slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1132  1133  1134  1135  1136  1137  1138  1139  1140  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak je en email na SESU? Já jsem psal na ten co má na stránkách, ale on neodpovídá. Já vím, že měl ještě jeden, ale ten jsem zapomněl. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic nepřišlo, ani SPAM. Napiš mi to sem. Jinak, já jsem ten rotor vydoloval, ale práce je to na °°°°°. Musí se to podkádat, zabírat přílišnou silou a celkově to stojí za prd.
 
 
Datum: 03. července 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu draku,, uz jsem ti odepsal,,mrkni do spem kose fichtlkramek@gmail.com
 
 
Datum: 03. července 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7827    
zdar mam dotaz, mam jawu 21 a nejde mi sestelovat volnobeh, jeste nedavno to fungovalo a pak to najednou neslo vubec nastavit, otacim sroubkem a otacky se nezvysuji, nevite cim by to mohlo byt a co s tim ?? dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Půlit motor tak nějak úplně kvůli guferům nemusíš i kdy je to lepší...co se týče volnoběhu...je to fichtl..! Vůbec bych se s tim nezabýval :-D
 
 
Datum: 03. července 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
j
 
 
Datum: 03. července 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7827    
jenže to bych musel půlit motor ne?
 
 
Datum: 03. července 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: dendy      IP: uživatel9815    
ano gufero na klice vymjen je sou dva
 
 
Datum: 03. července 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si ted momentálně nevzpomenu jaký gufero,já jen vím že tohle dělá i prasklé gufero
 
 
Datum: 03. července 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já ho taky nechápu
 
 
Datum: 03. července 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7827    
jaky gufero na klice?
 
 
Datum: 03. července 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prasklé gufero
 
 
Datum: 03. července 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
špína v karburátoru, nebo špatná triska
 
 
Datum: 03. července 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: Jurajda      IP: uživatel6563    
Zdarec mam dotaz po dlouhe dobe sem slozil fichtla 21 a vubec mi neradi kdyz zaradim nahoru mam tam za 3 a vyskakuje a kdyz dolu tak taky za 3 ale uz nevyskakuje :-D nevite cim by to mohlo byt? predem dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Jurajda      IP: uživatel6563    
uz je to v poho me vyskocil ten plisek co ma byt v te dirce v automatu uz to fici jak za mlada :-D
 
 
Datum: 03. července 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ :-)
 
 
Datum: 03. července 2010 9:27
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
TVL ty seš teda dobrej grmolec to se mi jeste nepovedlo ja bych řek že to maš pěkne v hajzlu rozdelat a složit znovu a sehnat mechanika ktery složi s tebou podle me tiu tam neco vyskočilo jak nebo tak neco jak si to skladal no stane se
 
 
Datum: 03. července 2010 9:13
 
 
 
 
Jméno: rux      IP: uživatel9813    
Čus, chtěl bych se zeptat proč se na mojí Jawě 350/354 zahřívá cívka? Zapnu klíček a během pár sekund je teplá a ta druhá ne.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 1:55
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Protože je sepnutý kladívko jednoho válce a cívkou prochází proud.Když pootočíš motor,tak se bude hřát ta druhá.
 
 
Datum: 05. července 2010 1:55
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel9796    
podle mě ti zůstává sepnuté relé mě to dělalo na jawě 250/353 a ručička ampérmetru na nadrži my šla za zaroh.
 
 
Datum: 03. července 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: tomzi      IP: uživatel9039    
Cau draci, mam Mustanga a chci se poradit ohledne nejakch neplech, ktere fichtl provadi. Za prve - v motoru to zvoni, cinka - necinka to ale presne pravidelne pri kazdem cyklu motoru , (vybehany valec, bronzove pouzdro ?), Dale motor jde po pridani plynu do strasnych otacek a dost to rve. Jinak jede pekne, ale mam problem zaradit trojku a na trojku to jede takovym "trhavym" pohybem a nejde moc do otacek. Taky mi prijde, ze se mozna prehriva, kdyz po jizde plivnu na valec nebo hlavu, tak se to okamzite se sycenim odpari. Mimochodem uz je dost vytahany retez a rozeta je uz taky ohoblovana. A jeste by me zajimalo, jak se muze projevovat nevyvazena klikovka. Pokud mate nekdo nejake rady nebo tipy co s tim, tak sem s nimi. Diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: tomzi      IP: uživatel9039    
Delal jsem to podle navodu a ja radsi vsechno pro jistotu 2x kontroluju, takze by mely byt dobre.
 
