|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tatranista
IP: uživatel13437
 Zdravím draci, chtěl bych se Vás zeptat zda půjdou dát kola z Manetu S100 na Manet Tatran 125, mám namysli, zda jsou stejné rozměry kol, díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2012 10:35
 naprosto stejny jsou
Datum: 20. března 2012 10:35
Jméno: typeg
IP: uživatel12424
 Jo a jestli myslíš ty co se prodávaj na netu tak ty kupuju já
Datum: 19. března 2012 11:47
Jméno: typeg
IP: uživatel12424
 Jo je to stejný
Datum: 19. března 2012 11:38
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 kuriozitka  se mi stalo na mem fichtlu https://picasaweb.google.com/115891202756400920401/RenovaceJawa2102#5721320159870193298
https://picasaweb.google.com/115891202756400920401/RenovaceJawa2102#5721320274188108594 jedná se o spojkovou tyčku  kulička vjela mezi ni a stěnu předlohové hřídele
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 22:25
Jméno: libor1
IP: uživatel254
 ne e nefunguje
Datum: 19. března 2012 22:25
 nejde to
Datum: 19. března 2012 14:56
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 mě taky ne
Datum: 19. března 2012 11:33
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Je to mrtvý.......
Datum: 18. března 2012 23:00
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 mě to nejde zobrazit...
Datum: 18. března 2012 21:53
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 zdarec udělal jsem si na JAWA 20 komplet GO a neco me huci z moto je možno ze by to byli kolečka tak to huči než si sednou???nebo se me povedlo 1 ložiško trošku vic přehřat tak by to mohlo bejt to
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 19:05
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Pokud hučí na neutrál, tak je to něco na klice. Pokud si opravdu přehřál ložisko co jde na kliku(300°C by mělo snést, takže jestli si použil autogen, propan či si ho hodil do ohně, nebo si ho snad musel ubrousit flexkou, jako já u yamahy DT, tak je to určitě ono), tak to může být ono. že by hučely kolečka sem zatim nějak nezažil(a myslím si, že už sem pár zubů na nevlastních motorkách už vypustil i s olejem). Ohledně toho že to hlučí, bych tipoval místo, kde jsou vyšší otáčky(tudíž klika, primární převod (může být vytahaný řetěz v motoru), magneto.) Ale taky lze vzít v úvahu větu jednoho moudrého muže: Zvuky přicházejí a odcházejí.....
Datum: 19. března 2012 19:05
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 čau draci nevite kolik by tak asi stálo GO motoru babetty 210?? u nás to dělají v obchodě kde se prodavaj sekačky atd., akorat ted nemam čas se tam zastavit mam rozdělanou babettu a potřebuji ji do školy
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 14:20
Jméno: Jan
IP: uživatel5173
 Osobně bych se přikláněl k 3-4tis. záleží co všechno je špatný, dělal jsem ale i GO, která jen v dílech vyšla přes 5tis., takže víc budeš vědět až rozhodíš motor..
Datum: 19. března 2012 14:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 3-4 je si myslím moc na babetě toho tolik nění řekl bych spíš 2-3
Datum: 18. března 2012 19:21
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 3-4 tisíce
Datum: 18. března 2012 16:52
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim jsem zacatecnik a mam problemy se sprojkou na s11 porat mi to pri razeni skrta at ji steluju jak chci  , co mam vsechno koupit? 2lamely- bude to stacit nebo jeste tu mezilamelu a Kluzák vypínání spojky? myslite ze pro zacatecnika to bude tezke to vymenit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 10:24
 u staďáka to srnda nejni, zlatej fihtl
Datum: 19. března 2012 10:24
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 tak uz jsem ji nasel.pod nazvem segrovka 4 (spojka)
Datum: 18. března 2012 11:51
Datum: 18. března 2012 11:51
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 ty sezenu zde v eshopu(pojistky)?
Datum: 18. března 2012 11:47
 Koupil bych jenom dvě lamely...vyměnit spojku u mopeda neni žádná věda, jen si musíš nějak šikovně stlačit přítlačák a vyndat 4 pojistky, ty si kup ale rovnou nový, a dej je tam...
