Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel hobl
IP: uživatel8478
 ahoj.nemáte někdo prosim víčko na nádrž na zetku typ 477???prosim nutně potřebuju díky pište na garel1@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 1:09
Datum: 04. července 2010 1:09
 mam,ale potrebuju..nebude to drahy,ja koupil za par korun vicko i s nadrzi,krasnou...stala me stovku  koukni na aukro
Datum: 04. července 2010 1:09
 Cus! mal by som takovi dotaz ze ci 05ka má uzsiu kliku jako 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 14:39
 dakujem chlapi,,len som chcel to vediet na 100% ze ci sú stejne siroké, lebo to som meral aj ja ze sú,,tak je to super a dá sa udelat zo starú kliku fichtla 21 kliku do jawy 05,,diky za odpovedi
Datum: 05. července 2010 14:39
 tak jsem to měřil a ty kliky jsou na desetinku milimetru stejně široké
Datum: 04. července 2010 10:53
 jestli to vydrží do zitřka do rána můžu ti je změřit.leží mi obě někde ve skříni. Ale já bych řekl že ta 05ková je širší
Datum: 04. července 2010 0:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ano
Datum: 03. července 2010 23:06
 Zdarec.může přesunutí destičky v šoupátkové komoře,z druhého zářezu ovlivnit průběh otáček motoru?Zhorší to maximálku,nebo zlepší? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 10:57
 standa : asi to přehodím,svíčka je stále hnědá
Datum: 04. července 2010 10:57
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 jestli to mas na druhym zarezu furt bohatý a svicka je hneda,tak jdi klidne na prvni zarez....pokud neni potreba ochuzovat smes,tak to nedelej...
Datum: 04. července 2010 10:43
 Každopádně to může ovlivnit chod motoru, může se dusit, cukat, zkrátka tam půjde méně paliva a více vzduchu, tím pádem může jet hůře nebo naopak, to zavisí na stavu motoru a seřízení.
Datum: 04. července 2010 1:17
 nedopsal sem to, Z DRUHÉHO ZÁŘEZU NA PRVNÍ ZÁŘEZ.
Datum: 03. července 2010 21:51
 Omlouvám se že e zase ptám jak debil.ale na internetu jsem to nikde nenašel,sám na to nemůžu přijít a nikdo mi neodpoveděl.prosím vás nezlobte se .. děkuju..jak mám na mustangu vyměnit lanko náhonu?najednou z ničeho nic přestal ukazovat tachometr.jen se občas protřepe ale nefunguje.jak mám to lanko přidělat?normálně ho tam zastrčím ? je to čtyřhran.tak to mám jen zasunout? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 1:31
 Normálně ho tam nastrč a zašroubuj, co je na tom složitého nebo ti neukazuje tachometr i s dobrým náhonem? To by mohli být pryč kolíčky.
Datum: 04. července 2010 1:31
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Lanko namazat olejem a zasadit ho.
Datum: 03. července 2010 22:09
 Zdravim mam takovy problem na jawe 21.Jel sem asi 50km/h a najednou to chciplo.Dotlacil sem to dom rozdelal zapalko ale byl jen vypadly kabl zapojil sem ho a furt nic ani jiskra sem tam nejaka skoci.Nevite co s tim mam delat?Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 14:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 to at si koupi nový stroj tady napsat nechcu
Datum: 04. července 2010 14:32
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 skus vyměnít kondenzátor.