 
Datum: 03. července 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
a dal si je URCITE dobre?! i mistr tesar se nekdy utne... :-)
 
 
Datum: 03. července 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: tomzi      IP: uživatel9039    
Diky moc vsem za rady, mrknu na to. Kolecka v prevodovce urcite prohozena nejsou, motor jsem nedavno pulil.
 
 
Datum: 03. července 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
cinkani: ojnice obcas si skrtne o setrvak je to taovej kovovej zvuk jestly jenejsi takovi susteni tak jsou to krouzky taky si obcas cinknou: Problem s plinem : zasekavani soupatka nebo vaznuti lanka: Cukava trojka pravdepodobne ohoblovany kolecka v prevodovce obcas se to chytne obcas proklouzne a nebo mas prohozene kolecka v prevodovce zkus 3 roztahnout z prudkycho kopce jestly to pojede normalne tak jsou prehozeny kolecka mezy 2 2 tolik neroztahnes na potrebnou rychlost trojky a 3 se zacne dusit. Prehrivani je v tomto pocasi uplne normalni kdys je venku 30 stupnu a prazi slunce pomuzle leda perfektne vycistit zebrovani jinak snad nic moc... Retez... ten hold musis koupit celou retezovku... Nevyvazena klikovka se projevi ve vysokych otackach vybracema ->vymontovat zrovna udelat provizorne repas....
 
 
Datum: 03. července 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli po přidáni plynu začne moc řvat tak to by znamenalo že ti to někde přisává falešnej vzduch což by dělalo chudou směs a tim pádem by se to víc zahřívalo
 
 
Datum: 03. července 2010 8:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to že ti to cinká tak to bude čep který už v pístu moc nedrží...dokud se to nevysype tak to neřeš...no a jak říkáš že to cuká tak to bude přicpaný karbec ...a to že když na motor plivněš že zasyčí tak to je celokem normální ...no a nevyváženou kliku poznáš tak , že motor má velké vibrace a netočí moc otáček
 
 
Datum: 03. července 2010 0:31
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nejak jsem prestal sledovat inzerce a spise se venoval vlastnim srojum chci se zeptat kolik tak muzes stat TP ČZ 125/476-1 s zapsanym PAVem?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
čaute draci chtěl bych si koupit tento filtr http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3176.html protože si upravuju pionyra na cross a tamten je moc velkej.co bych musel upravit any to na to jelo stejně dobře.protože někde čtu že to stym jede na prd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 8:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sehnat si sadu vetsich trysek na odladeni
 
 
Datum: 03. července 2010 8:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel7057    
Dobrý den chtel bych se zeptet mam čezetu 157 typ 450 \\\\r\\\\nktera ve vyších otačkach strasně vybruje nevíte čím to je?\\\\r\\\\n\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
prevarit ram na silentbloky... ale ja byt tebou bych to neresil but rad ze mas original cizu a ze vybruje?! hold se neda nic delat za ten pozitek z jizdy to stoji
 
 
Datum: 02. července 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zvyknout si, nebo jí prodat..... já už jsem si zvyknul .... :-D
 
 
Datum: 02. července 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel7057    
A neznate na to nejkou vychytanku aby to nedělalo???
 
 
Datum: 02. července 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tím že je to čz...dělají to všechny..i když je perfektně vyvážená klika tak to stejnak vybruje...
 
 
Datum: 02. července 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: fera      IP: uživatel1026    
nevite proc me nechceš nastartovat babety 207 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: sh      IP: uživatel12291    
Me to delal tyristor.
 
 
Datum: 18. srpna 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Asi je to rozbitý.
 
 
Datum: 05. července 2010 1:59
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Babeta když jede,tak nikdo neví proč, a když nejede,tak taky nikdo neví proč.
 