Datum: 18. března 2012 11:42
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaute mám dotaz: dělal sem menší go na pionýru má novou spojku a převodovku poskládanou z tech nejlepších kousků co sem doma našel. taky je po výbrusu a nový ložiska a mám takovej problém i na neutrál mi to otáčí klikou... čím to může bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 9:09
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 měl jsme to samy novy kolečka do převodovky a nesedeloto pul dne jsem zkoušel šrouboval kortry k sobe od sebe abych všechny kolečka dobrousil šmirglem aby to šlo lehoučko.Předtim jsem se nato vy... převodovka si sedla ale nejaky hřidelel byli přidřeny jak se to tam šoupala a zahřivalo
Datum: 18. března 2012 9:09
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 mě se jednou stalo, že sem poskládal motor a taky nešel dat neutrál. bylo to tim, že sem ředící automat přišruboval moc dlouhym šroubkem
Datum: 18. března 2012 8:48
 a ako si to skusal? je treba namontovat spojkový kos a sekundárne retazové kolo, dotiahnut matice.. az potom skúsat prevodovku,
Datum: 18. března 2012 7:50
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 jj řadí to krásně... ale ešrě to nebylo natatovný ani... nemůže si t očasem sednout?
Datum: 18. března 2012 7:42
 osobně si myslim že bud automat nebo hřídele. Na těch hřídelých máš taková zářezy do kterejch se nasouvaj převody. Tam je to poravdu o přesnosti stačí kousek a už to třeba dře nebo tak. Zkus raritu-> dotáhnout řadící automat nahoře těma dvouma sroubkama . Jinak to vidím na rozdelání motoru. Jo ještě mně napadlo, zkoušet podložit ten automat. možná že by to pomohlo. zkusit ho povolit a třeba podkládat něčim slabim. třeba by ses dopracoval k tomu že by to šlo... jo a rychlosti jdou bez problémů ??
Datum: 18. března 2012 7:23
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 ahoj kolem nakopávačky/řadičí páky mi valí olej na čz 125/453 chcu se zeptat musím pulit motor nebo stačí sundat jen ze hřídele paku a dát tam gufero? nebo O kroužek ? a kde ho sehnat?  díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 aby na tebe nevyskočila hřídel strartpáky, tak ji dej do startovací polohy, páku sundej, pak sundej celý víko a vyměň ten těsnící kroužek co je v odkazu níž... případně to zkus nahradit o kroužkem, vim, že potřebnej rozměr se dá sehnat, už si ho ale nepamatuju
Datum: 18. března 2012 18:09
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
Datum: 18. března 2012 2:21
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 jenom si změř venkovní průměr hřídee a bud si podle toho kup gufero nebo bych tam skusil normálně vpracit gumičku zevnitř a ted si nejsem jistý jestli tu dokonce sesa neprodává
i takový kroužek
Datum: 18. března 2012 2:19
 čaute bobani  hele ohledně Babetty 207 -> spojka Chtěl bych se zeptat jak to udělat aby ta spojka trochu zabírala. Je to šílený než se to rozjede. Nevim třeba to tak má bejt..  Noa jak to prokluzuje tak se avíz zahřejvá jak prase. Obložení je OK jak nový. PS: Vazim asi 95Kg taky to muže bejt tim ne ?  Díky moc za každou odpoěď Kubajs
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 18:10
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Jeslti je original tak určo ta vaha nadava najevo .
Datum: 19. března 2012 18:10
Posl.aktualizace: 17. března 2012 21:44
Jméno: haf
IP: uživatel8367
 Zdravím draci, potřeboval bych poradit ohledně převodovky z 05ky. Má někdo z vás navíc 19z ozubená kolečka z této převodovky ? Kolik má bočních zubů - řadících kolíků toto kolečko? Kdyžtak kdyby měl někdo rozměry 19z kolečka z ní tak bych byl vděčný...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 16:37
Jméno: libor1
IP: uživatel12952
 tak sem taky prohrabával dílnu a našel jsem nějaký díly na 05ku, i ty 19z kolečka, a maj tři boční kolíky, jinak sem našel i nějaký hřídele, teda pokud se nemílim a má 05 užší převodovku a tim pádem i užší (kratší) hřídele, mam tam i nějaký bronzový futra asi do převodovky
Datum: 18. března 2012 16:37
Jméno: haf
IP: uživatel8367
 4 klikar: Jakou 4Q žumpou ?
Datum: 18. března 2012 9:27
 koukám že se podařilo zakarbovat se čtyrkvaltovou žumpou  )))
Datum: 18. března 2012 7:10
 Napiš mi mail co přesně bys potřeboval vědět, až pudu do dílny tak se na ně podívam...