Datum: 03. července 2010 22:49
Jméno: UltraMotorkář
IP: uživatel5685
 Mustangsto nechce rovnou napsat at si koupí novej stroj ... bože
Datum: 03. července 2010 22:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkontroluj všechny káblíky vyměň svíčku zkontroluj odtrh,předstih,vyměň kondenzátor,indučku kdyžtak,zkontroluj zapalovací cívku na statoru kdyžtak vyměň a musí šlapat jak hodinky
Datum: 03. července 2010 22:12
Jméno: fikus
IP: uživatel8734
 Cau hele vim ze to sem nepatri ale mam yamahu tzr 50 a kdyz je studena tak krasne chytne a v nizsich otacka jede pekne a pak se zacne dusit taky jestli nevite co by s tim mohlo treba byt? Ja si myslim ze by to chtelo nakou kvalitni svicku. Kdyz je motorka ohrata tak je to lespi. Diky moc za vase odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 20:23
Posl.aktualizace: 03. července 2010 22:16
 Kousek cituju a pak sam pikracuju : Nasaďte startovací hřídel s pružinou. Konec pružiny zasuňte do dírky vedle převodových koleček. Z venku na hřídel přimontujte startovací páku.Ted to pretoc tou startovackou tak aby to druhym zubem bylo zajety ve startovacim kolecku a drz tu startovacku tak dlouho dokud nebudou kartery u sebe jinak se to pusti a vylitne protoze to chce poradne napnout.Az je budes mit u sebe tak to muzes pustit tu nakopavacku
Datum: 03. července 2010 22:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Myslíš hřídel do karteru? tak to tu hřídel namaž olejem pořádně a pak si vem kousek desky a desku polož na hřídel a tloukej po desce kladivem a ta hřídel by tam měla pěkně zalézt
Datum: 03. července 2010 22:15
Datum: 03. července 2010 22:10
 jo tohle,to chce líp vysvětlit,ale i tak tohle nevím
Datum: 03. července 2010 22:04
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2552.html ta hřídel.
Datum: 03. července 2010 22:02
 myslíš klínek? ten tam normálně natloukni kladívkem
Datum: 03. července 2010 20:16
Jméno: Saliery
IP: uživatel9046
 Zdravím. Vím že to sem nepatří, ale rád bych věděl co je lepší na akceleraci, rychlost a spolehlivost? Honda CBR 125R nebo Honda XL 125 Varadero? Rozmýšlím se o koupi jedné z nich, tak bych chtěl trochu poradit. A hlavně tady prosím nepište že CBRko je kolo s motorem, já totiž nejsem stejně moc vyskový takže se to ke mě celkem hodí. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 3:27
Jméno: lukas
IP: uživatel5711
Datum: 05. července 2010 3:27
 stěma těsněníma to má problém kámoš ,má druhou RS a má stejný problém jako u první,tečemu olej z motoru do kapotáže a na zadní pneumatiku ,takže se na tom bojí jezdit.v servise mu přetěsnily motor a po 15000km zase,takže ji prodává a kupuje další
Datum: 04. července 2010 18:34
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 04. července 2010 9:11
 lukas: to bylo na mě abych nekecal ? No asi o tom moc nevíš že 2T a 4T je úplně něco jinýho. Když nakopneš třeba tu Hondu NSR a dáš ji hned plnej tak tě to nepustí dál než 4-5tis  až se to zahřeje tak to jede,tak tu nedělej chytrýho když o tom prd víš
Datum: 04. července 2010 6:26
Jméno: lukas
IP: uživatel5711
 a jestli o valis hned na plnej plyn tak to bych rekl ze je jedno u 4t jeste kdyz je to vzduchem chlazeny a nema to predehrivani smesi  takze to je uplne u prdele takze nekecej
Datum: 04. července 2010 1:33
Jméno: lukas
IP: uživatel5711
 Tak jestli chces 4T tak bych bral asi Varadero...CBRko je takovej simson...ale radsi bych sel do 2t
Datum: 04. července 2010 1:31
 nojo,větší poruchovost.Tak když si to koupí mamlas co to nezahřeje a pak tomu valí hned plnej plyn ?  Záleží na tobě co chceš.Ale CBR bych nechtěl,to už rač toho Varana
Datum: 03. července 2010 22:41
Jméno: Saliery
IP: uživatel9046
 2T nechci. Velká spotřeba a vetší poruchovost. Mám 175 cm a to se dá už i na Varadero
Datum: 03. července 2010 22:34
 cebro bych nechtěl... Já jezdím s NSR za 5L / 100km. A o těch těsněních nic nevím,nikdy jsem stím problém neměl
Datum: 03. července 2010 22:33
 tak pokud by jsi si koupil stříkačku CBR tak si myslim ,že spokojenej budeš,sice 2t jsou lepší v akceleraci,rychlosti ,ale zas ta spotřeba a celkem často odchází i těsnění,aspoň co vím od kámošů
Datum: 03. července 2010 22:15
 Pokud chceš něco na akceleraci tak vem Hondu NSR 125,Cagiva Mito,Aprilia RS .... 4T mrdku bych ani za hovno nechtěl.... A pokud nejseš výškově zdatnej tak proč chceš Varana ?  CBR je kolo s motorem xD správně si to popsal
Datum: 03. července 2010 21:52
Posl.aktualizace: 04. července 2010 23:41
 Ahoj, no ty starý futra už můžeš mít vyběhaný,mělo by to být opravdu stejný, vím to od lidí z čezetmanie a z vlastní zkušenosti. jo já když jsem skládal motor 487, tak mě ten hřídel hlavní šel do ložiska u s spojky taky suvně.Podle mě to tak má jít,ikdyž nemělo by ti to tam nějak prokluzovat nebo mít ohromnou vůli,ale suvně to tam jít může. Záleží jestli nemáš ten hlavní hřídel nějak poškozenej,že by to v tom nějak vaklalo,ale pokud to jde suvně a normálně to točí ložiskem tak je to v pořádku,nesmí se to v tom nějak exrémně protáčet...
Datum: 04. července 2010 23:41
 prave jsem to promeroval a lisi se mi to o desetinky, ale jestli rikas, ze prevodovky jsou stejny, koupim je.
Jinak bych mel jeste jeden dotaz, má jít hlavní hřídel převodovky a kolo s nabojem na hlavni hrideli do ložisek suvně? nebo už je to znamka opotřebení?
Datum: 04. července 2010 18:47
 Nazdar draku pokud vím tak převodovky v těchto strojích jsou stejné,to znamená,že i ta pouzdra jsou stejná. Kulatou čízou myslíš ČZ 175 450? Já mám ČZ 175 487 a i právě ČZ 175 450 a má to stejnou převodovku,akorát je naopak řazení - jiná kulisa. Ty motory jsou v podstatě uplně stejný,samozřejmě mají určitý odlišnosti - 477 a 487 mají uložen výstupní vývod na dvou ložiskách,450 to má jen na jednom ložisku,ale převodovky jsou stejné,celej primární převod se spojkou je stejnej, klika je u 477 a 487 je odlehčenější - myslím menší průměr setrváků oprti 450 a možná ještě něco by se našlo...Snad ti to pomůže. Jinak máš tam rozměry u toho,tak si když tak oměř to svý v motoru pro jistotu.
Datum: 03. července 2010 23:42
 Zdravim, nevíte co s tim mám dělat když se mi moje motorka hrozně přehřívá??? najedu tak cca 2-3 km, a najednou se to začne dusit ztrácet výkon, chcípne to a tak cca 1-2 hodiny(záleží na počasí jak rychle motor vychladne) to nenastartuju, motor je ukrutně rozpálený(úplně celej i kryt na karburátor je vařicí), mám čz 150c, prosím o vaše rady, předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 1:50
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Zkus vyměnit svíčku(špatná tepelná hodnota) tipoval bych to na N7-N17
Datum: 05. července 2010 1:50
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zkus dát větší trysku taky mi to delalo ale na 250
Datum: 03. července 2010 18:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chudá směs nebo špatný předstih...popřípadě oboje.Tyhle čz jsou stavěný na provozní rychlost tak 55-60km/h takže je u nich celkem normální že se budou přehřívat když s nima pojedeš na plnej plyn
Datum: 03. července 2010 18:22
 To mam vše udělaný
Datum: 03. července 2010 18:17
 To mam vše udělaný
Datum: 03. července 2010 18:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vicisti zebrovani a hlavne dekarbonuj
Datum: 03. července 2010 17:43
 jak je možné že na mém fichtlu 20 mám nové kruhy,vyčištěný karbec a vše okolo benzínu a nejede to až se to zahřeje tak pak to valí nádherně.mám tam starou svíčku PAL ale na novou brosik N15 C to nejede.čím by to mohlo být?jako roztlačuju to (nemám koppáku) a chytne to ale hned zdechne a furt tak dokoloa.zachviličku to zas chytne jede kousek a vypne se a zase dokola.ale cca po 200m to jede skvěle.a ted mi to samé začalo dělat na mustanggu.a opravdu nevím ... děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 19:35
 to je normalni,po startu vetsinou zadnej dvoutakt nejede,nesmi se vytacet..musis ho nechat zahrat,treba ho nech brumlat na stojanku par minut a pak jed  kdyz ho hned ze zacatku budes vytacet,muzes ho zadrit (kvuli ,,roztahovani'' materialu za tepla) stejne jako kdyby si horkej motor polil vodou..