 
Datum: 05. července 2010 1:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš šlapat dopředu (dozadu je cvrk)
 
 
Datum: 02. července 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak : ne to nebylo na tebe,psal sem to na něj,nepopíše ani co zkoušel,co kontroloval,a že nechce nastartovat,třeba jestli dává jiskru se podívat?
 
 
Datum: 02. července 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fera poradit ti mozem len to ked nic nepises ze kup si nové
 
 
Datum: 02. července 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neboj sa JAWA_ceZetak ® urcite nebol to pre teba :-) ved je to jednoznacné :-D:-D nic nepise len ze preco ne nastartuje :-D:-D na to mozem len to poradit ze kup si nové :-D
 
 
Datum: 02. července 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dechl: jestli to bylo na mě tak jsi vůl.... at se expert naučí psát.
 
 
Datum: 02. července 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
další dement
 
 
Datum: 02. července 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechcu ti ji nastartovat protože si nepoprosil
 
 
Datum: 02. července 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
ČUS chci se zeptat kdyz dam do jawy 555 motor z mustanga a zastavi me policajti budou neco rikat? de mi o to ze ta 555 je slaba a mustang je od 16 let díkes za rady jinak je mi 17 řidičáuk na A1 uz nebudu delat az za rok na auto a motorku diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi jel ale neumí jí vyladit :-).. 555 ma v technicaku 50 km/h (asi proto me praska kyvka :-D prekracuju tu rychlosst o 30 km/h)
 
 
Datum: 03. července 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
555 je slabá ??? Jel si na ní někdy ???
 
 
Datum: 03. července 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: Tahoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsem si jistý, ale myslím že 45km/h má v TP jen typ 550. Každopádně bych nechal původní motor a pořádně ho zgenerálkoval. Moje 550ka se mnou jede 65km/h a to mám 90kg. Jinak PČR ti neřekne nic. Na motor se už kvůli číslu nekouká, tak není důvod se na něj vůbec koukat a študovat jestli je z tohoto typu nebo z jiného. řeší se to jen tehdy, pokud je podezření, že je motor z motorky s vyšší kubaturou. Už jsem to psal několikrát, při běžné silniční kontrole je hlavní max. rychlost uvedená v TP. jinak jízda bez řidičského oprávnění již není trestný čin, ale jen přestupek.
 
 
Datum: 03. července 2010 0:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím co tady řešíš...jawa 555 se řadí do skupiny A1 a k autu dostaneš akorát Am
 
 
Datum: 03. července 2010 0:34
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benga nic nereknou, pokud se v tom nevyznaj... a bourat snad nebudes :-) a kdyby, tak ti tezko dosvedcej, ze ten motor ficel buhvi jak rychle
 
 
Datum: 02. července 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor z 555 není slabej :-)
 
 
Datum: 02. července 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel9811    
nedělej nic policajti nic nepoznaj, problém by byl pouze tehdy, když by se něco stalo a pak by se zjišťovalo, že to mělo silnější motor, než ti svědčí řidičské oprávnění, bylo by to posuzováno jako trestný čin či přestupek, dle toho, jaké by byly následky
 
 
Datum: 02. července 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute, pomůže mi někdo s mojí babettou 207? Mám takový problém. Včera jsem jel asi 3km dal jsem tomu asi jednu 5minutovou přestávku. Dojel jsem ke kámošovi a babettu opřel rovně o dřevo. Asi po půl hodině jsem chtěl babettu nastartovet ale nešlo to. Sama od sebe se přepnula na šlapání a nejde vrátit zpět na jízdu s motorem. Z boku má být nějaký šroub na přepínání ale mě z motoru trčí jen tyčka. Když tu tyč vytáhnu tak má asi 4-5cm a konec vypadá jako ukroucený. Nevím jestli je to opravdu ukroucené nebo je to schválně. Už se mi to stalo asi před 2ma dny, ale stačilo tyčku vytáhnout a dát zpět. Prosím o pomoc a díky předem za rady. PS:-Pokud by měl někdo zájem zítra nafotím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9810    
Právě že to hvězdička tam není tak je jen tyčka. A zkoušel jsem s tim různě otáčet a podobně ale žádný rozdíl:-(
 
 
Datum: 02. července 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel8047    
Čau jak máš to malí řetězoví kolečko tak na něm má bejt hliníková hvězdička kterou když otočíš a vytáhneš tak se ti rostáčí motor a když ho tam dáš spátky tak můžeš šlapat možná je to naopak ted nevím tak se na to podívej.Hele já mám zase problém že mi nejde benzín do válce karbáč čistej koleno taky kompre si to má benzín do karbáče teče už nevím co stím tak kdybi jste někdo věděl byl bych rád za radu.
 