Datum: 17. března 2012 12:51
 Zdravim. Trochu strojařský dotaz. Chci si nechat udělat tzv. rychlou převodovku 17 a 21 zubů na Jawa 50, ale potřebuji vědět přesnou osovou vzdálenost hlavního a předlohového hřídele. Problém je ten, že nevím jak je to s originálním soukolí, jestli je korigované, či není. Při výrobě nového soukolí bude třeba korigovat. Kdyby někdo věděl i něco ke korekci, tak bych byl moc rád, ale to už si zvládnu zařídit sám. Jo, a nepište mi prosím odpovědi jako: tak si tu rychlou převodovku kup a neřeš to (já si ji udělám v práci). nebo tak si tu osovou vzdálenost změř sám. (Ano sám si ji změřit mohu, ale pro mě to znamená rozebrat motor a několik týdnů rozebraný, když bych tu vzdálenost znal, tak běhěm jednoho dne rozeberu a složím s novou převodovkou). Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2012 12:04
Jméno: haf
IP: uživatel8367
 Jinak odkud jsi ? Máš tedy možnost výroby ozubených kol a jejich následné cementování a kalení ?Dej vědět na shelby.gt@centrum.cz
Datum: 17. března 2012 12:04
Jméno: haf
IP: uživatel8367
 Nejjednoduší bude, když od někoho kdo tuto převodovku už má půjčíš a přeměříš-zkopíruješ. Korekce tam je, jestli se nepletu, ale jaká to už nevím...
Datum: 17. března 2012 11:59
Jméno: franta11
IP: uživatel12326
 zdar draci mám čz 180 a budu měnit převodový olej nevíte jakej je dobrej ? dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 22:46
 Do ČZ 180 leju 80 i 90, nepoznal jsem rozdíl v podstatě...
Datum: 16. března 2012 22:46
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Ano kna korková lamela je to super.
Datum: 16. března 2012 21:37
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Zdar, vlastním obdobný stroj 175/487 a PP 80 vždycky stačil ...
Datum: 16. března 2012 20:43
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 PP 80
Datum: 16. března 2012 20:42
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Zdravim draci.Nevíte jak mam dostat ven startovací páku?(pionýr) Zkoušel jsem ji opatrně vytlouct ale nejde to. Je tam totiž utrženej ten závit. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klinek_startovaci_paky.html Takže to tam z tý závitový strany je mírně utopený.Co s tim? Já si myslim že by to mělo jít vytlouct ale nechci to nějak rozbít ještě víc než to je.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 14:06
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Nechce vůbec ven.Zkoušel jsem to jak šroubovákem tak i pomocí šroubu (větší plocha).Po šroubováku se tam udělaly drobný zářezy.Je to fakt dost divný.Mělo by to přece jít normálně vytlouct nebo ne?
Datum: 16. března 2012 14:06
 já jsem stim na kola odjezdil celou sezonu a dobrý..
Datum: 16. března 2012 12:13
Jméno: mejcin
IP: uživatel13419
 Jo ten cyklo je stejnej, ale bohužel dost měkkěj, pokaždé jsem na něm strhnul závit:o( a to i na těch koupených v různých motodílech....je to ten samej akorát originál měl masivnější závit a pevnější kov. Jak je to měkký, tak jsem po cca 2 měsících stejně musel vyměnovat, protože se vymačká a nejde už dotáhnout a nakopávačka se viklá.....takže pomohl původní originál se starých zásob v garáži. A taky původní nakopávačka, do těch nových kopií se nevejdou ty starý klínky, jen ty nový měkký.....ale i tak se to dá v nouzi vysoustružit, udělat závit a pak sbrousit do klínu....případně pozinkovat...
Datum: 16. března 2012 12:11
 normálně to opatrně vytluč šroubovákem jde to .. a v potřebách na kola si kup ten klínek novej je totiž shodnej s libertou..
Datum: 16. března 2012 11:59
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdarec, mám dotaz ohledně spojky na jawě (50/05). chci se zeptat jek je tam řešená ta spojková tyčinky. jestlije tam dlouhá a krátká + kulička nebo jestli je to jinak, popř. rozměry. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 21:58
 u 50/05 je jen jedna tyčka... kratší
Datum: 15. března 2012 21:58
Jméno: fichtlař
IP: uživatel13407
 jako prvni přijde kratká potom kulička a pak dlouhá ale rozměry si přesně nepamatuju
Datum: 15. března 2012 21:35
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim pasuje rychlopal z pionyra na s11?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 18:37
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 pokud je stejný průměr řidítek, tak by tam měl jít napasovat. Stadion má dělaný vodící výřez, ve kterém ta rukojeť tahá přes šoupátko za to lanko, který vede skrz řítítko. v rychlopalu se to lanko jakoby navíjí na tu rukojeť a to lanko vychází hned z rukojeti. možná si budeš muset někde sehnat lanko na zakázku(nebo si doma přeletovat) aby byl správně dlouhý bowden a lanko. ohledně šířky rukojeti by problém být neměl. Budeš ale muset použít komplet rychlopal z pionýra(včetně toho hliníkovýho odlitku, protože hliník ze stadiona a rukojeť z pionýra do sebe nenapasuješ ani za boží pomoci.
