna_paka_segrovky_42.html Zdar myslíte že by to šlo použít u motoru mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2013 13:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15089
 u mustanga a 5 kolikový spojky se to da přprat rukou a motot dat do svěráku lepší sou origo podložky nejni to třeba šponovat ale ja už používám takou páku ohejbající se na 5 šroubu ...c sem dělal na pařeza a je to pohoda
Datum: 05. května 2013 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel15459
 Musím se přiznat,že to dělam naprosto stejně. Akorát místo origo kalíšků pod segrovky dávám obyč šestky podložky. Podložku zmáčknu kombinačkama,stačim segrovku,domačknu jí a je hotovo. Ovšem je to horší třeba u j550/555 tam sou pružiny šíleně tvrdý a musí se to dělat ve dvou lidech.
Datum: 04. května 2013 13:40
 Obávám se že je to použitelné pouze pro 3 a 4 kolíkové koše, takže pro mustanga ne-e. Nicméně neboj se toho, přijde mi že kolem výměny spojky kolují hrozné fámy. Vemu první kombinačky, stlačim pružinku, dam pojistku a hotovo...
Datum: 04. května 2013 11:22
 Nevim, jestli by to šlo, ale dá se to i bez toho. Já to dělal ve dvou. První si vzal kombinačky, vzal podložku do kombinaček a tlačil. Ten druhý si vzal pinzetu a do ní dal segrovku a jen to zasunul.
Viz. návod http://www.mustang23a.wbs.cz/Vymena-spojky-podrobne.html
(Je tam mnoho užitečný rad o mustangovi celkově)
Hafis
Datum: 04. května 2013 11:16
Jméno: mira
IP: uživatel15453
 zdar hledam na fichtl kramku 11 zube kolecko na primar a nemuzu ho nikde najit...pomozte mi prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2013 22:27
 Momentálně není, mělo by být do 14 dnů...
Datum: 03. května 2013 22:27
 Zdar draci, mam prosbu, dal jsem na mustanga nove tlumice ceska vyroba, a dole jsou sirsi nez original tudiz dre retez o tlumic.
Jak to prosim resite? Dekuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2013 12:52
 To uz mne taky napadlo dat originaly, budu muset nejake sehnat ty co jsem tam mel byli na padrt 
Dal jsem tam ty co tu nabizi take sesa, a jsou psane i na mustanga ale dole jsou sirsi tak drou o retez.
Datum: 06. května 2013 12:52
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 logicky tlumče vratit prodejci řetěž do zatačky zkroutit nepujde ....a řezat tlumiče v zaruce je blbost...nezbyde ti neš přetěsnit puvodní
Datum: 04. května 2013 8:14
 Zdar lidi, nevíte jak mám sundat cvrčka z babety? Stahovákem , nebo nějak vyšroubovat????
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2013 22:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 je tam našroubovanej ale je dost utáhlej
Datum: 02. května 2013 22:08
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Já jsem to na těch kolech bernardy (lit'ákách) dělal hydraulickým vytlačovákem .
Datum: 02. května 2013 21:21
Jméno: Ondra
IP: uživatel15436
 Ahoj, pročetl jsem hodně fór, ale s mým problémem jsem se nesetkal. Zrenovoval jsem J 21 od píky. Motor chytá na první šup, drží otážky, akceleruje perfektně, čistý průběh. Na jedničku a dvojku jede v pohodě, ale na trojku cuká. Nemím čím to je..  Zážkuby jsou pravidelné při rychlosti cca 45 km/h je frekvence cukání cca 1 vteřina s větší rchlostí se stupňuje. Při pomlé jízdě na trojku a nízkých otáčkách nic. Vysoké otáčky na jedničku a na dvojku jsou bez problémů. Netušíte někdo zádrhel? Dík moc, Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2013 15:32
Jméno: Ondra
IP: uživatel15436
 Ahoj, díky za info. Řetěz jsem povolil a bez efektu. Přimární kolečko, řetěz i rozeta jsou ve výborném stavu, zabíhány současně. Další zjištění je, že při jízdě z kopce (tedy při menším záběru) i rychleji to necuká. Cuká to při velkém záběru. Myslíš, Lukáši, že by pomohla výměna automatu? Pionýr má najeto hooodně málo, asi 9000km. Díky, Ondra
Datum: 03. května 2013 15:32
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 řetěz určitě povol, nejspíš to má velký záběr na ten třetí kvalt a kolíčky moc nedrží ve výstupním kolečku, kdyby to nepomohlo tak vyměnit kolečka a pružinku v automatu
Datum: 02. května 2013 18:30
Jméno: Ondra
IP: uživatel15436
 ...díky chlapi za odpovědi... svíčka je nová, elektrika taky. Dneska mi ještě jeden borec poradil, že by to mohl být moc utažený řetěz, který se ve vyšší rychlosti takto projeví, poštěluji a uvidím. Každopádně je to podle mne mechanickou příčinou, karbec ani elektrika nejsou na vině, protože na 1ku a 2ku je zátah bez problémů. Kdyby byly ještě nějaké návrh, sem s nimi...