 
Datum: 02. července 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: hoby      IP: uživatel5771    
Ahoj, mel bych dotaz, mam jawu 23, tedy mustanga, mam mensi problem se spojkou, kdyz se motor zahreje, tak spojka prestane vystavovat.... menil jsem i volej ... ale to nepomohlo , mysleli jsme jestli se neprilepuji lamely k sobe, zpusobenim husteho oleje, mel jsem tam 90w, ted jsme tam nalili 75W... tak jestli nekdo nevite co s tim ? ... diky fichtlar kladno odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoby-ty jsi z kladna?ja ze smecna :-) jinak muzou to bejt sjety lamely,pokud se motor ohreje,olej a korky se ohrejou taky a zmeni to svoji hustotu,tak to muze prestat vystavovat :-) dej novy lamely,nejlip ferodo (po nekolika stovkach km sem se na ne kouknul a byli jako kdybych je zrovna vybalil od sesy :-) a to sem to dral porad 1 a 2-kros) :-)
 
 
Datum: 02. července 2010 23:53
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
nejsem si uz jistej, ale mel sem to samy, kdyz sem nastartoval, tak ok a po par minutach jizdy uz se mi stalo ze mi tam skocil kvalt natvrdo, bez spojky, dal sem to uz neresil, protoze sem po par dnech delal GO a spojka byla sjeta a mezilamela bez zubu
 
 
Datum: 02. července 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: hoby      IP: uživatel5771    
je zapnuty a ohraty je neco jinyho ... zapnuty motor good... ujedu tak 2 km , potom se neco stane a proste prestane vystavovat .... asi to tak dopadne ze se juknu jak vypadaji lamely a tak ... ja jen jestli s tim nekdo nema zkusenosti? ... dik
 
 
Datum: 02. července 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: David.Zradicka      E-mail:      IP: uživatel9809    
Čus draku..možná bi to chtělo už viměnit mezilamelu a lameli..asi už nemaj takovej vliv aby to stkačili při zapnutém motoru..
 
 
Datum: 02. července 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Aby se to tu nemnožilo furt jen žádostma o pomoc, a naříkánímtak taky přidam něco pozitivního. V neděli odjíždím k řece a vezu si sebou i motorku. Snad po 2 letech sem sundal z péráka dekly karburátoru a zapalování a okamžitě jsem dostal odpovědi na otázky. Proc to tak kope:-D a proc to blbě drží volnoběh:-D Předstih přes 5mm a ucpaná volnoběžná tryska:-D A prdel je ze takle to jelo 110 a po delsi jizde byl valec "vlažnej"....tak jsem vše seřídil,jěště si pohrál s bohatostí smesi,protoze jak to nedrzelo volnobeh,tak sem trochu utáh směs aby držel:-D A jak ted jede!!! Přestal kopat nazpátek a střílet:-D ale zase to bylo dobový,že když to nechytlo na první,tak to prásklo do vejfuku:-D Jen mi začíná strašit rele,zase to se světly nejak min dobiji a kontakty sou docela solidně opálený....snad to vydrží ešte nejakou dobu,nechce se mi v tom narychlo hrabat.....A co vy ďáblové?? Sice se mi zase nepovedlo jet na motodovolenou,ale aspon budou krásný výlety po Křivoklátsku....největší radost mi dělá přitelkyně,protože se jí docela líbí jezdit na peraku vyletnim tempem a kochat se krajinou a bolavá prdel ji neodrazuje:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Závidím ti tvoji přítelkyni. :-D
 
 
Datum: 03. července 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bubak to jo,, jen sem se to dozvedel az kdyz jsem zacal sedet u pc,,coz bylo pozde :-)
 
 
Datum: 03. července 2010 12:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
No původně podle Bella,ale proste to nejelo......tak sem použil takovej muj pseudovýpočet na vejfuk k silnejsi cestovni uprave a heureka....na poprvý sem to trefil tam kam sem potreboval....
 