Datum: 19. března 2012 18:37
Jméno: ;)
IP: uživatel6631
 ahoj složil jsem motor z fichtla ale nakopavačka se mi protočila zpět a když chcu nakopnout tak mi zustane dole jde něják přeotoči aby šla normálně a vracela se? bez pulení motoru ? a když zustane dole a je nastartovany motor tak to cvaká..  děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 15:49
Jméno: ;)
IP: uživatel6631
 nepraskla jen se to otočilo zpátky
Datum: 16. března 2012 15:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13308
 Raději to oprav, jestli pružina praskla a zbytek se dostane mezi kolečka tak budeš mít o zábavu postaráno.
Datum: 16. března 2012 7:50
 vypadla ti pružina půlení se nevyhneš
Datum: 15. března 2012 22:45
 provizorně to můžeš "opravit" gumicukem co je do auta, kde jeden konec omotáš kolem nakopávačky a druhwej konec zahákneš za plechy, jinak opravdu opravu musíš jedině s rozpůlením motoru
Datum: 15. března 2012 20:53
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Včera jsem se byl projet na Jawě 20 a prasklo mi lanko od spojky. Po příjezdu domu jsem vyměnil lanko co jsem měl ve svých zásobách, ale spojka nefungovala. Řekl jsem si že to bude lankem (bylo takové pofidérní). Načež jsem dnes koupil nové lanko a PROBLÉM. Spojka nejde vymáčknout tak jsem začal zjišťovat příčiny,.... No Po nastartování a po zmáčknutí tyček ( která se posunula cca o 1-2mm) jsem slyšel a cítil jak něco škrtá o poslední víko karteru. A teď mám otázku co to může být. Povolený koš nebo praskla pružina ve spojce? Díky draci. Ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 19:15
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Nic proti ale tyhle otazky nechapu proč se ptaš když to stejne musiš sundat
Datum: 15. března 2012 19:15
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Pravda sorry...
Datum: 15. března 2012 19:11
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 když sis odpowedel proč se ptaš??to nemužešto viko sundat 7 šroubku???stejne te to ceka
Datum: 15. března 2012 18:42
Jméno: David
IP: uživatel12679
Posl.aktualizace: 15. března 2012 10:10
 jo musíš tam dát podložku jinak segment bude zabírat jen pulkou zubů a za rok ho mužeš měnit zas
Datum: 15. března 2012 10:10
 Zdar včera jsem se ptal kde seženu segrovku která drží řadící páku fichtla na čepu páky a Jeden borec mi řekl že "pojistný kroužek 7" ověřil jsem si to a poradíte mi kde to sehnat. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 19:49
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 Koupíš to buď v železářství a nebo ve spojovacích materiálech,no prostě tam kde mají hřebíky atd....
Datum: 14. března 2012 19:49
 čau, chci se zeptat na motoru jawa 350/634 pry byli na náhon pouzity nekdy 12zuby osičky a někdy 14 zubý. Jak je to možný, když se to nedá štelovat? Neřikejte mě, že udělali jinak karter a nebo menili osicku z prevodovky...logicky mi prijde, ze si tam nemuzu dat, jakej nahon chci, pac nvm jestli ho tam dostanu ten 14 zub a i kdyby tak to bude meřit jinak...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 20:18
 Díky moc za radu
Datum: 15. března 2012 20:18
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Když se k 634 připojovala sajda, dávalo se 15 zubové sekundární kolečko místo orig. 18ti zubého. Aby tachometr neukazoval kraviny, měnil se náhon tachometru ze 12ti na 14ti zubý. Podle katalogu se ale liší jen celý náhon, nebo osička náhonu a sekundární pastorek, hřídel předlohy je pořád stejný. Navíc je tam ještě jedna kombinace 16 zubů sekundár a 13 zubů náhon pro Anglii.
Datum: 14. března 2012 21:16
|



|