Datum: 02. května 2013 16:18
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 cuká to od převodovky ?
Datum: 02. května 2013 9:35
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 jednou mi to taky dělalo,pořád jsem to ladil a nakonec jsem zjistil,že byla špatná svíčka.. a cuká to tak,jako by tam nešel benzín,nebo jako kdyby něco odcházelo v elektrice?
Datum: 02. května 2013 9:27
 čau mam babettu 207 mnel jsme v benzinu vodu vypustil jsem ho a karburator vycistil nalel jsem tam novy benzin a nejede a nechce ani poradne nastartovat co mam delat ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 11:49
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jak nechce ani pořadně nastartovat ? a kolik si měl vody v benzinu ? jinak bych zkontroloval svičku
Datum: 30. dubna 2013 11:49
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 cau lidi dnes jsem jel se svoji 175/356 a zniceho nci zacal nejak divne hrkat motor a zacal vykon uvadat az najednou to skocil odo neutralu a nejdou tam rychlsoti, semtam se podari tam nejak rychlost dat ale tak vzdy po pul minute plnych nervu... nevite prosim v cem by mohl byt asik problem?? na co bude asik podezreni? Zitra to rozpulim a uvidim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 8:35
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 no ja si mylsim ze to bude jen najaka malickost.. ted bojuju s primarnim retezem drzi jak svina a nejde ani pres stahovak ven :/
Datum: 01. května 2013 8:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15308
 totálně odrovnaná převodovka?se kousala kousala až se zakousla..rozdělej a uvidíš za mě to asi už i něco sežralo nějake kolečko........zuby ti nalítali do ložiska..... ps neudalo se ti něco s řetězem?ohlá hřídel z motoru či tak?
Datum: 29. dubna 2013 20:12
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Kolik je vymezovacích podložek u spojky na stadionu ? Klika, ocelová podložka,rozpěrný kroužek na kterém je usazený spojkový koš a teď znovu ocelová podložka a teprve vnitřní koš spojky a matka? Nebo je ta podložka jen jedna a to hned u kliky ? V katalogu jsou psané 2 ale podle videa na you-tube skládání motůrca tam cpe jen jednu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 19:29
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Dík všem za rady dnes jsem ty položky koupil a můžu pokračovat ve skládání.
Datum: 29. dubna 2013 19:29
 já mám klika - 2 podložky - kroužek - spojk. koš - vnitř. koš - podložka taka silná a matka je to z fabriky ten motor sem rozebíral až já
Datum: 28. dubna 2013 22:21
 Jsou tam dvě...
Datum: 28. dubna 2013 22:18
Jméno: Ladič
IP: uživatel11482
 Zdar draci, nevíte kdo prodává nebo kde sehnat převodovku na pionýra 17/21? Díky za případné odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 16:36
Jméno: Jarda
IP: uživatel15421
 Je to převodovka 18/20z vyrábí to martinchoc@seznam.cz (je to na motoinzerci). odjel jsem s ní zatím jen jeden závod, ale je to paráda!
Datum: 29. dubna 2013 16:36
Jméno: standa
IP: uživatel15420
 Viděl jsem,že někdo nabízel komplet,kterej měl na trojce místo kolíků kameny...máte s tím už někdo zkušenost?
Datum: 29. dubna 2013 11:08
Jméno: Ladič
IP: uživatel11482
 MARQUEE: Teď mi napsal, že vyrábí vylepšenou verzi a napíše až ji bude mít hotovou takže uvidíme
Datum: 29. dubna 2013 10:53
Jméno: MARQUEE
IP: uživatel13627
 Jestli je nemá skladem tak si asi počkáš, má občas trochu delší dodací lhůty
Datum: 29. dubna 2013 10:39
Jméno: Ladič
IP: uživatel11482
 Inzeráty byly už smazány tak jsem zkusil napsat Stejskymu, zkusím ještě toho Poseru44. Díky moc.
Datum: 29. dubna 2013 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel15419
 Posera44@seznam.cz myslim že má akorát hotovou letošní várku.
Datum: 28. dubna 2013 23:45
 projeď inzerce bejvala na aukru nebo na motoinzerci
Datum: 28. dubna 2013 22:30
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 zdar, chci se zeptat, co způsobuje když mi na oba neutrály trochu zabírají kolečka. Když ale točím sek. kolečkem jde to plynule. Kvalty jsou OK. Není to zas tak strašné, ale trochu v převodovce škube. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 6:29
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 ne, zabirá to jen trochu ale nerozjede se to, prostě ty kolečka o sebe začnou zadrhávat.