 
Datum: 03. července 2010 12:18
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seso ,jeden pan me ten naucil perfektni vec, a to , ze 6V baterka se da v pohode nabit na 12V nabijecce tak ze se da do serie 12V zarovka... :-)prej se to tak dela odjakziva, no nevim, ja to nikdy neslysel :-D
 
 
Datum: 03. července 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Ze vyfuk hybe se smeni s tim samozrejme pocitam... Jo tak ty mas narvany resonancni vyfuk v origo plasti, aha .) Pak vsechno chapu. Ja prepocitavam obracene, mam otackomer a pres pilaky pocitam rychlost. Mne nejvic mile prekvapil (nepocitaje valec) ten propilovany karbec... Ale holt se bude hrat s vyfukem, s tim resonancnim vyfukem ses inspiroval kde? Nekde na netu jsem videl vykresy, je to ono, nebo mas rozmery z vlastni hlavy?
 
 
Datum: 03. července 2010 0:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Hele me v tehle otackach drzel seriovej vejfuk...prvni krok kupredu byl vyfuk simson sport....ten ukazal ze to na 8000 opravdu nekonci.....kdyz jsem prepocetl pres pilák otáčky,tak na trojku to jde nejvíc 8900 ...z kopce pres 9000..na jedničku jde alusne za 9000.....origo vyfuk mi pustil s prevodem 14/55 na 82 a konec....to je tak nejak pod 8000 otáček.....dost sem laboroval se všim a dostal se tam kde sem....bacha i vejfuk hejbe smesi..!!!....ted jsem nainstaloval doutnik s rezonancni vlozkou a to co jezdilo na vrtanej origo vyfuk je ted bohatý....musim zase hnout jehlou a odskrtit vzducháč.....brzdí mi to na otáčkách:-D Nejhorsi je,ze uz sem odprásknul kruh:-( a neustále mi fouká hlava:-D
 
 
Datum: 02. července 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
To mne neda spat ten muj seriovy "zavodak" s CU. Tu bestii proste pres 7500 na 3ku nedostanu. Kolik to toci tobe? Zapalko me nebrzdi (zkouseno VAPE, pila a 2 originaly, predstih stelovany asi milionkrat). Karbec taky ne, tech sem zkousil nekolik, vcetne propilovanyho Jikova (s tim ten motor dostal uplne jiny svih), ale otacky se mi nezvedly. Takze se bude hrat s vyfukem a sanim. Prevrtany Jikov + origo filtr + 74 tryska = nadherna svicka. Ale proste ty otacky. Motor ma neuveritelny tah, ale... Mam tam vyfuk origo z mustanga, u nej se s prepazkama moc hrat neda, zkusim sehant doutnik, jinak uz opravdu nevim. Ty tvoje komenty na ruznych komentech me nahlodaly, nez semsi je precetl, tak sem si rikal, jak mi ten fekal krasne jede... A prd. Uz mi to neda spat, dokonce se mi o nem uz zda .) Nejake tipy? Valec by me brzdit nemel (vyfuk 38...), hlav sem zkousel nekolik. Zas na 2. stranu mi dela radost Pragule, dostala karbonovy klapky, valec je temer zajety a v zatackach tady u nas ujizdim ocasum na silnickach .)
 
