Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Míra
IP: uživatel7844
 Zdravím,chci se zeptat jaké má číslo originální bílá barva na jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 20:27
 Ahoj takovou otázku : Prodávám motorku a kupující by přijel vlakem a zpátky by odjel na motorce co mu mám nechat myslim jako jestli malej techničák nb co?? pravě kdybych mu ho nechal tak mě ho zase musí poslat poštou abych to mohl odhlásit a to je dost zdlouhavy nebo stačim když mu necham jen kupní smlouvu?? a jak je to s SPZ když je z jineho kraje tu odevzda kupující nb já jako prodejce? a jete když motorku odhlásím jáká je lhůta pro přihlášení?? diky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 22:53
Jméno: martin
IP: uživatel9811
 necháš mu malý tp, pak musíš jít na registr vozidel s velkým tp a odhlásit ho na nového majitele a ukončit povinné ručení na pojišťovně(budou chít vidět odhlášený tp a asi případně i kupní smlouvu), pak mu pošleš velký t a oni to přihlásí u sebe, doporučuji uzavřít písemnou kupní smlouvu, kde si tento proces ujednáte, jinak hrozí, že si to nepřihlásí a bude jezdit na tvůj tp, kupní smlouva sama o sobě neopravňuje k jízdě!!!!
Datum: 02. července 2010 22:53
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 napiš plnou moc ,že mu předavaš podpisovy právo a nemusiš chodit na žadnej uřad
Datum: 01. července 2010 21:03
 a ta lhůta je kolem 10 dnů 8 nebo 10 teď nevim ale když to překročí tak by to nemělo vadit možná 30 kč na den nevim
Datum: 01. července 2010 20:51
 On ti musí poslat 2 kupní smlouvy (ne vždycky ji chcou) pak zajdeš na úřad a tam to na něj přepíšeš (nezapomeň mu říct o rodný číslo) a pak může přijet vlakem a dej mu všechno co máš spz malej a velkej TP a 1 smlouvu on si pak zařídí evidenčku, pojistku popřípadě stk až tohle bude mit tak může jít na úřad a dopřepsat to na sebe zaplatí 500 a dostane i novou spz
Datum: 01. července 2010 20:50
 ANKETA kdo má jakou oblibenou motorku?ale jenom značky jawa myslim jako treba pionyr babetta a tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 16:50
 Jawa 50/20 můj miláček  dále pak Jawetta 551
Datum: 06. července 2010 16:50
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 babetta 207 i když se někdy sere
Datum: 05. července 2010 11:09
Jméno: Davis
IP: uživatel455
 čz 125/516. 250/513...........KTM SX 125....Cagiva supercity 125.......husqvarna cr 125
Datum: 03. července 2010 20:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 pardon chtěl sem napsat eště jawa 500 xD
Datum: 02. července 2010 23:34
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jawa 555, jawa 20, 21, 05.. jawa 125, 175, 250, 350..čz to samý.. ee jawa 500.. toť moje oblíbené moto jawy..  jo a eště není špatná devadesátka.. joo a babetta xD
Datum: 02. července 2010 23:34
 BABETTA 207, 210  a ještě jawa 250
Datum: 02. července 2010 14:43
 Mustang  potom ešte 21ka
Datum: 02. července 2010 8:10
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 05 sport vede!Pak 550,05...i ostatní pionýry semi líbí..ale mustang ne..to je takovej genetickej omyl podle mě..dále ČZ125t...muj největší sen kterej se mi snad po těhle probrigádničených prázdninách splní
Datum: 02. července 2010 7:41
 JAWA 21, 23 Babetta 207 a JAWA 250/353, ještě taky STADION S22
Datum: 01. července 2010 23:50
 Jawa 20
Datum: 01. července 2010 22:47
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 určitě jawa 21 a bezporuchova a tež oblibena babetta 210
Datum: 01. července 2010 22:20
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 já mam rád všechny Jawy
Datum: 01. července 2010 22:00
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 jawa 90 bezproblemova motorka nevim co vsichni maj
Datum: 01. července 2010 21:33
 asi kazdeho Jawamana je sen jawa pulton OHC, u me konkretne typ 02 a pak 362 kalif...na kalifovi s oilmas. jsem se uz vezl (ba i ridil) takze muzu rict ze je to moje nejoblibenejsi masina...ale je jen sneni mit je v garazi...