Datum: 29. dubna 2013 6:29
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 mám to chápat tak že když máš neutrál a přidáš plyn tak motorka popojíždí?
Datum: 28. dubna 2013 23:43
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 ano  nedávno jsem to složil, kolečka jsou daná správně, všechna nová, výstupní kolečko má trochu vůli .....
Datum: 28. dubna 2013 21:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 máš v ní olej?
Datum: 28. dubna 2013 20:41
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 13:15
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Šak on to ví!!! A ostatní taky. A gdo né, toš dobře mu tak! NO NÉÉ???
Datum: 28. dubna 2013 13:15
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Ok děkuji moc kolečko, jseš fakt super kluk
Datum: 28. dubna 2013 13:07
 Ahoj, velkou rozetou se zatížení řetězu nezvýší, spíše naopak...vzhledem k tomu, že je to na pole, tak bych životnost řetězu moc neřešil...tenhle bude dostačující...
Datum: 28. dubna 2013 13:03
 zdar chlapi, potřebuju poradit. Předělával jsem motor s mustanga do karteru s 20-21. Až jsem to složil, tak mi nejde zprovoznit spojka ( jedná se o ty tyčinky). Na mustangu jsem měl pořadí: prvně, krátkou + kuličku+ dlouhou.¨. tohle pořadí jsem dal ted a je to "dlouhý", že nezavřu ani pravý dekl  , když dám jen samostatnou dlouhou tak je to zase málo. Nevíte v čem může byt problém? a jakto správně má byt?. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel15420
 Jseš tukan a nebo co si? Když čumí ven víc než potřebuješ,tak si ji přispůsobíš přece tak aby ti vyhovovala.... mimojiné opravdu jsi přeskládal mustanga do pionýra? Nenacpal si to náhodou do j05 - což by teda nemělo jít,ale pak by to vysvětlovalo tu tyčku na spojku
Datum: 29. dubna 2013 11:15
 tak ikdyž jsem měl šroub utáhnutý nebo povolený tak to nemělo vliv a bylo to pořád stejný...
Datum: 28. dubna 2013 14:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15418
 mě se to stalo když se mi pomíchali tyčky z 20 a 05 pilka na kov zajistila napravu..jinak štelovací šroubek v deklu je teměř vytočeny ven že
Datum: 28. dubna 2013 14:49
Jméno: Peter
IP: uživatel15416
 Zdravim draci. Potreboval by som radu. Rozoberam motor (pionier 05) zacal som z lavej strany od spojky zhodil som tri pruziny, retaz, lamelu, a neveim si rady ako mam povolit matku na sekundarnom kolecku pretoze sa mi to cele pretaca a z ruhej strany to nemam kde upevnit. Na primarnom som to spravil tak ze som zaprel piest a povolil matku ale na sekundarnom mi to nejde fakt si neveim rady. Plus este okolo matky je ako keby poohybana podlozka neviem co s nou. Prepacte za vyrazy ale nepoznam este vsetky technicke nazvy jednotlivych suciastiek. Dakujem za radu  Peter
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 11:46
 odklepat podložku a kolečko do sikovek
Datum: 28. dubna 2013 11:46
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nebo taky můžeš za sek. kolečko zašprajcovat kousek dřeva a potom to povolíš
Datum: 28. dubna 2013 10:00
 po odjištění by matka měla jít povolit, obvykle nebejvá moc dotažená ráda se povoluje,ještě si můžeš jen tak na volno nasadit spojkovej koš za kterej to budeš držet aby se ti ta matka povolila až zabere, - pro příště je lepší si to povolit ještě když je motor v rámu
Datum: 27. dubna 2013 16:40
 pokud ti jde o to sundat sekundární kolečko na straně kde je zapalování - pokud sem tě dobře pochopil tak teda opravdu je pod tou matkou zajišťovací podložka tu budeš muset narovnat aby jsi mohl povolit matici(narovnat nebo ohnout tak aby si mohl povolit tu matku)
Datum: 27. dubna 2013 16:29
Jméno: Stanďák
IP: uživatel13873
 Zdravím,potřebuji poradit,dostal se ke mně motor ze stadiona S22,komplet rozhozený,tak se snažím dát to dohromady,ale narazil jsem na problém a to jak vede vidlička řazení v pravém bloku motoru??Předpokládám že tam bude nějaké pouzdro a na konci guferko,ale v obchodě s dílama mi bylo řečeno že se to koupit nedá,že to existuje jen z výroby.A rozměry neznám že bych to nechal udělat,nebo podobně.Nevíte kde bych to sehnal,poblíž Opavy,nebo na netu,popřípadě rozměry,nebo pokud doma někdo máte i starší a použitelné,dejte pls. vědět.Díky za tip.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 11:21
 Cau draci, mam dotaz, mam Babettu 210 a když se rozjíždím tak se to rozjíždí hned na dvojku, čím to je? Poraďte, Díky s pozdravem Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 2:46
Jméno: pepa
IP: uživatel15337
 ta spojka ze předu spoští motor a rozjezdí se na 2 je ta zadní.....