 
Datum: 02. července 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja momentalne jawarim u pc,,jeste dodelavam novinky a pripravuji roman,,,, ale neco mi rika,, ze i ja budu muset se sebou neco delat abych nebyl trubka,,,,konak standu pohodove jawareny a kdyby nastal defekt,, tak v poho se da vyresit vsechno,,, jen to potrebuje ne nebat,,v nejhorsim budes ozivovat v kazde druhe dedine baterii,, aspon poznas dasli jawarw co maji 6V nabijecku,,,lebo kazdy ma na potvotu 12v,,znam to,, i ja sem v kazde druhe,,,:-)
 
 
Datum: 02. července 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.MA probllem na sve jawe vytahl sem ji po zime ze stodoly a natsartoval bezela pekne a tak sem se sel projet a kdyz jedu nakou dobu vnizkych otackach a najednou prudce pridam tak se to pridusi a pak to teprve jede do tech vyskoych otacek...trysky sou ciste benzin doteka filtr vzduchu novej hlava odkarbovana....a otazka cislo 2: uz sem se na to tady ptal jednou ale v sobotu sem delal elektriku protoze sem mel chcipak misto klaksounu vlastne ze kdy se chce zatroubit tak to chcipne....a natahl sem draty do spinacky jenom na chcipak takze sem to zapojil z inducky do 1 a pak sem udelal takovej ten drat ve spinacce napric a to jsem ukostril....facha to tak jak ma ale od te doby jenom pri startu slysim odnekud nejake cvakani jenom kdyz startuju.Cim to muze byt; dekuji za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
píšeš to přesně opačně,na třetí zářez je směs bohatá,na první zářez je směs chudá
 
 
Datum: 02. července 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehla je ale na 2 zarezu ze zhora....1 byla moc bohata treti chuda na podzim to ete jelo.....
 
 
Datum: 02. července 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
s tim karbecem to bude nesjpis budto moc bohata nebo moc chuda smes. Zkus si pohrat s nastavenim jehly. S tou eletrikou ti neporadim...
 
 
Datum: 02. července 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a je to pionyr JAwa 21
 
 
Datum: 02. července 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
zdar hoši potřebuju poradit dnes sem rozpulil motor a dal nový segment ale zaboha nevím jak tam mam dat tu pružinu nebo jak ji natahnout pls poradte jak to dělate vy nebo nějaký odkaz kde je to popsané jak to udělat prostě jak mám napružit tu pružinu aby se páka vracela a byla v normální poloze odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to dycky dělám že psegment dám do pružiny, aby pružina nebyla napnutá, pak zespod dáš trojku svařovací drát nebo něco s pruměrem 3mm, nandáš startovačku a zajistíš klínkem. Potom páku natáhneš, jako kdyby byla sešlápnutá a zajistíš jí hřebíkem do hřídele sekundárního kolečka.
 
 
Datum: 02. července 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už sem ti radil tak nevim proč to se dáváš znova
 
 
Datum: 02. července 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: Luky      IP: uživatel5929    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
 
 
Datum: 02. července 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak dobře? Zapnu zapalování-ampérmetr jde na -4A, nastartuju, stojí na 0A. Takovej ten kontakt na regulátoru(ten co je blíž válci) se na volnoběh ani nehne. Přidám trochu plynu, kontakt se spojí a chviličku zůstane spojenej, i když už motorka zas maká na volnoběh, a pak se rozpojí, ještě chvilku kmitá a po chvíli se rozpojí definitivně. http://www.youtube.com/watch?v=UHWstENlltE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
taky mi to tak funguje je to tim ze motorka na volnobeh bere stavu z baterie pri zvysenych otackach se dobiji kotvicka ti kmita pri dobijeni se spoji a pri volnobehu zase rozpoji a stava de z baterky pridas plin kotva se spoji a stava jde z dynama
 
 
Datum: 02. července 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 02. července 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci, nastíním situaci, mám problém s mustangem. Vyskakuje mi na něm jednička, no vyskakuje spíše chvili jde chvili ne prostě cuká jiné převody to nedělají, myslel jsem si že mám ohlodané kolečka nebo koíky nebo vůli ve futrách, ani jedno z toho, vše je tak jak má být nic není poničené. Někdy ta jednička jede uplně normálě žádné vynechávání, ale tak 6z10 cuká, jediné v čem by to mohlo být este mě asi napadá automat, ale nevím co věm by mohlo být za problém poradte :-) popřípadě co jiného by mohlo způsoobovat tohle cukání ??? jinak mustang líta 70 takže to musí být v převodovce ... díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: kalicz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem to měl..a na jednej straně byl přihlej automat..;-)..aleje lepší koupit novej..jak ho narovnáš tak se ti zpátky za chvíly ohne...
 