Datum: 01. července 2010 21:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mustang,jawa 250/353 jawa 350/559,05
Datum: 01. července 2010 21:02
 Jawa 50/05,20,21,23,Jaweta 551 sport
Datum: 01. července 2010 20:48
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Mym snem je Jawa 350/362 Californie-kalif ....jinak preferuju pionýry....celou tu serii...jen mustang se mi nelibí....
Datum: 01. července 2010 20:40
 Jawa 500 OHC, jawa 250/590 a 350/361 bohužel ani jednou z nich nemám ale někdy to snad dopadne
Datum: 01. července 2010 20:39
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 Mustang
Datum: 01. července 2010 20:35
 Jawa 350/634*7 ,JAWA 50 21 pionýr , pak přidám Čz 175/477*01
Datum: 01. července 2010 20:14
 20, 21, 05, 550, 555 jsou skútry....tady se ptá na motorky..  Mustang je prostě nejlepší z pionýrů
Datum: 01. července 2010 20:07
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Jawa 21,23
Datum: 01. července 2010 19:52
 ja pionyr 21,20
Datum: 01. července 2010 19:50
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Nejlepší - Pionýr 555, potom se mi líbí Pionýr 20 a 125 Dandy...
Datum: 01. července 2010 19:48
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 jawa 20
Datum: 01. července 2010 19:41
Jméno: george
IP: uživatel1834
 jawa 555,550 nejlepší stroje !!!!!!!
Datum: 01. července 2010 19:39
Jméno: karel
IP: uživatel8047
 Čau mám babetu typ 207 nejde mi benzín do válce karbáč čistěnej koleno taky benzín do karbáče de kompresi má taky tak už nevim co stim dík za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 19:11
Jméno: mates
IP: uživatel7037
 čau hele měl jsem stejnej problém u 210...rozdělal jsem plovákovou komoru a jak je ventilek na uzavírání přítoku benzínu tak na něm byl maličkatý drátek ohnutý do sponky tak ten jsem ten drátek oddělal a de to ale pak jsem si domyslel nevím to jistě myslim si že ten drátek tam je od toho že na plováku je na tý straně toho ventilku lem a ten příjde nad ten drátek a pak vlastně když ti dojde benzín v plovákový komoře tak i kdyby byl ventilek slepenej olejem tak ho plovák otevře ale říkám to sem si domyslel nevím to jistě...
Datum: 01. července 2010 19:11
 Aahoj draci.Je to takova blba otazka ale uz me dlouho vrta hlavou mam fika 21 a porad se mi dusil nechtelo to jet vycistil sem trysky vse vycisteno...plovakovka ok hladina.....a tak me napadlo povolit hlavni trisku......a ono to jede.....cim to je; vadi to kdyz budu mit povolenou tu hlavni trysku; nechci fikovi nejak skodit mam jich doma dalsich 6 ale ty sou proste hl tryska utahla a jedou ploc to je v te trysce zkousel sem ji i vymenit.....ale porad to musi byt povolene.....Poraiddte mi nekdo ze zkusenejsich prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:35
 Stando:Mam doma cervenyho vinovyho pionyra....rok vyroby podle stitku 1964...puvodni i pneumatiky stal 10 let v kulne a 3 roky venku na vode slunci a snehu a naajednou se ocitl upa nepojizdnej u me....prepinac svetel nekdo utrhl ale mam ho z totalne zarezlymi sroubky riditka orezla.....zavarene packy podobne jako na kejvacce....a parabola bje kompletni akoat se upa rozpadla objimka zarovky kterou ted horko tezko shanim..mas pravdu nikdy to rozpulene nebylo....ani nebyl valec dole jenom hlava je tam jeste origo 0 vybrus a tahne jako splasenej ....zkusim to z tou tryskou...ted ten fik vypada jako zemedelskej stroj ten zlutej co mam ve statusu tak ten byl bourany a ja ho dal sroubek po sroubku dohromady....upa cely sam...i lak....jemi sice zatim necelech 15 ale myslim ze uz neco fikovi znam a i uz sem neco zprovoznil...doma mi rikaji ze s pionyrem du k snidani k obedu i k veceri ptz porad premyslim co s nim ....dky stando vyzkkousim Yuri karbec je naprosto cisty....
Datum: 01. července 2010 17:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nemáš upchaté kanaliky v karbeci??