Datum: 30. dubna 2013 2:46
 no a pak ještě hřidel předlohy ale to se musi pulit motor
Datum: 28. dubna 2013 14:13
 jo jo jak říka pepa bud budou hned zabirat čelisti spojky 2 stupně,a nebo bych sundal ten buben blíže k přednimu kolu ale na to potřebuješ stahovak,a jak to sundaš tak tam jsou 2 čelisti ty jsou startovaci, a pak jsou na tom vnějšim bubnu zevnitř ale nepamatuju si kolik jich tam je jestli 2 nebo 3 čelisti ale tam by to asi chtělo zkontrolovat bud tam bude sjete obloženi nebo vytahane pružinky
Datum: 28. dubna 2013 14:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 ovládání řazení 2 stupně u tohoto mopedu zajištuje ta spojka pod platovým deklem blíž k zadnímu kolu co má 2 čelisti ale ani za boha si nemužu vzpomenout jestli maj pružiny pokut ano asi jsou už unavene a čelisti chodí volně ..anebo ti jen chodí těžce na čepech a zustavají seple a pořat to má tendenci řadit 2....
sundej plastovej dek na te spojce je matice na 17 či 19 klič tu povol sundej plechovou pukličku směrem ven a dozadu protože ja schováná za 1 spojkou a při šikovnem otočením by ti měli jít vyndat i čelisti a skus to aspon vyčist od prachu cistým hadrem...koknout se zda nejsou zrezle či ohle kolíky na niž čelisti chodí kdyžtak přeleštit smirkem .... aby to chodilo vše hladce a nemohlo to viset a ta 2 nebyla pořád zařazená.....
Datum: 28. dubna 2013 11:38
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 ahoj draci, nevíte jestli je zaměnitelný automat řazení z nulapětky s dvacítkou nebo dvacetjedničkou? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 22:57
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 díky
Datum: 26. dubna 2013 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel15409
 J20,21,23 jsou stejný...j05 je jinej-pro užší motor.
Datum: 26. dubna 2013 21:49
 ne neni
Datum: 26. dubna 2013 21:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zdar, mám dotaz hlavně pro kolecka a lidi, co vlastní ČZ s hliník. kyvnou vidlicí. Jak je poskladaný zadek s osou kola? Katalog dílů mi nepomohl, jsou v něm bludy. Momentálně to mám zleva:
matice, podložka pod matici, čep (co prochází kyvkou), podložka pod tím čepem, rameno kyvky, rozpěrka (ta delší určená pro modely s hlin. kyvkou), brzd. buben, kolo, rozeta, kryt rozety+čep rozety procházející kyvkou, rameno kyvky, podložka, velká matice, hlava osy vidlice. A to takhle mi schází tak 2,3mm...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 23:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ok, vyzkouším. Dík za radu!
Datum: 29. dubna 2013 23:26
 Takže...v levém rameni máš čep, pod který si dal podložku. Viděl bych to tak, že tu podložku vyndáš, a dáš jí mezi rozetu a pravé rameno kyvky. Takhle to mam poskládané já...
Datum: 29. dubna 2013 19:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Rozebirat to nemusis. Ta podlozka je tam dana provizorne, bez ni je ta velka vule. S ni je to +- v nule.
Datum: 28. dubna 2013 23:11
 zítra rozeberu svojí čz 180 a řeknu ti
Datum: 28. dubna 2013 22:23
 ale ted sem si všiml jak je podložka mezi kyvkou a rozpěrkou že ja ji tam nemam, nebo to špatně vidim,tak uvidime co napišou ostatni
Datum: 28. dubna 2013 19:33
 ja mam pocit že to maš dany dobře,a jak ti schazi 2,3mm ?
Datum: 28. dubna 2013 19:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 28. dubna 2013 15:33
 Je to ještě aktuální?
Datum: 28. dubna 2013 7:26
Jméno: mejcin
IP: uživatel15408
 Servus Draci! Jak se Vám hřejou dekly spojky a pravý dekl zapalování? Když přijedu z projížďky do garáže, tak na nich neudržím ruku jak jsou horký...jen rychle dotknout a pryč. Žádný známky zadírání ve válci, motor se uvolňuje čím dál víc po GO. Nebo mám špatně předstih? Táhne skvěle, tak předpokládám předstih OK. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 21:47
 po Go se dicky motor více hřeje to je v pohodě za chvíli to bude zas cajk
Datum: 26. dubna 2013 21:47
|



|