Datum: 03. července 2010 19:35
 zdravím vás, takový dotaz. Kdo máte zkušenosti s renovací ráfku? Konkrétně jawa 555. Ráfek vyrezlý potřebuje opravu. Puvodní stav - stříbřenka. Podle mně a mých známých lze použít hliníkový tmel. Je tak? poradte. děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 12:13
 je mi jasný že lepší je koupit ráfek nový, ale k čemu kupovat chrom ráfek ( bez chromu jsem ještě nesehnal) když original kola jsou ve stříbřence??
Datum: 15. července 2010 12:13
 presne tak souhlasim ze Standou, koupit novej, nebo starej opiskovat za kilo a dat do komaxitu a je pokoj
Datum: 03. července 2010 22:30
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Vhodnější bude koupit ráfek nový.... a když už renovovat starý ráfek,tak opískovat a nechat dát do komaxitu...
Datum: 03. července 2010 15:59
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdar,a jak z čz dostat co největší vykon co nejlevnějc ??co by jsem musel udělat ?jake upravy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 22:04
Jméno: hh
IP: uživatel476
 co nejlevněji? dotáhni si správně řetěz a nafoukni kola, je to levný a někdy to dělá divy  jinak pak asi to TK moto.. btw Aleši, zdraví tě admin našeho webu
Datum: 05. července 2010 22:04
 primax: Co máš za čezetu,myslím jakej typ a kubaturu? Jinak jak říká Ultramotorkář, když na číze uděláš G.O. motru, vše pořádně seřídíš a vyčistíš a zaběhneš tak taky dokáže lítat jako drak. Já jsem toto udělal na svých čízách a nemůžu si jízdu vynachválit!
Datum: 03. července 2010 23:45
 další co chce vařit ze vzduchu a větru  .....podiv se na Tk moto...dělají kit na 215ccm, výkon 17hp.....
Datum: 03. července 2010 21:37
Jméno: UltraMotorkář
IP: uživatel5685
 Když nebudeš investovat, výkon se nedostaví ,, začni klasicky,, napřed řetězovkou ložiskama kol rozety,, pak můžeš udělat GO motoru ,,, ale bez peněz to nepujde,,jinak ve válci, pokud o tom něco nevíš bych se nehrabal
Datum: 03. července 2010 15:35
Posl.aktualizace: 03. července 2010 21:39
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nemyslel jsem to nijak zle!!!!ale proste chtel jsem jen aby si taky zkusil poradit hele nikdo mu nenapsal jak se to vymenuje a najednou tet napise ze uz to ma vymenene chci jen poukazat na to ze je
strasne jednoduche sednout k pc a napsat problem misto toho aby si clovek zkusil poradit a i pres namahu kdys to nejde tak se zeptam  jinak nic proti ondrovi ...
Datum: 03. července 2010 21:39
 jojo,presne tak  Ondragam se tu sice pta casto,ale poda otazku spisovne a s rozumem,nepise kraviny..lepsi nez ostatni co napisou-nevite proc mi nechce nastartujes babety 207...  kdyby byli takovyhle vsichni tak je to tu pohoda,jako driv  i kdyby se mel ptat na to,k cemu je vzduchovy filtr..
Datum: 03. července 2010 19:38
 Zrovna Ondragam jako jeden z mála má věcné a inteligentní dotazy. Buďme rádi za takové lidi, tím se úroveň pokecu jen zvýší.
Datum: 03. července 2010 19:33
 No, už jsem je vyměnil.
Datum: 03. července 2010 19:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 promin ale uz se to neda prehlednout ptas se na kazdou blbovinu... ne jsou sjete jak blazen vymen je... jak? vem si kus hadru poloz si ho vedle motorky sedni si na nej a premejslej... ptas se fakt na kravoviny 
jestly sis vsim tak lide ti uz ani nechteji moc odpovidat protoze mas furt nejakej dotaz ... vim lepsi se zeptat nez neco zkurvit ale toto? to uz je moc
Datum: 03. července 2010 18:52
 prosím vás jak mám na mustangu vyměnit lanko náhonu?najednou z ničeho nic přestal ukazovat tachometr.jen se občas protřepe ale nefunguje.jak mám to lanko přidělat?normálně ho tam zastrčím ? je to čtyřhran.tak to mám jen zasunout? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 13:43
 prosím vás jak poznám že je čas na výbrus?mám furt nultý a už to moc netáhne.kompresi mám dobrou protože mám nové pístní kroužky.ale jak poznám kdy je čas na výbrus? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 15:40
 sundej si jeden kroužek, a dej ho do válce tak 2-3 cm pod okraj, když bude mezera mezi koncem kroužku větší než je kroužek širokej, chtělo by to výbrus.
Datum: 03. července 2010 15:40
 podřená?
Datum: 03. července 2010 15:01
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 pokaĎ budou ve válci podřená místa
Datum: 03. července 2010 14:13
 sundej hlavu,projed prstem na konci vložky,pokud tam bude značná hranka,je čas na výbrus.
Datum: 03. července 2010 13:54
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdarec všichni,mam takovou otázku,šel by motor z čz 125/516 do rámu motorky čz 180/487 ??
a po jakych upravach by jsem ho tam dal,nebylo by to moc složité a nákladné ??
dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 22:09
 nevim nevim jestli by to ten ram vydrzel....ale ptas se na pi*ovinu s prominutim,po jakych upravach...premejslej,asi po prevareni uchytu a napasovani motoru do ramu ne??ach jo....opravdu,proc se porad vsichni ptaj na kraviny,ktery jako dotaz vubec nedavaj smysl?takze znova odpovidam na otazku po jakych upravach-po prevareni uchytu a vyztuzeni ramu..
Datum: 03. července 2010 22:09
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 a nebo do rámu kývačky 175 ??
Datum: 03. července 2010 13:40
Jméno: pavelc
IP: uživatel9278
 nevíte jestli by sli plasty z 640 na 180?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 21:59
Jméno: hh
IP: uživatel476
 víme, nešly... (jen maska s hranatým H4 světlometem)
Datum: 05. července 2010 21:59
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, ještě se chci zeptat, když mám papíry na A1 (tj. do 125 ccm a 11 KW), měl bych problém, kdyby mě chytli policajti na starý jawě 175ce, která měla nějakejch 8 KW? díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 16:25
 2 boocheer: To máš pravdu něco se s tím muselo udělat. Dneska jsou silné motorky víc dostupné a celkem za "směšný peníz" oproti dřívějšku. Také souhlasím s tím, že co se týče nižších kubatur, tak tam to zákonodárci opravdu posrali a to bez pardonu. 50ccm mohlo klidně zůstat tak jak to bylo a to bez ohledu na konstrukční rychlost. Od 16ti, to mohli udělat do 350ccm bez ohledu na Kw. A co se tíče skupin "Ao" a "An" tam s tím plně souhlasím. Poked je někdo jiného názoru, já mu ho neberu.
Datum: 04. července 2010 16:25
 2 Dave's: Víš co jediné s tím má společného věk? frajeřina. starší už tolik nefrajeří.(kdyby jsi četl můj předchozí komentář pozorně, dočetl by jsi se, že jak idioti se na silnicích chovají i mnohem starší jezdci. Nicméně minimálně). Tady to bylo myšleno tak, že mladí jezdci se hodně předvádí. Vidí nějakou pěknou štěrbinu která jde po chodníku tak za to tahaj aby se otočila a pak když už se konečně kouká vystřelí jak raketa a to i ve městě. Viděl jsem to mnohokrát. mockrát jsem k takové nehodě i dojel. Je to furt to samé. Většinou se jedná o mladého nagelovaného frajírka, který si chtěl zazávodit ve městě ve 3 odpoledne. A co se týče strojů s výkonem dejme tomu 90Kw. nevim na co si to někdo kupuje , ještě k tomu u silniční motorky. Celý výkon se nedá pořádně ani využít. Jo dá se to na dálnici když to maže 200km/h a víc. Osobně nechápu tu honbu za výkonem.
Datum: 04. července 2010 16:09
 Muselo se s tím něco udělat v tom jako souhlasím ale tak debilně rozhodně ne... protože v 60tých letech kdy se mohlo na pincka od 15ti a na ostatni masiny od 17ti. Dřív taková padesátka jela 70,maximálně 90. Dneska jsou padesátky schopné jet klidně 180Km/h a o 125kám ani nemluvím. Kdyby byly rozumní tak to omezí jenom na těch 11Kw bez ohledu na obsah motoru. Fakt mě to sere že od 16ti můžu jezdit c nějakou cagivou 125 která má 30Kw nebo kolik. Jede téměř 200Km ale abych mohl řídit starou pomalou 175ku která má něco kolem 8Kw jede 110 sekundu před zadřením tak si musím čekat do 18ti
Datum: 04. července 2010 10:14
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Tahoun: blobst s jezdenim nema vek nic spolecneho ... taky se najdou borci 50 let a vali co to da proste je to o cloveku.... a mozna i o tom ze s dnesnima sportama bys tam musel mit jen 1kvalt
abys neprekrocil rychlost (to i na dalnici)
Datum: 04. července 2010 9:18
 2 boocheer: To se musíš zeptat toho kdo ten zákon vymyslel. // Podle mě to klidně mohlo zůstat tak, jak to bylo, když jsem dělal ŘP na motorku já. 50ccm od 15ti, velká neomezená od 17ti. Nevšiml jsem si že by se za tu dobu co je zákon takový jaký je nehodovost nějak rapidně snížila. Vždycky se najde pár idiotů co si koupí mašinu typu yamaha R1 na to aby mohli machrovat a jezdit co to dá. A to ve všech věkových skupinách. Ale zase je fakt, že z 80% zastavených motorkářů kvůli překročení rychlosti (většinou o dost než je max. povolená) jsou právě řidiči do 25let. A to není údaj vycucaný z prstu. Hovořím z vlastní zkušenosti.
Datum: 04. července 2010 2:42
 proč to ale udělali tak postiženě? Vlastně chci se zeptat jakou roli tam hraje objem motoru... dám příklad. Mám motorku 125CCm a 11Kw a možu s ní od 16ti. Mám motorku 175Ccm a 7Kw a můžu s tím od 18ti.... Která je silnější? samozřejmě ta 125 takže od 16ti můžu jezdit se silnějšíma motorkama než v 18ti... divné
Datum: 04. července 2010 0:37
 Vyhláška hovoří jasně. A1 - Lehké motocykly o objemu válců do 125ccm a o výkonu nejvýše 11Kw. Tak nějak nemohu pochopit lidi co se pořád ptají: "co mi udělají, policajti když mě chytí na tom a tom?". Je to individuální. Některý ti jen pohrozí, jiný tě nahlásí. Prostě a jednoduše, pokud nejsou splněny obě podmínky, je to klasifikováno jako řízení bez řidičského oprávnění. Pokud chceš řídit silnější motocykl a nechceš mít problém, počkej až budeš mít požadovaný věk a ŘP si rozšiř. (A pokud ti nevadí zákaz řízení motorových vozidel až na 2 roky a poměrně vysoká pokuta, tak si jezdi na čem chceš.)
Datum: 03. července 2010 14:01
 Celej ten systém je totálně zparchantělej. Vem si, že v 15 nemůžeš řídit pionýra....trapný...! Aby se prodávali od 50ccm 15 ti letejm cápkům tak to krouhaj na 45km/h (můj názor je, že na silnici nejsou nebezpečný rychlý lidi, ale právě ty pomalý) Podle mě by se v 15 měla třída omezit pouze striktně na 50ccm....samozřejmě dostanu odpověď, že si borec na simsona okamžitě dá 70ccm atd. Ale podvádí se v kategorii do 45km/h... Další stupeň bych klidně nechal ten 16 ti letej na 125ccm a 11kw to zase tak špatný neni...sám mám už od svých 16 ti 125 CLR Hondu a vozí mě dodnes neporochovej nenáročnej stroj... Co se týče dalších "stupňů" je to zase relativní...jak píše Daves v 18 ti udělám A25 a B a můžu si jít koupit 300koňovýho bavoráka ještě s teplým řidičákem...což divný je. Veteráni jako takový je kapitola sama pro sebe....mám čz 175 skútr...víc jak 80km/h je na tom už vražda a má to 8 koní. Ale řidičák až od 18. Na veterány bych zavedl "tabulky" na základě roku výroby výkonu a i konsturkce bych je vyškaltulkoval...jde i o to že veteránista nikdy nepojede kudlu...jak řikám někdo to vymyslel ale myslim si že každej druhej 15 ti letej týpek co má všech 5 pohromadě by to složil líp. Co se týce 25Kw....tam se podvádí snad ještě víc než u 45km/h  Takže co jako...
Datum: 03. července 2010 13:59
 Hlada: taky sem jel na pětikilu.V klídečku.Pak přechod na 125 a to bylo
Datum: 03. července 2010 13:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jony zastrelej te v kukurici a budou te vlacet zapalenyho za autem co chces slyset? ridit to proste nesmis je to dano zakonem me se to taky nelibi ale je to tak..
me zase ukrutne moc se*e kdys mam A18 a muzu mit jen 25kw moto ale pritom mi nikdo nebrani si koupit treba 300KW auto ... ale motorku jen do 25KW! je to cely uhozeny
Datum: 03. července 2010 12:33
 blbost  by tu stopetadvacu utavil.. já jezdil i na petikilu  (vsechny 125 zrovna jezdili  ) me to nevadilo a mimo obec vklidu 90
Datum: 03. července 2010 12:20
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 když sem docházel do autoškoly, tak s náma chodil i jeden co dělal na AM a ten prej nesměl řadit, takže pěkně na 1.stupeň....to muselo řvát
Datum: 03. července 2010 12:14
 nj..ale já mám co říkat.. mám AM a řidim 555 (má v technicaku 50 km/h)
Datum: 03. července 2010 12:12
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to je divný, měli to omezit jen na ty KW
Datum: 03. července 2010 12:11
 policajti by to mozna tolerovali (jak kerej) ale kdyz se vysekas, tak nazdar, ridil jsi neco, na co nemas opravneni, vsechno bys musel zacalovat ty, byl bys bez ridicaku a na nove bych z as slysel, ze motorkar bez ridicaku zavinil nehodu,.,,,
Datum: 03. července 2010 12:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, když chci, aby mi simál jel co nejvíc, co vše mám vyměnit, a vylepšit.....kolik jede nejvíc vám  ...díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 20:42
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Tady je fichtl krámek a ne siflšroťiště!tady asi moc lidí sifla mít nebude že jo kkte?
Datum: 03. července 2010 20:42
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 věčně omýlaný téma na simsonackym foru,proc to cpes sem? Kup si 4kanál 70ccm,kliku na 70ccm,primár na 70ccm,5 kvalt,Dellorto 21,resovýfuk s 32mm kolenem.....vysyppeš se do toho za 15000,- a pojede to kilo....bajecna predstava....Ja si koupim na fichtla závodní dvouknál za 2700,- a karbec za 1000,- a výfuk za 350,- a pojede mi to stejne jako tobě 
Datum: 03. července 2010 13:49
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 http://www.youtube.com/watch?v=xhneNFHchvY tenhle simson se hodně povedl, škoda že už je prodanej, klidně bych ho koupil....ale zase na druhou stranu už by na něm nebylo co vylepšit. mě baví to vylepšovat
Datum: 03. července 2010 11:56
 co jsem cetl, tak simal po zajeti nejede tak rychle.. az zhruba po 5 tisicik km... tam u toho hodne davaj ty 4 kvalty.. ovšem, pokud někdo začne upravovat motor, tak na to nemá jakákoliv fichtlácká úprava (aspon podle me, prece jen ten válec má vetsi potencial na vyvije a taky víc vydrzi)
Datum: 03. července 2010 11:51
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já vím, že simály měli 2 druhy tachometrů,myslím že jeden do 100km/h a druhej do 60km/h....vím že nezáleží na tachometru, kolik pojede simál, ale musel mezi nimy být rozdílnej výkon
Datum: 03. července 2010 11:48
 no pokud už má válec značnou hranku,uděláš výbrus,parádně to zajedeš,bude to na výkonu hodně znát
Datum: 03. července 2010 11:45
 kámošoj jel simál 90,pak se rozsekal,a simál je na padrt
Datum: 03. července 2010 11:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a když udělám jenom výbrus, bude to nějak znát?
Datum: 03. července 2010 11:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 narveš do něho spoustu peněz a výsledek bude takový že to pojede nejvíc tak jako stejskýho úprava na pionýra
Datum: 03. července 2010 11:38
|



|