Datum: 01. července 2010 17:25
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 muzu hadat? mas starsi slusne jezdici motor a normalne jel jen na nizky otacky,pak se hltil......to je klasika....kdyz dáš trysku 72 tak se to srovná....kdyz ani to nepomuze tak 76....znamej ma taky fika co lítá 70 a je ten motor nikdy nepulenej a delal to a samy...myslim si ze to budou vytvrdlý gufera a tudíž se smes ochuzuje profukem kolem kliky....
Datum: 01. července 2010 17:25
 Zdarec mam dotaz co to znamena kdyz mam na pistu vyrazene pismeno B???Jaky je to vybrus???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:51
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Písty i válce se dělily myslim do třech skupin.A,B,C.Ty písmenka označují,s jakou vůli byl dělan výbrus.. JInak kolikaty máš vybrus zistiš šuplerou.38.00-0.vybrus.38.25-2 vybrus 35,50 třeti..........
Datum: 01. července 2010 17:51
 Zdarec mam dotaz co to znamena kdyz mam vyrazene pismeno B???Jaky je to vybrus???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:37
 bez se podivat na jawa 50.cz tam dej myslim opravya renovovace....a tam najdes tabulku o vsem na co se tu ptas.
Datum: 01. července 2010 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 pokud je tam jenom B a nic jinyho tak by to mel bejt 0.vybrus(tj. vrtani 38mm) a píst s tolerancí B,tj o setinku vetsi nez pist origo
Datum: 01. července 2010 17:27
Jméno: george
IP: uživatel1834
 písneno B neudává výbrus ale třídu tolerance výbrusu (jak je výbrus přesnej)
Datum: 01. července 2010 17:19
Jméno: Standa
IP: uživatel9432
 Tak dáme druhou anketu... Kolik by ste nejvíc dali za motor po GO s upraveným válcem a hlavou,který by jel po rovině 80km/h při převodu 13/55 ?? Žádné ladění,jen nasadit,utahnout šrouby na rámu,přidělat výfuk a napíchnout benzinovou hadičku.... Jen takový průzkum....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 22:50
Jméno: Zdářa
IP: uživatel5685
 jojojo tak Hlaďa pižlal kanál a palici valí to fest !
Datum: 01. července 2010 22:50
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 FichtlMen ® : Svojí žlutou 21 GT bych neprodal ani za 20 tisíc,to je srdcovka,rok piplání,týdny hledání cesty k výkonu a radost z dobře udělaný práce....Je jak mý děťátko
Datum: 01. července 2010 16:22
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Abych to uvedl na pravou míru. Válí se mi tu ještě jeden motor,je mi k ničemu a jako takový bych ho prodal za směšnou částku,která by ani nepokryla náklady na jeho GO Uvažoval jsem,že ho taky upravím,odladím a pošlu do světa....a zajímá mi,jestli by vůbec po takovémto produktu byla poptávka? Jeden motor jsem už on-line pomohl naladit,že Hláďo
Datum: 01. července 2010 16:09
 MAREK:seš normální víšco do toho musel vrazit už jenom ten válec za 2000 to má mnohem větší cenu tak něco do kolem 3000-5000 ale jestli by to byl jneom motor tak tohle jinač jeslti celý fík tak třeba 7000 .Ale zas kdybych to měl srovnávat se simsonem kterej stojí nad 10 000 a jede to 60 tak bych asi dlouho neváhal.
Datum: 01. července 2010 16:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Sice nemám zájem, ale osobně bych dal kolem 2000 kč. Možná 2500 kč.
Datum: 01. července 2010 16:01
 DÁME SI ANKETU: jaký vlastníte největší/nejhorší vrak motorky? Dávejte sem fotky přes rajce.net.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 23:48
Datum: 01. července 2010 23:48
Datum: 01. července 2010 17:12
 škoda že jsem nevyfotil pionýra co jsem koupil od kámoše za 100 kč to byste se asi pos.... smíchy
Datum: 01. července 2010 17:09
 Jawa 20 co mám v profilu.Už vypadá jinak
Datum: 01. července 2010 17:05
Datum: 01. července 2010 15:35
 http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Renovace_me_Jawy_555/#fotografie0350.jpg (uplně první fotka) ,ale ted' už renovuji. Je tam vidět průběh renovace...
Datum: 01. července 2010 15:34
Jméno: karel
IP: uživatel8047
Datum: 01. července 2010 15:03
Datum: 01. července 2010 14:53
Datum: 01. července 2010 14:17
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tak Vám dneska povím. První den prázdnin a tento měsíc mi končila technická na fichtlu. A jelikož jsem skoro celý tento měsíc pryč, rozhodl jsem jet na STk dnes. Jel jsem do té stanice cca 30 km vzdálené. STK proběhla bez potíží. Jen drobné výhrady k SPZ (je namalovaná ručně  ). Vracím se tedy domu. Po ujetí cca 3 km najednou fichtl přestal jet. Úplně ztratil tah. Tak jsem to u silnice rozvrtal a na nic jsem nepřišel. Jediné co mi vadilo bylo ohromné třetí v motoru. Měl hrozný odpor skoro nešel prošlápnout. Bohužel se mi to nepodařilo zprovoznit. Tak mě děda na káře odvezl domů. Doma shodím válec a co nevidím. Do motoru se dostal malý kousek ze šoupátka. Píst, hlava a válec na odpis. V hlavě hrozné vroubky a drobné prohloubeniny. Píst úplně na odpis a válec potřebuje výbrus.... Děkoval jsem bohu, že se mi to nestalo při STK. při opravě jeli kolem PACH a co myslíte, že udělali? Začali se mi v autě smát a vesele jeli dál. To mě mrtě naštvalo. Máte taky někdo podobné zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 To máš blbý....mě jednou sežral mustang jehlu a zjistil jsem to až když jsem po měsící menil utržene plynove lanko  válec beze stopy......
Datum: 01. července 2010 16:16
 Neznáte nějakou náhradu těsnění kohoutu, než ten červený kroužek. Já blb jsem na něj zapomněl při objednávce a nemám ho kde koupit. Četl jsem o těsnění pod svíčku, to celkem funguje. ale já bych potřeboval, aby po silném utažení byl ten kouhout přesně.(třeba abych ho pak zavřel do prs u pařeza) Co používáte? Papír se mi trhal a tekl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:46
 Je, ale už jsem na něj koupil ložiska, silikon a spojku vezmu z jednoho takovýho vraku, co mi leží v garáži. Já má ještě jeden celý motor po údajné GO, tak z toho poskládám jeden snad dobrý motor. A už prostě budu kontrolovat hned po koupi, jestli je tam olej, to se mi stalo prvně, že tam nebyl.
Datum: 01. července 2010 16:46
 dej tam co chceš, stejně to budeš měnit.
jediný co slušně těsní je originál těsnění.
PS: to je do toho pařeza, co ho učíš jezdit bez oleje ?
Datum: 01. července 2010 15:13
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 všechno co najdu  podložky,gumičky,o-kroužky  neco vydrzi,neco ne....nejaky jemny prosakovani neresim.....nezájem...kdyz necham v nadrzi benzin,tak mi prokape provrtanym kohoutem 1 litr benzinu za noc
Datum: 01. července 2010 14:54
 Zdravim,super novinky.Hodne vychytávek.Seso nepřemejšlíš nechat udelat náhradu za bronzová pouzdra převodovek zejména do 250tek/350tek kývaček a panelek?Něco na prycipu pouzdra s jehlama,vim že to je náročné na velikost,aby to šlo do orig díry na pouzdro.Až budeš mít chvilku času skus to promyslet.na každé druhé jawce se pouzdro (zejména to uzavřené u řetezoveho kolečka)protáčí  Díky za přečtení
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 12:59
 Mám dotaz, jezdim na pionyroj zastavim odšrobuji svíčku a tam jak je ta díra na svíčku tak tam se kouřilo, a svíčka byla rozpalená že bych jí neudržel v ruce.Čím by to mohlo být? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 14:04
Jméno: Marty
IP: uživatel1194
 To je krásný dotaz takové dotazy by stály za odceneni blb roku! minimálne
Datum: 02. července 2010 14:04
 To je taky pravda. V každý rodině určitě máte nějakého dědu, který zcela jistě jezdil právě na těhle kývačkách, fíkách a podobně a umí to opravit. Tak se zeptej jeho.
Datum: 01. července 2010 13:36
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 tak proč se nezeptáš rodičů když si očvidně hodně mladej na to, že si to nedokážeš racionálně odvodit? .........
Datum: 01. července 2010 13:03
 Naprosto normální... Bude se kouřit, i když ten motor nepoběží a budeš na něm hodně dlouho šlapat.
Datum: 01. července 2010 13:03
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Aha, tak se nezlobte, jen mě bylo divný že se stej díry tak kouří.
Datum: 01. července 2010 12:54
 Spiš nejmín na BAN tohle je provokace to neni možný aby byl někdo takovej magor že by tohle napsal...
Datum: 01. července 2010 12:30
 tohle sou dotazy nejmín na smazání
Datum: 01. července 2010 12:28
 ježiš mám dost,zase jeden inteligentní dotaz,je asi jasný že když jedeš,zastavíš,hned odděláš svíčku že asi nebude jak kdyby si ji vytahnul z mrazaku.
Datum: 01. července 2010 12:26
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 je to jednoduchý složit ?? VAPE 6V/110W - jednovalec ,kolik to přidává přectih?? a v jakejch otáčkách? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 11:55
 Zdarec, dělám GO motoru na ČíZe 175/477 a mam takovej dotaz. Má jít hlavní hřídel a kolo s nábojem na hlavní hřídeli do ložisek suvně? nebo už je to znamení opotřebení? Taky by me zajimaly bronzova pouzdra na předlohovce. Našel jsem nejaky tady na kramku ale nejsem si jistej, jestli sou to opravdu vony - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1623.html. Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 10:57
 Zdar jak dlouho vydrží jezdit fichtl když se budou protáčet ložiska v klice (a jaký to bude mit následky)? A pude to držet když to nalepim tím lepidlem na ložiska?
A co už se taky u vás nedělá speciál? U nás už to zrušili všechno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:06
 Já sem dělal kámošoj motor na mustafa a když jsem ho složil tak jsem si toho až všiml tak jsem to ze zhora nalepil tím lepidlem ale nevim jestli to tam pořádně zateklo
Datum: 01. července 2010 17:06
 SPECIAL uz neni 2 roky....to akorat nejake tedy vestina pump prodavali jako special ale byl to natural pouze s prisadama...Myslim tim olovo...protot je special mene hlucnejsi nez natural vice maze...
Datum: 01. července 2010 17:05
 když se ti protáčí klikovka v ložisku tak to zas neni až tak hrozné jako když se protáčí celé ložisko... Maximálně ti to bude dělat nějaké nepříjemné zvuky jako je klepání atd... Pak se to ale vyklepe a bude to chtět výměnu Když má klikovka v ložisku velkou vůli tak může mládit bokama setrváků o hliník ale to až v extremnim případě. takže pokud to umíš a máš čas tak bude uritě rozumné to rozpůlit a ty ložiska vyměnit. s tím speciálem už to je bídné. už se to ruší,někde to ještě prodávají ale nadává se na to že to jsou už poslední zbytky ze dna cisterny a jsou v tom všelijaké sračky. tak už radši kupuji natural.
Datum: 01. července 2010 13:51
 máš asi špatný ložiska nebo nejak poškozený čepy klikovky
Datum: 01. července 2010 13:15
 mezi ložiskem a klikou ne karterem
Datum: 01. července 2010 12:53
 Když se protáčí ložisko jak to znamená že mezi ložiskem a karterem je vůle.sice malá ale je Když s tím budeš jezdit pořád tak ta vůle se tak zvětší že už to nepujde nijak opravit,ani lepidlem
Datum: 01. července 2010 11:05
Jméno: Jawka
IP: uživatel7844
 Ahoj draci, chci nastříkat moji jednadvacítku.A nevím jaké má číslo ta bílá barva co je na masce,na tlumičích,na krytu řetězu.Pokud víte prosím napište.A ještě jeden dotaz jak jsou ty zlaté linky na zadním blatníku nebo na prsíčkach tak jakou barvou se to dělá?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:42
 vim jenom ty linkyy bud se prodavaji nalepovaci....pozor ty musim nalepit a prestriknout bezbravym lakem a nebo bez do obchodu domaci potreby tam asi ne ale potreby pro kutili a rekni ze chces univerzalni zloutu fiksku ale vem si radsi lak...potom to ale musis umet nastrikat...ale nejlespi asi budou ty nalepovaci.....ale musis to prestrikat bzbarvym lakem....
Datum: 01. července 2010 17:42
 Zdravím ! prosím Vás záleží nastavení předstihu HODNĚ na výkonu motoru?protože na mé Jawě 50/20 jsem to nějak rozšteloval.mám nové pístní kruhy.nemá to právě vůbec výkon.a myslím si že by to mohlo být tím předstihem když jsem do něho dupal.. ? děkuju moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 20:44
 tak dnes sem skoušel štelovat předstih v rozmezí 1.6 až 2.5 a nic,pořád to jede stejně
Datum: 01. července 2010 20:44
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Předstih umí pozměnit průběh výkonu,ale u dobryho motoru moc nepoznas rozdil mezi malym a velkym predstihem pokud to nejsou extremy.. Výkon se ztrácí hlavně výfukem,sáním a karburátorem!
Datum: 01. července 2010 19:10
 když budeš mít fatk hodně dobrej motor tak to pojede dobře skoro na jakýkolikv předstich jinač to musíš zkoušet a uvidíš ....
Datum: 01. července 2010 16:17
Jméno: Mates
IP: uživatel9560
 samozdřejmě! předstih je nejduležitější !
Datum: 01. července 2010 10:06
 předstih mus být eňo ňuňo aby to dobře jezdilo... stačí, aby bylo zápalko kousek otoceny, a uz to není vono..
Datum: 01. července 2010 10:00
 Zdar jo záleží předstich má být udělanej tak aby to ve správnou chvíly hodilo jiskru a tím vzňalo palivo musí se vychytat ten okamžik aby ta síla byla největší.Snad ti to pomůže
Datum: 01. července 2010 8:07
 zdravim,tak sem tu zase po dlouhy dobe..kde sou ty casy,kdy sem tady byl kazdej den a cet si vsechny odpovedi a odpovidal jsem jen na ty,na ktere jsem opravdu vedel odpoved..ale posledni dobou se tu moralka ponekud zhorsila,odpovidaj 11ti lety parchanti,co ani neznaji funkci 2t motoru,a radi tu uplne kraviny..takze kdyz treba jen nekomu nedotyka benzin,oni mu poradi nejdriv seridit predstih.proste to tu uz neni co to byvalo,driv sem na pocitaci byl hlavne na Fichtl kramku,ale ted?skoro vubec,sem tu po tydnu a ani nemam naladu cist dotazy..doufam ze se zde moralka zase zlepsi,par lidi se kteryma sem mluvil mimo pokec rikalo to same co ja-uz tam nechodim,protoze mi tam radej samy spratkove a nakonec z toho mam vic skody,podle jejich rad...doufam ze se to tu zlepsi,a ty radilove,co vcera nevedeli co je to karbec a dneska radej o ladeni 2t (to je pouze prirovnani ale taky to tu bylo..) tak doufam,ze si to vemou k srdci a budou odpovidat pouze na to,co opravdu vedi...no nic,pouze sem si tu vylil srdce ale nejspis zbytecne..myslim si ze plno lidi bude mit stejny nazor jako ja..pokud sem dam dotaz,muzu jen doufat ze odpovi opravdovi fichtlari jako napriklad standa,chong,jawa_cezetak a plno dalsich (omlouvam se nejmenovanym,ale nepamatuju si prezdivky  ) pokud mi odpovi nejaky co ani nevedi co je to 2 takt,tak jejich odpoved ani nemuzu brat vazne...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 22:35
 na blbé dotazy nereagovat.někteří všechno upravují,kanály výfuky aniž by věděli proč.kolik lidí z FK umí pincka seřídit aby šlapal jak má a startoval?je třeba seriový stroj dovést k dokonalosti a pak vymýšlet cipoviny.proč nekdo jezdí na ředidlo nebo na TB?a vlastně proč ne ?kurvěte,jezděte na ředidlo,laborujte s mazacími poměry,vrtejte trysky,řežte písty atd.sesa bude mít co prodávat a ti co tomu rozumí budou mít co dělat.Vaše slzy naše prachy.bohužel za blbost se platí.
Datum: 01. července 2010 22:35
 Kazdpodne me mrzi ze stamgasti co tu byli denne pecene varine,, ze jsou zklamany z nove prichazejici mladeze,,, a plne chapu ze to oprvavdu kazi pohled na pokec. O to me mrzi ze moje prace a vynalozene prasule nesplni pozadovanou funkci,,,,, jenze ja kdyz jsem stanovoval zaklady FK hned v zarodku,,tak jsem se zarekl ze FK bude vyhradne pro nactilety co teprve zacinaji a nemaji vubec sajn co je to dvoutakt  Lebo moje IQ zas neni tak super, a ja si nerad hraju na neco naco nemam  Ja za to nemuzu ze puberta uz je od 11 let,, za me byla standartne od 14 a to je vono,,, jasne kdyz jste zacali sem chodit tak to bylo kdy,,, fichtlpokec jede 3 rokem?  proste obalte se trpelivosti a vytvorte jednoduchou odpoved na kazdy blby prispevek a dasi is stoupa ba nejak at kazdej vi ze to uz nema cenu pokracovat,,, jenze jak sem koukal tak docela se to tu hada kdo skoho,,, v nehorsim musite na jawamanii,,tak je to uz rozumejsi,,, y mate kliku muzete se rozhodnout,,, ja se budu drzet toho cemu sem se zarekl hned na zacatku FK,,,, bude vice mazacu  hvezdicky by se meli modernizovat a to na tvrdo,,,,jenze to potrebuje cas,,,blbe FQA se nemuze doladit na toz nova filozofie pokecu,, neblbnete,,jsem zenaty, 3000 polozek na krku,,, a za ruku uz vodim sesulku,co by se zradosti oprel o regali a poradne by na nich uklidil,,co by bylo zdrcujici
Datum: 01. července 2010 22:17
 Souhlasím se standou, tady jsou ti mladší, na jawamanii ty starší. Mě taky na jawamanii řekli, že mám trapný dotazy, když jsem se třeba zeptal, jakej má vliv na funkce duhová převodovka, když teď řadí naprosto normálně. Ale zase třeba tam uměj poradit spíš...
Datum: 01. července 2010 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Na co hvězdičky....je to jen komedie.....když jsem se přihlašoval na reg jmeno,tak mi hvezdicky ubivali,protoze sem kazdymu rek to co nechtel slyset a moje odpovedi ac byli pravdivý,tak nechtěný....každej chtel slyšet upiluj milimter pístu a provrtej vejfuk a trysku a pojede to víc,ale ja rikal oprav a seřid motor a pojede to este víc  Pak to ztrácí význam.... Sám si pamatuju,když jsem zacal FK navstevovat....bylo to tu neco uplne jinyho.....paradni atmosfera,dobry lidi,dotazy a odpovedi na urovni a hlavně lidi na urovni....mozna to bylo tim,ze tu byla vetsina okolo 18 let a dost lidi ve veku treba 25-30.....ale vsichni chodí dnes na JM a nebo na motorkare....ted je tu vetsina pod 15let a o tom to je....vsude je vyhlásili,tak se usadí tak,kde je nikdo nehlásí a evidentne se zapadli....driv jsem se i jako 18-19 letej tesil,jestli se nedozvim zase neco novyho o ladeni,zavodech,renovacich,fotky,videa,clanky....i sem se tesil ze si otevru FK az prijdu domu ze skoly....a dneska?? nemá cenu mluvit.... Ted obcas prijdu abych skouknul stav,proberu to 4 stranky dozadu....kdyz nekdo keca kraviny tak ho opravim,kdyz je nejakej zajimavej dotaz a zadna odpoved k nemu tak napisu....tot vse....
Datum: 01. července 2010 15:10
 Si nevyberete. Na jawamanii vám řeknou, že je to další debilní dotaz... Ovšem každej druhej den je tu dotaz co lít do převodovky...
Datum: 01. července 2010 13:06
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 to s těma hvězdičkama je dobrej nápad a já jsem rozhodně proto
Datum: 01. července 2010 12:29
 souhlasím se zájícem , dříve sem četl každý dotaz , snažil sem se poradit jak nejlépe sem uměl , pak ti začal chodit mustangista a od té doby to s FP jde s kopce .
Datum: 01. července 2010 12:22
 skoda ale zajic má pravdu...a cim dál tim vic blbych dotazu... mohli by sme branit proti tomu len tak (aspon si mislim) ze neodpovedat na také dotazy,, ale vobec a mozno ze dokázeme to ze nebudu mat náladu na to aby pisali tady blbosti
Datum: 01. července 2010 12:08
 Možná by pomohlo hvězdičkování. Dřív tady bylo zvykem,že za dobrou a užitečnou odpověď Vám někdo přiklep hvězdičku co máte vedle jména. Tím se odlišuje mazák od začátečníka. A na základě toho udělat nějakej filtr odpovědí.
Datum: 01. července 2010 12:06
 z některých dotazů a odpovědí mám taky celkem drsně plochej ksicht (mlátím se hlavou o stůl  )... taky jsem jaksi zachytil fichtlkramek pri tom, kdyz vznikal... v tu dobu jsem byl neznaboh a psal jsem taky kraviny..  ... ted už sem tam odpovídám na normalni dotazy a když sám nevím, tak sem napíšu já (akorát já mám tak vadný poruchy, že mě nikdo není schopen poradit  - viz už po druhé mi praská kyvná vidlice)
Datum: 01. července 2010 10:06
 Taky souhlasim dřív sem si tady četl skoro každej dotaz ale teďka semka chodim jen když něco potřebuju chtělo by to víc adminů který jsou tu pořád
Datum: 01. července 2010 10:05
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 mě je 13 let nemůžu vo sobě říct že jsem nakej znalec ale už se mi podařilo rozebrat a složit mnoho fechtláckých motorů a když si tady na nějakou otázku nevím rady tak prostě NERADÍM a nechám to na zkušenějších dracích ale zrovna jak tu píše zajíc a myslím že není sám jak nemá náladu radit tak s takovouhle to dlouho nepude protože když se tady na něco nekdo zeptá tak mu nikdo neodpoví protože zkušeni nemají naladu a mladí si nechcou udělat trapas  A TAKHLE TO PROSTĚ NEMŮŽE BEJT
Datum: 01. července 2010 7:15
 jsem rad ze souhlasite,ale jak tomu zabranit?to nejde,po internetu vam kazdy rekne ze je mu 20,pritom mu je sotva 11,me je 15 taky nejsem nejakej extra znalec,ale uz sem par fichtlu a jaw rozebral a zprovoznil,takze nejak uz vim o co de,a kdyz zrovna neco nevim,bojim se tu zeptat...tomu nezabranime,slo by to jedine tim jak tu uz psali,adminy a promazavat a promazavat...a ty,kterejm by se tu mazalo nejvice odpovedi,omezit pristup na pokec,nebo napriklad jen 1 zpravu denne..ale lidi typu mustangista sem budou psat porad..tim nevyvolavam hadku proti nemu!!  ale vsichni si pamatujem jeho zacatky tady...jak se steluje jehla?dalsi den-jak upravit valec?.....nemam slov..
Datum: 01. července 2010 0:32
 Souhlasím s Váma. Já pamatuji začátky FP to tu byla úplně jiná úroveň, myslím úroveň celkově lepší. Dnes je tu většina stupidních dotazů a ještě stupidnějších odpovědí, takže zajic13 to napsal velice dobře, dřív jsem s chutí četl každý dotaz a odpověď, ale teď už mě to ani tak nebaví. Draci můžeme jen doufat, že se to opět zlepší.
Datum: 01. července 2010 0:17
 lk: pravda..ze začátku to bývalo perfekt.. ted se FP roznesl mezi děcka a celá úroveň tohoto jde "srát"...
Datum: 30. června 2010 23:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 možná by to tu mohl trochu zvednout větší zásah (nebo počet) správců pokecu, kteří by alespoň promazávali některé fakt stupidní odpovědi či dotazy... když sem pak přijde člověk, kterej sem nechodí a začne to číst, tak je jasné, že to na něj dvakrát dobrej dojem neudělá a nebude mít k pokecu důvěru...
Datum: 30. června 2010 23:25
 Pěkné slova.chodíval jsem to tuu číst jako neregistovaný protože jsem se zde hodně naučil a doveděl..ale máš pravdu v posledních oár měsíců je to tady čím dál větší maras.předtím si měl jistotu že ti poradili opravdu zkušenci.ale ted nevíš kdo u toho sedí .  a že jsem celkem zacatecnik tak jsou tady některé dotazy fakt nad lidské nervy..
Datum: 30. června 2010 23:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bohužel stebou musim jen a jen souhlasit...
Datum: 30. června 2010 23:19
Jméno: Radan
IP: uživatel7844
 Zdar fichtlaři mám dotaz dělali se červené jedna dvacítky?Pokud ano tak vás prosím jestli by jste mi poslali její číslo barvy moc dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 9:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš tu vínovou tak bud čsn 8850 a nebo ral 3004
Datum: 01. července 2010 9:04
|



|