 
Datum: 08. července 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
jojo no už sem na to přišel futro má trochu vůli do stran sice nepatrnou ale vliv to určitě má no zkrátka to vše povyměnuju ono od každého trochu a hned je problém nasvětě ale jinak díky za trpělivost :-D :-D :-D
 
 
Datum: 02. července 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
ale kazdej mluvime o necem jinym!!! ty mluvis o ozvejkanejch kolech a ja o posunuty predloze!! nebo ohlej automat!
 
 
Datum: 02. července 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
ne nevidim do motoru ale když jsou kola měněne tak se asi samy od sebe neožvýkají, než sem toho mustanga opravoval tak to nedělal takže musí být chyba na mé straně ve složení, už sem to kvůli tomu dvakrát půlil, ale vždy žádný výsledek ...
 
 
Datum: 02. července 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
jak muzes vedet ze neni vule?? ty do toho motoru vidis kdyz ho zavres? muze bejt jen vule mezi levym futrem a pastorkem na startování a nebo blbe vymezeny futra a predloha muze bejt souplá víc k jedný strane a nebo ohlej radici automat a trojku to nedořazuje..... kdyz mas neutral mezi jedna a dva a naklanis motorku do stran,drnčí převodovka?? pokud ano,tak je posunutá hridel predlohy a nebo nedorazuje vidlička....
 
 
Datum: 02. července 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8734    
cau, chtel bych se zeptat, jestli muze prodavat 16ti lety kluk sam motorku a podepisovat smlouvu o prodeji? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:50
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v 17 jsem pres smlouvu kupoval jawu 350 a v poho i pojitku jsem na to v poho udelal
 
 
Datum: 14. září 2010 7:50
 
 
 
 
Jméno: Honda24      IP: uživatel9812    
Hej, prodat jo a myslím že i podepsat. Já když jsem kupoval včera motorku tak sem to taky podepisoval a to ej mně 16.
 
 
Datum: 03. července 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jiste ze mohl... pokud si jako majitel zapsany v tp a ty prodavas motorku tak nechapu jedinej duvod proc by za tebe mel jednat nekdo jiny? normalne sepis a podepis ...! taky jsem prodal nejaky motorky kdys mi nebylo 18 a mel jsem vsechno pres smlouvu dokonce i kupoval a byl jsem uveden ve smlouve a nasledne podepsal..
 
 
Datum: 02. července 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel9811    
raději to nech na rodičích, záleží na tom, zda prodáváš moto za 100 tis. nebo za 3tisíce, samozřejmě to musí být tvoje motorka!!!!
 
 
Datum: 02. července 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Prodat ano, podepisovat ne.. musi zakony zastupce
 
 
Datum: 02. července 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci. mám problém, dělám sousedovi 555tku která hodně dlouho nejela. mám to složený a nemůžu ji natočit. včera náhodou chytla tak sem se projel ale od ty doby asi dvakrat chytla a hned chcípla. všechno sem prošel a pořád nic. nemáte s tim někdo zkušenost?? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli dlouho nejela tak jsou třeba okorodovaný kladívka..očisti je šmirglem
 
 
Datum: 02. července 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten jsem dělal, je dobrej
 
 
Datum: 02. července 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Čest,já to vidím na předstih/odtrh.
 
 
Datum: 02. července 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarc mám motor uplně rozebranej a čistil jsem automat řazení takže celej rozebrranej byl automat řazení a ted nwm jak mam vyskoušet jestli tam jdou rychlosty dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Dej do kárteru řadičku a zkus jak to řadí ;-) ani to nemusíš zadělávat. Dej tam obě hřídele + převody dvojky a zkus to s řadičkou a když to nebude řadit, tak jsi někde udělal chybu
 
 
Datum: 02. července 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
vodelej klikovku přilož k sobě kartery a zkoušej
 
 
Datum: 02. července 2010 10:41
 
<  1132  1133  1134  1135  1136  1137  1138  1139  1140  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 22:21:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu